بیوگرافی رعنا آزادی ور ؛ عکس‌ها، فیلم‌ها، حواشی و زندگی شخصی

رعنا آزادی ور
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

رعنا آزادی ور یکی از هنرپیشه‌های زن ایرانی است که در طی سال‌های اخیر با نقش‌آفرینی‌های خود، محبوب شده و از جانب مخاطبان و منتقدان تحسین شده است. در این مقاله با بیوگرافی رعنا آزادی ور همراه شما هستیم‌.

رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی در سال 1362 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1382 با فیلم جنجالی مارمولک شروع کرد و برای ایفای نقش در این فیلم نیز نامزد جایزه جشن حافظ شد. او در آثار شاخصی همچون پارک وی، درباره الی و محمد رسول‌ الله ایفای نقش داشته است و در سال 1400 با نقش سمیرا در سریال پرمخاطب زخم کاری به صورت گسترده دیده شد و برای آن برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد. این هنرپیشه تا کنون نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران نیز شده است‌. در مقاله پیش‌رو پلازا با بیوگرافی رعنا آزادی ور و معرفی آثار شاخص او همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی رعنا آزادی ور

  • نام و نام خانوادگی: رعنا آزادی ور
  • تاریخ تولد: 17 فروردین 1362
  • محل تولد: تهران
  • سن رعنا آزادی ور: 40 سال
  • قد رعنا آزادی ور: 175 سانتی متر
  • وضعیت تاهل: متاهل (ازدواج با مهدی پاکدل از سال 1399 تا کنون)
  • صفحه اینستاگرام رعنا آزادی ور: rana_azadivar@

بیوگرافی رعنا آزادی ور

در این قسمت با زندگی نامه رعنا آزادی ور از تولد تا زندگی شخصی همراه شما هستیم.

اوایل زندگی تا جوانی

رعنا آزادی‌ور در 17 فروردین سال 1362 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر اصلا تمایلی ندارد درباره خانواده و کودکی خود صحبت کند و حتی در مورد رشته تحصیلی، پدر و مادر رعنا آزادی ور و خانواده او چیزی نمی‌دانیم. اطلاعات از زندگی خصوصی رعنا آزادی ور دقیقا از زمان شروع بازیگری او یعنی سن 19 سالگی و شرکت در کلاس‌های بازیگری آغاز می‌شود.

همسر رعنا آزادی‌ور

همسر رعنا آزادی‌ور

آشنایی خانم آزادی‌ ور با همسرش در یکی از کلیپ‌های موسیقی همایون شجریان اتفاق افتاد و بسیاری این ویدیو را دلیل آشنایی همسر رعنا آزادی ور با وی دانسته‌اند. این زوج تا مدت‌ها درباره رابطه خود چیزی را علنی نکردند تا اینکه عاطفه رضوی با قرار دادن عکس‌های رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در صفحه خود، خبر ازدواج این دو هنرمند را داد. این زوج به گفته خودشان از فیلم محمد رسول الله بهم نزدیک شده بودند و این آشنایی مسبب ازدواج آنها شده است. مهدی پاکدل همسر این بازیگر پس از جدا شدن از همسر اولش، بهنوش طباطبائی با او ازدواج کرد. آقای پاکدل متولد 10 تیر 1359 از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی است که نقش آفرینی او را در بسیاری از فیلم‌ها و آثار تلویزیونی دیده‌ایم. اخیرا نیز شایعاتی درباره طلاق و بارداری رعنا آزادی ور که بی‌اساس هستند. برخی گمان می‌‌کردند که این بازیگر هنگامی که در جشن حافظ حضور پیدا کرده، حلقه به دست نداشته و از همسرش نیز در هنگام دریافت جایزه تشکر نکرده است. آنها احتمال طلاق این زوج را می‌دادند که خبر تایید نشد.

زندگی شغلی رعنا آزادی ور

در این بخش بیوگرافی رعنا آزادی ور به کارنامه هنری او نگاهی می‌اندازیم تا ببینیم چه نقش‌آفرینی‌هایی تا کنون داشته است.

شروع بازیگری

زندگی شغلی رعنا آزادی ور

او بازیگری را از سن 19 سالگی شروع کرد و هم دوره‌های او صابر ابر ، ساره بیات و نرگس محمدی بودند. خانم آزادی ور یک دوره شش ماهه در موسسه‌ای به نام کارنامه با مدیریت خانم نگار اسکندرفر گذراند و زیر نظر استاتید بزرگی همچون ناصر تقوایی، پانته‌آ پناهی‌ها، شادمهر راستین و پیام دهکری بود تا اینکه استعداد خود را نشان داد و از طریق این موسسه برای ایفای نقش فائزه انتخاب شد. از شانس خانم آزادی‌ور فیلم مدتی توقیف شد اما این اتفاق نتوانست مانع این شود که او موفق نشود و کار با پرویز پرستویی برای او که تازه‌کار بود، بردی بزرگ محسوب می‌شد. همچنین رعنا آزادی ور توانست برای بازی در این فیلم نامزد جشنواره حافظ شود. او پس از مارمولک دو سال فعالیتی نداشت تا اینکه در سال 1384 در سه فیلم هوو، زاگرس و کارگران مشغول کارند، حضور داشت.

بیوگرافی رعنا آزادی ور ؛ از پارک وی تا درباره الی

اگرچه این هنرپیشه با مارمولک دیده شد اما فیلم پارک وی و کاراکتر رها از آن دسته آثاری بود که به رعنا آزادی ور کمک کرد تا دیده شود. او در سال 1387 موفق شد تا با اصغر فرهادی همکاری داشته باشد و شخصیت نازی او را نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران کرد. او پس از سال 1388 به مدت 5 سال کم کار بود.

فیلم های رعنا آزادی ور

بازگشتی قدرتمند

او در سال 1393 با دو فیلم دیده شده، یکی از آنها خانه دختر بود و دیگری محمد رسول‌الله! خانه دختر تا سال 1396 بخاطر موضوع جنجالی خود، در صف اکران ماند اما محمد رسول‌الله که خانم آزادی ور در آن نقش ام جمیل را داشت، خیلی زود به اکران رسید. او در طی سال‌های بعد فیلم‌های قوی‌ای همچون چهارراه خشم و هیاهو، استانبول و به وقت خماری را در کارنامه خود ثبت کرد.

بیوگرافی رعنا آزادی ور ؛ زخم کاری و سمیرا

 

باید بدون اغراق بگوییم که دو سوم طرفداران این بازیگر، با کاراکتر سمیرا با او آشنا شدند. خانم آزادی‌ور تا سال 1400 و سریال زخم کاری، فقط نزد اهالی سینما شناخته شده بود اما با شخصیت سمیرا به خیل عظیمی از مخاطبان معرفی شد. سمیرا یا لیدی مکبث ایرانی، زنی عصبی و هیستریک با تصمیم‌گیری‌های عجیب بود که موفق شد نظر مخاطبان را به خود جلب کند. پس از زخم کاری، او فعالیتی موفق در شبکه نمایش خانگی داشت و سریال‌های جیران و سرگیجه ماحصل آن هستند. او در سال 1400 در سینمایی مرد بازنده نیز حضور داشت و اکنون او را در زخم کاری: بازگشت باری دیگر می‌بینیم.

فیلم های رعنا آزادی ور

سال انتشارنام فیلمکارگردان
1382مارمولککمال تبریزی
1384هووعلیرضا داوودنژاد
1384زاگرسمحمدعلی نجفی
1384کارگران مشغول کارندمانی حقیقی
1385پارک ویفریدون جیرانی
1386خاک آشنابهمن فرمان آرا
1387شیرینعباس کیارستمی
1387تهران در جستجوی زیباییمهدی کرم پور
1387درباره الیاصغر فرهادی
1387آفتاب پشت برفرضا سبحانی
1388نخودیجلال فاطمی
1393این سیب هم برای توسیروس الوند
1393خانه دخترشهرام شاه‌حسینی
1393محمد رسول‌اللهمجید مجیدی
1393داره صبح میشهیلدا جبلی
1394وقتی برگشتموحید موسائیان
1394خشم و هیاهوهومن سیدی
1395مردادبهمن کامیار
1395حریم شخصیاحمد معظمی
1396در وجه حاملبهمن کامیار
1396لونه زنبوربرزو نیک‌نژاد
1396چهارراه استانبولمصطفی کیایی
1396بهتعباس رافعی
1396به وقت خماریمحمدحسین لطیفی
1397سونامیمیلاد صدرعاملی
1398تاراکاوه قهرمان
1399هفته‌ای یک‌بار آدم باششهرام شاه‌حسینی
1400مرد بازندهمحمد حسین مهدویان

سریال های رعنا آزادی ور

تئاترهای رعنا آزادی‌ور

این بازیگر فقط در شبکه نمایش خانگی سریال بازی کرده است.

سال انتشارنام سریالکارگردان
1399-1400زخم کاریمحمدحسین مهدویان
1400-1402جیرانحسن فتحی
1401-1402سرگیجهبهرنگ توفیقی
1402 تا کنونزخم کاری: بازگشتمحمدحسین مهدویان

تئاترهای رعنا آزادی‌ور

سالنام نمایشکارگردان
1396خانه بوشاسپ درازستعلی اتحاد

معرفی بهترین فیلم های رعنا آزادی ور

در این قسمت با تعدادی از بهترین نقش‌آفرینی‌های سینمایی این بازیگر آشنا شوید.

1. فیلم مرد بازنده ؛ رعنا آزادی ور در نقش سمیه

فیلم جدید رعنا آزادی ور / تئاترهای رعنا آزادی‌ور

  • سال تولید: 1400
  • کارگردان: محمدحسین مهدویان

مرد بازنده فیلم جدید رعنا آزادی ور است که نامزد دریافت دو جایزه از جشنواره فیلم فجر شد. فیلم مرد بازنده داستان زندگی مردی به نام احمد خسروی را دنبال می‌کند که حین بررسی پرونده‌های مشکوک به قتل، به رازها و اتفاقات پشت‌پرده‌ی این پرونده‌ها پی می‌برد. جواد عزتی و آناهیتا درگاهی از دیگر بازیگران مرد بازنده، از فیلمهای رعنا آزادی ور، هستند.

2. فیلم هفته ای یک بار آدم باش در نقش همسر علی

زندگینامه رعنا آزادی ور / سریال های رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1399
  • کارگردان: شهرام شاه‌حسینی

آزادی‌ور پیش از فیلم هفته‌ای یک‌بار آدم باش، یک همکاری موفق با شهرام شاه‌حسینی داشت. در این فیلم که دومین همکاری او با این کارگردان سینما است، آزادی‌ور در نقش همسر پژمان جمشیدی ظاهر می‌شود. این فیلم داستان دو برادر را روایت می‌کند که علیرغم تفاوت‌های فراوانی که بینشان وجود دارد، مجبورند به‌خاطر بیماری پدرشان، با یکدیگر کنار بیایند. این فیلم یکی از آثار موفق آزادی‌ور در ژانر کمدی محسوب می‌شود.

3. فیلم سونامی در نقش پریسا

اینستاگرام رعنا آزادی ور / فیلم های رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1397
  • کارگردان: میلاد صدر عاملی

این فیلم داستان زندگی یک ورزشکار تکواندو کار را روایت می‎کند که در ادامه داستان برای حضور در مسابقات با مشکلاتی روبرو می‌شود. در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، محمد رضا غفاری، فرشته حسینی، علیرضا استادی، امیر مهدی ژوله، ستاره پسیانی و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سال 1397 به نمایش در آمد و فروش بسیار خوبی را در سینمای ایران به همراه داشت.

4. فیلم به وقت خماری در نقش نسرین

بیوگرافی رعنا آزادی ور / زندگی شغلی رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1396
  • کارگردان: محمد حسین لطیفی

به وقت خماری داستانی با مضمون طنز و کمدی است که ماجرای ازدواج دو زوج در یک خانواده و اتفاقات جالب آن را روایت می‌کند. در این فیلم بازیگرانی چون رعنا آزادی ور و هادی کاظمی، مهدی فخیم زاده، هنگامه قاضیانی، ابوالفضل پورعرب، پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، هنگامه حمیدزاده، شهره لرستانی، شیرین یزدان بخش، مجید یاسر و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم با فروش یک میلیاردی در سینمای ایران جزو آثار پرفروش محسوب می‌شود.

5. فیلم بهت در نقش لیلا

فیلمهای رعنا آزادی ور / سریال های رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1396
  • کارگردان: عباس رافعی

این فیلم داستان زندگی دو خانواده و حوادث و مشکلاتی که برای آنها رخ می‌دهد را روایت می‌کند. در این فیلم بازیگرانی چون رعنا آزادی ور و مهتاب کرامتی، علیرضا آقاخانی، محمدرضا رهبری و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم به دلیل تعطیلی سینماهای سراسر کشور، از تمام سایت‌های معتبر به صورت آنلاین اکران شد.

 6. فیلم چهارراه استانبول در نقش زهره

همسر رعنا آزادی ور / زندگی خصوصی رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1396
  • کارگردان: مصطفی کیایی

فیلم چهارراه استانبول داستان ساختمان پلاسکو را با قصه‌ای جالب روایت می‌کند. در این فیلم دو دوست که با یکدیگر تولیدی لباس در ساختمان پلاسکو دارند در طول داستان با حوادث این ساختمان روبرو شده و مشکلاتی برای آنها پیش می‌آید. در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان، محسن کیایی، مهدی پاکدل، سحر دولتشاهی، مسعود کرامتی، سعید چنگیزیان، ماهور الوند، خسرو احمدی، اسدالله یکتا و… ایفای نقش کرده‌اند. از جوایز این فیلم می‌توان به جایزه بهترین بازیگر مکمل نقش اول زن و جایزه بهترین جلوه‌های بصری در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

7. فیلم در وجه حامل در نقش شهلا

ازدواج رعنا آزادی ور / بیوگرافی رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1396
  • کارگردان: بهمن کامیار

این فیلم داستان زندگی زنی است که دچار مشکلاتی در زندگی می‌شود و سعی دارد آنها را حل کند. در این فیلم بازیگرانی چون ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، محسن کیایی، رویا جاویدنیا، احسان امانی و… نقش آفرینی می‌کنند.

8. فیلم حریم شخصی در نقش دریا

سن رعنا آزادی ور / تئاترهای رعنا آزادی‌ور

  • سال تولید: 1395
  • کارگردان: احمد معظمی
همچنین بخوانید :

فیلم حریم شخصی داستان زندگی دو زوج است که در یک جشن دوستانه به دلایلی شروع به بحث می‌کنند و در پایان مرگ دریا رقم می‌خورد و داستان مرگ او روایت می‌شود. در این فیلم بازیگرانی چون رعنا آزادی ور و میلاد کی مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری، مهتاب ثروتی، مسیح کاشانی، امیر آقایی و… نقش آفرینی کرده‌اند.

9. فیلم خشم و هیاهو در نقش تینا

قد رعنا آزادی ور / سریال های رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1394
  • کارگردان: هومن سیدی

این فیلم داستان جنایی و خشمگین خواننده جوانی است که دست به قتل همسر خود می‌زند. این فیلم که برگرفته از رمان خشم و هیاهو است، داستان زندگی ورزشکار ناصر محمدخانی که دست به قتل همسر خود زده بود را نیز روایت می‌کند. رعنا آزادی ور در فیلم خشم و هیاهو نقش همسر این خواننده را ایفا می‌کند که به دست همسرش به قتل می‌رسد. از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان به طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بهزاد عمرانی و… اشاره کرد.

این فیلم جوایز بسیاری نیز در جشنواره‌های مختلف کسب کرده که از جمله آنها می‌توان به جایزه بهترین فیلمبرداری و جایزه ویژه هیئت داوران در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

 10. فیلم محمد رسول الله در نقش ام جمیل

رعنا آزادی ور / سریال های رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1393
  • کارگردان: مجید مجیدی

فیلم محمد رسول‌الله داستان زندگی پیامبر اکرم در سنین کودکی تا 12 سالگی ایشان است. در این فیلم به دلیل ساخت طولانی مدت و فیلمبرداری در مکان‌های مختلف، از عوامل ایرانی و خارجی استفاده شده است. همچنین برای این فیلم در روز 17 دی 1393 شهرک بزرگی در جاده تهران قم ساخته شد که فیلمبرداری این اثر در آن قسمت ضبط می‌شد و امروزه نیز موزه‌ای از مدارک مربوطه آن فیلم در آن شهرک نگهداری می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی چون مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، داریوش فرهنگ، نسرین نصرتی، محمد عسگری و… نقش آفرینی می‌کنند. از جمله جوایز و افتخارات این فیلم می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک 2016، نامزدی جایزه بهترین فیلمبرداری جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک 2016، برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی سلیمانیه 2016، برنده جایزه زوج سینمایی جشنواره بین‌المللی فیلم کیمیرایج 2015 و… اشاره کرد.

11. فیلم پارک وی در نقش رها

فیلم های رعنا آزادی ور / سریال های رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1385
  • کارگردان: فریدون جیرانی

این فیلم داستان زندگی دو جوان است که دچار مشکلاتی در روابط عاشقانه‌شان می‌شوند و حوادث جالبی در طول داستان رخ می‌دهد. در این فیلم بازیگرانی چون نیما شاهرخ شاهی، بیتا فرهی، محمدرضا شریفی نیا، مائده طهماسبی، جمشید شاه محمدی، نیوشا ضیغمی، مهدی احمدی و… نقش آفرینی کرده‌اند.

12. فیلم مارمولک در نقش فائزه

فیلم جدید رعنا آزادی ور / زندگی نامه رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1382
  • کارگردان: کمال تبریزی

این فیلم داستانی طنز گونه درباره قشر روحانیت است. رضا مارمولک خلافکاری تازه از زندان آزاد شده است که طی جریانی با یک روحانی اشتباه گرفته می‌شود و در ادامه داستان حوادث جالبی رخ می‌دهد. در این فیلم بازیگرانی چون پرویز پرستویی، بهرام ابراهیمی، فریده سپاه‌منصور، مهران رجبی، سیروس همتی، حسین سلیمانی و… نقش آفرینی کرده‌اند.

بهترین سریال های رعنا آزادی ور

حالا که با فیلم های رعنا آزادی ور آشنا شدیم، در این بخش با سریال‌هایی که این بازیگر در آن‌ها هنرنمایی کرده بیشتر آشنا خواهیم شد. در بیوگرافی رعنا آزادی ور می‌خوانیم که او تا کنون در دو سریال شبکه خانگی حضور داشته است. سومین سریال شبکه خانگی او با نام «قهوه ترک» نیز هم اکنون در مراحل تولید قرار دارد. در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به دو سریال این بازیگر را مطالعه کنید.

1. سریال جیران در نقش تاج‌الدوله

اینستاگرام رعنا آزادی ور / سریال های رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1400
  • کارگردان: حسن فتحی

این سریال که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، در واقع روایتی با مضمون تاریخی است که به داستان زندگی ناصرالدین شاه و دیگر شخصیت‌های محوری قصه می‌پردازد. در این سریال بازیگرانی چون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری و… نقش آفرینی می‌کنند. سریال جیران پس از انتشار با حاشیه‌های فراوانی روبه‌رو شد و پخش آن نیز چندین مرتبه و به دلایل مختلفی متوقف شد. آخرین بار، سازندگان یک مجموعه تلویزیونی ادعا کردند که این سریال درواقع از روی اثر آن‌ها کپی‌برداری شده اما جیران از این اتهام تبرئه شد و پخش آن ادامه پیدا کرد تا اینکه در سال 1402 به پایان رسید.

2. سریال زخم کاری

بیوگرافی رعنا آزادی ور / زندگی نامه رعنا آزادی ور

  • سال تولید: 1400
  • کارگردان: محمدحسین مهدویان

رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند. جواد عزتی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، مائده طهماسبی و هانیه توسلی از دیگر بازیگران این سریال شبکه نمایش خانگی هستند. این سریال، اقتباسی از رمان بیست زخم کاری به قلم محمود حسینی‌زاد است. سریال زخم کاری از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه خانگی نیز محسوب می‌شود که در سال 1400 در 15 قسمت منتشر شد.

جوایز و افتخارات رعنا آزادی ور

جوایز و افتخارات رعنا آزادی ور

خانم آزادی ور تا کنون سه بار نامزد و یکبار برنده جایزه شده است که به شرح زیر هستند:

سالعنوان جایزهجشنوارهفیلم / سریال
1384نامزد عنوان بهترین بازیگر زنجشن حافظمارمولک
1389نامزد عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زنجشن سینمای ایراندرباره الی
1400برنده عنوان بهترین بازیگر زن درامجشن حافظزخم کاری

حواشی رعنا آزادی ور

در زندگی خصوصی رعنا آزادی ور حاشیه‌های بسیاری نیست. این بازیگر فعالیت حرفه‌ای خود را بدون هیچ حاشیه پراکنی و در فضای آرامی ادامه می‌دهد و به گفته خودش دوست ندارد برای فعالیت‌های هنری و زندگی شخصی او حاشیه‌های بی موردی را پخش کنند و از طرفداران خود می‌خواهد که به این حواشی جریان ندهند. با این حال در ادامه نگاهی به حواشی زندگی این بازیگر کشورمان خواهیم داشت.

رعنا آزادی ور در ابوظبی

اگر به اینستاگرام رعنا آزادی ور نگاهی بیندازید. عکس‌هایی با لباس‌های خاص او را می‌بینید. این بازیگر در جشنواره‌ای که در ابوظبی برگزار شد، با استایل خاص و عجیبی جلوی دوربین‌های عکاسی حاضر شد که حواشی زیادی را برای او به وجود آورد.

رعنا آزادی ور در دبی

آزادی ور که در فستیوال برگزار شده در دبی لباسی بدن نما و عجیب را به تن کرده بود در میان دوربین‌های عکاسی حضور یافت. عکس‌های پخش شده در فضای مجازی حاشیه‌های بسیار زیادی را برای او به وجود آورد که آزادی ور پاسخ قانع کننده‌ای به این عکس‌های پخش شده نداد.

ناراحتی از مجری جشنواره فجر

در نشست خبر جشنواره فجر فیلم چهار راه استانبول محمود گبرلو مجری این نشست بود و در هنگام پرسش از بازیگران فامیلی خانم آزادی‌ور را به خاطر نمی‌آورد و این موضوع باعث رنجش این بازیگر شد و حتی به صورت کلامی نیز آن را بیان کرد. ویدیو این تکه از نشست در فضای مجازی مدت‌ها دیده می‌شد.

حقایق پنهان رعنا آزادی‌ور

در ادامه بیوگرافی رعنا آزادی ور چند حقیقت جالب درباره این بازیگر بخوانید.

  • او بازیگری خوش پوش است و معمولا با استایل‌های متفاوت در محافل ظاهر می‌شود و همیشه در عرصه پوشاک سنت شکنی می‌کند.
  • خانم آزادی‌ور معتقد است که در زمان خوب و با فیلمی خوب کار خود را آغاز کرد.
  • این بازیگر توانایی خاصی در به تصویر کشیدن شخصیت‌های تاریک، خاکستری و منفی دارد.
  • رعنا آزادی ور از همسرش با عشق یاد می‌کند و او را نیمه گمشده خود می‌داند.
  • به گفته خودش فعلا به کارگردانی فکر نمی‌کند.پ و دوست دارد در بازیگری پیشرفت کند.
  • دو تا از فیلم‌های جذاب خانم آزادی‌ور بخاطر موضوعات جنجالی، سال‌ها توقیف شدند.

عکس های رعنا آزادی ور

در آخرین بخش بیوگرافی رعنا آزادی ور، آلبوم عکس‌های او را مشاهده کنید.

سوالات متداول

1. آیا رعنا آزادی ور قبلا ازدواج کرده است؟

مهدی پاکدل شوهر رعنا آزادی ور است

2. رعنا آزادی ور چند سال دارد؟

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران است و 40 سال دارد.

3. معروف ترین فیلم های رعنا آزادی ور چیست؟

فیلم های «پارک وی»، «لونه زنبور»، محمد رسول الله» «خشم و هیاهو» و ...

کلام آخر

آزادی ور از بازیگران جوان و با استعدادی است که از شروع فعالیت هنری خود در انتخاب نقش و بازی‌های خود بسیار دقت می‌کند و می‌توان گفت جزو بازیگرانی است که همه آثار او مورد تائید مخاطبان و طرفدارانش قرار گرفته‌اند. ما در این مقاله به بیوگرافی رعنا آزادی ور پرداختیم. آیا شما بازی این هنرمند را می‌پسندید؟ کدامیک از فیلم‌ها یا سریال‌های او را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های پلازا با ما به اشتراک بگذارید. ما منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402