بازی Battlefield 2042 ؛ هر آنچه از بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ می دانیم

بازی Battlefield 2042
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به تازگی کمپانی الکترونیک آرتز بازی Battlefield 2042 را معرفی کرده و قرار است در مهرماه 1400 عرضه شود. در این مطلب به بررسی اطلاعات منتشر شده از بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ مانند گیم پلی، تریلر و سیستم مورد نیاز خواهیم پرداخت.

Battlefield 2042 یک بازی ویدئویی شوتر اول شخص است که توسط استودیو DICE تولید و تحت نظر کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتشر خواهد شد. این بازی، هفدهمین قسمت از سری Battlefield است که قرار شده تا در تاریخ 30 مهر 1400 (22 اکتبر 2021) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X و سری S منتشر شود. با معرفی بازی Battlefield 2042 همراه پلازا باشید.

«اولین تریلر بازی بتلفیلد 2042» را می‌توانید در قسمت پایین مشاهده کنید. این تریلر نفس‌گیر طی 2 هفته، بازدید 17 میلیونی را برای خود ثبت کرده است.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

معرفی بازی Battlefield 2042

در طی یک رویداد پخش زنده که روز چهارشنبه برگزار شد، EA و سازنده بازی یعنی استودیو DICE اولین جزئیات از بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ را فاش کردند.

سیستم مورد نیاز بازی Battlefield 2042

طی این مراسم مشخص شد که این عنوان یک بازی چند نفره (مولتی پلیر) با پشتیبانی از جنگ‌هایی با حضور 128 بازیکن در نقشه‌هایی با «مقیاس گسترده» است که در آن شاهد تغییرات آب و هوایی زنده و سایر خطرات زیست محیطی (مانند طوفان، سیل و صاعقه) نیز هستیم. DICE اعلام کرد که در کنسول‌های نسل قبل یعنی Xbox One و PlayStation 4، حداکثر تعداد بازیکنان 64 نفر خواهد بود و اندازه نقشه‌ها نیز کاهش می‌یابد. همچنین الکترونیک آرتز اشاره کرد که در اواسط مرداد، نسخه آزمایشی و محدود این بازی برای گیمرهای ایالات متحده و اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت و سپس یک نسخه بتای دیگر برای همگان، قبل از مهرماه عرضه می‌شود.

Battlefield 2042 بخش تک نفره (Single Player) نخواهد داشت. در عوض، داستان از طریق گیم پلی چند نفره روایت خواهد شد. دهه‌های ویرانی ناشی از تغییرات آب و هوایی (از جمله فروپاشی اتحادیه اروپا و متعاقب آن پناهندگان آب و هوایی معروف به No-Pats) در سال 2040 با وقوع یک رویداد به اسم سندرم کسلر به اوج خود می‌رسد و باعث می‌شود 70٪ ماهواره‌های روی مدار به زمین سقوط کنند. با خاموشی جهانی ناشی از این قضیه، تنش‌ها میان ایالات متحده و روسیه سر به فلک می‌کشد و جنگ تا سال 2042 ادامه می‌یابد.

تریلر گیم پلی Battlefield 2042

در ادامه می‌توانید تریلر بازی بتلفیلد 2042 را مشاهده کنید. تاریخ انتشار بتلفیلد 2042 برابر با 30 مهر 1400 خواهد بود.

گیم پلی Battlefield 2042

مشابه نسخه‌های قبلی، Battlefield 2042 یک شوتر اول شخص با تمرکز بر روی بخش مولتی پلیر یا چند نفره است. از آنجا که وقایع بازی در آینده نزدیک رخ می‌دهد، سلاح‌های مدرن مانند ضدهوایی و هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) و همچنین وسایل نقلیه‌ای که بازیکنان می‌توانند از راه دور کنترل آن را در اختیار داشته باشند، در بازی وجود دارد. اکنون بازیکنان می‌توانند در هر نقطه از بازی، درخواست وسیله نقلیه کنند که در یک پکیج (Air Drop) از طریق هواپیمای باری برایشان فرستاده خواهد شد. این بازی همچنین یک سیستم جدید به نام Plus دارد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که اسلحه‌های خود را در لحظه شخصی‌سازی کنند.

سیستم کلاس به طور قابل توجهی اصلاح شده است. بازیکنان می‌توانند یکی از چهار کلاس گیم پلی همیشگی این بازی یعنی پزشک (Medic)، مهندس (Engineer)، مبارز (Battlefield Assault) و مخفی‌کاری/جمع‌آوری اطلاعات (Recon) را انتخاب کنند. این شخصیت‌ها می‌توانند از تمام سلاح‌ها و ابزارهایی که بازیکنان آزاد کرده‌اند استفاده کنند. هر کدام از آن‌ها مهارت‌ها و ابزارهای خاص خود را نیز دارند. به عنوان مثال، یکی از افراد این کلاس‌ها مجهز به لباس بالدار (WingSuit) است، در حالی که دیگری به سرنگ افزایش سلامتی مجهز است. این بازی در هنگام انتشار 10 کاراکتر در کلاس‌ها خواهد داشت و احتمالا در ادامه شخصیت‌های بیشتری نیز اضافه می‌شوند.

معرفی بازی Battlefield 2042

سیستم تخریب‌پذیری مخصوص موتور بازی‌سازی فراست‌بایت (Frostbite) که به لولوشن (Levolution) معروف است، از بازی Battlefield 4 به Battlefield 2042 نیز اضافه شده و شامل اثرات جوی شدید مانند گردبادها و طوفان‌های شن هستند که به ترتیب می‌توانند بازیکنان را وارد گرداب کنند و وسعت دید را به شدت کاهش دهند.

گیم پلی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ دارای 3 حالت (Mode) اصلی است. یکی از آن‌ها All-Out Warfare نام دارد که خود شامل دو بخش Breakthrough و Conquest خواهد بود. در بخش Conquest یا «فتح»، همانطور که از اسم آن نیز پیداست، دو تیم باید برای تحت کنترل گرفتن نقاط خاص روی نقشه با یکدیگر رقابت کنند. در حالت Breakthrough، یک تیم باید سعی کند تا منطقه‌ای که تحت کنترل حریف قرار گرفته را تسخیر کند و در عین حال، تیم دیگر نیز تمام تلاش خود را برای دفاع و حفظ منطقه انجام دهد. هردو حالت ذکر شده را می‌توان با هوش مصنوعی و یا علیه هوش مصنوعی (AI) انجام داد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین بازی های دونفره کامپیوتر؛ 15 بازی چند نفره pc ...
مروارید حاجی پور15 اردیبهشت 1402 06:30
thumbnail
بهترین بازی های جنایی کامپیوتر | شاخص ترین های دنیای ...
محمد امین سرافراز24 خرداد 1400 20:00

نسخه‌های کامپیوتر، PS5 و Xbox Series X و Series S از 128 بازیکن پشتیبانی می‌کنند، در حالی که در نسخه‌های PS4 و Xbox One فقط 64 بازیکن می‌توانند بطور همزمان در نقشه حضور داشته باشند. حالت‌های دیگر گنجانده شده در این بازی شامل Hazard Zone، یک حالت چند نفره مشارکتی 4 نفره و یک حالت سوم است که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده، اما می‌دانیم که زیر نظر DICE LA در دست توسعه قرار داشته و از آن به عنوان «نامه‌ای عاشقانه به طرفداران» یاد شده است.

معرفی نقشه های بازی بتلفیلد ۲۰۴۲

تاریخ انتشار بتلفیلد 2042

هفت نقشه متنوع در بازی وجود دارد که نام‌های آن بدین عبارت هستند:

  • Kaleidoscope واقع در Songdo، کره جنوبی: پس از تهدید شبکه جهانی، نیروها در اینجا برای کنترل یک مرکز اطلاعات غیر قدرتمند کوانتومی درگیر خواهند شد.
  • Manifest واقع در جزیره برانی (Brani Island)، سنگاپور: بازیکنان در اینجا شاهد یک نقطه اشتعال استراتژیک خواهند بود؛ زیرا تجارت جهانی این مکان را که برای خطوط تأمین موارد مورد نیاز آمریکایی‌ها حیاتی است، به شدت کنترل می‌کند.
  • Orbital واقع در کورو، گویان فرانسه: نبرد در اینجا بر سر یک سایت پرتاب موشک است؛ زیرا پرتاب یک موشک فضایی بحث برانگیز، به مسابقه‌ای با زمان بر سر نجات جان یا مرگ انسان‌ها تبدیل می‌شود.
احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
کریتوس خدای جنگ | بررسی زوایای پنهان روح اسپارتا
تیم پلازا17 بهمن 1401 08:30
thumbnail
راهنمای جی تی ای وی انلاین ؛ آموزش بازی و دستگاه‌های ...
معین نسیم دوست01 مرداد 1401 15:30
  • Discarded واقع در Alang، هند: در اینجا بازیکنان باید با کسانی که دارایی‌های هسته‌ای را حمل می‌کنند، مبارزه نفس‌گیری در دریا داشته باشند.
  • Renewal واقع در صحرای شرقی، مصر: بازیکنان برای یک مرکز فناوری پیشگامانه کشاورزی در صحرای مصر خواهند جنگید.
  • Hourglass واقع در دوحه، قطر: ماسه‌های روان و کاروان حمل و نقلی که گمشده، باعث به آتش کشیده شدن مرکز شهر می‌شود.
  • Breakaway در Queen Maud Land، قطب جنوب: بزرگترین نقشه Battlefield 2042 با مساحت 5.9 کیلومتر مربع. در این نقشه بازیکنانی را می‌بینید که بر سر ذخایر نفت و گاز درگیر شده‌اند. در ادامه نیز سیلوهای منفجر شده و مناطق جنگی خاصی را نشان می‌دهد.

معرفی کلاس های بازی Battlefield 2042

متخصصان (Specialists) به عنوان یک نوع کاملاً جدید از سربازهای قابل بازی برای Battlefield معرفی شده‌اند. با الهام از چهار کلاس سنتی Battlefield، متخصصان به ویژگی منحصر به فرد خود و همچنین لوازم کاملاً سفارشی‌سازی شده مجهز می‌شوند. بازی Battlefield 2042 با 10 متخصص عرضه می‌شود که چهار نفر اول آن به شرح زیر است:

ویکوس کسپر ون دیل (Wikus Casper Van Daele)

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ / تریلر گیم پلی Battlefield 2042

  • محل تولد: آفریقای جنوبی
  • کلاس: Recon
  • تخصص: هواپیمای بدون سرنشین OV-P Recon
  • ویژگی منحصر به فرد: حسگر حرکت

وبستر مک کی (Webster MacKay)

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ / تیزر Battlefield 2042

  • محل تولد: کانادا
  • کلاس: حمله (Assault)
  • تخصص: قلاب‌انداز دارای چنگک
  • ویژگی منحصر به فرد: انجام حرکات بصورت زیرکانه

ماریا فالک (Maria Falck)

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ / خرید بازی Battlefield 2042 برای کامپیوتر

  • محل تولد: آلمان
  • کلاس: پشتیبانی (Support)
  • تخصص: S21 Syrette Pistol
  • ویژگی منحصر به فرد: جراح در میدان نبرد

پیوتر بوریس گاسکوفسکی (Pyotr Boris Guskovsky)

تریلر بازی بتلفیلد 2042

  • محل تولد: روسیه
  • کلاس: مهندس
  • تخصص: اسلحه نگهبان SG-36
  • ویژگی منحصر به فرد: اوپراتور لوازم نگهبانی الکترونیکی (مثل ضد هوایی، ماشین‌گان و…)

سیستم مورد نیاز بازی Battlefield 2042

در این بخش به بررسی سیستم مورد نیاز بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ خواهیم پرداخت. با اینکه هنوز بطور رسمی اطلاعاتی درمورد سیستم مورد نیاز این عنوان منتشر نشده، اما طبق پیش‌بینی‌ها، می‌توان بصورت حدودی، مشخصات آن را حدس زد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت
  • پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i5-3570K یا مشابه آن در AMD
  • رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده کارت گرافیک: کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1070 یا مشابه آن در AMD
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 100 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای دریافت بهترین عملکرد

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت
  • پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده AMD Ryzen 7 3700X یا مشابه آن در اینتل
  • رم: 16 گیگابایت
  • پردازنده کارت گرافیک: کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER یا مشابه آن در AMD
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 100 گیگابایت

سخن پایانی

بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا با ویژگی‌ها و آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی Battlefield 2042 آشنا شویم. اولین تیزر Battlefield 2042 به حدی نفس‌گیر و جذاب بود که توانست با 1 میلیون لایک و 17 میلیون بازدید طی 2 هفته، نظر مثبت مخاطبین را جلب کند. همانطور که در قسمت معرفی نیز اشاره شد، بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ دارای بخش کمپین تک نفره نیست و در عوض، داستان آن در بخش چند نفره روایت می‌شود. سیستم مورد نیاز بازی Battlefield 2042 نیز هنوز بصورت رسمی اعلام نشده، اما سایت‌های متخصص در این زمینه توانسته‌اند بصورت حدودی، حداقل سیستم مورد نیاز را اعلام کنند. با عرضه بازی در تاریخ 30 مهر 1400، خرید بازی Battlefield 2042 برای کامپیوتر نیز از طریق استیم امکان‌پذیر خواهد بود.

نظر شما درمورد بازی Battlefield 2042 و اطلاعات منتشر شده از آن چیست؟ آیا امسال بتلفیلد از کالاف دیوتی موفق‌تر ظاهر می‌شود؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
احمد آستارچی
.
25 مرداد 1400، 06:56
پاسخ
0
0
کسانی که بازی را دارن با ایدی IRAN_DR_HOPHEAD در اوریجین و در استیم با کد 153184500 بنده را پیدا کنن و هدفمون بزرگتر کردن دایره پلیرهای ایرانی هست و چون پینگ نزدیک به هم داریم و اینکه میخواهیم با 90 درصد پلیر ایرانی وارد سرورها شویم و یا اگر هم سروری خلوت باشد آن ها را به خود اختصاص دهیم یا در نزدیکترین سرور ها بازی کنیم و همیشه سرور شلوغی را داشته باشیم و از دور همی لذت ببریم به همین دلیل سرور دیسکور را درست کردیم تا مشکلات تحریم پلتفرم ها را حذف کنیم و همیشه شاهد حضور پر رنگ بازی کنان باشیم و هر روز دوستان جدید پیدا کنیم چرا که ما لایق بهترین ها هستیم خوشحال می شویم که شما هم به ما ملحق شوید اگر این پیام را می بینید شدیدا دوستان خود را به جمع ما ها ملحق کنید در مورد این پیام بی تفاوت نباشید که بعد از خرید بازی تنها نباشد و ما هم از حضور شما لذت ببریم با تشکر از مدیریت سایت
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402