آموزش دانلود ویدیوهای یوتیوب با 5 ابزار آنلاین و رایگان

دانلود ویدیوهای یوتیوب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه دانلود از یوتیوب به یک دغدغه برای کاربرانی تبدیل شده است که فعالیت چشمگیری در آن دارند. در این زمینه قصد داریم روش و راهکارهای دانلود از یوتیوب را به شما آموزش دهیم.

یوتیوب یک سرویس ویدیویی تماشایی بوده که سبک و اساس آن بر پایه دیدن استوار شده است. در این میان روزانه ویدیوهای باکیفیت و بسیار خوبی در موضوعات متنوع در یوتیوب بارگذاری میشود که اگر بدنبال روشی جهت دانلود ویدیو از یوتیوب هستید پیشنهاد میشود باما در ادامه این مقاله همراه باشید که قصد داریم 5 روش دانلود از Youtube با سایت را به شما عزیزان آموزش دهیم.

فهرست مطلب:

بهترین روش دانلود از یوتیوب

یک روش عالی و کاربردی که برپایه آن بتوانید هر ویدیویی را دریافت کنید سایت و برنامه دانلود ویدیو از یوتیوب بوده است که در این مقاله قصد داریم 5 سایت برتر در این حوزه را برای شما معرفی نمائیم. لازم به ذکر است بدانید که روش هایی که در ادامه ذکر شده اند در میان بهترین روش های دانلود از یوتیوب اندروید و نحوه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و حتی گزینه های عالی روش دانلود ویدیو از یوتیوب در ایفون جزو بهترین ها بوده اند که نباید از دستشان دهید.

1. دانلود از Youtube با سایت GiveFast.Link

دانلود از یوتیوب با سایت GiveFast.Link

می توان گفت تقریبا ساده ترین و سریع ترین روش برای دانلود ویدیوهای یوتیوب استفاده از وبسایت GiveFast.Link است. استفاده از این سرویس آنلاین کاملا رایگان است و شما حتی نیاز به ثبت نام و ساخت اکانت هم در این سایت ندارید. یکی از مزیت های دانلود ویدیو از یوتیوب با سایت givefastlink این است که شما می توانید ویدیو را در تمامی کیفیت ها با حجم های مختلف مشاهده و پس از آن بنا به دلخواه یک مورد را به صورت مستقیم دانلود کنید. با استفاده از Givefast.link حتی این امکان را خواهید داشت که صدای ویدیوها را به صورت مجزا دانلود کنید و حتی ویدیو های بدون صدا دانلود کنید!

اگر بدنبال دانلود ویدیو از یوتیوب با کیفیت بالا هستید این سایت گزینه خوبی برای شما خواهد بود که با رابط کاربری ساده آن میتوانید بدون نیاز به راهنمایی و کمک ویدیوهایی که نیاز دارید را با سرعت بالا از یوتیوب دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید که اکثر لینک هایی که توسط سایت های این چنینی ارائه میشوند دارای انقضاء بوده که پیشنهاد میشود آنها را سریعا دریافت کنید تا نیازی به دانلود مجدد و از ابتدا نداشته باشید.

امروزه سایت های این چنینی در میان دانلود ویدیو از یوتیوب بدون فیلتر شکن گزینه خوبی بوده اند که بدون داشتن هرگونه فیلتر شکن هم میتوانید سایت هارا بارگذاری و سپس لینک یوتیوب مدنظر خود را در آن کپی کنید تا لینک دانلود برایتان فعال شود. در ادامه روش انجام اینکار برای شما توضیح داده شده است.

برای دانلود ویدیوهای یوتیوب با استفاده از Give Fast Link کافیست روی لینک بالا کلیک کنید تا به وبسایت وارد شوید سپس لینک ویدیو یوتیوب مورد نظرتان را در آن کپی و آن را به راحتی دانلود کنید.

اگر از کابران ثابت شبکه های اجتماعی هستید بد نیست بدانید اپلیکیشن آنلاین Givefast.link از بیش از 40 شبکه اجتماعی و وبسایت پشتیبانی میکند و شما قادر خواهید بود ویدیوهای توییتر، تیک تاک، اینستاگرام و… را با استفاده از آن دانلود کنید.

2. استفاده ازسایت 9Convert.com

دانلود ویدیو از یوتیوب با استفاده ازسایت 9Convert.com

یکی دیگر از ابزارهای آنلاین دانلود از Youtube وبسایت 9convert.com است. سادگی و سبک بودن آن بارز ترین ویژگی است که با اولین ورود به این وبسایت مشاهده خواهید کرد. مانند روش اول، وبسایت 9convert هم ویدیو را در تمام کیفیت ها و فرمت ها(مانند MP4 و MP3) برای دانلود آماده میکند. کافی است لینک ویدیو یوتیوبی که قصد دانلود آن را دارید را در قسمت جستجوی این وبسایت وارد کنید تا به لینک های دانلود آن دسترسی پیدا کنید.

هیچ محدودیتی در دانلود ویدیوهای یوتیوب با استفاده از 9convert ندارید و شما می توانید به صورت نامحدود از این وبسایت ویدیو دانلود کنید. خبر خوب اینکه نیاز به لاگین و ثبت نام برای استفاده از امکانات این سایت ندارید. در این خصوص روش های دیگری نظیر دانلود ویدیو از یوتیوب با ربات تلگرام و یا سایت ایرانی دانلود از سایت یوتیوب نیز وجود داشته است اما ما بهترین سایت های جهانی در این زمینه را معرفی نموده ایم که فارغ از آماده سازی لینک دانلود شامل ویژگی های خوب دیگری نیز بوده اند.

اگر بدنبال دانلود از Youtube بدون نرم افزار هستید باید بدانید که 9 کانورت یک گزینه خوب و شناخته شده در این عرصه بوده است که با شناسایی لینک خودکار میتواند بهترین ویدیوهای یوتیوب باهر کیفیتی را برای دانلود آماده سازی کنید. همانطور که در توضیحات وق نیز به آن اشاره شده این سایت محدویتی مبنی بر دانلود بابت کیفیت و حجم ندارد که با خیال آسوده و به صورت رایگان میتوانید از آن استفاده کنید. اگر بدنبال سایت های دیگری در این زمینه هستید باما همراه باشید.

3. دانلود از Youtube با ابزار Yt1s

Yt1s یک دانلودر آنلاین از دیگر وبسایت هایی است که در مدت کوتاهی توانست محبوبیت بالایی در بین کاربران یوتیوب که علاقه به دانلود ویدیوها و مشاهده آفلاین آن ها را داشتند، بدست بیاورد. از ویژگی های بارز yt1s به ظاهر ساده و سرعت بالای لود آن اشاره کرد. این ابزار همچنین امکان دانلود موزیک های یوتیوب را نیز به کاربران خود می دهد.هیچ نیازی به  ثبت نام اکانت و یا کارت بانکی برای استفاده از این وبسایت نیست. فقط کافیست لینک ویدیو یوتیوب و یا سایر شبکه های اجتماعی را وارد کنید و کیفیت های مختلف ویدیو را مشاهده و سپس دانلود را انجام دهید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین کانال های یوتیوب فارسی و انگلیسی
نگار رئیسی11 آبان 1402 08:30
thumbnail
آموزش کسب درآمد از یوتیوب؛ چگونه از ایران در یوتیوب ...
تیم پلازا11 تیر 1402 13:30
thumbnail
آموزش دانلود آهنگ از یوتیوب | چگونه از YouTube آهنگ دانلود ...
رقیه رنجبری02 آذر 1401 09:30
thumbnail
یوتیوب موزیک چیست؟ معرفی امکانات و قابلیت های سرویس ...
محمد علی‌محمدی12 خرداد 1401 12:30

4. استفاده از سرویس آنلاین savefrom.net

اگر از کاربران قدیمی یوتیوب باشید وعادت به دانلود ویدیوهای آن از آن زمان داشته اید حتما با وبسایت savefrom.net آشنایی دارید. این ابزار آنلاین از قدیمی ترین دانلودرهای Youtube می باشد که از ابتدا جای خود را در میان کاربران پیدا کرد. اگرچه چند باری به دلایل مختلف این وبسایت فعالیت خود را متوقف کرد اما در حال حاضر با استفاده از آن می توانید از بسیاری شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و Youtube ویدیو ها را به صورت رایگان دانلود کنید.

دقیقا مانند وبسایت GiveFastLink و 9Convert وبسایت Savefrom هم رابط کاربری بسیار ساده و راحتی در اختیار کاربرا قرار داده است. کافیست لینک ویدیو مورد نظر خود را از شبکه مد نظر کپی کنید و آن را در نوار جستجوی این وبسایت سرچ کنید تا لینک های دانلود کیفیت های مختلف ویدیو برای شما به نمایش در بیاید. جهت دانلود از Youtube انلاین این سایت گزینه خوبی برای شما خواهد بود که با تجربه قدیمی خود توانسته بسیاری از نیازهای کاربران در این زمینه را برطرف نماید. پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید و سوالات و نظرات خود را در این خصوص باما در میان بگذارید.

5. دانلود با سایت y2mate

بی تردید کاربرانی که بدنبال دانلود از Youtube با لینک مستقیم هستید این سایت را یکی از بهترین گزینه ها در این خصوص میدانند. سرعت عالی در ارائه لینک دانلود و پشتیبانی از کیفیت ها مختلف به شما این امکان را میدهد تا به محض وارد نمودن لینک امکان دانلود ویدیو مربوط با کیفیت های مختلف را داشته باشید. این سایت آخرین گزینه معرفی شده در این لیست بوده است که بی تردید نمیتوان گفت کدام یک بهترین مورد در این موضوع هستند زیرا بسته به نیاز کاربران ممکن است این عنوان تغییر کند. پیشنهاد میشود برنامه های دانلود از سایت Youtube خود را که در این زمینه میتواند برای کاربران مفید واقع شود را برای ما در بخش نظرات ارسال کنید.

سوالات متداول:

آیا میتوانم به صورت رایگان ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنم؟

بله. شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به صورت کاملا رایگان می توانید با روش های گفته شده در این آموزش از یوتیوب به صورت نامحدود ویدیو دانلود کنید.

آیا امکان مشاهده ویدیوها و فیلم ها بدون نیاز به اینترنت وجود دارد؟

قطعا بله. اتفاقا دلیل اصلی دانلود ویدیوهای یوتیوب می تواند همین مورد باشد.

آیا برای دانلود ویدیو از یوتیوب به وی پی ان یا موارد مشابه برای گذر از تحریم نیاز است؟

در دو روش ابتدایی شما هیچ نیازی به استفاده از ابزار های گذر از تحریم یا فیلتر شکن ندارید و میتوانید حتی از کشورمان ایران نیز از یوتیوب ویدیو دانلود کنید.

سخن پایانی

مقاله ای تحت عنوان آموزش دانلود از سایت Youtube با 5 ابزار آنلاین و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این زمینه 5 سایت برتر را برایتان معرفی نموده ایم که میتوانید از آنها به صورت رایگان جهت دریافت ویدیو های خود استفاده کنید. اگر در حین کار با سایت ها با سوالی مواجه شوید و یا از سایت و برنامه خوب دیگری در این خصوص برخوردار هستید که به آن اشاره نشده است میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402