بهترین بازی های کامپیوتری 2020 | با لیست برترین بازی 2020 PC آشنا شوید

بازی خوب برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ / بازی های معروف کامپیوتر 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در میان بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰ عناوین شاخصی وجود دارد. با بررسی بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 همراه ما باشید. بهترین بازی های PC 2020 را برایتان نام می‌بریم.

بی شک سال 2020 با کش و قوس های بسیاری در زمینه بازی همراه بوده است که این مورد سبب شد تا نگاه دوباره ای به لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2020 داشته باشیم که در این زمینه اگر باما تا کنون همراه نبوده اید پیشنهاد میشود بازی هایی که در این لیست برای معرفی قرار گرفته اند را از دست ندهید. بی شک بازی های زیر را میتوان جزو بهترین های سال 2021 نیز دانست که این مورد بدلیل سطح بالای بازی ها بوده است که امروزه میزبان میلیون ها گیمر از سراسر جهان هستند.

اگر بدنبال برترین بازی ۲۰۲۰ pc هستید باید بدانید که در این زمینه سایت پلازا 16 بازی برتر 2020 را برای شما عزیزان معرفی نموده است که در این زمینه میتوانید به گزینه های خوبی دسترسی داشته باشید که همگی جزو بهترین بازی کامپیوتر سال 2020 بوده اند. لازم به ذکر است بدانید که انتخاب بازی ها براساس نظرات کاربران و بررسی سایت انجام گرفته است که در این زمینه گزینه های خوبی معرفی شده اند که در سال جاری نیز میتوانید به آنها برای سرگرمی دسترسی داشته باشید.

در میان دنیای بازی های کامپیوتری سال 2020 رنگ و بوی دیگری داشته است زیرا در این سال سیستم مروبوط به ساخت و شبیه سازی بازی از فناوری های جدیدی برخوردار شد که شرکت های بسیاری روند ساخت بازی های خودرا با این ویژگی ها انجام دادند. اگر بدنبال بهترین بازی پی سی در سال 2020 هستید پیشنهاد میشود باما همراه باشید. همچنین اگر در این لیست بازی موجود نبود که از دید شما سطح خوبی داشته میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

می‌توان گفت سال 2020 سال مهمی برای طرفداران گیمینگ بود. در این سال شاهد عرضه تعدادی از بهترین عناوین گیمینگ بودیم که هر یک طرفداران ویژه و خاص خود را پیدا کردند و موفق به جلب رضایتشان شدند. از جمله بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 می‌توان به عناوینی همچون بازی Spelunky 2، بازی Destiny 2، بازی Half-Life: Alyx و بسیاری از عناوین دیگر اشاره کرد که در این فهرست با مضمون لیست برترین بازی های کامپیوتری 2020 با آن‌ها روبرو خواهید شد. امیدواریم از فهرست امروزمان با عنوان برترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰ نهایت لذت را ببرید. همراه پلازا بمانید.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «بهترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰» آشنا شوید.

بهترین بازی های کامپیوتری 2020

شاید از دید شما بازی های بسیاری ارزش حضور در این لیست را ندارند اما باید بدانید که انتخاب برترین بازی ۲۰۲۰ pc براساس یکسری موارد کلیدی انجام گرفته که گیم پلی را میتوان رکن اصلی آن دانست. بی شک گیم پلی اصلی ترین دلیل برای نصب و حضور در بازی های مختلف بوده که در این زمینه کاربر بتواند با ویژگی های موجود در بازی برای دقایق طولانی سرگرم شود. در این زمینه مابا بررسی های مختلفی که در این زمینه انجام داده ایم توانستیم به لیست 16 تایی از بهترین بازی کامپیوتر سال 2020 دسترسی پیدا کنیم که بی شک بازی های زیر میتوانند گیم پلی خوبی را برای سرگرم شدن در اختیار شما عزیزان قرار دهند که پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید.

در میان بهترین بازی پی سی در سال 2020 سلایق و نظرات بسیاری مدنظر قرار گرفته شده اند که در این زمینه شما بعنوان یک گیمر میتوانید به بازی های مختلفی در سبک های متنوع دسترسی داشته باشید که بی شک میتوانند گیم پلی خوبی را برای سرگرم شدن در اختیار شما عزیزان قرار دهند. در این بین پیشنهاد میشود باما در ادامه با لیست برترین بازی های کامپیوتری 2020 همراه باشید.

1. بازی Hardspace: Shipbreaker | برترین بازی ۲۰۲۰ pc

بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰ / بهترین بازی های pc 2020

به عنوان اولین بازی فهرست امروزمان در رابطه با بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 بازی Hardspace: Shipbreaker را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. بازی Hardspace: Shipbreaker جزو بازی خوب برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ است که در ژانر شبیه سازی ساخته شده و کمپانی Blackbird Interactive وظیفه ساخت آن را برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One برعهده گرفته است. این بازی ویدیویی توسط موتور بازی‌سازی Unity ساخته شده است و در آن در قالب یک سفینه فضایی ترک شده به دنبال مواد و مصالح کاربردی خواهید گشت. اگر به عناوین شبیه سازی علاقه داشته باشید توصیه می‌کنیم این عنوان را که جزو بهترین بازی های PC 2020 است حتما امتحان کنید. در این صفحه میتوانید تریلر و گیم پلی بازی Hardspace: Shipbreaker را تماشا کنید.

همانطور که گفته شد بازی Hardspace: Shipbreaker توانسته رتبه اول لیست برترین بازی 2020 برای کامپیوتر را به خود اختصاص دهد که شاید ویژگی های این بازی آنگونه که باید به مزاج تمام گیمرها خوش نیاید اما باید بدانید که اگر کمی در بازی حضور داشته باشید و با سبک کلی آن آشنا شوید بی شک میتوانید از گیم پلی طولانی مدت برای سرگرمی برخوردار باشید که این ویژگی از بازی برای کاربران بسیاری به اثبات رسیده است. گرافیک عالی با صداگذاری دوست داشتنی را میتوان از دیگر ویژگی های این بازی دانست.

2. بازی Genshin Impact

بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 / بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰

دومین عنوانی که در فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020  می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم بازی Genshin Impact محسوب می‌شود. بازی Genshin Impact یک بازی ویدیویی اکشن نقش آفرینی (Action role-playing) است که توسط کمپانی miHoyo ساخته شده و منتشر شده است. این بازی ویدیویی هم برای پلتفرم‌ PC و هم برای پلتفرم PS4، PS5 و Nintendo Switch منتشر شده است.

محیط بازی Genshin Impact که جزو برترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰ است یک محیط دنیای باز (Open World) است و گیم پلی بازی دارای یک سیستم مبارزاتی اکشن است که از جمله مهمترین خصیصه‌های آن استفاده از جادوی عناصر (Elemental magic) و همچنین قابلیت تعویض کاراکترهاست. در صورت علاقمندی به ترکیب منحصر به فردی از روایت داستانی فانتزی، عناصر نقش آفرینی و همچنین مبارزات اکشن امتحان این عنوان که در لیست برترین بازی های کامپیوتری 2020 امروز ما قرار گرفته به شما توصیه می‌شود.

بازی Genshin Impact که برای پلتفرم های مختلفی عرضه شده است توانسته در رتبه دوم بهترین بازی های pc 2020 حضور یابد که جالب است بدانید این بازی به صورت رایگان برای کنسول PS4 نیز عرضه شده است که میتوان محبوبیت بالای آنرا در اینکار که توسط سازنده انجام شده است متوجه شد. از دید دیگر اگر بخواهیم ویژگی های بازی را مورد بررسی قرار دهیم شما میتوانید در یک دنیای جهان باز گرافیکی حضور پیدا کنید که براساس یکسری رویداد های مشخص قرار است با موانع دست و پنجه نرم نمائید که این ویژگی در واقع اصلی ترین نکته ای است که در هنگام اجرای بازی باید به آن دقت داشته باشید.

3. بازی Streets of Rage 4

بهترین بازی کامپیوتر ۲۰۲۰ / بهترین بازی های 2020 کامپیوتر در جهان

به عنوان سومین بازی فهرست بهترین بازی بازیهای کامپیوتر 2020 عنوانی به اسم Streets of Rage 4 را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. این بازی ویدیویی توسط کمپانی Dotemu و با همکاری شرکت‌های Lizardcube و Guard Crush Games ساخته شده است و همین کمپانی (Dotemu) وظیفه انتشار آن را برعهده داشته است. ژانر بازی Streets of Rage 4 بزن بزن (Beat ‘em up) محسوب می‌شود و این بازی علاوه بر نینتندو سوییچ و PC برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز منتشر شده است.

این بازی که اگر با ویژگی و سبک آن آشنا نباشید قطعا خواهید گفت که برای سال های قدیمی بوده است اما باید بدانید ویژگی های بالای بازی سبب شد تا به جایگاه خوبی در لیست بهترین بازی کامپیوتری 2020 دست پیدا کند. سبک قدیمی در قالب طراحی نوین سبب شده است تا این بازی با گیم پلی خوبی که در اختیار داشته است گزینه مناسبی برای سرگرمی بشمار بیاید. این بازی به صورت آنلاین و گروهی قابل اجرا بوده که باید مهارت و توانایی های خود در زمینه های مختلف را به اثبات برسانید تا بتوانید به پاداش و جوایزی که بازی برایتان درنظر گرفته است دست پیدا کنید.

در بازی بزن بزن Streets of Rage 4 که جزو بهترین بازی های PC 2020 محسوب می‌شود با شیوه گیم پلی به سبک عناوین پیشین شورش در شهر مواجه هستیم. در این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ حداکثر چهار بازیکن به شیوه محلی و دو بازیکن به شکل آنلاین به مصاف دشمنان خود می‌روند. هر کدام از قهرمانان شما در بازی Streets of Rage 4 که از بازی های معروف کامپیوتر 2020 است دارای سبک و شیوه مبارزه مخصوص به خود است. بازی شورش در شهر 4 از سمت و سوی منتقدین تعریف و تمجید شده است و مخاطبان گیم پلی آن را مورد ستایش قرار دادند. این بازی ویدیویی تا تاریخ سپتامبر 2020 موفق به فروش بیش از 1.5 میلیون نسخه در سراسر جهان شد.

همچنین بخوانید :

4. بازی Valorant

عنوان بعدی فهرست امروزمان با مضمون بهترین بازی های کامپیوتر 2020 بازی Valorant محسوب می‌شود. بازی Valorant محصول کمپانی Riot Games محسوب می‌شود و همین کمپانی با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 آن را برای PC منتشر کرده است. وقایع بازی Valorant در آینده نزدیک روی می‌دهند و بازیکنان به عنوان یکی از مامورین ایفای نقش می‌کنند. در حالت اصلی بازی Valorant بازیکنان یا وظیفه دفاع و یا وظیفه حمله به تیم مقابل را دارند و هر تیم از پنج بازیکن مختلف تشکیل شده است.

یکی از اصلی ترین دلایلی که سبب شد تا این بازی در لیست بهترین بازی های ۲۰۲۰ pc حضور پیدا کند گرافیک سطح بالای آن بوده که با استفاده از ویژگی های موتور آنریل انجین 4 پیاده سازی شده است. همانطور که در تصویر بازی مشخص بوده این گیم در سبک بازی های تیراندازی قرار دارد اما بخش حائز اهمیت آن که میتواند نظر شما برای دانلود بازی را به سمت خودش جذب کند خط داستانی و گیم پلی روان آن بوده که بی شک در این زمینه میتوانید برای روز های طولانی سرگرم بازی شوید و از آن لذت ببرید. سلاح و تجهیزات بسیاری برای شما در این بازی بکارگرفته شده است که برای دستیابی به آنها باید به یکسری موارد مهم نیز XP دسترسی داشته باشید که دربرخی اوقات میتوانید از سلاح افرادی که آنها را کشته اید نیز استفاده کنید. پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

مامورین در بازی Valorant دارای قابلیت‌‌های منحصر به فرد و ویژه‌ای هستند که از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به یک قابلیت Ultimate نیز اشاره کرد که والاترین قابلیت هر مامور محسوب می‌شود. بازی Valorant بازخوردهای مثبتی را از سمت و سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرده است و میزان مخاطبان آن روز به روز در حال افزایش است.

5. بازی Spelunky 2

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2020 / بازی های ۲۰۲۰ کامپیوتر

پنجمین عنوانی که در فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 قصد معرفی آن را به شما داریم بازی Spelunky 2 محسوب می‌شود. بازی Spelunky 2 یک بازی ویدیویی پلتفرمر است که در سال 2020 و توسط کمپانی Mossmouth BlitWorks ساخته شده است و همین کمپانی در همین سال آن را برای پلتفرم‌های PS4، PC و نینتندو سوییچ منتشر کرده است. در بازی Spelunky 2 بازیکنان کنترل فردی به نام آنا (Ana) را به دست می‌گیرد که به کره ماه سفر می‌کند تا والدین گم شده خود را بیابد.

اگر بدنبال یک بازی مناسب برای کودکان و نوجوانان هستید که از گیم پلی خشونت آمیز دوری کند و در واقع گیم پلی مفید را ارائه دهد پیشنهاد میشود این بازی را بررسی کنید که گزینه خوبی در میان بهترین بازی های کامپیوتری 2020 کم حجم بوده است. این بازی با ارائه مراحل متنوع با دشواری مراحل پایین گزینه خوبی برای افرادی است که قصد دارند به سبک بازی های قدیمی دسترسی داشته باشند. دقت کنید که این بازی در سال 2020 عرضه شده است که امتیازات بسیار خوبی را از منتقدین جهانی کسب نموده است.

در این بازی آنا باید از غارهای وحشتناک پر از دشمنان مختلف عبور کند و در این میان صاحب گنج‌های گوناگون نیز می‌شود. هنگامی که آنا بمیرد شما به ابتدای بازی خواهید برگشت. این پرطرفدارترین بازی کامپیوتری 2020 به هنگام انتشار خود بازخورد مثبت منتقدین را از آن خود کرد.

6. بازی Among US

بهترین بازی ها برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ / بهترین بازی برای کامپیوتر در سال 2020

ششمین بازی فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 عنوانی به اسم Among Us محسوب می‌شود. بازی Among Us یکی از بهترین بازی های 2020 کامپیوتر در جهان است که توسط کمپانی Innersloth ساخته شده است و برای تمامی پلتفرم‌های نسل کنونی و نسل قبلی منتشر شده است. ساخت این بازی ویدیویی از بازی مافیا (Mafia) الهام گرفته شده است و همچنین در آن رگه‌هایی از فیلم ترسناک The Thing نیز مشاهده می‌شود.

این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ از زمان انتشار خود تا کنون طرفداران زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرده است و به ویژه به واسطه گیم پلی خود توسط منابع مختلف تحسین شده است. سازندگان بازی Among Us که جزو بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰ است پس از موفقیت این عنوان نوید انتشار نسخه دوم را دادند اما پس از مدتی تصمیم گرفتند که انتشار این نسخه را به تاخیر بیندازند و تمرکز اصلی خود را روی بهبود این بازی بگذارند.

اگر خودتان را از گیمرهای قدیمی میدانید که با کنسول پلی استیشن 1 هم سرگرم شده است پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید. ساختار و سبک این بازی به نسبت بازی های قدیمی پیاده سازی شده است اما گیم پلی آن به شکل عجیبی قدرتمند است که باید در راهرو های پیچیده بازی بدنبال فرار و یا رسیدن به مواردی باشید که بازی برای شما مشخص خواهد نمود. شخصیت های مختلفی در این بازی حضور دارند که البته از لحاظ طراحی تفاوت بسیاری با یکدیگر ندارند و فقط سر توانایی و ویژگی ها با یکدیگر متفاوت هستند. این بازی عالی در لیست لیست بازی های کامپیوتری 2020 گزینه خوبی برای افرادی بوده که قصد دارند به بازی های سگررم کننده کم حجم دسترسی داشته باشند.

7. بازی Assassin’s Creed Valhalla

10 بازی کامپیوتری برتر 2020 / معرفی بازی های کامپیوتری 2020

هفتمین عنوانی که قصد داریم در فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 برای شما معرفی کنیم بازی Assassin’s Creed Valhalla محسوب می‌شود. بازی Assassin’s Creed Valhalla به عنوان یکی از بهترین بازی های PC 2020 یک بازی ویدیویی در مقیاس وسیع است که در ماه نوامبر منتشر شده است و در آن عناصر نقش آفرینی در قالب یک محیط دنیای باز به بازیکنان ارائه می‌شوند. در این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ به کشورهای مختلفی سفر خواهید کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به نروژ و انگلستان و حتی بخش‌هایی از آمریکای شمالی اشاره کرد.

هر کدام از این مکان‌ها در بازی Assassin’s Creed Valhalla که در لیست برترین بازی های کامپیوتری 2020 قرار می‌گیرد شکوه خاص و ویژه خود را داراست و به غنای بازی می‌افزاید. بنابراین اگر به یک بازی وسیع علاقمند هستید که در آن می‌توانید از طریق اساسین‌ها به دنیاهای مختلف سفر کنید بازی اساسین کرید والهالا را که از بهترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰ است از دست ندهید.

بازی اساسین کرید والهالا نه تنها در سال 2022 بلکه در میان بهترین بازی های کامپیوتر جهان نیز حضور دارد که بی شک از بهترین محصولات یوبیسافت بشمار میرود. خط داستانی بازی براساس انتقام گیری شکل گرفته است که باید از تمام افرادی که در زمینه کشته شدن عزیزان شما نقش داشته اند انتقام بگیرید. در این زمینه شخصیت وایکینگ که مدیریت آن به شما واگذار شده است ترسی در دل نداشته و همین مورد به شما این اجازه را میدهد تا بتوانید از ساختمان ها بالا بروید و دشمنان خودرا با روش های مختلفی شکست دهید. قهرمانان بسیاری در بازی حضور دارند که نابودسازی آنها کار دشواری خواهد بود اما برای رسیدن به هدفی که درسر دارید باید از تمام قوای خود برای نابود کردنشان استفاده کنید. پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات مربوط به این بازی عالی و جهان باز باما همراه باشید.

8. بازی Destiny 2

دانلود بهترین بازی های کامپیوتر ۲۰۲۰ / دانلود بهترین بازی های کامپیوتری 2020

به عنوان هشتمین بازی فهرست بهترین بازی های کامپیوتر 2020 بازی Destiny 2 را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. بازی Destiny 2 توسط کمپانی Bungie ساخته شده است و کمپانی اکتیویژن آن را برای پلتفرم‌های مختلف از جمله PC منتشر ساخته است. وقایع بازی Destiny 2 حول محور فردی به نام نگهبان (Guardian) و گروهش می‌چرخد که وظیفه دارد بشریت را از نژادهای مختلف بیگانگان نجات داده و با تاریکی‌ها به مقابله بپردازد.

بازی های شوتر آنلاین و کمپینی بی شک بدلیل ماهیت و گیم پلی آنلاینی که در اختیار دارند در تمامی پلتفرم ها از ارزش و محبوبیت بالایی برخوردار هستند که این بازی با دارا بودن گیم پلی عالی خود در این سبک توانسته میزبان گیمرهایی از سراسر جهان باشد و در واقع یکی از اصلی ترین نکاتی که سبب شد بازی بتواند در لیست بهترین بازی های رایگان pc 202 حضور پیدا کند همین مورد بوده است. طراحی زیبا و چشمنواز در کنار صداگذاری عالی از مواردی هستند که روی گیم پلی بازی بطور مستقیم تاثیرگذار بوده و همین مورد سبب خواهد شد تا با گیم پلی اعتیادآوری سروکار داشته باشید که نباید آنرا ساده از دست داد.

همانند بازی Destiny در این عنوان نیز شاهد حضور بسته‌های الحاقی (Expansion pack ها) هستیم که داستان بازی را به پیش برده و محتوای بیشتری به آن می‌افزایند. این بهترین بازی PC 2020 به هنگام انتشار خود بازخوردهای مثبتی از سمت و سوی منتقدین دریافت کرد و به ویژه به جهت ارتقاهای خود نسبت به نسخه قبلی توسط منتقدین ستوده شد. بازی Destiny 2 همچنین موفق به دریافت جوایز مختلفی از جمله The Game Awards 2017 و Game Critics Awards نیز شد.

9. بازی Dirt 5

بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ لیست / برترین بازی های کامپیوتری 2020

نهمین عنوانی که در فهرست امروزمان با نام بهترین بازی های PC 2020 می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم بازی Dirt 5 محسوب می‌شود. بازی به عنوان یکی از بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 یک عنوان مسابقه‌ای به سبک آرکید است که در عین حال میزان زیادی هیجان، فانتزی و آدرنالین به آن اضافه شده است. از ویژگی‌های مثبت این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ می‌توان به لودینگ‌های فوق سریع آن (علاوه بر مسابقات سریع و خشن) اشاره کرد. سازندگان بازی Dirt 5 موفق شده‌اند که تمامی ویژگی‌های خوب عناوین قبلی را یکجا جمع کرده و تجربه‌ای منحصر به فرد را در اختیار علاقمندان قرار دهند. اگر به مسابقات رالی علاقمند هستید بازی Dirt 5 را به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰ حتما امتحان کنید.

بازی دریت 5 از زمان عرصه تا یک سال بعد به صورت انلاین قابل اجرا بوده است که این مورد سبب شده بود تا شرکت سازنده بتواند سود بسیار خوبی را از سمت این بازی کسب کند. اما بالاخره بازی بعد از یکسال توسط گروه Razor1911 برای پلتفرم پی سی کرک شد که این مورد سبب حجمه عظیمی از کاربران به سمت بازی شد که اگر بخواهیم اصلی ترین ویژگی بازی را برای شما بازگو کنیم شبیه سازی حرفه ای آن با استفاده از هوش مصنوعی بوده که این مورد سبب شده تا یکی از بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر 2020 بشمار بیاید که نباید آنرا ساده از دست داد.

10. بازی Half-Life: Alyx

بهترین بازی های pc 2020 / بهترین بازیهای کامپیوتر 2020

بازی دهم فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 عنوانی به اسم Half-Life: Alyx محسوب می‌شود. این بهترین بازی کامپیوتر ۲۰۲۰ در ژانر تیراندازی اول شخص (FPS) و به شکل واقعیت مجازی (VR) و توسط کمپانی ولو (Valve) ساخته و منتشر شده است. وقایع بازی Half-Life: Alyx بین اتفاقات بازی Half-Life (1998( و بازی Half-Life 2 (2004( روی می‌دهند. در بازی Half-Life: Alyx بازیکنان فردی به نام الیکس ونس (Alyx Vance) را کنترل می‌کنند که در طی یک ماموریت وظیفه دارد یک اسلحه فوق برتر را که به تیم بیگانگان Combine تعلق دارد به دست آورد. بازی Half-Life: Alyx به عنوان یکی از 10 بازی کامپیوتری برتر 2020 شناخته شده است و با استفاده از موتور بازی‌سازی Source 2 ساخته شده است.

بهترین بازی های ویندوز 10 در سال 2020 که بتواند ویژگی های بسیاری را در اختیار کاربر قرار دهد قطعا بسیار هستند اما در این میان یک بازی که بتواند نیازگیمر در زمینه های مختلف را بطور کامل پوشش دهد نادر است. این بازی محبوب که در سبک بازی های تیراندازی قرار دارد با پشتیبانی از VR یا همان واقعیت مجازی توانسته گام جدیدی را در میان بازی های شبیه سازی شده بردارد که شرکت سازنده آن یعنی ولو رویداد های بسیاری را برای بازی درنظر گرفته است که این مورد سبب شکل گیری گیم پلی اعتیادآور شده است.

11. بازی Kentucky Route Zero

بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ / لیست برترین بازی های کامپیوتری 2020

عنوان یازدهمی که در فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم بازی Kentucky Route Zero محسوب می‌شود. بازی Kentucky Route Zero توسط کمپانی Cardboard Computer ساخته شده است و کمپانی Annapurna Interactive آن را از طریق موتور بازی‌سازی Unity ساخته و برای پلتفرم‌های PC، OS X، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر کرده است.

ژانر این عنوان که از بهترین بازی برای کامپیوتر در سال 2020 محسوب می‌شود ماجراجویی اشاره و کلیک (Point-and-click adventure) محسوب می‌شود و در آن روایت یک راننده کامیون به نام کانوی (Conway) دنبال می‌شود که در حین عبور از راه مرموزی به نام جاده صفر (Route Zero) در ایالت کنتاکی با آدم‌های عجیب و غریب زیادی روبرو می‌شود. بازی Kentucky Route Zero به عنوان یکی از بهترین بازی های PC 2020 به ویژه از منظر جلوه‌های بصری، روایت داستانی، کاراکترپردازی  و درون‌مایه‌های عمیق موجود در آن توسط منتقدین ستوده شده است.

اگر بدنبال بهترین بازی های اکشن برای کامپیوتر در سال 2020 هستید که با ویژگی های ماجراجویانه همراه باشد پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید. در ساخت این بازی از موتور انحصاری یونیتی استفاده شده که میتوانید بازی را برای پلتفرم های مختلفی دریافت و نصب نمائید. ویژگی های مخفی کاری بازی که براساس ترس نیز شکل گرفته است این اجازه را به شما میدهد تا بتوانید در گیم پلی خوبی برای ایفای نقش حضور پیدا کنید. از دیگر مواردی که سبب سرگرمی شما در بازی خواهد شد میتوان به طراحی زیبا با صداگذاری عالی اشاره داشت که در ادامه میتوانید به مقاله ای مربوط به بازی های گرافیکی دسترسی داشته باشید پس باما همراه باشید.

12. بازی Microsoft Flight Simulator

بهترین بازی های pc 2020 / بهترین بازیهای کامپیوتر 2020

دوازدهمین بازی فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 عنوانی به نام Microsoft Flight Simulator محسوب می‌شود. بازی Microsoft Flight Simulator توسط کمپانی Asobo Studio ساخته شده است و کمپانی Xbox Game Studios آن را برای پلتفرم‌های PC، OpenXR و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر کرده است. در این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ قادر خواهید بود که به گشت و گذار مجازی بپردازید؛ اما قضیه از جایی جالب‌تر می‌شود که این مورد از طریق تکنولوژی گشتالتی و با استفاده از ابزارهای فوق پیشرفته‌ای که می‌توانید از طریق آن‌ها به شخصی سازی دنیای خود بپردازید انجام می‌شود.

همچنین در نظر بگیرید که در دنیای واقعی نیز هواپیماها جزو پیچیده ترین اختراعات بشر محسوب می‌شوند. بنابراین در این عنوان که از بازی های برتر کامپیوتر 2020 در زمینه شبیه سازی محسوب می‌شود باید آماده شوید که نزدیکترین تجربه ممکن را به هدایت هواپیمای مورد علاقه خود داشته باشید.

بازی های شبیه سازی بسیاری در دنیای پی سی عرضه شده است اما اگر بخواهیم یک بازی که دقیقا مانند واقعیت شکل گرفته است را برای شما معرفی کنیم بی شک نام این بازی به خوبی خواهد درخشید. در لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2020 باید بدانید که گرافیکی ترین بازی معرفی شده این گزینه خواهد بود که سطح بالای آن در سال 2020 سبب شد تا شرکت سازنده بدنبال ساخت و عرضه نسخه 2022 باشد که امروزه گیمرهای بسیاری برای شبیه سازی پرواز و دریافت حس واقع گرایانه به سمت این بازی روی اورده اند که در واقع اصلی ترین انتخاب این بازی برای لیست بهترین بازی های کامپیوتری 2020 گرافیک آن بوده است. گیم پلی روان و وجود مراحل متنوع از دیگر مواردی است که میتواند شمارا با چالش های بسیاری همراه کند. در ادامه مقاله برترین بازی ۲۰۲۰ pc همراه پلازا باشید.

13. بازی Crusader Kings III

بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰

عنوان سیزدهم فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 بازی Crusader Kings III محسوب می‌شود. این بازی ویدیویی که در توسط کمپانی Paradox Development Studio ساخته شده است به عنوان یکی از بهترین بازی ها برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ و به ویژه در ژانر استراتژیک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. وقایع بازی Crusader Kings III که در لیست برترین بازی های کامپیوتری 2020 قرار می‌گیرد در قرون وسطی رخ می‌دهند.

بازیکنان در این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ قادر هستند که از سال 867 و یا 1066 ماجرای خود را شروع کرده و سلسله خود را تاسیس کنند و تا سال 1453 آن را ادامه دهند. از جمله ویژگی‌های مثبت بازی Crusader Kings III که جزو بهترین بازی های PC 2020 محسوب می‌شود می‌توان به کاراکترهای تمام سه بعدی (به جای مدل‌های دو بعدی) اشاره کرد. اگر به یک بازی استراتژیک تمام عیار علاقمند هستید که در عین حال جزو یکی از مهمترین بازی های ۲۰۲۰ کامپیوتر است این عنوان را از دست ندهید. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله برترین بازی ۲۰۲۰ pc همراه ما باشید که به بازی های خوب دیگری نیز اشاره کرده ایم.

همانطور که در ابتدای توضیحات نیز به آن اشاره شد در میان برترین بازی ۲۰۲۰ pc سبک استراتژیک از گزینه های خوبی برای سرگرمی بوده است که این بازی با دارا بودن سبک بسیار عالی در این زمینه توانسته به گیم پلی خوبی برای سرگرم نمودن کاربران دست پیدا کند. جناح و سرزمین های بسیاری در این بازی وجود دارد که در نقش یک پادشاه تازه کار باید در براب مشکلات و حملاتی که از سوی دشمنان برای شما فرستاده میشود مقاومت نشان دهید. با تشکیل ارتش دلخواه بدنبال شکست دادن قلمروهایی باشید که در زمان ضعف به شما رحمی نکردند.

14. بازی Destiny 2: Beyond Light

بهترین بازی کامپیوتر ۲۰۲۰ / بهترین بازی های 2020 کامپیوتر در جهان

به عنوان چهاردهمین بازی فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 عنوانی به اسم Destiny 2: Beyond Light را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. پیشتر از این بازی Destiny 2 را برای شما معرفی کردیم و در این بخش بسته الحاقی این عنوان که Destiny 2: Beyond Light است را برای شما معرفی می‌کنیم. این عنوان جزو بهترین بازی های پی سی ۲۰۲۰ است که توسط کمپانی بانجی (Bungie) ساخته و منتشر شده است و ژانر آن اکشن نقش آفرینی در ادغام با تیراندازی اول شخص (FPS) محسوب می‌شود. بازی Beyond Light که از بهترین بازی های PC 2020 به شمار می‌آید پنجمین بسته الحاقی Destiny 2 محسوب می‌شود. نظر شما در مورد این بازی چیست آیا لایق حضور در برترین بازی ۲۰۲۰ pc بوده است ؟

رفه رفته در حال رسدین به انتهای مقاله بهترین بازی کامپیوتر سال 2020 هستیم که در این بخش قصد داریم شمارا با یک بازی مناسب که با دی ال سی های مختلفی همراه است آشنا کنیم. در این بازی ویدیویی بازیکنان به ماه یخی سیاره ژوپیتر به نام یوروپا (Europa) سفر می‌کنند تا با فردی به نام کل ارامیس (Kell Eramis) ملاقات کنند. از جمله مهمترین الحاقات این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ می‌توان به شماری از اسلحه‌های جدید و همچنین نیروهای مافوق طبیعی ویژه اشاره کرد.

15. بازی League of Legends

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر / 2020 بازی های ۲۰۲۰ کامپیوتر

عنوان پانزدهمی که در فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم بازی League of Legends محسوب می‌شود. در معرفی بازی های کامپیوتری 2020 وقتی که به بازی ویدیویی League of Legends برمی‌خوریم با یکی از برترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰ مواجه می‌شویم که در عین حال جزو عناوین نسبتا قدیمی این پلتفرم نیز هست. بازی League of Legends توسط کمپانی Riot Games ساخته شده است و جزو محبوب‌ترین‌های ژانر MOBA محسوب می‌شود.

سازندگان این عنوان که در لیست برترین بازی های کامپیوتری 2020 قرار گرفته است در ساخت بازی از عنوان دیگری به اسم دوتا (Defense of the Ancients) الهام گرفته‌اند. بازی League of Legends از زمان انتشارش در ماه اکتبر 2009 رایگان (Free-to-play) بوده و از آن زمان تا کنون افراد بسیاری در سرتاسر جهان آن را به شکل روزانه تجربه می‌کنند. این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ به ویژه با گیم پلی روان و اعتیادآور خود در میان طرفداران پلتفرم کامپیوتر محبوبیت دارد. اگر از دوست داران برترین بازی ۲۰۲۰ pc هستید باما در ادامه همراه باشید.

16. بازی Yakuza: Like A Dragon

بهترین بازی ها برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ / بهترین بازی برای کامپیوتر در سال 2020

عنوان بعدی فهرست بهترین بازیهای کامپیوتر 2020 بازی Yakuza: Like A Dragon محسوب می‌شود. بازی Yakuza: Like A Dragon توسط کمپانی Ryu Ga Gotoku Studio ساخته شده است و کمپانی سگا آن را علاوه بر پلتفرم کامپیوتر برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، Xbox Series X/S و PS5 نیز منتشر کرده است. این بازی ویدیویی هشتمین عنوان اصلی در سری بازی‌های یاکوزا محسوب می‌شود و در آن قهرمان جدیدی به نام ایچیبان کاسوگا (Ichiban Kasuga) به مخاطبین معرفی می‌شود.

در میان بهترین بازی پی سی در سال 2020 این بازی که در سبک گنگستری نیز فعالیت دارد گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که با گیم پلی عالی ان میتوانید برای ساعات طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم ویژگی هایی شوید که برایتان درنظر گرفته شده است. در این زمینه طراحی زیبا با صداگذاری بسیار خوبی در بازی بوجود آمده است که نباید از کنار آن ساده عبور کرد.

بازی ویدیویی Yakuza: Like A Dragon در میان بهترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۰ سبب دریافت بازخوردهای مثبتی از سمت و سوی مخاطبین و منتقدین شد و هم از منظر روایت داستانی و هم از منظر کاراکترپردازی و گیم پلی و رویکرد خاصی که نسبت به ژانر نقش آفرینی ژاپنی داشت ستوده شد. این بازی ویدیویی که جزو بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2020 محسوب می‌شود همچنین در زمینه جلوه‌های صوتی و زبان خود دست مخاطبین را باز گذاشته است و هم به زبان انگلیسی و هم به زبان ژاپنی در اختیار بازی‌بازها قرار گرفته است. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله برترین بازی ۲۰۲۰ pc باما همراه باشید.

10 بازی کامپیوتری برتر 2020 / معرفی بازی های کامپیوتری 2020

لیست برترین بازی های کامپیوتری 2020 را نیز برای شما مورد بررسی قرار دادیم و امیدواریم از خواندن مقاله امروزمان نهایت لذت را برده باشید. شایان ذکر است که بهترین بازی های کامپیوتری 2020 به عناوین بالا ختم نمی‌شوند و عناوین خوب دیگری نیز هستند که در سال پیشین در دنیای گیمینگ با آن‌ها روبرو بودیم. البته در این فهرست سعی بر آن بود که از تمامی ژانرهای مختلف حداقل یک بازی مهم مورد معرفی قرار بگیرد. اگر هر کدام از عناوین بالا را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم قبل از تجربه عناوین جدیدتر به سراغ این بازی‌ها بروید. لیست مربوط به برترین بازی ۲۰۲۰ pc به اتمام رسید که در این میان میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

سخن پایانی

مقاله ای با عنوان برترین بازی ۲۰۲۰ pc به اتمام رسید که در این میان 16 بازی برتر سال 2020 مورد بررسی قرار گرفت که اگر بازی دیگری مد نظر شما بود که در لیست برترین بازی ۲۰۲۰ pc وجود نداشت میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا سایر کاربران نیز بتوانند از بازی مربوط استفاده کنند. نظر شما در مورد برترین بازی ۲۰۲۰ pc چیست ؟ شما عزیزان میتوانید نظر خودرا در مورد این مطلب باما در میان بگذارید. نظر شما در رابطه با فهرست بهترین بازیهای کامپیوتری 2020 چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و از بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
نیما
.
03 آبان 1400، 11:47
پاسخ
2
1
ممنون از مطلب جالبتون. من به شخصه بین بازی های ۲۰۲۰ Genshin Impact رو از همه بیشتر دوست داشتم.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402