معرفی و بررسی بازی کلش اف زامبی 2 ؛ به همراه تریلر و گیم پلی

آموزش هک کردن کلن در کلش اف زامبی 2/ بازی کلش اف زامبی ۲
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با بازی کلش اف زامبی ۲ تمام مهارت خودتان را در زمینه جنگ و مقابله با زامبی‌ها به کار ببرید و از پیشرفت آن‌ها در دنیای جذاب بازی جلوگیری کنید. پس با ما همراه باشید تا با هم به بررسی بازی کلش اف زامبی 2 بپردازیم.

بازی کلش اف زامبی ۲ عنوان کاملا ایرانی است که می‌توان گفت از برخی از بازی‌های معروف و شناخته شده‌ای همچون بازی کلش اف کلنز و… الهام گرفته شده است. این بازی جذاب و سرگرم کننده توسط بازی‌سازان کشورمان ساخته شده تا بازیکنان بتوانند با راحتی به سراغ منوی فارسی این بازی وارد شوند و به سادگی به بازی و لذت از آن بپردازند. بازی کلش اف زامبی 2 توسط استودیو بازی سازی تحت عنوان مگنت گیم ساخته شده و برای گوشی‌های اندروید به انتشار رسیده است. در ادامه شما می‌توانید توضیحاتی درباره گیم پلی، صداگذاری، تریلر و سایر جزئیات بازی را مشاهده کنید. همراه پلازا باشید. در این مقاله نیز می‌توانید با نسخه اول این بازی آشنا شوید.

بازی کلش اف زامبی ۲

فهرست مطالب

تریلر بازی کلش اف زامبی ۲

در این قسمت شما عزیزان می‌توانید برای آشنایی بیشتر با محیط و چگونگی بازی، نگاهی به فیلم بازی کلش اف زامبی 2 بیندازید.

با مشاهده تریلر قرار گرفته میتوانید با سبک و سیاق کلی بازی آشنا شوید که سازنده این فایل ویدیویی بخش های جذاب و خوبی را در بازی به نمایش گذاشته است که اگر به دنبال یک بازی استراتژی و سرگرم کننده با سبک ایرانی هستید بازی کلش اف زامبی 2 میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. همچنین در ادامه میتوانید با دیگر بخش های بازی آشنا شوید که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

گیم پلی بازی کلش اف زامبی 2

قبل از تشریح بخش گیم پلی بازی کلش اف زامبی ۲، در رابطه با قسمت داستانی این بازی نکاتی است که با دانستن آن‌ها، شما مفهوم بهتری از تجربه این بازی کسب خواهید کرد. داستان دومین نسخه از مجموعه بازی Clash of Zombies به این صورت است که دکتری تحت عنوان دکتر تی سعی بر نابودی دنیا می‌کند و در راستای این هدف شوم خود، شروع به ساخت ویروسی ویرانگر می‌کند.

دکتر تی ویروسی را می‌سازد که تمامی جانداران را به موجودات وحشی، خون خوار و خطرناک، تحت عنوان زامبی تبدیل می‌کند. حالا از این جای کار دیگر دست شما است که دنیا را از شر این ویروس خلاص کنید و سرتاسر جهان را به سوی آرامش سوق دهید. شما به عنوان رهبر و رئیس یک قبیله، افرادی که در سلامت هستند را در قبیله خود راه می‌دهید و از آن‌ها به خوبی حفاظت خواهید کرد.

در کنار حفاظت از این افراد، شما آن‌ها را آموزش خواهید داد تا در راستای هدفتان یعنی نجات دنیا، برایتان بجنگند و به جنگ با زامبی‌ها بروند. پس از دانلود بازی کلش اف زامبی ۲، شما یک دهکده کوچک با چندتا ساختمان معمولی دارید. یکی از این ساختمان‌ها، ساختمان شهر شما است که به وسیله این ساختمان، شما این امکان را دارید تا بتوانید ساختمان‌های مختلف دیگری را در دهکده خود بسازید.

دانلود بازی کلش اف زامبی ۲

پس از دانلود بازی کلش اف زامبی 2 بینهایت، شما باید ابتدا ساختمان‌های ضروری را بسازید و سپس به سراغ آموزش نیروهایتان باشید. هرکدام از ساختمان‌های بازی یک قابلیت خاص خودشان را در اختیار شما قرار خواهند داد. بازی کلش اف زامبی به صورت کلی از بازی کلش اف کلنز الهام گرفته شده است و به همین دلیل قالب و محیط بازی شباهت بسیار زیادی با بازی Clash of Clans دارد.

یکی از خوبی‌های بسیار چشمگیری که این بازی دارد، فارسی بودن آن است. بازیکنان می‌توانند به راحتی با استفاده از منوی فارسی بازی یک قبیله بسازند و به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر به بازی مشغول شوند. در قسمت راهنمای بازی کلش اف زامبی 2 بازیکنان می‌توانند به خوبی با بازی آشنا شوند و از راهنمایی‌های بازی استفاده کنند.

اگر به دنبال دانلود بازی کلش اف زامبی 2 مود شده هستید، باید بگوییم که تمامی لذت بازی، به تلاش برای به دست آوردن منابع و… است. اگر نسخه هک کلش اف زامبی 2 را بگیرید، دیگر تلاشی برای به دست آوردن چیزی نخواهید کرد و در نگاه کلی لذت بازی کم خواهد شد. اتک زدن در کلش اف زامبی 2 دقیقا به همان صورتی است که در بازی کلش اف کلنز دیده‌اید.

اتک‌های این بازی به این صورت هستند که بازی به صورت خودکار یک حریف را برای شما نمایش خواهد داد و شما با برانداز کردن حریفتان باید در چند ثانیه تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به آن حمله کنید یا خیر. یکی از نکات بسیار خوب این بازی، وجود قهرمانان معروف دنیای مارول و دی سی است. قهرمان‌هایی همچون مرد عنکبوتی، سوپرمن، مگامن، ثور، هالک و… در این بازی حضور دارند.

هرکدام از این قهرمان‌ها می‌تواند به شکل چشمگیری در نبردهایتان به شما کمک کند. در طول بازی، با باگ بازی کلش اف زامبی 2 بیشتر مواجه خواهید شد که معمولا باگ‌های این بازی آنقدر چشمگیر نبوده‌اند. ولی به صورت کلی این بازی باگ‌هایی دارد که احتمالا در آپدیت‌هایی که در آینده برای این بازی منتشر خواهد شد این مشکل برطرف می‌شود. یکی دیگر از فاکتورهای مهم بازی‌های این‌چنینی، آیتمی تحت عنوان جم یا الماس است.

راهنمای بازی کلش اف زامبی 2

الماس چیست و چگونه به دست می آید؟

اگر تا به حال تجربه بازی کردن چنین بازی‌هایی را داشته باشید، کاملا به آیتم جم و همچنین چگونگی کارکرد این آیتم آشنایی دارید. جم و یا همان الماس‌ها آیتم‌هایی هستند که یک نوع ارز درون برنامه‌ای به شمار می‌روند. به وسیله الماس‌ها شما می‌توانید کارهای مختلف و متنوعی انجام دهید. این کارها به نحوی هستند که در دسته کارها و اقدامات مهم بازی قرار می‌گیرند.

برای مثال، زمانی که قصد دارید تا یک نیرو را از یک لول به لول بعد ارتقا دهید، یا این که می‌خواهید یک ساختمان جدید را اضافه کنید اما پول کافی ندارید و یا این که برای ساختن نیروها ارز کافی نداشته باشید، شما می‌توانید با استفاده از الماس‌هایی که دارید، تمامی کارهایی که در بالا گفته شد را به اضافه کارهای دیگر را انجام دهید بدون آن که منتظر درآوردن پول باشید. به همین ترتیب تا به اینجای کار شناخت و آشنایی نسبی با الماس‌ها پیدا کردید.

حالا در این قسمت، قصد داریم آموزش گرفتن جم بازی کلش آف زامبی 2 را به شما بگوییم. گرفتن جم در این بازی به سادگی صورت می‌گیرد. روش اولی که می‌خواهیم بگوییم در بسیاری از بازی‌ها رایج است و تقریبا در همه‌ی آن‌ها مشاهده می‌شود. این روش پرداخت درون برنامه‌ای است. در این روش شما با پرداخت کردن مبلغ مشخصی، تعداد مشخصی از الماس‌ها را دریافت خواهید کرد.

در این بین افرادی هستند که می‌خواهند به صورت رایگان جم دریافت کنند که راه‌هایی برای این افراد نیز وجود دارد. برای دریافت جم بدون پرداخت پول، شما باید اقدامات متنوعی انجام دهید. برای مثال دیدن تبلیغات، انجام ماموریت‌هایی که بازی به شما پیشنهاد خواهد داد و غیره. تمامی این موارد به شما در راستای دریافت جم، کمک چشمگیری خواهند کرد و شما می‌توانید در صورت بروز مشکل از آن‌ها استفاده کنید.

اتک زدن در کلش اف زامبی 2

یک نکته که راجع به جم‌ها باید بگوییم این است که این آیتم بهتر است در مواقعی استفاده شود که واقعا به آن نیاز داشته باشید. برای مثال زمانی که وقت و پول کافی برای ارتقای یک نیرو را دارید، از الماس استفاده نکنید. چرا که بعد از مدتی بازی کردن شما با بالا رفتن سطحتان، به مراتب به جم بیشتری نسبت به قبل نیاز دارید و جمع کردن آن‌ها در ابتدای بازی بسیار به شما کمک خواهد کرد. نکته دیگر راجع به این بازی این است که شما می‌توانید با پیدا کردن کد هدیه، از جوایز بازی بهره‌مند شوید. کد هدیه شامل حروفی می‌شود که بازیکنان پس از وارد کردن آن در کادر کد هدیه، می‌توانند جوایز مختلفی را دریافت کنند.

دانلود بازی کلش اف زامبی ۲

با پایان بررسی بازی کلش اف زامبی 2 اکنون میتوانید به لینک دانلود بازی دسترسی داشته باشید که از لینک زیر می‌توانید برای دانلود بازی کلش اف زامبی 2 استفاده کنید.

دانلود بازی Clash of Zombies 2 برای اندروید

همانطور که در طول بررسی بازی کلش اف زامبی 2 گفته شد این بازی ماهیت بسیار خوبی داشته که از این طریق میتوانید برای مدت زمان خوبی سرگرم شوید. وجود المان های دشوار در طول مراحل سبب پدیدار شدن گیم پلی دشواری شده که این موضوع میتواند شما را در برابر یکسری چالش های سخت قرار دهد که برای رهایی و عبور از آنها باید زمان طولانی را سپری کنید.

سخن پایانی

بازی کلش اف زامبی ۲ همانند سایر بازی‌های این سبکی مانند کلش اف کلنز، دارای طرفداران بی‌شماری است که بازیکنان با بازی و تجربه کردن این عنوان‌ها بر روی گوشی‌های خود می‌توانند لذت یک سرگرمی جذاب را تجربه کنند. اگر شما هم به دنبال یک بازی سرگرم کننده و کاملا ایرانی برای گوشی اندروید خود هستید، برای دانلود و نصب بازی کلش اف زامبی ۲ اقدام کنید و از آن لذت ببرید. امیدواریم تا از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید و مطالب آن برای شما کارآمد واقع شده باشد. از این که تا پایان این مطلب همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم.

آیا شما به بازی‌های موبایل علاقه دارید؟ آیا بازی کلش اف زامبی ۲ را تا به حال تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Ashkan Mmo
.
09 دی 1400، 23:28
پاسخ
0
0
**خب مود شو بزارید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402