راهنمای انتخاب بهترین نام های کاربری برای پیج اینستاگرام

نام کاربری برای اینستاگرام / اسم آیدی در اینستاگرام / اسم خاص برای اینستاگرام انگلیسی / بهترین نام های کاربری اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بسیاری از ما برای انتخاب بهترین نام های کاربری برای اینستاگرام به راهنمایی نیاز داریم و باید بدانیم به چه نکاتی توجه کنیم؛ چرا که اسم آیدی در اینستاگرام نقش بسزایی در موفقیت صفحه شما ایفا می‌کند. یک اسم خاص برای اینستاگرام انگلیسی می‌تواند مخاطبین زیادی را به پیج شما هدایت کند و کسب و کار شما را رونق دهد.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی کشور است و به همین دلیل نام انتخاب کاربری برای اینستاگرام، برای افرادی که می‌خواهند یک کسب و کار شخصی و اینترنتی راه بیندازند اهمیت بسیار بالایی دارد. از طرف دیگر پیدا کردن بهترین اسم آیدی در اینستاگرام هم کار آسانی نیست. خیلی از صفحات داخل این شبکه اسم‌های بسیار جذاب و زیبایی برای خود انتخاب کردند و شما هم اگر بخواهید با آن‌ها رقابت کنید باید یک نام کاربری درست و حسابی داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید چگونه یک نام کاربری برای اینستاگرام انتخاب کنیم؟ ما در این راهنمای انتخاب نام کاربری اینستاگرام، به نکات و موارد مهمی که باید هنگام انتخاب نام کاربری به آن‌ها توجه داشته باشید اشاره و به شما کمک می‌کنیم یک اسم خاص برای اینستاگرام انگلیسی انتخاب کنید.

فهرست مطالب

بهترین نام های کاربری اینستاگرام چه ویژگی هایی دارند؟

حساب اینستاگرام شما در واقع برند شما در فضای مجازی است. اگر بخواهید یک هویت آنلاین معتبر بسازید و افراد را به صفحه خود جذب کنید، نباید از یک نام کاربری آماده اینستا استفاده کنید و بهتر است خودتان یک اسم اکانت قشنگ برای اینستا بسازید. اما ساخت نام کاربری زیبا اینستا کافی نیست. این نام باید به نوع فعالیت شما در این شبکه اجتماعی مرتبط باشد در غیر این صورت کاربرانی که قصد جذب کردنشان را دارید، متوجه صفحه شما نخواهند شد.

راهنمای انتخاب نام کاربری اینستاگرام / اسم خاص برای اینستاگرام انگلیسی / اسم آیدی در اینستاگرام

علاوه بر این یک نام کاربری یا لقب زیبا برای اینستا باید آنقدر روان و قابل قبول باشد که در ذهن مخاطبین شما باقی بماند تا آن‌ها اگر خواستند از دوستان خود بخواهند صفحه شما را دنبال کنند یا اگر تصمیم گرفتند در یک استوری صفحه شما را تگ کنند، بتوانند به راحتی و بدون نیاز به پیدا کردن شما در لیست جستجو این کار را انجام دهند.

علاوه بر تکراری نبودن، ساده بودن و ارتباط داشتن با محتوای صفحه، اسم خاص برای اکانت اینستاگرام شما باید با اسم و نام کاربری که در سایر شبکه‌های اجتماعی دارید یکسان باشد تا کاربران بتوانند به راحتی تمام صفحات شما را در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم دنبال کنند.

مواردی که باید هنگام انتخاب نام کاربری برای اینستاگرام از آن ها دوری کنید

  • اسم‌های طولانی: حتی اگر زیباترین نام کاربری برای اینستاگرام را هم انتخاب کنید، اگر آن اسم زیادی طولانی باشد، کاربران نمی‌توانند آن را به خاطر بیاورند و در آینده به سختی می‌توانید تعداد دنبال کنندگانتان را افزایش دهید.
  • استفاده از نقطه یا خط پیوند: هنگام انتخاب نام کاربری خاص برای پیج اینستاگرام، تا جای ممکن از نقطه یا خط دوری کنید چرا که کاربران خیلی از این موارد خوششان نمی‌آید و در بیشتر اوقات هم هنگام تایپ کردنشان دچار اشتباه می‌شوند.
  • کاراکترهای تصادفی: اگر برای داشتن یک اسم خفن برای اینستا از کاراکترهای رندوم استفاده کنید و کاربران متوجه معنی آن نشوند، خیلی زود صفحه شما را فراموش خواهند کرد.
  • اسم برندهای مطرح: برای انتخاب اسم مستعار برای پروفایل اینستاگرام از اسم برندها استفاده نکنید.

راهنمای انتخاب نام کاربری اینستاگرام

برای انتخاب اسم خاص برای پروفایل اینستا باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. با رعایت این موارد می‌توانید یک اسم ایدی باکلاس انگلیسی دخترانه برای اینستاگرام در اختیار داشته و مخاطبین زیادی را جذب صفحه خود کنید.

1. همخوانی اسم آیدی در اینستاگرام با محتوای پیج

هنگام انتخاب اسم اکانت باکلاس دخترانه باید در قدم اول تمام خلاقیت خود را به خرج دهید این موضوع هنگام انتخاب اسم اکانت خاص پسرانه هم صادق است. برای مثال ما می‌خواهیم یک آیدی جذاب برای پروفایل اینستا یک برند مد و لباس انتخاب کنیم. ابتدا تمام کلماتی که با شنیدن کلمه مد به ذهنتان خطور می‌کند را یادداشت کنید. مثلا استایل، لباس، زرق و برق و شیک.

حالا برای داشتن اسم اکانت قشنگ دخترونه برای اینستا از میان این کلمات، کلمه‌ای که بیشتر از آن خوشتان می‌آید را انتخاب کنید. علاوه بر این می‌توانید برای ساخت اسم مستعار خفن برای پروفایل اینستاگرام این کلمات را با هم ترکیب کنید. مثلا می‌توانیم با ترکیب معادل انگلیسی کلمات استایل و زرق و برق نام کاربری StyleandGlamour را بسازیم. البته از آنجایی که مخاطبین ما فارسی زبان هستند باید تا جای ممکن نام کاربری را به لیست کلمات فارسی نزدیک کنیم.

اگر با این کلمات نتوانستید نام کاربری قشنگ برای اینستاگرام فارسی بسازید می‌توانید نام خودتان را هم به کلمات موردعلاقه‌تان اضافه و آن‌ها را با هم ترکیب کنید. اگر بازهم نتوانستید نام کاربری برای اینستاگرام دخترونه خود انتخاب کنید، می‌توانید از یک نام رندوم استفاده کنید اما حتما حواستان باشد که در این نام حداقل یک کلمه وجود داشته باشد که به محتوای صفحه شما مربوط باشد. نباید یک نام کاملا بی‌معنی و بدون ارتباط با صفحه انتخاب کنید.

2. اسم خاص برای اینستاگرام انگلیسی

یکی دیگر از موارد مهم هنگام انتخاب اسم های خاص برای آیدی اینستاگرام خلاقیت به خرج دادن است. شما هر اسمی که انتخاب کنید حداقل صدها صفحه دیگر با اسم‌هایی مشابه آن وجود خواهند داشت. حالا چگونه باید مخاطبین را از دیگر صفحات به صفحه خودتان هدایت کنید؟ با انتخاب یک اسم مستعار باحال برای اینستا که به راحتی در یاد کاربران باقی می‌ماند. اگر اسم پیج های معروف اینستاگرام که مخاطبین بالایی دارند را نگاه کنید می‌بینید بهترین نام های کاربری اینستاگرام از کلمات خلاقانه و جذاب تشکیل شده است.

3. توجه به قوانین سئو هنگام انتخاب نام کاربری برای اینستاگرام

این تنها مواردی نیستند که در زمان انتخاب اسم ایدی باکلاس اینستاگرام دخترانه و پسرانه باید به آن‌ها توجه کنید. یکی دیگر از مهمترین موارد هنگام انتخاب کردن نام کاربری برای اینستاگرام بهینه بودن آن بر اساس قوانین سئو است. یک اسم ایدی باکلاس اینستاگرام دخترانه انگلیسی باید کلیدواژه اصلی صفحه شما را داشته باشد. در این صورت اگر کسی به دنبال محتوای مرتبط به صفحه شما بگردد، صفحه شما جزو صفحات پیشنهادی برایش به نمایش در می‌آید.

مورد بعدی در انتخاب نام کاربری برای اینستاگرام پسرونه کوتاه بودن و ساده بودن آن است. اسم آیدی دخترونه انگلیسی نباید از نام‌های طولانی و گیج‌کننده تشکیل شده باشد. مخاطبین شما باید با یک نگاه به نام کاربری صفحه بدانند محتوای صفحه در مورد چه موضوعی است. همچنین برای انتخاب نام کاربری برای اینستاگرام دخترانه از کاراکترهای خاص، هشتگ، ایموجی یا اعداد استفاده نکنید. در این صورت احتمال کمی وجود دارد که اسم مستعار برای پروفایل دخترانه اینستا شما در فهرست جستجو به نمایش دربیاید.

4. درنظر داشتن ترند های مربوط به حوزه کاری

بی شک هر کسب و کاری در دنیای مجازی در طول زمان با رشد و کاهش سرچ همراه بوده است که در زمینه انتخاب نام کاربری باید ترند های حوزه کاری خود را مدنظر داشته باشید. اگر در زمینه فروش محصول فعالیت دارید یکی از کلمات مهمی که در رشد و ترقی اکانت شما میتواند تاثیر داشته باشد کلمه خرید بوده است. دقت داشته باشید که در این زمینه نام کاربری تاثیر بسزایی در رشد شما نخواهد داشت بلکه این محتوای شما است که میتواند سبب جذب کاربر از مسیر های مختلف شود.

در این خصوص سایت پلازا طبق بررسی هایی که انجام داده سعی نموده تا شمارا با کوچک ترین مواردی که میتواند در رشد اکانت تاثیرداشته باشد را آشنا کند که یکی از آن موارد نام کاربری بوده است. سادگی تایپ و کوتاه بودن یکی دیگر از موارد مهم در این زمینه بوده که در ادامه این مبحث را بطور دقیق مورد بررسی قرار میدهیم. پیشنهاد میشود نظرات و روش های خود در انتخاب نام کاربری را باما در میان بگذارید تا سایر کاربران نیز امکان استفاده از این موارد را داشته باشند.

5. سادگی تایپ و کوتاه بودن نام کاربری

اگر نام کاربری شما از حروف و کلمات بسیاری برخوردار باشد قطعا کاربر میلی به تایپ آن نخواهد داشت و سعی میکند اکانت شمارا در چند حرف ساده پیدا کند. در این زمینه اگر بتواند با برچسب گذاری صحیح روی مطالب ، اکانت خود را معرفی کنید درصد شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت اما اگر از این موضوع غافل شوید قطعا کاربرانی که بدنبال اکانت شما هستند را از دست خواهید داشت که یکی از موارد مهم در این زمینه کوتاه بودن نام کاربری بوده است.

در این زمینه پیشنهاد میشود که یک برند برای خود بسازید. برند تلفیقی از چند کلمه بوده است که در قالب یک یا دو کلمه پیاده سازی میشود و همین مورد به کاربر این امکان را میدهد تا بدون دغدغه بتواند به سمت اکانت شما روی آورند و در پیدا نمودن آن مشکلی نداشته باشد. نظر شما در مورد 5 روش معرفی شده چیست ؟ ایا موارد مهم دیگری نیز وجود داشته است که به انها اشاره نشده ؟ باما در بخش نظرات همراه باشید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
آموزش نوشتن بیوگرافی اینستاگرام + نمونه های جذاب
بیتا هدایت پور03 فروردین 1402 10:30
thumbnail
آموزش گذاشتن لایو در اینستا؛ هرآنچه که باید در لایو ...
تیم پلازا10 تیر 1401 13:30
thumbnail
آموزش اکسپلور اینستاگرام ؛ ورود پست به اکسپلور اینستا
آلا مصطفوی06 تیر 1401 07:30
thumbnail
IGTV و هر آنچه که لازم است درباره تلویزیون اینستاگرام ...
رقیه رنجبری11 مرداد 1400 13:30

سخن پایانی

انتخاب نمودن نام کاربری امروزه  با توجه به فراگیر شدن اینستاگرام و اپ های دیگر کار دشواری شده است که در این مقاله 5 روش کاربردی و مهم را برای شما معرفی نموده ایم که پیشنهاد میشود موارد مدنظر خود را نیز باما در میان بگذارید. انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام انگلیسی در میزان موفقیت و جذب دنبال کننده برای صفحه شما تاثیر زیادی دارد. با انتخاب یک اسم مستعار خارجی برای اکانت اینستاگرام که از قوانین بالا پیروی می‌کند، می‌توانید یک مخاطبین زیادی را به صفحه خودتان جذب کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402