بهترین بازی های مارول برای گوشی های اندروید و آیفون

بهترین بازی مارول اندروید / بازی های مارول گوشی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین بازی های مارول (Marvel) اندروید و آیفون که برای گوشی های عرضه شدند عناوینی هستند که کاربران با دانلود آن‌ها می‌توانند وارد دنیای مارول شده و ساعت‌ها خودشان را با شخصیت‌های زیاد و متنوع آن سرگرم کنند. برای معرفی بهترین بازی های مارول باما همراه باشید.

بسیاری از ما روزهای کودکی خود را با داستان‌ها و شخصیت‌های پایان‌ناپذیری که دنیای مارول و جهان ابرقهرمانی را تشکیل می‌دهند گذرانده‌ایم. باید از دنیای مارول به دلیل ایجاد کودکی فوق‌العاده برای طرفداران بی‌شمارش در سراسر جهان سپاسگزار باشیم؛ فقط تصور کنید زندگی ما بدون مارول تا چه حد خسته‌کننده می‌شد! پس از گذشت چندین سال، Marvel Studios موفق شد میراث خود در دنیای سینما را گسترش دهد. اکنون و به لطف پیشرفت‌های اخیر فناوری، می‌توانید ابرقهرمانان خود را از طریق برنامه‌های اندرویدی روی صفحه نمایش موبایلتان بیابید. در این مقاله 8 بازی مارول را معرفی خواهیم کرد. برای دانلود این بازی‌ها با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های مارول برای اندروید و آیفون

خیلی عجیب است که بازی‌های مارول خوب زیادی برای موبایل وجود ندارد. بسیاری از آن‌ها تکرار مکررات هستند. با این حال، برخی از آن‌ها ارزش بازی کردن را دارند. در ادامه چند نمونه از بهترین بازی های مارول برای اندروید یا iOS معرفی شده و لینک دانلود آن‌ها نیز ارائه شده است. امروزه کمپانی مارول روی صنعت بازی تمرکز بالایی داشته است که در این مقاله از سایت پلازا قصد معرفی بهترین بازی های مارول را خواهیم داشت که پیشنهاد میشود باما تا انتهای مقاله همراه باشید. همچنین پیشنهاد میشود نظر خود را نسبت به بازی های لیست بیان کنید.

1. Battle Lines بهترین بازی های مارول

بازی مارول برای آیفون - دانلود بازی Battle Lines

بازی مارول Battle Lines یک عنوان جدید محسوب می‌شود که به سبک نقش‌آفرینی یا RPG با المان‌های Gacha (چیزی شبیه همان لوت‌باکس‌ها که بازیکنان را مجبور به پرداخت پول می‌کند) است. در این بازی مارول بازیکنان، قهرمانان مارول را به میهمانی خود دعوت کرده و از آن‌ها برای نبرد استفاده می‌کنند.

فهرست شامل بیش از 300 کاراکتر از جمله مرد آهنین، مرد عنکبوتی، کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول، ثور و تانوس است. شما می‌توانید با بازیکنانی از سراسر جهان تیم تشکیل دهید یا به نیروی نجات جهان بپیوندید. علاوه بر این، شما حالت عملیات نظامی و PvP آنلاین می‌گیرید و می‌توانید قهرمانان خود را از راه‌های مختلف ارتقا دهید. همیشه باید مراقب و هوشیار باشید؛ در غیر این صورت ممکن است کنترل اوضاع را از دست بدهید!

Battle Lines بهترین بازی مارول نیست. با این حال، با توجه به تعداد کم بازی‌های مارول، رقبای چندانی ندارد و بدون شک بهترین بازی مارول اندروید است که نبردها در یک موقعیت دشوار 3×4 انجام می‌شود. بازی Battle Lines برای چند ده ساعت مناسب است، پیش از اینکه المان‌های پرداخت درون برنامه‌ای مانع انجام کارتان شوند.

همانطور که گفته شد این گیم عنوان بهترین بازی مارول نبوده اما وجود ویژگی های متعدد سبب شده است تا دلایل خوبی برای حضور این بازی در لیست وجود داشته باشد. گیم پلی روان و جذاب بازی میتواند شمارا برای مدت زمان خوبی سرگرم نماید که در این راستا با چالش های مناسبی سروکار خواهید داشت. وجود دشواری مراحل یکی از اصلی ترین مزیت های این بازی بوده که میتواند شمارا بطور مداوم با چالش های جدید مواجه کند و در نهایت سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی تری شود.

دانلود بازی مارول (Marvel) ابر قهرمانی Battle Lines برای اندروید

2. Contest of Champions بهترین بازی های مارول گوشی های اندروید

بهترین بازی مارول اندروید - دانلود بازی Contest of Champions

Contest Champions یا نبرد قهرمانان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مارول است. هدف این است که تا حد امکان تعداد قهرمانان مارول بیشتری را جمع‌آوری کنید و از آن‌ها برای نبرد با افراد شرور استفاده کنید. این بازی همچنین دارای مکانیک بازی‌های جنگی ساده، حالت چند نفره آنلاین و نوعی حالت عملیات جنگی است. یادگیری مانند اکثر بازی‌های Freemium کار دشواری نیست. مکانیک‌های جنگی نیز مناسب هستند.

The Marvel Contest of Champions یک سری بازی نفس گیر است که اکثر ابرقهرمانان مارول را در خود جای داده است. بخش بزرگی از بازی جمع‌آوری کاراکترها است. در بازی سطوح مختلفی وجود دارد که هر یک از آن‌ها درجه پیچیدگی متفاوتی دارند. نکته جالب در مورد بازی این است که هر روز ماموریت‌های جدیدی اضافه می‌شوند؛ بنابراین بازیکنان می‌توانند هر بار که وارد بازی می‌شوند از چیز جدیدی لذت ببرند.

بدنیست بدانید که در میان بهترین بازی های مارول گوشی های اندروید بازی The Marvel Contest of Champions برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس عرضه شده است که این مورد بازگو کننده دیدگاه بهتر به این بازی نسبت به گیم های دیگر بوده است. برخورداری از چالش و ویژگی های جدید سبب شده تا گیم پلی و جذابیت های بیشتری در بازی The Marvel Contest of Champions دیده شود که این مورد میتواند شمارا با گم پلی خوبی برای سرگرمی مواجه کند. در ادامه میتوانید به لینک دانلود این بازی برای اندروید و آیفون دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی مارول (Marvel) ابر قهرمانی Contest of Champions برای: اندروید | آیفون

3. Future Fight دانلود بازی های مارول گوشی آیفون

بازی های مارول گوشی - دانلود بازی Future Fight

Future Fight یکی دیگر از بهترین بازی های مارول برای اندروید و آیفون است. این عنوان، یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) اکشن است. شما انواع قهرمانان و خائنان مارول را جمع‌آوری می‌کنید، آن‌ها را به اندازه تمام توانشان قدرتمند می‌کنید و با افراد شرور مبارزه می‌کنید. این بازی مارول تا حدی شامل ویژگی‌های فن سرویس (Fan service) که برای خوشایند مخاطبان به آثار اضافه می‌شوند است، اما این روزها بیشتر بازی‌های مارول همینطور هستند. این بازی مارول مبتنی بر پرطرفدارترین داستان‌هاست؛ جایی که ابرقهرمانان زمان‌های مختلف با هم متحد می‌شوند.

بدنیست بدانید که بازی Future Fight مانند تصویری که در فوق قرار گرفته از ویژگی های خوبی برخوردار بوده است و این عنصر سبب شده تا گیمرهای بسیاری برای سرگرمی از بازی هالی مارول به سمت این گیم روی آورند. وجود کنترلر های عالی را میتوان یکی از اصلی ترین دلایل حضور این بازی در لیست مربوط به دانلود بازی های مارول گوشی آیفون دانست. طراحی عالی در کنار صداگذاری جذاب از دیگر مزایای برجسته این بازی بوده است که در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی برای اندروید و  آیفون دسترسی داشته باشید.

دنیای مارول با برخورداری از شخصیت های مختلف همیشه مورد توجه بینندگان و گیمرها بوده است زیرا شرکت سازنده این بازی ها با بکارگیری مزیت های مختلف توانسته نظرات متنوعی را به سمت محصولات خود جذب کند. امروزه دنیای بازی های اندرویدی میزبان شخصیت های بسیاری از دنیای مارول بوده که این بازی با بهره مندی از شخصیت های مختلف توانسته ساختار و داستان بسیار خوبی را ارائه دهد که در این راستا قادر به تجربه گیم پلی خوبی برای سرگرمی خواهید بود.

دانلود بازی مارول (Marvel) ابر قهرمانی Contest of Champions برای: اندروید آیفون

4. Puzzle Quest بهترین بازی مارول اندروید در سبک پازل

بازی مارول برای آیفون - دانلود بازی Puzzle Quest

Puzzle Quest یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوگل‌پلی است که می‌توانید برای دانلود بازی های مارول برای اندروید و آیفون آن را درنظر داشته باشید. در این بازی می‌توانید کاراکترهای مختلفی از بین قهرمانان و خائنان جمع‌آوری کنید، در برخی بازی‌های آنلاین شرکت کنید و در همه ماموریت‌های مختلف بازی کنید.

شما به کمک تیمتان باید پازل‌های مختلف را حل کنید، اما دشمنان شما می‌خواهند شهر را به آشوب بکشند. این بازی همچنین برای غنائم بیشتر، از وقایع هفتگی، روزانه و ماهانه برخوردار است. گرافیک آن HD با صدای عالی است. Puzzle Quest یک بازی رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای و کمی ساده محسوب می‌شود که با این حال یکی از بهترین بازی های ابرقهرمانی مارول برای اندروید و آیفون است و برای گذراندن وقت عالی است.

Puzzle Quest یکی از متفاوت ترین گیم های موجود در میان بازی مارول برای ای او اس بوده است. همانطور که گفته شد بازی Puzzle Quest یک سبک پازلی و Match 3 از سری بازی های مارول بوده است که این مورد میتواند برای کاربرانی که از دوست داران بازی های مارول هستند و تصمیم دارند که بازی را در اختیار کودکان خود قرار دهند به سمت این گیم روی آورند. بدنیست بدانید که در میان بازی های برتر مارول برای اندروید و آیفون نام این بازی دیده میشود که در ادامه لینک های دانلود بازی برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی مارول (Marvel) ابر قهرمانی Puzzle Quest برای: اندروید | آیفون

5. Strike Force بهترین بازی ابر قهرمانان موبایل

بازی مارول Strike Force یکی از بهترین بازی های مارول برای آیفون و اندروید و از بازی‌های جدید و همه‌کاره مارول است. شما دار و دسته‌ای از خائنان و قهرمانان مورد علاقه خود را جمع می‌کنید و سپس با افراد شرور می‌جنگید. البته تیم شما باید تا حدی بزرگ باشد که بتوانید با دشمن مقابله کنید. در مقابل، اگر گروه بزرگ‌تری را با اعضای زیادی انتخاب کردید، مدیریت و هدایت این گروه چالش‌برانگیز است. روش صحیح این است که ابتدا باید حریف خود را بشناسید و همیشه مطابق آن در بازی بجنگید.

این بازی همچنین دارای مکانیک RPG موبایل و گرافیک نسبتا مناسب است. برخی این بازی را با Star Wars Galaxy of Heroes مقایسه کرده‌اند. هر دوی این بازی‌ها بسیار جالب توجه هستند. متأسفانه المان‌های پرداخت درون برنامه‌ای بازی در نوسان است؛ بعضی اوقات آن‌ها وحشتناک هستند و بعضی اوقات اینطور نیستند. در واقع بستگی دارد FoxNext در هر به‌روزرسانی مشخص تصمیم دارد چه کاری انجام دهد.

اگر بخواهیم یکی از 5 بازی برتر ماورل را انتخاب کنیم که در سبک بازی های اکشن حضور داشته باشد بی شک بازی Strike Force گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که با وجود ویژگی های بسیار خود توانسته جایگاه خوبی را در میان بهترین بازی ابر قهرمانان موبایل کسب کند. Strike Force شامل شخصیت های متعددی بوده است که این مورد میتواند دسترسی شما نسبت به انتخاب شخصیت های موجود را بازتر نماید تا بتوانید به شکل بهتری برای انتخاب شخصیت فکر کنید. طراحی عالی در کنار صداگذاری جذاب از دیگر ویژگی های این بازی بوده است که در ادامه لینک های مربوط به پلتفرم اندروید و آیفون برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی مارول (Marvel) ابر قهرمانی Strike Force برای: اندروید | آیفون

6. Future Revolution: بهترین بازی مارول اندروید در سبک جهان باز

دانلود بازی Future Revolution - بهترین بازی های مارول برای اندروید

بازی Future Revolution مارول، یک عنوان نقش‌آفرینی جهان باز است که به گیمرها این امکان را می‌دهد تا آزادانه در جهان بازی به گشت و گذار بپردازند و همزمان ماموریت‌های اصلی و فرعی را نیز انجام دهند. مانند بسیاری از بازی‌های در این سبک، این بازی هم یک بازی بزرگ با محتوای متنوع و فراوان است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. قهرمانان مارول در این بازی قصد مبارزه با دشمنان را دارند که با مدیریت تیمی از قهرمانان مارول میتوانید در مسابقات متعدد بسیاری حضور پیدا کنید و با قدرت آنها به دنبال شکست دشمنان باشید.

شما حتی می‌توانید حین انجام بازی با سایر گیمرها نیز ارتباط برقرار کنید. گرافیک و گیم‌پلی بازی هم در سطح بسیار خوبی است و البته مانند همیشه این بازی هم کمی به سمت سوی بازی‌های pay-to-win تمایل دارد اما حداقل بخش داستانی بازی آنقدر خوب است که این موارد را جبران کند. این بازی در میان بهترین بازی مارول افلاین نیز حضور خوبی داشته است.

اگر تصمیم به شناخت بازیهای محبوب ابر قهرمانان برای موبایل اندروید دارید بدنیست بدانید که بازی Future Revolution سبک و نسل جدیدی از گیم های مارول با قدرت های متنوع بوده است که این مورد میتواند شمارا در برابر چالش و دشمنان بسیاری قرار دهد. سبک بازی به شما امکان گشت و گذار به صورت آزادانه را خواهد داد اما بدنیست بدانید که این مورد میتواند ماموریت های بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد. گیم پلی روان و سرگرم کننده در کنار طراحی عالی از دیگر ویژگی های بازی Future Revolution بوده است که شرکت سازنده آنرا برای دو پلتفرم اندروید و آیفون طراحی نموده که در ادامه لینک های بازی برایتان قرار گرفته است.

دانلود بازی مارول (Marvel) ابر قهرمانی Future Revolution برای: اندروید | آیفون

7. Realm of Champions: بهترین بازی مارول اندروید در سبک جنگی

بهترین بازی مارول اندروید - دانلود بازی Realm of Champions

Realm of Champions جدیدترین و بهترین نمونه از بازی های مارول گوشی اندروید و آیفون حاضر در این فهرست است. در این بازی شما باید از میان قهرمان‌های مارول یکی را انتخاب کنید. هرکدام از این قهرمان‌ها قابلیت تغییر و شخصی‌سازی دارند و از همین رو می‌توانید آن‌ها را به شکل دلخواه خودتان دربیاورید. تصویر بازی تا حدودی میتواند ساختار و ویژگی های اولیه بازی را بازگو کند زیرا در طول این بازی قرار است با دشمنان بسیاری دست و پنجه نرم کنید که این موضوع میتواند روی سرگرمی شما نقش مهم و حیاطی داشته باشد.

گیم‌پلی بازی اما بیشتر به بازی‌های جنگی برخط چندنفره شباهت دارد به این صورت که در هر بازی 3 بازیکن در برابر 3 نفر دیگر قرار می‌گیرند و البته همانطور که حتما حدس زدید بیشتر قسمت‌های بازی به صورت آنلاین و مولتی‌پلیر است. بنابراین اگر دنبال دانلود بازی مارول افلاین هستید بهتر است سراغ این مورد نیایید در غیر این صورت این بازی یکی از بهترین‌هاست. از دیگر مزایای بازی میتوان به کنترلرهای لمسی عالی اشاره داشت که از طریق آنها قادر به مدیریت بهتر و اصولی بازی خواهید بود که این مورد روی گیم پلی نقش مهمی داشته است.

بازی انتقام جویان جنگ ابدیت برای اندروید همیشه در جای خودش محفوظ خواهند ماند زیرا این سبک از بازی در دنیای کنونی توانسته در میان کاربران بسیاری به عنوان یک الگو قرار گیرد. حال بازی Realm of Champions با برخورداری از ویژگی های بسیار این سبک توانسته نیاز گیمرهایی که بدنبال ایفای نقش و هنر نمایی در بازی های مارول هستند را ایفا کند. گیم پلی عالی بازی میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید که در ادامه میتوانید به لینک های دانلود بازی Realm of Champions برای اندروید و آیفون دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی مارول (Marvel) ابر قهرمانی Realm of Champions برای: اندروید | آیفون

8. بازی Amazing Spider-Man 2 بازیهای محبوب ابر قهرمانان برای موبایل اندروید

بازی های مارول گوشی - دانلود بازی مارول Amazing Spider-Man 2 برای اندروید

در Amazing Spider-Man 2، بازیکنان جلوی جرائم را می‌گیرند و اگر با موفقیت این کار را انجام دهند، پاداش دریافت می‌کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند تاراندازها را بهبود دهند تا بتوانند نحوه عملکرد آن را کنترل کنند. از ویژگی‌های برجسته این است که بازیکنان به خانه پیتر پارکر (Peter Parker) دسترسی دارند و در آنجا می‌توانند ماموریت‌هایی از خط داستانی و همچنین وسایل و تجهیزات خریداری کنند.

در این بازی مارول، بازیکنان می‌توانند از تلفن هوشمند خود برای دسترسی به نقشه استفاده کنند؛ بنابراین آن‌ها در مورد فعالیت‌هایی که در هر منطقه در یک زمان خاص اتفاق می‌افتد، اطلاعات کسب می‌کنند. بازی سهم مساوی از سکانس‌های اکشن، جلوه‌های بصری عالی و ویژگی‌های شگفت‌انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهد. Amazing Spider-Man 2 در سراسر جهان 2 میلیارد دلار درآمد کسب کرده و مورد قبول مخاطبان و منتقدین قرار گرفته است.

در میان بهترین بازی انتقام جویان برای اندروید یک شخصیت محبوب که مورد پسند کودکان نیز باشد مرد عنکبوتی بوده که در بازی Amazing Spider-Man 2 بطور انحصاری هنر نمایی خواهد نمود. با کنترل این شخصیت میتوانید مسیر پایان دادن به ظلم در شهری که در حضور دارید را آغاز کنید. این بازی اخرین گیم معرفی شده در مقاله مربوط به بازی های برتر مارول بوده  است که پیشنهاد میشود در این خصوص نظر خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی Amazing Spider-Man 2 برای اندروید

سخن پایانی

مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی مارول به پایان رسید که در این میان 8 مورد از برترین بازی های مارول برای اندروید و آیفون مورد بررسی قرار گرفت. اگر احساس میکنید بازی خوب دیگری وجود داشته که از قلم افتاده است میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. نظر شما در خصوص معرفی بهترین بازیهای ابرقهرمانی گوشی اندروید چیست ؟ نظر خود را میتوانید برای ما به اشتراک بگذارید که نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت تاثیرگذار خواهد بود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402