بهترین مارک هدفون در بازار ایران چیست؟ + مشخصات و قیمت

بهترین مارک هدفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای دوستداران تکنولوژی همواره انتخاب با کیفیت ترین مارک هدفون نسبت به کارایی مدنظرشان کار دشواری است. در این مقاله از پلازا همراه ما باشید تا بهترین مارک هدفون در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. ما در لیست خود قیمت تمام شده را نیز لحاظ کرده‌ایم تا علاوه بر کیفیت، انتخاب مقرون به صرفه‌ای نیز داشته باشید.

در دنیای مملو از تکنولوژی این روزها، قطعاً همه ما تجربه استفاده از انواع هدفون‌ها، هدست‌ها، ایربادزها و هندزفری‌های مختلف را داشته‌ایم. با این وجود انتخاب یک هدفون مناسب که کیفیت صدای خوبی داشته باشد و در طولانی مدت جوابگوی همه نیازهای ما باشد کار آسانی نیست. شاید بتوان با صرف چند میلیون تومان یک هدفون با کیفیت که همه ویژگی‌های مورد نظر را داشته باشد تهیه کرد، اما در این میان بودجه صرف شده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و همه ما دوست داریم که با صرف هزینه‌ای پایین‌تر با کیفیت ترین مارک هدفون را در اختیار داشته باشیم. از طرفی در بازار پرنوسان کشورمان انتخاب یک برند هدفون بی سیم خوب چالشی بزرگ محسوب می‌شود.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

بهترین مارک هدفون بازار

در ابتدا و قبل از هر چیز شاید سوال اول این باشد که بهترین مارک هدفون چیست؟ پس بهتر است که با معروف ترین مارک هدفون در بازار ایران آشنا شوید. اسامی نام آشنایی که جزو برند های برتر هدفون در جهان به شمار می‌آیند و در بازار ایران نیز برای خود جایگاه مناسبی دست و پا کرده‌اند.

انواع برند هدفون:

  • بیتس (Beats)
  • جِی بی ال (JBL)
  • جِی لب (JLAB)
  • سونی (Sony)
  • بوز (Bose)
  • پلنترونیکس (Plantronics)
  • اسکال کندی (Skullcandy)
  • وان ادیو (OneOdio)
  • ادیو تکنیکا (Audio-Technica)
  • سنهایزر (Sennheiser)
احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
هدفون وایرلس مخصوص دو ؛ معرفی بهترین هدست های بیسیم ...
تیم پلازا26 خرداد 1401 14:30
thumbnail
با 22 هندزفری تک گوشی برتر موجود در بازار آشنا شوید
رقیه رنجبری05 اسفند 1399 13:30

1. هدفون Plantronics BackBeat Go 600 بهترین برندهای هدست

بهترین مارک هدفون

ابعاد: 20.57×21.33×4.31 سانتی متر | وزن: 181.37 گرم | شارژدهی: 16 ساعت | محدوده بلوتوث: 9 متر | قیمت: حدود 1،200،000 تومان

شرکت پلنترونیکس در تولید هدفون های با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه فوق‌العاده عمل می‌کند. اگر به دنبال مارک هدفون بی سیم خوب هستید Plantronics BackBeat Go 600 یکی از بهترین‌هاست. کیفیت صدای خروجی از این هدفون مخصوصاً زمانی که در حالت Bass Mode قرار می‌گیرد بی‌نظیر است. هرچند که کیفیت خالص صدا نیز به تنهایی شما را شگفت زده خواهد کرد. همچنین شما یک مجموعه کامل از کلیدهای کنترلی که بین دو طرف گوشی‌ها تقسیم شده در اختیار دارید که کار با آنها نیز آسان است.

پلنترونیکس که یک برند خوب هدفون محسوب می‌شود برای باتری این دستگاه نیز سنگ تمام گذاشته است. فقط با یکبار شارژ کردن این هدفون می‌توانید به طور مستمر تا 18 ساعت به گوش دادن فایل‌های صوتی مختلف با صدای بلند بپردازید. برای مواقعی که شارژ آن نیز به پایان می‌رسد یک کابل پرتابل در نظر گرفته شده است. از طرفی طراحی این هدفون شاید خیلی قابل ستایش نباشد، اما جنس متریال به کار رفته در آن عالی است. یعنی به هیچ عنوان در استفاده‌های طولانی مدت از این هدفون خسته نخواهید شد و به گوش‌های شما آسیبی نمی‌رسد.

در میان بهترین مارک هدفون بازار این هدست توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد که ویژگی های بالای آن نظیر شارژدهی مناسب از اصلی ترین عواملی است که میتوان به آن اشاره داشت. قیمت این محصول شاید از نگاه اول کمی تند باشد اما بدنیست بدانید که کیفیت بالای ساخت آن میتواند نظر هر  کاربری را به سمت خود جذب نماید که در زمینه گیم و پخش صوت جزو بهترین ها بوده است.

2. هدفون Skullcandy Dime بهترین برندهای هدست

با کیفیت ترین مارک هدفون

ابعاد: 2.54×2.54×1.01 سانتی متر | وزن: 23.21 گرم | قیمت: حدود 1،400،000 تومان

ایربادها (Earbuds) که جزو هدفون‌های بی سیم محسوب می‌شوند از نمونه‌های پرطرفدار در کشور ما هستند. شاید اولین انتخاب همه افراد هم ایربادهای شرکت اپل باشد که قیمت بالایی دارند. به همین دلیل هم شاید خیلی‌ها سراغ این مدل از هدفون‌های بی سیم نمی‌روند. اما Skullcandy Dime با قیمتی بسیار پایین‌تر می‌تواند کیفیتی هم تراز با ایرپاد اپل ارائه کند. اسکال کندی که جزو برند های معروف هدفون به شمار می‌رود محصولات رقابتی و مقرون به صرفه‌ای تولید و روانه بازار می‌کند.

اگر بخواهیم در میان بهترین برند هدفون ایران یک محصول متفاوت را برای شما معرفی کنیم باید بدانید که این ایرباد گزینه بسیار خوب و کارآمدی بوده که اگر تصمیم دارید از هدست تنها برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید این محصول کوچک گزینه خوبی خواهد بود. ویژگی های بالای هدست میتواند بسیاری از نیازهای شما در زمینه های مختلف را پوشش دهد که سایر توضیحات هدست در ادامه مطرح شده است.

کیفیت صدای خروجی در Skullcandy Dime بی‌نظیر است و فراتر از چیزی است که انتظارش را دارید. همچنین در طراحی و ساخت آن جنبه‌های ارگونومیک رعایت شده و در اقدامی قابل توجه شرکت Skullcandy این مدل از هدفون‌های خود را مجهز به گواهی IPX7 کرده که آنها را مقاوم در برابر آب و رطوبت می‌کند. پس اگر به دنبال یک مارک هدفون عالی و لاکچری هستید و قصد ندارید خرج زیادی هم انجام دهید پیشنهاد ما Skullcandy Dime است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
راهنمای خرید هدفون، هدست و هندزفری | معرفی بهترین مدل ...
تیم پلازا12 تیر 1401 13:30
thumbnail
هندزفری ورزشی ؛ معرفی بهترین هندزفری گردنی و ایرباد ...
عباد رمضان زاده28 اردیبهشت 1400 12:00

3. هدفون JBL Tune 500 بهترین برندهای هدست

معروف ترین مارک هدفون

ابعاد: 20.57×22.35×4.82 سانتی متر | وزن: 147.36 گرم | قیمت: حدود 1،200،000 تومان

به عقیده بسیاری از افراد JBL بهترین و معروف ترین مارک هدفون در ایران و جهان است. اما باید گفت که معمولاً تولیدات این برند از قیمت بالایی برخوردارند. در واقع کمپانی جی بی ال هرگز کیفیت را فدای قیمت تمام شده نمی‌کند. اما در مورد Tune 500 یک استثنا وجود دارد. این برند معروف هدفون، در تولید Tune 500 سعی کرده همه را شگفت زده کند.

بطور کلی در میان دستگاه های الکترونیکی برند JBL یکی از قدیمی ترین ها بوده است که این محصول با دارا بودن ویژگی های عالی توانسته رتبه سوم مقاله بهترین برندهای هدست را به خود اختصاص دهد. رنج قیمتی متعادل هدست میتواند دلیل خوبی برای خرید آن باشد که اگر تصمیم به خرید یک هدست گیمینگ با ویژگی های بالارا دارید بدنیست که این محصول را تست کنید زیرا در زمینه های بسیاری ویژگی های بالایی را ارائه داده است. پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد بهترین مارک هدفون بازار باما در میان بگذارید.

Tune 500 دارای کیفیت صدای بی‌نظیری است و در عین حال با قیمتی معقول روانه بازار شده است. زیر فریم پلاستیکی و منعطف این هدفون استاندارد‌های شرکت جی بی ال خودنمایی می‌کند. صدای خروجی بسیار گرم و کوبنده است و این برای طرفداران موسیقی خبر خوبی به حساب می‌آید. حتی در صداهای خیلی زیاد نیز دچار نویز و آشفتگی نمی‌شود. یکی از دلایل آن هم با سیم بودن این هدفون است. Tune 500 قطعا بهترین مارک هدفون با سیم موجود در فهرست ماست. اما تنها ایرادی که به آن می‌توان گرفت شاید عدم وجود کلیدهای کنترلی بر روی هدفون باشد که کمی مایوس کننده است.

4. هدفون JLab Studio Wireless بهترین برندهای هدست

مارک هدفون عالی

ابعاد: 9.39×8.38×3.55 سانتی متر | وزن: 141.70 گرم | شارژدهی: 30 ساعت | محدوده بلوتوث: 9 متر | قیمت: حدود 750،000 تومان

JLAB نیز یک مارک عالی در بازار هدفون‌ها محسوب می‌شود. در بین تولیدات این شرکت Studio Wireless طرفداران زیادی دارد. این هدفون با انبوهی از امکانات از جمله EQ (اکولایزر) بسیار هوشمندانه قیمت‌گذاری شده است. توازن و کیفیت صدا در آن فوق‌العاده است و برای گوش دادن به موسیقی در ژانرهای هیپ هاپ و دَنس بسیار پیشنهاد می‌شود. اگر بدنبال محصولات بیشتری از مقاله بهترین مارک هدفون بازار هستید باما همراه باشید.

اگر تصمیم به خرید بهترین مارک هدفون دخترانه را دارید هدست JLab Studio Wireless گزینه خوبی برای شما خواهد بود که در رنگبندی های مختلفی عرضه شده است و مهمتر از این موضوع ویژگی های خوب را در کنار قیمت ارزان دارا است. با استفاده از هدست JLab Studio Wireless میتوانید به وضوح صدای خود را به شنونده های صوتی که از ربات ساخته شده اند منتقل کنید که در این زمینه اطلاعات خوبی را در ادامه توضیح داده ایم.

برای این هدفون توانایی استفاده از دستیار صوتی Google یا Siri برای انجام دستورات صوتی نیز ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود. همچنین پشتیبانی از قابلیت شارژ USB-C نیز از ویژگی‌های جذاب این هدفون است. پس اگر به دنبال بهترین مارک هدفون بی سیم با قیمت مناسب و ویژگی‌های متنوع هستید، پیشنهاد ما هدفون Studio Wireless از شرکت JLAB است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
راهنمای خرید موس و نکاتی قبل از خرید ماوس + معرفی بهترین ...
تیم پلازا16 بهمن 1400 22:30
thumbnail
معرفی بهترین اسپیکرهای کامپیوتر (رومیزی) در سال 2021
تیم پلازا04 فروردین 1400 11:30
thumbnail
بهترین موس های بی سیم 2021 + مشخصات فنی و قیمت
مهسا راد12 اسفند 1399 12:00
thumbnail
راهنمای خرید وب کم برای دانشجویان و دانش آموزان
سارا زارع20 آذر 1399 10:33

5. هدفون OneOdio Studio Monitor بهترین برندهای هدست

برند هدفون بی سیم خوب

ابعاد: 18.03×13.97×9.90 سانتی متر | وزن: 300.40 گرم | قیمت: حدود 850،000 تومان

از برند های هدفون معروف در دنیا می توان OneOdio را نام برد. این شرکت معمولا در طراحی و تولید هدفون با کیفیت بالا در عین طراحی زیبا و ارگونومیک تمرکز دارد. در مورد Studio Monitor شاید با نگاه اول به خاطر وزن 300 گرمی آن متعجب شوید. احتمالاً این حس به شما منتقل شود که در استفاده‌های طولانی مدت گوش‌هایتان خسته خواهد شد.

اما ذکر یک نکته در این اینجا ضروری است که Studio Monitor مجهز به فناوری Noise isolation بوده و این سبب می‌شود تا در مواقع استفاده از آن صداهای جانبی از اطراف هرگز در کارتان اخلال ایجاد نکند. به علاوه اینکه کیفیت صدای خروجی از این هدفون نیز بسیار عالیست و کم از دیگران ندارد. با نکات مطرح شده ما OneOdio Studio Monitor را یک مارک هدفون عالی برای طرفداران و حرفه‌ای‌های دنیای موسیقی می‌دانیم.

با شناسایی برترین مارک های هدفون جدید بازار میتوانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید که وبسایت پلازا طبق بررسی های مختلفی که در این زمینه انجام داده توانسته لیست خوبی از برند ساخت هدست را در اختیار شما قرار دهد. ناگفته نماند که این محصول از فناوری های خوبی در ساخت برخوردار بوده  است که پیشنهاد میشود در ادامه مقاله باما همراه باشید.

6. هدفون Tribit XFree Go بهترین برندهای هدست

بهترین برند هدفون

ابعاد: 18.28×17.52 x7.87 سانتی متر | وزن: 257.89 گرم | شارژدهی: 60 ساعت | محدوده بلوتوث: 15 متر | قیمت: حدود 1،000،000 تومان

اگر تا به اینجای کار یک مارک هدفون بی سیم خوب و مناسب برای خود پیدا نکرده‌اید، Tribit XFree Go را با وسواس بیشتری دنبال کنید. این هدفون از کیفیت صدای مقبول و مناسبی برخوردار است. اما چیزی که باعث شد تا ما آن را در این فهرست قرار دهیم بهترین بودن در طول عمر باتری است. با یکبار شارژ این هدفون تقریبا 3 روز به طور مستمر می‌توانید موسیقی گوش کنید. شاید هدفون‌های دیگر با میزان شارژدهی فراتر از XFree Go نیز وجود داشته باشند، اما قطعاً این کیفیت صدا را ارائه نمی‌کنند.

اگر تصمیم به خرید با کیفیت ترین مارک هدفون در ایران دارید بدنیست بدانید که این  هدست گزینه خوبی برای شما خواهد بود که محدوده بلوتوث 15 متری آن سبب شده تا در این زمینه بتواند رتبه اول را کسب کند. کیفیت بالا در ساخت و وجود ویژگی های نرم افزاری عالی از اصلی ترین گزینه هایی است که در خرید این محصول میتوان به آن اشاره داشت. لازم است بدانید که در ادامه توضیحات بیشتری از این هدست قرار گرفته است.

در بررسی‌های ما با کیفیت ترین مارک هدفون در زمینه باتری متعلق به کمپانی Tribit است. همچنین با وجود ساختار حجیم و بزرگ، گوشی‌های این هدفون بسیار نرم و ارگونومیک طراحی شده‌اند. به این ترتیب گوش دادن به موسیقی در طولانی مدت شما را اذیت نخواهد کرد. در ادامه مقاله بهترین مارک هدفون بازار باما همراه باشید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
5 روش کاربردی برای تشخیص هدفون اصل از تقلبی
بیتا هدایت پور19 بهمن 1399 12:00
thumbnail
هدفون هوشمند چیست و چه فرقی با هدفون های معمولی دارد؟
محمد علی‌محمدی11 دی 1399 12:00

7. هدفون Monster NTune بهترین برندهای هدست

برند های معروف هدفون

ابعاد: 17.27×25.4×9.65 سانتی متر | وزن: 634.81 گرم | قیمت: حدود 2،350،000 تومان

از کمپانی Monster شاید بیشتر به خاطر همکاری‌اش با شرکت Beats در تولید هدفون‌های مختلف یاد می‌شود. اما این شرکت به تنهایی نیز یک مارک هدفون عالی است و محصولات متنوعی تولید می‌کند. با کیفیت ترین مارک هدفون این شرکت نیز NTune بوده که با بهره‌گیری از تجربیات این شرکت در همکاری‌های مختلف، تولید و روانه بازار شده است. کیفیت صدای خروجی در آن نیز مناسب ارزیابی می‌شود. پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات بهترین برند هدفون ایران باما همراه باشید.

طراحی و دیزاین این هدفون نیز منحصربه‌فرد است. به طوری که گوشی‌ها و بند روی آن به صورت براق طراحی شده‌اند و در مقابل نور جلوه زیبایی دارند. NTune با نزدیک به 20 نوع ترکیب رنگ متفاوت عرضه شده که شاید به این واسطه بسیار باب میل دختران باشد و بهترین مارک هدفون دخترانه موجود در بازار لقب بگیرد.

در میان با کیفیت ترین مارک هدفون در 1401 شرکت مانستر توانسته نیاز کاربران بسیاری را از سراسر جهان در هدست های خود تامین کند که در این زمینه میتوانید به رنگبندی و مدل های مختلفی دسترسی داشته باشید. وجود ویژگی های نرم افزاری و سخت افزار در ساخت این محصول سبب افزایش قیمت آن شده است که اگر در این زمینه مشکلی ندارید این هدست گزینه خوبی برای شما خواهد بود. محصولات پیشنهادی خود که در بهترین برند هدفون ایران  حضور ندارد را برای ما ارسال کنید.

8. هدفون Plantronics BackBeat 500 بهترین برندهای هدست

برند های برتر هدفون

ابعاد: 18.03×13.97×9.90 سانتی متر | وزن: 300.40 گرم | قیمت: حدود 2،200،000 تومان

مجدداً به سراغ معروف ترین مارک هدفون موجود در بازار در تولید محصولات مقرون به صرفه می‌رویم. با کمی اغراق شاید بتوان لقب بهترین مارک هدفون در ایران به سبب قیمت گذاری را به شرکت پلنترونیکس داد. BackBeat 500 محصول دیگر شرکت Plantronics است که ارزش خرید بالایی دارد. این هدفون با بهره گیری از تکنولوژی Super Bass کیفیت صدای خروجی را تضمین می‌کند. بر این قابلیت بسیار تأکید شده است بطوریکه خروجی صدای گرم و پرانرژی‌ای را در شنیدن آهنگ‌های هیپ هاپ و راک به شنوندگان ارائه می‌کند. طراحی BackBeat 500 نیز متناسب با کاربردهای ورزشی است. هر چند که از قابلیت ضد آب و ضد عرق بودن پشتیبانی نمی‌کند و این جزء معایب این هدفون به حساب می‌آید. نظر خود را در خصوص بهترین برند هدفون ایران باما در میان بگذارید.

همانطور که در توضیحات فوق نیز به آن اشاره شده است برند سازنده این هدست در میان بهترین مارک هدفون بی سیم 2022 توانسته به جایگاه خوبی دست پیدا کند که امروزه محصولات این شرکت را میتوانید در حیاطی ترین بخش های ممکن پیدا کنید. ویژگی های بالای این محصول سبب شده تا گیمرهای بسیاری برای دریافت یک صدای باکیفیت و کامل به سمت این محصول روی آورند. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله بهترین برند هدفون ایران باما همراه باشید.

9. هدفون Audio-Technica ATH-AVC200 SonicPro بهترین برندهای هدست

برند خوب هدفون

ابعاد: 27.94×22.86×10.16 سانتی متر | وزن: 209.71 گرم | قیمت: حدود 1،500،000 تومان

رزومه و عملکرد شرکت Audio-Technica در تولید هدفون‌های مختلف ما را مجاب کرد که یکی از محصولات این شرکت را نیز در فهرست خود بگنجانیم. ATH-AVC200 SonicPro یکی از محصولات مقرون به صرفه این شرکت است که به نسبت قیمت، کیفیت صدای خروجی در آن بی‌نظیر است. این هدفون با کیفیت ترین مارک هدفون باسیم بعد از JBL Tune 500 در فهرست ماست. در ادامه مقاله بهترین برند هدفون ایران هدست خوب دیگری نیز معرفی شده است که نباید آنرا از دست داد.

در طراحی ATH-AVC200 با وجود بزرگ بودن آن سعی شده از متریال مناسب استفاده شود تا وزن کمی داشته باشد. با وجود اینکه پدهای به کار رفته در داخل گوشی‌ها به نرمی و ظرافت سایر مدل‌ها نیست، اما در طولانی مدت خسته کننده نیز نخواهد بود. اگر تصمیم به خرید بهترین مارک هدفون بی سیم دارید این محصول گزینه خوبی برای شما نخواهد بود زیرا طراحی و ساخت آن برپایه باسیم انجام گرفته است که توانسته در میان هدست های با سیم به رتبه خوبی دست پیدا کند.

10. هدفون Sony MDRZX110 Series Stereo بهترین برندهای هدست

برند معروف هدفون

ابعاد: 14.98×20.06×4.57 سانتی متر | وزن: 119.02 گرم | قیمت: حدود 700،000 تومان

شاید تنها باری که از کیفیت ساخت و صدای خروجی هدفون خیلی سوال نکنید زمانی باشد که لوگوی Sony روی آنها درج شده باشد. به زعم بسیاری افراد، سونی معروف ترین مارک هدفون موجود در بازار ایران است. خیلی‌ها پیشنهاد می‌کنند که اگر می‌خواهید یک مارک هدفون عالی داشته باشید به سراغ سونی بروید. اما فراموش نکنید که برچسب بهترین برند هدفون به نام شرکت سونی، همراه با قیمت‌های نجومی نیز خواهد بود. اما ما در این فهرست سعی کردیم یکی از مقرون به صرفه‌ترین آنها را انتخاب کنیم. در ادامه توضیحات بهترین برند هدفون ایران باما همراه باشید.

MDRZX1000 از جمله تولیدات شرکت Sony بوده که با قیمتی معقول و منطقی وارد بازار شده است. این هدفون به سبب یدک کشیدن نام سونی از کیفیت صدای خروجی خوبی نیز برخوردار است. پیشنهاد ما این است که در سبک موسیقی‌های ضربه‌ای و کوبنده از این هدفون استفاده کنید. مطمئنا کیفیتی متفاوت با آنچه تا الان تجربه کرده‌اید را خواهید داشت. در طراحی این هدفون نیز تمامی معیارهای شرکت سونی دخیل بوده تا یک محصول ارگونومیک وارد بازار شود.

تصویر قرار گرفته در معرفی این هدست گویای همه چیز خواهد بود که میتوانید کیفیت بالای مخمل های قرار گرفته روی گوشی را حدس زد. این هدست از نظر طراحی مشکلی نداشته است و همین مورد سبب شده تا در میان بهترین مارک هدفون گیمینگ به یک محصول محبوب تبدیل شود که به نسبت محصولات دیگر از رنج قیمتی خوبی برخوردار بوده است. مقاله مربوط به بهترین مارک هدفون با قیمت مناسب به اتمام رسید که در این میان گزینه های خوبی معرفی شدند. شما عزیزان میتوانید پیشنهادات خود را که در لیست بهترین برندهای هدفون به آنها اشاره نشده است را برای ما ارسال کنید تا در بروزرسانی های آینده در این لیست قرار گیرد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
هدفون سونی ؛ معرفی بهترین هدفون های ارزان قیمت سونی ...
تیم پلازا18 بهمن 1399 17:00
thumbnail
راهنمای خرید و معرفی بهترین هدفون های بیتس
محمد علی‌محمدی03 خرداد 1399 13:30

سخن پایانی

در مقاله بهترین مارک هدفون بازار گزینه های خوبی معرفی شدند که اگر احساس میکنید برند یا هدست خوب دیگری نیز وجود داشته که در بهترین برند هدفون ایران وجود نداشته میتوانید آنرا برای ما ارسال کنید. همچنین پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد مقاله بهترین برندهای هدست باما در میان بگذارید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود.

در پیام‌ها و کامنت‌های زیادی که داشتیم بسیاری از شما به دنبال یک مارک هدفون عالی که همه کارهای روزمره‌تان را پوشش دهد بودید. در این مقاله سعی شد تا معروف ترین مارک هدفون موجود در بازار ایران معرفی و بررسی شوند. در ارائه این فهرست از هر گونه جهت گیری و اغماض نسبت به یک برند خاص اجتناب شده تا فهرست جامعی در اختیارتان قرار بگیرد.

حال نظر شما درباره این فهرست چیست؟ آیا موردی را به آن اضافه می کنید؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها وارد کنید تا ما و مخاطبان پلازا از آنها استفاده کنیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402