معرفی سایت بازی پازل آنلاین برای کامپیوتر و موبایل

بازی آنلاین پازل جواهرات
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از بازی‌های مورد علاقه بزرگسالان و کودکان برای گذراندن اوقات فراغت، بازی پازل آنلاین و یا آفلاین است. با ما همراه باشید تا به معرفی سایت بازی پازل آنلاین بپردازیم.

بازی پازل یکی از سرگرمی‌های بسیار جذاب و شناخته شده است. کمتر کسی در دنیا وجود دارد که با بازی آنلاین پازل 1000 تکه و یا بازی آنلاین پازل فکری آشنایی نداشته باشد. این بازی امروزه به شکل‌های مختلفی درآمده و به دلیل استقبال بالایی که از این سبک بازی شده است، تنوع بالاتری را در آن اجرا کرده‌اند. شما عزیزان در طول مقاله معرفی سایت بازی پازل آنلاین با سایت های خوبی آشنا خواهید شد.

بازی های آنلاین پازل

فهرست مطالب

معرفی سایت بازی پازل آنلاین اندروید و کامپیوتر

ماهیت بازی های انلاین همیشه مورد پسندتر از بازی های آفلاین بوده است که در این مقاله قصد معرفی سایت بازی پازل آنلاین را خواهیم داشت که پیشنهاد میشود باما تا انتهای لیست همراه باشید. بازی‌هایی همچون بازی آنلاین پازل جواهرات، بازی آنلاین پازل اعداد، بازی پازل بلوک آنلاین و نظیر این بازی‌ها ساخته شده‌اند و عصر جدیدی را در بازی‌های پازل ایجاد کرده‌اند. بازی‌هایی همچون پازل در کنار سرگرم کردن بازیکنان، می‌توانند یک معجون قوی و مفید برای ذهنتان باشند. این بازی‌ها می‌توانند به مغزتان یک تمرین خوب را هدیه کنند تا همیشه ذهنی قوی داشته باشید. در ادامه با پلازا همراه باشید تا برخی از بهترین بازی های آنلاین پازل را به شما معرفی کنیم.

1. بازی پازل بلوک آنلاین 1010

بازی پازل آنلاین

بازی پازل آنلاین بلوک، یکی از بازی‌هایی است که آن را می‌توان جزو لیست بهترین بازی پازل آنلاین قرار داد. این بازی جذاب یک بازی پازل ساده نیست. فضای بازی پازل بلوک آنلاین 1010 برخلاف سایر بازی‌های موجود در مارکت‌ها، دارای تنوع و تفاوت‌های مختلفی است. این بازی برای اندروید منتشر شده و کسانی که از موبایل‌هایی که سیستم عامل‌هایشان اندروید هستند استفاده می‌کنند، می‌توانند برای تجربه کردن یک بازی سرگرم کننده اقدام به دانلود این بازی کنند.

گیم پلی و طرز بازی پازل آنلاین بلوک به این صورت است که بازیکنان یک صفحه مربع و گاها مستطیل شکلی را در صفحه می‌بینند. در مربع و کادری که در پیش روی شما وجود دارد مستطیل و مربع‌هایی قرار گرفته شده‌اند که هرکدامشان تنها می‌توانند در یک جهت معین حرکت کنند. برای مثال برخی از آن‌ها به سمت بالا و پایین و برخی دیگر به سمت چپ و راست تنها قابلیت حرکت کردن را دارند.

این حرکت‌ها راز و راه حل پازلتان است. رنگ یکی از آن مربع‌ها با سایر مربع‌ها تفاوت داشته و آن مربع باید از کادر خارج شود. وظیفه شما در این بازی پازل آنلاین مرحله ای به این صورت است که با تکان دادن سایر مستطیل‌ها باید راهی برای خروج مربع اصلی پیدا کنید و راه خروج آن را فراهم سازید. اگر به این نوع از پازل علاقه دارید می‌توانید برای دانلود بازی پازل بلوک آنلاین اقدام کنید.

دانلود بازی پازل آنلاین 1010 برای اندروید

2. سایت پازل آنلاین Jigsaw Planet

بازی پازل آنلاین برای کامپیوتر

سایت پازل بازی جیگساو پلنت یکی از سایت‌های معتبر برای چیدن جورچین و پازل است که می‌توانیم آن را به عنوان یک سایت بازی پازل آنلاین کودکانه به شما معرفی کنیم. پازل‌های این سایت به دلیل ساده بودن فضا و نوع گیم پلیش بیشتر برای کودکان مناسب بوده و ممکن است برای بزرگسالان جذابیت زیادی نداشته باشند، ولی این یک نظر قطعی نیست و نظرات کاربران با هم متفاوت است. بازیکنان در برخی از پازل‌های این بازی با دشواری و چالش‌های متعددی رو به رو می‌شوند که یکی از جذابیت‌های این بازی به حساب می‌آید.

یکی از خصوصیات جذاب پازل‌های سایت Jigsaw Planet این است که برخی از مراحل آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دو گروه سنی بزرگسال و کودکان توانایی تجربه کردن این بازی را دارند. این مورد بر جذابیت بازی اضافه می‌کند و حتما برایتان سوال پیش می‌آید که چگونه.

هنگامی که یک کودک مشغول به حل کردن پازل است احتمالا در مراحل سخت بازی به مشکل برمی‌خورد و پس از تلاش ممکن است نتواند آن را حل سازد و سپس به سراغ بزرگترها می‌روند. این امر باعث می‌شود که همه گروه‌های سنی از بزرگ تا کوچک دور هم جمع شوند و از ساختن و چیدن یک پازل سرگرم کننده لذت کافی را ببرند.

نوع و فضای چیدن پازل در این سایت همانند تمامی پازل‌هایی است که در کودکی بر روی یک صفحه کارتونی باید آن‌ها را می‌چیدیم. تفاوت عمده‌ای که با آن پازل‌های نوستالژی دارند این است که آن‌ها قابل تغییر و متنوع نبودند، ولی حالا شما می‌توانید همان بازی نوستالژی را به صورت آنلاین و با تنوع بیشتری در ظاهر پازل تجربه کنید. یکی دیگر از تفاوت‌های این سایت در این است که شما قابلیت جست و جو کردن دارید و می‌توانید با جست و جو، پازل مورد علاقه‌تان را پیدا کرده و از آن لذت ببرید.

ورود به سایت پازل آنلاین Jigsaw Planet

3. سایت بازی پازل آنلاین Microsoft Jigsaw

بهترین بازی پازل آنلاین

سایت مایکروسافت جیگساو یک سایت مخصوص بازی پازل آنلاین برای کامپیوتر است که شما اگر با پلتفرم کامپیوتر قصد تجربه کردن یک بازی پازل آن هم به صورت آنلاین را دارید می‌توانید به این سایت بروید و در آنجا به بازی بپردازید. سایت Microsoft Jigsaw مخصوص ویندوز طراحی شده که برای بازی کردن و چیدن پازل‌ها باید از موس استفاده کنید. شیوه بازی کردن در این سایت بسیار ساده و راحت است که نیاز به آموزش خاصی ندارد.

پازل‌هایی که در این سایت موجود هستند زمانی قفل گشایی خواهند شد که پازل‌های اولیه را به درستی حل کرده باشید. تعدادی پازل نیز به صورت دائم قفل خواهند ماند و تنها راه بازگشایی‌شان این است که از راه پرداخت درون برنامه‌ای وارد شوید. با پرداخت هزینه و خرید سکه‌های درون بازی می‌توانید به پازل‌های خاص بازی دسترسی پیدا کنید.

همچنین بخوانید :

در ابتدای بازی مقداری سکه در اختیار شما قرار می‌گیرد که درصورت نیاز می‌توانید قبل از پرداخت، از این سکه‌ها استفاده کنید. این پازل‌ها تنوع بیشتر و کیفیت بالاتری نسبت به پازل‌های معمولی آن دارند. یکی از نکات جذاب این سایت که آن را با سایر سایت‌های بازی های آنلاین پازل متمایز ساخته است این بوده که بازیکنان می‌توانند از عکس‌های شخصی‌شان نیز پازل بسازند.

این مورد رفته رفته بر جذابیت و محبوبیت یک سایت بازی پازل اضافه می‌کند و باعث می‌شود کاربران بیشتری به سمت آن بروند و آن را تجربه کنند. نکته جالب دیگری که می‌خواهیم آن را تقدیم شما کنیم این است که سایت مایکروسافت جیگساو با اقدامات و اضافه کردن برخی موارد در پازل‌های خود، یک حس رقابتی را در بازی پازل ایجاد کرده است.

هنگامی که می‌خواهید پازلتان را بچینید این سایت به شما یک مدت معین را خواهد داد که بازیکنان باید بتوانند در آن زمان و قبل از به اتمام رسیدنش پازل مورد نظرشان را حل کنند. قابل ذکر است که زمانی که برای حل پازل‌های مختلف می‌دهد یکسان نیستند و با توجه به تعداد و درجه سختی آن پازل به شما زمان خواهد داد.

ورود به سایت بازی پازل آنلاین Microsoft Jigsaw

4. سایت پازل آنلاین Jig Zone

بازی آنلاین پازل دخترانه جدید

یکی دیگر از سایت‌ها برای بازی های آنلاین پازل، سایت جیگ زون است. این سایت یک سایت با کیفیت بالا از نظر پازل‌هایش است. از نظر قالب و محتوا مقداری تفاوت با سایر سایت‌های موجود دارد. این سایت را می‌توانیم تحت عنوان یک سایت برای بازی آنلاین پازل دخترانه جدید نامگذاری کنیم. سایت های بازی پازلی باید ماهیت سرگرم کننده ای را دارا باشند که اگر به این سایت رجوع کنید برای دقایق طولانی سرگرم خواهید شد. جهت معرفی سایت های بازی پازل آنلاین بیشتر باما همراه باشید.

دلیل این اسم آن است که شما می‌توانید پس از ورود به سایت، تم آنجا را دخترانه کنید. در کنار تم‌های مختلف، تصاویری نیز وجود دارد که معمولا پسرها به آن‌ها علاقه دارند و در نتیجه جدا از جنسیت همه می‌توانند به این بازی بپردازند. طراحان این سایت به گونه‌ای آن را طراحی کردند که حتی کودکان نیز بتوانند از آن استفاده کرده و به چیدن پازل مشغول شوند. قالب سایت Jig Zone به این صورت است که یک‌سری موضوع راجع به پازل وجود دارد که برای مثال می‌توانیم به رودخانه‌ها و دریاچه‌ها، هنر، گل‌ها، سگ‌ها و… اشاره کنیم. این سایت به صورت روزانه پازل‌های مختلفی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در کنار این، کاربران نیز می‌توانند عکس‌های مورد علاقه خود را به صورت پازل درست کنند و برای سایر کاربران به اشتراک بگذارند تا آن‌ها نیز بتوانند به چیدنشان بپردازند. در کنار تمامی این موارد، شما یک ثانیه شمار در پایین پازلتان دارید که در آن جا مدت زمانی که طول کشیده تا پازل را حل کنید مشخص شده است.

در پایین آن، بهترین زمانی که برای حل آن پازل ثبت شده است را می‌توانید مشاهده کنید. همین مورد حس رقابت را در بازیکنان ایجاد خواهد کرد. در پایین قسمت بهترین زمان ثبت شده، شما می‌توانید میانگین زمانی که کاربران برای چیدن این پازل وقت صرف کرده‌اند را ببینید. پس از ورود به سایت جیگ زون که جزو یکی از سایت‌های بازی های آنلاین پازل است، سمت راست و سمت چپ صفحه مملو از پازل‌های مختلف است. این تنوع به صورتی است که بازیکنان هیچ‌گونه یکنواختی را به هیچ صورتی در این سایت تجربه نخواهند کرد.

ورود به سایت پازل آنلاین Jig Zone

5. بازی Don’t Spoil It

بازی پازل آنلاین مرحله ای

بازی دونت اسپویل ایت یکی از بازی های آنلاین پازل است که بیشتر برای کودکان سرگرم کننده خواهد بود. این بازی به صورت آنلاین قابل اجرا است و شما می‌توانید با استفاده از لینکی که برای شما قرار می‌دهیم وارد شوید و به بازی بپردازید. این بازی دارای گیم پلی ساده ولی جذابی است.

شما باید جسم‌هایی که در حال حرکت به پایین هستند را کاهش دهید. شیوه‌ای که می‌توانید آن‌ها را کاهش دهید به این صورت است که باید اجسامی که رنگ مشابهی دارند را کلیک کنید و سپس شاهد از بین رفتنشان خواهید بود. در صورت رسیدن اجسام به پایین صفحه، شما می‌بازید. نکته دیگری که راجع به این بازی باید به آن اشاره کنیم این است که اجسام باید تعدادی بیشتر از چهار تا داشته باشند تا بشود آن‌ها را از بین برد. اگر تعداد سه و یا کمتر از آن اجسام در کنار هم باشند نمی‌توانید آن‌ها را کم کرده و یا از بین ببریدشان. همانطور که گفته شد این بازی در لیست معرفی سایت بازی پازل آنلاین گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که میتوانید در ادامه به لینک صفحه بازی دسترسی داشته باشید.

لینک بازی Don’t Spoil It

6. بازی Armor Picross 2 معرفی سایت بازی پازل آنلاین

بازی های آنلاین پازل

بازی آرمور پیکروس 2 یکی از بازی‌های فکری است که از خانواده پازل ولی به صورت جدول است. این بازی به صورت آنلاین قابل بازی کردن است. پس از ورود به بازی گزینه‌های مختلفی در منوی بازی به شما نشان داده خواهد شد. در این منو بازیکنان می‌توانند ساختار و نوع جدول خود را انتخاب کنند. ساختار بازی Armor Picross 2 به این صورت است که یک جدول با خانه‌های ریز در مقابل شما نمایش داده می‌شود.

در سمت چپ و بالای این جدول اعدادی نوشته شده است. کاربرد این اعداد را در ادامه به شما خواهیم گفت. در این بازی شما باید با کلیک کردن بر روی هر یک از خانه‌ها ببینید که نقطه سفید در زیر آن وجود دارد یا خالی است. شما پنج فرصت دارید تا پنج خانه خالی را به اشتباه باز کنید. پس از تمام شدن فرصت‌هایتان خواهید باخت. در رابطه با آن اعداد که در کنار جدول نوشته شده است باید بگوییم که آن اعداد نشانگر این موضوع هستند که در هر ردیف افقی چه تعداد نقطه سفید پنهان شده است و با کمک این اعداد می‌توانید شانس بیشتری در پیروزی و یا ثبت امتیاز خوبی برای خودتان باشید.

در بازی آرمور پیکروس 2 تنها هدفی که شما دارید آن است که باید بتوانید به صورت رکورد یک امتیاز را برای خودتان ثبت کنید. سطح بازی بالا است و کمتر کسی تا به حال توانسته جدول‌های این بازی را به صورت کامل حل کند. به صورت کلی این بازی را اگر به عنوان یک بازی فکری و ریسکی بپذیرید می‌توانید لذت و سرگرمی خوبی را در زمان‌های فراغتتان کسب کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید. نظر شما نسبت به معرفی سایت بازی پازل آنلاین چیست ؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به این لیست و بازی های نامبرده را بیان کنید.

لینک بازی Armor Picross 2

سخن پایانی

بازی پازل یکی از سرگرمی‌هایی است که طرفداران آن اعم از خانواده‌ها، کودکان، بزرگسالان و جوانان هستند. این بازی محبوبیت بالایی در بین افراد دارد و جزو بازی‌های نوستالژی نیز به حساب می‌آید. این بازی‌ به دلیل استقبال زیادی که از طرف طرفداران پازل نسبت به آن شد، باعث آن شد که سازندگان تنوع بیشتری را در ساخت پازل‌ها بدهند و به شکل‌های مختلفی این بازی سرگرم کننده را در اختیار کاربران قرار دهند.

این بازی به شکل‌هایی همچون پازل جدولی، پازل چیدنی، پازل ساختنی و انواع مختلفی در بازار بازی وجود دارند و هر بازیکنی که به این سبک از بازی علاقه دارد می‌تواند به صورت آنلاین، آفلاین و یا حتی به صورت زنده و فیزیکی ابزار پازل را خریداری کند و سپس به چیدن آن بپردازد. امیدواریم که این مطلب برای شما کارآمد و مفید واقع شده باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید. از اینکه ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم. آیا شما تجربه بازی کردن بازی های آنلاین پازل را داشته‌اید؟ آیا به این سبک از بازی علاقه دارید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402