IGTV و هر آنچه که لازم است درباره تلویزیون اینستاگرام بدانید

ای جی تی وی اینستا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پلتفرم آی جی تی وی اینستاگرام عملا به یک رقیب جدی برای یوتیوب تبدیل شده است. در این مقاله هر آنچه که لازم است درباره نصب IGTV اینستاگرام و نحوه دانلود IGTV از اینستا را بدانید، با هم مرور خواهیم کرد. در اینجا همه تنظیمات IGTV اینستاگرام و اموزش IGTV اینستا را جمع آوری کرده ایم.

IGTV قابلیت دیگری از اینستاگرام است که در تاریخ 20 ژوئن 2018 (30 خرداد سال 97) معرفی شد. این ویژگی امکان تماشا و به اشتراک‌گذاری ویدیوهای طولانی‌تر و در فرمت عمودی یا افقی را برای کاربر فراهم می‌کند. به‌نظر می‌رسد تنظیمات اولیه igtv اینستاگرام عملکرد قابل قبولی از آن را به همراه نداشته است چرا که اینستاگرام بعدها تغییرات قابل توجهی را در این پلتفرم ایجاد و صفحه اصلی IGTV اینستاگرام را بازطراحی کرد. علاوه بر اپلیکیشن IGTV اینستاگرام در اپلیکیشن اینستاگرام هم تغییراتی در رابطه با تنظیمات igtv اینستاگرام رخ داده است. در این آموزش قصد داریم راهنمای کامل دانلود igtv از اینستا و نحوه گذاشتن igtv در اینستاگرام را برای همراهان پلازا ارائه دهیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

IGTV چیست؟

درست همان‌طور که از اسم IGTV برمی‌آید این پلتفرم به‌عنوان تلویزیون اینستاگرام شناخته می‌شود. در واقع تلویزیون اینستاگرام روش مدرنی برای مشاهده کردن کانال‌های مختلف به‌صورت تمام صفحه و عمودی یا افقی در گوشی‌های هوشمند است. تنظیمات igtv اینستاگرام هنوز شباهت چندانی به تلویزیون‌های رایج ندارد و بیشتر به‌عنوان رقیب یوتیوب شناخته می‌شود.

در حالی که اینستاگرام مدت زمان فیلم‌ها را به 60 ثانیه محدود می‌کند، این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 60 دقیقه فیلم از وب بارگذاری کنید (یا تا سقف 15 دقیقه از طریق تلفن همراه). بنابراین حداکثر تایم igtv، 60 دقیقه یا همان یک ساعت است. با حذف دکمه تنظیمات igtv اینستاگرام، کاربران اینستاگرام در فید اصلی، تب جستجو و پست‌های ارسال شده به ویدیوهای IGTV دسترسی دارند. طبق آخرین تغییرات در سال 2020، کاربران اپلیکیشن IGTV پست‌ها را در بخش استوری خود مشاهده می‌کنند. علاوه بر این، 15 ثانیه از ویدیو پخش می‌شود که می‌تواند انگیزه بیشتری برای باز کردن و تماشای آن ایجاد کند و منجر به افزایش بازدیدها از محتوای منتشر شده شود.برای دانلود برنامه IGTV اینجا کلیک کنید.

تنظیمات igtv اینستاگرام

igtv اینستاگرام کجاست؟

گاهی ممکن است سوال کنید که چرا اینستاگرام من igtv ندارد؟ در آپدیت جدید اینستاگرام، آیکون IGTV از صفحه اصلی این اپلیکیشن حذف شده است. بنابراین برای پیدا کردن آی جی تی وی اینستاگرام، ابتدا باید یک ویدیوی IGTV را از قسمت Explore باز کنید. سپس روی Browse IGTV کلیک کنید. به این صورت می‌توانید به محتوای آی جی تی وی اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

IGTV چگونه کار می کند؟

درحقیقت اینستاگرام در راستای تلقین حس واقعی تلویزیون به کاربران خود، پلتفرم IGTV را راه‌اندازی کرده است و قصد دارد از آن برای درآمدزایی بهره ببرد.

به لطف الگوریتم اینستاگرام، کاربرانی که از تنظیمات igtv اینستاگرام استفاده می‌کنند اغلب محتواها را براساس علاقه‌مندی خود دریافت می‌کنند. در ابتدا کاربران تنها می‌توانستند ویدیوهای حداکثر 10 دقیقه‌ای را روی این پلتفرم به اشتراک بگذارند انگر آن که دارای اکانتی تائیدشده باشند. در آن صورت کاربر قادر بود ویدیوهای یک ساعته را هم بر روی تلویزیون اینستاگرام به اشتراک بگذارد. اما در تغییرات بعدی اینستاگرام اعلام کردهمه کاربران مجاز به انتشار ویدیوهای 60 دقیقه‌ای روی IGTV هستند.

نصب igtv اینستاگرام

گفتنی است کاربر تنها قادر خواهد بود که ویدیوهای خود را از گالری گوشی انتخاب کرده و روی IGTV بارگذاری کند. در این پلتفرم، اینستاگرام سه نوع دسته‌بندی را به شما نشان می‌دهد:

  • اختصاصی (For You)
  • دنبال شده‌ها (Following)
  • عمومی (Popular)

IGTV در اینستاگرام چیست

در اینجا تمرکز بیشتر بر روی تاثیرگذاران حوزه دیجیتال، سلبریتی‌های دنیای وب و افراد مشهوری است که اسم آن‌ها در اینترنت زیاد دیده می‌شود. در مرتبه دوم باید اظهار کرد که اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که در دسترس بودن این افراد را برای مردم عادی فراهم می‌کند.

اینستاگرام قصد دارد که این ایده را عمومی کند. درواقع همان‌طور که ویژگی استوری کاملا عمومی است و برای همه کاربران به‌صورت یکسان، قابل استفاده است؛ اینستاگرام نیز درصدد است که استفاده از ویژگی IGTV توسط عموم کاربران را افزایش دهد و همچنین بازدیدکنندگان بیشتری را برای تماشای این ویدیوهای طولانی‌ ترغیب کند. این ویژگی می‌تواند برای شرکت‌های مختلف نیز بسیار عالی باشد؛ چراکه دیگر نیازی ندارند برای ایجاد محتوا و تبلیغ محصولات خود، هزینه زیادی بپردازند. درواقع محتوای دینامیک می‌تواند یکی از بهترین مزایای پلتفرم تلویزیون اینستاگرام باشد که بسیار کاربردی و مفید است.

حال ممکن است بپرسید که پست بهتره یا igtv؟ برای ویدیوهایی که کمتر از 60 ثانیه هستند، بهتر است که به صورت پست قرار داده شوند. اگر ویدیوی شما بین یک دقیقه تا یک ساعت است، می‌توانید از قابلیت آی جی تی وی اینستاگرام استفاده کنید.

 

آموزش جامع تنظیمات igtv اینستاگرام

برای اموزش IGTV اینستاگرام ویدیوی زیر را مشاهده کنید. در ادامه به رایج ترین سوالات در زمینه ای جی تی وی پاسخ داده‌ایم.

تلویزیون اینستاگرام از چه نوع ویدیوهایی پشتیبانی می کند؟

برای استفاده از igtv در اینستاگرام و بارگذاری یک ویدیو روی IGTV اینستاگرام باید این نکته را درنظر داشت که طول ویدیوی موردنظر حداقل 15 ثانیه و حداکثر 60 دقیقه باشد. اندازه تصویر igtv نیز دقیقا مشابه حالت استوری اینستاگرام می‌بایست 9:16 باشد. البته ابعاد igtv اینستاگرام به صورت افقی 16:9 نیز می‌تواند باشد. فرمت فایل باید MP4 بوده وحجم ویدیو در igtv برای ویدیوهای کمتر از 10 دقیقه باید حداکثر 650 مگابایت و برای مدت تا 60 دقیقه، حداکثر 3.6 گیگابایت باشد. ویدیوها باید دارای نرخ فریم حداقل 30 فریم بر ثانیه و حداقل وضوح 720 پیکسل باشند.

تغییر سایز ویدیو برای igtv اینستاگرام

اینستاگرام طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که کاربران نمی‌توانند محتوای خشونت‌آمیزی را که در آن برهنگی، تبعیض و یا نفرت ارائه می‌شود در IGTV به اشتراک بگذارند.

تغییر سایز ویدیو برای IGTV

اگر به دنبال تغییر سایز ویدیو برای igtv بر اساس مشخصات ذکر شده در بالا هستید، می‌توانید از برنامه‌های مختلفی برای این کار استفاده کنید. برخی از این نرم افزارهای تغییر سایز ویدیو برای igtv اینستاگرام عبارتند از Final Cut Pro ،Wondershare.Filmora و Movavi که قابلیت‌های مختلفی برای تغییر سایز ویدیو دارند. در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه تغییر سایز ویدیو برای نصب igtv اینستاگرام را با استفاده از نرم افزار Filmora یاد بگیرید.

چه کسی می‌تواند ویدیوی IGTV را تماشا کند؟

همه کاربران اینستاگرام به محتوای IGTV دسترسی دارند. دقیقا همانند یوتیوب شما نیز می‌توانید یک کانال شخصی برای انتشار محتوا از طریق نصب igtv اینستاگرام را داشته باشید، یا این که تنها ویدیوهایی را که در این قسمت به اشتراک گذاشته می‌شوند مشاهده کنید.

شما می‌توانید با تغییر در تنظیمات حریم خصوصی حسابتان افرادی که امکان مشاهده ویدیوهای IGTV شما را دارند مشخص کنید. اگر حساب اینستاگرام شما خصوص باشد فقط دنبال‌کنندگان تأیید شده می‌توانند ویدیوهای شما را ببینند. اما در حساب‌های عمومی هر شخصی در اینستاگرام می‌تواند ویدیوهای شما را تماشا کند. اگر نمی‌خواهید شخصی عکس‌ها یا ویدیوهای IGTV شما را ببیند، می‌توانید او را بلاک کنید.

IGTV چگونه تعداد تماشاگران یک ویدیو را محاسبه می‌کند؟

بازدید ای جی تی وی دقیقا مشابه یوتیوب و به این صورت است: اگر فردی حداقل 3 ثانیه از یک ویدیو را در تلویزیون اینستاگرام مشاهده کند، جزو آمار تماشاگران آن ویدیو محسوب خواهد شد.

تلویزیون اینستاگرام IGTV

چگونه IGTV را پست کنیم

چگونه igtv را پست کنیم؟ نحوه گذاشتن igtv در استوری اینستاگرام به این صورت است:  برای پست کردن فیلم IGTV در کانال خود، به پروفایل خود رفته و سپس روی آیکون + در قسمت Feed ضربه بزنید. ویدیویی را انتخاب کنید که طول آن از 60 ثانیه بیشتر باشد. گزینه Long Video را انتخاب کنید.

 

نحوه گذاشتن igtv در اینستاگرام

حال می‌توانید برای ویدیوی خود یک کاور انتخاب کنید که دقیقا عملکردی مشابه تامنیل (Thumbnail) یوتیوب دارد. در این مرحله انتخاب یک عکس زیبا و جالب نقش مهمی در ترغیب کردن کاربران دیگر دارد که ویدیوی شما را تماشا کنند. روی تصویر پایین صفحه ضربه بزنید و بکشید تا یک تصویر کاور انتخاب شود یا روی + افزودن از رول دوربین (iPhone) یا افزودن از گالری (Android) ضربه بزنید.

نحوه گذاشتن igtv در استوری اینستاگرام

 

پس از انتخاب یک کاور برای ویدیوی خود، حال زمان آن رسیده است که برای ویدیوی خود یک عنوان و توضیحات بنویسید. در این قسمت می‌توانید انتخاب کنید که ویدیوی شما در صفحه فیسبوک‌ تان نیز نمایش داده شود. پس از آنکه نام و توضیحات مربوط به ویدیوی خود را نوشتید کافی است روی Post ضربه بزنید. قبل از اینکه فیلم IGTV را پست کنید توجه داشته باشید که پس از ارسال کردن ویدیو دیگر قادر نخواهید بود که آن را ویرایش کنید و تنها می‌توانید عنوان و یا توضیحات آن را تغییر دهید.

بستن کامنت igtv

 

اگر انتخاب شما پست کردن یک پیش‌نمایش باشد، می‌توانید برای تنظیم اینکه چطور عکس کاور IGTV شما روی کادر پروفایل نمایش داده شود، روی ویرایش کاور پروفایل ضربه بزنید. همچنین می‌توانید برای تنظیم اینکه چطور ویدیوی IGTV شما در فید نمایش داده شود، روی ویرایش پیش‌نمایش ضربه بزنید (فقط در صورتی این گزینه را دارید که ویدیو شما 9:16 باشد. اگر ویدیوی شما 16:9 باشد، به صورت کامل نمایش داده می‌شود).

 

چگونه فیلم IGTV را مستقیما از کامپیوتر پست کنیم

قابلیت IGTV اینستاگرام / igtv instagram pc

علاوه براینکه می‌توان از طریق نصب igtv اینستاگرام و یا اینستاگرام به این پلتفرم دسترسی داشت، شما می‌توانید ویدیوهای خود را مستقیما از کامپیوتر روی IGTV بارگذاری کنید. حال برای پست کردن فیلم IGTV از کامپیوتر، می‌بایست در ابتدا به سایت اینستاگرام رفته و به اکانت خود وارد شوید. سپس روی IGTV کلیک کنید. حال روی گزینه Upload کلیک کنید. در این مرحله شما می‌توانید ویدیوی موردنظر خود را آپلود کنید.

تنظیمات IGTV اینستاگرام / igtv instagram pc

پس از آنکه ویدیوی موردنظر آپلود شد باید برای آن نام و توضیحات اختصاص دهید. همچنین می‌توانید تعیین کنید که این ویدیو روی صفحه فیسبوک شما نیز نمایش داده شود یا خیر. اگر نصب فیلم IGTV اینستاگرام را با استفاده از کامپیوتر خود پست می‌کنید، دیگر قادر نخواهید بود که فریم ویدیو را انتخاب کنید. حال می‌بایست برای کاور ویدیوی خود یک عکس زیبا انتخاب کنید. در نهایت روی گزینه Post کلیک کنید.

 

چگونه ویدیوهای IGTV را حذف کنیم؟

حذف IGTV اینستاگرام / چگونه IGTV را حذف کنیم

نحوه حذف پست igtv در اینستاگرام بسیار ساده است. برای حذف پست ای جی تیوی در اینستاگرام، ابتدا به پروفایل خود بروید و گزینه IGTV را انتخاب کنید. سپس روی ویدیویی که می‌خواهید حذف شود، کلیک کنید. حال برای حذف ویدیو از igtv در بالای آن ضربه زده و گزینه Delete را انتخاب کنید. این یکی از تنظیمات igtv اینستاگرام است که باید بدانید.

چگونه پست را از ای جی تی وی حذف کنیم؟ نحوه حذف igtv در اینستاگرام در نسخه وب نیز به این صورت است: برای حذف IGTV اینستاگرام به وسیله کامپیوتر نیز می‌بایست در ابتدا به صفحه وب اینستاگرام رفته و به اکانت خود وارد شوید. سپس در تب IGTV، ویدیوی موردنظر را انتخاب کنید. حال بر بالای ویدیو ضربه زده و برای حذف ای جی تیوی در اینستاگرام، گزینه Delete را انتخاب کنید.

Igtv اینستاگرام کجاست

چگونه کامنت igtv را ببندیم؟

برای بستن کامنت igtv، مانند سایر پست‌های اینستاگرام عمل می‌کنیم. ابتدا پست IGTV مورد نظر را انتخاب کنید و سپس روی سه نقطه بالا ضربه بزنید. در این قسمت باید گزینه Turn off Commenting را انتخاب کنید. به این صورت کسی قادر نخواهد بود که بعد از نصب ویدیوی igtv اینستاگرام، کامنتی برای شما بگذارد.

دانلود ویدیو از ای جی تی وی اینستاگرام

چگونه ای جی تی وی را سیو کنیم؟ در صورت استفاده از هر دو نسخه موبایل و تحت وب، کار شما برای دانلود igtv از اینستا بسیار ساده است. برای دانلود igtv از اینستا، ابتدا باید در سایت inflact.com ثبت نام کنید تا از سرویس دانلود igtv از اینستا آن استفاده کنید. برای دانلود igtv از اینستا، پست IGTV را انتخاب کنید. سپس روی سه نقطه بالای پست ضربه بزنید. پس از این، روی گزینه Copy Link کلیک کنید. در سایت Inflact، گزینه Tools را از بالای صفحه انتخاب کنید و روی Downloader کلیک کنید.

تغییر سایز ویدیو برای igtv

لینک کپی شده را در قسمت سرچ این سایت وارد کنید. گزینه سرچ را انتخاب کرده و سپس روی گزینه دانلود ضربه بزنید. به این صورت، دانلود igtv از اینستا صورت می‌گیرد و می‌توانید ویدیو را بعد از دانلود igtv از اینستا، برای خود ذخیره کنید.

سوالات متداول

igtv چیست؟

این پلتفرم به‌عنوان تلویزیون اینستاگرام شناخته می‌شود. در واقع تلویزیون اینستاگرام روش مدرنی برای مشاهده کردن کانال‌های مختلف به‌صورت تمام صفحه و عمودی یا افقی در گوشی‌های هوشمند است. این قابلیت اجازه می‌دهد که ویدیوهایی با مدت زمان 1 تا 60 دقیقه را آپلود کنید.

igtv اینستاگرام کجاست؟

ابتدا باید یک ویدیوی IGTV را از قسمت Explore باز کنید. سپس روی Browse IGTV کلیک کنید. به این صورت می‌توانید به محتوای آی جی تی وی اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

پست بهتره یا igtv؟

برای ویدیوهایی که کمتر از 60 ثانیه هستند، بهتر است که به صورت پست قرار داده شوند. اگر ویدیوی شما بین یک دقیقه تا یک ساعت است، می‌توانید از قابلیت آی جی تی وی اینستاگرام استفاده کنید.

چگونه ویدیوهای IGTV را حذف کنیم؟

برای حذف پست ای جی تیوی در اینستاگرام، ابتدا به پروفایل خود بروید و گزینه IGTV را انتخاب کنید. سپس روی ویدیویی که می‌خواهید حذف شود، کلیک کنید. حال برای حذف ویدیو از igtv در بالای آن ضربه زده و گزینه Delete را انتخاب کنید.

چگونه کامنت igtv را ببندیم؟

برای بستن کامنت igtv، مانند سایر پست‌های اینستاگرام عمل می‌کنیم. ابتدا پست IGTV مورد نظر را انتخاب کنید و سپس روی سه نقطه بالا ضربه بزنید. در این قسمت باید گزینه Turn off Commenting را انتخاب کنید. به این صورت کسی قادر نخواهد بود که کامنتی برای شما بگذارد.

در ویدیوی زیر نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام به طور جامع را تماشا کنید: 

سخن پایانی

اینستاگرام قصد توقف ندارد و در حال حاضر با ارائه پلتفرم IGTV به‌عنوان یک تلویزیون موبایلی شناخته می‌شود. تنها چیزی که می‌توان با اطمینان گفت این است که نصب igtv اینستاگرام فرصت بسیار مناسبی برای کمپانی‌ها و برندهای مختلف است که به راحتی با عموم مردم و کاربران ارتباط برقرار کرده و محصول خود را تبلیغ کنند. درست به همین دلیل اینستاگرام در به روزرسانی‌های اخیرش روی تولیدکنندگان محتوا تمرکز دارد و حتی تیمی از افراد مستعد برای تولید ویدیوهای خلاقانه برای پخش در تنظیمات igtv اینستاگرام تشکیل داده است. علاوه بر این اینستاگرام فرصت انتشار ویدیوهای IGTV در فید اصلی را نیز  در اختیار کاربران قرار داده است تا به افزایش بینندگان آن‌ها کمک کند.

شما نیز می‌توانید برای عرضه محتوای مدنظرتان یا توسعه و تبلیغ در زمینه کسب و کار خود نصب igtv اینستاگرام را انجام دهید و از این پلتفرم که به اعتقاد اینستاگرام آینده روشنی دارد را در اختیار خواهد گرفت بهره ببرید. آیا شما هم این‌گونه قکر می‌کنید؟نظرات و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت درباره اموزش igtv اینستا با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران19 دیدگاه
avatar
غزل
.
18 خرداد 1401، 09:52
پاسخ
0
0
من در گوشیم آی جی تی وی پیج های مختلف زوم پخش میشه چی کار باید بکنم ؟
avatar
من:)
.
14 دی 1400، 22:59
پاسخ
0
0
میشه یکی بهم بگه چجوری یه پست بزاریم که igvt نشه؟ هرچی پست میزارم igvt میشه من میخوام پست معمولی و حالت عادی باشه لطفا بگید خیلی کارم ضروریههههعع
avatar
الهام ناصری / سردبیر
.
14 دی 1400، 23:11
پاسخ
0
0
@من:)
سلام متاسفانه سیستم جدید اینستاگرام این طوریه که همه ویدیوها رو تبدیل می‌کنه به IG-TV. کاریش نمیشه کرد.
avatar
حمیدرضا بهزادی نیا
.
26 آذر 1400، 00:40
پاسخ
0
0
سلام یه مشکلی باigtvدارم اینه ک وقتی پست igtvبعد از یک دقیقه وارد پخش میشه ویدیو ها برای من زوم میشه ینی وقتی میخام ویدیو های دیگران رو ببینم زوم میشه و بعضی قسمتها قابل مشاهده نیست چجوری میتونم این مشکل رو برطف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
avatar
shahrzad
.
07 آذر 1400، 19:58
پاسخ
0
0
slm mn chetori mitonm igtv instamro archive konm? mmnon misham rahnemaim konid chon axhayi ke post kardam gozine archive dare vi igtv na
avatar
بهنام بهنیا
.
08 خرداد 1400، 07:49
پاسخ
0
1
بسیار سپاسگزارم مطالبتان خیلی اموزنده بود . ارزوی موفقیت روز افزون را برای شما و تیم زحمتکشان دارم
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402