بیوگرافی سحر قریشی ؛ زندگینامه و حواشی سلبریتی جنجالی سینما و تلویزیون ایران

سحر قریشی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سحر قریشی از بازیگران زن سینما و تلویزیون کشورمان است. او کار تصویر خود را از سال 1388 با یک فیلم سینمایی شروع کرد. زندگی پرحاشیه و پرکار بودن این سلبریتی جنجالی در دهه 90 باعث افزایش شهرت او شد. با ما همراه باشید تا بیوگرافی و حواشی این بازیگر را مرور کنیم.

سحر قریشی از بازیگران پر جنب و جوش و پرمخاطب سینما، ششم دی ماه 1366 در تهران متولد شد. احتمالا او را با سریال خاطره‌انگیز «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به‌یاد می‌آورید. او با این سریال به شهرت رسید. قریشی یکی از سلبریتی‌های پرحاشیه در سینماست. مصاحبه‌های او همیشه حاشیه‌ساز بود و باعث بیشتر دیده شدنش می‌شد. با پلازا همراه باشید تا در ادامه بیوگرافی کامل سحر قریشی و اخبار و حواشی زندگی او را بخوانید.

فهرست مطالب

بیوگرافی سحر قریشی

  • تاریخ تولد سحر قریشی: 6 دی ماه 1366
  • محل تولد: تهران
  • مدرک تحصیلی سحر قریشی: دیپلم
  • پیچ اینستاگرام سحر قریشی: saharghoreyshiofficialpage

سحر قریشی یکی از بازیگران پرکار سینما در دهه 90 بود. او پس از سریال دلنوازان به شهرت رسید و در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخت. در ادامه با زندگینامه سحر قریشی آشنا خواهید شد.

بیوگرافی کامل سحر قریشی

کودکی و نوجوانی

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران است. از اصالت پدر مادر سحر قریشی اطلاعات کافی در دسترس نیست. پدر او ساکن آمریکا است و مادرش سال‌ها در انگلیس زندگی کرده است. سحر قریشی از کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشت. او با تماشای کارتون خود را به جای شخصیت‌های آن تصور کرده و نقش بازی می‌کرد. اطرافیان خانم قریشی از کودکی می‌گفتند او بازیگر خواهد شد. قریشی یک برادر به نام سپهر دارد. او ژورنالیست بوده و رابطه صمیمانه‌ای بین آن دو برقرار است. سحر قریشی به درس خواندن علاقه نداشت و فقط توانست دیپلم خود را بگیرد. پس از آن علایقش را دنبال کرد.

آغاز فعالیت هنری

پیچ اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی در سال 1388 در سن 20 سالگی برای فیلم سینمایی «لج و لج‌بازی» تست بازیگری داد. جالب است بدانید که او به پیشنهاد یکی از بستگان همسر سابقش برای تست بازیگری رفت. با پذیرفتن خانم قریشی در این تست او رسما فعالیت هنری خود را در سینما کنار بازیگران بزرگی همچون «سارا خوئینی‌ها» و «امیر جعفری» شروع کرد.

همچنین بخوانید :

شهرت

قریشی با بازی نقش یلدا در سریال به‌یادماندنی «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید. او توسط سیاوش خیرابی که همبازی‌اش در فیلم سینمایی «لج و لج‌بازی» بود، به این سریال معرفی شد. دلنوازان در مهر ماه 1388 پخش شد و از آن زمان قریشی به عنوان بازیگر موفق سینما و تلویزیون در بین مخاطبینش شناخته شد.

زندگی شخصی

قریشی در سن بسیار کم با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرد. همسر اول سحر قریشی در بازیگر شدن او نقش مهمی داشت. اما زندگی آن‌ها دوامی نداشت. سحر قریشی و همسرش در سال 1388 پس از به شهرت رسیدن خانم بازیگر دچار اختلاف شده و پس از کشمکش فراوان از یکدیگر جدا شدند. این بازیگر پرحاشیه کشورمان تا کنون چندین رابطه عاشقانه را پشت سر گذاشته اما هیچ‌کدام از آن‌ها به نتیجه نرسید.

جدول آثار سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

در این بخش از زندگینامه سحر قریشی فیلم‌ها و سریال‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته را به طور خلاصه بررسی خواهیم کرد.

فیلم‌های سحر قریشی

در این بخش فیلم‌های این بازیگر را باهم مرور می‌کنیم و به‌طور مختصر می‌گوییم سحر قریشی در چه فیلم هایی بازی کرده؟

سال انتشارنام فیلمکارگردان
1388لج و لجبازیسید مهدی برقعی
1389دردسر بزرگمهدی گلستانه
1390حال خوب منبهروز خلج
1390نردبان چوبیفرشاد ارج
1390سیسیلی‌هاسید روح‌الله حسینی
1390نارمکصالح دلدم
1390محرمانه تهرانمهدی فیوضی
1390گشت ارشادسعید سهیلی
1390ساعت شلوغیآرش معیریان
1390دوباره با همروزبه حیدری
1390اکباتانمهرشاد کارخانی
1391همه چی آرومهمصطفی منصوریار
1391شهر تنهاییسعید عباسی
1391زن، مرد، زندگیمهدی ودادی
1392شیر یا خطفرشاد ارج
1392یه اتفاق سادهمتین اوجانی
1392نازنینمهدی گلستانه
1392روزگاری عشق و خیانتداوود بیدل
1392دربست آزادیمهرشاد کارخانی
1392پنج ستارهمهشید افشارزاده
1392آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانندقربان محمدپور
1392آتیش بازیبهمن گودرزی
1393شیوااشکان شاپوری
1393خانه کاغذیمحمود معظمی
1393ساکن طبقه وسطشهاب حسینی
1393شیفت شبنیکی کریمی
1393شانس، عشق، تصادفآرش معیریان
1393۲ دوستمحمد بانکی
1393همسر دات کامامید نیاز
1393دریاکنارآرش معیریان
1393تگرگ و آفتابرضا کریمی
1393پانسیون دخترانمریم ابراهیم‌وند
1393سه بیگانهمهدی مظلومی
1394من و شارمینبیژن شیرمرز
1394رسوایی ۲مسعود ده نمکی
1394آبنبات چوبیمحمدحسین فرحبخش
1394کارگر ساده نیازمندیممنوچهر هادی
1394آس و پاسآرش معیریان
1394ثبت با سند برابر استبهمن گودرزی
1395بگذارید میترا بخوابدآرش سنجابی
1395پا تو کفش من نکنمحمدحسین فرح‌بخش
1395عشقولانسمحسن ماهینی
1395همه چی عادیهمحسن دامادی
1395نیوکاسلمحسن قصابیان
1396خالتورآرش معیریان
1397آپاچیآرش معیریان
1397ایکس‌لارجمحسن توکلی
1398نارگیلسید داود اطیابی
1398زن‌ها فرشته‌اند ۲آرش معیریان
1399تک‌خالمجید مافی

سریال‌های سحر قریشی

در ادامه بیوگرافی سحر قریشی سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته را مرور می‌کنیم. همراه پلازا بمانید.

سال انتشارنام سریالنام کارگردان
1388دلنوازانحسین سهیلی‌زاده
1389شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (اپیزود شاهد)محمود معظمی
1390شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (اپیزود اتفاق خودش می‌افتد)احمد معظمی
1391بچه‌های لواساناحمد توکلی
1395آسپرینفرهاد نجفی
1397رقص روی شیشهمهدی گلستانه
1399دادستانمسعود ده‌نمکی
1400نیسان آبیمنوچهر هادی

بهترین آثار سحر قریشی

قریشی از بازیگران پرحاشیه کشورمان فیلم‌های سینمایی زیادی بازی کرده است. برخی از آثار با حضور او به فروش بالایی رسیده‌اند. در ادامه به معرفی برخی از سریال‌ها و فیلم‌های پرطرفدار این بازیگر مشهور می‎‌پردازیم.

1. سریال دلنوازان

تاریخ تولد سحر قریشی

  • سال پخش: 1388
  • کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
  • بازیگران دیگر: شاهرخ استخری، فریبا کوثری، پرویز فلاحی پور، سیاوش خیرابی، حدیث میرامینی، زهره فکورصبور و…

اولین سریال قریشی که باعث ورود او به دنیای شهرت شد، دلنوازان بود. این سریال داستان خانواده‌ای را دنبال می‌کند که سال‌ها قبل دخترشان ربوده شده و اکنون پس از سال‌ها هنوز به دنبال او می‌گردند. قریشی در این سریال نقش یلدا را بازی می‌کند. دختری که ابتدا ادعا می‌کند همان دختر گمشده است اما این ادعای او اشتباه از آب درمی‌آید. او سپس با بهزاد، پسر این خانواده ازدواج می‌کند اما مشکلات متعددی در زندگی مشترک آن‌ها وجود دارد…

2. فیلم همه چی آرومه

سحر قریشی در چه فیلم هایی بازی کرده؟

  • سال پخش: 1391
  • کارگردان: مصطفی منصوریار
  • بازیگران دیگر: علی صادقی، مجید صالحی، جواد عزتی

فیلم سینمایی «همه چی آرومه» یکی از فیلم‌های کمدی فانتزی قریشی به‌‌شمار می‌آید. داستان فیلم در مورد 4 دوست صمیمی است که یکی از آن‌ها قصد ازدواج دارد. آن‌ها به سفر مجردی پیش از ازدواج می‌روند. در این بین به‌طور اتفاقی قارچ کبابی می‌خورند که باعث توهم‌شان می‌شود. از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به «سیاوش خیرابی»، «رضا داوودنژاد»، «محسن قاضی‌مرادی» و «مجید مشیری» اشاره کرد.

3. فیلم آتیش بازی

مدرک تحصیلی سحر قریشی

  • سال پخش: 1394
  • کارگردان: بهمن گودرزی
  • بازیگران دیگر: الناز شاکردوست، امین حیایی
همچنین بخوانید :

«آتیش بازی» از فیلم‌های سینمایی با ژانر کمدی عاشقانه است. داستان فیلم زندگی مارال و کیا را روایت می‌کند. این دو با هم مشغول دزدی و کلاهبرداری از آدم‌های مختلف هستند. اما در برهه‌ای از زمان ناچار می‌شوند برای داشتن سهم بیشتر به همدیگر خیانت کنند. «شقایق دهقان»، «میرطاهر مظلومی»، «صدیقه کیان‌فر» و «عزت‌الله مهرآوران» از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

4. فیلم سه بیگانه

آخرین ازدواج سحر قریشی

  • سال پخش: 1395
  • کارگردان: مهدی مظلومی
  • بازیگران دیگر: محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، مجید صالحی

فیلم سینمایی «سه‌بیگانه» توسط مهدی مظلومی کارگردان پرحاشیه سینما ساخته شد. او که اخیرا از ایران خارج شده بود و به شبکه ماهواره‌ای پیوست و پس از مدتی برگشت و فیلم سه‌بیگانه را ساخت. اما اجازه پخش نام او به عنوان کارگردان در پوسترهای تبلیغاتی داده نشد.

سه‌بیگانه داستان سه جاسوس خارجی است که با تغییر چهره برای خرابکاری به ایران آمده اما درگیر بی‌نظمی‌های کشورمان می‌شوند. از دیگر بازیگران این فیلم کمدی باید به «برزو ارجمند»، «حمید لولایی»، «رابعه اسکویی»، «خسرو احمدی» و «کیانوش گرامی» اشاره کرد.

5. فیلم خالتور

شوهر اول و دوم سحر قریشی

  • سال پخش: 1396
  • کارگردان: آرش معیریان
  • بازیگران دیگر: مهران غفوریان، علی صادقی، پوریا پورسرخ

«خالتور» یکی از فیلم‌های کمدی و مفرح سینمای کشورمان است. این فیلم در سینما به فروش 6 میلیارد تومان دست پیدا کرد و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی آن سال شناخته شد. داستان فیلم در مورد سه دوست است که در مجالس مختلف و رستوران‌ها آواز می‌خوانند. آن‌ها به‌طور اتفاقی یک مرد ثروتمند را نجات داده و زندگیشان تغییر بزرگی می‌کند. «مریم امیرجلالی»، «امیرحسین صدیق»، «محمدرضا هدایتی» و «رسول نجفیان» از دیگر بازیگران این فیلم به‌شمار می‌آیند.

6. سریال نیسان آبی

سن سحر قریشی

  • سال پخش: 1400
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • بازیگران دیگر: حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، علیرضا خمسه و…

یکی از جدیدترین آثار قریشی، سریال شبکه نمایش خانگی نیسان آبی است. در خلاصه داستان این سریال کمدی 20 قسمتی آمده است که این سریال با عشق جمشید به نیسان آبی شروع می‌شود و بخشی از داستانش درباره رفافت او با رضا است. اگر دوست دارید بیشتر با این سریال جدید سحر قریشی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این مقاله از پلازا بزنید و به دانلود این سریال بپردازید.

حواشی سحر قریشی

همسر جدید سحر قریشی

زندگی سحر قریشی با حواشی زیادی همراه است. او هر از گاهی با گذاشتن پست اینستاگرامی و یا مصاحبه به اخبار و شایعاتی پیرامون خودش دامن می‌زند. عده‌ای معتقدند او با این کار قصد دیده شدن دارد. در ادامه برخی از حواشی زندگی شخصی و کاری این سلبریتی جنجالی را می‌بینید.

علت طلاق سحر قریشی

مهدی اخوان ذاکر همسر سابق خانم قریشی دلیل طلاقشان را تغییر رفتار خانم بازیگر پس از شهرتش دانست. او عنوان کرد که در رسیدن خانم بازیگر به آرزوی کودکی‌اش یعنی بازیگری کمک زیادی کرده است. اما تغییر رفتارش باعث شد تا دیگر اجازه بازیگری به او ندهد. این نارضایتی دلیل اصلی عدم تفاهم آن دو با هم بود. مهدی اخوان با جمله «پروانه‌ها فراموش نمی‌کنند روزی کرم بوده‌اند» طلاقش از قریشی را تایید کرد.

ازدواج خانم بازیگر با امید علومی

اصالت سحر قریشی

خانم قریشی در برنامه «دید در شب» با اجرای رضا رشیدپور عنوان کرد که در مرحله آشنایی با امید علومی است. آن‌ها به هم محرم شده بودند و قصد ازدواج داشتند. اما این رابطه بعد از مدت کوتاهی تمام شد و خانم بازیگر در مصاحبه بعدی‌اش عنوان کرد به ازدواج فکر نمی‌کند.

سحر قریشی و مهدی طارمی

همسر اول سحر قریشی

همچنین بخوانید :

در سال 1396 تصاویری از سحر قریشی و مهدی طارمی در فضای مجازی پخش شد که نشان‌دهنده رابطه صمیمانه آن دو بود. تا مدت‌ها هیچ یک از آن‌ها رابطه‌شان را تایید یا تکذیب نکردند. تا این‌که خبری مبنی بر اخاذی خانم بازیگر از مهدی طارمی پخش شد.

خبر حاکی از آن بود که قریشی مبلغی حدود 60 هزار دلار از مهدی طارمی اخاذی کرده است. و پخش شدن عکس‌های شخصی آن دو در فضای مجازی توسط خود مهدی طارمی صورت گرفت.

سحر قریشی و امیر تتلو

تا کنون با شوهر اول و دوم سحر قریشی آشنا شدیم. آخرین ازدواج سحر قریشی با امیر تتلو بود. وقتی قریشی برای فیلمبرداری سریال نیسان آبی به ترکیه رفته بود، با تتلو آشنا شد و اواخر سال 1400 بود که این دو رابطه‌شان را علنی کردند و مشخص شد که این خواننده‌ی پرحاشیه، همسر جدید سحر قریشی است. اما رابطه‌ی این دو نفر پر از حاشیه و جنجال‌های خبری بود و در تابستان 1401 این دو اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند. بعد از این جدایی خانم قریشی به امارات رفت.

منقلب شدن خانم بازیگر

زمانی‌که فعالان اجتماعی برای ورود خانم‌ها به ورزشگاه تلاش می‌کردند، قریشی عنوان کرد:

من هم با ورود زنان به ورزشگاه مخالفم. چون حضور زنان و مردان در کنار هم باعث می‌شود تا منقلب شوم.

این نظر خانم بازیگر با واکنش‌های زیادی از طرف مخاطبینش و سایر بازیگران همراه بود.

ویدیوی جنجالی سحر قریشی و یک پاکبان

اصالت پدر مادر سحر قریشی

چندی پیش خانم بازیگر ویدیویی که با دوستانش در پارکی همراه بود را به اشتراک گذاشت. در این ویدیو قریشی به یک پاکبان می‌گوید «همین مونده تو بهم بگی برو…». این حرف خانم بازیگر در فضای مجازی جنجالی بزرگی به پا کرد. تیترهای زیادی با عنوان اهانت سحر قریشی به یک پاکبان زده شد. هنرمندان، مخاطبین اینستاگرام و شهرداری از او گله کردند. خانم بازیگر اهانت به پاکبان را نپذیرفت و آن را فقط یک شوخی صمیمانه دانست.

هک شدن اینستاگرام خانم بازیگر

اینستاگرام خانم بازیگر در مهر ماه 1395 درست زمانی‌که بیش از 4 میلیون دنبال‌کننده داشت هک شد. این مشکل به سرعت برطرف شد. اما عکس پادشاه عربستان و پرچم این کشور تا چندین ساعت در صفحه خانم بازیگر پست شده بود.

سحر قریشی قبل از عمل

خانم بازیگر در مصاحبه‌ای با مجله سیب سبز عنوان کرد که هیچ عمل زیبایی انجام نداده است. او گفت:

همه فکر می‌کنند من بینی‌ام را عمل کردم و گونه گذاشته‌ام. این اشتباه است. من فقط تزریق ژل لب داشتم که آن را هم بعد از 10 روز تخلیه کردم.

ماجرای افغانی بودن خانم بازیگر

عده‌ای معتقدند سحر قریشی افغانی است. این خبر از آن‌جا قوت گرفت که شهره قمر بازیگر نه‌چندان معروف سینمای کشورمان آن را مطرح کرد. او افغان بودن را به خانم قریشی نسبت داد و قضیه اهانتش به یک پاکبان را پررنگ کرد. شهره قمر پیشتر سابقه اهانت به «محمدرضا شجریان» و «مهناز افشار» را هم دارد.

سوالات متداول

آیا اصالت سحر قریشی ترک است؟

خیر. بر اساس اطلاعات موجود، اصالت سحر قریشی تهرانیست.

آیا سحر قریشی افغانی است؟

خیر، تابعیت سحر قریشی ایرانی است و او در تهران متولد شده.

سحر قریشی چند سال دارد؟

او 34 سال دارد.

سحر قریشی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

خانم بازیگر طرفدار دو آتیشه استقلال است.

کلام آخر

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان طرفداران زیادی دارد. زندگی پرحاشیه این سلبریتی اکثر مواقع تیتر یک رسانه‌ها است. ما در این مقاله تلاش کردیم تا به زندگینامه، اخبار و حواشی خانم بازیگر بپردازیم؛ درباره همسر جدید سحر قریشی و سن سحر قریشی اطلاعاتی به شما ارائه دادیم و همچنین عکس سحر قریشی را دیدیم. نظر شما درباره این سلبریتی جنجالی چیست؟ آیا فیلم‌ها و سریال‌های او را دنبال می‌کنید؟ فراموش نکنید که نظراتتان را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و سایر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402