دانلود فیلم The Guilty 2021 + تریلر و نقد و بررسی

تیم پلازا - ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۰۰

داستان آن در یک مرکز پاسخگوی تلفنی 911 روی میدهد، جایی که یک اپراتور تلفنی سعی در نجات یک تماس گیرنده گرفتار در یک خطر بزرگ دارد ولی خیلی زود میفهمد که ...

ستارگان
avatarEthan Hawke
avatarJake Gyllenhaal
avatarPaul Dano
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Guilty 2021 اثری جنایی با بازی جیک جیلنهال است که داستانی پرالتهاب را به تصویر می‌کشد. با معرفی و نقد فیلم گناهکار ۲۰۲۱ همراه ما باشید.

فیلم The Guilty 2021 تریلری جنایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua)، فیلمساز آمریکایی است. فیلمنامه این فیلم را نیز نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) نوشته است که او را به واسطه ساخت سریال True Detective می‌شناسند. فیلم گناهکار ۲۰۲۱ در واقع بازسازی فیلمی دانمارکی به همین نام محصول سال 2018 است که مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار گرفته بود. داستان فیلم درباره یک مامور پلیس است که در حین پاسخگویی به تماس‌های اضطراری مردم، با موردی عجیب و احتمالا خشونت‌بار روبرو می‌شود.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر فیلم The Guilty 2021 با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید و با داستان و فضای آن بیشتر آشنا شوید.

فیلم سینمایی گناهکار در تاریخ 11 سپتامبر 2021 (20 شهریور 1400) برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. این عنوان در تاریخ 24 سپتامبر 2021 برابر با 2 مهر 1400 اکرانی محدود داشت و سپس در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) در نتفلیکس عرضه شد. اگر از طرفداران آثار جنایی هستید، در این مقاله از پلازا با معرفی و نقد فیلم گناهکار ۲۰۲۱ همراه ما باشید.

دانلود فیلم The Guilty 2021

برای دانلود فیلم گناهکار ۲۰۲۱ می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

داستان فیلم گناهکار ۲۰۲۱

داستان فیلم The Guilty 2021 درباره پلیسی به نام جو بیلور است که به دلیل تخلفی که انجام داده، او را موقتا از کار اصلی‌اش کنار گذاشته‌اند و حالا مجبور است به عنوان یک اپراتور 911 به تماس‌های ضروری مردم پاسخ دهد و رسیدگی کند. او در شبی ملتهب از یک زن تماسی دریافت می‌کند که به نظر می‌رسد در خطر است و دزدیده شده…

نقد فیلم The Guilty 2021

فیلم جدید آنتوآن فوکوآ بر اساس فیلم دانمارکی گناهکار ساخته شده که محصول سال 2018 بود. فوکوآ که بیشتر با ساخت فیلم‌های اکشن شناخته می‌شود، اخیرا فیلم علمی تخیلی Infinite را نیز ساخته بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت. اما آیا گناهکار فوکوآ موفق بوده و با توجه به اینکه بازسازی فیلم دیگری است، حرف جدیدی دارد؟ متاسفانه خیر. فوکوآ در فیلم گناهکار کاملا همه چیز را بر مبنای فیلم اصلی گذاشته و در واقع اگر فیلم قبلی را دیده باشید و این بازسازی را تماشا نکنید، چیزی از دست نخواهید داد.

نقد فیلم گناهکار ۲۰۲۱

البته که بازی جیک جیلنهال در این فیلم قابل توجه است و احتمالا تنها چیزی که به این اثر ارزش‌هایی می‌بخشد همین هنرنمایی جیلنهال در نقش یک کاراکتر پر از اضطراب و در عین حال افسرده است. داستان درباره پلیسی است که به واسطه قتل غیرعمدی که در حین انجام وظیفه مرتکب آن شده، از سمت قبلی‌اش کنار گذاشته شده و حالا به جای اینکه به عنوان یک پلیس در خیابان و در دل حوادث باشد، مجبور است به عنوان اپراتور تماس‌های ضروری کار کند.

نکته‌ای که در مورد فیلم گناهکار ۲۰۲۱ جالب توجه است، که البته آن را وامدار فیلم اصلی است، همین شخصیت اصلی و روحیات درونی اوست. مردی شکست خورده در زندگی شخصی‌اش که حالا سعی دارد به زنی آن سوی تلفن کمک کند و حداقل او را از ورطه‌ای که گرفتارش شده نجات دهد. اگر فیلم اصلی را ندیده‌اید، حتما به تماشای فیلم The Guilty 2021 با هنرنمایی درخشان جیلنهال بنشینید. اما اگر فیلم قبلی را دیده‌اید، با تماشای این فیلم چیز تازه‌ای نصیبتان نخواهد شد.

بازیگران فیلم گناهکار ۲۰۲۱

در دسامبر 2018 اعلام شد که جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) حقوق مربوط به فیلم دانمارکی گناهکار را خریداری کرده و قرار است در بازسازی آمریکایی این فیلم هم بازی کند و هم وظیفه تولید آن را بر عهده بگیرد. در سپتامبر 2020 آنتون فوکوآ به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد. در همان ماه نیز نتفلیکس حقوق پخش فیلم را خرید. در نوامبر 2020 سایر بازیگران نیز انتخاب شدند. فیلمبرداری در نوامبر 2020 در لس آنجلس شروع شد و 11 روز بعد به پایان رسید. در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم The Guilty 2021 بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

جیک جیلنهال در نقش جو بیلور

بازیگران فیلم گناهکار ۲۰۲۱

جیک جیلنهال بازیگر آمریکایی متولد 19 دسامبر 1980 برابر با 28 آذر 1359 است. او پسر استیون جیلنهال (Stephen Gyllenhaal) کارگردان، نائومی فونر (Naomi Foner) فیلمنامه‌نویس و برادر کوچکتر مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) بازیگر است. جیک بازیگری را از کودکی آغاز کرد و برای اولین بار در فیلم City Slickers محصول سال 1991 به ایفای نقش پرداخت و سپس در فیلم‌های پدرش بازی کرد. او با بازی در فیلم‌های October Sky محصول سال 1999 و Donnie Darko محصول سال 2001 بیشتر شناخته شد.

برخی از آثار دیگر این هنرپیشه عبارتند از فیلم علمی تخیلی The Day After Tomorrow محصول سال 2004، فیلم درام عاشقانه Brokeback Mountain محصول سال 2005، فیلم کمدی عاشقانه Love & Other Drugs محصول سال 2010، فیلم تریلر Prisoners محصول سال 2013، فیلم نئو-نوآر Nightcrawler محصول سال 2014، فیلم روانشناختی Nocturnal Animals محصول سال 2016 و فیلم ابرقهرمانی Spider-Man: Far From Home محصول سال 2019.

کریستینا ویدال در نقش دنیس وید

بازیگران فیلم The Guilty 2021

کریستینا ویدال (Christina Vidal) بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده آمریکایی است. او بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون فیلم درام کمدی Life with Mikey محصول سال 1993، فیلم فانتزی Freaky Friday محصول سال 2003، فیلم اسلشر See No Evil محصول سال 2006، سیتکام Taina، سریال پزشکی Code Black و سریال جنایی Training Day شناخته می‌شود.

آدریان مارتینز در نقش منی

تریلر فیلم the guilty 2021

آدریان مارتینز (Adrian Martinez) بازیگر و کمدین آمریکایی متولد 20 ژانویه 1972 برابر با 30 دی 1350 است که بیشتر به واسطه بازی در فیلم درام کمدی The Secret Life of Walter Mitty محصول سال 2013 شناخته می‌شود. او در تئاتر نیز فعال بوده و در نمایش‌های زیادی بازی کرده است. برخی از فیلم‌های جدید او عبارتند از فیلم جنایی Focus محصول سال 2015، فیلم اکشن کمدی Once Upon a Time in Venice محصول سال 2017، فیلم کمدی I Feel Pretty محصول سال 2018 و فیلم عاشقانه The Stand In محصول سال 2020.

ایثن هاک در نقش بیل میلر

فیلم سینمایی گناهکار ۲۰۲۱

ایثن هاک (Ethan Hawke) بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی متولد 6 نوامبر 1970 برابر با 15 آبان 1349 است. او تا کنون 4 بار برای جایزه اسکار و یک بار برای جایزه تونی نامزد شده است. هاک تاکنون 3 فیلم، 3 نمایش تئاتر و یک فیلم مستند را کارگردانی کرده است. او همچنین 3 رمان و یک رمان مصور نوشته است. ایثن هاک در سال 1985 با فیلم علمی تخیلی Explorers وارد سینما شد و سپس با بازی در فیلم درام Dead Poets Society محصول سال 1989 بیشتر شناخته شد.

برخی از فیلم‌های معروف او عبارتند از سه گانه Before، فیلم جنایی Training Day محصول سال 2001، فیلم Before the Devil Knows You’re Dead محصول سال 2007، فیلم ترسناک Sinister محصول سال 2012، فیلم درام Boyhood محصول سال 2014، فیلم درام First Reformed محصول سال 2017 و فیلم زندگینامه‌ای Tesla محصول سال 2020.

رایلی کیئو در نقش امیلی

نقد فیلم the guilty 2021

رایلی کیئو (Riley Keough) بازیگر آمریکایی متولد 29 می 1989 برابر با 8 خرداد 1368 است که بیشتر به واسطه بازی در فیلم‌های مستقل شناخته می‌شود. در سن 15 سالگی او حرفه مدلینگ را شروع کرد و در 20 سالگی برای اولین بار با فیلم The Runaways وارد سینما شد. برخی از فیلم‌های دیگر او عبارتند از فیلم The Good Doctor محصول سال 2011، فیلم عاشقانه Jack & Diane محصول سال 2012، فیلم اکشن Mad Max: Fury Road محصول سال 2015، فیلم ترسناک It Comes at Night محصول سال 2017 و فیلم کمدی سیاه Zola محصول سال 2020.

سایر بازیگران فیلم سینمایی گناهکار 2021 که البته فقط صدای آنها را می‌شنویم عبارتند از:

  • الی گوری (Eli Goree) در نقش ریک
  • داوین جوی رندولف (Da’Vine Joy Randolph) در نقش مامور بزرگراه گشت کالیفرنیا
  • پل دینو (Paul Dano) در نقش متیو
  • پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard) در نقش هنری فیشر
  • کریستیانا مونتویا (Christiana Montoya) در نقش ابی
  • دیوید کاستانیدا (David Castañeda) در نقش تیم گراسی
  • بو نپ (Beau Knapp) در نقش درو نش
  • ادی پترسن (Edi Patterson) در نقش کاترین هاربر
  • جیلیان زینسر (Gillian Zinser) در نقش جس بیلور

نمرات فیلم The Guilty 2021

فیلم گناهکار ۲۰۲۱ با نظرات و نمرات متوسطی از جانب بینندگان و منتقدان مواجه شده است. امتیاز این فیلم در IMDb تا کنون به 6.3 از 10 رسیده است و 75 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از طرف دیگر در راتن تومیتوز بر اساس 148 نقد، 70 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و در نهایت میانگین امتیاز 6.40 از 10 را گرفته است. در متاکریتیک نیز تا کنون 35 نقد و میانگین امتیاز 63 از 100 برای فیلم The Guilty 2021 ثبت شده است. از این 35 نقد، 20 نقد مثبت و 15 نقد متوسط هستند. در ادامه مروری بر نمرات منتقدین به این اثر خواهیم داشت.

The Playlist / رودریگو پرز: 83

چیزی که فیلم گناهکار ۲۰۲۱ را خوب کرده این است که بدون آنکه با صدای بلند در مورد مشکلات کاراکتر اصلی‌اش صحبت کند، به طور ضمنی این شخصیت را برای ما به تصویر می‌کشد.

Uproxx / مایک رایان: 80

این فیلم بستری برای هنرنمایی جیک جیلنهال است.

The Wrap / استیو پاند: 79

فوکوآ همانند مولر پیش از خودش، زمانی به شما برای فکر کردن نمی‌دهد. کل فیلم The Guilty 2021 در یک مکان اتفاق می‌افتد، اما با این حال ریتمی همانند یک فیلم اکشن دارد. این فیلم هیجانی روی یک صندلی اداری است.

The Globe and Mail / سارا-تای بلک: 75

فوکوآ و نیک پیزولاتو، فیلمنامه‌نویسی که به واسطه سریال True Detective شهرت دارد، سادگی پرتنشی را با فیلم گناهکار ۲۰۲۱ عرضه می‌کنند. فیلمی که با کلوزآپ‌هایی از عذاب و اضطراب موجود در صورت کاراکتر جیلنهال و قاب‌های بسته تماشاگر و شخصیت بیلور را از اطلاعات مهم محروم می‌گذارد.

بررسی فیلم گناهکار ۲۰۲۱

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 75

جیک جیلنهال همانطوری که انتظارش را داریم ظاهر می‌شود و یک بار دیگر ثابت می‌کند که یکی از بازیگران ثابت قدم حال حاضر جهان است.

IndieWire / کیت اربلند: 75

اگر فیلم گناهکار مولر را دیده‌اید، همانند این است که فیلم فوکوآ را دیده باشید، اما هنرنمایی جیلنهال فیلم را به سطحی عمیق‌تر از احساسات بازیگر برده است.

IGN / سیدهانت ادلاخا: 70

تلاش فیلم برای ارائه نقدهایی احتماعی اغلب ناموفق می‌ماند، اما لحظات هیجان انگیز آن و هنرنمایی پرتنش جیلنهال نسبتا این موضوع را جبران می‌کند.

Film Threat / اندی هاول: 70

فیلم The Guilty 2021 به کمک داستانی پیش‌برنده، روایت را جذاب و سرگرم کننده نگه می‌دارد.

The A.V. Club / ای. ای. داود: 67

در فیلم 90 دقیقه‌ای گناهکار، هسته مرکزی آن جیلنهال است که با کلوزآپ‌ها تبدیل به اثری از دانه‌های عرق و قطره‌های اشک شده است. این فیلم یک نمایش رادیویی عالی است که اغلب هیجان‌های آن از جانب عکس‌العمل‌های کاراکتر اصلی ایجاد شده‌اند.

Variety / پیتر دبروج: 60

هنرنمایی جیلنهال شگفت انگیز است، اما اگر فیلم گناهکار ۲۰۲۱ کمی از هیجانش کم می‌کرد تاثیرگذارتر می‌شد.

Slashfilm / کریس ایوانجلیستا: 55

به عنوان بستری برای استعدادهای جیلنهال، فیلم The Guilty 2021 قابل قبول است، اما این کافی نیست.

کلام آخر

تریلر فیلم گناهکار ۲۰۲۱

فیلم The Guilty 2021 بازسازی یک فیلم دانمارکی به همین نام است که به تازگی با هنرنمایی جیک جیلنهال عرضه شده است. در این مقاله با معرفی و نقد و بررسی این فیلم همراه شما بودیم. همچنین در ابتدای مقاله می‌توانید برای دانلود فیلم گناهکار ۲۰۲۱ اقدام کنید. آیا شما این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ شما چه امتیازی به آن می‌دهید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402