بیوگرافی بهنوش بختیاری ؛ معرفی فیلم ها و حواشی زندگی او

بهنوش بختیاری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهنوش بختیاری از بازیگران زن موفق کشورمان است. بازی او را بیشتر در عرصه کمدی دیده‌ایم. زندگینامه بهنوش بختیاری از کودکی تا دوران شهرتش فراز و فرود زیادی داشت. با بیوگرافی بهنوش بختیاری آشنا هستید؟

بهنوش بختیاری را باید یکی از پرکارترین بازیگران زن در سینما دانست. او چند سال گذشته فیلم‌های سینمایی زیادی بازی کرده است. زندگینامه بهنوش بختیاری طبق گفته خودش همیشه پر جنب و جوش بوده و تجربه‌های زیادی در زندگی دارد. بختیاری تلویزیون را با آثار طنز مهران مدیری پشت سر گذاشته است. با پلازا باشید تا بیوگرافی بهنوش بختیاری را بررسی کنیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری به بازیگر خوش انرژی و پرکار معروف است. در این قسمت زندگینامه بهنوش بختیاری از کودکی تا دوران شهرتش را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کودکی و نوجوانی

  • سن بهنوش بختیاری: 46 سال

بهنوش بختیاری 29 اردیبهشت 1354 در تهران متولد شد. او در یک خانواده شش نفره بزرگ شد. بهنوش بختیاری در کودکی شیطنت‌های زیادی داشت. خانواده به دلیل اینکه ته‌تغاری بود او را آزاد می‌گذاشتند و او به اصطلاح دیوار راست را بالا می‌رفت. خودش می‌گوید این پر جنب و جوش بودنم به دلیل بیش‌فعالی در کودکی است. با این وجود بختیاری در دبیرستان شاگرد درسخوانی بود. او همیشه نمرات ممتاز را کسب می‌کرد. هدفش قبولی در رشته پزشکی بود.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

خانواده

  • فرزند آخر خانواده

بختیاری فرزند آخر خانواده بود و یک خواهر به نام تینوش، دو برادر به نام‌های بهزاد و بهروز دارد. پدرش اصالتا بختیاری و مادرش تهرانی هستند. آقای بختیاری کارخانه‌دار بود. او در کارخانه‌اش ابزار ایمنی تولید می‌کرد. مادر بهنوش همیشه خانه‌دار بود.

تحصیلات

  • لیسانس مترجمی زبان فرانسه

بهنوش بختیاری در دبیرستان شاگرد ممتازی بود. او دلش می‌خواست کنکور پزشکی بدهد. این کار را انجام داد، اما موفق نشد. سال بعد به اصرار یکی از دوستانش در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد. بختیاری کارشناسی خود را در این رشته از دانشگاه آزاد تهران دریافت کرده است.

عکس خانوادگی بهنوش بختیاری

علایق

  • شنا و خطاطی
  • شعر و سفر
  • چلوکباب
همچنین بخوانید :

در مورد زندگینامه بهنوش بختیاری باید بگوییم که سفر کردن یکی از کارهای مورد علاقه او محسوب می‌شود. بختیاری در بین ورزش‌ها به شنا و در بین کارهای هنری به خطاطی علاقه‌مند است. همیشه عاشق خواندن شعر بود، اما طبق گفته خودش توانایی شعر گفتن ندارد. چلوکباب از غذاهایی است که بختیاری هیچ وقت از آن سیر نمی‌شود.

آغاز فعالیت هنری

  •  فیلم هوای تازه (1375)

بهنوش بختیاری از طریق پسرخاله دوست صمیمی‌اش که تئاتر اجرا می‌کرد، به این حرفه وارد شد. او ابتدا در کلاس‌های بازیگری مهتاب نصیرپور ثبت نام کرد. خودش می‌گوید:

در کلاس‌های بازیگری فهمیدم من برای دنیای هنر هستم.

بختیاری ابتدا به عنوان منشی صحنه کارش را در سینما شروع کرد. اولین کار تصویر او در سال 1375 برای فیلم «هوای تازه» به کارگردانی محمد رحمانیان بود. مهتاب نصیرپور بهنوش بختیاری را در حالیکه تنها 21 سال داشت، برای این کار معرفی کرد.

تجربه اجرا

  • مستند شکلات تلخ

در زندگینامه بهنوش بختیاری باید از تجربه اجرای او بگوییم. خانم بازیگر در قسمت‌هایی از مستند شکلات تلخ به عنوان مجری حضور داشت. این کار مستند در ژانر اجتماعی و به کارگردانی شاهین صمدپور برای شبکه نسیم ساخته شد.

بهنوش بختیاری و همسرش

بهنوش بختیاری و همسرش

همچنین بخوانید :

برای تکمیل بیوگرافی بهنوش بختیاری باید بگوییم که او در سال 1387 با محمدرضا آرین ازدواج کرده است. آشنایی این دو سر سریال «جایزه بزرگ» به کارگردانی مهران مدیری اتفاق افتاد. محمدرضا در تیم نویسنده این سریال مناسبتی که پخش آن برای نوروز 1384 بود، حضور داشت. آقای آرین نویسنده و کارگردان تلویزیونی است. نام او را بیشتر با عنوان نویسنده در آثار مهران مدیری شنیده‌ایم.

بختیاری از زندگی زناشویی خود احساس رضایت دارد. او در مصاحبه‌ای عنوان کرد:

زندگی‌ام سرشار از عشق و سادگی است. اگر هیچ چیزی در این دنیا نداشته باشم این عشق و سادگی ارزشمندترین دارایی من هستند. همسرم را در این دنیا بیشتر از هر چیزی دوست دارم.

اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرام خود بسیار فعال است. او پست‌های اجتماعی و انتقادی زیادی می‌گذارد. بختیاری در اینستاگرام خود حدود 9 میلیون نفر طرفدار دارد.

در ادامه می‌توانید عکس های بهنوش بختیاری را ببینید:

شغل های بهنوش بختیاری

زندگینامه بهنوش بختیاری به عنوان یک زن موفق می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان ما باشد. او در زندگی برای رسیدن به خواسته‌هایش بسیار تلاش کرد. در ادامه بیوگرافی بهنوش بختیاری فعالیت او را در مشاغل مختلف بررسی می‌کنیم.

  • مدیریت برند چرم پاندورا
  • مدیریت سالن زیبایی تیارا
  • صاحب امتیاز مجله دیده‌بان
  • مالکیت برند روجا گالری (طلا و جواهر)

جوایز بهنوش بختیاری

زندگینامه بهنوش بختیاری با جوایزی در حرفه کاری‌اش همراه بود. جوایز و کاندیداتوری او به شرح زیر است:

  • کاندید بهترین بازیگر مکمل زن برای فیلم سینمایی من (سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر/سال 1394)
  • برنده بهترین بازیگر زن سال برای برنامه تلویزیونی محله گل و بلبل (دومین جشنواره سه ستاره/سال 1394)
  • کاندید بهترین بازیگر زن برای برنامه تلویزیونی محله گل و بلبل (سین مثل سریال/سال 1395)

سریال های بهنوش بختیاری

بیشترین قسمت زندگینامه بهنوش بختیاری به دوران فعالیت هنری او مربوط می‌شود. بختیاری در تلویزیون سریال‌های پرمخاطبی را کار کرده است. همکاری او با کارگردانان مطرح تلویزیون همچون «رضا عطاران» و «مهران مدیری» سابقه خوبی در کارنامه کارش‌اش محسوب می‌شود. در این قسمت به معرفی برخی از سریال‌های تلویزیونی او می‌پردازیم.

سریال خانه به دوش

خانه به دوش بهنوش بختیاری

  • سال پخش: 1383
  • کارگردان: رضا عطاران
  • بازیگران اصلی: حمید لولایی، مریم امیرجلالی، رضا عطاران، آناهیتا همتی، بهنوش بختیاری

مجموعه تلویزیونی خانه به دوش در ماه رمضان 1383 از شبکه سه سیما پخش می‌شد. این سریال پرمخاطب مناسبتی تا کنون بارها از شبکه‌های مختلف پخش مجدد شده است. رضا عطاران سریال خانه به دوش را کارگردانی کرد و خودش هم در کنار بختیاری از بازیگران اصلی کار بود. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «علی صادقی»، «مریم امیرجلالی»، «حمید لولایی»، «فلور نظری»، «غلامحسین لطفی» و «خشایار راد» اشاره کرد. داستان سریال خانه به دوش در مورد مردی به نام ماشاالله بود که می‌خواست به دلیل بدهکاری و مشکلات مالی برای کار به خارج از کشور برود و از طریق شرکت و فردی به نام آقای بیات اقدام می‌کند. اما خبر ندارد که آنها سرش کلاه گذاشته‌اند. این تازه آغاز ماجراست…

سریال شب های برره

شب های برره

  • سال پخش: 1384
  • کارگردان: مهران مدیری
  • بازیگران اصلی: سیامک انصاری، مهران مدیری، شقایق دهقان، بهنوش بختیاری

یکی از سریال‌های طنز تلویزیونی که در بیوگرافی بهنوش بختیاری باید معرفی کنیم، سریال به‌یاد ماندنی «شب‌های برره» است. این مجموعه تلویزیونی در سال 1384 از شبکه سه سیما پخش می‌شد. شب‌های برره از کارهای طنز پرمخاطب تلویزیون است که هنوز هم طرفداران زیادی دارد. با هر بار تکرار این سریال کمدی آمار بازدید آن رکورد شکسته و لبخند بر روی لب‌های هموطنانمان نقش می‌بندد.

مهران مدیری از بختیاری در کنار بازیگران مطرحی همچون «هادی کاظمی»، «ساعد هدایتی»، «شقایق دهقان»، «سیامک انصاری»، «سعید پیردوست»، «فاطمه هاشمی»، «رضا شفیعی جم» و «علی کاظمی» دعوت به عمل آورد.

داستان سریال شب‌های برره در مورد شهری خیالی به نام برره و مردم این روستا بود. فردی به نام کیانوش استقرارزاده در سال 1310 به دلیل نوشتن نقد سیاسی در روزنامه خود تحت تعقیب است که در راه فرار به‌طور اتفاقی به این روستا می‌رسد.

فردی به نام شیرفرهاد پسر خان پایین‌برره او را که به دلیل گزیدگی مار بیهوش بود پیدا می‌کند و به روستا می‌آورد. داستان از اینجا شروع شده و حول محور دردسرهای کیانوش و اهالی روستا شکل گرفته است.

سریال عصر پاییزی

  • سال پخش: 1392
  • کارگردان: اصغر نعیمی
  • بازیگران اصلی: کوروش تهامی، نسرین مقانلو، علی عمرانی، بهنوش بختیاری

«عصر پاییزی» یک مجموعه تلویزیونی با ژانر خانوادگی اجتماعی بود. این سریال در سال 1392 از شبکه یک سیما پخش شد. «آزاده محسنی»، «سمانه نامدار» و «علی میرمیرانی» از نویسندگان این سریال خانوادگی بودند.

داستان سریال عصر پاییزی در خصوص فردی به نام عطا (با بازی علی عمرانی) است که سال‌ها بعد از فوت همسرش قصد ازدواج مجدد دارد. اما او و همسر جدیدش باید در منزل مادرزن سابق عطا (با بازی مهتاج نجومی) زندگی کنند. در این بین پسر عطا (با بازی کوروش تهامی) مشکلاتی از جمله اخراج از کار برایش پیش آمده است. همه این موارد باعث ایجاد داستان سریال و لحظات کمدی آن می‌شود.

در بیوگرافی بهنوش بختیاری این سریال را می‌توان سریالی نسبتا جدی دانست. اما جالب است بدانید که او نقش دختری را بازی می‌کند که کمی شیرین‌العقل به نظر می‌رسد. «امیرحسین صدیق»، «سپیده خداوردی»، «رویا میرعلمی»، «شهرزاد عبدالمجید» و «علی سلیمانی» از دیگر بازیگران این سریال به شمار می‌آیند.

فیلم های بهنوش بختیاری

زندگینامه بهنوش بختیاری با فیلم‌های کمدی زیادی همراه است. البته چندباری او نقش‌های جدی بازی کرده است. در ادامه 3 فیلم سینمایی با بازی خانم بختیاری را معرفی می‌کنیم.

فیلم ده رقمی

فیلم های بختیاری

  • سال انتشار: 1387
  • کارگردان: همایون اسعدیان
  • بازیگران اصلی: جواد رضویان، رضا فیض نوروزی، مهران رجبی، بهنوش بختیاری

فیلم سینمایی «ده رقمی» از آن دسته فیلم‌هایی است که در زمان خود فروش خوبی داشت. البته این فیلم را باید از فیلم‌های سینمایی مورد علاقه تلویزیون هم دانست؛ چون در بیشتر مواقع از شبکه‌های مختلف در حال پخش است. ده رقمی سال 1387 به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی روی پرده سینما رفت. این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده است.

بختیاری در این فیلم با «سید جواد رضویان»، «رضا فیض نوروزی»، «بهاره رهنما» و «مهران رجبی» هم‌بازی بود. داستان فیلم حول محور فرش عتیقه‌ای است که دزدیده می‌شود. سارق آن قصد فروش داشته و به‌طور ناگهانی متوجه ارزش و قیمت آن خواهد شد.

فیلم پا تو کفش من نکن

پا تو کفش من نکن

  • سال انتشار: 1396
  • کارگردان: محمدحسین فرح‌بخش
  • بازیگران اصلی: سیروس گرجستانی، علی صادقی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری

فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» را باید فیلمی مختص گیشه دانست. این فیلم با فضای شاد خود فروش نسبتا خوبی داشت. این نوع فیلم‌های سینمایی طرفداران خاص خود را دارند.

محمدحسین فرح‌بخش کارگردان فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن خوب بلد است فیلم مورد علاقه گیشه بسازد. در این فیلم خواهید دید که دو زوج در حال آماده شدن برای ازدواج در دفترخانه هستند. اما به علت شلوغی زیاد دفتر خانه نام‌های همسر در شناسنامه آن‌ها اشتباه ثبت می‌شود.

اتفاقات زیادی در این بین می‌افتد تا اشتباه به وجود آمده برطرف شود. این اتفاقات لحظات شاد و خنده‌داری را رقم می‌زنند. علاوه بر خانم بختیاری «رضا ناجی»، «سحر قریشی»، «یوسف تیموری»، «علی صادقی»، «مرحوم سیروس گرجستانی»، «احمد ایراندوست»، «مرحومه صدیقه کیانفر» و «بهشاد مختاری» در فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن بازی می‌کنند.

فیلم زندانی ها

فیلم زندانی ها

  • سال انتشار: 1397
  • کارگردان: مسعود ده نمکی
  • بازیگران اصلی: هومن برق نورد، بهنام تشکر، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری
همچنین بخوانید :

«زندانی‌ها» دومین تجربه همکاری بختیاری با مسعود ده‌نمکی است. او پیشتر در فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 3» برای ده‌نمکی بازی کرده بود. فیلم سینمایی زندانی‌ها در سال 1397 به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی ساخته شد. ده‌نمکی نویسندگی این فیلم را هم خودش برعهده داشت. او از خانم بختیاری در کنار زوج محبوب «بهنام تشکر» و «هومن برق‌نورد» برای بازی در فیلم سینمایی زندانی‌ها دعوت به عمل آورد.

از دیگر بازیگران اصلی این فیلم باید به حضور «برزو ارجمند»، «هدایت هاشمی»، «امیر نوری»، «بهاره افشاری» و «اصغر نقی زاده» اشاره کرد. زندانی‌ها در مورد فردی به نام طاها است. او باید پایان‌نامه خود را تمام کند. در این بین او برای تحقیق به زندان می‌رود.

به‌طور اتفاقی با دو زندانی روبه‌رو شده که به کمک نیاز دارند. او با مسئولیت خود سند گذاشته تا این دو دوست موقتا آزاد شوند. این دو رفیق (با بازی هومن برق‌نورد و بهنام تشکر) در فکر پیدا کردن گنجی هستند. همراهی طاها با این دو دوست سرآغاز اتفاقات جالبی است که داستان فیلم را پیش می‌برد. فیلم سینمایی زندانی‌ها به دلیل تناسب موضوعش چندین‌بار در تولد امام زمان (عج) از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شده است.

سایر آثار بهنوش بختیاری

در بیوگرافی بهنوش بختیاری فیلم‌ها و سریال‌های زیادی را می‌توان نام برد. او در مقطعی از دوران بازیگری خود از بازیگران پرکار زن سینما بوده است. در جدول زیر بخشی از این آثار را خواهید دید:

سالنام فیلم/سریالکارگردان
1398ما همه با هم هستیمکمال تبریزی
1396آقای سانسورعلی جبارزاده
1396لازانیاحسین قناعت
1396دم سرخ‌هاآرش معیریان
1394دزد و پریحسین قناعت
1389داماد خجالتیآرش معیریان
1388حلقه‌های ازدواجشاهین باباپور
1387دو خواهرمحمد بانکی
1384زندگی به شرط خندهمهدی مظلومی
1378این زمینی‌هامسعود شاه‌محمدی

حواشی بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری حواشی زیادی به دنبال دارد. فعال بودن او در فضای مجازی گاهی اوقات باعث ایجاد سوءتفاهماتی می‌شود. در ادامه برخی از پر سر و صداترین حواشی او را خواهید دید.

کشف حجاب بهنوش بختیاری

کشف حجاب بهنوش بختیاری

خانم بختیاری به مناسبت روز عشق (ولنتاین) از برنامه جلوه‌های ویژه مخصوص گوشی استفاده کرد. او صورت خود را به جای بازیگر اصلی فیلم سینمایی تایتانیک گذاشت. این برنامه جلوه‌های ویژه در آن بازه زمانی معروف شده بود و خیلی‌ها از آن استفاده می‌کردند. اما این موضوع برای خانم بختیاری با شیطنت رسانه‌ها گران تمام شد. رسانه‌ها از آن تصاویر، ویدیویی درست کرده و با تیتر جنجالی کشف حجاب خانم بازیگر منتشرش کردند.

شایعه طلاق خانم بازیگر

بهنوش بختیاری متن جنجالی‌ای را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد:

بهای نگه داشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه، زمانی که نه مهر است و نه عشق، خداحافظی بهترین کار است. همه مهر عالم به پای تو، ولی خداحافظ بی مهر من.

بسیاری از رسانه‌ها و مخاطبین او با دیدن این متن گمان کردند که خانم بختیاری از همسر خود جدا شده است. این شایعه چند ساعتی دهان به دهان چرخید. تیترهای زیادی برای جدایی او از همسرش محمدرضا آرین در فضای مجازی زده شد. اما طولی نکشید تا خانم بازیگر عکس جدیدی منتشر کرد و گفت من طلاق نگرفتم پس قضاوت نکنید.

مهاجرت بهنوش بختیاری

بختیاری در مصاحبه‌ای با یک رسانه داخلی در حالی‌که بسیار ناراحت و عصبانی بود از وضع کاری خود گله کرد. او صراحتا گفت آن‌قدر موقعیت کاری ما در سینما بد است که آدم به فکر مهاجرت از ایران می‌افتد. او که در چند سال گذشته بسیار پرکار بود اکنون از این‌که هیچ کارگردانی انتخابش نمی‌کند، ناراحت بود. بختیاری گفت فکر می‌کنم باید از ایران بروم و جای دیگری مشغول به کار شوم.

همچنین بخوانید :

علت فرزند نداشتن خانم بازیگر

بهنوش بختیاری در برنامه ویژه سال تحویل 1394 با اجرای احسان علیخانی گفت به دلایلی نمی‌تواند هیچگاه بچه‌دار شود. او یک سال بعد در برنامه‌ای مشابه اعلام کرد قصد این را دارد که سرپرستی دختری به نام یگانه را از بهزیستی بگیرد. البته این موضوع به دلیل ارتباط برقرار نکردن همسرش با آن کودک منفی شد.

بهنوش بختیاری در دوران دانشجویی

او معتقد است کار کردن عار نیست. برای رسیدن به اهدافمان باید هرکاری که در توانمان است انجام دهیم تا پیش خودمان شرمنده نشویم. خانم بازیگر در دوران دانشجویی مدتی به عنوان فروشنده لوازم کامپیوتر فعالیت کرد. چند ماهی فروشنده لنز رنگی چشم بود و اواخر تحصیل در آموزشگاه کنکور به عنوان منشی کار می‌کرد.

پشیمانی خانم بازیگر از عمل زیبایی

چندی پیش عکس‌هایی در صفحه مجازی بهنوش بختیاری قبل از عمل بینی توسط خودش منتشر شد. او همیشه عنوان می‌کند از عمل بینی خود پشیمان است. خانم بختیاری در مصاحبه‌ای گفت:

من در سن 19 سالگی عمل بینی را انجام دادم. آن موقع حتی بازیگر هم نبودم. شور جوانی باعث شد تا این تصمیم عجولانه را بگیرم. الان که به عکس‌هایم نگاه می‌کنم می‌بینم بینی من اصلا به عمل نیاز نداشت. اما آن زمان به بینی سربالا علاقه داشتم.

او به دختران جوان توصیه کرد که خودشان را همان‌طور که هستند، دوست بدارند. بختیاری معتقد است زیبایی واقعی در صورت ما نیست، بلکه روحمان باید زیبا باشد.

خوانندگی بهنوش بختیاری

بختیاری در کودکی دوره کلاس آواز را طی کرده بود. او در سال 1395 عضو گروه موسیقی پلاریس شد. این گروه با عضویت خانم بازیگر کنسرت‌های زیادی برای بانوان برگزار کرد.

ویدئو های مرتبط
thumbnail
بهترین فیلم های اما واتسون
00:02:2903 خرداد 1401، 21:30
thumbnail
بهترین سریال ها و فیلم های زامبی در جهان از جدید 2020 ...
00:05:5708 شهریور 1402، 23:30

اختلاف خانم بازیگر با سحر قریشی

خانم بختیاری در برنامه تلویزیونی من و شما با اجرای آرش ظلی‌پور گفت:

من سحر قریشی را مثل خواهرم دوست داشتم، اما او از من بد گفت. من با سحر قهرم. با وجود اینکه از نظر سنی از او بزرگترم، اما سحر احترام مرا نگه نداشت و جلوی میلیون‌ها نفر از من بدگویی کرد. بارها تلاش کردم که قضیه را تمام کنم و پیش قدم شدم برای آشتی، اما هیچ تماس تلفنی از خانم قریشی مبنی بر دلجویی نداشتم.

اختلاف بهنوش بختیاری با امیر تتلو

خانم بازیگر در این مورد در برنامه من و شما توضیح داد که در زندگینامه بهنوش بختیاری هیح حسادتی وجود ندارد. خانم بختیاری در برنامه‌ای حضور داشت که خواننده زیرزمینی هم جزء مهمانان آن برنامه بود. گویا صحبت‌هایی در خصوص تعداد فالوور اینستاگرام از طرف آن خواننده مطرح شد و این بین بهنوش بختیاری مورد توهین قرار گرفت.

سوالات متداول

1. بهنوش بختیاری چند ساله است؟

46 ساله

2. بهنوش بختیاری اهل کجاست؟

خانم بختیاری در تهران متولد شده است. پدرش بختیاری و مادرش اهل قم هستند. او همیشه به اصالت بختیاری خود افتخار می‌کند.

3. آیا بهنوش بختیاری بچه دارد؟

خیر، او سال 1396 در برنامه من و شما اعلام کرد که تصمیم دارد به زودی مادر شود. اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

4. آیا بهنوش بختیاری طلاق گرفته است؟

خیر، شایعات زیادی مبنی بر طلاق او شکل گرفت اما هر بار توسط خانم بازیگر تکذیب شد.

5. آیا بهنوش بختیاری مهاجرت کرده است؟

خیر، در مصاحبه‌ای با رسانه داخلی از وضعیت کاری سینما گله داشت و گفت فکر می‌کنم باید از ایران مهاجرت کنم. اما هنوز در ایران زندگی می‌کند.

6. همسر بهنوش بختیاری کیست؟

محمدرضا آریان نویسنده طنزهای مهران مدیری همسر خانم بختیاری هستند. آن‌ها سر کار «جایزه بزرگ» با هم آشنا شده و در سال 1387 ازدواج کردند.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا بیوگرافی بهنوش بختیاری را به طور کامل از کودکی تا دوران شهرتش بررسی کنیم. این بانوی توانمند عرصه طنز کشورمان زندگی پرحاشیه‌ای دارد. شما کدام فیلم او را دیده‌اید؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های پلازا بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402