9 نمونه از بهترین بازی های کشتی کج برای کامپیوتر، PS4 و Xbox

بازی های کشتی کج کامپیوتر / بازی کشتی کج ps4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی های کشتی کج برای کامپیوتر یا PC از جمله پرطرفدارترین بازی‌ها در میان انبوه‌ بازی‌های ورزشی محسوب می‌شوند چرا که ژانر کشتی‌کج طرفداران پروپاقرص زیادی در پلتفرم‌های مختلف از جمله پی اس 4 (PS4) دارد. هر ساله بازی‌های زیادی در این‌ ژانر روانه بازار می‌شوند که برخی خوب، برخی متوسط و برخی نیز متوسط به پایین هستند.

در لیست پایین سعی کردیم تعدادی از بهترین بازی های کشتی کج را برای پلتفرم‌های مختلف برایتان فراهم آوریم. با ما باشید تا 9 نمونه از بهترین بازی های کشتی کج را برای کامپیوتر، PS4، Xbox و همچنین اندروید با یکدیگر بررسی کنیم. ناگفته نماند که در این لیست به بازی های خوب مشابه ای اشاره شده است که شاید از نگاه شما ارتباطی به کشتی کج نداشته ولی باید بدانید که جزو بهترین های این لیست بوده است.

فهرست مطالب

بهترین بازی های کشتی کج برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox و نینتندو

در ادامه با چندین نمونه از بازی های کشتی کج برای کامپیوتر، PS4 و ایکس باکس و همچنین گوشی آشنا خواهیم شد.

1. WWE All-Stars

  • تاریخ انتشار: 29 مارس 2011
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 2 و 3، وی، نینتندو 3DS و ایکس‌باکس 360

پنجمین عنوانی که می‌خواهیم در لیست «بهترین بازی های تاریخ کشتی کج» برایتان معرفی کنیم بازی WWE All-Stars است که توسط کمپانی THQ و برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 3، ایکس باکس 360، پلی استیشن 2، پلی استیشن پورتابل، Wii و 3DS منتشر شده است. بازی WWE All-Stars از همه نظر یک بازی بسیار خوب است.

مبارزات به سبک آرکید، جلوه‌های بصری عالی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر این بازی را تبدیل به یکی از بهترین عناوین کشتی‌کج ساخته شده تا کنون کرده‌اند. طراحی بازی به دور از واقع‌گرایی انجام گرفته است و می‌توان گفت سازندگان در این مورد تصمیم درستی گرفته‌اند؛ چرا که گیم‌پلی WWE All-Stars یکی از سرگرم‌کننده‌ترین گیم‌پلی‌ها در میان بازی‌های کشتی‌کج است. علاوه‌ براین لیست قهرمانان بازی نیز ترکیب جذابی از کشتی‌کج‌کارهای قدیمی و جدید است و برای هر سلیقه‌ای یک انتخاب وجود دارد.

2.  WWE 2K20 یکی از بازی های کشتی کج کامپیوتر

بازی کشتی کج برای pc - بازی کشتی کج حرفه ای WWE 2K20

  • تاریخ انتشار: 22 اکتبر 2019
  • پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان

اولین عنوان لیست «بهترین بازی های کشتی کج» که قصد معرفی آن را برای شما داریم بازی WWE 2K20 است که توسط استودیوهای Visual Concepts و 2K Sports ساخته و به انتشار رسیده است. این عنوان بیست و یکمین بازی در سری بازی های کشتی WWE محسوب می‌شود که برای پی اس 4، کامپیوتر و ایکس‌باکس وان منتشر شد.

از حالت‌های مختلف بازی می‌توان به Showcase mode اشاره کرد که حول محور چهار عدد از ستاره‌های مونث WWE (بیلی (Bayley)، بکی لینچ (Becky Lynch)، شارلوت فلیر (Charlotte Flair) و ساشا بنکس (Sasha Banks)) می‌چرخد. همچنین حالت دیگری به نام 2K Towers mode در بازی وجود دارد که از نسخه پیشین (WWE 2K19) به سری اضافه شده است.

از نوآوری‌های نسخه جدید سری WWE می‌توان به حالت جدید MyCareer story برای کشتی‌کج‌کارهای مونث اشاره کرد که برای اولین بار در این بازی شاهد آن هستیم. همچنین این عنوان برای کسانی که دنبال بازی آنلاین کشتی کج هستند هم انتخاب خوبی است چرا که با وجود گذشت 3 سال از زمان عرضه سرورهای آن همچنان فعال هستند. این سری بازی کشتی کج در سال ۲۰۲۱ برای پی اس ۴ و ایکس باکس عنوانی نداشت (به جز WWE 2K Battlegrounds) و قرار است عنوان بعدی در ماه مارس سال 2022 منتشر شود.

3. Def Jam: Fight For NY

بازی کشتی برای پی اس 4 - Def Jam: Fight For NY

  • تاریخ انتشار: 21 سپتامبر 2004
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس

دومین بازی لیست «بهترین بازی های تاریخ کشتی کج» بازی Def Jam: Fight For NY است که توسط استودیوهای Syn Sophia و EA Vancouver ساخته و کمپانی الکترونیک آرتز آن را منتشر کرده است. این بازی در زمان خود برای پلتفرم‌های پلی استیشن 2، ایکس باکس و گیم کیوب (GameCube) عرضه شده بود. در بازی Def Jam نه‌ تنها کشتی‌کج بلکه دامنه وسیع‌تری از هنرهای رزمی مختلف همانند کیک‌بوکسینگ، بوکسینگ و هنرهای رزمی ترکیبی (Mixed Martial arts) در یک‌جا جمع شده‌اند.

در این عنوان متفاوت قادر هستید در نقش رپرهای معروفی همانند اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، باستا رایمز (Busta Rhymes)، ایگزیبیت (Xzibit) و شان پاول (Sean Paul) ظاهر شده و به زدوخورد بپردازید! البته فارغ از جنبه‌های متفاوت آن بازی DEF JAM بر اساس استانداردهای ژانر خود نیز یک بازی مبارزه‌ای خوب محسوب می‌شود؛ چه ازنظر تنوع و روان بودن گیم‌پلی و چه‌ازنظر طراحی صدا که به‌خوبی با مبارزات ترکیب شده است.

4. Saturday Night Slam Masters

بازی های کشتی کج کامپیوتر - Saturday Night Slam Masters

  • تاریخ انتشار: 13 جولای 1993
  • پلتفرم‌ها: آرکید، سگا مگا درایو و سوپر نینتندو

سومین عنوان در لیست «بهترین بازی های کشتی کج» که می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم بازی Saturday Night Slam Masters است که سال‌ها پیش توسط کمپانی کپکام و برای پلتفرم‌های آرکید، Genesis، Super NES و FM Towns Marty منتشر شده است. در بازی Saturday Night Slam Masters کنترل کشتی‌کج‌کارهای گوناگونی را برعهده گرفته و به مبارزه در سراسر جهان می‌پردازید.

دو حالت مختلف برای گیم‌پلی بازی وجود دارد که عبارتند از Single و Tag Team که تنوع قابل ملاحظه‌ای به آن افزوده‌اند. اما شاید مهمترین بخش بازی Saturday Night که سبب درخشیدن آن شده است لیست مبارزان آن است که هریک ازنظر شیوه‌ مبارزه و سبک‌ خود بسیار متفاوت‌ و منحصربه‌فردتر از افراد دیگر است. این تفاوت علاوه بر تنوعی که به گیم‌پلی می‌بخشد سبب می‌شود اگر تصمیم به تجربه حالت Tag Team گرفتید سبک‌ مبارزه‌‌هایتان مکمل یکدیگر باشند.

5. WWF WrestleMania: The Arcade Game

بازی کشتی برای پی اس 4 -WWF WrestleMania: The Arcade Game

  • تاریخ انتشار: نوامبر 1995
  • پلتفرم‌ها: آرکید، سگا مگا درایو و پلی‌استیشن

چهارمین بازی لیست «بهترین بازی های کشتی کج» بازی WWF WrestleMania: The Arcade Game است که توسط Midway Games و Sculptured Software برای پلتفرم‌های مختلفی همانند پلی استیشن، PC، آرکید و Super NES منتشر شده است. می‌توان گفت بازی WWE WrestleMania به هیچ‌کدام از عناوین کشتی‌کج دیگر شباهت ندارد.

این بازی به‌جای رویکرد واقع‌گرایانه اکثر عناوین در این زمینه یک بازی مبارزه‌ای به سبک عناوینی همانند استریت فایتر محسوب می‌شود؛ به همراه تعدادی از هیجان‌انگیزترین کومبو‌ها که برای گیم‌پلی آن طراحی شده است. از جمله این کومبوها می‌توان به Tombstone، Doink The Clown و یا حتی پرتاب مبارز رقیب به هوا اشاره کرد که همگی به شکلی اغراق‌آمیز ولی جذاب انجام می‌شوند. متاسفانه از سری WWF تنها همین بازی منتشر شده است؛ و می‌توان حدس زد این بازی با انتشار خود در سال 1995 روح تازه‌ای به ژانر مبارزه‌ای دمید.

6. WWE 2K Battlegrounds بازی های کشتی کج موبایل

بازی کشتی کج ps4 - بازی WWE 2K Battlegrounds

  • تاریخ انتشار: 18 سپتامبر 2020
  • پلتفرم‌ها: اندروید، iOS، سوییچ، پلی‌استیشن 4، اکس باکس وان

یکی از جدیدترین بازی های کشتی کج برای پی اس 4 (PS4) WWE 2K Battlegrounds است که حدود یک سال پیش عرضه شد و عنوانی بود که خاطرات بسیاری از طرفداران بازی های کشتی کج خشن را زنده کرد. این بازی یک بازی در سبک مبارزه سریع است و از همین نظر نیز با سایر بازی‌های شبیه‌ساز و بهترین بازی های کشتی کج که 2K در طول یک دهه گذشته ساخته متفاوت است.

در این بازی کاراکترهای انیمیشنی گرفته تا قدرت‌های ماورایی مثل شلیک کردن توپ‌های آتشین به رقبا سبب شد تا این عنوان از بسیاری از جهات با عناوین قبلی کشتی کج، از بازی های کشتی کج دخترانه و زنانه تا دیگر عناوین مثل بازی های آنلاین کشتی کجبازی متفاوت شود و بیشتر حالت سرگرمی بگیرد تا یک شبیه‌ساز.

با وجود اینکه این عنوان در بخش داستانی کمبودهایی داشت اما همچنان یکی از بهترین گیم های کشتی کج رایانه ای برای پی اس 4 است و می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارد.

7. WWF No Mercy

بازی کشتی کج برای pc / بهترین گیم کشتی کج رایانه

  • تاریخ انتشار: 17 نوامبر 2000
  • پلتفرم‌ها:نینتندو 64

این یکی جزو بازی های کشتی کج پی اس ۴ یا ایکس باکس نیست و تنها برای نینتندو 64 عرضه شده است با این حال هنوز هم از دید بسیاری جزو بهترین بازی های کشتی کج در تاریخ است. WWF No Mercy برای اولین بار توانست المان‌هایی مثل مولتی‌پلیر یا کریر مود را در کنار هم و در یک بازی برای علاقه‌مندان به کشتی کج گردآوری کند.

البته حداقل از نظر گرافیکی این بازی با استانداردهای امروز اصلا سازگاری ندارد و شاید هم خنده دار به نظر برسد، اما در زمان خود توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند به طوری که هنوز هم جزو بهترین‌های این دسته قرار دارد.

8. WWE 2K14 بازی های کشتی کج پی اس 4

بازی کشتی برای پی اس 4 - WWE 2K14

  • تاریخ انتشار: 29 اکتبر 2013
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 3 و ایکس باکس 360

سری WWE 2K معروف‌ترین سری بازی کشتی کج برای PC و پی اس ۴ در جهان است اما بسیاری از کاربران بر این باورند که این سری حداقل 7 سال است که در حال درجا زدن است و پیشرفت قابل توجهی نداشت. به این خاطر که 7 سال پیش WWE 2K14 منتشر شد، بازی که شاید نقطه اوج این سری به حساب بیاید.

علاوه بر این این اولین سری بازی از سری WWE بود که توسط 2K منتشر شد. عناوین قبلی همه توسط THQ ساخته شده بودند و 2K توانست در این عنوان به خصوص از لحاظ بصری بازی را به اندازه قابل توجهی ارتقا ببخشد. استادیوم‌ها، کشتی گیران و روایت داستانی بازی از جمله عوامل موفقیت این بازی بودند. نسخه کشتی کج 2014 آغازگر استارت سازنده برای نسل طلایی کشتی کج بود زیرا این نسخه از بازی با مزیت های بسیاری همراه بود که امروزه نیز توانسته نام خود را در لیست های بسیاری از جمله بهترین بازی های کشتی کج قرار دهد.

به خصوص حالت  30Years of WrestleMania که به کاربران این امکان را می‌دهد تا دوران‌های مختلف WWE را با روایت داستانی متفاوت تجربه کنند.

9. WWE 2K19؛ یکی از بازی های کشتی کج کامپیوتر

بازی کشتی برای پی اس 4 - WWE 2K19

  • تاریخ انتشار: 5 اکتبر 2018
  • پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، اندروید و iOS

WWE 2K19 با عناوین قبلی متفاوت بود چرا که 2K بالاخره متوجه شده بود که طرفداران از سیر تحول این بازی‌های راضی نیستند. این بازی کشتی کج برای PC، پی اس 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد. گیم‌پلی این عنوان نسبت به بازی‌های قبل بسیار روان‌تر است و حتی یک حالت حباب در بازی وجود دارد که دور سر کشتی‌گیران قرار می‌گیرد و اوقات خنده‌داری را رقم می‌زند.

همچنین حالت Showcase نیز دوباره برگشت و داستان دوران فعالیت دنیل برایان را برایمان تعریف کرد. جزییات بالای این حالت و نحوه روایت داستان به گونه‌ای بود که انگار در حال تماشای یک فیلم هستید. از آنجایی که WWE 2K20 یک فاجعه به تمام معنا بود این بازی بهترین و جدیدترین عنوان بازی کامپیوتری کشتی کج 2020 برای PS4 ،PC و همچنین در ایکس باکس Xbox است که می‌توانید آن را تجربه کنید. نسخه 2019 از سری بازی های کشتی کج معنای دیگری برای گیمرها داشته است که این بازی با برخورداری از مزیت های بسیار توانست نام خود را در لیست بهترین بازی های کشتی کج جای دهد.

10. بازی WWE 2K24 از بهترین بازی های کشتی کج

  • تاریخ انتشار: 5 مارس 2024
  • پلتفرم‌ها:پلی‌استیشن ۵, پلی‌استیشن ۴, اکس‌باکس وان, اکس‌باکس سری اکس و سری اس, مایکروسافت ویندوز

سری بازی‌های کشتی کج از زمان‌های قدیم تا به امروز به عنوان بهترین بازی‌های مبارزه تن به تن شناخته شده‌اند که بد نیست بدانید شاهد نسخه جدیدی از بازی‌های کشتی کج برای پلتفرم‌های مختلف هستیم. بازی کشتی کج ۲۰۲۴ جدیدترین اثر در حال ساخت از سوی ناشر بازی بوده است که استودیو توکی هر ساله در تلاش است تا با به کارگیری مزیت‌های جدید بتواند گیمرهای بیشتری را به سمت خود جذب نماید. حضور شخصیت‌های جدید در کنار گرافیک بهبود یافته و حتی وجود سیستم‌های نوین در هر نسخه از بازی نسبت به نسل قبلی این امکان را به شما می‌دهد تا با یک بازی کاملاً جدید مواجه باشید که جدیدترین نسخه بازی در حال حاضر تو کی ۲۰۲۴ بوده است. این بازی مبارزه‌ای با گیم‌پلی پویا همراه بوده که می‌تواند شمارا در برابر یک اثر ایده‌آل و کاملا جذاب برای سرگرمی قرار دهد و همین موضوع سبب محبوبیت بازی در میان گیمرهای بسیاری شده است.

سخن پایانی

بهترین بازی‌ های کشتی‌ کج را هم برای اندروید و هم برای پلتفرم‌های دیگر برایتان برشمردیم. ژانر کشتی‌کج از جمله ژانرهایی است که چه در دنیای واقعی و چه در دنیای بازی‌های رایانه‌ای و عناوین ورزشی طرفداران بسیار زیادی دارد. نظر شما در رابطه با لیست «بهترین بازی های کشتی کج کامپیوتر» چیست؟ نظرات خود را می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
ehsan
.
04 تیر 1402، 14:30
پاسخ
0
0
سلام کجا میتونم کشتی کج 2014 رو دانلود کنم تو هر سایتی رفتم نبود واسه کامپیوتر میخوام
avatar
.
05 بهمن 1400، 22:04
پاسخ
0
3
سلام تشکر بابت مطلبتون باید بگم حداقل تو لیستتون بازی ۲۰۲۰ 2k باید پایین تر از ۲۰۱۹ 2k میبود هم نمرش کم شده بود و هم کلی باگ داشت
avatar
.
27 خرداد 1400، 21:35
پاسخ
0
1
سپاس بخاطر مطلب خوبتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402