دانلود انیمه League of Legends Arcane ؛ تریلر، داستان و نمرات

تیم پلازا - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه League of Legends Arcane یکی از جدیدترین سریال های نتفلیکس است که بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده است. با معرفی و دانلود انیمیشن آرکین (ارکین) لیگ افسانه ها همراه ما باشید.

انیمه League of Legends Arcane سریالی انیمیشنی محصول فرانسه و آمریکا و سال 2021 است. داستان انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها در جهان بازی لیگ افسانه‌ها می‌گذرد و در واقع اسپین آفی از این مجموعه است. ساخت این سریال در جشن سالانه 10 سالگی بازی League of Legends اعلام شد. این بازی توسط کمپانی‌های Riot Games و کمپانی فرانسوی Fortiche تولید شده بود. قصه ارکین لیگ افسانه ها در گذشته اتفاق می‌افتد و درباره ریشه‌های داستان چندین شخصیت از Piltover و Zaun است.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تیزر انیمه جدید League of Legends با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید تا با فضا و داستان آن بیشتر آشنا شوید.

همانند بازی League of Legends، انیمیشن سریالی جدید سازندگان League of Legends برای مخاطبان بالای 16 سال ساخته شده و موضوعاتی که مربوط به دنیای بزرگسالان است را پوشش می‌دهد. اگر از طرفداران بازی لیگ افسانه‌ها یا سریال‌های انیمیشنی هستید، در این مقاله از پلازا با معرفی انیمه League of Legends Arcane همراه ما باشید. همچنین در همین صفحه می‌توانید برای دانلود انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها اقدام کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود انیمه سریالی Arcane: League of Legends

برای دانلود انیمیشن Arcane: League of Legends 2021 می‌توانید از لینک‌های بالا کمک بگیرید. امیدواریم از تماشای این انیمه سریال فانتزی و علمی تخیلی لذت ببرید.

داستان انیمه League of Legends Arcane

داستان انیمه آرکین لیگ افسانه ها درباره دو خواهر و دو شهر است. یک کشف کل جهان را برای همیشه تغییر خواهد داد. مخترعین، سارقان، سیاستمداران و پادشاهان جرم و جنایت علیه محدودیت‌های جامعه شورش می‌کنند و شهرهای Piltover و Zaun دچار بحران و آشوب می‌شوند.

انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها

انیمه سریالی ارکین لیگ افسانه ها در یک فصل و 9 قسمت ساخته شده و تا کنون 6 قسمت از آن در شبکه‌های نتفلیکس و Tencent Video پخش شده است. این سریال در ابتدا قرار بود در تاریخ 6 نوامبر 2021 برابر با 15 آبان 1400 از این دو شبکه عرضه شود، اما در نهایت قرار شد در 9 قسمت و هر هفته یک قسمت از آن پخش شود.

شماره قسمتعنوان قسمتتاریخ پخش
1Welcome to the Playground6 نوامبر 2021 (15 آبان 1400)
2Some Mysteries Are Better Left Unsolved6 نوامبر 2021
3The Base Violence Necessary for Change6 نوامبر 2021
4Happy Progress Day!13 نوامبر 2021 (22 آبان 1400)
5Everybody Wants to Be My Enemy13 نوامبر 2021
6When These Walls Come Tumbling Down13 نوامبر 2021
720 نوامبر 2021 (29 آبان 1400)
820 نوامبر 2021
920 نوامبر 2021

صداپیشگان انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها

در سپتامبر 2021 صداپیشگان انیمه سریالی League of Legends معرفی شدند. در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از صداپیشگان انیمه League of Legends Arcane بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید. جالب است بدانید که شهره آغداشلو نیز از صداپیشگان این سریال است.

هیلی استاینفلد در نقش وی در انیمه League of Legends

انیمیشن سریالی جدید سازندگان League of Legends - هیلی استاینفلد در نقش وی

هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) بازیگر، خواننده و مدل آمریکایی متولد 11 دسامبر 1996 برابر با 21 آذر 1375 است. او با بازی در فیلم وسترن True Grit محصول سال 2010 شناخته شد و برای بازی در این فیلم نامزد جوایز اسکار، بفتا و جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

این هنرپیشه با بازی در آثاری چون فیلم علمی تخیلی Ender’s Game محصول سال 2013، فیلم اکشن 3 Days to Kill محصول سال 2014، مجموعه فیلم‌های Pitch Perfect، فیلم درام کمدی The Edge of Seventeen محصول سال 2016، فیلم علمی تخیلی Bumblebee محصول سال 2018، سریال درام کمدی Dickinson و مینی سریال Hawkeye بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

الا پورنل در نقش پاودر

انیمه سریالی league of legends - الا پورنل در نقش پاودر

الا پورنل (Ella Purnell) بازیگر انگلیسی متولد 17 سپتامبر 1996 برابر با 27 شهریور 1375 است. این هنرپیشه بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون فیلم فانتزی Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children محصول سال 2016، فیلم تاریخی Churchill محصول سال 2017 و فیلم زامبی Army of the Dead محصول سال 2021 شناخته می‌شود.

کوین آلخاندرو در نقش جیس

انیمیشن سریالی League of Legends - کوین آلخاندرو در نقش جیس

کوین آلخاندرو (Kevin Alejandro) بازیگر و کارگردان آمریکایی متولد 7 آوریل 1976 برابر با 18 فروردین 1355 است. این هنرپیشه بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون سریال خانوادگی Parenthood، سریال فانتزی True Blood، سریال ابرقهرمانی Arrow، سریال کمدی جنایی Lucifer و انیمیشن سریالی League of Legends  شناخته می‌شود.

کیتی لیانگ در نقش کیتلین در انیمه League of Legends

انیمه league of legends - کیتی لیانگ در نقش کیتلین

کیتی لیانگ (Katie Leung) بازیگر اسکاتلندی متولد 8 آگوست 1987 برابر با 17 مرداد 1366 است. این هنرپیشه در سری فیلم‌های هری پاتر نقش چو چانگ را بازی کرده است. لیانگ حرفه‌اش را با بازی در نمایش Wild Swans آغاز کرد. برخی از آثار دیگر او عبارتند از فیلم تریلر The Foreigner محصول سال 2017 و فیلم کمدی عاشقانه Locked Down محصول سال 2021.

جیسون اسپیساک در نقش سیلکو

انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها - جیسون اسپیساک در نقش سیلکو

جیسون اسپیساک (Jason Spisak) صداپیشه، تهیه کننده و برنامه‌نویس در حوزه‌های انیمیشن و بازی است. برخی از آثار صداپیشگی او عبارتند از سریال Rocket Power، سریال Star Wars: The Clone Wars، سریال ابرقهرمانی The Powerpuff Girls، انیمه League of Legends Arcane، انیمه ابرقهرمانی Marvel Disk Wars: The Avengers محصول سال 2014 و انیمه Pacific Rim: The Black محصول سال 2021.

توکس اولاگوندوی در نقش مل مداردا در انیمه league of legends

انیمه آرکین لیگ افسانه ها - توکس اولاگوندوی در نقش مل مداردا

توکس اولاگوندوی (Toks Olagundoye) بازیگر نیجریه‌ای متولد 16 سپتامبر 1975 برابر با 25 شهریور 1354 است. این هنرپیشه به خاطر بازی در سریال جنایی Castle و سیتکام The Neighbors شناخته می‌شود.

دیگر صداپیشگان انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها عبارتند از:

  • جی بی بلانک (JB Blanc) در نقش های وندر بلباک
  • هری لوید (Harry Lloyd) در نقش ویکتور
  • رمی هی (Remy Hii) در نقش مارکوس
  • ابیگیل مارلوو (Abigail Marlowe) در نقش‌های خانم کرامان و ایو
  • میک وینگرت (Mick Wingert) در نقش همردینگر
  • یوری لاونتال (Yuri Lowenthal) در نقش میلو
  • راجر کریگ اسمیت (Roger Craig Smith) در نقش کلاگر
  • جاش کیتون (Josh Keaton) در نقش‌های دکارد و سالو
  • فرد تاتاسیور (Fred Tatasciore) در نقش بنزو
  • شهره آغداشلو (Shohreh Aghdashloo) در نقش گریسون
  • مایلز براون (Miles Brown) در نقش اکو
  • برت تاکر (Brett Tucker) در نقش سینگد
  • امیرا وان (Amirah Vann) در نقش سویکا
  • مارا جونت (Mara Junot) در نقش شولا
  • دیو بی. میچل (Dave B. Mitchell) در نقش‌های ورن، هاسکل و هارولد

نمرات انیمه League of Legends Arcane

انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها با استقبال بینندگان و منتقدان روبرو شده است. امتیاز این انیمه سریالی در IMDb تا کنون به 9.4 از 10 رسیده و 97 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند که آمار فوق‌العاده‌ای است. از طرف دیگر در راتن تومیتوز نیز 100 درصد نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند. در متاکریتیک هم تا کنون 2 نقد مثبت برای انیمه آرکین لیگ افسانه ها ثبت شده، اما هنوز میانگین امتیاز آن اعلام نشده است. در ادامه مروری بر نمرات منتقدان به سریال ارکین لیگ افسانه ها خواهیم داشت.

Paste Magazine / تارا بنت: 90

اگر هیچ علاقه‌ای به آثاری که بر اساس بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شوند ندارید، به خودتان لطف کنید و انیمه آرکین: لیگ افسانه ها را امتحان کنید. این سریال بیشتر از آثار لایو-اکشن دیگری که در حال حاضر در دسترس هستند از روایت تکامل یافته و طنین احساسی بهره برده است. انیمه League of Legends Arcane نشان می‌دهد که چطور می‌توان بدون پیچیدگی‌های داستانی یک بازی ویدیویی با ارزش و جهان آن را وارد رسانه متفاوتی کرد و موفق بود. انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها سریالی جهانی است که ارزش دیده شدن را دارد.

Decider / جوئل کلر: 80

حتی اگر یک گیمر یا طرفدار بازی League of Legends نیستید، انیمه آرکین لیگ افسانه ها با داستان جذاب و انیمیشن‌های فوق‌العاده بیشتر از حد نیاز برایتان سرگرم‌کننده خواهد بود.

انیمه آرکین لیگ افسانه ها - league of legends

Flickering Myth / اج مورنو

بیشتر سریال‌ها دوست دارند شروعی کوبنده و قدرتمند داشته باشند. سریال ارکین لیگ افسانه ها با داستان چشمگیر و جذابش شما را مجبور می‌کند تا درباره آن فکر کنید.

Beyond the Trailer / گریس رندولف

فوق‌العاده است. بعد از انیمیشن‌های SpiderVerse و سریال انیمه بتمن، انیمه League of Legends Arcane انقلاب بعدی در انیمیشن است.

ComicBook.com / لوگان مور

از اینکه چقدر از انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها لذت بردم، غافلگیر شدم.

The Verge / اندرو وبستر

هیچ چیز انیمه آرکین لیگ افسانه ها جدید یا انقلابی نیست. این سریال کاملا یک داستان فانتزی معمولی است که فقط پرداخت خوبی دارد.

Nerd Reactor / جان گوین

سریال ارکین لیگ افسانه ها انیمه‌ای خیره‌کننده از Riot Games و نتفلیکس است و بردی دیگر برای اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود.

کلام آخر

ارکین لیگ افسانه ها از سازندگان League of Legends

در این مقاله از پلازا با معرفی انیمه League of Legends Arcane همراه شما بودیم؛ سریالی که اخیرا مورد توجه بینندگان قرار گرفته است. آیا شما انیمیشن آرکین لیگ افسانه ها را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این سریال چیست؟ به نظر شما این اقتباس تا چه اندازه موفق بوده و چه نمره‌ای به آن می‌دهید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
A.H.A6
.
21 دی 1400، 01:09
پاسخ
0
0
ساسنسور شدس؟؟؟
avatar
الهام ناصری / سردبیر
.
21 دی 1400، 10:23
پاسخ
0
0
@A.H.A6
تمام فیلم ها و سریال های این وبسایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده. اما این انیمیشن فکر نمیکنم دستخوش تغییرات زیادی شده باشه.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402