معرفی بازی پسرخوانده; به مافیایی قدرتمند تبدیل شوید!

کد جایزه بازی پسرخوانده/ بازی مود شده پسرخوانده
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به مافیا بودن علاقه دارید، بازی پسرخوانده این تجربه جذاب را به شما هدیه خواهد داد تا یک مافیای قدرتمند بسازید. با معرفی و بررسی بازی ایرانی پسرخوانده همراه ما باشید.

بازی Mafioso یا همان پسرخوانده توسط استودیو بازی سازی ایرانی تحت عنوان استودیو پاییزان ساخته و منتشر شده است. این استودیو از سال 1393 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و تا به امروز توانسته عنوان جذابی همچون بازی پسرخوانده را در بازار بازی‌های موبایل عرضه کند. بازی ایرانی پسرخوانده یکی از بازی‌های بسیار موفق سال‌های اخیر بوده که این موفقیت و شهرت آن تنها به کشور خودمان محدود نمی‌شود.

کد جایزه بازی پسرخوانده/ بازی مود شده پسرخوانده

فهرست مطالب

معرفی بازی پسرخوانده

پسرخوانده یک بازی مافیای آنلاین با بیش از 3 میلیون نصب بوده است که این موضوع میتواند شما را با یکی از بهترین بازی های ایرانی مواجه کند. لازم است بدانید که پسرخوانده توانسته امتیاز 4.8 از 5 را در کافه بازار کسب کند که قدرت بالای بازی در گیم پلی سبب بوجود آمدن چنین امتیازی شده است. اگر احساس میکنید که مافیای خوبی هستید پیشنهاد میشود نیم نگاهی به این بازی داشته باشید که چالش های بسیاری درون بازی برایتان درنظر گرفته شده است.

این بازی نه تنها در ایران بلکه شهرت و محبوبیت جهانی پیدا کرده است. استودیو پاییزان یکی از استودیوهای مطرح ایرانی است که تا به حال توانسته به شهرت جهانی برسد و در جشنواره‌های معروف، نامی از این استودیو برده شود. بازی ایرانی پسرخوانده افتخارات دیگری نیز برای خودش به ثبت رسانده که می‌توانیم به دریافت جایزه بهترین بازی از نظر هنری در دومین جشنواره جهانی IMGA اشاره کنیم. در ادامه به بررسی بازی پسرخوانده و جزئیات این بازی خواهیم پرداخت. همراه پلازا باشید.

گیم پلی بازی پسرخوانده

بازی ایرانی Mafioso طبق سبک Turn-Based Strategy ساخته و طراحی شده است. سبک ترن بیس استراتژی چه سبکی است؟ در این سبک از بازی، بازیکنان در برخی موارد همچون حرکت آزادانه و همچنین انجام حرکات محدود هستند. در سبک Turn-Base Strategy بازیکنان در ابتدا باید یک تیم برای خودشان انتخاب کنند و سپس در مقابل حریفانشان ایفای نقش کنند. بازی ایرانی پسرخوانده نیز طبق این سبک ساخته شده است.

محدود بودن گیم پلی بازی، این اجبار را برای بازیکنان به وجود می‌آورد که بر پایه استراتژی‌های از پیش تعیین شده حرکت‌های خودشان را انجام دهند. بازی پسرخوانده در اصل ترکیبی از بازی‌های کارتی و استراتژیک است. شما باید در ابتدا از بین نیروهای موجود در بازی، تعدادی را برای هر راند انتخاب کنید و با آن تعداد محدود به بازی بپردازید.

نکته جذاب دیگری که در این بازی مشاهده می‌کنیم این است که شما قابلیت ارتقای نیروهای بازی را نیز دارید. در ابتدا شما باید با چیدمان مخصوص خودتان آشنا شوید و سپس طبق آن به مبارزه بپردازید. منظور از سبک مخصوص خودتان این است که در بازی‌های این چنینی که تمام بازی بر پایه استراتژی‌های متنوع شخصی است، هر بازیکن سبک و استراتژی مختلفی را در بازی خود به کار می‌گیرد. به همین دلیل شما باید ابتدا استراتژی خودتان را پیدا کنید و طبق آن نیروهایتان را انتخاب کنید.

بازی پسرخوانده برای کامپیوتر

هنگامی که سبک خودتان برایتان مشخص شد، شما می‌توانید با توجه به استراتژیتان نیروهایی را برگزینید و با توجه به قدرت و قابلیت‌های هر کارت به بازی بپردازید. یکی از نقاط قوت بازی پسرخوانده این است که این بازی را می‌توانید به دو صورت آنلاین و آفلاین بازی کنید. در بازی پسرخوانده آفلاین شما باید در مقابل حریف‌های غیر واقعی ایفای نقش کنید و با شکست دادن حریفانتان، به جوایزی که بازی برای شما در نظر گرفته دست یابید.

شیوه بازی در بازی ایرانی پسرخوانده به این صورت است که شما یک تیم 3 نفره را تشکیل می‌دهید و حریف شما نیز گروه 3 نفره‌ای را تشکیل می‌دهد. شیوه پیروزی در این بازی به این شکل است که هر تیم باید تلاش کند تا اعضای تیم حریف را از پای در بیاورد و آن‌ها را بکشد. هر تیم که زودتر 3 نفر اعضای خودش را از دست بدهد، بازنده‌ی بازی اعلام خواهد شد. این بازی شباهت زیادی با بازی گروهی مافیا دارد که امروزه محبوبیت و شهرت زیادی در کشورمان پیدا کرده است. این بازی نیز به صورت نوبتی و گروهی بازی می‌شود و هر یک از اعضای بازی دارای یک نقش است که آن نقش قابلیت‌های خاص و منحصر به فرد خودش را دارد.

پس از دانلود بازی پسرخوانده، در نگاه اول بازیکنان فکر می‌کنند که این بازی یک بازی خسته کننده و بدون هیجان است. در صورتی که هیجان این بازی به صورت پنهان در طول بازی و مراحلش نهفته شده‌اند. لذت بازی Mafioso زمانی به اوج خودش می‌رسد که این بازی را به صورت آنلاین و با دوستان یا بازیکنان دیگر تجربه کنید.

حس رقابت، استرس و حساسیت بازی به دفعات نسبت به حالت آفلاین این بازی افزایش می‌یابند و شما یک تجربه بی نظیر را از این بازی خواهید داشت. در بازی پسرخوانده هک و نسخه معمولی، شما تنها می‌توانید به تعداد محدود حرکت کنید. در هر بازی که بین شما و حریفتان صورت می‌گیرد، شما دارای 15 حرکت هستید که باید به گونه‌ای این حرکات را بر روی دشمنانتان پیاده کنید که پس از 15 حرکت جان حریف را به کمترین حالت رسانده باشید.

یکی از راه‌هایی که سازندگان این بازی برای آن طراحی کرده‌اند، کد جایزه بازی پسرخوانده است. شما با استفاده از کدی که در قسمت پروفایلتان دارید می‌توانید به دوستانتان معرفی کنید و پس از وارد کردن کد شما تحت عنوان کد معرف، هم شما و هم دوستتان 50 الماس و جوایز دیگری را دریافت خواهید کرد.

نیروهای بازی پسرخوانده

نکاتی راجع به نیروهای بازی پسرخوانده مود وجود دارد که شایان ذکر است. بازی Mafioso نیروهای زیادی را برای ایفای نقش در زمین بازی قرار داده است. از آن جایی که استفاده از این نیروها محدود است، شما می‌توانید از بین انبوهی از مهره‌ها و شخصیت‌ها برای ایفای نقش در زمین استفاده کنید. این نیروها هرکدام به تنهایی دارای قابلیت و مهارت‌هایی هستند. شما به عنوان رهبر و هدایت کننده‌ی این نیروها، باید به شیوه‌ای آن‌ها را در زمین و در کنار یکدیگر قرار دهید تا بتوانند به عنوان مکمل یکدیگر در زمین بازی نقش خودشان را انجام دهند.

بازی ایرانی پسرخوانده

نیروهایی که شما در زمین نبرد استفاده می‌کنید، دارای دو حرکت هستند که با انتخاب خودتان می‌توانید آن را انتخاب و به دشمن ضربه وارد کنید. تمامی نیروهای موجود در بازی نیز دو حرکت دارند ولی با تفاوت‌های متنوع. در کنار این دو حرکت که در تمامی شخصیت‌های بازی مشاهده می‌کنید، یک حرکت خاص نیز وجود دارد. در حالت عادی و در ابتدای بازی، شما نمی‌توانید از این حرکت استفاده کنید.

زمان استفاده از این حرکت هنگامی است که حریفتان به شما ضربات زیادی وارد کرده و در شرف باختن هستید و به اصطلاح شما نیاز به کمک دارید. در این زمان، این حرکت خاص فعال می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب یکی از 3 مهره موجود در زمینتان، این حرکت را بر روی نیروهای حریف پیاده سازید. این حرکت قدرت و شدت ضربه‌ی بالایی را به نیروهای حریف وارد می‌کند و می‌توان گفت که این حرکت یک نوع فینیشر یا همان تمام کننده است. در صورتی که حریفتان جان کمی داشته باشد، قطعا پس از اجرای این حرکت، بر او پیروز خواهید شد.

نکته بسیار مهمی که حتما باید در رابطه با نیروهای بازی ایرانی پسرخوانده بدانید، نحوه عملکرد هرکدام از این نیروها است. منظور از عملکرد این است که هر نیرو به شکل کاملا متفاوتی با سایر شخصیت‌های بازی در زمین نبرد عمل می‌کند. بگذارید با یک مثال شما را به مفهوم این موضوع بیشتر نزدیک کنیم. زمانی که شما در حال حمله به دشمن هستید و قصد شروع و اجرای یک حرکت را دارید، باید بدانید که با چه نیرویی این کار را انجام دهید زیرا هر نیرو در بخش خاصی مهارت دارد. شما باید با دریافت اطلاعات نسبی از هر شخصیت، از نوع عملکرد او در مواقع مختلف آگاه باشید.

هنگامی که حریف به شما حمله می‌کند، شما باید با استفاده از بهترین نیروی دفاعی که در تیم خود دارید، در مقابل حمله و ضربه دشمن دفاع کنید و مانع کم شدن جانتان شوید. در بازی‌هایی که بر پایه کاراکتر و شخصیت‌های متنوعی می‌چرخند همیشه این مورد را مشاهده می‌کنیم که شخصیت‌های خاصی برای انجام یک وظیفه خاص وجود دارند. در بازی‌های این چنینی شخصیت‌هایی قرار می‌گیرند که قدرت دفاع بسیار خوبی دارند. در کنار دفاع کننده‌ها شخصیت‌هایی هستند که حمله پر قدرتی را انجام می‌دهند و باعث ایجاد ضربه شدیدی به دشمن می‌شوند. در کنار تمامی این موارد، شخصیت‌هایی تحت عنوان شخصیت‌های پشتیبان در بازی قرار گرفته شده‌اند که مکمل شخصیت‌های حمله کننده و دفاع کننده باشند و در راستای دفاع و حمله، به آن‌ها کمک‌های کارآمدی را برسانند.

جلوه های بصری بازی ایرانی پسرخوانده

بازی Mafioso جزو آن دسته از بازی‌های موبایل است که گرافیکی دوبعدی دارد. در بازی‌های دوبعدی همانطور که از عنوانشان مشخص است، بازیکنان به صورت دوبعدی به بازی می‌پردازند. محیط بازی را از روی عکس‌هایی که از این بازی در مطلب قرار داده‌ایم کاملا می‌توانید ببینید. بسیاری از افراد بر این عقیده‌اند که بازی‌های دوبعدی گرافیک ضعیفی دارند و همچنین تجربه کردنشان لذتی برای شما به همراه نخواهد داشت.

بازی ایرانی پسرخوانده

این طرز فکر درمورد بازی پسرخوانده کاملا اشتباه است. به این دلیل که شما پس از تجربه این بازی متوجه این موضوع خواهید شد که یکی از بهترین بازی‌های دوبعدی موبایل را بازی کرده‌اید. دوبعدی بودن بازی نه تنها از جذابیت این بازی کم نکرده، بلکه به زیبایی‌های آن نیز افزوده است. بازی ایرانی پسرخوانده بیشتر بر قسمت مفهوم بازی تمرکز داشته و در کنار آن کیفیت گرافیکی خوبی را در بازی اجرا کرده است. انیمیشن‌های هر شخصیت مخصوص خودش هستند و نکته جالبتر این است که هرکدام از این انیمیشن‌ها با خصوصیت‌ها و قابلیت‌های آن شخصیت بسیار شباهت دارد. این موضوع باعث آن می‌شود که بازیکنان جذابیت بیشتری را در محیط و ظاهر بازی ببینند که به بر محبوب بودن بازی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

در کنار انیمیشن‌های جذاب، بازیکنان می‌توانند از قسمت فروشگاه بازی، اسکین و لباس‌های جذاب و متنوعی را برای هر شخصیت خریداری کنند که در طول بازی با بر تن کردن آن لباس‌ها، تنوع و جذابیت بیشتری را احساس کنند. نتیجه تمامی مواردی که گفته شد، منجر به ساخت بازی مافیای ایرانی یعنی Mafioso شده‌اند. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید.

سخن پایانی

بسیاری از بازیکنانی که با استفاده از کامپیوتر به بازی مشغول هستند این سوال را می‌پرسند که بازی پسرخوانده برای کامپیوتر آمده و یا خواهد آمد یا خیر. باید در پاسخ به این سوال بگوییم که تا به حال صحبتی در این رابطه از طرف شرکت سازنده گفته نشده است. این بازی را می‌توانید با استفاده از برخی از شبیه‌سازهای بازی‌های موبایل برای کامپیوتر، بر روی سیستم کامپیوتر خود بازی کنید. اما نسخه مخصوص کامپیوتر از این بازی تا به حال منتشر نشده و فقط بر روی گوشی‌‌های موبایل قابل اجرا است. تا به اینجای کار تمامی نکاتی که در رابطه با بازی ایرانی پسرخوانده لازم به ذکر بود را تقدیم شما عزیزان کردیم. امیدواریم تا از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید. از این که تا پایان مطلب همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم.

آیا شما تا به حال بازی Mafioso یا همان پسرخوانده را بازی کرده‌اید؟ آیا به بازی‌های این سبکی علاقه دارید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402