بازی های گیم لافت (Gameloft) ؛ با بهترین عناوین این کمپانی آشنا شوید

بازی های گیم لافت / بهترین بازی های Gameloft
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر از مخاطبان بازی های موبایل، مخصوصا از زمان گوشی‌های سیمبیان باشید، می‌دانید که بازی های گیم لافت همواره بخش عظیمی از سرگرمی‌هایمان را تشکیل می‌داد. این کمپانی همچنان با قدرت درحال ادامه دادن مسیر خود است و ما نیز به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب بهترین بازی های Gameloft را معرفی کنیم.

Gameloft SE ناشر بازی‌های ویدئویی فرانسوی مستقر در پاریس است که در دسامبر 1999 توسط «میشل گیلموت» (Michel Guillemot)، بنیانگذار «یوبی‌سافت» (Ubisoft) تاسیس شد. این شرکت 19 استودیوی توسعه و ساخت بازی را در سراسر جهان اداره می‌کند. این استودیوها بازی‌هایی با تمرکز ویژه بر بازار بازی‌های تلفن همراه منتشر می‌کنند. گیم لافت در سال 2016 و در بورس پاریس، توسط شرکت رسانه‌ای Vivendi خریداری شد. برای ورود به سایت رسمی گیم لافت می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های گیم لافت

بازیهای ویدیویی گیملافت در سبک های مختلفی عرضه شده اند که در این میان با بررسی بهترین های این زمینه میتوانید به گزینه های خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. در لیست بازی های gameloft لازم است بدانید که 10 بازی محبوب این شرکت مورد بررسی قرار گرفته که اگر بازی مد نظر شما در این لیست وجود نداشت میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. در ادامه با 10 مورد از بهترین بازی های کمپانی Gameloft آشنا خواهیم شد. لینک دانلود بازی های گیم لافت نیز زیر هرکدام از عناوین گذاشته شده‌اند. برای اجرا و دانلود بازی های Gameloft برای PC نیز می‌توانید از نرم افزار بلو استکس استفاده کنید.

1. بازی گیم لافت Gods of Rome | بهترین بازی های گیم لافت

بهترین بازی های گیم لافت / بهترین بازی های Gameloft

یک بازی مبارزه‌ای حماسی در عصر اساطیر و افسانه‌ها که دقیقا به شما نشان می‌دهد گوشی هوشمندتان چند مرده حلاج است! روح قدرتمندترین خدایان به نبرد وحشیانه احضار شده است. برای بازیابی آرامش در شگفت‌انگیزترین بازی گیم لافت برای موبایل بجنگید. یک معبد پر از قهرمانان اسطوره‌ای در اختیار شماست تا با آموزش و تمرین دادن آنان برای مبارزه، برای ورود به یک داستان حماسی پر از چالش‌های روزانه، جوایز افسانه‌ای و مبارزه PvP (تک به تک)، آماده شوید.

جهت دانلود بازی های گیم لافت نگران چیزی نباشید زیرا در ادامه لینک دانلود مربوط به بازی های عرضه شده برای پلتفرم اندروید و ای او اس در اختیار شما قرار گرفته است. اگر از گیمرهای اندرویدی باشید و گاهی اوقات در گوگل پلی بدنبال بازی مناسب جهت سرگرمی باشید بی شک با دیدن لوگوی گیملافت در کاور بازی ها نظرتان به سمت آن جلب خواهد شد. امروزه این شرکت با برخورداری از فناوری های روز و نوین دنیا توانسته به جزئیات بسیاری در ساخت بازی دسترسی پیدا کند که این مورد سبب شده تا کاربران بسیاری از بازی های این شرکت در سبک های مختلف برای سرگرمی استفاده کنند.

دانلود بازی گیم لافت Gods of Rome برای اندروید | آیفون

2. بازی Shadow Guardian

سایت رسمی گیم لافت / بهترین بازی های Gameloft

Shadow Guardian یکی دیگر از بازی های اکشن ماجراجویی شگفت انگیز از Gameloft است. این عنوان یک بازی اکشن کلاسیک آفلاین محسوب می‌شود و بیشتر از سری Uncharted الهام گرفته شده است. مانند بازی‌های Uncharted، این بازی نیز بیشتر در مورد کاوش در مکان‌های مخفی و یافتن عتیقه‌جات است.

در لیست بهترین بازی های گیم لافت لازم است بدانید که بازی شادو گواردیان توانسته به رتبه دوم دست پیدا کند که این بازی تنها برای پلتفرم اندروید عرضه شده است. سبک ماجراجویی بازی میتواند شمارا در دنیای جدیدی قرار دهد که براساس ویژگی های ان باید با موانع بسیاری رو به رو شوید. موانعی که از سیستم دشواری مراحل برخوردار هستند و برای عبور از آنها باید روش های بسیاری را تست کنید که این مورد سبب بوجود آمدن گیم پلی روان و سرگرم کننده در بازی شده است که نباید از کنار ان ساده عبور کرد. بطور کلی این بازی با دارا بودن ویژگی های بسیار در طراحی و گیم پلی گزینه خوبی برای کاربران اندرویدی بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه این لیست باما همراه باشید.

3. بازی های گیم لافت The Amazing Spiderman 2 & Spiderman 3

بازی های گیم لافت برای کامپیوتر / بازی های شرکت Gameloft

تبدیل شدن به «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» در یک ماجراجویی سه بعدی جهان‌باز، پر از مبارزه با مجرم‌ها، تنیدن تار و اکشنِ بدون وقفه و رو به رو شدن با دشمنان سرسخت، از جذابیت‌های این بازی محسوب می‌شود. نیویورک در معرض تهدید جنایات گسترده در سطح شهر است و فقط قهرمان ما یعنی مرد عنکبوتی می‌تواند جلوی آن را بگیرد! ونوم، گرین گوبلین، الکترو و دشمنان دیگر در راه او ایستاده‌اند. آیا مرد عنکبوتی می‌تواند نظم و امنیت را به منهتن بازگرداند؟!

یکی دیگر از بازی های گیملافت که میتواند نظر هرکاربری را به سمت خود جلب کند اسپایدرمن 2 بوده که این بازی انحصاری اندروید بوده که در ادامه میتوانید به لینک دانلود آن دسترسی داشته باشید. از ویژگی های بازی میتوان به خط داستانی آن براساس فیلم و انیمیشن های عرضه شده اشاره داشت که تقریبا میدانید باید در بازی چه کاری را انجام دهید. اما موردی که از ان آگاهی ندارید و تا تجربه واقعی بازی نمیتوانید آنرا متوجه شوید گیم پلی عالی بازی بوده است. در این بازی شما باید با مشکلات و دشمنان بسیاری رو به رو شوید که شکست دادن آنها نه تنها کار سختی بوده بلکه ممکن است در برخی مراحل جان خودرا از دست دهید که در این شرایط باید بازی را از ابتدا آغاز کنید.

دانلود بازی گیم لافت The Amazing Spiderman 2 برای اندروید

Spider-Man 3 نیز یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی است که در سال 2007 بر اساس فیلم Spider-Man 3 ساخته شده و برای کامپیوتر و کنسول‌های Game Boy Advance ،Nintendo DS ،PlayStation 2 ،Wii ،Xbox 360 و PlayStation 3 در 4 مه 2007 منتشر شده است.

در میان بهترین بازی های شرکت گیم لافت لازم است بدانید که این شرکت در زمینه ساخت بازی های خود همیشه سعی نموده تا بهترین و جدیدترین الگو هارا برای ترسیم و پیاده سازی در نظر بگیرد که در این میان میتوانید با بازی های بسیار خوبی همراه باشید. نسخه سوم از بازی اسپایدرمن که برای اندروید طراحی و عرضه شده است را در ادامه میتوانید دریافت کنید. این بازی مانند سایر گیم های این مجموعه با طراحی و گرافیک بالا همراه است.

دانلود بازی گیم لافت Spider-Man 3 برای اندروید

4. بازی Dead Rivals Zombie MMO

دانلود بازی های گیم لافت / بهترین بازی های کمپانی Gameloft

اکشنِ سریع با سبک MMORPG ماجراجویی کلاسیک تلفیق شده و اولین بازی با تم اکشن نقش‌آفرینی زامبی‌طور را برای گوشی‌های هوشمند فراهم آورده است! در یک جهان باز وسیع به جستجو بپردازید، قهرمان خود را به هر شکلی که دوست دارید تغییر دهید، انبار مهمات شخصی خود را بسازید و بر میدان‌های جنگ PvP (تک به تک) جولان دهید!

برای زنده ماندن بجنگید و در اولین بازی RPG اکشن زامبی برای موبایل، در یک جهان باز وسیع پسا آخرالزمانی دست به اکتشاف مناطق بزنید! به مناطق متروک سفر کنید و علت ظهور زامبی‌ها را پیدا کنید، همزمان با بقیه بازماندگان متحد شوید یا با هزاران بازیکن دیگر MMO رقابت کنید!

کلاس خود را انتخاب کنید، شخصیت خود را سفارشی کنید، پناهگاه خود را بسازید، به رقبای خود حمله کنید، انباری از سلاح و مهمات بسازید، مهارت‌های خود را توسعه دهید و حریفان خود را در نبردهای PvP بسیار رقابتی از میان بردارید! اگر عاشق تیراندازی به زامبی‌ها هستید و از نقشه‌های کوچک و گیم پلی تکراری خسته شده‌اید، Dead Rivals هوش از سرتان خواهد برد!

یکی دیگر از بازی های گیم لافت برای اندروید که بتواند شمارا برای ساعات و روز های طولانی سرگرم کند این بازی بوده که در حالت آنلاین قرار دارد و بی شک ویژگی های ان میتواند سبب سرگرمی شما در مدت زمان طولانی شود. بی شک تا به حال به فکر شما نیز  خطور کرده است که دنیا با حضور زامبی ها به چه شکل خواهد بود ؟ در این بازی باید نقش بازمانده هایی را بازی کنید که از زامبی شدن فرار کرده اند اما مشکلات بیشتری در انتظار آنها بوده که اگر نتوانید علیه دشمنان و موانع مقاومت کنید شما نیز به زامبی های ترسناک و گشنه ای تبدیل خواهید شد که حاظرند عزیزان خودرا برای رفع گشنگی بکشند. در این بازی میتوانید با سیستم رتبه دهی و جوایز جهانی همراه باشید که در آن با پشت سر گذاشتن هر مرحله از بازی یکسری امتیاز برای شما درنظر گرفته میشود که با استفاده از انها میتوانید به تجهیزات جدیدی دسترسی داشته باشید.

5. بازی گیم لافت The Dark Knight Rises

دانلود بازی های Gameloft برای اندروید

با یکی از بهترین بازی های شرکت Gameloft آشنا شوید: «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد». این بازی اکشن Gameloft بر اساس قسمت سوم ماجراهای بتمنِ کریستوفر نولان ساخته شده است. هشت سال بعد از داستان فیلم سینمایی دوم، «بروس وین» مجبور می‌شود بار دیگر لباس خود را برای مقابله با دشمن قدیمی خود یعنی بین (Bane) بپوشد؛ کسی که می‌خواهد باعث نابودی گاتهام شود و هر چیزی را که قهرمان ما دوست دارد، از او بگیرد. علاوه بر مراحل اصلی، مراحل فرعی بسیاری نیز در بازی وجود دارند که در آن باید با راهزنان مبارزه کنید. مبارزات تن به تن سینماتیک، لوازم گجت متنوع، گرافیک عالی و کاربری راحت، هر کسی که طرفدار بازی‌های با کیفیت است را خوشحال می‌کند. پیشنهاد میشود در ادامه لیست مربوط به بازیهای ویدیویی گیملافت باما همراه باشید.

اگر بدنبال یک بازی گانگستر گیم لافت هستید باید بدانید که تمامی شخصیت های محبوب همیشه هم خوب نیستند. بتمن یکی از شخصیت هایی بوده که در میان افرادی که با گنگستر ها به نوعی حال میکنند از محبوبیت خوبی برخوردار است. این بازی در واقع علیه گنگسترهایی بوده که قصد دارند آرامش و امنیت شهر را از بین ببرند و در این میان با قتل و جا به جایی مواد بدنبال سود آوری خودشان هستید که در نقش یک ناجی باید با تمامی این مشکلات مبارزه کنید. در تمامی مراحل جان شما تهدید خواهد شد که پیشنهاد میشود تمرکز کافی برای شکست و مبارزه با دشمنان را داشته باشید.

6. بازی های Modern Combat 4 و Modern Combat 5

دانلود بازی های Gameloft برای

برترین بازی اکشن شوتر اول شخص، بار دیگر با بخش‌های جدید و متنوع به گوشی‌های هوشمند بازگشته تا مرزهای جدیدی برای بازی‌های موبایلی تعیین کند. در پی جنگ هسته‌ای، تنها شانس برای جلوگیری از ویرانی جهانی در دستان چند سرباز نخبه است که باید رهبران جهان را از یک گروه ترسناک تروریستی مشهور نجات دهند.

قدم به میدان نبرد بگذارید و به ندای بازی‌ای که با نام خود مرزهای جدیدی برای بازی‌های شوتر اول شخص با گرافیک بالا، سلاح‌های قدرتمند و بخش مولتی پلیر اکشن پر تنش خود تعیین کرد، پاسخ دهید. تیمی متشکل از 9 کلاس بسازید، دوستان خود را برای بازی تیمی اضافه کنید و مهارت‌های خود را در جنگ‌های پویا با رقبای آنلاین از سراسر جهان آزمایش کنید! نظر شما در مورد بازیهای ویدیویی گیملافت چیست ؟

اگر بدنبال یک محصول اکشن در میان بازی های گیم لافت برای اندروید هستید باید بدانید که در این زمینه شرکت گیملافت موارد بسیار خوبی را در کارنامه خود دارد که اگر بخواهیم به یکی از بهترین های آن اشاره ای داشته باشیم باید بدانید بازی مدرن کامبت از بهترین بازی هایی بوده که در دنیای بازی های گیملافت میتوانید به آن به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. سبک آنلاین و بتل این بازی میتواند شمارا در مقابل کاربرانی از سراسر جهان قرار دهد که برای کسب پیروزی مهارت و تمرکز اصلی ترین رکن هایی هستند که سبب پیروزی بوده که در این زمینه مسیر سختی را در پیش خواهید داشت زیرا تمامی گیمرها از سطح بالایی برخوردار هستند.

ترجیح می‌دهید تنها کار کنید؟ پس با خیال راحت به بخش داستانی تک نفره قدم بگذارید. با شلیک گلوله خود را از مخمصه‌های پیاپی بیرون بیاورید تا با حمله به نقشه‌های آخرالزمانی یک فرد دیوانه، جهان را نجات دهید.

دانلود بازی گیم لافت Modern Combat 4 برای اندروید | آیفون

دانلود بازی گیم لافت Modern Combat 5 برای اندروید | آیفون

7. بازی گانگستر گیم لافت و Gangstar New Orleans

بازی های گیم لافت / بهترین بازی های Gameloft

آیا آماده ریختن تاس بر سر مرگ یا زندگی یک جنایتکار هستید؟ پس شهر وگاس منتظر یک گانگستر مانند شما است! برای کارتل‌های مافیایی همیشه فصل جنایت است؛ بنابراین فقط یک ستاره واقعی می‌تواند در بازی معروف گیم لافت یعنی Gangstar Vegas زنده بماند!

در یک دنیای جهان‌باز وسیع، پر از جنگ‌های گروهی، سرقت، فساد، مسابقات اتومبیل رانی، اکشن همراه با اسنایپر، توطئه‌های گروهی، تیراندازی به زامبی‌ها، دعواهای خیابانی و موارد سرگرم‌کننده بی‌رحم دیگر، دقیقا مانند فیلم‌های جنایی مورد علاقه‌تان، آزادانه رفتار کنید!

در لیست بهترین بازی های گیم لافت برای موبایل اگر بخواهیم به یک بازی گنگستری اشاره داشته باشیم باید بدانید که بازی Gangstar Vegas گزینه خوبی برای سرگرمی است که در دنیای جهان باز و دوست داشتنی جریان دارد. این بازی از موارد بسیاری برخوردار بوده که سبب میشود تا با گیم پلی طولانی مدتی برای سرگرمی همراه باشید. طراحی زیبا در کنار ماموریت های متنوع از اصلی ترین ویژگی های این بازی بوده که نباید آنرا ساده از دست دهید.

دانلود بازی گیم لافت Gangstar Vegas برای اندروید | آیفون

استاندارد طلایی بازی‌های اکشن جهان‌باز این بار در شهر جذاب نیواورلئان بازگشته است. با داشتن صدها وسیله نقلیه، انبار مهمات هراس‌آور، لوازم مخصوص انفجار و آزادی کامل برای کشف این شهر وسیع، همه ابزارها را برای تبدیل شدن به یک گانگستر واقعی در اختیار دارید. نسخه دیگر بازی گنگستر وگاس که با نام گنگستر نیو اورلنز عرضه شده است میتواند شمارا در میان بازی های گیم لافت به خوبی سرگرم نماید که پیشنهاد میشود در ادامه این لیست باما همراه باشید. پیشنهاد میشود در لیست بازی های مربوط به بازیهای ویدیویی گیملافت باما همراه باشید.

همانطور که گفته شد استانداردهای جهانی بکارگیری شده در بازی گانگستر وگاس سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی خواهد شد زیرا از این طریق است که میتوانید به گیم پلی جدیدی از بازی های گیم لافت که در سبک بازی های جهان باز قرار دارد دسترسی پیدا کنید. امروزه این بازی آنلاین میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان بوده است که این موضوع سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی شده است و میتواند ماهیت بسیار خوبی را برای تجربه جدیدی از بازی ایفا کند.

دانلود بازی گیم لافت Gangstar New Orleans برای اندروید | آیفون

8. بازی Sniper Fury بازی های گیم لافت

بازی های گیم لافت / بهترین بازی های Gameloft

زمان اقدام و واکنش متقابل فرا رسیده است! در این بازی از بهترین تک تیر اندازان جهان دعوت می‌شود تا شر را در هر کجا که پنهان شده هدف قرار دهند. جایی برای پشیمانی وجود ندارد؛ بنابراین وظیفه خود را انجام دهید و برای کشتن شلیک کنید. از ویژگی‌های تحسین برانگیز این بازی می‌توان به گرافیک سه بعدی فوق‌العاده و تاثیرات آب و هوا بر شرایط بازی اشاره کرد. این بازی در لیست بازیهای ویدیویی گیملافت گزینه خوبی برای دوست داران بازی های مخفی کاری بشمار میرود. بازی های گیم لافت همگی با گرافیک بسیار خوبی همراه هستند که این موضوع میتواند شمارا با ساختارهای کلیدی بسیار خوبی مواجه کند که در این زمینه میتوانید شاهد کیفیت بسیار خوبی در بازی باشید.

بازی اسنایپر و تیراندازی Sniper Fury با برخورداری از مزایای عالی در بخش درگیری توانسته جنبه جدیدی از بازی های تیراندازی را به ارمغان بیاورد که در این راستا قادر به سرگرمی برای مدت زمان طولانی خواهید بود. بازی Sniper Fury با اینکه محصول ارزشمندی از گیم لافت بوده ولی اوج روز های اولیه خود را از دست داده است. طراحی دیدنی و صدای عالی سبب خواهد شد تا شاهد یک دنیای بصری زیبا در این بازی باشید که در ادامه به لینک های دانلود بازی دسترسی خواهید داشت.

دانلود بازی گیم لافت Sniper Fury برای اندروید | آیفون

9. بازی گیم لافت Brothers In Arms 3

بازی های گیم لافت / بهترین بازی های Gameloft

با سربازان شجاع از سراسر جهان در میدان‌های جنگی چند نفره دیوانه‌وار جنگ جهانی دوم بجنگید یا تبدیل به گروهبان رایت (Wright) شوید و پس از حمله مشهور D-Day، یک سفر تک نفره دراماتیک و دگرگون کننده زندگی را تجربه کنید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به 4 نقشه بزرگ، دو حالت (Mode) مختلف و سلاح‌های متنوع اشاره کرد. در میان تمام بازیهای ویدیویی گیملافت بد نیست که اشاره ای به بازی های بتل آنلاین داشته باشیم که این بازی با وجود گیم پلی خشونت آمیزی که در اختیار دارد میتواند بسیاری از گیمرها در ماموریت های متنوع خود سرگرم کند که پیشنهاد میشود باما در ادامه این لیست همراه باشید.

با اینکه بازی Brothers In Arms 3 به نسبت دیگر محصولات گیم لافت کمتر شناخته شده است ولی باید بدانید که گزینه خوبی برای سرگرمی در جنگ جهانی دوم بوده که میتواند شما را در نقش یک رهبر نظامی برای مدیریت نیروها قرار دهد.

دانلود بازی گیم لافت Brothers In Arms 3 برای اندروید | آیفون

10. بازی های Asphalt 8 & Asphalt 9

بازی های گیم لافت / بهترین بازی های Gameloft

آسفالت 8 همه چیز برای رفع عطش شما نسبت به مسابقات رالی را دارد: بیش از 290 وسیله نقلیه دارای مجوز، مسابقات پر از هیجان، بیش از 75 پیست و امکان لذت بردن از این گیم پلی بصورت آفلاین و آنلاین. این عنوان شبیه سازی اتومبیل همچنین حالت‌های تک نفره و چند نفره و فرصت‌های بیشتر برای دریفت کشیدن روی آسفالت را به شما ارائه می‌دهد. از صحرای سوزان نوادا گرفته تا پیچ‌های تنگ توکیو، دنیایی از چالش‌ها، هیجان و سرگرمی تا انتهای این جاده همراه شما خواهد بود. لیست مربوط به بازی های gameloft به پایان رسید که در این میان ده بازی برتر گیملافت مورد بررسی قرار گرفت که شما عزیزان میتوانید نظر خودرا در مورد بازی های معرفی شده باما در میان بگذارید. نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار بوده که میتوانید بازی های مدنظر خودرا در عنوان بازی های gameloft برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی گیم لافت Asphalt 8: Airborne برای اندروید | آیفون

آماده باشید و بهترین و نترس ترین حرفه ای های مسابقه خیابانی جهان را انتخاب کنید تا تبدیل به یک اسطوره در بازی جدید سازندگان Asphalt 8: Airborne یعنی Asphalt 9: Legend شوید. در میان بازی های گیم لافت باید بدانید که آسفالت 9 از گرافیکی ترین بازی های اندروید و آیفون بشمار میرود که این موضوع سبب شده تا گیمرهای بسیاری در طول روز از طریق این بازی سرگرم شوند.

Asphalt 9: Legends دارای لیست فوق العاده‌ای از ماشین‌های قدرتمند برای رانندگی است که برخلاف بازی‌های دیگر، از تولیدکنندگان خودروهای مشهور مانند فراری، پورشه، لامبورگینی و W Motors استفاده می‌شود. شما می‌توانید اتومبیل رویایی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در مکان‌های دیدنی با رقبای خود در سراسر جهان مسابقه دهید. سریع‌ترین مسیر را انتخاب کنید و محدودیت های خود را در گرد و خاکی که پشت سرتان ایجاد می‌شود رها کنید تا به سلطان جاده‌ها تبدیل شوید! نظر شما در مورد لیست بازیهای ویدیویی گیملافت چیست ؟ آیا بازی که از جا افتاده باشد وجود دارد ؟

دانلود بازی گیم لافت Asphalt 9: Legend برای اندروید | آیفون

سخن پایانی

مقاله ای با موضوع بازیهای ویدیویی گیملافت در اختیار شما قرار گرفت که در این مقاله به 10 بازی برتر گیملافت اشاره شد که میتوانید نظر خودرا در مورد بازی های لیست بازیهای ویدیویی گیملافت باما در میان بگذارید.

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا ضمن معرفی تعدادی از بهترین بازی های گیم لافت، چند مورد لینک دانلود بازی های Gameloft برای اندروید را نیز در هر بخش قرار دهیم. برای اجرای بازی های گیم لافت برای کامپیوتر می‌توانید از نرم افزار بلو استکس استفاده کنید. شما نیز می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌تان از کمپانی گیم لافت را در بخش کامنت‌ها برای ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امیر
.
20 تیر 1401، 09:52
پاسخ
0
1
سلام ببخشید فایل دانلود کردم برای استخراج نیاز به رمز داره
avatar
Sobahn hh
.
05 آبان 1401، 16:43
پاسخ
0
1
@امیر
رمز معمولا لینک سایته یا اسمه سایته یکی از این ها رو امتحان کن
avatar
اعظم شعبانی
.
20 تیر 1401، 10:28
پاسخ
0
0
@امیر
لینک دانلود ها به سایت های خارجی داده شده که معمولا رمز فایل با اسم دامنه سایت مشابه هستند
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402