بیوگرافی مهناز افشار ؛ آشنایی با دوران حرفه ای، زندگی شخصی و حواشی او

بیوگرافی مهناز افشار
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مهناز افشار از بازیگران زن موفق سینمای کشورمان محسوب می‌شود. حضور او در یک فیلم سینمایی می‌تواند تضمینی برای فروش بالای آن باشد. تاکنون فیلم‌های سینمایی و سریال‌های نمایش خانگی زیادی از او دیده‌ایم. اما چند سالی است که به دلیل مهاجرتش در هیچ فیلمی بازی نکرده است.

مهناز افشار 21 خرداد 1356 در تهران متولد شد. او همیشه آرزوی بازیگری داشت و نهایتا در سن کم درست اوج جوانی‌اش توانست به این آرزوی کودکی برسد. افشار با کارگردان‌های بزرگی همکاری داشت. حضور نام او بر سر در سینماهای کشور برای فروش گیشه بسیار موثر بود. بدون شک باید خانم افشار را از سوپراستارهای زن کشورمان بدانیم. در این مقاله از پلازا زندگینامه مهناز افشار را از کودکی تا دوران شهرتش و حواشی او را بررسی می‌کنیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار یکی از بازیگران زن بااستعداد و خوش‌آتیه سینمای ایران به شمار می‌آید. در این بخش شما را با زندگی او از دوران کودکی تا شهرتش در سینما آشنا خواهیم کرد.

کودکی و نوجوانی

  • سن مهناز افشار: 44 سال

کودکی مهناز افشار

افشار متولد 21 خرداد 1356 است. او اصالتی تهرانی دارد و دوران کودکی‌اش را در همین شهر سپری کرد. افشار فرزند سوم خانواده بوده، یک خواهر و برادر بزرگ‌تر از خود و یک برادر کوچک‌تر دارد. او از کودکی رابطه بسیار خوبی با خواهر و برادرانش داشت و همیشه از حمایت آن‌ها برخوردار بود.

مهناز افشار از کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشت. او به شدت دختربچه شیطانی بود و همه را عاصی می‌کرد. رویابافی را دوست داشت و همیشه خود را در نقش‌های مختلفی می‌دید و آن‌ها را به تصویر می‌کشید. او دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و در دانشگاه رشته تدوین را برای علم‌آموزی انتخاب کرد.

فعالیت حرفه ای

  • اولین کار تصویر: سریال گمشده

مهناز افشار در ابتدا با مخالفت سخت خانواده‌اش درخصوص حرفه بازیگری مواجه شد. آن‌ها به دلیل مذهبی بودن با این حرفه مخالف بودند. اما افشار کوتاه نیامد. او در کلاس‌های استاد حمید سمندریان ثبت‌نام کرد و دوره کاملی را گذراند. به دلیل استعداد درخشانش در بازیگری خیلی زود جذب کار شد.

افشار توانست در سال 1377 اولین کار تصویر خود را با مجموعه تلویزیونی «گمشده» شروع کند. طولی نکشید تا برای بازی در فیلم سینمایی «دوستان» به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سینما دعوت شد. اما شهرت او با بازی در فیلم سینمایی «شور عشق» در سال 1379 با کارگردانی نادر مقدس اتفاق افتاد. بازی درخشان افشار در آن فیلم هنوز هم در خاطره‌ها ماندگار است.

عوامل شهرت مهناز افشار

  • شباهت زیاد به خواننده قدیمی

عوامل شهرت مهناز افشار

همچنین بخوانید :

عده‌ای معتقدند یکی از دلایل شهرت خانم افشار شباهت زیاد او به جوانی‌های گوگوش خواننده قدیمی است. مهناز افشار و گوگوش از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دارند. این موضوع خیلی از اوقات برای بازیگر جوان کشورمان حاشیه‌ساز بود. شوخی‌ها و جوک‌های فراوانی برای او ساخته می‌شد. اما انصاف نیست اگر استعداد درخشان او را در بازیگری و تلاش‌هایش را در این حرفه نادیده بگیریم.

زندگی شخصی مهناز افشار

  • وضعیت تاهل: مجرد
  • همسر جدید مهناز افشار: ظاهرا در حال حاضر مجرد است

مهناز افشار و همسرش یاسین رامین در خرداد ماه 1393 ازدواج کردند. شوهر مهناز افشار پسر «محمدعلی رامین» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در دوران رییس جمهوری احمدی نژاد بود. ازدواج خانم بازیگر بسیار پرحاشیه بود. عده‌ای عنوان کردند یاسین رامین 10 سال از خانم افشار کوچک‌تر است. اما بعدها مشخص شد او متولد 1360 بوده و تنها 4 سال اختلاف سنی دارند.

با پخش شدن خبر ازدواج آن دو زندگی مهناز افشار تا مدت‌ها در صدر اخبار قرار داشت. حاصل این ازدواج فرزند دختری به نام «لیانا» است که در اردیبهشت 1394 متولد شد. خانم افشار در مهر ماه 1398 اعلام کرد که از همسرش جدا شده است.

مهاجرت مهناز افشار

  • وضعیت اقامت: خارج از کشور
  • مهناز افشار در کدام کشور است: آلمان
  • خانه مهناز افشار کجاست؟: آلمان

مهاجرت مهناز افشار

همچنین بخوانید :

این هنرپیشه پس از جدایی از همسرش به همراه دختر خود لیانا به خارج از کشور سفر کرد. مدتی بعد او در پست اینستاگرامی‌اش از حضور خود در برنامه ماهواره‌ای به عنوان داور خبر داد. اعلام این خبر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری داخل و خارج از کشور داشت. همه به دنبال جواب این سوال بودند که مهناز افشار کجاست؟ آیا او به کشور باز می‌گردد؟ تا اینکه خانم افشار در توئیتر خود اعلام کرد که:

من در آن کشور نفس می‌کشم، خانواده و مادر من در آن کشور هستند. چرا برنگردم؟ ریشه من در آن کشور است.

او با این توئیت به نوعی مهاجرت خود را تکذیب کرد و دلیل سفرش به خارج از کشور را ادامه تحصیل دانست. اما حضور مهناز افشار در آلمان و پس از آن در پرشین گات تلنت (مسابقه ماهواره‌ای) به عنوان داور در کنار خواننده‌های غربی دوباره خبر مهاجرت او را سر زبان‌ها انداخت. تاکنون به‌طور قطع خبری مبنی بر ممنوع‌الورودی او به کشور تایید یا تکذیب نشده است و مهاجرت افشار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اینستاگرام مهناز افشار

افشار در پیج رسمی خود حدود 13 میلیون نفر دنبال‌کننده دارد. او که اغلب پست‌های اجتماعی گذاشته و به انتقاد می‌پرداخت، امروزه فعالیت خود را کمی محدودتر کرده است. با این حال پیج رسمی مهناز افشار در اینستا طرفداران زیادی را با خود همراه کرده است.

فیلم های مهناز افشار

خانم افشار بازیگر بااستعداد کشورمان در فیلم‌های سینمایی زیادی بازی کرده است. حضور او در یک فیلم می‌توانست یکی از عوامل مهم در فروش بالای آن باشد. حالا که زندگی نامه مهنازافشار را خواندید، در این بخش به معرفی 5 فیلم خاطره‌انگیز و پرفروش او می‌پردازیم.

1. فیلم کما

فیلم های مهناز افشار / فیلم کما

  • سال انتشار: 1382
  • کارگردان: آرش معیریان
  • بازیگران اصلی: محمدرضا گلزار، امین حیایی، مهناز افشار

فیلم سینمایی «کما» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش یکی از فیلم‌های پرفروش سال 1382 محسوب می‌شود. زوج هنری محمدرضا گلزار و مهناز افشار در این فیلم به‌خوبی درخشیدند و زمینه‌ای شد برای بازی در فیلم‌های موفق دیگر.

داستان فیلم سینمایی کما در مورد پسر ثروتمندی است که قصد خروج از کشور را دارد. در این بین با یک پیرمرد تصادف کرده و منجر به مرگ او می‌شود. اتفاقات زیادی افتاده که موجب دوستی شخصیت اول فیلم با پسر مرد فوت شده خواهد شد. افشار در این فیلم کنار «آتیلا پسیانی»، «امین حیایی»، «محمدرضا گلزار» و «حدیث فولادوند» بازی کرده است.

2. فیلم کلاغ پر

فیلم کلاغ‌پر مهناز افشار

  • سال انتشار: 1386
  • کارگردان: شهرام شاه‌حسینی
  • بازیگران اصلی: مهناز افشار، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی، بهنوش طباطبایی

فیلم سینمایی «کلاغ‌پر» یکی‌ دیگر از فیلم‌های محبوب دهه 80 است که زوج هنری گلزار و افشار کنار هم بازی کرده‌اند. این زوج هنری در آن سال‌ها بسیار پرطرفدار بوده و کارگردانان زیادی برای فروش بالای فیلم خود از آن‌ها دعوت می‌کردند.

کلاغ‌پر قصه دختر و پسری است که به نامزدهای خود شک کرده و به دنبال آن‌ها به شمال کشور می‌روند. آنجا متوجه می‌شوند که همسر آینده‌شان قصد آشنایی با نفر جدید را داشته و درصدد بهم زدن این آشنایی کارهای زیادی انجام می‌دهند. «عبدالله علیخانی» و «محمدحسین فرح‌بخش» از تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی هستند. آن‌ها به‌خوبی گیشه را شناخته و فیلم‌های پرفروش زیادی را تولید کرده‌اند. «اکبر عبدی»، «مریم سعادت»، «شیوا خنیاگر» و «رحمان مقدم» از دیگر بازیگران فیلم سینمایی کلاغ‌پر به شمار می‌آیند.

3. پل چوبی

پل چوبی

  • سال انتشار: 1392
  • کارگردان: مهدی کرم‌پور
  • بازیگران اصلی: هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهناز افشار، مهران مدیری

فیلم سینمایی «پل چوبی» از فیلم‌های پرفروش آن سال بود که پس از مدت زیادی توقیف و چندین اصلاحیه مجوز اکران گرفت. پل چوبی محصول سال 1390 است، اما به دلیل توقیف و اصلاحیه در سال 1392 روی پرده سینما رفت. افشار در این فیلم با «مهران مدیری»، «بهرام رادان»، «هدیه تهرانی»، «برزو ارجمند»، «آتیلا پسیانی» و «امید روحانی» هم‌بازی بود.

قصه فیلم سینمایی پل چوبی در مورد زوج جوانی به نام امیر و شیرین (با بازی رادان و افشار) است که پس از 10 سال زندگی مشترک تصمیم به مهاجرت از ایران می‌گیرند. این تصمیم آن‌ها همزمان بود با انتخابات رییس جمهوری و شلوغی‌های آن.

ویزای آن‌ها با مشکل روبه‌رو شده و تنها راه کمک به این زوج، دوست مشترکشان (با بازی مهران مدیری) ‌است. شیرین برای درست کردن کارهای مهاجرت همراه آن دوست به کشور مورد نظر رفته و در این بین نامزد سابق امیر به ایران برمی‌گردد. امیر از همسرش در خارج از کشور خبرهای خوبی نشنیده و در ارتباط مجدد با نامزد سابقش مصمم‌تر خواهد شد.

در این بین اتفاقات دیگری نظیر دستگیری خواهر امیر و کشمکش بین این زوج داستان فیلم را رقم می‌زند. فیلم سینمایی پل چوبی پس از اکران توانست نظر داوران جشنواره فیلم فجر آن سال را جلب کند. این فیلم نامزد جوایز در بخش‌های زیادی از جمله بهترین بازیگر زن، بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری شد.

4. فیلم نهنگ عنبر

مهناز افشار / جذاب ترین کاراکترهای زن

  • سال انتشار: 1394
  • کارگردان: سامان مقدم
  • بازیگران اصلی: مهناز افشار، رضا عطاران، ویشکا آسایش، نادر سلیمانی
همچنین بخوانید :

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» دومین فیلم پرفروش سال 1394 بود. این فیلم پرطرفدار به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم ساخته شد. داستان فیلم در مورد زندگی فردی به نام ارژنگ است که در روز تولد 50 سالگی‌اش به یاد زندگی و عشق دوران کودکی خود می‌افتد. ارژنگ (با بازی عطاران) برای به دست آوردن عشقش رویا (با بازی افشار) تلاش‌های فراوانی کرد.

بخش زیادی از فیلم روزهای اولیه پس از پیروزی انقلاب که جوانی ارژنگ و رویا در آن سال‌ها گذشت را روایت می‌کند. مهناز افشار در نهنگ عنبر با «رضا عطاران»، «نادر سلیمانی»، «هانیه توسلی»، «ویشکا آسایش»، «سام نوری»، «علی قربان‌زاده»، «امیرحسین رستمی» و «سپند امیرسلیمانی» هم‌بازی بود.

فروش خوب این فیلم و طرفداران زیاد آن باعث شد تا نهنگ عنبر 2 (سلکشن رویا) در سال 1396 اکران شود. قسمت دوم این فیلم هم با فروش بالای خود رکورد فیلم‌های آن سال را شکست. سامان مقدم کارگردان فیلم عنوان کرد که بخش زیادی از فیلم با ممیزی روبه‌رو شده و از کمدی آن کم کردند. در واقع شما لاشه نهنگ عنبر 2 را می‌بینید. «حسام نواب صفوی»، «امیرحسین آرمان»، «سیروس گرجستانی» و «رضا ناجی» از بازیگران جدید فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2 بودند.

5. فیلم قسم

فیلم قسم

  • سال انتشار: 1398
  • کارگردان: محسن تنابنده
  • بازیگران اصلی: سعید آقاخانی، مهناز افشار، مهران احمدی، حسن پورشیرازی

فیلم سینمایی «قسم» در روزهایی که افشار با حواشی زیادی روبه‌رو بود اکران شد. این فیلم توانست نظر منتقدین و داوران جشنواره فیلم فجر را جلب کند. فیلم سینمایی قسم به کارگردانی محسن تنابنده و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شد. تنابنده که تجربه موفقی در ساخت سریال‌های پربیننده داشت این بار هم با نوشتن فیلمنامه قسم و کارگردانی آن توانست اثر باارزشی را به یادگار بگذارد.

فیلم سینمایی قسم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر موفق شد تا در بخش‌های مختلفی همچون بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش زن، بهترین تدوین و بهترین جلوه‌های ویژه نامزد دریافت سیمرغ شود. داستان فیلم در مورد قتل زن جوانی به نام رضوان است که خانواده او درصدد قصاص هستند.

سایر فیلم ها و سریال ها

سالنام فیلم/سریالکارگرداننقش
1381زهر عسلابراهیم شیبانیشراره
1384آکواریومایرج قادریشیرین
1385آتش بستهمینه میلانیسایه
1388پسر آدم، دختر حوارامبد جوانمینا
1389سعادت آبادمازیار میریلاله
1392چه خوبه که برگشتیداریوش مهرجوییحوری
1393متروپلمسعود کیمیاییخاتون
1395عاشقانهمنوچهر هادیگیسو
1397گلشیفتهبهروز شعیبیراحله
1397ناگهان درختصفی یزدانیانمهتاب
1397قسممحسن تنابندهراضیه
1397مهمانخانه ماه نوتاکفومی تسوتسویینوشین

جوایز و افتخارات مهناز افشار

افشار در طول زندگی حرفه‌ای خود بارها موفق شد افتخارات مختلفی را کسب کند. همانطور که حضور او برای فروش بالای یک فیلم تضمین خوبی بود، در جشنواره‌ها هم سبب کاندیداتوری جوایز می‌شد. در ادامه افتخارات و جوایز او را بررسی می‌کنیم.

همچنین بخوانید :
  • تسویه حساب/1386 (نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مکمل زن از جشنواره فجر)
  • طبقه سوم/1388 (برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از انجمن منتقدان)
  • سعادت آباد/1389 (نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر مکمل زن از جشن خانه سینما)
  • سعادت آباد/1389 (برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر)
  • برف روی کاج‌ها/1389 (برنده دیپلم بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو)
  • طبقه سوم/1390 (برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر)
  • پل چوبی/1390 (نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش زن از جشنواره فجر)
  • دارکوب/1396 (نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش زن از جشنواره فجر)
  • قسم/1397 (نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش زن از جشنواره فجر)

اخبار و حواشی مهناز افشار

زندگی شخصی و کاری مهناز افشار یکی از بازیگران توانمند زن کشورمان همیشه با حواشی همراه بود. او به عنوان سوپراستار زن ایران با هر خبر جدید در زندگی‌اش تا مدت‌ها تیتر اصلی اخبار و رسانه‌ها می‌شد. در این قسمت آخرین اخبار و حواشی خانم افشار را بررسی می‌کنیم.

کشف حجاب مهناز افشار

کشف حجاب مهناز افشار / مهناز افشار چند سالشه

طرفداران خانم افشار همیشه با این سوال روبه‌رو هستند که مهناز افشار کشف حجاب کرده است؟ به‌طور قطع نمی‌شود به این سوال جواب داد. او بارها در استوری خود عکس‌هایی گذاشته که با پوشش مختصری مانند کلاه یا هدبند همراه بود. گویی هنوز خودش هم انتخاب نکرده که بی حجاب باشد یا با حجاب؟

اما چندی پیش او عکسی از خود را استوری کرد که هیچ پوششی روی موهایش وجود نداشت. اما به دلیل بسته بودن موها به طور کامل هم مشخص نبودند. با انتشار این عکس رسانه‌ها در فضای مجازی تیترهای زیادی با عنوان کشف حجاب او منتشر کردند.

مهناز افشار و ابی

افشار در خارج از کشور داور یکی از مسابقات استعدادیابی به نام «پرشین گات تلنت» شد. این برنامه در شهر استکهلم سوئد ساخته شد و خانم افشار مدتی را در این شهر زندگی کرد. او در کنار ابی و آرش از خوانندگان لس‌آنجلسی و نازنین نور در این برنامه به عنوان داور حضور داشت.

افشار با گذاشتن پستی در اینستاگرام خود از این برنامه خبر داد و حاشیه‌های جدیدی برایش درست شد. طرفداران او به دلیل حضورش در این برنامه و همکاری با خوانندگان لس‌آنجلسی نگران ممنوع‌الورودی او به کشور هستند.

مهناز افشار و ابی / اصالت پدر و مادر مهناز افشار

شکایت از یاسین رامین و طرفداری افشار از او

مدت کوتاهی از ازدواج افشار و یاسین رامین نگذشته بود که هلال احمر از آقای رامین شکایت کرد. او متهم به وارد کردن شیرخشک فاسد و گرفتن اموال سازمان هلال احمر شد. پرونده بزرگی برعلیه یاسین رامین به راه افتاد. در همه این لحظات افشار از همسرش دفاع کرد و گاهی با سند و مدرک در اینستاگرامش توضیحاتی می‌داد. حکم آقای رامین آمد و او به 17 سال زندان و رد مال حدود 2 میلیون یورو محکوم شد. در این بین خانم افشار همیشه پشت همسرش بود تا اینکه در خبری جنجالی اعلام کرد طلاق گرفته است.

همچنین بخوانید :

تغییر رویکرد در فضای مجازی پس از اتهامات همسرش

مهناز افشار همیشه در توئیتر و اینستاگرام خود مطالب انتقادی زیادی می‌گذاشت. او در مورد همه چیز از مطالب اجتماعی گرفته تا سیاسی با نقد سخت‌گیرانه جلو می‌رفت. تا اینکه پس از اتهامات وارده به همسرش مخالفان زیادی او را مورد انتقاد قرار دادند. پس از مشخص شدن حکم او در سال 1398 افشار رویکرد تازه‌ای را پیش گرفت.

او از آن به بعد به عنوان یک شهروند ساده گاهی مطالبی را نقد می‌کرد و تاکید داشت مانند شهروند عادی اعتراضاتی می‌کند. در این اوضاع بین محمدعلی رامین و مهناز افشار کشمکشی در گرفت. به نقل از سایت اقتصاد آنلاین گفته‌های آقای رامین اینطور عنوان شده بود:

سابقا پیغام داده بودم اگر خانم افشار بخاطر ظلمی که به همسرشان شده، با همه چیز به لجاجت برخیزد، نه فقط مشکلی را حل نمی‌کند بلکه متقابلا یک مسئله ساده اختلاف حساب با هلال احمر پیچیده خواهد شد.

خبر طلاق مهناز افشار

خبر طلاق مهناز افشار / زیباترین عکس مهناز افشار

خانم افشار خبر جدایی خود را از همسرش با گذاشتن استوری در اینستاگرام مطرح کرد. او در صفحه شخصی خود نوشت:

هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی دارد. ولی وقتی تصمیم می‌گیرد یک مادر مجرد باشد باید دو تا وجود داشته باشد و تلاش کند تا آن‌ها را برای خود و فرزندش قوی‌تر سازد.

با انتشار این متن در اینستاگرام خانم افشار رسانه‌ها خبر از طلاق آن دو دادند و تیترهای جنجالی زده شد.

درگیری سحر قریشی و مهناز افشار

چندی پیش سحر قریشی در خصوص حضور زنان در استادیوم گفت:

من به عنوان یک زن با حضور در کنار مردان استادیوم منقلب می‌شوم.

این اظهارنظر حواشی زیادی در پی داشت. افشار هم در این خصوص واکنش نشان داد و در توئیتر نوشت:

اگر یک نفر با حضور در کنار مردان منقلب می‌شود نمی‌توان حق نیمی از افراد جامعه را ندید گرفت.

این واکنش‌ها باعث کشمکش و درگیری بین طرفداران این دو بازیگر و حواشی زیادی برای آنها شد.

جریان هشتگ محاکمه افشار در فضای مجازی

مهناز افشار با انتقاد در خصوص مسئله نیروهای حشدالشعبی جنجال بزرگی به پا کرد. فردی به نام صادق حجازی در توئیتر مطلبی در مورد ازدواج نیروهای حشدالشعبی با دختران ایرانی مطرح کرد. افشار این مطلب را ریتوییت کرده و عنوان کرد چرا در این مورد سکوت کرده‌اید.

طولی نکشید تا متوجه شد این صفحه منسوب به صادق حجازی جعلی است و سریعا ریتوییت خود را پاک کرد. اما کار از کار گذشته بود. چون چندی بعد در همدان طلبه‌ای به قتل رسید و عده زیادی معتقد بودند این قتل به دلیل اظهارات خانم افشار بوده است. هشتگی با عنوان محاکمه افشار به راه افتاد و صاحب عکسی که با آن صفحه جعلی ساخته بودند از بازیگر جوان کشورمان شکایتی مطرح کرد.

مهناز افشار و همسرش در خارج از کشور

درگیری با پگاه آهنگرانی

در گذشته ویدیویی از پگاه آهنگرانی پخش شده بود که نسبت به دخالت سلبریتی‌ها در زمینه‌های غیرتخصصی انتقاد می‌کرد. با دوباره به جریان افتادن این ویدیو مهناز افشار آن را به ممنوع‌الخروجی پگاه آهنگرانی ربط داد و در توئیتر برایش نوشت:

پگاه جان پیغامت را همه دیدیم. امیدوارم به زودی مشکل ممنوع‌الخروجیت حل شود.

این توییت باعث واکنش خانم منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی شد. او از افشار گله کرد و گفت این ویدیو قدیمی بوده است و دخترم به دنبال حل کردن چیزی نیست. این کشمکش بین آن‌ها همچنان ادامه داشت و افشار در توییتی دیگر عنوان کرد:

خاله منیژه زمانی که پگاه جان در زندان اوین بود از بین سینمایی‌ها فقط من بودم که کل روز کنار شما منتظر خبر جدیدی بودیم. پس اگر هرکسی خودش را جای من در این 5 سال بگذارد احتمالا به اخلاق‌مداری شک می‌کند.

درگیری با محسن تنابنده

مهناز افشار پس از بازی در فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده توانست نظر منتقدین را با خود همسو کند. او به خوبی در این فیلم درخشید. اما زمانی که قرار بود فیلم سینمایی قسم در شبکه نمایش خانگی پخش شود تصویر این بازیگر پرحاشیه به دلیل مهاجرتش روی پوستر فیلم نبود.

همچنین بخوانید :

افشار که نقش اصلی شخصیت زن فیلم را بازی کرده بود، انتظار حمایت از طرف تنابنده به عنوان کارگردان و الهام غفوری تهیه‌کننده فیلم را داشت. اما با سکوت آن‌ها روبه‌رو شد. همین مسئله باعث شد تا او افشاگری‌هایی انجام دهد. این بازیگر جوان کشورمان تنابنده را متهم کرد به اینکه او را تشویق می‌کرده تا پست‌های سیاسی بگذارد و در مورد مسائل روز مثل تظاهرات اخیر و حضور نیروهای حشدالشعبی در ایران انتقاد کند.

او در اینستاگرام خود تنابنده و خانم غفوری را مورد خطاب قرار داد و گفت باید در مورد حذف عکس من توضیح بدهید و در استوری دیگری عنوان کرد از این به بعد بهتر است مسئولیت کارهایم را خودم برعهده بگیرم. این کشمکش‌ها یک‌طرفه بود و از سمت محسن تنابنده و الهام غفوری واکنشی نشان داده نشد.

پدر شوهر مهناز افشار چه کاره است / درگیری مهناز افشار

مهناز افشار در کنسرت گوگوش

چند وقتی پس از حضور افشار در مسابقه استعدادیابی «پرشین گات تلنت» به عنوان داور، حضور او در کنسرت خواننده قدیمی زن حاشیه‌ساز شد. او در این کنسرت توسط گوگوش به عنوان مهمان ویژه معرفی شد. خانم خواننده با افشار در خصوص شباهت زیادشان شوخی کرد و گفت: مهناز این تویی یا من؟ مهناز افشار به بالای سن رفت و چند جمله‌ای صحبت کرد. حرف‌های او به نوعی موضع سیاسی‌اش را نشان داد و عده زیادی معتقدند با این حرف‌ها پرونده کاری او برای همیشه در ایران بسته شد.

تبریک تولد مهناز افشار توسط همسر سابق

یاسین رامین همسر سابق خانم بازیگر در سالروز تولدش با توئیتی گفت:

گفتند در سالروز تولدش کاشانه به دور است؛ خدای مردمانش قاصدکی از خاک ایران بر شانه‌هایش نشاند.

او ضمن تبریک تولد از انصراف طلبه آملی نسبت به شکایت خود خبر داد. این تبریک تا مدت‌ها جنجالی بود و خبرساز شد.

سوالات متداول

1. آیا مهناز افشار طلاق گرفته است؟

بله، او در مهر ماه 1398 پستی در توئیتر و اینستاگرام گذاشت در خصوص قوی بودن مادر مجرد که خبر از جدایی او می‌داد.

2. آیا مهناز افشار کشف حجاب کرده است؟

به‌طور دقیق نمی‌توان به این سوال جواب داد. او عکس‌های زیادی از خود منتشر می‌کند که تا حدودی با پوشش موهایش همراه هستند. اما گاهی اوقات از این چارچوب خارج می‌شود.

3. آیا مهناز افشار به ایران بازمی‌گردد؟

خودش همیشه عنوان کرده که به ایران برمی‌گردم. چندی پیش او گفت من هرسال چند ماهی به خارج از کشور سفر می‌کردم نمی‌دانم چرا این‌بار این‌قدر دیده شد. ممنوع‌الورودی او به کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هنوز از طرف جایی تایید یا تکذیب نشده است.

4. مهناز افشار چند سال دارد؟

او متولد 21 خرداد 1356 و 44 ساله است.

5. مهناز افشار چند فرزند دارد؟

او یک دختر به نام «لیانا» دارد که در اردیبهشت 94 به دنیا آمده است. مهناز افشار و دخترش اکنون در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

جمع بندی

مهناز افشار از بازیگران موفق سینمای کشورمان اکنون در خارج از کشور زندگی می‌کند. او در طول زندگی حرفه‌ای خود با حواشی زیادی روبه‌رو بود. اکنون با خروج از کشور بازار این حواشی داغ‌تر شده است. در این مقاله بیوگرافی کاملی از زندگی این هنرمند کشورمان آماده کردیم. نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های پلازا بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402