سریال دانشکده حقوق (Law School) ؛ دانلود، داستان و معرفی بازیگران

سریال دانشکده حقوق
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال دانشکده حقوق یک اثر جنایی و معمایی کره‌ای است که در سال 2021 منتشر شد. مجموعه تلویزیونی دانشکده حقوق از پربیننده‌ترین سریال‌ها است که توسط شبکه‌ی JTBC در کره جنوبی و توسط نتفلیکس در بقیه کشورها پخش شد. برای دانلود سریال کره ای دانشکده حقوق و همچنین آشنایی با داستان، بازیگران و اطلاعات مربوط به فصل دوم سریال دفتر حقوقی همراه ما باشید.

سریال کره ای دانشکده حقوق (Law School) در ژانر درام حقوقی و معمایی-جنایی به کارگردانی کیم سوک-یون (Kim Seok-yoon) و نویسندگی سو این (Seo In) در تاریخ 14 آوریل 2021 (25 فروردین 1400) به پخش رسید و در 19 خرداد پایان یافت. در این سریال شاهد یک اتفاق غم‌انگیز هستیم و گروهی از دانشجویان رشته حقوق به همراه اساتیدشان را دنبال می‌کنیم که در صدد یافتن حقیقت ماجرا و اجرای عدالت هستند. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی سریال کره ای دانشکده حقوق می‌پردازیم.

در ویدئوی زیر شاهد «تریلر سریال Law School با زیرنویس فارسی» هستید که می‌تواند شما را کمی با فضای این سریال آشنا کند.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال دانشکده حقوق

در ادامه این بخش لینک دانلود مجموعه تلویزیونی دانشکده حقوق با زیرنویس فارسی را برای شما قرار داده‌ایم. این سریال در 16 قسمت 60 الی 65 دقیقه‌ای به نمایش درآمده است.

داستان سریال دفتر حقوقی

مجموعه تلویزیونی دانشکده حقوق

این مجموعه حول محور اتفاقاتی است که در دانشکده حقوق دانشگاه هانکوک رخ می‌دهد و درمورد دانشجویان و اساتیدی است که با یک پرونده غیرمعمول و بی ‌سابقه روبه‌رو می‌شوند. یک روز در دانشکده حقوق جسد مرده یکی از اساتید به نام سو بیونگ-جو یافت می‌شود و استاد یانگ به عنوان مظنون‌ اصلی دستگیر می‌شود. پس از آن همگی به نوعی تلاش می‌کنند تا پرده از راز مرگ استاد سو بردارند و حقیقت را آشکار کنند.

در سریال دانشکده حقوق به معایب حقوقی کره جنوبی به طور ویژه‌ای پرداخته شده و همچنین نویسنده از مواردی شبیه به جنایات واقعی که در کره جنوبی رخ داده استفاده کرده است. دو خط داستانی اصلی در این سریال دنبال می‌شود؛ ابتدا ماجرای استاد یانگ جونگ-هو که در تلاش برای تبرئه شدن از اتهام مشارکت در قتل استاد سو بیونگ-جو است و سپس آزادی لی مان-هو پس از 12 سال و ارتباط او با استاد کیم اون-سوک.

هر کدام از دانشجویان نیز داستان‌های مربوط به خود را دارند؛ مخصوصا کانگ سول-آ و هان جون-هی که در طول داستان بیشتر به آنها اشاره خواهد شد. بیشترین چیزی که در این سریال خواهید دید تلاش دانشجویان برای پرده برداشتن از راز قتل و پیدا کردن قاتل حقیقی است.

استاد یانگ جونگ-هو می‌گوید: «قانون عدالت ناقصه، اما وقتی حقوق تدریس می‌کنی قانون باید کامل باشه و وقتی حقوق می‌خونی قانون باید معادل عدالت باشه. چون قانون ناعادلانه، ظالمانه‎‌ترین خشونت است.»

همچنین بخوانید :

اگر از طرفداران سریال پنت هاوس باشید ممکن است این اثر را بپسندید؛ چرا که شباهت‌هایی مانند تمرکز بر موضوع عدالت و استفاده از الهه‌های یونانی با نام‌های هِرا و تمیس (الهه دادگستری و قانون) در هر دو سریال وجود دارد.

بازیگران سریال دانشکده حقوق

در اواسط سپتامبر 2020 شبکه JTBC تأیید کرد که کیم میونگ-مین (Kim Myung-min)، کیم بوم (Kim Bum) و ریو هه-یونگ (Ryu Hye-young) از بازیگران نقش اصلی سریال کره ای دانشکده حقوق خواهند بود. کیم سوک-یون کارگردان این اثر پیش از این با کیم میونگ-مین و کیم بوم در مجموعه Detective K محصول 2018 همکاری داشته است. در این سریال بازیگران بسیاری حضور داشته‌اند. شما در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از برخی از بازیگران سریال دفتر حقوقی بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

کیم میونگ-مین در نقش استاد یانگ جونگ-هو

سریال کره ای دانشکده حقوق

کیم میونگ-مین بازیگر کره‌ای متولد 8 اکتبر 1972 برابر با 16 مهر 1351 است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش‌های اصلی در سریال تاریخی Immortal Admiral Yi Sun-shin محصول 2004، سریال پزشکی Behind the White Tower محصول 2007، سریال عاشقانه Beethoven Virus محصول 2008، سریال تاریخی Six Flying Dragons محصول 2015 الی 2016، سریال عاشقانه Closer to Heaven محصول 2009 و مجموعه فیلم‌های Detective K شناخته می‌شود. کیم میونگ-مین از بازیگران موفق کره جنوبی است و در طول فعالیت هنری خود تا کنون 27 جایزه از جشنواره‌های مختلف کسب کرده است.

همچنین بخوانید :

کیم میونگ-مین در سریال دفتر حقوقی نقش یک استاد دانشگاه را ایفا می‌کند. یانگ جونگ-هو دادستان سابقی است که اکنون در دانشکده حقوق دانشگاه هانکوک درس حقوق جزا را تدریس می‌کند. او شخصیت به شدت رک و سختگیری دارد و دانشجویان از او خوششان نمی‌آید. اما استاد یانگ درهر صورت کار خودش را می‌کند و به نظر کسی اهمیت نمی‌دهد. یانگ جونگ-هو در تلاش است تا پرسنل خوبی را برای رشته حقوق پرورش دهد. افرادی که بتوانند در آینده همکاری هدفمندی را در رشته حقوق داشته باشند. استاد کیم ایون-سوک تنها همکار صمیمی‌ او است که نسبتا با یکدیگر راحت‌ترند.

کیم بوم در نقش هان جون-هی

سریال دفتر حقوقی

کیم سانگ بوم (Kim Sang-bum) مدل، خواننده، دنسر و بازیگر کره‌ای که بیشتر با نام هنری کیم بوم شناخته می‌شود متولد 7 جولای 1989 برابر با 16 تیر 1368 است. او را اغلب به خاطر بازی در سریال پسران فراتر از گل می‌شناسند. از کارهای بیشتر دیده شده کیم بوم می‌توانیم به سریال Dream محصول 2009، سریال عاشقانه و فانتزی Padam Padam محصول 2011، سریال  Hidden Identity محصول 2015، سریال پلیسی Mrs. Cop 2 محصول 2016 و سریال فانتزی و عاشقانه Tale of the Nine Tailed محصول 2020 اشاره کنیم.

کیم بوم در نقش هان جون-هی، از دانشجویان سال اول دانشکده حقوق است. هان جون-هی در بین دانشجویان سال اول رشته حقوق جایگاه اول را دارد و به نوعی در دانشکده مطرح است.

ریو هه-یونگ در نقش کانگ سول-آ

سریال law school

ریو هه-یونگ بازیگر کره‌ای متولد 28 مارچ 1991 برابر با 8 فروردین 1370 است. او با ایفای نقش در سریال Reply 1988 محصول سال 2015 الی 2016 شناخته می‌شود. از آثار سینمایی که در آنها حضور داشته می‌توانیم به فیلم The Mayor محصول 2017، فیلم Love, Lies محصول 2016، فیلم Fatal Intuition محصول 2015 و فیلم My Dictator محصول 2014 اشاره کنیم. همچنین سریال Dear My Room محصول 2018، سریال‌های Heart to Heart و Spy هر دو محصول 2015 از کارهای تلویزیونی ریو هه-یونگ هستند.

این بازیگر در سریال دانشکده حقوق نقش کانگ سول-آ را ایفا می‌کند. کانگ سول دانشجوی سال اول حقوق است. او با سختی‌های فراوان وارد دانشکده حقوق شده و خانواده ضعیفی دارد. پس از اتفاق ناحقی که برای او در دبیرستان افتاد و منجر به رفتن به بازداشتگاه کانون اصلاح تربیت کودکان شد، تصمیم می‌گیرد تا درمورد حرفه حقوق دانش خود را بیشتر کند تا بتواند حداقل از حق خود دفاع کند.

لی جانگ-یون در نقش استاد کیم اون-سوک

بازیگران سریال دانشکده حقوق

لی جانگ-یون (Lee Jung-eun) بازیگر کره‌ای متولد 23 ژانویه 1970 برابر با 3 بهمن 1348 است. او در سطح بین‌المللی به خاطر ایفای نقش موون گوانگ (زن خدمتکار) در فیلم سینمایی انگل (Parasite) محصول 2019 شناخته شده است. از جدیدترین آثار سینمایی او می‌توانیم به فیلم The Book of Fish محصول 2021، فیلم The Day I Died: Unclosed Case محصول 2020، فیلم Another Child محصول 2019، فیلم Miss Baek محصول 2018 و فیلم A Taxi Driver محصول 2016 اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

مجموعه‌های تلویزیونی جدید که لی جانگ-یون در آنها حضور داشته عبارتند از سریال‌های Once Again و A Piece of Your Mind هر دو محصول 2020، سریال‌های Hell Is Other People و Welcome to Waikiki 2 هر دو محصول 2019 و سریال‌های Mr. Sunshine و My Strange Hero. جانگ-یون در کارنامه هنری خود 18 جایزه از جشنواره‌های مختلف کره جنوبی دریافت کرده که 7 جایزه آن به خاطر بازی در فیلم سینمایی موفق انگل بوده است.

سایر هنرپیشه‌های دانشکده حقوق عبارتند از:

اساتید و کارمندان دانشکده حقوق دانشگاه هانکوک:

  • آن نائه سانگ (Ahn Nae-sang) در نقش سو بیونگ-جو
  • هائه یئون گیل (Hae-yeon Gil) در نقش اوه جانگ-هی
  • وو هیون (Woo Hyun) در نقش سونگ دونگ-ایل
  • اوه مان-سوک (Oh Man-seok) در نقش کانگ جو-مان
  • لی سونگ-هان (Lee Seung-hun) در نقش جانگ د-هیون

دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه هانکوک:

  • لی سو کیونگ (Lee Soo-kyung) در نقش کانگ سول-ب
  • لی دیوید (Lee David) در نقش سو جی-هو
  • گو یون-جانگ (Go Yoon-jung) در نقش جئون یه-سول
  • هیون وو (Hyun Woo) در نقش یو سونگ-جه
  • لی کانگ-جی (Lee Kang-ji) در نقش مین بوک-گی
  • کیم مین-سوک (Kim Min-seok) در نقش جو یه-بوم
همچنین بخوانید :

دفتر دادستانی:

  • پارک هیوک وون (Park Hyuk-kwon) در نقش جین هیونگ-وو
  • کیم یونگ-جون (Kim Yong-joon) در نقش رئیس دادستان کیم

دیگران:

  • جانگ وون-جونگ (Jung Won-Joong) در نقش نماینده مجلس، کو هیونگ-سو
  • جو جائه-ریونگ (Jo Jae-ryong) در نقش لی مان-هو
  • لی هوی جانگ (Lee Hwi-jong) در نقش کو یونگ-چان، پسر کو هیونگ-سو
  • لی چون‌هی (Lee Chun-hee) در نقش وکیل پارک گیون-ته
  • می هیون پارک (Mi-hyeon Park) در نقش مادر کانگ سول-ب
  • شین می-یانگ (Shin Mi-young) در نقش مادر کانگ سول-آ
  • پارک سو-یی (Park So-yi) در نقش کانگ بیول
  • ریو هی-یونگ (Ryu Hye-young) در نقش کانگ دان/ اریکا شین

بررسی سریال Law School

بازیگران سریال دفتر حقوقی

در این بخش از مقاله، به بررسی سریال Law School می‌پردازیم. این سریال در وبسایت IMDb امتیاز 8 از 10 و در سایت Mydramalist بر اساس حدود 15000 رای امتیاز 8.7 از 10 را گرفته است. همچنین 92 درصد از کاربران گوگل این اثر را پسندیده‌اند.

نظر سایت Decider نیز درباره این سریال مثبت است؛ اگرچه ارتباط برقرار کردن با قسمت اول به خاطر تعدد شخصیت ها و خط‌های زمانی متفاوت کمی سخت است، این سریال ظرفیت بالایی دارد و به احتمال زیاد هرچه جلوتر برود، می‌تواند داستان و شخصیت‌های متعددش را بهتر هدایت کند. در هر صورت تماشای سریال دانشکده حقوق خالی از لطف نیست. مجموعه تلویزیونی دانشکده حقوق از سریال‌های کره‌ای متفاوت محسوب می‌شود که قطعا ارزش تماشا دارد.

تماشای سریال دانشکده حقوق بسیار مناسب کسانی خواهد بود که سریال‌هایی با مضامین قانون و عدالت مانند سریال‌های آمریکایی Law & Order: Organized Crime و How To Get Away With Murder را دنبال می‌کنند. در قسمت اول دیدن تعداد زیاد شخصیت‌ها و پس از آن دیالوگ‌های سخت حقوقی که هرکدام نیاز به تامل دارند احتمالا برایتان کسل کننده خواهد بود، اما صبور باشید؛ چرا که روند داستان به تدریج بهتر خواهد شد و بعد از چند قسمت اول، داستان اوج می‌گیرد. سریال Law School در ژانر طنز و عاشقانه نیست، اما همان رگه‌هایی که نویسنده در فیلمنامه داستان به کار برده به شدت شما را مجذوب خود می‌کند.

فصل دوم سریال دفتر حقوقی

فصل دوم سریال دفتر حقوقی

سریال دفتر حقوقی بعد از انتشارش در سال 2021 با استقبال گسترده مخاطبین روبه‌رو شد. داستان‌پردازی و همچنین شخصیت‌‌پردازی قوی و خوب سریال کره ای دانشکده حقوق سبب شد این سریال نه تنها در کره جنوبی، که در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود جلب کند. براساس تعداد بالای تماشاچیان این اثر و همچنین امتیازات مثبتی که مجموعه تلویزیونی دانشکده حقوق دریافت کرده است، انتظار می‌رود این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شود. اگرچه هنوز این خبر به طور رسمی اعلام نشده است.

هنوز زمان دقیقی برای انتشار فصل دوم سریال دانشکده حقوق تعیین نشده است ولی براساس حدس و گمان‌های اهالی رسانه، می‌توان گفت که فصل دوم این سریال در سال 2023 منتشر خواهد شد. برای داستان فصل دوم سریال کره ای دانشکده حقوق نیز حدس و گمان‌هایی وجود دارد. برای مثال یکی از سناریوهای محتمل این است که در این فصل پروفسور یانگ و دانشجویانش به کمک هم به حل پرونده‌های حقوقی می‌پردازند. البته ممکن است در این فصل شاهد یک خط داستانی کاملا جدید باشیم که چند بازیگر و شخصیت جدید را نیز به سریال معرفی کند. به نظر می‌رسد فعلا طرفداران مجموعه تلویزیونی دانشکده حقوق باید صبور باشند و منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی سازندگان سریال یا شبکه نتفلیکس بمانند.

کلام آخر

هنرپیشه‌های دانشکده حقوق

سریال دفتر حقوقی یکی از سریال‌های کره‌ای پرطرفدار در سال‌های اخیر است. در این مقاله سعی کردیم علاوه بر تماشای تیزر سریال دانشکده حقوق و دانلود این سریال، به بررسی داستان و شخصیت‌ها و همچنین معرفی بازیگران آن بپردازیم و درباره فصل دوم سریال دفتر حقوقی صحبت کنیم. نظرتان درباره مجموعه تلویزیونی دانشکده حقوق چیست؟ آیا شما نیز بی‌صبرانه منتظر فصل دوم این سریال هستید؟ می‌توانید نظراتتان درباره سریال دفتر حقوقی را از طریق بخش دیدگاه‌ها در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
آرتیک قالب اینستاگرام
.
24 تیر 1401، 19:30
پاسخ
12
3
به نظر فیلم خسته کننده ای میاد
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402