بهترین خوانندگان هالیوودی ؛ از جاستین بیبر تا لیدی گاگا

بهترین خوانندگان هالیوودی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

موسیقی به‌راحتی می‌تواند قلب و روح ما را تسخیر کند. آرامشی که با شنیدن صدای خوانندگان هاليوودي ممکن است به دست بیاورید، جایگزینی ندارد. برخی از خوانندگان هالیوودی صدای اعجاب‌انگیزی داشته و جادو به پا می‌کنند. امروزه خواننده های هالیوود بسیار پیشرفت کرده و در کل جهان طرفداران زیادی دارند.

هرساله آلبوم‌های زیادی از خواننده های هالیوود روانه مارکت می‌شود. اما این عاشقان موسیقی هستند که تصمیم می‌گیرند کدام قطعه ماندگار باشد. خوانندگان هالیوودی در همه جای دنیا به خصوص کشور ما ایران پرطرفدار هستند. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا 10 خواننده از بهترین خوانندگان هاليوودي را معرفی کرده و به بررسی آثار آن‌ها بپردازیم. با پلازا همراه باشید.

بهترین خواننده های هالیوود

خوانندگان هاليوودي بخش مهمی از صنعت موسیقی را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر افراد زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. اما بهتر است برای شناخت بهترین خوانندگان هالیوودی این مقاله را دنبال کنید.

1. جاستین بیبر – Justin Bieber

  • تاریخ تولد: 1 مارس 1994
  • معروف‌ترین آهنگ: Yummy
  • جوایز: گرمی برای بهترین رقص، رکورد جهانی گینس برای محبوب‌ترین ویدیو آنلاین
خانواده جاستین بیبر
خانواده جاستین بیبر

«جاستین درو بیبر» در شهر انتاریو لندن متولد شد. اولین معلم و مشوق او در موسیقی مادرش بود. پیانو، گیتار، درام و ترومپت را از مادر آموخت و با شرکت در مسابقه‌ای توانست رتبه دوم را به دست بیاورد. مادر جاستین اجراهای او را در یوتیوب گذاشته و این اجراها بسیار پربازدید شد.

جاستین بیبر بهترین خواننده ی هالیوود است که خیلی زود توانست موفقیت چشمگیری را کسب کند. او با اولین آلبوم خود به نام «دنیای من 2» نفر نخست در لیست بیلبورد 200 قرار گرفت. سال 2011 آلبوم دوم خود را با نام «Under the Mistletoe» منتشر کرد و باز هم توانست رکورد فروش را از آن خود کرده و از بهترین خوانندگان هاليوودي شناخته شود. آلبوم‌های این خواننده هالیوود در سال 2012 و 2015 همچنان پرطرفدار بودند.

جاستین تا سال 2020 آلبوم جدیدی نداشت و فقط به چند تک آهنگ بسنده کرد. جاستین از خوانندگان هالیوودی مرد در سال 2018 با هایلی بالدوین (Hailey Baldwin) ازدواج کرد. او در سال 2020 لقب یکی از پرفروش‌ترین خواننده های هالیوود را به دست آورد.

2. اد شیرن – Ed Sheeran

  • تاریخ تولد: 17 فوریه 1991
  • معروف‌ترین آهنگ: Perfect
  • جوایز: گرمی بهترین آلبوم انفرادی، جایزه بهترین آهنگ سال 2017، بهترین هنرمند مرد از نگاه مردم

اد شیرن / بهترین خوانندگان هالیوودی

«اد شیرن» با نام اصلی ادوارد کریستوفر شیرن در انگلستان متولد شده است. او یکی از شناخته‌شده‌ترین ترانه‌سراها، تهیه‌کنندگان و خوانندگان هالیوودی به شمار می‌آید. اد شیرن در سال 2016 با خواندن آهنگ Thinking Out Loud به عنوان یکی از خوانندگان هاليوودي معرفی شد و توانست جایزه آهنگ سال را دریافت کند.

آهنگ معروف او به نام Shape of You تا مدت‌ها رتبه اول را در لیست 100 آهنگ داغ بیلبورد از آن خود کرده بود. اد شیرن از بهترین خواننده های هالیوود علاوه بر خوانندگی در سریال معروف «بازی تاج و تخت» هم بازی کرد. او در سال 2019 با دوست دوران کودکی خود چری سیبورن (Cherry Seaborn) ازدواج کرد و اکنون یک دختر به نام لایرا دارد.

3. آریانا گرانده – Ariana Grande

  • تاریخ تولد: 26 ژوئن 1993
  • معروف‌ترین آهنگ: Bad Idea
  • جوایز: گرمی بهترین آلبوم، جایزه موسیقی MTV Europe برای بهترین بازی آمریکا

آریانا گرانده/عکس از خوانندگان هالیوودی

همچنین بخوانید :

«آریانا گرانده بوترا» ترانه‌نویس، بازیگر و یکی از خوانندگان هاليوودي مطرح است. او در سن 15 سالگی با یک نمایش موزیکال در تئاتر برادوی شروع به کار کرد. آریانا گرانده بهترین خواننده زن هالیوود در فلوریدا به دنیا آمد. در ابتدا با بازی در مجموعه «سم و کت» که نقش یک گربه ولنتاین را داشت به شهرت رسید. پس از آن یک ناشر آمریکایی نمونه کارهای خوانندگی او را در یوتیوب دید و استعداد آریانا را کشف کرد.

در سال 2013 آلبوم اول آریانا از بهترین خواننده های هالیوود فروش بسیار بالایی داشت. آهنگ مشهور او به نام «The Way» توانست در لیست 100 آهنگ داغ بیلبورد رتبه نخست را کسب کند. در حال حاضر آریانا گرانده بعد از کریستین رونالدو (Cristiano Ronaldo) اولین فرد در جهان است که بالاترین آمار دنبال‌کننده و لقب ملکه اینستاگرام را دارد.

4. امینم – Eminem

  • تاریخ تولد: 17 اکتبر 1972
  • معروف‌ترین آهنگ: The Monster
  • جوایز: بهترین آلبوم رپ، گرمی همکاری در بهترین آهنگ رپ، جایزه موسیقی بیلبورد برای بهترین آهنگ رپ

امینم/خوانندگان هالیوود

اگر اهل موسیقی رپ باشید حتما «امینم» با نام اصلی مارشال بروس مدرز سوم را خواهید شناخت. امینم در سال 1999 اولین آلبوم خود را با نام «The Slim Shady LP» منتشر کرد. او یکی از مطرح‌ترین خوانندگان هالیوودی در سبک رپ است که 3 آلبومش به طور متوالی جایزه بهترین آلبوم رپ را گرفت.

از آلبوم‌های شناخته‌شده او باید «Relapse»، آلبوم «Encore» و آلبوم «Recovery» را نام برد. آلبوم ریکاوری یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های رپ در سال 2010 بود. از امینم به عنوان بهترین خواننده رپ در همه دوران‌ها یاد می‌شود. او علاوه بر خوانندگی در فیلم «8 مایل» هم بازی کرده است و توانست اسکار بهترین ترانه را از آن خود کند.

5. تیلور سوئیفت – Taylor Swift

  • تاریخ تولد: 13 دسامبر 1989
  • معروف‌ترین آهنگ: I Knew You Were Trouble
  • جوایز: گرمی آلبوم سال، بهترین آهنگ برای رسانه تصویری، بهترین آهنگ کانتری

تیلور سوئیفت/خوانندگان هالیوودی زن

همچنین بخوانید :

«تیلور آلیسون سوئیفت» یکی از بهترین خوانندگان هالیوودی است. او علاوه بر خواننده یک ترانه‌سرا هم محسوب می‌شود. ترانه‌های تیلور از تجربیات زندگی شخصی‌اش گرفته شده به همین دلیل ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می‌کند.

آلبوم «Fearless» در سال 2008 او را به یکی از شناخته‌شده‌ترین خوانندگان هاليوودي تبدیل کرد. از دیگر آلبوم‌های موفق او باید به «Reputation»، آلبوم «Lover»، آلبوم «Red» و آلبوم «Speak Now» اشاره کرد. تیلور سوئیفت در سال 2019 از پردرآمدترین خوانندگان هالیوود شناخته شد. همچنین نام او به دلیل انتخابش در لیست 100 شخصیت تاثیرگذار (سال‌های 2010، 2015 و 2019) و 100 ستاره ثروتمند (سال 2016 و 2019) در لیست قدرتمندترین افراد جهان قرار گرفته است.

6. کیتی پری – Katy Perry

  • تاریخ تولد: 25 اکتبر 1984
  • معروف‌ترین آهنگ: Wide Awake
  • جوایز: جایزه موسیقی MTV برای بهترین همکاری، بهترین آهنگ از نگاه مردم، بهترین هنرمند زن

کیتی پری/قد خوانندگان هالیوودی

«کیتی پری» با نام اصلی کاترین الیزابت هادسن از بهترین خوانندگان هالیوودی زن در کالیفرنیا متولد شده است. اولین آلبوم کیتی پری با نام «Katy Hudson» در سال 2002 منتشر شد. از آلبوم‌های موفق کیتی پری یکی از خواننده های هالیوود می‌توان به «One of the boys»، آلبوم «Teenage dream»، آلبوم «Prism» و آلبوم «Witness» اشاره کرد. نام کیتی پری بین سال‌های 2011 تا 2018 طبق نظرسنجی مجله Forbes در فهرست پردرآمدترین خوانندگان هاليوودي زن قرار داشت. همچنین او تاکنون توانسته 4 بار رکورد جهانی گینس را از آن خود کند.

7. بیلی آیلیش – Billie Eilish

  • تاریخ تولد: 18 دسامبر 2001
  • معروف‌ترین آهنگ: Bad Guy
  • جوایز: گرمی برای آلبوم سال، جایزه موسیقی آمریکا، جایزه موزیک ویدئویی MTV

عکس بیلی ایلیش با موهای بلوند

همچنین بخوانید :

«بیلی آیلیش» از معروف‌ترین خوانندگان هالیوودی محسوب می‌شود. او در سال 2020 توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند. آلبوم اول بیلی آیلیش با نام «When We All Fall Asleep, Where Do We Go» در سال 2019 رتبه برتر در لیست بیلبورد 200 را به دست آورد. او با خواندن آهنگ مشهور «No Time to Die» در سال 2020 برای فیلم جیمز باند رتبه نخست در بریتانیا شد. همچنین او از جوان‌ترین خواننده های هالیوود است که عنوان بهترین آلبوم سال را دریافت کرده است.

8. ریحانا – Rihanna

  • تاریخ تولد: 20 فوریه 1988
  • معروف‌ترین آهنگ: Umbrella
  • جوایز: گرمی بهترین اجرای رپ و آواز، هنرمند برتر سال 2013، جایزه بیلبورد برای خواننده برتر زن

ریحانا/خواننده هالیوود

«روبین ریحانا فنتی» از برترین خوانندگان هاليوودي و بازیگر مطرح دنیاست. او در سنت مایکل به دنیا آمد و توسط یکی از تهیه‌کنندگان مشهور موسیقی به دنیای خوانندگی معرفی شد. ریحانا در ابتدا با انتشار آلبوم «Music of the Sun» و «A Girl Like Me» در لیست 10 آلبوم پرفروش آمریکا قرار گرفت.

ریحانا از خوانندگان هالیوودی روی فرش قرمز بوده که تاکنون بیش از 250 میلیون آلبوم و تک آهنگ در بازار به فروش رسانده است. به‌همین دلیل او بین خوانندگان هالیوودی لقب پرفروش‌ترین خواننده در جهان را دارد.

9. لیدی گاگا – Lady Gaga

  • تاریخ تولد: 28 مارس 1986
  • معروف‌ترین آهنگ: Rain on Me
  • جوایز: رکورد گینس، جایزه بیلبورد برای بهترین هنرمند و زن سال

لیدی گاگا/خوانندگان هالیوودی روی فرش قرمز

«لیدی گاگا» یکی از برترین خوانندگان هالیوودی، بازیگر سرشناس آمریکایی و ترانه‌سرایی کاربلد است. شهرت اصلی لیدی گاگا با آهنگ‌های پرطرفدار «Poker Face» و «Just Dance» در سال 2008 صورت گرفت. این آهنگ‌ها تا مدت‌های زیادی جزء آهنگ‌های پرفروش و برتر شناخته می‌شدند.

از ‌آلبوم‌های موفق لیدی گاگا می‌توان به «The Fame»، آلبوم «Born This Way» و آلبوم «Artpop» اشاره کرد. 5 آلبوم لیدی گاگا در فهرست بیلبورد 200 رتبه برتر را داشتند. لیدی گاگا علاوه بر خوانندگی در بازیگری هم شهرت زیادی دارد. او با سریال Hotel در سال 2015 در این عرصه فعالیت خود را آغاز کرد. لیدی گاگا از بهترین خوانندگان هاليوودي اولین زنی بود که توانست جوایز مهم گرمی، اسکار گلدن گلوب و بفتا را در یک سال کسب کند.

10. ادل – Adel

  • تاریخ تولد: 5 مه 1988
  • معروف‌ترین آهنگ: Rolling in the Deep
  • جوایز: گرمی بهترین هنرمند، ثبت رکورد گینس، اسکار، گلدن گلوب

 ادل/خوانندگان هالیوودی زن

«ادل» با نام کامل ادل لوری بلو ادکینز اهل بریتانیا است. او یکی از بهترین خواننده های هالیوود شناخته می‌شود. آلبوم دوم او به نام «21» توانست لقب پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی در بریتانیا را کسب کند. تا جایی‌که این رکورد در گینس به نام ادل ثبت شد. آلبوم معروف دیگر ادل به نام «25» در سال 2015 منتشر شد و در هفته اول پرفروش‌ترین آلبوم در کل تاریخ بریتانیا به شمار می‎‌آمد.

عمل زیبایی خوانندگان هالیوودی همیشه موضوع مطرحی است. ادل یکی از خوانندگان هاليوودي محسوب می‌شود که پس از چند سال وقفه در خواندن ناگهان با تغییرات فیزیکی زیادی دیده شد. عده‌ای معتقدند او جراحی کرده، اما خودش این موضوع را تکذیب می‌کند.

جمع بندی

خوانندگان هاليوودي در دنیا طرفداران زیادی دارند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین خواننده های هالیوود را معرفی کنیم. به نظر شما جای کدام خواننده در این لیست خالی است؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
Juliet
.
20 تیر 1402، 15:39
پاسخ
0
1
همشون صداشون قشنگه اما هری استایلز ... :))💜
avatar
سیجل
.
18 تیر 1402، 16:10
پاسخ
3
1
جنیفرلوپز و شکیرا یادتون رفت تازه ایگی و نیکی میناژ و کارد بی و بیانسه هم هستند
avatar
BLACKPINK
.
05 مهر 1401، 08:15
پاسخ
1
2
همشون عالی هستن هالیوود خیلی خواننده خوبی دارههههه💓💓✨✨
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402