بهترین بازی های جنایی اندروید و آیفون + لینک دانلود

بازی های جنایی اندروید/ بازی جنایی برای آیفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از محبوب‌ترین ژانر در بین بازی‌ها، بازی‌ های جنایی اندروید و آیفون هستند که در ادامه به معرفی تعدادی از این بازی‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

در دنیای گیم علاوه بر بازی های جنایی اندروید، سبک‌های مختلفی وجود دارد و در کنار آن، گیمرهای مختلفی نیز وجود دارند که هر یک از آن‌ها به یک سبک خاصی علاقه شدید نشان داده‌اند. تا به حال ممکن است برای خیلی‌ها پیش آمده باشد که با دیدن سریال‌های اکشن، مسابقه‌ای و یا جنگی، این حس و تفکر در ذهنتان بالا بیاید که کاش می‌شد این صحنه را شخصا تجربه می‌کردیم و یا حداقل با یک بازی، خودمان را در آن محیط و اتمسفر تصور می‌کردیم. از این رو سازندگان بازی‌های موبایل تصمیم گرفتند تا یک ایده نوآورانه و جذاب را در لیست بازی‌هایی که قرار است بسازند قرار دهند.

بازی های کارآگاهی اندروید

فهرست مطالب

بهترین بازی های جنایی اندروید

کاراگاه با ردیابی سرنخ های بجا مانده همیشه باید از نبوغ و تفکر بالایی برخوردار باشد که اگر احساس میکنید در این زمینه مهارت خوبی را دارا هستید باما همراه باشید که لیستی از بهترین بازی های جنایی اندروید را برایتان آماده سازی نموده ایم که در آن به بازی های خوب بسیاری در این زمینه اشاره شده است که نباید ساده آنها را از دست دهید.

بازی New York Mysteries از بهترین بازی های جنایی اندروید

بازی جنایی برای آیفون

اولین بازی جنایی برای آیفون و اندرویدی که در این ژانر می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم New York Mysteries نام دارد. همانطور که از عنوان این بازی مشخص است، بازی حول محور رمز و رازهایی که در شهر New York رخ می‌دهند می‌چرخد. کاراکتر اصلی بازی اسرار نیویورک یک روزنامه‌نگار بوده که در اصل بازیکنان کنترل این شخصیت را برعهده خواهند گرفت. کلان‌شهری به نام New York همانطور که از دور زیبایی‌های زیادی را به نمایش گذاشته، دارای رویدادها و اتفاقات تلخی نیز است. اتفاقاتی که علیرغم تلخ بودنشان بسیار رمزآلود هستند.

روزنامه‌نگار بازی New York Mysteries در ابتدای کار تصمیم می‌گیرد تا معماها و پرونده‌های جرم‌های سنگین و حساس را خودش به تنهایی حل و قفل گشایی کند. تمامی رویدادهای این بازی به دست مافیای این کلان‌شهر اتفاق می‌افتد. مافیا کم کم شروع به ناپدید شدن می‌کند؛ به طوری که هیچ اثری از آن پیدا نمی‌شود. مدتی طول نمی‌کشد که بچه‌های ساکن شهر نیویورک نیز شروع به کم شدن و ناپدید شدن می‌کنند.

این مورد مشکوک ذهن روزنامه‌‌نگار را بسیار درگیر خود می‌کند و چون بحث کودکان به میان آمده، این پرونده را در اولویت خود قرار می‌دهد. پس از این اتفاقات تنها یک روزنامه‌نگار شجاع در بازی وجود دارد و تنها هدفی که او به آن فکر می‌کند این است که واقعا چه اتفاقاتی پشت پرده در حال روی دادن است. پس از ناپدید شدن مافیاهای قدرتمند، کار شما تازه شروع می‌شود و این آغاز یک راه پر رمز و راز در شهر بزرگ New York است. در بازی‌ های کارآگاهی اندروید تمرکز شما بر روی پیدا کردن اشیا، افراد و آیتم‌های مشکوک است.

دانلود بازی New York Mysteries برای اندروید و iOS

بازی Ravenhill: Hidden Mystery

بازی جنایی برای آیفون/ بازی های جنایی اندروید

یکی دیگر از برترین بازی های اندرویدی کارآگاهی، Ravenhill: Hidden Mystery نام دارد. از نظر داستانی، این بازی شباهت زیادی به بازی اسرار نیویورک دارد با تفاوت‌های متعددی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در بازی Ravenhill Hidden Mystery شما باید در یک شهر متروکه ایفای نقش کنید و در آن جا معماهایی را رمزگشایی کنید. تعداد شخصیت‌های این بازی زیاد هستند و در برخی مراحل ممکن است با از دست دادن برخی از این شخصیت‌ها رو به رو شوید.

بازیکنان در این بازی که یکی از بهترین بازی های اندرویدی جنایی به شمار می‌آید، باید با استفاده از برخی شخصیت‌ها برخی مسائل مخصوص خودشان را حل و رمزگشایی کنند. یکی از خوبی‌های بازی های جنایی اندروید این است که دارای تنوع بالایی در گیم پلی خود هستند. به همین دلیل بازیکنان دچار یکنواختی و یا دل‌زدگی نخواهند شد.

هنگامی که درحال بازی کردن هستید به شما پیشنهاد می‌شود که یک دفترچه برای خود تهیه کنید و نکات و سرنخ‌ها را در آن یاد داشت کنید. در بازی Ravenhill: Hidden Mystery به دلیل فراوانی و یا بهتر است بگوییم شلوغی که در گیم پلیش وجود دارد، ممکن است برخی سرنخ‌ها را گم یا فراموش کنید که این مورد در روند بازی کردنتان تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. از آن جایی که این بازی جنایی برای آیفون و اندروید به حساب می‌آید، بازیکنان باید همانند سایر بازی‌های این سبکی، با ذکاوت بالا به سراغش بروند.

برای سریع‌تر بازی کردن و به راحتی حل کردن رمز و رازها، شما می‌توانید از گزینه‌های متعددی نیز استفاده کنید. این گزینه‌ها به این منظور در بازی قرار داده شده‌اند که بازیکنان در مواقع و مراحل سخت بتوانند روند پیشرفت خودشان را حفظ کنند. در رابطه با کاراکترهای این بازی باید بگوییم که هر کاراکتر یک شخصیت خاصی برای خودش دارد که باید با دانش بر آن شخصیت و همچنین در موقع مناسب از آن استفاده کنید.

بازی Manor Matters

بازی های جنایی اندروید/ بازی های کارآگاهی اندروید

یکی دیگر از بازی های کارآگاهی اندروید، Manor Matters نام دارد. همانطور که عنوان این بازی می‌گوید، تمامی رویدادهای بازی در یک خانه بزرگ رخ می‌دهند. بازی Manor Matters یک بازی پلیسی کاراگاهی برای اندروید است که تمامی رویدادهای آن در عمارت‌های بزرگ روی می‌دهد.

در این بازی شما باید تمامی رازها و اتفاقات مرموز این بازی جنایی برای آیفون را شناسایی کرده و سپس اقدام به رمزگشایی کنید. گزینه‌هایی همچون جست و جو برای شما قرار داده شده تا در صورتی که علائم و سرنخ‌هایی را پیدا نکردید، از این گزینه استفاده کنید تا به شما برای پیدا کردن سرنخ‌ها کمک کند. کاراگاه بازی همیشه یکی از اقدامات دوست داشتنی برای دختران و پسران بوده است که اگر شما نیز در گذشته از دوست داران این بخش بوده اید میتوانید در لیست بهترین بازی های جنایی اندروید به بازی های خوبی دسترسی داشته باشید.

کیفیت گرافیک و گیم پلی بازی بسیار بالا و جذاب بوده که هر بازیکنی که به سبک بازی های جنایی برای iOS علاقه‌مند است را به خودش جذب می‌کند. شخصیت‌های بازی Manor Matters هر یک به تنهایی دارای قابلیت‌ها و توانایی‌هایی است که ابتدا باید این توانایی‌ها را شناسایی کنید و در موقع مناسب از آن استفاده کنید.

دانلود بازی Manor Matters برای اندروید و iOS

بازی Lost Lands 1

بازی های کارآگاهی اندروید

یکی دیگر از عنوان‌های جذاب در ژانر بازی های جنایی اندروید Lost Lands نام دارد. این عنوان جذاب حول محور داستان‌ها و وقایع پر رمز و رازی روی می‌دهد که هر بازیکنی را به چالش خواهد کشید. یکی از خصوصیات و تفاوت‌های عمده‌ای که این بازی نسبت به دیگر بازی‌ های کارآگاهی اندروید در خود جای داده این بوده که چهل بازی کوچک در خود دارد و با بازی کردن بازی سرزمین‌های گمشده 1، شما می‌توانید تعداد زیادی از بازی‌های جذاب را بازی کنید.

این بازی‌ها به این صورت هستند که در برخی مراحل و سطوح باید پازل‌هایی را حل کنید و پس از حل کردن آن‌ها به هدف خود برسید. از تمام این موارد که عبور کنیم به داستان جذاب این بازی می‌رسیم. داستان بازی سرزمین‌های گمشده به این صورت است که شما به عنوان یک مادر دلسوز در بازی ایفای نقش خواهید کرد. مادری که در بازی وجود دارد هنگامی که در جنگل با پسر کوچکش در حال استراحت هستند شاهد اتفاق عجیبی می‌شود که آن اتفاق گم شدن پسرش است.

در اینجا ماموریت شما شروع خواهد شد و شما باید مادر را کنترل کنید و سعی کنید معماها و سرنخ‌های موجود را در کنار یکدیگر قرار دهید تا مادر بتواند پسر گمشده‌اش را پیدا کند. این موضوع که محتوای بازی بر روی جریان‌های یک مادر و فرزند رخ می‌دهد نیز بر روی جذابیت بازی تاثیر بالایی خواهد گذاشت. در مسیری که در حال جست و جو برای پسر گمشده‌تان هستید می‌بینید که یکی از راه‌هایی که برای پیدا کردنش وجود دارد این است که با افراد غیر معمول و عجیبی که ساکن سرزمین‌های گمشده هستند ملاقات کرده و از این افراد سرنخ‌هایی گردآوری کنید. بازی Lost Lands را می‌توان یکی از تاپ‌ترین بازی‌ها در ژانر بازی جنایی برای آیفون قرار داد.

دانلود بازی Lost Lands 1 برای اندروید و iOS

بازی The Wolf Among Us

بازی های جنایی برای اندروید

یکی دیگر از بازی های جنایی اندروید The Wolf Among Us یا گرگ در میان ما نام دارد. این بازی توسط سازندگان شناخته شده و معروف The Walking Dead طراحی و ساخته شده است. محتوا و داستان بازی بر پایه جنگ، دعوا، خون ریزی و قتل صورت می‌گیرد که اگر طرفدار چنین ژانر خشن و جنگی هستید حتما برای دانلود و نصب این بازی اقدام کنید؛ زیرا تجربه بسیار مهیج و جذابی را از یک بازی کارآگاهی و اکشن تجربه خواهید کرد.

جریان بازی گرگ در میان ما از کتابی تحت عنوان Fables الهام گرفته شده و تمامی کاراکترهای این بازی رازآلود شبیه به انسان‌های معمولی هستند و با آن‌ها تفاوتی ندارند. بازی The Wolf Among Us از شخصیت‌های عادی ولی در حالت‌های افسانه‌ای استفاده کرده که باید یک‌سری عملیات و جست و جوها را انجام دهند تا به هدف نهاییشان نزدیک شوند. تمامی این شخصیت‌های افسانه‌ای در شهر New York زندگی می‌کنند و به همین دلیل تمامی رویدادهای بازی در این شهر بزرگ اتفاق خواهد افتاد.

اگر بخواهیم یکی از قسمت‌ها و چگونگی آن را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که در یکی از قسمت‌ها شخصیت سفید برفی را که خیلی‌ها می‌شناسند، به قتل می‌رسانند و اینجا وظیفه شما آغاز خواهد شد تا سرنخ و اطلاعاتی درباره مرگ مرموزانه او پیدا کنید و برای حل این مسئله تمامی اطلاعاتتان را کنار یکدیگر بچینید تا بتوانید نتیجه نهایی را به دست بیاورید.

دانلود بازی The Wolf Among Us برای اندروید و iOS

بازی Murder In The Alps

بازی های جنایی برای ios

یکی دیگر از عنوان‌های جذاب و خیره کننده در سبک بازی های کارآگاهی اندروید قتل در کوه‌های آلپ یا همان Murder In The Alps است. این عنوان قطعا با تم و گیم پلی که دارد شما را به چالش خواهد کشید. جریانات این بازی در نیمه اول قرن بیست رخ می‌دهند. فضای قدیمی بازی و همچنین کوهستانی بودن اطرافتان، هر کدام به جذابیت بازی اضافه می‌کنند.

علاوه بر نمای جذابی که به کوهستان آلپ دارید، در داخل هتل اتفاقات غم‌انگیز و ترسناکی انتظار شما را می‌کشد. جریانات بازی در یک هتل قدیمی اتفاق می‌افتد. داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود که یکی از میهمانان هتل ناپدید شده و نگرانی‌هایی به دنبال آن ایجاد می‌شوند. پس از گذشت مدتی، کارکنان و اهالی هتل متوجه خونریزی و خرابی‌هایی در برخی از مناطق و اتاق‌های هتل می‌شوند. این موضوع به طوری است که تمامی ساکنان هتل به ترس آمده و قصد ترک آنجا را دارند.

این ماجرا ادامه پیدا می‌کند تا اینکه شخصی به نام آنا که یک خانم با تجربه و همچنین یک روزنامه‌نگار خوب است، شروع به جست و جو برای دلیل این جریان‌ها می‌کند. آنا که از زوریخ به این هتل آمده در اصل شخصیتی است که بازیکنان تحت عنوان او به بازی می‌پردازند. آنا علامت‌های متعددی از رد پای قاتل و خون و… را مشاهده می‌کند. جنازه‌هایی که مشاهده می‌کنید سختی کار را بیشتر می‌کنند. اگر به دنبال دانلود بازی های جنایی برای اندروید و iOS هستید، یکی از پیشنهادات ما بازی Murder In The Alps است.

دانلود بازی Murder In The Alps برای اندروید و iOS

بازی Tiny Room Stories: Town Mystery بهترین بازی های جنایی اندروید

بهترین بازی‌های کاراگاهی برای اندروید

اگر به دنبال یک بازی جنایی برای آیفون هستید، بازی Tiny Room Stories را فراموش نکنید. این بازی در ابتدا به شما یک محیط ساده از یک اتاق را نشان می‌دهد. بازیکنان پس از مواجه شدن با این صحنه چنین ذهنیتی در آن‌ها به وجود می‌آید که این یک بازی ساده و یا حتی خسته کننده باشد. باید بگوییم که کاملا برعکس است. این بازی علیرغم ظاهر ساده‌ای که دارد، یکی از پیچیده‌ترین و پر چالش‌ترین بازی های کارآگاهی اندروید به شمار می‌آید.

در بازی Tiny Room Stories ترکیبی از دو موضوع و ژانر را تجربه خواهید کرد. یکی تلاش برای پیدا کردن و حل کردن معماها است و دیگری تلاش برای خارج شدن از اتاق. این دو ژانر در کنار یکدیگر باعث می‌شوند که بازیکنان به چالش کشیده شوند و یک بازی کاراگاهی متفاوت را تجربه کنند. علاوه بر به چالش کشیدن بازیکنان، تنوع بالایی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا آن‌ها از بازی خسته نشوند.

اگر به دنبال یک بازی جنایی اندروید هستید پیشنهاد ما به شما بازی Tiny Room Stories است. نقش شما به عنوان یک کارآگاه در بازی است که وارد یک شهر می‌شوید و می‌بینید که شهر خالی است و هیچ‌کس در آن زندگی نمی‌کند. شما به دنبال یک سرنخ برای فهمیدن دلیل خالی شدن شهر هستید.

یکی از قابلیت‌های بسیار منحصر به فرد این بازی این است که در شهر هنگامی که می‌گردید، می‌توانید مغازه، خانه و کلا ساختمان‌های بازی که به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند را از هر زاویه‌ای که می‌خواهید بررسی کنید. پیدا کردن راه‌ حل‌های بازی Tiny Rooms Stories آسان نیست و باید تمرکزتان را بر روی آن بگذارید تا به نتیجه مطلوبتان برسید.

دانلود بازی Tiny Room Stories: Town Mystery برای اندروید و iOS

سخن پایانی

تمامی بازی‌هایی که در این مطلب تقدیم شما عزیزان کردیم جزو لیست بهترین بازی‌های کاراگاهی برای اندروید و آیفون هستند و کسانی که از این سیستم عامل‌ها استفاده می‌کنند می‌توانند این بازی‌ها را تجربه کنند و از آن‌ها لذت ببرند. قابل ذکر است که این بازی‌ها نیازمند صبر و تفکر و ذکاوت هستند و علاوه بر سرگرم کردن بازیکنان، می‌توانند تمرینی برای ذهن شما باشند؛ چرا که بعضی از این بازی‌ها آنقدر شما را به چالش و فکر وا می‌دارند که گاها خسته از بازی خارج می‌شوید.

اگر شما هم به این سبک از بازی‌های موبایل علاقه دارید و به دنبال بازی‌های خوب در این ژانر هستید می‌توانید از این فهرست استفاده کنید که قطعا از تجربه این بازی‌ها لذت کافی را خواهید برد. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم. آیا شما به بازی‌هایی که در ژانر کارآگاهی و معمایی هستند علاقه دارید؟ آیا این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402