لیست پرفروش ترین بازی های PS4 + پرفروش ترین بازی‌های 2020 و 2021

پرفروش ترین بازی های PS4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروز و در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از پرفروش ترین بازی های PS4 را بررسی و به شما عزیزان معرفی کنیم. پرفروش ترین بازی های پی اس 4 بازی‌های معروف و محبوبی هستند که می‌خواهیم با آن‌ها آشنایی بیشتری داشته باشیم.

امروز قصد داریم تا در رابطه با پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۴ در سال‌های مختلف صحبت کنیم. کنسول پلی استیشن از زمانی که متولد شد، علاوه بر شهرت جهانیش، محبوبیت روز افزونی را تجربه می‌کند. حالا ما قصد داریم از بین تمامی بازی‌هایی که تا به امروز برای این کنسول منتشر شده‌اند صحبت کنیم و برخی از پرفروش ترین بازی های PS4 در ایران و جهان را برای شما عزیزان معرفی کنیم. در کنار معرفی بهترین بازی‌های این کنسول، قصد داریم تا عنوان‌های انحصاری که برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه و منتشر شده‌اند را نیز معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه خواهید خواند

پرفروش ترین بازی های PS4

پرفروش ترین بازی های PS4

در ابتدا قصد داریم تا 5 بازی که در حال حاضر در صدر لیست پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۴ قرار دارند را به صورت ترتیب فروششان در این لیست قرار دهیم. در قسمت پایین شما می‌توانید 5 تا از پرفروش ترین بازی های تاریخ PS4 را مشاهده کنید.

1. بازی God of War

بازی God of War - پرفروش ترین بازی های انحصاری ps4

  • میزان فروش: 19.5 میلیون نسخه

اولین بازی که در صدر فهرست پرفروش ترین بازی های ویدئویی پلی استیشن ۴ قرا دارد، بازی خدای جنگ است. این بازی در تاریخ 20 آپریل سال 2018 به انتشار جهانی رسیده است، توانسته رکورد فروش 19.5 میلیون نسخه از بازی خودش را به فروش برساند. بازی God of War یک بازی ماجراجویی و اکشن است و در کنار آن یک هک اند اسلش به تمام معناست. این بازی توسط استودیو Santa Monica ساخته شده و به وسیله Sony Interactive Entertainment به انتشار جهانی رسیده است.

کی پد گیمینگ ریزر مدل Orbweaver Chroma

کی پد گیمینگ ریزر مدل Orbweaver ChromaRazer Orbweaver Chroma Gaming KeyPad

نوع اتصالباسیم
رابطUSB

2. بازی Uncharted 4: A Thief’s End

Uncharted 4: A Thief’s End - فهرست پرفروش ترین بازی های ویدئویی پلی استیشن ۴

  • میزان فروش: 16 میلیون نسخه

بازی بعدی که در لیست پرفروش ترین بازی های انحصاری PS4 قرار دادیم، چهارمین نسخه از عنوان محبوب Uncharted است. هرچند به تازگی صحبت‌هایی از انتشار این بازی بر روی پلتفرم کامپیوتر شنیده‌ایم اما همچنان یکی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۴ است. این بازی که یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است، در تاریخ 10 می سال 2016 توسط Naughty Dog ساخته شده و به وسیله Sony Interactive Entertainment به انتشار رسیده است.

3. بازی Marvel’s Spider Man

بازی Marvel’s Spider Man - پرفروش ترین بازی های ps4 در ایران

  • میزان فروش: 13.2 میلیون نسخه

بازی سوم که در سومین رتبه از نظر فروش بالای بازی برای پلی استیشن 4 قرار دارد، بازی Spider Man است. این بازی که یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است، در تاریخ 7 سپتامبر سال 2018 به انتشار جهانی رسید. بازی اسپایدرمن توسط Insomniac Games ساخته شده و به وسیله Sony Interactive Entertainment به انتشار رسیده است.

4. بازی The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt - پرفروش ترین بازی های ps4 2020

  • میزان فروش: 10.8 میلیون نسخه

بازی چهارم که از نظر فروش در این رتبه قرار گرفته شده است به بازی بازی The Witcher 3 تعلق می‌گیرد. این بازی یکی از بازی‌های بسیار محبوب است که در سبک اکشن و نقش آفرینی ساخته شده است. سومین نسخه از مجموعه بازی ویچر یعنی ویچر 3، در تاریخ 18 ماه می 2015 به انتشار جهانی رسیده است. این بازی توسط CD Project Red ساخته و به انتشار رسیده است.

هدست گیمینگ بی سیم ریزر مدل Thresher 7.1 مناسب برای PS4

هدست گیمینگ بی سیم ریزر مدل Thresher 7.1 مناسب برای PS4Razer Thresher 7.1 For PS4 Wireless Gaming Headset

وزن402 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

5. بازی Horizon Zero Dawn

بازی Horizon Zero Dawn - پرفروش ترین بازی های ps4 2020

  • میزان فروش: 10 میلیون نسخه

بازی پنجمی که از نظر پرفروش ترین بازی های پی اس 4 در رتبه 5 قرار دارد به بازی Horizon Zero Dawn تعلق می‌گیرد. بازی هورایزن زیرو داون که یک بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی است، در تاریخ 28 فوریه سال 2017 به انتشار جهانی رسیده است. این بازی توسط Guerrilla Games ساخته شده و به وسیله Sony Interactive Entertainment به انتشار جهانی رسیده است.

پرفروش ترین بازی های PS4 2020

در این قسمت شما می‌توانید بازی‌هایی را که در سال 2020 برای پلی استیشن 4 به اوج فروش خود رسیده‌اند و در لیست پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۴ در این سال قرار گرفته شده‌اند را مشاهده کنید.

1. بازی Ghost of Tsushima یکی از پرفروش ترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۰

Ghost of Tsushima - پرفروش ترین بازی های تاریخ ps4

  • میزان فروش: 6.4 میلیون نسخه

اولین بازی که در صدر لیست پرفروش ترین بازی های PS4 در سال 2020 قرار گرفته است به بازی Ghost of Tsushima تعلق می‌گیرد. این عنوان یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی است که روند بازی بر پایه مخفی کاری پیش خواهد رفت و از طرف سازندگان این بازی، به این مورد توجه زیادی شده است. بازی Ghost of Tsushima در تاریخ 17 جولای سال 2020 به انتشار رسیده است. این بازی توسط Sucker Punch Productions ساخته شده و به وسیله Sony Interactive Entertainment به انتشار جهانی رسیده است.

2. بازی Final Fantasy VII Remake

Final Fantasy VII Remake - پرفروش ترین بازی های PS4

  • میزان فروش: 5 میلیون نسخه

Final Fantasy VII Remake عنوانی است که در لیست پرفروش ترین بازی های پی اس 4 و در سال 2020، جایگاه دوم را به خودش اختصاص داده است. این بازی یک بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که در تاریخ 10 آپریل سال 2020 به انتشار جهانی رسیده است. بازی Final Fantasy VII Remake توسط Square Enix ساخته شده و به انتشار جهانی رسیده است.

3. بازی The Last of Us Part II

پرفروش ترین بازی های PS4

  • میزان فروش: 4 میلیون نسخه

بازی سومی که در لیست پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۴ در سال 2020 قرار دارد، بازی The Last of Us Part II است. این بازی یکی از بازی‌های محبوب برای پلی استیشن است که در سبک بقا، ترسناک، اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. این بازی در تاریخ 19 ماه جون سال 2020 به انتشار جهانی رسیده است. شرکت ناتی داگ عهده ساخت این بازی را برعهده داشته و Sony Interactive Entertainment این بازی را منتشر کرده است.

داک شارژ دسته بازی PS4 دابی مدل TP4-002

داک شارژ دسته بازی PS4 دابی مدل TP4-002Dobe TP4-002 PS4 Charging Dock Controller

شارژ همزمان2 دسته بازی

4. بازی Nioh 2 یکی از پرفروش ترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۰

Nioh 2 - پرفروش ترین بازی های پی اس 4

  • میزان فروش: 1.4 میلیون نسخه

آخرین بازی که در لیست پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است، دومین نسخه از مجموعه بازی Nioh است. بازی Nioh 2 بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که در تاریخ 12 مارس سال 2020 به انتشار جهانی رسید. این بازی توسط Team Ninja ساخته شده و به وسیله Sony Interactive Entertainment به انتشار جهانی رسیده است.

پرفروش ترین بازی های PS4 2021

بازی‌های پرفروشی که در سال 2021 به فروش رسیده‌اند، بحثشان با بازی‌هایی که در سال‌های گذشته منتشر شده‌اند مقداری تفاوت دارد. این بازی‌ها به این دلیل که به تازگی به انتشار رسیده‌اند، دارای فراز و نشیب‌های زیادی در رابطه با میزان فروششان هستند. به همین دلیل در حال حاضر، رقم و یا فهرست ثابتی از این بازی‌ها نمی‌توان فراهم کرد.

ما در قسمت پایین یک لیست از بازی‌هایی که تا ماه سپتامبر 2021 میزان فروش بالایی را نسبت به سایر بازی‌ها داشته‌اند را فراهم کردیم و شما عزیزان می‌توانید این بازی‌ها را در این قسمت مشاهده کنید. این لیست یک لیست قطعی برای پرفروش‌ترین بازی‌ها نیست اما این بازی‌ها فروش بالایی نسبت به بازی‌های منتشر شده برای خود به ثبت رسانده‌اند.

1. بازی Madden NFL 22

بازی Madden NFL 22 - پرفروش ترین بازی های ps4 2021

بازی Madden NFL 22 یکی از بازی‌هایی است که در حال حاضر در صدر جدول پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۲۱ قرار دارد. این بازی عنوانی است که توسط شرکت Electronic Arts ساخته شده است.

2. بازی FIFA 22

بازی FIFA 22 - پرفروش ترین بازی های ps4 2020

تقریبا تعداد بسیار زیادی از افراد با مجموعه بازی فیفا آشنایی دارند. این بازی نیز که توسط شرکت Electronic Arts ساخته شده، در جایگاه دوم لیست پر فروش‌ترین بازی‌ها قرار گرفته است.

3. بازی NBA 2K22 یکی از پرفروش ترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱

بازی NBA 2K22 - پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۴

اگر به بازی‌های ورزشی علاقه داشته باشید، قطعا با بازی NBA 2K22 آشنایی دارید. این عنوان که یک بازی بسیار جذاب بسکتبال است، در سومین رتبه از نظر فروش در سال 2021  قرار گرفته است. این بازی توسط Take 2 Interactive ساخته شده است.

4. بازی Tales of Arise

Tales of Arise - پرفروش ترین بازی های پی اس 4

بازی Tales of Arise بازی است که در این لیست در چهارمین رتبه از نظر فروش قرار دارد. این بازی توسط شرکت Bandai Namco Entertainment ساخته شده است.

5. بازی Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected - پرفروش ترین بازی های PS4

بازی دیابلو ۲ عنوان جدیدی است که امسال یعنی سال 2021 به انتشار رسیده است. آمارهای فروش این بازی به این صورت هستند که این بازی را در پنجمین رتبه قرار داده‌اند. این بازی توسط شرکت بازی سازی تحت عنوان Activision Blizzard ساخته شده است.

6. بازی Deathloop از پرفروش ترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱

بازی Deathloop - پرفروش ترین بازی های PS4

بازی Deathloop یکی دیگر از بازی‌هایی است که به فروش بالایی دست پیدا کرده و طبق آمار و تعداد فروش این بازی، آن را در رتبه 6 این لیست قرار داده‌ایم. این بازی توسط شرکت بازی سازی تحت عنوان Multiple Video Game Manufactures ساخته و منتشر شده است.

7. بازی Call of Duty: Black Ops: Cold War

Call of Duty: Black Ops: Cold War - پرفروش ترین بازی های PS4

بازی که در این قسمت به آن خواهیم پرداخت، بازی محبوبی است که بسیاری از بازیکنان کنسول‌ها این بازی را می‌شناسند و آن را تجربه کرده‌اند. این بازی Call of Duty: Black Ops: Cold War نام دارد. بازی کالاف دیوتی کولد وار، در هفتمین رتبه این لیست جای می‌گیرد و دلیل این رتبه، فروش بازی است که نسبت به بازی‌هایی که در بالاتر نام برده شد فروش کمتری را داشته است.

8. بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

Marvel's Spider-Man: Miles Morales - فهرست پرفروش ترین بازی های ویدئویی پلی استیشن ۴

تقریبا تمامی کسان که به فیلم و بازی علاقه دارند و آن‌ها را دنبال می‌کنند با مجموعه بازی اسپایدرمن آشنایی دارند. این بازی توسط شرکت سونی عرضه شده که نسبت به فروشی که تا به حالا داشته، در رتبه 9 لیستمان قرار گرفته است.

9. بازی Life is Strange: True Colors از پرفروش ترین بازی های PS4

Life is Strange: True Colors - پرفروش ترین بازی های PS4

بازی که در رتبه 10 از نظر فروش قرار گرفته، بازی Life is Strange: True Colors است. این بازی توسط شرکت بازی سازی تحت عنوان Square Enix Inc ساخته شده که نسبت به فروشش در رتبه دهم لیست پرفروش ترین بازی های PS4 در سال 2021 قرار گرفته است.

سخن پایانی

تمامی بازی‌هایی که در لیست پرفروش ترین بازی های پی اس 4 در سال 2021 نوشته شده‌اند، بازی‌هایی هستند که امکان تغییر جایگاهشان وجود دارد. دلیل این تغییر آن است که تعداد نسخه‌های هر یک از این 10 بازی‌ها در حال افزایش است و امکان این مورد وجود دارد که تغییری در ترتیب آن‌ها صورت گیرد.

ولی نکته‌ای که در حال حاضر مهم بوده این است که این بازی‌ها فروش چشم‌گیری را داشته‌اند و نسخه‌های فروخته شده‌ی هر یک از این بازی‌هایی که در لیست مشاهده می‌کنید، به میلیون‌ها نسخه رسیده است. این امر نشان می‌دهد که این بازی‌ها در بین بازیکنان، بازی‌های بسیار محبوبی هستند که بازیکنان برای انتشار آن‌ها لحظه شماری کرده‌اند. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید و برایتان کارآمد واقع شده باشد. از این که تا پایان این مطلب همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم.

آیا شما بازی دیگری را می‌شناسید که بتوانیم در این لیست قرارش دهیم؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402