معرفی و بررسی بازی خیاط باشی به همراه جزئیات و لینک دانلود

دانلود بازی خیاط باشی مود شده
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خیاطی یک هنر و همچنین یک حرفه است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر به خیاطی علاقه دارید بازی خیاط باشی را از دست ندهید چرا که یک شبیه ساز خیاطی به تمام عیار است.

اگر به چند سال پیش برویم و نگاهی به بازی‌های ایرانی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که در طول این چند سال چه تغییرات چشم‌گیری در زمینه بازی‌سازی داشته‌ایم. سازندگان ایرانی پس از این که از محبوبیت هنر خیاطی در بین افراد جامعه با خبر شدند، تصمیم به ساخت و طراحی یک بازی خیاطی کردند که امروز ما قصد داریم شما را با این بازی سرگرم کننده که بازی خیاط باشی نام دارد بیشتر آشنا کنیم. بازی خیاط باشی یک بازی خیاطی باحال است که توسط تیم بازی سازی تحت عنوان سفره‌چی ساخته شده است. عهده طراحی و انتشار این بازی را نیز بازی سازان بلوط گیمز برعهده داشته‌اند. در بررسی بازی خیاط باشی با پلازا همراه باشید تا شما را با فضا و خصوصیات این بازی بیشتر آشنا کنیم.

فهرست مطالب

بررسی بازی خیاط باشی

خیاط باشی اثری قدرتمند از استودیو بلوط گیمز بوده که در راستای تقویت بازی های ایرانی توانسته گام مهمی را بردارد. این بازی جذاب با دارا بودن چالش های کلیدی و سرگرم کننده میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد که بدنیست بدانید بازی در کافه بازار توانسته بیش از 500 هزار بار نصب شود و امتیاز عالی 4.6 را در سبک بازی های شبیه سازی کسب کند. سازنده بازی محصول خود را جمله ای کوتاه معرفی نموده که آنهم “لباس بدوز، پول در بیار و مزون های جدید افتتاح کن” است. فرصت تازه ای برای شما درنظر گرفته شده است آنرا ساده از دست ندهید.

گیم پلی بازی خیاط باشی

بازی خیاط باشی جزو آن دسته از بازی‌هایی است که طرفداران آن به صنعت مد و لباس علاقه زیادی دارند. یا این که علاقه این افراد حول محور لباس و دیزاین آن است. پس از دانلود بازی خیاط باشی پول بی نهایت، منوی بازی برای شما نمایش داده خواهد شد. در منوی بازی گزینه‌های متعددی مشاهده می‌کنید که باید از آن جا برای آغاز یک بازی جذاب اقدام کنید. بازی خیاط باشی دارای 40 مرحله است که در هر مرحله شما باید کارهای خاص آن مرحله را در راستای لباس و طراحی آن‌ها انجام دهید.

نسخه بینهایت بازی خیاط باشی / بازی خیاطی

اولین مرحله بازی مزون بهار نام دارد. در هر مرحله پایه و اساس کار شما در این بازی، طراحی، ساخت و همچنین فروش لباس به مشتری‌هایتان است. حالا چگونگی این روند را به شما می‌خواهیم توضیح دهیم. هر مشتری که برای ثبت سفارشش به مغازه و یا بهتر است بگوییم مزون شما مراجعه می‌کند، به دنبال یک طرح خاص از لباس و پوشاک است.

هر مشتری که وارد مزون شما می‌شود سلیقه‌ای متفاوت را به شما خواهد گفت و شما باید طبق خواسته آن‌ها سفارششان را ثبت و آماده کنید. پس از گرفتن و ثبت سفارشات مشتریان، شروع به دوختن خواهید کرد. پس از دانلود بازی خیاطی جدید، در ابتدای بازی و در اولین مرحله از آن، شما امکانات بشدت کمی دارید و این امکانات ابتدایی و محدود، باید با بالاتر رفتن سطحتان ارتقا یابند. دلیل این موضوع آن است که بازی به گونه‌ای طراحی شده که با بالاتر رفتن سطح بازیکنان، تعداد مشتریان و درخواست‌های آن‌ها نیز به مراتب افزایش می‌یابد.

با افزایش تعداد مشتری‌ها و درخواست‌های شما، شما به دستگاه‌ها و لوازم خیاطی بیشتری نیاز دارید چرا که بازی یک زمان مشخص و محدود را به شما خواهد داد تا سفارش مشتریتان را آماده کنید. به همین ترتیب شما باید با جمع کردن پول و الماس‌هایتان بتوانید لوازم موردنیاز خود را خریداری کنید و از آن‌ها در مغازه خودتان استفاده کنید.

پول و الماس کلیدی‌ترین ابزار شما هستند. اگر شما با بی‌توجهی به پول و الماس‌هایتان رو به جلو بروید قطعا نمی‌توانید لوازم مورد نیازتان را در زمانی که به آن‌ها نیاز دارید خریداری و از آن‌ها به نحو احسن استفاده کنید. پس از دانلود بازی خیاط باشی مود شده و نصب بازی خیاط باشی از مایکت یا کافه‌های دیگر، شما می‌توانید علاوه‌بر دوخت و دوز لباس‌های ساده، به دوختن لباس‌های مختلف و بهتر است بگوییم پیشرفته‌تر نیز بپردازید.

دانلود بازی خیاط باشی با لینک مستقیم

این بازی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید لوازم فروشگاه خود را ارتقا دهید و باعث رونق بیشتر در کارتان شوید. در کنار ارتقای لوازم خیاطی، شما این امکان را دارید تا مزون‌ها و مغازه‌های دیگری نیز راه اندازی کنید. شاید برایتان سوال باشد که با راه انداختن مزون جدید کارمان سخت‌تر نخواهد شد؟ باید در پاسخ به این سوال بگوییم که تا حدودی بله کار شما سخت می‌شود و دلیل این موضوع آن است که با ارتقای هرچه بیشتر لوازم و کسب امتیاز بیشتر، لباس‌ها و مشتری‌های بیشتری با سلیقه‌های سخت‌تر به سراغ شما خواهند آمد.

همین موضوع سبب آن خواهد شد تا برای امتیاز بیشتر، سختی بیشتری نیز متحمل شوید. بدون این که نیاز به دانلود نسخه بینهایت بازی خیاط باشی داشته باشید، شما می‌توانید از امکاناتی که بازی در اختیار شما قرار داده است به بهترین شکل استفاده کنید. یکی از این امکانات که بسیار کارآمد است، شیوه دریافت سکه و الماس است.

اگر هر روز به بازی وارد شوید خواهید دید که ماموریت‌های روزانه‌ای برای شما در دسترس قرار داده شده است. با انجام این مراحل و ماموریت‌ها شما می‌توانید سکه و به خصوص الماس بیشتری دریافت کنید. همین امر به شما کمک بسیار چشم‌گیری در راستای ارتقا و خریداری لوازم مورد نیاز مزونتان خواهد کرد. بازی خیاط باشی در حال حاضر در حال به روز شدن است و در برخی از نسخه‌های آن شاهد مشکلات و باگ‌هایی هستیم که امیدواریم در آپدیت‌های بعدی این بازی، این مشکلات به طور کامل برطرف شوند.

نصب بازی خیاط باشی از مایکت / دانلود بازی خیاط باشی برای کامپیوتر

گرافیک و جلوه های بصری

اگر بخواهیم به صورت مختصر در رابطه با گرافیک و محیط بازی خیاط باشی صحبت کنیم، باید بگوییم که این بازی بهینه‌سازی بسیار خوبی را در خود دارا است. سازندگان با توجه به این که این عنوان برای گوشی‌های موبایل است، این نکته را به خوبی در محصولشان اجرا کرده‌اند. بازی از گرافیک و جلوه‌های بصری با کیفیتی برخوردار است و از آن طرف نیز حجم بالایی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود تا همه افراد بتوانند با گوشی‌های خود به تجربه این بازی بپردازند و از آن لذت ببرند. همانطور که از تصاویر پیداست بازی خیاط باشی با بهرهمندی از موتور گرافیکی خوب توانسته زیبایی مناسبی را به ارمغان بیاورد که در این زمینه میتوانید با گزینه خوبی سروکار داشته باشید.

دانلود بازی خیاط باشی

اگر می‌خواهید به راحتی برای دانلود بازی خیاط باشی با لینک مستقیم اقدام کنید، بر روی لینکی که در این قسمت برای شما قرار داده‌ایم کلیک کنید و این بازی را از کافه بازار دانلود کنید. این بازی را می‌توانید علاوه‌بر کافه بازار، از کافه‌های دیگر بازی همچون مایکت دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی خیاط باشی برای اندروید

سخن پایانی

بازی‌های ایرانی مانند بازی خیاط باشی و… به این هدف ساخته و طراحی شده‌اند که بازیکنان بتوانند فضای صمیمی ایرانی را در آن تجربه کنند. به همین ترتیب سازندگان داخلی شروع به ساخت بازی‌های متنوع در زمینه‌های مختلفی همچون آشپزی و خیاطی کرده‌اند که بازیکنان با هر سلیقه‌ای که دارند بتوانند به بازی مشغول شوند. حالا خیاط باشی برای شما در دسترس است و اگر به طراحی لباس و شاخه‌های آن علاقه دارید می‌توانید این بازی را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم.

آیا شما به بازی‌های خیاطی علاقه دارید؟ آیا تا به حال خیاط باشی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402