خدمات گلس مدا در زمینه شیشه و آینه

گلس مدا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هنر آینه کاری و شیشه کاری یکی از زیباترین هنرهای ایران است که از دیرباز مورد توجه عموم و بیشتر از آن مورد توجه طبقه اشراف قرار می گرفته. درواقع استفاده از شیشه و آینه در دکوراسیون خانه و همینطور اماکن زیارتی و سیاحتی ازابتکارهای ویژهٔ هنرمندان ایرانی به شمار می‌آید که در دوره ساسانیان رایج بوده است. در دوره قاجار این هنر ارزشمند شکل دیگری به خود گرفت و از این پس آینه کاری از محدوده زیارتگاه ها و کاخ های سلطنتی خارج شد و به صورتی گسترده در مکان هایی چون هتل ها، رستوران ها، تئاترها، فروشگاها، بانک ها و حتی در خانه ها به کار رفت. کاربرد هنر آینه‌ کاری‌ در سده‌های‌ اخیر از مرز جغرافیایى‌ ایران‌ گذشته‌ است‌ و به‌ سبب‌ زیبایى‌ و خیره کننده در بسیاری از کشورها از آن استفاده می شود.  گلس مدا با ارائه بهترین خدمات در زمینه شیشه و آینه کاری جدیدترین شیوه ها را مناسب با خواسته شما به اجرا در می آورد. مجموعه گلس مدا به طور تخصصی در زمینه آینه های دکوراتیو کار می کند. با این حال خدمات شیشه کاری را نیز با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه همراه ما باشید.

فهرست عناوین مطلب:

آینه کاری

امروزه از آینه کاری در شکل های مختلفی استفاده می شود و بیشتر دامنه استفاده از آن به منازل و فضاهای مسکونی معطوف می شود دکوراسیون داخلی با استفاده از متریال آینه در فضاهای داخلی اقدام به خلق طرح ها و ایده های جدیدی برای ایجاد فضاهای مدرن در دکوراسیون کرده است که با عنوان آینه کاری مدرن شناخته می شود. امروزه که اکثر خانه ها  به شکل سابق بزرگ و جادار نیستند بیشتر از آینه استفاده می کنند چرا که آینه خاصیت بازتاب تصویر دارد که منجر به بزرگتر شدن و روشن تر شدن فضاها می شود

دلیل محبوبیت آینه در فضای داخلی خانه علاوه بر این به این دلیل است که  آب و آینه در فرهنگ ایرانی نماد پاکی ، راستگویی ، صفا و روشنایی می باشد و حضور آینه در فضا به دلیل انعکاس نوری که دارد جلوه خاصی به فضا می دهد و آینه می تواند نور فضا را دوچندان کند. بنابراین یک انتخاب خوب برای فضاهای کوچک و کم نور می تواند باشد.

آینه ها بر اساس عملکردشان در سطوح مختلفی مانند دیوارهای داخلی، سقف ها، مبلمان و … پیاده می شوند. جنس آینه های جدید از دو متریال شیشه و فلز ساخته شده است که نوع فلزی از استقبال کمتری نسبت به نوع شیشه ای برخوردار است. آینه کاری در دکوراسیون داخلی قابلیت اجرا در هر طرحی که مشتری خواهان آن باشد وجود دارد. به این سبک از استفاده آینه در فضای کار یا منزل آینه دکوراتیو گفته می شود. استفاده از آینه دکوراتیو بر روی دیوار در ایجاد طرح های خلاقانه دکوراسیون شکل لوکس و جذابی را به خانه و مکان های عمومی می دهد. یکی از زیباترین جلوه های هنر آینه کاری، آینه کاری روی دیوار در تلفیق با کاغذ دیواری یا گچبری است که باعث ایجاد تغییری دلپذیر در فضای دکوراسیون داخلی می شود.

شیشه رنگی

شیشه رنگی

از شیشه رنگی در زمان قدیم بیشتر در ساخت در و پنجره استفاده می شد. اما امروزه معماران و طراحان داخلی با کمک این شیشه با انواع رنگ ها در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه نمایی بسیار زیبا و محیطی دلنشین خلق می کنند. با شیشه رنگی به راحتی می شود یک محیط زیبا و پرانرژی ساخت و با رنگ های آن می شود روی روحیه افراد تاثیر بسیار زیادی گذاشت. شیشه های ‌رنگی علاوه بر زیبایی فوق‌العاده‌، مقاومت و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. شیشه های رنگی به مرور زمان تغییری نمی کند و همچنان به همان زیبایی قبل خود باقی می ماند. بیشتر سازه های دکوراتیو چوبی و فلزی چون میز ، بوفه ، کتابخانه و… از ترکیب شیشه نیز در طراحی هایشان بهره برده اند . که شیشه رومیزی نوعی از آن هاست . که با ابداع این نوع از شیشه های رنگی ، تحولی جدید و فوق العاده زیبا در عرصه تولید انواع سازه های ترکیبی بوجود آمده است . شیشه رنگی دارای انواع ضخامت با اندازه های ۶ ، ۱۰ ، ۱۶ و ۲۰ میل در بازار موجود است. ضخامت‌های ۵ و ۶ میلیمتری بیشتر برای پوشش دیوار بین کابینتی، تخته وایت برد، روی میز مناسب است و ضخامت ۱۰ میلی متری  در ساخت کابینت و نمای ساختمان کاربرد دارد. ضخامت‌های ۱۶ تا ۲۰ میلی متری نیز برای ساخت اپن آشپزخانه، میز‌های بزرگ و فضاهای باز مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد.

انواع شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی

شیشه رنگی در انواع مختلف از رنگها بر پایه آب، برخی دیگر رنگهای جوهری و حتی دسته‌ای دیگر رنگهای سرامیکی ساخته می شوند که با توجه به نوع استفاده به وسیله ماشین آلات اتوماتیک پاچش شیشه یا بصورت دستی با پیستوله انجام می پذیرد. این انواع مختلف شامل:

شیشه رنگی براق یا لاکوبل

شیشه لاکوبل جدیدترین نوع شیشه رنگی است و حالتی مدرن و دکوراتیو دارد. این محصول چند سالیست در عرصه دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع شیشه رنگی دارای 120 طرح و رنگ متنوع است. این نوع شیشه دارای قابلیت سوراخکاری، لمینت برای افزایش ضربه پذیری و سکوریت است.

شیشه رنگی مات یا متلوکس

این نوع شیشه رنگی دارای انواع قابلیت های یک شیشه رنگی براق است با این فرق عمده که نمای ظاهری و شکل بیرون شیشه رنگی مات یا متلوکس با شیشه رنگی لاکوبل بسیار متفاوت است. اگر روی این نوع شیشه دست بکشید سطحی مخملی روی شیشه احساس می‌کنید.

شیشه رنگی متالیک یا متلاک

این شیشه زیر مجموعه شیشه‌های رنگی لاکوبل است. تنه تفاوت آن در رنگ آن است که به صورت متالیک است. در بدنه این نوع شیشه نقاط اکلیلی ریزی وجود دارد که وقتی در معرض نور لامپ یا نور لامپهای رشته‌ای SMD که قرار گیرد تبلور پیدا کرده و حالت برجسته‌ای پیدا می کند.

آینه هوشمند

آینه هوشمند

آینه هوشمند یک آینه معمولی است که هر زمان اراده کنید تمام یا بخشی از آن تبدیل به یک نمایشگر LCD می شود. این نمایشگر می تواند محتواهای مختلفی مثل ویدئو، عکس، ساعت و تاریخ، نوت ها، زمان قرار های حضوری و … را برای شما به نمایش بگذارد.

آینه هوشمند همچنین دارای قابلیت کنترل توسط طریق تلفن همراه است و موضوعات مختلفی که روزانه در گوشی خود می بینید و مورد نظر شماست را برای شما انعکاس می دهد. همچنین شما می توانید ایمیل ها، لیست تماس ها و هرگونه اطلاعات مورد نیاز خود را درون آینه هوشمند مشاهده کنید. علاوه بر این آینه های هوشمند می توانند اعلان های مختلفی را به شما یادآور شوند. آینه هوشمند به طور کلی یک آینه معمولی است که تصویر شما را به خوبی بازتاب می دهند و در کنار آن تمام فعالیت های بالا را برای شما اجرا می کند.

قابلیت های آینه هوشمند

از قابلیت های آینه هوشمند این است که این سیستم توانایی اتصال به ساختمان هوشمند را نیز دارا است. این موضوع به این معنی است که ساختمان تمام هوشمند از طریق دستیار صوتی های معروف جهان نظیر گوگل اسیستنت، الکسا و سیری و از طریق آینه هوشمند کنترل شده و اطلاعاتی که مخاطب نیاز دارد را به معرض نمایش گذارد.کافی است به آینه خود دستور دهید تا پرده های هوشمند کنار روند، سیستم تهویه هوشمند روشن یا خاموش شود، روشنایی و نور هوشمند خود را کنترل کنید.

گلس مدا

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا شما را با خدمات گلس مدا نظیر آینه کاری، شیشه رنگی و آینه هوشمند و ویژگی ها و قابلیت های آنها آشنا کنیم. امیدواریم مطالب بالا مورد استفاده شما قرار گیرد. برای مشاوره ی رایگان در زمینه ی آینه کاری می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۵۷۷۰۵۳ به طور مستقیم تماس بگیرید. مشاوره ها و بازدید از پروژه به صورت کاملا رایگان انجام می پذیرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402