بررسی اپلیکیشن پخش فیلم و سریال «فیلیمو» | جایگزین ایرانی نتفلیکس

اپلیکیشن فیلیمو / اپلیکیشن فیلیمو برای تلویزیون سامسونگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به احتمال بسیار زیاد تا به حال اسم فیلیمو را شنیده‌اید. این سرویس خدمات خود را در قالب اپلیکیشن فیلیمو در پلتفرم‌های مختلف به کاربران ارائه می‌کند. کاربران با دانلود برنامه فیلیمو و نصب این اپ می‌توانند به تعداد بسیار زیادی فیلم و سریال ایرانی و همچنین خارجی از طریق اینترنت دسترسی داشته باشند.

فیلیمو به عنوان اولین سرویس ویدیو به درخواست در ایران در سال 93 فعالیت خود را شروع کرد. این پلتفرم تقریبا مانند سایر پلتفرم‌های پخش آنلاین مثل نتفلیکس و اپل تی‌وی است و تا به امروز بیش 30 سریال اختصاصی تولید کرده و همچنین بیش از 45 هزار فیلم و سریال در 48 ژانر مختلف در اختیار کاربران قرار داده است.

در ادامه می‌خوانید:

دانلود و نصب اپ فیلیمو

همانطور که گفتیم اپلیکیشن فیلیمو برای لب تاب، اندروید و همچنین تلویزیون‌های هوشمند عرضه شده و کاربران علاوه بر اینکه می‌توانند به نصب فیلیمو برای ایفون و اندروید بپردازند، اپلیکیشن فیلیمو برای لپ تاپ و تلویزیون را هم دریافت و از آن استفاده کنند. البته اپلیکیشن فیلیمو برای تلویزیون هوشمند در حال حاضر وجود ندارد. اگر تلویزیون شما از اندروید تی‌وی پشتیبانی نمی‌کند یا باید یک اندروید باکس فیلیمو بخرید. همچنین اپلیکیشن فیلیمو برای ایفون هم عرضه نشده و کاربران iOS به جای آن باید از نسخه تحت وب این سرویس استفاده کنند.

امکانات اپلیکیشن فیلیمو

با دانلود برنامه فیلیمو می‌توانید به تمامی امکانات و همچنین محتوای ویدیویی موجود در این پلتفرم دسترسی پیدا کنید. نصب اپ فیلیمو برای پلتفرم‌های مختلف از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا ویندوز، مک و اندروید امکان‌پذیر است و از این حیث این سرویس جزو سرویس‌های برتر در کشور به شمار می‌آید.

1. ویترین

شما پس از دریافت اپلیکیشن فیلیمو برای اندروید در صفحه اول و زبانه ویترین ابتدا با فیلم‌ها و سریال‌های منتخب این سرویس آشنا می‌شوید. کمی پایین‌تر قسمت ویژه انتظار شما را می‌کشد که در آن می‌توانید محبوب‌ترین و برترین عناوین هر روز را مشاهده و انتخاب کنید.

دانلود برنامه فیلیمو / نصب اپ فیلیمو

پس از آن، بخش قسمت اول رایگان قرار دارد. این بخش به سریال‌ها و برنامه‌هایی اختصاص دارد که با دریافت اپلیکیشن فیلیمو برای تلویزیون سامسونگ و دیگر پلتفرم‌ها می‌توانید قسمت اول آن‌ها به صورت رایگان و بدون خریدن اشتراک تماشا کنید. در ادامه بخش‌های تازه‌های فیلیمو، سریال‌های اختصاصی، انیمیشن و دیگر ژانرها و دسته‌بندی‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

با توجه به تعداد بالای عناوین، امکان فیلتر و جستجوی آن‌ها نیز فراهم شده است. برای جستجو کافی است از بالای صفحه آیکون ذره‌بین را لمس کنید و برای فیلتر کردن آن‌ها نیز سه خط افقی کنار ذره‌بین را لمس کنید. در بخش فیلتر می‌توانید برای عناوینی که در فیلیمو هستند دسته‌بندی و فیلتر ایجاد کنید. مثلا تنها سریال‌ها را ببینید یا فقط عناوینی که امتیاز بالایی دارند یا به زبان اصلی هستند را ببینید. همچنین امکان دسته‌بندی بر اساس کشور سازنده و رده‌سنی هم در این قسمت فراهم است.

دانلود برنامه فیلیمو / اپلیکیشن فیلیمو برای کامپیوتر

پس از اینکه فیلترها را ایجاد کردید گزینه ایجاد فیلتر را انتخاب کنید تا تمامی عناوینی که با فیلترهای شما سازگاری دارند به نمایش دربیایند. پس از اینکه عنوان موردنظرتان را پیدا کردید برای تماشا کردن آن کافی است گزینه تماشا را فشار دهید. اگر سریال باشد می‌توانید قسمت‌های دلخواه خود را پخش کنید. علاوه بر این در پایین صفحه این قسمت از اپلیکیشن فیلیمو برای کامپیوتر و دیگر دستگاه‌ها، می‌توانید نظر خود را در مورد آن فیلم یا سریال ثبت کرده و نظرات سایر کاربران را هم بخوانید. اما در بالای صفحه هم 3 گزینه وجود دارد.

نصب اپ فیلیمو / اپلیکیشن فیلیمو برای ویندوز

با انتخاب گزینه اول می‌توانید آن فیلم را نشان کنید و بعدا به تماشای آن بپردازید. با انتخاب گزینه وسطی می‌توانید فیلم را دانلود کنید تا بعدا بدون نیاز به اینترنت بتوانید آن را تماشا کنید و با گزینه آخر هم می‌توانید صفحه مربوط به آن عنوان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

2. دسته بندی

زبانه دیگری که از قسمت پایین اپلیکیشن فیلیمو برای ویندوز و اندروید در دسترس است زبانه دسته‌بندی است. در این بخش می‌توانید تمامی دسته‌بندی‌های موجود در این سرویس را مشاهده کنید. مثلا سریال‌ها دسته‌بندی جداگانه دارند.

دانلود برنامه فیلیمو / اپلیکیشن فیلیمو برای اندروید / نصب اپ فیلیمو

همینطور فیلم‌های ایرانی، ژانرهای مختلف و عناوین خارجی هم دارای دسته‌بندی‌های مخصوص خودشان هستند.

3. فیلم های من

زبانه آخر در اپلیکیشن فیلیمو برای اندروید، زبانه فیلم‌های من است. در این بخش و در قسمت گالری آفلاین می‌توانید تمامی عناوینی که آن‌ها را برای تماشای آفلاین دانلود کردید ببینید.

نصب اپ فیلیمو / اپلیکیشن فیلیمو اندروید / دانلود برنامه فیلیمو

در بخش مشاهده شده‌ها می‌توانید عناوینی که تا آن لحظه تماشا کردید را ببینید و در قسمت آخر یعنی نشان شده‌ها هم، فیلم‌ها و سریال‌هایی که در اپلیکیشن فیلیمو اندروید و iOS آن‌ها را علامت گذاری کردید را می‌توانید پیدا کنید.

سوالات متداول

1. چگونه اپلیکیشن فیلیمو را روی تلویزیون نصب کنیم؟

اپلیکیشن فیلیمو برای تلویزیون اندروید عرضه شده است. ابتدا مطمئن شوید تلویزیون شما مجهز به اندروید تی‌وی است سپس از طریق تلویزیون به گوگل‌پلی بروید و اپلیکیشن Filimo for Android TV را دانلود کنید.

2. ایا اپلیکیشن فیلیمو رایگان است؟

دانلود و نصب برنامه فیلیمو رایگان است. همچنین ترافیک شما حین تماشای محتوای این سرویس نیز به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. با این وجود برای تماشای عناوینی که در این سرویس وجود دارند باید ابتدا اشتراک خریداری کنید.

3. چگونه در اپلیکیشن فیلیمو فیلم دانلود کنیم؟

در صفحه مربوط به هر فیلم از بالای صفحه، آیکون ابر با یک فلش رو به پایین را لمس کنید.

سخن پایانی

با دانلود برنامه فیلیمو می‌توانید به تعداد زیادی فیلم و سریال در ژانرهای مختلف دسترسی داشته و هر زمان که خواستید فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنید. با این حال مهمترین ویژگی این سرویس امکان نصب اپ فیلیمو روی دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های مختلف است که توانسته دسترسی به این سرویس را به اندازه قابل توجهی آسان کند. نظر شما در مورد اپلیکیشن فیلیمو چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از آن را داشته‌اید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402