بررسی بازی موبایل منچرز ؛ عصری جدید در بازی های نوستالژی

بازی موبایل منچرز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از بازی‌های محبوب در بین طرفداران بازی‌های موبایل، بازی موبایل منچرز است. همراه ما باشید تا بازی گوشی منچرز را به شما عزیزان معرفی کنیم.

همانطور که مستحضر هستید بازی‌های قدیمی و یا به اصطلاح نوستالژی محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی در دنیای مدرن امروز دارند. این مورد تنها برای کشور ما صدق نمی‌کند و در تمام نقاط دنیا نیز دیده می‌شود. بازی موبایل منچرز و بازی‌هایی که شباهت زیادی به این بازی دارند مانند مار و پله، پاسور، تخته نرد و غیره. این بازی‌هایی که ما از آن‌ها تحت عنوان بازی‌های خاطره‌انگیز یا همان نوستالژی یاد می‌کنیم، علاوه بر سرگرمی خاصی که به ما هدیه می‌کنند، خاطرات لذت بخشی نیز از دوران قدیم و کودکی‌هایمان برای ما زنده خواهند کرد و آن‌ها را برایمان مرور می‌کنند.

بازی گوشی منچرز

فهرست مطالب

بررسی بازی موبایل منچرز

پس از آن که بازی سازان داخلی از محبوبیت این بازی‌ها مطلع شدند، تصمیم گرفتند تا اقدامات مثبت و خوبی را برای ساخت این بازی‌های خاطره‌انگیز بردارند. در رابطه با بازی‌هایی همچون تخته نرد و پاسور و… سازندگان مختلفی اقدام به ساخت کردند و عنوان‌های جذابی همچون بازی ورق سوبرا و تخته نرد را به بازار بازی‌های موبایل اضافه کردند. اما سازنده‌ای که اقدام به ساخت یکی از بازی‌های بسیار محبوب در بین ایرانیان کرده شرکت بازی‌سازی اینسایتل است. با معرفی بازی موبایل منچرز همراه پلازا باشید.

ترفند های بازی منچرز

در ابتدا قصد داریم تا یک آشنایی نسبی در رابطه با بازی منچ به شما عزیزان بدهیم. بازی منچ عنوانی است که بیشترین اشخاصی که می‌توانند به‌صورت همزمان به بازی مشغول شوند 4 نفر است. این بازی با دو یا سه نفر نیز به جریان خواهد افتاد، اما با یک نفر خیر. بازی منچرز آنلاین با پیروی از قوانین اصلی بازی منچ همان اصول را در بازی پیاده کرده است. در بازی منچ اگر فرض را بر آن بگیریم که تعداد بازیکنان 4 نفر است، نیازمند یک تاس هستیم.

تاس مانند قلب بازی است. به قدری تاس از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورتی که تاس نداشته باشید نمی‌توانید به این بازی جذاب مشغول شوید. پس از شروع بازی، بازیکنان باید به ترتیبی که از ابتدای بازی صورت گرفته به صورت نوبتی تاس بیندازند. بازی منچرز برای اندروید نیز تمام این اصول را با المان‌های جذاب رعایت و به کار گرفته است. این مورد به گونه‌ای است که هیچ بازیکنی نمی‌تواند کد تقلب بازی منچرز را فعال کند و یا بهتر است بگوییم هیچ کس قادر نخواهد بود که تقلبی در بازی انجام دهد.

نصب بازی منچرز

در بازی‌های مختلف که شما یک سری قابلیت‌ها دارید و برای دستیابی به این امکانات باید سکه یا ارز درون بازی داشته باشید، بسیاری از افراد به دنبال راه‌های تقلب و یا هک کردن این بازی‌ها هستند. خوشبختانه بازی موبایل منچرز از امنیت بالایی برخوردار است و تا به حال کسی موفق نشده تا بازی منچرز هک شده را تجربه و یا حتی دانلود کند. با وجود این موارد بازیکنان می‌توانند با خیال راحت به نصب بازی منچرز بپردازند و از این بازی سرگرم کننده و نوستالژی لذت ببرند.

گیم پلی بازی موبایل منچرز

بازی گوشی منچرز دارای فضایی دلنشین و به قول خودمان دوستانه است؛ به طوری که هر بازیکنی پس از نصب و ورود به این بازی، حس دلنشین نوستالژی بودن آن را دریافت خواهد کرد. در همان قسمت ابتدایی بازی هنگامی که بازی در حال لود شدن است، صفحه‌ای از بازی منچ به همراه تعدادی مهره طراحی شده است که صحنه جذابی را برای بازیکنان در همان لحظات ابتدایی بازی فراهم کرده است.

پس از ورود به صفحه منوی بازی موبایل منچرز تعدادی گزینه و آیکون پیش رویتان ظاهر می‌شود. در بالا نام کاربریتان که وارد کرده‌اید و در پایین آن مقدار سکه‌تان، سمت چپ بالا گزینه تنظیمات، سمت راست بالا گزینه ارتباط و راهنمایی بازی، وسط صفحه گزینه‌های بازی آنلاین، بازی با دوستان، بازی آفلاین و در قسمت پایینی صفحه گزینه‌هایی همچون رده بندی، پروفایل و فروشگاه را مشاهده می‌کنید.

بازی منچرز آنلاین

در قسمت تنظیمات شما می‌توانید میزان صدا و زبان بازیتان را تنظیم و تغییر دهید. در قسمت بازی آنلاین تعدادی گزینه برایتان نشان داده می‌شود که نوع بازی موردنظرتان را می‌توانید آنجا انتخاب کنید. هر کدام از این میزها مقدار خاصی با توجه به نوع میز از شما سکه می‌برد. برای مثال ارزان‌ترین میز در بازی گوشی منچرز میز مبتدی است که مقدار 100 سکه از شما خواهد برد و در صورت پیروزی در همان میز مقدار 250 سکه جایزه‌تان است.

میزها رفته رفته لوکس‌تر و گران‌تر خواهند شد. میز بعد میز حرفه‌ای نام داد که ورودی آن 2500 سکه و پاداش آن به ازای پیروزیتان 5000 سکه است. میز بعد میز لوکس نام دارد که ورودی‌اش 20000 سکه و پاداشش 30000 سکه است. در میز لوکس بازیکنان می‌توانند به صورت آزادانه چت و گفتگو کنند. میز بعد، میز تیمی نام دارد که جزو میزهای پرطرفدار بازی است. ورودی میز تیمی 1000 سکه بوده و در صورت پیروزی به شما 1800 سکه خواهد داد.

نحوه بازی تیمی به این صورت است که به صورت ضربدری شما با شخص دیگری هم تیمی خواهید بود و در صورت پیروزی هرکدام از هم تیمی‌ها، مقدار پاداش که 1800 سکه است به دو شخصی که هم تیمی بوده‌اند تعلق خواهد گرفت. یک حالت جذاب که بازی موبایل منچرز برای بازیکنان در نظر گرفته است، رویداد تیمی لوکس و رویدادهای مختلف است که تفاوت‌های مختلفی باهم دارند. برای مثال ورودی رویداد تیمی لوکس 5000 سکه و پاداشش 8000 سکه است. این رویداد دقیقا مشابه با میز و بازی تیمی است، ولی تنها تفاوتشان در مقدار پاداشی است که به برنده‌ها تعلق خواهد گرفت.

رویدادهای هفتگی و ماهانه برای مدتی خاص و معین فعال هستند و پس از به اتمام رسیدنشان باید منتظر رویداد جدیدی باشید. در فضای داخلی بازی هنگامی که بازی شروع می‌شود، برای مدت چند ثانیه باید منتظر ماند تا افراد مختلفی به بازی بپیوندند. پس از مشخص شدن افراد، بازی آغاز خواهد شد. در بازی موبایل منچرز هر شخص دارای یک سری گزینه‌ها است که با توجه به آن‌ها باید بازی کردن خود را تنظیم کند. هر بازیکن دارای 4 مهره است.

بازی منچرز ios

بازیکنان هر یک برای خود دارای 3 فرصت هستند. این فرصت‌ها به این دلیل در بازی قرار داده شده‌اند که در صورت رخ دادن هر گونه مشکلی از طرف بازیکنان و یا مشکلات احتمالی که برای اینترنت و اتصال بازیکنان پیش می‌آید، بازیکنان فرصت جبران داشته باشند. یک نوار در کنار اسم هر یک از بازیکنان وجود دارد که زمانی که نوبت حرکت بازیکن شد، فرصت حدودی 10 ثانیه‌ای در اختیارشان است تا حرکت کنند.

در صورتی که نوار خالی شود و 10 ثانیه به اتمام برسد، یکی از 3 فرصت یا بهتر است بگوییم جان بازیکنان حذف می‌شود. زمانی که هر 3 فرصت بازیکن حذف شود، بازیکن از بازی خارج شده و تنها می‌تواند به عنوان تماشاچی، ادامه بازی را تماشا کند. تا به اینجای کار تمامی نکات مربوط به گیم پلی و ظاهر بازی را به شما عزیزان تقدیم کردیم. یکی از قابلیت‌های بسیار خوبی که بازی گوشی منچرز در اختیار بازیکنان و کاربرانش قرار داده این است که آن‌ها می‌توانند مهره و تاس خود را شخصی‌سازی کنند.

شما برای خرید مهره و تاس باید به سراغ فروشگاه بازی بروید. مهره‌ها در قسمت فروشگاه از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین این مهره‌ها با طرح‌های بسیار جذاب و چشم‌گیر طراحی شده‌اند. قیمت این مهره‌ها از رایگان شروع می‌شود و تا بیست یا سی هزار سکه نیز می‌رود. این پایان کار نیست و بازیکنان می‌توانند زینت بیشتری را به مهره خود بدهند. طرح‌هایی برای قسمت وسط مهره در نظر گرفته شده که جذابیت بیشتری به مهره‌تان خواهد داد.

قیمت طرح‌ها نیز از رایگان شروع و گاها تا بیش از ده هزار سکه نیز می‌رسد. زینت مهره هنوز به پایان نرسیده و شما می‌توانید نگین‌ها و الماس‌های زیبایی نیز برای کادر دور مهره خود خریداری کنید. پس از تزئین مهره، نوبت به تاس می‌رسد. برای خریداری تاس نیز باید به فروشگاه بروید و در آنجا طرح‌های مختلفی از تاس را با توجه به مقدار سکه‌ و سلیقه‌تان انتخاب کنید. قیمت تاس‌ها از ده هزار شروع شده و تا دویست و پنجاه هزار سکه می‌رسد. در ابتدای بازی یک تاس ساده دارید و اگر تمایل به تجملی و زیباتر کردن تاستان دارید می‌توانید از فروشگاه خریداری کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

یکی از خصوصیات خوبی که بازی موبایل منچرز در خود جای داده این است که بازیکنان می‌توانند کل کل و بحث و گفتگو را در این بازی حساس و آنلاین تجربه کنند. عبارت‌های مختلف که در دسته‌های گوناگونی دسته‌بندی شده‌اند به بازیکنان این فرصت را می‌دهند تا به کل کل با سایر بازیکنان بپردازند. همانند تصویری که در پایین مشاهده می‌کنید، از تمام این عبارت‌ها می‌توانید برای کل کل استفاده کنید و یا سایر بازیکنان را تشویق و تحسین کنید.

بازی منچرز برای اندروید

همچنین بخوانید :

بازی گوشی منچرز در دو حالت آفلاین و آنلاین قابلیت بازی کردن دارد. در حالت آنلاین با بازیکنان دیگر می‌توانید به بازی مشغول شوید. حالت آفلاین به این دلیل طراحی شده است تا بازیکنان در زمانی که حوصله‌شان سر رفته و بیکار هستند و اینترنت نیز در دسترسشان نیست، همچنین به دنبال یک بازی برای گذراندن اوقات فراغتشان می‌گردند، بتوانند خود را سرگرم کنند. تا به این جای کار تمامی موارد و جزئیات بازی موبایل منچرز را به شما عزیزان تقدیم کردیم.

سوالات متداول درباره بازی گوشی منچرز

چندتا از سوالاتی که برای بازیکنان و کاربران بازی منچرز برای آیفون و اندروید پیش می‌آید این است که چگونه در بازی منچرز پولدار شویم؟ و یا این که چگونه در بازی منچرز تقلب کنیم؟ و سوال آخر که بسیاری پرسیده‌اند که چگونه کد هدیه بازی منچرز را تهیه کنیم؟ ما تمام راه کارهایی که می‌تواند برایتان مفید و کارآمد واقع شوند و همچنین راه حل‌هایی را به شما خواهیم گفت که در صورت امکان بتوانید به خواسته‌هایتان نزدیک شده و یا آن‌ها را عملی کنید.

چگونه در بازی منچرز پولدار شویم؟

در جواب به اولین سوال که در رابطه با پولدار شدن و یا به دست آوردن کد سکه بازی منچرز است باید بگوییم که بازی‌هایی که مبنای آن‌ها بر پایه سکه و یک پول خاص درون بازی است، بازی به صورت خودکار راه کارهای مختلفی را برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت. اما این راه کارها مقدار چشم‌گیری از پول را در اختیار بازیکنان قرار نخواهد داد.

بازی منچرز iOS و اندروید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و راه کارهایی همچون گردونه شانس، دعوت دوستان به نصب بازی، دنبال کردن صفحات رسمی بازی در سوشال مدیا و… در آن وجود دارد. گردونه شانس به صورت 12 ساعته به شما اجازه خواهد داد تا شانس خودتان را در رابطه با به دست آوردن مقدار مشخصی پول امتحان کنید. دعوت دوستان نیز به این صورت برای بازیکنان درآمد خواهد داشت که کد یا آی دی بازیکن دعوت شده را وارد قسمت کد هدیه کنید و سپس به شما مقدار 100 الی 200 سکه به صورت رایگان تعلق خواهد گرفت.

بازی منچرز برای آیفون

دنبال کردن صفحه‌های رسمی بازی در سوشال مدیا نیز به همین صورت است، ولی دیگر نیاز به وارد کردن کد خاصی نیست. پس از دنبال کردن، بازی به صورت خودکار متوجه خواهد شد و سپس مقدار 100 الی 200 سکه را به شما می‌دهد. در رابطه با سوال کاربران که معمولا می‌پرسند که طریقه وارد کردن کد هدیه به چه صورت است باید بگوییم که در منوی تنظیمات بازی یک قسمت برای کد هدیه تعبیه شده و به راحتی در آن قسمت کد هدیه‌تان را وارد می‌کنید و سپس پاداشتان را دریافت خواهید کرد. پس از گذشت مدت چند ماهه، بازی معمولا به شما مقادیر متفاوتی از 1000 سکه تا 5000 سکه را خواهد داد.

چگونه در بازی منچرز تقلب کنیم؟

زیر ساخت‌های بازی به گونه‌ای ساخته و طراحی شده‌اند که امنیت بالایی در فضای بازی موبایل منچرز ایجاد شده است. این امنیت هم برای بازیکنان و هم برای بازی بسیار مفید است. بازی منچرز پول بی نهایت در اصل وجود ندارد و به همین خاطر بازیکنان با تلاش و بازی کردن باید به پیروزی و درآمد برسند. بسیاری این سوال را می‌پرسند که بازی منچرز مود شده و یا بازی منچرز سکه بی نهایت را چگونه باید دانلود کنیم. همانطور که در بالاتر گفته شد، امکان چنین کاری وجود نداشته و با تلاش و پیروزی می‌توانید به سکه‌های بازی دست یابید.

دانلود بازی گوشی منچرز

با اینکه توضیحات بررسی بازی موبایل منچرز به پایان رسید ولی باید بدانید که این بازی از بهترین های ایران بوده است که توانسته سیل عظیمی از گیمرهای آنلاین باز را به سمت خود جذب کند. جهت دریافت بازی برای آیفون یا اندروید میتوانید باما همراه باشید. از لینک‌های زیر می‌توانید این بازی را دانلود کنید.

بازی منچرز برای اندروید

بازی منچرز برای آیفون

سخن پایانی

بازی موبایل منچرز یکی از عنوان‌های پرطرفدار در بین ایرانیان است که روزانه به کاربران این بازی اضافه می‌شود. این بازی تا به حال برای پلتفرم موبایل و سیستم عامل‌های اندروید و آیفون به انتشار رسیده و نسخه‌های این بازی برای ویندوز و کامپیوتر ساخته نشده است. از طرف شرکت سازنده این بازی یعنی اینسایتل نیز هیچ‌گونه خبر رسمی حاکی از این که نسخه‌های کامپیوتر و… این بازی قرار است ساخته شود یا خیر منتشر نشده است. اگر به بازی‌های نوستالژی به خصوص بازی منچ علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم تا برای دانلود و نصب بازی گوشی منچرز اقدام کنید و از آن لذت ببرید. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم.

آیا به بازی‌های نوستالژی ایرانی علاقه دارید؟ آیا بازی موبایل منچرز را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
نسترن صادقی
.
09 اسفند 1402، 19:45
پاسخ
0
0
کد هدیه
avatar
یوزارسیف
.
24 آبان 1402، 03:03
پاسخ
0
2
سلام بازی خیلی خوب وجذابیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402