دانلود اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی | معرفی سرویس های متنوع رقیب اسنپ

اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی / اپ تاکسی اینترنتی تپسی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی، دومین برنامه درخواست خودرو کشور و رقیب اصلی اسنپ به شمار می‌آید. اپ تاکسی اینترنتی تپسی برخلاف اسنپ همچنان تمرکز اصلی خود را به ارائه سرویس درخواست خودرو معطوف کرده و کاربران در 18 شهر کشور می‌توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن تپسی، به صورت اینترنتی درخواست خودرو کنند.

تپسی ابتدا در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون در بیش از 15 شهر به همراه بیش از 1 میلیون راننده به کاربران خدمت‌رسانی می‌کند. اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی در حال حاضر پس از اسنپ، محبوب‌ترین سرویس تاکسی اینترنتی در ایران است.

در ادامه می‌خوانید:

دانلود برنامه تپسی

دانلود تپسی برای ایفون و اندروید امکان‌پذیر است. همچنین به تازگی نسخه سازگار با هارمونی این برنامه هم برای دارندگان گوشی‌های هواوی منتشر شده است. به همین ترتیب دانلود تپسی رانندگان iOS و اندروید نیز از فروشگاه‌های مختلف قابل انجام است. همچنین اگر تمایلی به نصب اپلیکیشن تپسی نداشته باشید نیز می‌توانید از نسخه وب اپلیکیشن تپسی استفاده کنید.

امکانات اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی

اپ تاکسی اینترنتی تپسی همانطور که گفتیم برخلاف رقیب اصلی خود یعنی اسنپ، همچنان تمرکز اصلی خود را به ارائه خدمات متمرکز بر درخواست خودرو معطوف کرده و وارد حوزه‌های سفارش غذا، رزرو بلیط یا مشاوره تلفنی با پزشکان نشده است. به همین دلیل شما پس از نصب اپلیکیشن تپسی برای iOS و اندروید با یک برنامه با رابط کاربری ساده مواجه می‌شوید، به طوری که حتی اگر برای اولین بار در حال استفاده از این برنامه باشید هم به راحتی می‌توانید پس از گذشت مدت کوتاهی با تمام قابلیت‌های آن آشنا شوید.

پس از دانلود وب اپلیکیشن تپسی شما در صفحه اول با نقشه شهر محل زندگی خود مواجه می‌شوید. در ابتدا باید با نشانگر مشکی ابتدا مبدا و سپس مقصد را مشخص کنید و در ادامه می‌توانید از بین سرویس‌های متنوع تپسی یکی را انتخاب کنید. اما این سرویس‌ها هرکدام چه هستند و چه کاربردی دارند؟

1. سرویس کلاسیک

سرویس کلاسیک در حقیقت همان سرویس ساده درخواست خودرو است. با این سرویس شما می‌توانید برای رفتن به مقصد خود یک خودرو درخواست کنید و سپس یکی سفیران تپسی پس از قبول درخواست شما، به محلی که به عنوان مبدا مشخص کرده‌اید می‌رود.

2. تاکسی

سرویس تاکسی مانند سرویس کلاسیک است با این تفاوت که با انتخاب این سرویس تنها خودروهای تاکسی سبز یا زرد به مبدا شما ارسال خواهند شد. این سرویس برای کسانی که نمی‌خواهند از خودروهای شخصی استفاده کنند یا کسانی که می‌خواهند به داخل طرح ترافیک یا آلودگی هوا بروند بیشتر مناسب است. سرویس تاکسی تپسی در حال حاضر تنها در تهران قابل استفاده است.

پایه نگهدارنده موبایل مغناطیسی کلومن مدل K-HD010
پایه نگهدارنده موبایل مغناطیسی کلومن مدل K-HD010Koluman K-HD010 Magnet Phone Holder
نحوه اتصالآهنربا
میزان چرخش360 درجه

3. تپسی پلاس

سرویس تپسی پلاس نسبت به کلاسیک قیمت بالاتری دارد و دلیل آن هم این است که خودروهای این سرویس مدل بالاتری داشته و عمر کمتری دارند. همچنین رانندگانی که در این سرویس فعالیت می‌کنند جزو رانندگانی هستند که بالاترین امتیاز را از مسافرین قبلی خود دریافت کردند. البته این سرویس هم در حال حاضر تنها در تهران قابل استفاده است.

3. اتوپیک

حتما تا به حال پیش آمده که بخواهید یک بسته را با پیک به جای دیگری ارسال کنید اما نگران انتقال آن با موتور بودید. تپسی برای شما سرویس اتوپیک را درنظر گرفته است. با این سرویس می‌توانید بسته‌هایی که حساسیت بیشتری داشته و نیاز به مراقبت دارند را با خودرو به مقصد موردنظرتان ارسال کنید. در این سرویس می‌توانید موقعیت بسته را در هر لحظه روی نقشه مشاهده کنید.

دانلود برنامه تپسی / نصب اپلیکیشن تپسی

4. همیار

یکی از جدیدترین خدمات تپسی سرویس همیار است. اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید از خانه خارج شوید می‌توانید با انتخاب این سرویس و ارائه لیست خرید یکی از سفیران تپسی را به فروشگاه یا داروخانه موردنظر خود بفرستید تا خریدهایتان را انجام داده و به شما تحویل دهد. پس از قبول درخوست شما، باید با همیار تماس بگیرید و جزییات را با او هماهنگ کنید. همچنین باید ابتدا هزینه خریدها را به حساب او کارت به کارت کنید. در حال حاضر سقف انجام خرید 100 هزار تومان است.

5. موتوپیک

این سرویس پیک تپسی همانطور که از نامش پیداست برای ارسال مرسوله‌ها از طریق موتور کاربرد دارد. در این سرویس هم مانند سرویس اتوپیک می‌توانید موقعیت لحظه‌ای بسته خود را روی نقشه مشاهده کنید.

شارژر فندکی مدل Mi CZCDQ01BY
شارژر فندکی مدل Mi CZCDQ01BYMi CZCDQ01BY Car Charger
تعداد درگاه خروجی2 عدد
نوع درگاه خروجی USB 3.0

6. تپسی لاین

دیگر سرویسی که با دانلود اپلیکیشن تپسی برای اپل و اندروید در دسترش شما قرار می‌گیرد، تپسی لاین است. با این سرویس می‌توانید به صورت اشتراکی با دیگر کاربرانی که مسیر یکسانی با شما دارند از یک خودروی تپسی استفاده کنید. این سرویس فعلا به دلیل همه‌گیری کرونا از دسترس خارج شده است.

7. هم خط

اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی / اپ تاکسی اینترنتی تپسی / دانلود برنامه تپسی

یکی از اقتصادی‌ترین سرویس‌های برنامه وب تپسی، هم‌خط است. این سرویس از روی صفحه اول برنامه و با انتخاب گزینه خطوط سرویس هم‌خط قابل دسترسی است. در این سرویس شما مانند خطوط اتوبوس می‌توانید از خطوطی که تپسی مشخص کرده استفاده و از طریق مینی‌بوس‌هایی که در ابتدای خط قرار دارند به آخر خط بروید. همچنین می‌توانید از قبل جای خود را روی خط رزرو کنید تا نگرانی از بابت نبود جا نداشته باشید. این سرویس هم فعلا تنها در تهران قابل استفاده است.

8. رزرو سفر

دانلود برنامه تپسی / نصب اپلیکیشن تپسی / اپ تاکسی اینترنتی تپسی

علاوه بر سرویس‌های بالا، یکی دیگر از امکانات اپ تاکسی اینترنتی تپسی، امکان رزرو سفر است. با این ویژگی شما می‌توانید از چند روز قبل سفر خود را رزرو کنید تا دیگر نیازی نباشد منتظر قبول درخواست خود از سوی سفیران بمانید. به این صورت سفیری که درخواست شما را قبول کرده در روز و ساعتی که اعلام کردید به مبدا می‌آید و شما را به مقصد می‌رساند. این ویژگی تنها برای تپسی کلاسیک و تپسی پلاس قابل استفاده است.

سوالات متداول

1. آیا امکان درخواست تلفنی خودرو از تپسی وجود دارد؟

اگر کار با گوشی و اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی برایتان راحت نیست و یا اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید می‌توانید با شماره‌گیری 1630 به صورت تلفنی درخواست خودروی خود را به تپسی اعلام کنید.

2. تپسی در کدام شهرها فعالیت دارد؟

شهروندان شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه، لاهیجان، رشت، انزلی، تبریز، ساری، یزد، کرمان، قم، اهواز، بابل، قائم شهر و آمل می‌توانند با دانلود برنامه تپسی برای ایفون و اندروید از خدمات آن استفاده کنند.

3. اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی برای کدام سیستم عامل‌ها عرضه شده است؟

امکان نصب اپلیکیشن تپسی در حال حاضر برای کاربران iOS، اندروید و هارمونی وجود دارد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین برنامه‌های کاربردی اندروید که شما را غافلگیر ...
تیم پلازا12 شهریور 1402 08:30
thumbnail
نقد و بررسی اپلیکیشن نماوا و امکاناتش | تماشای آنلاین ...
محمد علی‌محمدی30 مرداد 1400 13:00
thumbnail
نقد و بررسی اپلیکیشن «تلوبیون» | برنامه های صدا و سیما ...
محمد علی‌محمدی26 مرداد 1400 21:00
thumbnail
امکانات و قابلیت های اپلیکیشن همراه من + لینک دانلود
محمد علی‌محمدی26 مرداد 1400 15:00

سخن پایانی

اپلیکیشن درخواست خودرو تپسی با گذشت 5 سال از فعالیت خود توانسته به یکی از بزرگترین سرویس‌های درخواست خودرو کشور تبدیل شود و روزانه مسافران زیادی را در 18 شهر کشور منتقل کند. برنامه‌ای که حواشی خیلی کمتری نسبت به اسنپ داشته و بدون سر و صدا مشغول گسترش خدمات و سرویس‌های خود است. نظر شما در مورد اپ تاکسی اینترنتی تپسی چیست؟ تپسی را بهتر می‌دانید یا اسنپ؟

پایه نگهدارنده موبایل دابلیو یو دابلیو مدل Z07
پایه نگهدارنده موبایل دابلیو یو دابلیو مدل Z07WUW Z07 Phone Holder
نحوه اتصالپایه مکنده

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402