آیا اینستاگرام من هک شده است؟! چطور از هک اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

جلوگیری از هک اینستاگرام / instagram hack
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در صورتی که با علائم هک شدن اینستاگرام آشنا باشید، می‌توانید خیلی زود متوجه این موضوع شوید و حسابتان را نجات دهید. با پلازا همراه باشید تا علاوه بر نشانه های مهم، راهکارهایی را برای جلوگیری از هک شدن در اینستا ارائه کنیم.

صبح از خواب بیدار می‌شوید و ده‌ها پیامک، تماس از دست رفته و پیام دایرکت اینستاگرام دارید. پیام‌ها می‌گویند بنا به درخواست عاجزانه‌ای که از دوستان و خانواده داشتید، برایتان اینترنتی جزوه خریدند و موجودی حساب بانکیشان تا ریال آخر تخلیه شده است! هر قدر هم در انتخاب کلمه عبور، چیره‌دست و خلاق باشید، باز هم احتمال هک وجود دارد. اما هک شدن در اینستاگرام چگونه است؟ ایا هک اینستا امکان دارد؟ در صورتی که حساب خود را به اندازه کافی ایمن نکنید، هر فردی با دانستن اطلاعات پایه‌ای در مورد شما، می‌تواند حسابتان را هک کرده و کنترل کامل آن را بدست بگیرد. به همین خاطر هم هست که توجه به علائم هک شدن اینستاگرام و آشنایی با نحوه بازیابی حساب اهمیت زیادی دارد.

فهرست مطالب

علائم و عواقب هک شدن اینستاگرام

  • یکی از علائم هک شدن اینستاگرام این است که با این که اطلاعات خود را به درستی وارد می‌کنید، نمی‌توانید به حساب خود وارد شوید.
  • یکی دیگر از علائم هک شدن اینستاگرام، عکس‌هایی است که پست می‌شود. عکس‌هایی در حساب شما پست می‌شود که شما آن‌ها را آپلود نکرده اید.
  • به اکانت‌هایی که دنبال کرده اید نگاه کنید. یکی از نشانه های هک شدن پیج اینستا این است که گاهی اکانت‌هایی را دنبال کرده اید که آن‌ها را نمی‌شناسید یا به یاد نمی‌آورید که چه زمانی آن‌ها را دنبال کرده اید.
  • ممکن است از طرف شما برای دنبال‌کنندگان یا آشنایان، پیام‌هایی ارسال شده باشد.
  • یکی از اولین نشانه های هک شدن در اینستا، تغییر شماره موبایل و همچنین ایمیل در برنامه است. در این صورت شما دیگر نوتیفیکیشن‌های امنیتی را نیز دریافت نمی‌کنید.

جلوگیری از هک شدن اینستا

با توجه به عواقب هک شدن اینستا، همیشه توجه به نشانه های بالا اهمیت زیادی دارد. با چند کلیک و یکی دو تغییر در عادت‌های روزمره‌ می‌توانیم اکانت ارزشمند اینستا را از خطر هک شدن نجات دهیم. در این بخش راه‌های افزایش امنیت اکانت و تشخیص هک شدن اکانت اینستا را مرور می‌کنیم.

1. خصوصی کردن اکانت برای جلوگیری از هک شدن اینستا

اگر اکانت اینستاگرام شما خصوصی باشد، عده کمی به فکر هک کردن آن می‌افتند چون از محتوای صفحه شما بی‌خبرند و پس از یکی دو بار بالا و پایین کردن صفحه، پی کار خود می‌روند. اما اگر صفحه اینستاگرام شما باز باشد و هر کسی بتواند محتوای آن را ببیند، بیشتر در معرض هک خواهید بود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم خود، خانواده و دوستانتان را از تیررس هکرها دور کرده و اکانتتان را خصوصی کنید.

2. از بلاک کردن نترسید

جلوگیری از هک شدن اینستا

اگر اکانتتان را خصوصی کردید و فردی مشکوک به شما درخواست داد، می‌توانید درجا بلاکش کنید. اگر آشنا باشد، جای نگرانی نیست چون با ارسال پیام یا تماس تلفنی، شما را در جریان قرار می‌دهد و همه چیز با یک عذرخواهی ساده حل می‌شود. اما اگر یک هکر یا فردی نامتعادل باشد، جلوی خطر هک شدن اکانت اینستاگرام را می‌گیرید.

3. تایید هویت دو مرحله ای (Two-Factor Authentication) را فعال کنید

یکی از قابلیت‌های امنیتی مهم اینستاگرام که متاسفانه کمتر کسی از آن خبر دارد، تایید هویت دو عاملی است. فرض کنید فردی بخواهد با نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن شما به اکانتتان نفوذ کند؛ از کجا متوجه می‌شوید و جلوی او را می‌گیرید؟ با فعال کردن تایید هویت دو عاملی یا Two-Factor Authentication از منوی تنظیمات امنیتی، به محض وارد شدن به اکانت از جایی غیر از محل سکونت شما و با دستگاهی غیر از گوشی، تبلت یا کامپیوتر شما، پیامکی حاوی رمز یکبار مصرف دریافت می‌کنید و بدیهی است بدون این رمز، هیچ کس توانایی نفوذ به اکانت شما را نخواهد داشت.

اگر می‌خواهید از هک شدن اینستا خود جلوگیری کنید، حتماً تایید هویت دو عاملی را فعال کنید. در حقیقت مهمترین علت هک شدن اینستاگرام در بیشتر موارد این است که کاربران تایید هویت دومرحله‌ای حسابشان را فعال نمی‌کنند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
آموزش تصویری فعال سازی تایید دو مرحله ای توییتر
تیم پلازا23 آبان 1401 11:30
thumbnail
چگونه تایید دو مرحله ای جیمیل را فعال یا غیر فعال کنیم؟
محمد علی‌محمدی29 تیر 1401 09:30

4. محدود کردن اپلیکیشن ها برای جلوگیری از هک شدن اینستا

بعضی از برنامه‌های دوستیابی، بازی‌ها یا برنامه‌های ادیت عکس، نیازمند ورود به حساب اینستاگرام‌ شما هستند و این برنامه‌ها ممکن است گاهی بد افزار باشند. حتی اگر از این برنامه‌ها در هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها نیز استفاده نکنید، ممکن است همچنان آن‌ها به اکانت اینستاگرام و اطلاعات حساب شما دسترسی داشته باشند.

با نصب بعضی از برنامه‌های مخرب شما اجازه‌ی هک اینستاگرام را به آن‌ها می‌دهید. بسیاری از اپلیکیشن‌ها هنگام نصب، از شما اجازه دسترسی به اطلاعات برنامه‌های دیگر همانند دوربین، مخاطبین، نقشه یا حتی اینستاگرام را می‌خواهند و بدیهی است که هر قدر برنامه‌های بیشتری را برای این کار آزاد بگذارید، بیشتر در معرض خطر هک اینستاگرام هستید چرا که اگر پایگاه داده این برنامه‌ها مورد هدف قرار گیرد، اطلاعات شما در دسترس مهاجم‌ها است. به همین دلیل است که اینستاگرام پیشنهاد می‌کند به هر برنامه‌ای اجازه دسترسی به حسابتان را ندهید.

جلوگیری از هک شدن اینستا

در منوی Settings ابتدا روی Security بزنید و بعد Apps and websites را انتخاب کنید تا لیست برنامه‌هایی که به اکانت شما دسترسی دارند ببینید و با زدن یک گزینه، آن‌ها را به دلخواه محدود کنید.

5. کلمه عبور ایده‌آل برای جلوگیری از هک شدن اینستا

همه ما می‌دانیم که یکی از دلایل هک شدن پیج اینستا، استفاده از رمزهای عبور ساده مثل 12345 یا QWERTY است. یک کلمه عبور ایده‌آل، حداقل از 10 کاراکتر شامل اعداد، علامت‌ها و حروف بزرگ و کوچک تشکیل شده است. کلمات عبوری همانند یک تا 9 یا مثلا ردیف اول حروف کیبورد، اولین گزینه‌هایی هستند که یک هکر حرفه‌ای برای نفوذ به اکانت از آن‌ها استفاده می‌کند.

6. کلمه عبورتان را مرتب عوض کنید

حتی پس از انتخاب کله عبور سخت، ممکن است آن را به کسی بگویید. پیامک کردن رمز عبور، ایمیل کردن آن و در دسترس شخص دیگری قرار دادن، کارهای اشتباه رایج هستند که ممکن است به هک اکانت اینستاگرام منجر شود و برای جلوگیری از هک شدن در اینستا، پیشنهاد می‌کنیم کلمه عبور خود را هر دو یا سه ماه یکبار عوض کنید.

7. کلمه عبور خود را ذخیره نکنید

اگر با دستگاه دیگری به جز دستگاه خود به اینستاگرام خود وارد شدید، هرگز آن را ذخیره نکنید و برای رهایی از هک اینستاگرام به جای این کار، رمز را به حافظه خود بسپارید.

8. بررسی دستگاه‌های متصل به حساب؛ علائم هک شدن اینستاگرام

اگر تمام کارهای بالا را انجام داده‌اید و هنوز از بابت هک اکانت اینستاگرام نگرانید، می‌توانید به سادگی گزارشی از فعالیت اکانت خود مشاهده کنید. در این گزارش می‌توانید تمامی دستگاه‌هایی که به حساب شما ورود کرده‌اند را ببینید و در صورتی که دستگاهی را نمی‌شناسید، آن را از حساب بیرون کنید. اما چگونه بفهمیم چه کسانی به اینستاگرام ما دسترسی دارند؟

جلوگیری از هک شدن اینستا

برای دسترسی به این قسمت باید از تنظیمات اینستاگرام به Security بروید و Login activity را انتخاب کنید. در این صفحه می‌توانید تمامی دستگاه‌هایی که به حساب شما دسترسی دارند را ببینید. البته از آنجایی که اینستاگرام در ایران مسدود است، موقعیت مکانی دستگاه‌ها خیلی کاربردی نیست اما با توجه به نوع دستگاه می‌توانید برآورد بهتری از وضعیت حساب داشته باشید.

نشانه های هک شدن اینستا

اگر دستگاهی ناشناس را مشاهده کردید، روی سه‌نقطه روبه‌روی آن بزنید و بعد Log out را انتخاب کنید. سپس فورا رمزعبور حسابتان را تغییر دهید.

9. حساب ایمیل امن؛ نشانه های هک شدن اینستا

برای رهایی از هک اینستاگرام، مطمئن شوید که حساب ایمیل شما ایمن است. حساب اینستاگرام و بسیاری از حساب‌های دیگر شما به حساب ایمیل شما متصل است. اگر کسی به ایمیل شما دسترسی داشته باشد، به همه حساب‌های دیگر شما نیز دسترسی دارد.

بنابراین با در نظر گرفتن این نکته، ایده خوبی است که ایمیل خود را با احراز هویت دو مرحله ای یا با رمزگذاری دشوار، ایمن کنید. این عوامل بازدارنده آسان می‌توانند تا حد زیادی از حساب اینستاگرام شما در برابر دست هکرها محافظت کنند.

10. ریپورت پیام‌های مشکوک

اینستاگرام هرگز برای شما پیامی در دایرکت ارسال نمی‌کند. طی چند ماه گذشته، ما شاهد افزایش حساب‌های مخرب بوده ایم که سعی می‌کنند به اطلاعات حساس مانند رمزهای حساب دسترسی داشته باشند. آن‌ها ممکن است به شما بگویند که حساب شما در معرض ممنوعیت است، شما سیاست‌های اینستاگرام را نقض می‌کنید یا این که عکس‌های شما در جاهای دیگر به اشتراک گذاشته می‌شود. این پیام‌ها اغلب کلاهبرداری هستند و قوانین اینستاگرام را نقض می‌کنند. در صورت مشاهده این پیام‌ها، باید محتوا را گزارش کرده و حسابی که آن را ارسال کرده را مسدود کنید. اگر اینستاگرام بخواهد در مورد پروفایلتان با شما تماس بگیرد، این کار را از طریق ایمیل انجام می‌دهد.

11. خودداری از اتصال اینستاگرام به فیسبوک

از اتصال به اینستاگرام از طریق فیسبوک خودداری کنید. بسیاری از مردم از فیس بوک برای ورود به اینستاگرام و سایر برنامه‌ها استفاده می‌کنند که یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که می‌توانید مرتکب شوید. اگر اطلاعات فیسبوک شما فاش شود، یک هکر می‌تواند در یک چشم بر هم زدن همه حساب‌های مرتبط شما را هک کند. برای هر حسابی که دارید رمز و یوزر نیم جداگانه ایجاد کنید.

رفع هک شدن اکانت اینستاگرام

بیاید فرض کنیم به دلیل رعایت نکردن موارد بالا، اکانت ما هک شده و رد فعالیت یک فرد ناشناس را در اطلاعات حسابمان دیدیم. در اولین قدم باید آرامشمان را حفظ کرده و با تصمیم‌گیری منطقی، بهترین راهکار را با توجه به وضعیتی که در آن گیر افتاده‌ایم اتخاذ کنیم و برای دریافت نتیجه امیدوار باشیم. این دست اتفاقات برای بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد و سرویس‌هایی همانند اینستاگرام برای آسایش کاربران خود، توجه ویژه‌ای به امنیت اطلاعات آن‌ها دارند. بنابراین دست و پای خود را گم نکنید.

بلاک اینستاگرام / instagram block

1. کلمه عبورتان را عوض کنید؛ رفع هک شدن اکانت اینستاگرام

اگر فقط کلمه عبورتان تغییر کرده است، شانس آورده‌اید و کافیست به صفحه نخست اینستاگرام مراجعه کرده و گزینه فراموشی کلمه عبور (Forgot Password) را بزنید تا لینک انتخاب کلمه عبور جدید برایتان ایمیل شود. آن را بلافاصله باز کنید و با انتخاب کلمه عبوری متشکل از حروف، اعداد و علامت‌ها، اکانتتان را نجات دهید.

برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود، روی Get Help signing in (برای اندروید) یا Forgot password (برای iOS) در صفحه login ضربه بزنید. سپس دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. اگر هنوز نمی‌توانید حساب خود را بازیابی کنید، مشکل را به اینستاگرام گزارش دهید. پس از درخواست تایید هویت از طرف اینستاگرام، هویت خود را تأیید کنید.

در حالی که هکرها معمولاً رمز عبور شما را بلافاصله تغییر می‌دهند، گاهی می‌توانید خوش شانس باشید. در صورت مشاهده فعالیت‌های کلاهبرداری در حساب خود و پیام ناشناسی وارد سیستم شده است اینستاگرام، مثل عکس‌ها یا استوری‌هایی که خودتان در صفحه خود منتشر نکرده اید، باید فوراً برای رفع هک شدن اکانت اینستاگرام، رمز عبور خود را تغییر دهید. این کار هکر را از سیستم خارج می‌کند. همچنین باید دستگاه‌های مشکوک را Revoke کنید.

هک اینستاگرام

اگر متوجه شدید که گذرواژه شما دیگر کار نمی‌کند، کافی است مراحل تنظیم رمز عبور جدید را دنبال کنید. باید گزینه Get help signing in را انتخاب کنید و منتظر شوید که لینک بازنشانی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال شود. سپس می‌توانید از کد امنیتی برای ورود مجدد به حساب خود و تغییر رمز عبور استفاده کنید.

2. اعلام هک شدن اینستاگرام به پشتیبانی

در صورتی که علائم هک شدن اینستاگرام را مشاهده کردید و دیدید نمی‌توانید به اکانت خود وارد شوید، ممکن است هکر ایمیل و شماره تلفن شما را تغییر داده باشد. در این صورت، باید با دنبال کردن دستورالعمل‌های موجود، این موضوع را به اینستاگرام گزارش دهید. اینستاگرام برای رفع هک شدن اکانت، از شما می‌خواهد که قبل از اقدام به بازیابی حساب خود، هویت خود را تأیید کنید.

اگر هکرها پس از نفوذ به اکانت شما تمام اطلاعاتتان همانند نام کاربری، کلمه عبور، ایمیل و شماره تلفن را تغییر داده باشند، کار نجات دادن اکانت هک شده اینستاگرام سخت می‌شود و ممکن است چند هفته به طول بینجامد.

هک اکانت اینستاگرام

برای رهایی از هک اینستاگرام، از شما خواسته می‌شود تا کد احراز هویت ایمیل شده را با دستخط خود روی یک برگه کاغذ بنویسید، با قرار دادن متن کنار صورت خود، یک عکس ثبت کنید و آن را همراه نام دستگاهی که با آن وارد حساب خود می‌شدید، برای تیم پشتیبانی بفرستید. از اینجا به بعد، روند کار دیگر در دستان شما نیست و باید صبر کنید تا اینستاگرام، در زمینه احراز هویت اکانتتان، تحقیق و بررسی کند اما در نهایت ایمیلی به شما ارسال می‌شود که گویای بازیابی اکانت با نام و مشخصات شما است و پس از چند هفته خون جگر خوردن، به نتیجه خواهید رسید.

3. برای رفع هک شدن پیج اینستاگرام از دوستان خود کمک بگیرید

متا به‌تازگی یک روش جدید برای رفع هک شدن اکانت اینستاگرام معرفی کرده است. این روش جدید یک صفحه پشتیبانی جامع است که کاربران می‌توانند از آن برای رفع هک شدن اکانت اینستاگرام استفاده کنند. در این صفحه می‌توانید اکانت‌های هک شده را بازیابی کنید، اکانت‌هایی که جعل هویت می‌کنند را گزارش کنید و در صورتی که رمزعبور را فراموش کردید آن را ریکاوری کنید.

پس از فهمیدن هک شدن پیج اینستاگرام، می‌توانید به این صفحه مراجعه و با کمک 2 نفر از دوستان یا آشنایان خود، صفحه را از هکر پس بگیرید. برای دسترسی به این ویژگی، باید هر زمان که قادر به ورود به حساب خود نبودید، در مرورگر گوشی یا کامپیوتر به این آدرس مراجعه کنید. سپس گزینه اول یعنی My account was hacked را انتخاب کنید.

رفع هک شدن اکانت اینستاگرام

با توجه به تنظیمات حساب، اینستاگرام مراحلی را برای بازیابی حساب پیش روی شما قرار خواهد داد. در صورتی به هیچ طریقی نتوانید وارد حساب شوید، از شما می‌خواهد 2 نفر از دوستان خود را انتخاب کنید. این 2 نفر یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کنند و ظرف 48 ساعت باید به آن پاسخ بدهند. در صورتی که هر دو آن‌ها ظرف 24 ساعت به نوتیفیکیشن پاسخ بدهند، می‌توانید با رفع هک شدن اکانت اینستاگرام، یک رمز جدید ایجاد و وارد حساب خودتان شوید.

آیا در صورت حذف، حساب شما قابل بازیابی است؟

در برخی موارد، هکرها ممکن است همه پست‌های شما را حذف کنند یا حتی ممکن است اکانت هک شده اینستاگرام را به طور کامل حذف کنند؛ با این حال، هنوز فرصتی وجود دارد که بتوانید حساب خود را بازیابی کنید. اگر شخصی اکانت هک شده اینستاگرام شما را حذف کرده است، شما 30 روز فرصت دارید تا با Instagram تماس بگیرید و توضیح دهید که هک شده اید و بخواهید که حساب شما را دوباره برگرداند.

instagram help / هک اینستاگرام

سوالات متداول

اگر اینستاگرام هک شود چه اتفاقی می افتد؟

در پیج اینستا هک شده، همه اطلاعات خصوصی و پیام‌ها و عکس‌های شما در دسترس آن هکر است.

بعد از هک شدن اینستاگرام چه باید کرد؟

در صورتی که علائم هک شدن اینستاگرام را مشاهده کردید، باید سریعاً رمز عبور خود را تغییر دهید. اگر از حساب خود خارج شده اید، باید از طریق گزینه Get help signing in کد امنیتی جدیدی دریافت کنید. اگر هیچ کدام از این موارد کار نکرد، گزارش هک شدن اکانت خود را به اینستاگرام ارسال کنید.

چگونه از هک شدن اینستا جلوگیری کنیم؟

با انتخاب رمز عبور سخت و عوض کردن مدام آن، از هک شدن اینستا جلوگیری کنید.

نشانه های هک شدن اینستا کدام است؟

عکس‌هایی در حساب شما پست می‌شود که شما آن‌ها را آپلود نکرده اید. اکانت‌هایی را دنبال کرده اید که آن‌ها را نمی‌شناسید یا به یاد نمی‌آورید که چه زمانی آن‌ها را دنبال کرده اید. نمی‌توانید به حساب خود وارد شوید، با این که اطلاعات خود را به درستی وارد می‌کنید.

ایا اینستاگرام قابل هک است؟

در صورتی که به نکات امنیتی توجهی نداشته باشید، حساب شما به راحتی و شاید ظرف چند دقیقه قابل هک شدن است.

آیا اینستاگرام هک می شود؟

حساب اینستاگرام شما نیز مانند هر حساب آنلاین دیگری، در صورت عدم رعایت نکات امنیتی، قابل هک شدن است.

جمع بندی

توجه به علائم هک شدن اینستاگرام و همچنین راهکارهای افزایش امنیت حساب، می‌تواند شما را از دردسرهای احتمالی خیلی زیادی نجات دهد. با این حال همیشه بهتر است پیش از این که اتفاقی بیافتد آماده باشید و امنیت حساب خود را تا جای ممکن بالا ببرید. اگر شما نیز با دیگر نشانه های هک شدن اینستا آشنا هستید یا راهکارهای دیگری برای افزایش امنیت می‌شناسید، آن‌ها را در بخش نظرات با ما به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران7 دیدگاه
avatar
.
01 آبان 1401، 00:04
پاسخ
0
0
خلاق و ایجاد کننده فقط خدای بزرگ است انسانها با نعمات خدادادی بخواست خدا فقط هماهنگ کننده می‌توانند باشند قطعا ان شاءالله
avatar
ملیسا
.
26 تیر 1401، 10:18
پاسخ
1
0
باسلام. ی شخص وارد سیستم اینستاگرام من شده گفته ک ناشناسی در نزدیکی اورمیه وارد سیستم شده ب تنظیمات وارد شدم گذنیه لاگ اکتیویتی زدم و متوجه شدم ۳ نفر وارد اکانت اینستگرام منه اونارو ب خروجی زدم رمزمو عوض کردم . -دیگه اون شخص امکاناتش هست وارد بشه؟ لطفا پاسخگو باشید .ممنون
avatar
اعظم شعبانی
.
26 تیر 1401، 11:14
پاسخ
0
0
@ملیسا
سلام خیر امکانش نیست....از رمزهای قوی تری برای صفحه اتون استفاده کنید. ترکیبی از عدد و حروف کوچک و بزرگ و کاراکترهای دیگه
avatar
نامبروان
.
13 تیر 1401، 09:15
پاسخ
1
0
فوق العاده بود . خیلی سپاسگزارم از اطلاعات مفیدتون، همیشه بهترین مطالب رو در سایت شما پیدا میکنم .
avatar
محمد موجزی
.
12 دی 1400، 15:22
پاسخ
0
0
من وقتی وارد اینستا ایکس میشم نمیتونم هیچ کاری انجام بدم خودش یه صفحه باز میکنه که باید رمز رو عوض کنم لطفا راهنمایی م کنید
avatar
الهام ناصری / سردبیر
.
12 دی 1400، 15:51
پاسخ
0
0
@محمد موجزی
خوب این نسخه غیررسمی برنامه اینستاگرام ه و کلا اینستاگرام خوشش نمیاد از نسخه های غیررسمی استفاده کنین. پیشنهاد من اینه که برنامه رو حذف کنین و برگردین به برنامه اصلی وگرنه اکانتتون ممکنه مسدود شه.
avatar
تهرانی
.
12 دی 1400، 11:59
پاسخ
0
0
خیلی وضعیت بدیه. اینستاگرام من هک شد و همه کسب و کارم رو از دست دادم.
نمایش 2 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402