بیوگرافی ساره بیات ؛ نگاهی بر زندگینامه و حواشی او

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ساره بیات یکی از بازیگران زن معروف کشور ایران محسوب می‌شود که تاکنون در آثار مختلفی ایفای نقش داشته و از بازی او تحسین شده است. در این مقاله قصد داریم به سراغ بیوگرافی ساره بیات و زندگی او را بررسی کنیم.

ساره بیات بازیگر ایرانی متولد دهه پنجاه طی سال‌های اخیر توانسته شهرت زیادی کسب کند و جز بازیگران بسیار دیده شده کشورمان باشد. او با سریال «یک مشت پر عقاب» دیده شد و سینما را نیز با فیلم «مقلد شیطان» شروع کرد. ساره بیات تابدین‌جا توانسته بیش از 20 نامزدی جوایز مختلف را دریافت کند و جز هنرپیشگان حرفه ای کشور باشد. این بازیگر عمدتا به واسط سریال مشهور «عاشقانه» و «دل» که هردو از ساخته‌های منوچهر هادی بودند و بازار داغی داشتند، شهرت کسب کرد. عده‌ای از مخاطبان لحن سرد و عصبیت نقش‌های او انتقاد می‌کنند. از این رو در مقاله پیش‌رو پلازا قصد داریم تا با زندگی نامه ساره بیات همراه شما باشیم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی ساره بیات

  • تاریخ تولد ساره بیات: 14 مهر 1358
  • سن ساره بیات: 43 سال
  • قد ساره بیات: 160 سانتی متر
  • صفحه اینستاگرام ساره بیات: sarehbayat@
  • وضعیت تاهل: متاهل

بیوگرافی و زندگی خصوصی ساره بیات

در این بخش سراغ زندگینامه ساره بیات می‌رویم و درباره او از سنین کودکی تا شروع کار بازیگری او می‌گوییم.

بیوگرافی ساره بیات ؛ کودکی و نوجوانی

اطلاعات شخصی ساره بیات

در بیوگرافی ساره بیات باید بگوییم که او متولد 14 مهر ماه 1358 است و اگر کنجکاو هستید که بدانید ساره بیات اهل کجاست؟ باید بگوییم او اصالتا مشهدی است. ساره یک خواهر کوچکتر از خود به نام سروین دارد. سروین بیات با رضا قوجان‌نژاد فوتبالیست کشورمان ازدواج کرده و در خارج از کشور زندگی می‌کند. ساره بیات در کودکی دختری آرام و منطقی بود. به درس خواندن علاقه زیادی داشت و همیشه کتاب به دست دیده می‌شد. ساره بیات از همان کودکی به هنر و بازیگری علاقه نشان می‌داد. اما هربار با مخالفت شدید خانواده‌اش روبه‌رو شد.

تحصیلات

ساره بیات توانست به دلیل علاقه فراوانش به بازیگری در این رشته تا مقطع کارشناسی ادامه تحصیل بدهد. او در موسسه کارنامه تحصیلات آکادمیک خود را گذراند و فارغ‌التحصیل شد. در زندگینامه ساره بیات باید به این نکته اشاره کنیم که او برای رسیدن به این هدفش تلاش زیادی کرد. پدر و مادرش با او مخالف بودند تا در رشته بازیگری تحصیل کند. به همین دلیل ساره بیات به طور پنهانی انتخاب رشته کرد و تا مدت‌ها نگفت چه رشته‌ای قبول شده است. جالب است در بیوگرافی ساره بیات بدانید که او علاوه بر هنر در رشته صنایع فرش هم تحصیل کرده است.

زندگی خصوصی ساره بیات

زندگی خصوصی ساره بیات

در این قسمت درباره ساره بیات و همسرش و فرزندش بیشتر می‌خوانید. پیش‌تر این بازیگر همیشه در مصاحبه‌های خود می‌گفت که عجله‌ای برای ازدواج ندارد اما منوچهر هادی کارگردان سریال دل اولین کسی بود که در مورد ازدواج خانم بیات خبر داد. زمانی‌که از او انتقاد شد چرا نقش اول زن را به بازیگری بالای 35 سال داده‌ای، منوچهر هادی در جواب گفت:

چه اشکالی دارد که دخترها در سن بالاتر ازدواج کنند؟ مثلا خانم بیات در زندگی واقعی خود هم به تازگی قرار است وارد زندگی مشترک بشود.

این حواشی با سکوت ساره بیات فراموش شد تا این‌که «علیرضا افکاری، همسر اول ساره بیات و از موسیقی‌دانان مشهور کشورمان در تاریخ 4 اردیبهشت 1400 با متن و ویدیویی خبر از ازدواجش با خانم بیات داد.

او متنی با این مضمون را در اینستاگرام خود منتشر کرد:

همسرم، بانوی زیبای من… در تمام سال‌های گذشته زندگی مشترکمان، سال‌هایی که در کنارت زیستم، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست. برای تأثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگی‌ام، برای داشتنت، برای بودنِ همیشگی‌ات در کنارم و عشقی که هر دم به زندگی‌ام رنگی بدیع می‌بخشد از تو سپاسگزارم. باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه‌ور باشیم و جاودان، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشم‌های مهربان تو بوده و هست…

همراه با این متن ویدیویی از عکس‌های ساره بیات و آهنگی با خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی آقای افکاری منتشر شد. خانم بیات در کامنتی با این جمله خبر ازدواجش را تایید کرد:

علیرضای عزیزم… برای حضور شایسته‌ات در این سال‌ها ممنونم.

در ادامه می‌توانید عکس ساره بیات و همسرش را مشاهده کنید:

عکس ساره بیات و همسرش

اطلاعات و زندگی شغلی ساره بیات

در این قسمت با بررسی فعالیت‌های شغلی این بازیگر همراه شما هستیم.

بیوگرافی ساره بیات ؛ آغاز فعالیت هنری

بیوگرافی ساره بیات همیشه با فعالیت هنری همراه بوده است. او با سن خیلی کم در تئاتر مشغول به کار بود. اجراهای زیادی در تئاتر انجام داده تا این‌که مشغول تحصیل در دانشگاه شد و وقفه‌ای افتاد. او پس از اتمام درسش توانست اولین کار تصویر خود را در سریال پرطرفدار «یک مشت پر عقاب» انجام بدهد. سریال تاریخی «بانو» هم از دیگر فیلم های ساره بیات است که باعث دیده شدن او در تلویزیون بود. اما با فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» در بین مردم شناخته شد.

فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی ساره بیات

ادامه راه و تثبیت جایگاه بازیگری

خانم بیات به راه خود در بازیگری ادامه داد و دیری نپایید که توانست در پروژه بزرگ «محمد رسول الله» نقش کلیدی حلیمه را داشته باشد. او با سریال «عاشقانه»، سپس «دل» و بعد از آن «گیسو» بسیار دیده شد به طوری که توانست معروفیت زیادی بدست آورد. به نقش‌های خانم بیات در سریال‌های منوچهر هادی هم انتقادهای زیادی می‌شد و هم بسیار او را تحسین می‌کردند. او طی سال‌های اخیر فیلم جنجالی «عنکبوت» را بازی کرد و در این فیلم نقشی کاملا متفاوت داشت. او همسر یک قاتل سریالی بود و به خوبی توانست از عهده نقش خود برآید.

جوایز و افتخارات ساره بیات

اطلاعات شخصی ساره بیات

در بیوگرافی ساره بیات می‌توان از چندین فیلم سینمایی تاثیرگذار نام برد. شاید او در طول زندگی کاری خود تعداد کمی فیلم و سریال بازی کرده باشد، اما برخی از آن‌ها در سطح بین‌المللی بسیار موفق بوده‌اند. در ادامه جوایز او را می‌بینید.

همچنین بخوانید :
سال دریافتعنوان جایزهنام فیلم

وضعیت

1389دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجرجدایی نادر از سیمینبرنده
1390خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلینجدایی نادر از سیمینبرنده
1391بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندنجدایی نادر از سیمینبرنده
1391بهترین بازیگر زن جشنواره بین‌المللی فیلم پام اسپرینگزجدایی نادر از سیمینبرنده
1394بهترین بازیگر زن جشنواره تیبورون آمریکافصل فراموشی فریبابرنده
1395بهترین بازیگر زن جشنواره بین‌المللی کویینز ورلدفصل فراموشی فریبابرنده
1396بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم شانگهایزردبرنده

فیلم های ساره بیات

در این قسمت از بیوگرافی ساره بیات به آثار سینمایی او اشاره می‌کنیم. خانم بیات در فیلم‌های موفق زیادی حضور داشته است. او شانس همکاری با کارگردانان بزرگی همچون اصغر فرهادی را در کارنامه کاری خود دارد. در ادامه به معرفی 7 فیلم از معروف‌ترین فیلمهای ساره بیات می‌پردازیم.

1. فیلم جدایی نادر از سیمین

فیلم های ساره بیات و شهاب حسینی / فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی ساره بیات

  • سال پخش: 1389
  • کارگردان: اصغر فرهادی
  • بازیگران دیگر: شهاب حسینی، پیمان معادی، لیلا حاتمی

فیلم سینمای «جدایی نادر از سیمین» یکی از فیلم های ساره بیات و شهاب حسینی است که نقش مقابل هم را بازی کرده‌اند. او با این فیلم سینمایی در بین مخاطبین سینما و تلویزیون شناخته شد. اصغر فرهادی کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم با ارزش را برعهده داشت.

جدایی نادر از سیمین توانست برنده جایزه اسکار بهترین فیلم به زبان غیر انگلیسی بشود. خانم بیات در این فیلم کنار بازیگران بزرگی همچون «لیلا حاتمی»، «شهاب حسینی»، «مریلا زارعی»، «پیمان معادی»، «بابک کریمی» و «شیرین یزدان‌بخش» بازی کرد. فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین از جمله فیلم های ساره بیات است که در ژانر درام ساخته شده و با موضوع تاثیرگذاری که دارد مخاطبین زیادی را با خود همراه خواهد کرد.

سیمین قصد دارد با همسرش نادر و دخترش ترمه مهاجرت کند. نادر به دلیل نگه‌داری از پدرش که آلزایمر داشته مخالفت می‌کند. او از پرستاری (با بازی ساره بیات) برای مراقبت از پدرش کمک می‌گیرد. اختلافات نادر و سیمین به دادگاه کشیده و منجر به طلاق می‌شود. نادر متوجه می‌شود پرستار پدرش دست‌های او را بسته و به بیرون از خانه رفته است. عصبانیت شدید او باعث اتفاقات بدی شده که زندگی خود و پرستار را بهم می‌ریزد.

2. فیلم محمد رسول الله

فیلم های ساره بیات

  • سال پخش: 1393
  • کارگردان: مجید مجیدی
  • بازیگران دیگر: مهدی پاکدل، علی‌رضا شجاع‌نوری، محسن تنابنده، علیرضا جلیلی، مینا ساداتی، رعنا آزادی‌ور

فیلم «محمد رسول الله» در بین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی ساره بیات بسیار متفاوت‌تر است زیرا ژانری تاریخی و اسلامی دارد. خانم بیات در این اثر نقش حلیمه سعدیه دایه پیامبر اسلام و زنی بادیه نشین را دارد که از حضرت محمد محافظت می‌کند. ساره بیات از پس این نقش خوب برآمده و سهم بزرگی در نشان دادن کودکی پیامبر اسلام در این فیلم دارد.

3. فیلم زرد

فیلم های ساره بیات / سریال های ساره بیات

  • سال پخش: 1395
  • کارگردان: مصطفی تقی زاده
  • بازیگران دیگر: شهرام حقیقت‌دوست، بهرام رادان، بهاره کیان‌افشار

اکثر فیلم های ساره بیات ژانری درام داشته و این موضوع باعث شده تا او را بازیگری سرد و خنثی بشناسند. خانم بیات در فیلم سینمایی «زرد» هم نقش زنی را بازی می‌کرد که به‌طور ناگهانی زندگی‌اش دچار مشکلات زیادی شد. زرد در ابتدا با جمع دوستانه‌ای شروع می‌شود که شاد و خوشحال به شمال کشور در حال سفر هستند.

دوستانی که به‌نظر می‌رسد بسیار با هم رفیق بوده و قصد دارند از کشور خارج شوند، برای آخرین بار دور هم جمع شده تا کمی خوش بگذرانند. اما هرکدام آن‌ها رازهایی در دل داشته که اتفاقی دردناک این رازها را برملا می‌کند.

فیلم سینمایی زرد از فیلم های با بازی «ساره بیات»، «شهرام حقیقت‌دوست»، «بهرام رادان»، «بهاره کیان‌افشار»، «مهرداد صدیقیان»، «آناهیتا درگاهی»، «متین ستوده»، «حسین مهری»، «امیرعلی نبویان» و «علیرضا استادی» است.

4. فیلم اتاق تاریک

فیلم های با بازی ساره بیات / فیلم های ساره بیات

  • سال پخش: 1396
  • کارگردان: روح الله حجازی
  • بازیگران دیگر: ساعد سهیلی، علیرضا میرسالاری

«اتاق تاریک» یکی از فیلم های ساره بیات است که در مورد آزار جنسی کودکان ساخته شد. این فیلم که بر پایه روانشناسی بود به خوبی توانست آموزش‌های مناسبی را به خانواده‌ها در خصوص فرزندانشان بدهد. این‌که تا چه میزان باید به حرف‌های کودکان اهمیت داد و آن‌ها را متهم به دروغگویی نکرد.

روح الله حجازی کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم سینمایی اتاق تاریک به خوبی از پس ساخت این فیلم برآمد. اتاق تاریک توانست در جشنواره‌های بین‌المللی همچون «فیلم هانوی» و «کرالا هند» برنده جایزه بهترین فیلم بشود. «ساعد سهیلی»، «ساره بیات»، «مروارید کاشیان»، «امیررضا رنجبران»، «علیرضا میرسالاری» و «ژیلا دایی» از بازیگران فیلم سینمایی اتاق تاریک هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده که فرهاد و هاله با فرزند خردسالشان به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنند. روزی فرزند آن‌ها در اطراف خانه گم می‌شود، پس از پیدا شدن دچار شب ادراری و رفتار عجیب و غریبی شده است. سوالات خاص او از پدرش باعث نگرانی پدر و مادر شده و این خود سرآغاز اتفاقات جدید است.

5. فیلم رحمان 1400

رحمان 1400 / ساره بیات / فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی ساره بیات

  • سال پخش: 1397
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • بازیگران دیگر: محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، مهران مدیری

«رحمان 1400» از آن دسته فیلم های ساره بیات است که نقش نسبتا کوتاه اما موثری داشت. در واقع رحمان 1400 را باید از فیلم های ساره بیات با محمدرضا گلزار دانست که نقش مقابل هم را به خوبی بازی کرده‌اند. داستان این فیلم کمدی در مورد مردی به نام رحمان است که متوجه شده به دلیل بیماری تا 2 ماه آینده فوت می‌کند. او که زندگی فقیرانه‌ای دارد نقشه‌ای کشیده تا با کمک دوست و همکارش، پسر رییس شرکت را عصبانی کند.

هدفش از این کار گرفتن دیه از رییس شرکتشان بود چون معتقد است که او حق کارمندان خود را به آن‌ها نمی‌دهد. در این بین نقشه‌اش خوب پیش نمی‌رود و همه چیز برعکس اتفاق می‌افتد. خانم بیات در فیلم سینمایی رحمان 1400 کنار «محمدرضا گلزار»، «سعید آقاخانی»، «بهرام افشاری»، «مهران مدیری» و «یکتا ناصر» بازی می‌کرد.

6. فیلم هزارتو

داستان فیلم سینمایی هزارتو / فیلم های ساره بیات

  • سال پخش: 1398
  • کارگردان: امیرحسین ترابی
  • بازیگران دیگر: پژمان جمشیدی، شهاب حسینی، شیرین یزدان‌بخش
همچنین بخوانید :

از دیگر فیلم های ساره بیات که بی ارتباط با موضوع کودکان نیست، باید به فیلم سینمایی «هزارتو» اشاره کرد. در بیوگرافی ساره بیات باید عنوان کنیم که او به دلیل نوع بازی‌اش به‌خوبی توانسته تا کنون از پس نقش‌ مادر بربیاید. به همین دلیل کارگردانان زیادی او را به عنوان بازیگر نقش مادر انتخاب می‌کنند.

هزارتو داستان زندگی زن و شوهری است که فرزندشان را گم کرده‌اند. پدر خانواده در خیابان به دنبال پسرش می‌گردد. او معتقد است که فرزندش خیلی دور نشده و نیازی به اطلاع پلیس نیست. در این بین با گذشتن ساعت‌های زیادی و پیدا نشدن پسربچه پای پلیس به خانه باز می‌شود. این قضیه پدر خانواده را مضطرب کرده چون او چیزی را از همه مخفی می‌کند. «شهاب حسینی»، «پژمان جمشیدی»، «ساره بیات»، «غزال نظر»، «علیرضا ثانی‌فر»، «شیرین یزدان‌بخش» و «مریم معصومی» از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی درام هستند.

7. فیلم عنکبوت

فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی ساره بیات

  • سال پخش: 1398
  • کارگردان: ابراهیم ایرج‌زاد
  • بازیگران دیگر: محسن تنابنده، شیرین یزدان‌بخش، ماهور الوند، فرید سجادی حسینی

«عنکبوت» از جنجالی‌ترین فیلم های ساره بیات بود که براساس داستان واقعی سعید حنایی یا قانل عنکبوتی ساخته شد. ساره بیات در این اثر نقش زهرا همسر سعید حنایی را داشت و دقیقا در فیلم طوری نشان داده می‌شود که مبدا تمام اتفاقات، زهرا باشد. کاراکتر زهرا آرام و مطیع است تا اینکه با رفتن به انتهای داستان کم‌کم از پوسته زن حرف شنو درمی‌آید و حرف‌های سنگینی به قاتل عنکبوتی می‌زند.

سریال های نمایش خانگی ساره بیات

اگر بیوگرافی ساره بیات را دنبال کرده باشید می‌بیند او علاوه بر فیلم سینمایی تجربه بازی در چندین سریال نمایش خانگی هم دارد. در این بخش سریال‌های او را در شبکه نمایش خانگی بررسی می‌کنیم.

1. سریال عاشقانه

سریال گیسو / فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی ساره بیات

  • سال پخش: 1395
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • بازیگران دیگر: حسین یاری، پانته‌آ بهرام، محمدرضا گلزار، مهناز افشار

یکی از سریال‌های نمایش خانگی که در بیوگرافی ساره بیات باید به آن اشاره کنیم سریال «عاشقانه» است. این سریال به کارگردانی منوچهر هادی و با تهیه‌کنندگی آقایان مهدی گلستانه و هومن کبیری ساخته شد. سریال عاشقانه همان‌طور که از نامش پیداست با ژانری عاشقانه، رمانتیک و درام جلوی دوربین رفت. ساره بیات و محمدرضا گلزار در این سریال برای اولین بار به عنوان زوج هنری مقابل هم قرار گرفتند. «مسعود رایگان»، «مهناز افشار»، «هومن سیدی»، «فرزاد فرزین»، «بهاره کیان‌افشار»، «حمیدرضا پگاه»، «سارا رسول‌زاده» و «شمسی فضل‌الهی» از دیگر بازیگران این سریال خانوادگی بودند.

همچنین بخوانید :

سریال عاشقانه در زمان پخش خود با حواشی زیادی روبه‌رو شد. از کندی ریتم فیلمنامه تا اغراق در نوع زندگی شخصیت‌های اصلی. اما عجیب‌ترین حاشیه آن سانسور پوشش بازیگران بود. مثلا اگر به عکس های ساره بیات در سریال عاشقانه توجه کنید متوجه سانسور ناشیانه روسری و پوشاندن موهای او خواهید شد.

سریال نمایش خانگی عاشقانه در 17 قسمت ساخته شد و فصل دوم آن هم اکنون در حال پخش است. داستان این سریال همزمان روایت‌کننده زندگی چند خانواده بود که به هم متصل شده‌اند. اما ورود زنی به نام گیسو زندگی آن‌ها را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کند.

2. سریال دل

عکس های حامد بهداد / سریال های ساره بیات

  • سال پخش: 1398
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • بازیگران دیگر: یکتا ناصر، نسرین مقانلو، حامد بهداد
همچنین بخوانید :

منوچهر هادی این بار باز هم سراغ ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی رفت که ژانری عاشقانه دارد. «دل» دومین سریال نمایش خانگی منوچهر هادی است که از موفقیت چندانی برخوردار نشد. او که در ساخت سریال‌هایی با شخصیت‌های بسیار ثروتمند اما درگیر روابط عاطفی تبحر دارد، در این سریال هم همین روش را در پیش گرفت.

در سریال نمایش خانگی دل شاهد بازی زوج ساره بیات و حامد بهداد بودیم. داستان این سریال در مورد ازدواج آرش و رستا است که به دلیل اتفاقات پیش آمده چندین بار بهم می‌خورد. سریال دل از سوی مخاطبین خود مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. انتخاب بازیگران و نوع شخصیت‌پردازی‌ها از سمت بینندگان سریال نقد شد. از سمت دیگر ریتم کند سریال و طولانی شدن تعداد قسمت‌های آن حواشی زیادی را در برداشت.

«کوروش تهامی»، «بیژن امکانیان»، «سعید راد»، «مهراوه شریفی‌نیا»، «افسانه بایگان»، «بهرام افشاری»، «مهدی کوشکی»، «لیلا زارع»، «علی سخنگو» و «مریم سعادت» از دیگر بازیگران این سریال پرحاشیه بودند.

حواشی ساره بیات

بررسی سریال گیسو / حواشی ساره بیات

ساره بیات در طول زندگی حرفه‌ای خود با حواشی گوناگونی روبه‌رو شده است. برخی از این حواشی سروصدای زیادی به پا کردند و تا مدت‌ها سر زبان‌ها بودند. در ادامه برخی از این حواشی را با هم بررسی می‌کنیم.

همچنین بخوانید :

1. عکس صمیمی خانم بازیگر با رضا قوچان نژاد

همانطور که گفتیم ساره بیات و رضا قوچان نژاد نسبت فامیلی دارند و آقای قوچان نژاد داماد خانم بیات است. ماجرا از این قرار بود که در اکران عمومی فیلم «زرد» رضا قوچان‌نژاد (فوتبالیست کشورمان) به همراه سعید عزت‌الهی حضور داشتند. آن‌ها برای خانم بیات تولدی تدارک دیده بودند. خانم بیات در جریان تولد خود با رضا قوچان‌نژاد (همسر خواهرش) عکسی گرفت که بسیار صمیمی در کنار هم ایستاده‌اند.

این موضوع توسط رسانه‌ها جنجالی شد. خانم بازیگر با توضیحات خود حساسیت‌ها را بیشتر کرد. او گفت:

همسر خواهر خیلی به آدم نزدیک است. حس من به او مثل حسم به پدرم بوده با همان میزان محرمیت. من معمولا او را در آغوش می‌گیرم اما آن شب به احترام شما چنین کاری نکردم.

2. ساره بیات در گیسو

مخاطبین زیادی از سریال گیسو (عاشقانه 2) ناراضی هستند. آن‌ها که فصل یک سریال با نام عاشقانه را یکی از سریال‌های موفق شبکه نمایش خانگی می‌دانند، از فصل دوم آن رضایت ندارند. حضور خانم بیات در این سریال با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد. مخاطبین از بازی سرد و بی روح او که با توهین و فحاشی زیادی همراه است ناراضی‌اند. خانم بازیگر در این خصوص عنوان کرد:

من کاری را انجام می‌دهم که کارگردان و کاراکتر از من بخواهد. این ویژگی‌ها در نقش پگاه دادگر نهفته بود و من باید به نمایش می‌گذاشتم.

3. انتقاد تند کاربران اینستاگرام از خانم بازیگر

خانم بیات در دوران قرنطینه عکسی از کتاب مورد علاقه خود منتشر کرد. او نوشت:

بهتر است در این دوران بیشتر کتاب بخوانیم. حال که فرصتش را داریم آن را از دست ندهیم.

کاربران فضای مجازی خانم بازیگر را به خودنمایی و تظاهر متهم کردند. آن‌ها از این پست بازیگر محبوبشان خوششان نیامد و تا مدت‌ها او را مورد انتقاد قرار دادند.

ساره بیات در گیسو / ساره بیات و رضا قوچان نژاد

4. ساره بیات در دل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی با حواشی زیادی همراه بود. یکی از این انتقادات حضور ساره‌ بیات به عنوان بازیگر نقش اصلی زن در سریال است. مخاطبین سریال به این‌که این نوع عشق و عاشقی به سن و سال خانم بیات و حامد بهداد نمی‌آید، انتقاد داشتند. اما منوچهر هادی با این نظرات مخالف بود و بحث ازدواج ساره بیات را مطرح کرد.

5. ساره بیات قبل عمل و بدون آرایش

خانم بیات اهل آرایش نیست. البته اینکه چهره متناسبی دارد و صورتش نیازمند عمل زیبایی نیست هم می‌تواند مزید بر علت باشد. او در مصاحبه‌ای گفت:

از پیر شدن نمی‌ترسم. اگر هر کسی از دوران زندگی خود لذت ببرد دیگر از بالا رفتن سنش نمی‌ترسد. من هم در این سی و چند سال از همه لحظات زندگی‌ام لذت بردم و حال نگران چین و چروک صورتم نیستم. از اول اهل آرایش زیاد نبودم و همیشه در گریم فیلم‌ها به این موضوع تاکید می‌کنم.

6. حضور خانم بازیگر در کنسرت محمدرضا گلزار

چند وقتی از شروع سریال نمایش خانگی عاشقانه می‌گذشت که محمدرضا گلزار کنسرتی را برپا کرد. در این کنسرت هنرمندان زیادی از جمله خانم بیات حضور داشتند. محمدرضا گلزار به طور ویژه از پارتنر خود در سریال عاشقانه بابت حضورش تشکر کرد. این موضوع باعث حساسیت مخاطبین و طرفداران این دو بازیگر محبوب کشورمان شد. عده زیادی خبر از روابط صمیمانه ساره بیات و محمدرضا گلزار با هم دادند. این موضوع بعدها در مصاحبه‌ای توسط محمدرضا گلزار تکذیب شد.

ساره بیات و محمدرضا گلزار

7. فراری بودن ساره بیات از مصاحبه

خانم بازیگر اهل مصاحبه نیست. او پیشتر گفته بود:

انسان ترسویی نیستم و از قضاوت دیگران ناراحت نمی‌شوم. اما از مصاحبه و کنکاش در زندگی خوشم نمی‌آید.

به همین دلیل ساره بیات در دورهمی، خندوانه و یا هر برنامه گفتگو محور دیگری حضور پیدا نکرد.

8. شایعه خیانت همسر ساره بیات

خانم بیات در یکی از مصاحبه‌های خود اظهار داشتند که خیانت برای یک زن هرگز عادی نمی‌شود و هربار که آن را بچشد حسی مشابه خواهد داشت. همین اتفاق باعث شد که شایعه خیانت آقای افکاری نقل زبان‌ها شود. اما لازم است خاطر نشان کنیم این زوج در آرامش کنارهم هستند و شایعات بی‌اساس هستند.

9. ماجرای پلمپ سالن زیبایی

حواشی ساره بیات

چندی پیش خانم بیات سالن زیبایی خود را افتتاح کردند و در افتتاحیه آن آقای گلزار نیز حضور داشتند اما دیری نپایید که سالن زیبایی این بازیگر به دلیل عدم رعایت حجاب پلمپ شد.

حقایق پنهان ساره بیات

در ادامه چند حقیقت جالب از این بازیگر را باهم مرو  می‌کنیم.

  • در زمان شروع کار بازیگری و به دنبال آن رفتن، خانواده خانم بیات کاملا مخالف این قضیه بودند و او مجبور شد دور از چشم آنها کار خود را شروع کند.
  • او درباره فیلم محمد رسول الله می‌گوید که این کار را کاملا دلی انجام داده و دیده شدن خودش زیاد برایش مهم نبوده است.
  • او اگرچه شرایط پذیرش یک نقش از جانب خود را عوامل و کارگردان می‌داند اما می‌گوید احوالات خودش نیز بسیار مهم هستند.
  • او در مصاحبه‌های خود اعلام کرده از قضاوت دیگران نمی‌ترسد.
  • این بازیگر عنوان کرده از پذیرش نقش‌های مختلف ابایی ندارد و حتی اگر در او تغییری نیز ایجاد کند می‌پذیرد.
  • ساره بیات از سال 1396 تاکنون از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان سفیر صنایع دستی انتخاب شده است.

سوالات متداول

1. ساره بیات چند سال دارد؟

خانم بیات متولد 14 مهر 1358 است و 43 سال دارد.

2. ساره بیات اهل کدام شهر است؟

خانم بیات در مشهد متولد شده است.

3. ساره بیات ازدواج کرده است؟

بله. در 4 اردیبهشت 1400 علیرضا افکاری موزیسین معروف کشورمان با پستی اینستاگرامی خبر ازدواج خود با خانم بیات را داد.

4. آیا ساره بیات بچه دارد؟

خیر

5. آیا ساره بیات غیر بازیگری شغلی دارد؟

بله او در زمینه طراحی لباس، نقاشی فعالیت می‌کند و یک سالن زیبایی نیز دارد. همچنین در چند سال گذشته او به عنوان سفیر صنایع دستی مشغول به فعالیت است.

جمع بندی

ساره بیات قبل عمل

خانم بیات از بازیگران موفق زن سینما و تلویزیون کشورمان محسوب می‌شود. فیلم های ساره بیات تا کنون در جشنواره‌های خارجی جوایز زیادی کسب کرده‌اند. در این مقاله تلاش کردیم تا بیوگرافی ساره بیات را به‌طور کامل در اختیار شما بگذاریم. شما کدام یک از فیلم های ساره بیات را می‌پسندید؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های پلازا بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402