بررسی هدست گیمینگ استیل سریز آرکتیس پرو ؛ مشخصات و قیمت

هدست استیل سریز آرکتیس پرو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هدست استیل سریز آرکتیس پرو یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ محسوب می‎‌شود. هدفون استیل سریز Arctis Pro از نظر کیفیت صدا، کم نظیر است. در ادامه این مقاله هدست گیمینگ استیل سریز ارکتیس پرو را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

استیل سریز سال‌ها است که بخشی جدانشدنی از صنعت گیمینگ محسوب می‌شود و هدست‌های آن به عنوان برجسته‌ترین محصول شناخته می‌شوند. هدست استیل سریز آرکتیس پرو ویژگی‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهد که برای شما بسیار مفید هستند. هدفون استیل سریز Arctis Pro اولین هدفون دارای صدای Hi-Res است.

هدست گیمینگ استیل سریز ارکتیس پرو یک هدفون بسیار گران قیمت است، اما همچنان به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های گیمینگ بی سیم شناخته می‌شود. قیمت هدست استیل سریز آرکتیس پرو حدود 330 دلار است و از هدفون SteelSeries Arctis 7 2019 Edition حدود دو برابر بیشتر قیمت دارد. نکته جالب این است که ما همچنان ترجیح می‌دهیم تا از هدفون استیل سریز Arctis Pro استفاده کنیم. ویژگی‌های مفید و بسیار زیاد هدفون استیل سریز Arctis Pro، همراه با سازگاری با تعداد زیادی دستگاه، این هدفون را از سایر هدفون‌های بی سیم متمایز می‌کند. با معرفی این محصول همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

هدست گیمینگ استیل سریز ارکتیس پرو برای چه کسانی است؟

گیمرهای کامپیوتر و PS4 بیشترین استفاده را از هدست SteelSeries Arctis Pro خواهند برد، مخصوصا کسانی که ترجیح می‌دهند تجربه گیمینگ خود را با استفاده از سخت افزار بهبود ببخشند.

طراحی هدست بی سیم استیل سریز آرکتیس پرو

هدست گیمینگ استیل سریز ارکتیس پرو

اگر قبلاً از هدست‌های آرکتیس استفاده کرده باشید می‌دانید که معمولاً در دو رنگ سفید و سیاه ارائه می‌شوند. در هدست گیمینگ استیل سریز ارکتیس پرو به جای وجود یک سربند با بالشتک، یک نوار کشسانی وجود دارد که ناراحتی شما را به حداقل می‌رساند. این موضوع باعث می‌شود تا فراموش کنید که ساعت‌ها است هدست روی گوش شما قرار دارد.

هدست مخصوص بازی استیل سریز آرکتیس پرو یک هدست محکم و راحت است. شما می‌توانید به راحتی آن را روی سر خود تنظیم کنید تا از روی سر تکان نخورد و به درستی روی گوش قرار بگیرد. با تنظیم کردن آن هیچ فشار و ناخوشایندی را حس نخواهید کرد. پدهای این هدفون نیز بسیار با کیفیت هستند. جنس این پدها، چیزی شبیه به مخمل و چرم است. یعنی پارچه آن کمی نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر از چرم و کمی سخت‌تر از مخمل است. این پدها بسیار راحت هستند و در استفاده طولانی مدت از آن باعث خستگی گوش نمی‌شوند. همچنین به اندازه کافی بزرگ هستند که به سادگی روی گوش‌ها جای بگیرند.

هدفون سمت چپ دارای یک میکروفون جمع شونده است که با سیم انعطاف پذیر 4 اینچی، گسترش پیدا می‌کند. اگر نخواهید از آن استفاده کنید، به راحتی جمع می‌شود و مزاحم کار شما نخواهد شد. این هدفون دارای دکمه میوت، دکمه‌های تنظیم میزان صدا، پورت Game DAC و جک 3.5 میلی متری نیز هست.

هدست گیمینگ استیل سریز ارکتیس پرو یک مجموعه از اتصالات را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با Game DAC به وسیله USB به کامپیوتر وصل شوید یا با سیم نوری (علاوه بر سیم USB) به پلی استیشن 4 وصل شوید. همچنین با جک 3.5 میلی متری می‌توانید به گوشی و سایر دستگاه‌ها نیز متصل شوید.

شما می‌توانید ظاهر هدست استیل سریز آرکتیس پرو را تا حدی شخصی سازی کنید. این هدست به صورت کلی از لحاظ ظاهری یکی از زیباترین هدفون‌های گیمینگ است. هنگام اتصال، چراغ‌های LED آن روشن می‌شود و وقتی میکروفون میوت است چراغ آن روشن می‌شود.

پنل‌های مات مشکی در کناره‌های هدفون به صورت مغناطیسی قرار می‌گیرند و شما می‌توانید آن‌ها را جایگزین کرده یا در بیاورید. استیل سریز پنل‌ها و باندهایی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی به فروش می‌رساند که به شما کمک می‌کند ظاهر هدست خود را تغییر داده و شخصی سازی کنید.

خوشبختانه برای استفاده از هدفون استیل سریز Arctis Pro نیازی به نصب نرم افزار خاصی نخواهید داشت. بسیاری از هدفون‌های گیمینگ به ازای نصب نرم افزار مورد نظر خود، گزینه‌های زیادی را ارائه می‌دهند، اما علاوه بر این که نرم افزار آن‌ها ساده و زیبا نیست، بلکه بسیاری از این ویژگی‌ها نیز کار نمی‌کند. در عوض، با خرید هدفون بیسیم Gaming SteelSeries Arctis Pro صاحب یک کنسول Game DAC کوچک خواهید شد که تنظیمات و سایر گزینه‌های صدا را ارائه می‌دهد.

تنها یک نقطه ضعف در مورد هدست استیل سریز آرکتیس پرو از نظر طراحی وجود دارد. به نظر می‌رسد که این هدست دوام بالایی نداشته باشد. بیشتر مدل‌های استیل سریز دوام بالایی ندارند، اما استیل سریز معمولا پنل‌ها و باندها را به فروش می‌گذارد تا در صورت خرابی، آن‌ها را جایگزین کنید و این مشکل را بر طرف کنید.

ویژگی برجسته در مورد طراحی هدست استیل سریز آرکتیس پرو، باتری آن است. دو باتری برای این هدست وجود دارد که قابل تعویض با یکدیگر هستند. به این صورت که یکی در هدفون جای می‌گیرد و دیگری در شارژر مخصوص، شارژ می‌شود. زمانی که شارژ باتری درون هدفون تمام شود، شما می‌توانید باتری دیگر را جایگزین کنید. بنابراین هیچ گاه مشکل کمبود شارژ نخواهید داشت.

لوازم جانبی هدفون استیل سریز Arctis Pro

هدست گیمینگ استیل سریز ارکتیس پرو به همراه واحد سخت افزاری Game DAC ارائه می‌شود. همچنین سیم‌هایی وجود دارند که هدفون را به DAC، کامپیوتر یا پلی استیشن 4 شما متصل می‌کنند. همچنین یک آداپتور 3.5 میلی متری نیز وجود دارد که به کابل هدفون وصل می‌شود. اگر هنگام بازی می‌خواهید از ورود صدای باد یا نویز اضافی جلوگیری کنید، یک محافظ برای میکروفون شما نیز وجود دارد که از رسیدن نویز به آن جلوگیری کند.

Game DAC چیست؟

هدست SteelSeries Arctis PRO

اگرچه معمولاً واحدهای سخت افزاری DAC به مردم توصیه نمی‌شود، اما این موضوع در مورد هدست استیل سریز آرکتیس پرو متفاوت است. واحد DAC هدست استیل سریز آرکتیس پرو بسیار مفید است. این واحد، علاوه بر این که ویژگی‌های جالب بسیاری ارائه می‌دهد، عمل پردازش را نیز برای کامپیوتر یا کنسول شما آسان‌تر می‌کند. در واقع عمل سنگین پردازش از راه دور را کنترل می‌کند و سرعت کامپیوتر یا کنسول را بالاتر می‌برد. همچنین هدفون استیل سریز Arctis Pro از صدای Hi-Res نیز پشتیبانی می‌کند. این به معنی پشتیبانی از تمام صداها است و صدایی نیست که هدفون شما نتواند پردازش کند.

Game DAC یک واحد سخت افزاری کوچک است که به شما امکان میکس کردن صدای گیم یا صدای تماس و یا تغییر میزان صدا را می‌دهد. همچنین گزینه‌هایی برای تغییر منبع صوتی نیز وجود دارد.

با فشار دادن و نگه داشتن دکمه اصلی، منو روی صفحه ال ای دی ظاهر می‌شود. در این قسمت تنظیمات، می‌توانید صدای خروجی میکروفون را تغییر دهید، تنظیمات پیشفرض هدفون را تغییر دهید و صدای آن را کم یا زیاد کنید. در واقع ماژول Game DAC به شما اجازه می‌دهد که در وسط بازی تنظیمات هدفون خود را تغییر دهید.

شما می‌توانید با استفاده از DAC ورودی و خروجی را تنظیم کنید یا میزان روشنایی صفحه نمایش را به دلخواه تغییر دهید. همچنین با استفاده از گزینه‌هایی مثل رنگ آبی، بنفش، نارنجی، رنگین کمانی و غیره، می‌توانید نور ال ای دی هدفون را تنظیم کنید. Game DAC آپشن‌های کمی را ارائه می‌دهد، اما کار کردن با آن به اندازه کافی ساده و آسان است که شما می‌توانید تنها از یک یا دو دکمه برای تنظیم هدفون استفاده کنید.

گیمینگ با هدست گیمینگ استیل سریز ارکتیس پرو چگونه است؟

هدست استیل سریز آرکتیس پرو صدای فراگیر را با استفاده از فناوری DTS Headphone:X 2.0 ارائه می‌دهد. این فناوری یک فضای 3D واقع گرایانه را به تجربه گیمینگ شما اضافه می‌کند. این صدای فراگیر بسیار واضح‌تر از صدای سایر هدست‌ها است. دکمه‌ای که در Game DAC وجود دارد این کار را برای شما راحت می‌کند که بدانید با استفاده از صدای فراگیر دارای چه مزیت‌هایی می‌شوید. در واقع این دکمه اطلاعات مربوط به صدای دریافتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کیفیت صدا

هدست مخصوص بازی استیل سریز آرکتیس پرو

دامنه پاسخ فرکانس هدفون استیل سریز Arctis Pro بسیار گسترده است و از 10 هرتز تا 40 هزار هرتز متغیر است. ویژگی بسیار عالی Hi-Res موجود در این هدفون می‌تواند قیمت آن را توجیه کند. همچنین وضوح و عمق صدا در بازی و موسیقی بسیار چشمگیر است.

هدفون استیل سریز Arctis Pro در تولید اکثر صداها بی نقص و کم نظیر ظاهر می‌شود. این هدفون کمی صدای بیس را افزایش می‌دهد و افت جزئی در میانه‌های 1000 هرتز و 2000 هرتز کمی صدا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به صورت کلی باید بگوییم که صداهای ظریف به خوبی به گوش می‌رسند و صداهای بم مثل صدای انفجار در بازی‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند. این مسئله باعث می‌شود که این هدفون تجربه عالی گیمینگ را در اختیار گیمرها قرار دهد.

با وجود صدای بیس زیاد هدست گیمینگ استیل سریز ارکتیس پرو ممکن است صداها را در تجربه گوش دادن به موسیقی تحت تاثیر قرار دهد. با وجود صدای زیاد بیس، ممکن است صدای سازهای زهی در موسیقی کمتر شنیده شود.

مزیت دیگر هدست استیل سریز آرکتیس پرو این است که صداهای اطراف شما یا به عبارتی نویز محیط را به صورت قابل توجهی حذف می‌کند. به این ترتیب با وجود محیط پر سر و صدا نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

این هدفون صداهای اغراق آمیز تولید نمی‌کند و صداهایی که به گوش می‌رسند، کاملاً طبیعی هستند. این امر باعث می‌شود تا در بازی‌ها، موسیقی و فیلم، تجربه خوشایندی داشته باشید و همچنین نیازی به تغییر تنظیمات نیز ندارید. این هدفون در زمینه ارائه صدای استریو Hi-Res بسیار عالی عمل می‌کند. مشکل این هدفون درصد بلندی صدای آن است. نسبت به سایر هدفون‌ها، هدست استیل سریز آرکتیس پرو صدای کمتری تولید می‌کند. برای مثال 75 درصد صدای هدست استیل سریز آرکتیس پرو برابر با 50 درصد صدای سایر هدفون‌ها است.

در مورد اتصال بی سیم این هدفون، باید بگوییم که شما شاهد هیچ قطعی اتصالی نخواهید بود. اتصال 2.4 گیگاهرتزی، کاملاً بدون لگ و قطعی است. همچنین آپشن اتصال بلوتوثی اضافه شده، به این معنا است که شما می‌توانید احتمال قطع اتصال هدست استیل سریز آرکتیس پرو را به صفر برسانید. این هدفون همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به سایر دستگاه‌های خود نیز مانند گوشی‌های هوشمند یا کنسول‌ها، متصل شوید. شما از این هدفون می‌توانید بدون هیچ مشکلی استفاده کنید و تنها مشکل آن این است که اگر بیش از 10 ساعت با آن کار دارید، باید باتری اضافی آن را با خود حمل کنید.

میکروفون

میکروفون هدفون استیل سریز Arctis Pro صدای خروجی مناسبی را ارائه می‌دهد. به صورت کلی، صدای این میکروفون واضح است، اما به طور قابل توجهی بر بیس صدا تاکید دارد. بنابراین صداهای بم‌تر ممکن است کمی مشکل‌دار جلوه کنند. اما اگر صدای ریزی دارید، نباید نگران باشید.

خرید و قیمت هدست گیمینگ استیل سریز مدل Arctis Pro Wireless

هدفون استیل سریز arctis pro

هدست استیل سریز آرکتیس پرو یک هدفون گیمینگ بسیار عالی است. این هدفون به صورت قابل توجهی راحت است و صدای عالی تولید می‌کند. به طور قطع به نظر می‌رسد که این محصول ساخته شده است تا همه ویژگی‌های عالی را در خود جای بدهد. گزینه‌های اتصال کافی و تنظیمات متعددی برای این هدفون وجود دارد که کار کردن با آن را بسیار ساده‌تر می‌کند. همچنین همه این‌ها در یک پکیج عالی ارائه می‌شود که نیاز به نصب نرم افزار خاصی نیز ندارد.

با این حال، هدفون استیل سریز Arctis Pro، یک هدفون مقرون به صرفه نیست و قیمت نسبتاً بالایی دارد. این هدفون نسبت به هدفون‌هایی که قیمت یکسان یا کمتری دارند، لزوماً صدای بهتری تولید نمی‌کند. قیمت بالاتر آن بستگی به این دارد که شما به سخت افزار Game DAC نیاز داشته باشید یا خیر. بدون شک این هدفون یک هدفون فوق‌العاده است و واقعاً به خوبی کار می‌کند. اما گزینه‌هایی مانند Razer BlackShark V2 یا Logitech G Pro X نیز وجود دارند که با قیمت کمتری در دسترس هستند و صدای مشابهی تولید می‌کنند.

جمع بندی

ما به سوال اساسی شما پاسخ خواهیم داد. آیا با وجود قیمت بالای هدست استیل سریز آرکتیس پرو و وجود مدل‌های مشابه دیگر در بازار، این هدفون ارزش خرید دارد؟ در واقع عملکرد این هدفون و طراحی دقیق و زیبای آن، می‌تواند هر کسی را قانع کند که آن را خریداری کند. به صورت کلی باید بگوییم که هدست استیل سریز آرکتیس پرو ارزش قیمت خود را دارد و ویژگی‌های بسیار مفیدی در ازای این قیمت به شما ارائه می‌دهد.

این هدفون فقط یک هدفون برای گیمینگ کامپیوتر یا کنسول نیست، بلکه شما می‌توانید از آن به عنوان هدفون بلوتوثی برای گوش دادن به موسیقی نیز استفاده کنید. همچنین برای استفاده در مسافرت‌های طولانی نیز به دلیل وجود باتری‌های تعویض پذیر، بسیار کاربردی و مفید است. مهم‌تر از همه این است که شما با خرید این هدفون دچار پشیمانی نخواهید شد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402