دانلود فیلم The Many Saints of Newark ؛ داستان، بازیگران و نمرات

the many saints of newark / بهترین فیلمهای ژانر جنایی 2021 / بهترین فیلم های جنایی 2021 /فیلم های مافیایی ۲۰۲۱ / برترین فیلم مافیایی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Many Saints of Newark پیش درآمدی بر سریال موفق سوپرانوز و محصول سال 2021 است. سوپرانوز را دیده‌اید؟ این روزها کمتر کسی هست که این سریال کلاسیک موفق را ندیده باشد. در فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک با گذشته و کودکی تونی سوپرانو بیشتر آشنا می‌شویم و نگاهی به مسیر رشد این خلافکار قدرتمند داریم.

فیلم The Many Saints of Newark اثری درام جنایی محصول سال 2021 به کارگردانی آلن تیلور (Alan Taylor) و نویسندگی دیوید چیس (David Chase) و لورنس کانر (Lawrence Konner) است. این فیلم پیش درآمدی بر سریال درام جنایی The Sopranos محصول شبکه HBO محسوب می‌شود. داستان فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک بین دهه‌های 60 و 70 میلادی در شهر نیوآرک، ایالت نیوجرزی می‌گذرد و درباره جنگ گانگستری خشنی از زاویه دید یکی از اعضای این دسته جنایتکاران و برادرزاده نوجوانش است.

کمپانی‌های Warner Bros. Pictures و New Line Cinema حقوق مربوط به تولید فیلم The Many Saints of Newark را به همراه کمپانی HBO Films خریداری کردند. این عنوان برای اولین بار در تاریخ 22 سپتامبر 2021 برابر با 31 شهریور 1400 در جشنواره فیلم ترایبکا به نمایش درآمد و سپس در تاریخ 1 اکتبر 2021 برابر با 9 مهر 1400 در سینماهای آمریکا اکران شد. در همین تاریخ نیز به مدت یک ماه در سرویس اشتراک فیلم HBO Max در دسترس قرار گرفت. فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک اکثرا با تحسین منتقدان مواجه شده و متخصصان هنرنمایی بازیگران آن را ستودند و البته نقدهایی به فیلمنامه داشتند. اگر از طرفداران آثار جنایی یا سریال The Sopranos هستید، در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی فیلم سینمایی آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود فیلم The Many Saints of Newark

برای دانلود فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک با زیرنویس فارسی چسبیده می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

کیفیت: 1080p | حجم: 1.1 گیگابایت

کیفیت: 720p | حجم: 646 مگابایت

داستان فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک

آنتونی سوپرانو جوان در یکی از پر آشوب‌ترین دوره‌های تاریخ شهر نیوآرک در حال بزرگ شدن است و در همین حین گانگسترهای رقیب نیز در حال رشد و قوی‌تر شدن هستند. آنتونی عمویش، یعنی دیکی مولتیسانتی را می‌پرستد و در نهایت با تاثیر عمیق همین شخص، این نوجوان تاثیرپذیر تبدیل به رئیس قدرتمند جنایتکار، یعنی تونی سوپرانو می‌شود.

داستان فیلم سینمایی آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک

بازیگران فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک

در نوامبر 2018 آلساندرو نیوولا (Alessandro Nivola) برای نقش دیکی مولتیسانتی، پدر کریستوفر مولتیسانتی انتخاب شد. دیکی هیچ وقت در سریال دیده نشده بود و چیس نیز در آن زمان برنامه‌ای برای حضور فیزیکی این شخصیت در سریال نداشت. در ژانویه 2019 چیس اعلام کرد که در فیلم شاهد کودکی تونی سوپرانو نیز خواهیم بود. مایکل گاندولفینی (Michael Gandolfini)، پسر جیمز گاندولفینی (James Gandolfini) برای ایفای نقش جوانی تونی سوپرانو انتخاب شد. در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم The Many Saints of Newark بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

همچنین بخوانید :

آلساندرو نیوولا در نقش دیکی مولتیسانتی

آلساندرو نیوولا - بازیگران فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک

آلساندرو نیوولا بازیگر و تهیه کننده آمریکایی متولد 28 ژوئن 1972 برابر با 7 تیر 1351 است. این هنرمند تا کنون برای یک جایزه تونی و یک جایزه ایندیپندنت اسپیریت نامزد شده و یک جایزه از جوایز انجمن بازیگران فیلم، یک جایزه بفتا و جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره فیلم ترایبکا سال 2017 به دست آورده است.

آلساندرو نیوولا در بلاکباسترهای هالیوودی مانند فیلم اکشن Face/Off محصول سال 1997 و فیلم علمی تخیلی Jurassic Park III محصول سال 2001 و همچنین فیلم‌های مستقلی چون فیلم درام Laurel Canyon محصول سال 2002، فیلم درام کمدی Junebug محصول سال 2005، فیلم جنایی A Most Violent Year محصول سال 2014 و فیلم عاشقانه Disobedience محصول سال 2017 بازی کرده است. نیوولا یکی از بهترین گزینه‌هایی بود که می‌توان برای فیلم The Many Saints of Newark انتخاب کرد.

لسلی اودم جونیور در نقش هارولد مک بریر

لسلی اودم جونیور - تریلر و بازیگران فیلم the many saints of Newark

لسلی اودم جونیور (Leslie Odom Jr.) بازیگر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی متولد 6 آگوست 1981 برابر با 15 مرداد 1360 است. او از تئاتر وارد حرفه بازیگری شد و با نمایش Hamilton مورد توجه همگان قرار گرفت و به خاطر آن نامزد جایزه تونی بهترین بازیگر مرد در سال 2016 نیز شد.

اودم همچنین به خاطر نقش‌های تلویزیونی‌اش نیز شناخته می‌شود و در سریال‌هایی چون سریال درام موزیکال Smash و سریال علمی تخیلی Person of Interest بازی کرده است. از فیلم‌های این هنرمند نیز می‌توانیم از آثاری چون فیلم رمزآلود Murder on the Orient Express محصول سال 2017، فیلم زندگینامه‌ای Harriet محصول سال 2019 و فیلم موزیکال Hamilton محصول سال 2020 نام ببریم. برای همین می‌توان گفت فیلم The Many Saints of Newark اولین تجربه اودم نبوده است.

ورا فارمیگا در نقش لیویا سوپرانو

ورا فارمیگا - فیلم سینمایی آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک

ورا فارمیگا (Vera Farmiga) بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی متولد 6 آگوست 1973 برابر با 15 مرداد 1352 است. این هنرمند بازیگری را از تئاتر و نمایش Taking Sides در سال 1996 آغاز کرد. اولین سریال او سریال فانتزی Roar محصول شبکه Fox و اولین فیلمش، فیلم درام تریلر Return to Paradise محصول سال 1998 بود. ورا فارمیگا با بازی در فیلم درام Down to the Bone محصول سال 2004 در نقش یک معتاد به مواد مخدر بیشتر شناخته شد و مورد توجه قرار گرفت.

برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم سیاسی The Manchurian Candidate محصول سال 2004، فیلم جنایی The Departed محصول سال 2006، فیلم درام The Boy in the Striped Pyjamas محصول سال 2008، فیلم علمی تخیلی Source Code محصول سال 2011، فیلم اکشن Safe House محصول سال 2012، فیلم حقوقی The Judge محصول سال 2014، فیلم هیولایی Godzilla: King of the Monsters محصول سال 2019، سری فیلم‌های The Conjuring و سریال روانشناختی Bates Motel. جالب اینجاست که ورا فارمیگا تقریبا در تمام ژانرهای فیلم و سریال نقش بازی کرده و فیلم The Many Saints of Newark هم این مجموعه را کامل‌تر می‌کند.

جان برنثال در نقش جانی سوپرانو

جان برنثال - بازیگران فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک

جان برنثال (Jon Bernthal) بازیگر آمریکایی متولد 20 سپتامبر 1976 برابر با 29 شهریور 1355 است. این هنرپیشه کارش را از اوایل دهه 2000 میلادی آغاز کرد و با بازی در سریال ترسناک The Walking Dead شناخته شد.

از دیگر آثار معروف او می‌توانیم به فصل دوم سریال Daredevil، فیلم اکشن Snitch محصول سال 2013، فیلم زندگینامه‌ای The Wolf of Wall Street محصول سال 2013، فیلم جنگی Fury محصول سال 2014، فیلم اکشن Sicario محصول سال 2015، فیلم اکشن Baby Driver محصول سال 2017، فیلم ورزشی Ford v Ferrari محصول سال 2019 و فیلم نئو وسترن Those Who Wish Me Dead محصول سال 2021 اشاره کنیم.

کوری استول در نقش جونیور سوپرانو

کوری استول - تریلر فیلم the many saints of newark

کوری استول (Corey Stoll) بازیگر آمریکایی متولد 14 مارس 1976 برابر با 24 اسفند 1354 است. او بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون سریال سیاسی House of Cards و سریال درام ترسناک The Strain شناخته می‌شود. از سال 2020 نیز استول در سریال درام Billions به ایفای نقش پرداخته است.

از دیگر آثار کوری استول می‌توانیم به فیلم کمدی Midnight in Paris محصول سال 2011، سریال پلیسی Law & Order: LA، فیلم ابرقهرمانی Ant-Man محصول سال 2015، فیلم جنایی Black Mass محصول سال 2015 و فیلم زندگینامه‌ای First Man محصول سال 2018 اشاره کنیم.

سایر بازیگران فیلم The Many Saints of Newark عبارتند از:

  • ری لیوتا (Ray Liotta) در نقش هالیوود دیک مولتیسانتی و سالی مولتیسانتی
  • میشلا د راسی (Michela De Rossi) در نقش گیسپینا مولتیسانتی
  • مایکل گاندولفینی (Michael Gandolfini) در نقش تونی سوپرانو
  • ویلیام لودویگ (William Ludwig) در نقش کودکی تونی سوپرانو
  • بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) در نقش پاولی والناتز
  • جان ماگارو (John Magaro) در نقش سیلویو دانته
  • مایکل امپریولی (Michael Imperioli) صداپیشه نقش کریستوفر مولتیسانتی
  • جویی دیاز (Joey Diaz) در نقش بودا

نمرات فیلم The Many Saints of Newark

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک با استقبال نسبی بینندگان و منتقدان مواجه شده است. با این حال کمتر از سریال سوپرانوز مورد توجه قرار گرفته است. در وبسایت IMDb امتیاز این فیلم تا کنون به 6.4 از 10 رسیده است. از طرف دیگر در راتن تومیتوز بر اساس 190 نقد، 73 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و در نهایت میانگین امتیاز 6.80 از 10 را گرفته است. در متاکریتیک نیز تا کنون 48 نقد و میانگین امتیاز 60 از 100 برای فیلم سینمایی The Many Saints of Newark ثبت شده است. از این 48 نقد، 28 نقد مثبت، 17 نقد متوسط و 3 نقد منفی هستند. در ادامه مروری بر نمرات منتقدین به این اثر خواهیم داشت.

Entertainment Weekly / لی گرینبلت: 83

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک نمی‌تواند به سطح سریال سوپرانوز برسد و بدون زمان یا اشخاصی که از دست رفته‌اند و دیگر در میان ما نیستند، این فیلم بدون اهمیت به نظر می‌رسد. اما به عنوان یک فیلم صد و چند دقیقه‌ای موفق می‌شود دوباره ما را به خانه برگرداند.

The Independent / کلاریس لاری: 80

فیلم The Many Saints of Newark هم متمایز و هم به نوعی غیر قابل جایگزین است. این فیلم تندخو و درخشان است؛ اثری که میراث فرهنگی سریال سوپرانوز را هم گسترش می‌دهد و هم پیچیده‌ترش می‌سازد.

CNET / ریچارد ترنهولم: 76

پایان بندی که تعمدا بلاتکلیف است، این حس را ایجاد می‌کند که فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک قسمت اول یک سریال جدید است.

ReelViews / جیمز براردینلی: 75

در کمترین حالت، فیلم The Many Saints of Newark احساس و زیبایی شناسی سریال سوپرانوز دیوید چیس را دوباره به تصویر می‌کشد؛ سریالی که همواره از آن به عنوان بهترین سریال دیوید چیس نام برده می‌شود.

IGN / لارا سیریکول: 70

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک اثری استوار و پیش درآمدی مورد پسند برای علاقمندان سریال کلاسیک HBO، یعنی سریال Sopranos است. حتی با اینکه خیلی تلاش می‌کند تا چیزی تازه به جهان سوپرانوز اضافه کند.

ABC News / پیتر تراورز: 65

پیش درآمد سریال سوپرانوز با هنرنمایی تاثیرگذار مایکل گاندولفینی در نقش نوجوانی‌های کاراکتری که پدر فقیدش آن را ایفا کرده بود، خوب است، اما نه آنقدر خوب که از آن به عنوان یک اثر حماسی بزرگ یاد شود.

تریلر فیلم the many saints of newark - داستان فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک

Time Out / اولی ریچاردز: 60

برای کسانی که سریال سوپرانوز را ندیده‌اند یا آن را به روشنی به خاطر ندارند، فیلم The Many Saints of Newark ممکن است کمی آنها را سرگردان کند. داستان غنی و عمیق است، اما یک فیلم دو ساعته فضای کمی برای کشف و شهود دارد.

Little White Lies / هانا استرانگ: 50

فیلم سینمایی The Many Saints of Newark با داستان و کارگردانی متوسط و از یاد بردنی، فاقد استعداد و هنرمندی است. این فیلم فاجعه نیست، اما ناامیدکننده است.

The Globe and Mail / بری هرتز: 42

سرانجام این فیلم درامی بی نتیجه و بدشکل است که به نظر می‌رسد اصلا نسبت به شخصیت‌ها و موقعیت‌هایی که می‌سازد مطمئن نیست.

The New York Times / منهولا دارگیس: 40

در نهایت بهترین چیز درباره فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک این است که باعث می‌شود به سریال سوپرانوز فکر کنید. اما این موضوع بدترین نکته درباره این فیلم نیز محسوب می‌شود.

The Wrap / دن کالاهان: 40

شخصیت‌های جدید همه تک بعدی هستند و ما چیز جدیدی درباره شخصیت‌های قدیمی سریال دستگیرمان نمی‌شود.

نقد فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک - فیلم The Many Saints of Newark

کلام آخر

در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی فیلم The Many Saints of Newark همراه شما بودیم؛ پیش درآمدی برای سریال موفق The Sopranos که در ژانر درام جنایی ساخته شده است. همانطور که خواندید داستان این سریال در دهه‌های 60 و 70 میلادی می‌گذرد و ما را با خانواده سوپرانو بیشتر آشنا می‌کند. آیا شما فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک را تماشا کرده‌اید؟ سریال سوپرانوز را چطور؟ آیا این فیلم توانسته در سطح سریال The Sopranos قرار بگیرد؟ شما چه امتیازی به این اثر می‌دهید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402