امکانات و قابلیت های اپلیکیشن همراه من + لینک دانلود

اپلیکیشن همراه من / دانلود همراه من
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با دانلود و نصب برنامه اپلیکیشن همراه من، مشترکین همراه اول می‌توانند به صورت آنلاین به بسیاری از خدمات این اپراتور دسترسی داشته باشند. اپ همراه من علاوه بر امکان خرید شارژ و پرداخت قبض قابلیت‌های متنوع زیادی از جمله ارتباط با پشتیبانی، دریافت ریز مکالمات و افزایش بستانکاری را به کاربران ارائه می‌کند.

همراه من برنامه‌ای است که هر مشترک همراه اول باید آن را در گوشی خود داشته باشد. شما با این برنامه می‌توانید از بسیاری از خدمات این اپراتور استفاده کرده و از تمام جهات روی حساب خود کنترل داشته باشید.

در ادامه می‌خوانید: 

دانلود اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه اول برای iOS عرضه نشده است و به همین دلیل باید از نسخه تحت وب آن استفاده کنند. کاربران اندروید اما می‌توانند این برنامه را از گوگل‌پلی دانلود کنند. امیدواریم که در آینده اپليكيشن همراه اول برای اپل نیز عرضه شود تا کاربران آیفون با راحتی بیشتری به این برنامه دسترسی پیدا کنند.

امکانات اپلیکیشن همراه من

با دانلود همراه من، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین از خدمات متنوع همراه اول بهره ببرند. برای مثال پس از نصب برنامه همراه اول، می‌توانید صورت حساب سیم کارت دائمی یا میزان شارژ باقی مانده سیم کارت اعتباری خود را مشاهده کنید. صورت حساب را پرداخت کنید یا شارژ بخرید و همچنین به تمامی بسته‌های اینترنتی همراه اول نیز دسترسی داشته و هرکدام را که خواستید فعال کنید.

اپ همراه من / نصب برنامه همراه اول

با این حال امکانات اپ همراه من محدود به این موارد نیست و شامل دیگر قابلیت‌ها از جمله امکان خرید آوار انتظار، دسترسی به تاریخچه پرداخت قبوض و طرح‌های تشویقی و همچنین امکان تبدیل سیم کارت نیز می‌شود. شما در صفحه اول برنامه و با انتخاب گزینه خدمات من می‌توانید به تمامی سرویس‌هایی که با نصب برنامه همراه اول به آن‌ها دسترسی خواهید داشت دست پیدا کنید.

با انتخاب هرکدام از گزینه‌های می‌توانید خدمات مربوط به آن را فعال یا غیرفعال کنید. برای مثال با انتخاب پیامگیر صوتی یا پیامک‌های انبوه می‌توانید هرکدام از این سرویس‌ها را به راه بیاندازید. همچنین در بخش خلاصه کارکرد به خلاصه‌ای مکالمات و مصرف اینترنت سیم کارت خود دسترسی پیدا می‌کنید. بخش بعدی مربوط به آوای انتظار است. در این قسمت می‌توانید به 20 آوای انتظار برتر و همچنین آواهای پیشنهادی اپلیکیشن همراه اولی ها دسترسی پیدا و ابتدا به هرکدام گوش داده و در صورت تمایل آن‌ها را فعال کنید.

اپلیکیشن همراه من / اپليكيشن همراه من براي اپل

سایر قسمت‌ها نیز بسته به هر گزینه قابل فعالسازی یا غیرفعالسازی است و با انتخاب آن‌ها می‌توانید سرویس‌های مربوط به هرکدام را فعال کنید. همچنین در بخش کدهای دستوری اپليكيشن همراه من براي اپل و اندروید، به تمامی کدهای دستوری سیم کارت همراه اول دسترسی خواهید داشت که برای زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید بسیار کاربردی هستند.

افزون بر این یک بخش دیگر به نام لیست سیاه نیز قابل دسترسی است. در این بخش اپلیکیشن همراه من نسخه iOS و اندروید می‌توانید آن دسته از سیم کارت‌های اعتباری خود را که وارد لیست سیاه شدند از این لیست خارج کنید. شما در صورتی که 5 بار به صورت پشت سرهم پین شارژ را اشتباه وارد کنید سیم کارت شما وارد لیست سیاه خواهد شد که از این قسمت می‌توانید آن را از فهرست خارج کنید. سایر قسمت‌ها آدرس دفاتر خدمات، مناطق تحت پوشش اینترنت و مدیریت سیم کارت هستند.

علاوه بر زبانه خدمات چهار زبانه دیگر نیز در اپلیکیشن همراه من اندروید و iOS وجود دارد. یک زبانه به کیف پول همراه اول اختصاص دارد که در آن می‌توانید کیف پول خود را فعال و شارژ کنید. در زبانه بسته‌ها می‌توانید بسته‌های فعال سیم‌کارت از بسته‌های اینترنتی گرفته تا مکالمه و ترکیبی را مشاهده کنید و در صورت نیاز بسته جدید خریداری کنید.

دانلود همراه من / اپلیکیشن همراه من نسخه ios

دو زبانه دیگر اپ همراه من زبانه خانه و صورت حساب هستند. زبانه خانه که صفحه اول اپلیکیشن همراه من اپل و اندروید است و اطلاعات کلی در مورد سیم کارت و حساب شما در آنجا به نمایش در می‌آید. در این صفحه و با انتخاب گزینه طرح‌های تشویقی می‌توانید به این طرح‌ها از جمله هدیه روز تولد و هدیه پرداخت غیرحضوری تا روز 6 ام هر ماه را فعال کنید.

زبانه صورت حساب همانطور که از نامش پیداست، صورت حساب شما را نشان می‌دهد. در این قسمت می‌توانید صورت حساب میان دوره و پایان دوره خود را با جزییات، مشاهده و مبلغ آن‌ها را پرداخت کنید. همچنین در زبانه‌های بالای صفحه می‌توانید نسبت به تقسیط بدهی یا افزایش بستانکاری حساب خود اقدام کنید. البته برای قسط بندی باید مبلغ صورت حساب شما حداقل 50 هزار تومان باشد.

سوالات متداول

1. چرا اپلیکیشن همراه من کار نمیکنه؟

در صورتی که شما در حال استفاده از اپلیکیشن همراه من قدیمی باشید ممکن است با گذشت زمان نسخه‌های قدیمی از کار بیافتند. برای حل این مشکل توصیه می‌شود یا از اپلیکیشن همراه من نسخه وب استفاده کنید یا اپ همراه من را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

2. چگونه از اپلیکیشن همراه من اینترنت رایگان بگیریم؟

در صفحه اول برنامه با انتخاب گزینه‌ طرح‌های تشویقی می‌توانید در روز تولد خود و همچنین با پرداخت غیرحضوری و زودهنگام قبض سیم کارت دائمی اینترنت رایگان دریافت کنید.

3. اپلیکیشن همراه من چیست؟

اپلیکیشن همراه من برای اندروید و iOS عرضه شده و یک برنامه برای مدیریت حساب مشترکان اپراتور همراه اول است. کاربران از طریق اپلیکیشن همراه من در ایفون یا در گوشی اندرویدی خود می‌توانند به تمامی سرویس‌ها و خدمات این اپراتور به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

4. آیا اپلیکیشن همراه من هزینه دارد یا رایگان است؟

دانلود اپلیکیشن همراه اول اندروید و همچنین نسخه iOS آن کاملا رایگان است و شما تنها برای فعالسازی بسته‌ها و برخی خدمات اضافی باید هزینه پرداخت کنید.

5. چگونه در اپلیکیشن همراه من امتیاز جمع کنیم؟

با ثبت نام در باشگاه مشتریان، شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبض سیم کارت دائمی، باقی مانده حجم ترافیک داخلی بسته، ثبت نام سیم کارت و همچنین دعوت از دوستان به باشگاه مشتریان می‌توانید امتیاز دریافت کنید.

6. چگونه از اپلیکیشن همراه من اینترنت بخریم؟

در صفحه اول از پایین صفحه گزینه بسته‌ها را انتخاب کنید و بعد گزینه خرید بسته جدید را لمس کنید.

7. چرا اپلیکیشن همراه من کار نمیکند؟

ممکن است نسخه آن قدیمی شده باشد یا دیتای برنامه دچار مشکل شده باشد. یک بار برنامه را حذف و سپس آخرین نسخه آن را نصب کنید.

8. چگونه اپلیکیشن همراه من را نصب کنیم؟

به گوگل‌پلی بروید و آن را دانلود و نصب کنید.

9. چگونه اپلیکیشن همراه من را در ایفون نصب کنیم؟

اپلیکیشن همراه اول برای ایفون عرضه نشده است. کاربران آیفون می‌توانند از نسخه تحت وب اپ همراه من استفاده کنند.

10. چگونه وارد اپلیکیشن همراه من شویم؟

اگر برای اولین بار وارد برنامه می‌شوید باید ابتدا شماره خود را وارد و سپس کد تایید که پیامک می‌شود را به برنامه بدهید. بعد از آن می‌توانید وارد برنامه شوید.

سخن پایانی

علاوه بر اینکه با دانلود اپلیکیشن همراه اول اینترنت رایگان از طریق طرح‌های تشویقی در اختیار شما قرار می‌گیرد، نصب برنامه همراه اول، به شما این امکان را می‌دهد تا به بسیاری از سرویس‌ها و خدمات همراه اول هم دسترسی داشته باشید. البته متاسفانه اپلیکیشن همراه اول من برای ایفون منتشر نشده و کاربران اپل مجبور هستند از نسخه تحت وب آن استفاده کنند. با این حال در نسخه وب نیز تمامی امکانات در دسترس کسانی که دنبال اپليكيشن همراه اول براي iOS هستند قرار خواهد داشت. نظر شما در مورد این برنامه چیست؟ آیا تا به حال به فکر دانلود همراه من افتاده‌اید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402