بهترین بازی های هک اند اسلش برای کامپیوتر و موبایل

بهترین بازی های hack and slash
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از سبک‌های پرطرفدار در بین بازی‌ها، بازی‌ های هک اند اسلش هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست خوبی از بهترین بازی های هک اند اسلش را برایتان معرفی کنیم.

در ابتدا به سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری از افراد ایجاد شده باشد می‌پردازیم. سوال این افراد این است که بازی هک اند اسلش چیست. هک اند اسلش سبکی از بازی است که در آن بازیکنان قادر خواهند بود تا در نبردهای تن به تنشان به مبارزه‌ای جانانه و پر سر و صدا بپردازند. در این سبک از بازی، بازیکنان معمولا با استفاده از سلاح‌های سرد و به خصوص شمشیر و امثال آن به مبارزه خواهند پرداخت. در ادامه به معرفی بهترین بازی های هک اند اسلش خواهیم پرداخت.

بهترین بازی های هک اند اسلش اندروید

فهرست مطالب

بهترین بازی های هک اند اسلش

در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین بازی های Hack and slash و نکات جذابی که به این سبک از بازی تعلق دارند را به شما معرفی کنیم و به بررسی آن‌ها بپردازیم. در این لیست به گزینه های خوبی اشاره شده که اگر احساس میکنید بازی های بهتری وجود داشته که از قلم افتاده است ، نگران نباشید زیرا میتوانید آنها را برایمان ارسال کنید. تا به اینجای کار یک مقدمه تقدیم شما عزیزان کردیم تا بیشتر با بازی ‌های Hack and slash و سبک آن‌ها آشنا شوید. در ادامه فهرستی از بازی های هک اند اسلش برای کامپیوتر و موبایل را برای شما فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید با راحتی و اطمینان بیشتر به سراغ یک بازی در سبک هک اند اسلش بروید. در ادامه با پلازا همراه باشید.

بازی Implosion: Never Lose Hope

بهترین بازی های هک اند اسلش pc

اولین بازی که در این مطلب از بازی های Hack and slash می‌خواهیم به آن بپردازیم، بازی مهیج Implosion Never Lose Hope است. این بازی یکی از بازی‌های پررنگ در ژانر هک اند اسلش است و با تجربه کردن آن، به این موضوع پی خواهید برد که چگونه یک بازی با چنین گرافیک و کیفیتی، برای پلتفرم موبایل ساخته شده است. طی اخبار و اطلاعاتی که در زمان ساخت این بازی، از طرف خبرنگاران درز کرد گویای چنین چیزی بود که این بازی در ابتدا قرار بوده است برای پلتفرم‌های قوی مانند کنسول‌ها و کامپیوتر به انتشار برسد که به دلیل یکسری مشکلات، آن را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر کردند.

پس از آشنایی نسبی با تاریخچه این بازی، نوبت به داستان و گیم پلی آن می‌رسد. داستان بازی Implosion: Never Lose Hope از این قرار است که جهان و یا بهتر است بگوییم کره زمین به پایان حیات خودش رسیده و پس از گذشت چیزی در حدود بیست سال، انسان‌ها هنوز برای زنده ماندن دست و پنجه نرم می‌کنند. در این بازی، شما تحت عنوان شخصیتی ایفای نقش خواهید کرد که ترکیبی از انسان و ربات است.

نقش شما در این بازی یک نقش بسیار مهم است که با توجه به عملکردتان، رفته رفته از انقراض و مشکلات به وجود آمده جلوگیری می‌کنید و یا آن‌ها را به تعویق می‌اندازید. یکی از قسمت‌های بازی Implosion: Never Lose Hope که می‌توان از آن تحت عنوان یک خصوصیت بسیار خوب نام برد، موسیقی و صداگذاری آن است. صداگذاری این بازی هک اند اسلش اندروید به این صورت طراحی شده که شما صدای هنرپیشه‌های معروف را خواهید شد. سازندگان این بازی که Rayarc Inc نام دارند، برای جذابیت بیشتر بازی آمده‌اند از صدای افراد معروف در این بازی استفاده کرده و بازیکنان در طول بازی با برخی از آنان مواجه خواهند شد.

نسخه کامل این بازی به صورت رایگان نیست و تنها تا شش مرحله اول بازی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان خواهد بود. پس از آن باید برای خرید این بازی اقدام کنید. قیمت حدودی این بازی برای نسخه آیفون حدود دو دلار است. حجم این بازی نیز یک گیگ و صد تا یک گیگ و سی‌صد است. به صورت کلی اگر طرفدار بازی‌های موبایل هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Implosion: Never Lose Hope را از دست ندهید و برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Implosion: Never Lose Hope برای اندروید و iOS

بازی Taichi Panda: Heroes

بهترین بازی های hack and slash

یکی دیگر از بهترین بازی های هک اند اسلش اندروید و آیفون بازی Taichi Panda: Heroes محسوب می‌شود. حتما بسیاری از شما که در حال خواندن این مطلب هستید، با انیمیشن پرطرفدار پاندای کنگ فو کار آشنایی دارید و حتی برای یک بار هم که شده آن را دیده‌اید. این بازی برخلاف چیزی که تا به حال از پانداها به نمایش گذاشته شده، جلوه دیگری از این جانداران دوست داشتنی را به نمایش گذاشته است. با اینکه برخی براین باور بودند لیست بهترین بازی های هک اند اسلش مربوط به کامپیوتر و کنسول است ولی این بازی جذاب با کسب مجوزهای لازم توانست نام خود را در جایگاه خوبی از لیست قرار دهد.

همچنین بخوانید :

سازنده این بازی که Snail Games USA نام دارد با ایجاد خلاقیت در ساخت این بازی، حرکات جذاب و رزمی مهیجی را در آن قرار داده است. تمرکز سازندگان فقط بر روی پانداها بوده و قصد نشان دادن خوی دیگری از این حیوانات را داشته است. تمامی داستان و ماجرای بازی Taichi Panda: Heroes حول محور دفاع از سرزمین می‌گذرد. خطرات و تجاوزگرانی قصد ورود و به دست گیری سرزمین پانداها را دارند که پانداها با خشونت و قدرتمندانه در مقابل آن‌ها می‌ایستند و به مبارزه با آن‌ها می‌پردازند.

این بازی ترکیبی از یک بازی نقش آفرینی و یک بازی Hack and slash بوده که هر بازیکنی از تجربه کردن آن لذت خواهد برد. فنون و حرکات رزمی که این بازی در خود دارد هر بیننده و بازیکنی را به خودش جذب می‌کند؛ چرا که کامبوها و فنون مختلف آن دارای تنوع بالایی هستند و هر یک از آن‌ها مقدار مشخصی از جان دشمن را کم خواهند کرد. یکی دیگر از نکاتی که جزو نقاط قوت این بازی هستند، شخصی‌سازی و ارتقا پانداها است. شما به هر صورتی که دلتان بخواهد می‌توانید پاندایتان را طراحی کنید. بازی Taichi Panda: Heroes به صورت رایگان و با حجم سی و دو تا شصت و شیش مگابایت در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

دانلود بازی Taichi Panda: Heroes برای اندروید و iOS

بازی DMC: Devil May Cry

برترین بازی های هک اند اسلش

در لیست بهترین بازی های هک اند اسلش PC، مجموعه بازی Devil May Cry یکی از بازی‌‌های تاپ و پر رنگ به شمار می‌آید. این بازی مهیج توسط شرکت بازی سازی Capcom ساخته و منتشر شده است. مجموعه این بازی پنج عدد بوده که نسخه پنج آن در سال 2013 به انتشار رسیده است. گیم پلی این بازی بسیار خشن و پر از جنگ‌های مهیج است. گیم پلی بازی DMC دارای هیجان بسیار بالایی بوده که هر گیمری را مجذوب خود می‌کند.

به هر قسمت از این بازی که نگاه کنید به این مورد پی می‌برید که چقدر برای این بازی خلاقیت و وقت صرف شده است. اگر مدت زیادی است که به بازی کردن مشغول هستید، حتما نسخه‌های یک تا پنج این بازی را تجربه کرده‌اید. در تمامی نسخه‌های این بازی شاهد گیم پلی خونین و مبارزات سهمگین هستید. نسخه پنجم از مجموعه بازی Devil May Cry دارای تنوع بالاتری در قسمت‌های مختلف گیم پلیش است.

برای مثال سلاح‌های نسخه پنجم این بازی تنوع بالاتری دارند و همچنین هوش مصنوعی آن بسیار پیشرفته‌تر شده است. دشمنان شما با توجه به سرعت پیشرفتتان در بازی، به مراتب بیشتر خواهند شد و به همین ترتیب کار شما نیز دشوارتر می‌شود. این بازی دارای قسمت‌هایی است که بازیکنان با دشمنان عجیب و بسیار قوی که صرفا آن‌ها را باس خطاب می‌کنند، مواجه می‌شوند. هر یک از این باس‌ها را باید با شگردهای مختلف و متنوعی از پای دربیاورید.

شگردهای بسیار پیشرفته‌ای نیاز ندارید، ولی تنها کاری که باید انجام دهید این است که با تمرکز، زرنگی و سرعت بالایتان ضربات مورد نیاز را به آن وارد سازید تا کم کم جانش رو به پایان برسد. شخصیت اصلی بازی که دانته نام دارد، یک شخص خوش گذران است که روز به روزش بدون هدف در حال عبور است. یکی از شخصیت‌های بازی دختری به نام کت است. خبرهای ترسناکی به گوش او می‌رسد که مفهوم آن‌ها این است که جان دانته در خطر است و او برای کمک به پیش دانته می‌رود.

داستان بازی شیطان گریه می‌کند یک داستان با محتوای بسیار جذاب است که ذهن هر بازیکنی را مجذوب خود می‌سازد و گیم پلی آن بازیکنان را در دنیای پر رمز و جنگ بازی غرق می‌کند. اگر به دنبال یکی از جذاب‌ترین بازی های Hack and slash هستید، بازی DMC را فراموش نکنید. برای افرادی که به بازی‌های پر از خون و مبارزه علاقه دارند، این بازی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن‌ها باشد.

بازی God of War

بهترین بازی های hack and slash

در این قسمت نوبت می‌رسد به یکی از برترین بازی های هک اند اسلش که با جرات می‌توان گفت یک بازی بسیار معروف و پرطرفدار است. این بازی God of War یا همان خدای جنگ نام دارد. با شنیدن عنوان این بازی احتمالا خاطرات نوستالژی و قدیمی از دوران کودکیتان برای شما زنده می‌شود. اما تمام بازی بر روی خاطرات و ذهنیت قدیمی راجع به آن نمی‌چرخد؛ چرا که نسخه‌های بسیار جذاب و مهیج‌تری از آن به انتشار رسیده و در حال حاضر نیز همانند نسخه‌های قدیمش بسیار محبوب است.

خدای جنگ در پلتفرم و نسخه های متعدد بی تردید جزو بهترین بازی های هک اند اسلش بوده است که این نسخه از بازی میتواند شاهکارهای هنری و سیستم های خوبی را در اختیار شما قرار دهد که براساس آن به گیم پلی خوبی دسترسی خواهید داشت.

بازی گاد آف وار یک بازی جنگی پر از خون‌ریزی و همچنین یک بازی Hack and slash به تمام عیار است. این بازی تفاوت‌های چشم‌گیری را در گیم پلی خودش نسبت به سایر بازی‌های هک اند اسلش دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. گیم پلی و روند بازی بسیار روان و سریع است. سریع بودن روند بازی به گیمرها این فرصت طلایی را خواهد داد تا هیجانشان را بالاتر ببرند و لذت بیشتری را تجربه کنند.

نکته دیگری که نظر هر بازیکنی را به خودش جلب می‌کند، سطح خشونت و وحشی‌گری در بازی است. مقدار خشونتی که در بازی God of War باید به خرج دهید، مقداری بیشتر از سایر بازی‌ های هک اند اسلشی است که تا به حال معرفی کرده‌ایم. در هنگام مبارزه بازیکنان به صورت واضح آن حرص و خشم را در ضربات شخصیت اول بازی حس خواند کرد. این ضربات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حس خشم و قدرت را در هنگام زدن ضربه، بازیکنان حس کنند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه راجع به این بازی آن است که دشمنان معمولی که در طول بازی با آن‌ها مواجه خواهید شد از سایر بازی‌ های Hack and slash بیشتر و گاها سرسخت‌تر هستند. دلیل طراحی چنین چیزی در بازی این است که بازی گاد اف وار نسبت به سایر بازی‌ها، دارای توانایی بیشتری است به طوری که با یک ضربه می‌تواند تعداد زیادی از حریفان را از پای دربیاورد.

نکته قابل توجه دیگر این است که رنج ضربات در این بازی بیشتر است و با استفاده از قدرت‌ها و توانایی‌هایی که بازی به شما می‌دهد می‌توانید با رنج بازتر و وسیع‌تری حمله کنید. این مورد به شما این فرصت را می‌دهد تا دشمنان را سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید از پا دربیاورید. زمین نبرد بازی به این صورت ساخته شده که نبردهایتان اغلب در فضاهای باز و بزرگ صورت می‌گیرند. دلیلش این است که تعداد دشمنان زیاد است و در فضاهای باز بهتر می‌شود به مبارزه پرداخت. جلوه‌های بصری بازی نیز بسیار با کیفیت و جذاب هستند.

این بازی دارای نسخه‌های متعددی است که عنوان‌های اصلی و فرعی دارند که به این ترتیب هستند: God of War 1 در سال 2005، God of War 2 در سال 2007، God of War 3 در سال 2010 و God of War در سال 2018 به انتشار رسیده‌اند. نسخه چهارم این مجموعه نام خاصی ندارد و تحت عنوان God of War آن را می‌شناسند. این مجموعه دارای بازی‌های بیشتری است که می‌توان به نسخه God of War 3 Remastered و God of War: A Call from the Wilds و چند تای دیگر اشاره کرد که ما نسخه‌های رسمی آن را تقدیم شما عزیزان کردیم.

بازی Hades

بازی هک اند اسلش اندروید

یکی دیگر از بازی های Hack and slash، بازی جهنم یا همان Hades است. این عنوان جذاب ساخته شده توسط شرکت بازی سازی به نام Super Giant Games است که در سال 2018 به صورت رسمی به انتشار رسید. این بازی داستان بسیار جذابی دارد. داستان بازی Hades از این قرار است که شخصی به نام زگرئوس که پسر هیدیس است، قصد دارد تا از محل زندگیشان خارج شده و به مکانی که نام آن کوه‌های المپ است برود.

هیدیس و پسرش زگرئوس در دنیای زیرزمینی زندگی می‌کنند که در بازی آنجا را آندرورلد یا Under World خطاب می‌کنند. در دنیای زیرزمینی اتفاقات و رویدادهای بسیاری شکل می‌گیرند که زگرئوس و هیدیس را درگیر خود می‌سازند و برای ادامه دادن و حفظ حیات خودشان باید به مبارزات وحشتناک و خطرناکی بپردازند. به دلیل همین اتفاقات، زگرئوس تصمیم بر آن می‌گیرد که به کوه‌های المپ برود، ولی هیدیس با او مخالف است و از پیشرفت پسرش ناراحت.

داستان این بازی در ابتدا این ذهنیت را به بازیکنان خواهد داد که ممکن است یک داستان خسته کننده باشد، اما کمی که فراتر بروید خواهید دید که چه زیبایی‌ها و جذابیتی در دل بازی پنهان شده است. در بازی هیدیس هنگامی که شکست می‌خورید ممکن است به ابتدای بازی منتقل شوید. کسانی که این بازی را تجربه خواهند کرد و یا از قبل آن را تجربه کرده‌اند دقیقا می‌دانند به چه صورتی است. سیستم گیم پلی و مبارزات بازی جذاب هستند.

گیم پلی بازی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که بازیکنان این حس را درک خواهند کرد که شخصیت اول بازی یعنی زگرئوس نسبت به اوایل بازی پخته‌تر شده است. در مبارزات و دیالوگ‌هایی که او استفاده می‌کند این نکته را به بازیکنان گوش زد خواهد کرد که تغییرات متعددی در نحوه نبردها و حتی حرف‌های او ایجاد شده است.

بازی های Hack and slash

مجموع تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا بازی Hades یک بازی هک اند اسلش مهیج و جذاب باشد. این بازی برای پلتفرم‌هایی همچون کامپیوتر، macOS، نینتندو سوییچ و Macintosh Operating System به انتشار رسیده است. نسخه ویندوز این بازی به صورت دسترسی سریع یا همان Early Access در اختیار کاربران قرار گرفته شده است. طراحی بصری و هنری این بازی یکی از اصلی ترین دلایل حضور آن در لیست بهترین بازی های هک اند اسلش بوده است که از طریق گیم پلی بازی هادیس میتوانید برای زمان طولانی به ماموریت های مختلفی دسترسی داشته باشید و سرگرم چالش های مختلف شوید.

سخن پایانی

تمامی بازی‌هایی که در این مطلب به آن‌ها پرداختیم، جزو بهترین بازی های هک اند اسلش برای موبایل و کامپیوتر بودند. برخی از این بازی‌ها برای پلتفرم‌هایی غیر از کامپیوتر و موبایل به انتشار رسیده‌اند و در بازار بازی در دسترس هستند. اما در این مقاله ما سعی بر آن داشتیم تا برای گوشی‌های موبایل و پلتفرم کامپیوتر، بازی‌های مهیج و پرطرفداری را به شما معرفی کنیم. برخی از این بازی‌ها مانند بازی گاد آف وار را کمتر کسی است که آنها را نشناسد.

اما ما در معرفی خود نکات بسیار مهم و جذاب این عناوین را قرار داده‌ایم تا کسی که هنوز تجربه بازی کردن هر یک از این بازی‌ها را تا به حال نداشته است، با دید بازتری نسبت به خرید و یا دانلود آن‌ها اقدام کند. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید و کارآمد واقع شده باشد. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم. آیا شما به بازی های Hack and slash علاقه دارید؟ کدام‌ یک از بازی‌های ذکر شده در این مطلب را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402