معرفی بازی Little Devil Inside | عنوان منحصر به فرد کمپانی نئواستریم

دانلود بازی little devil inside برای کامپیوتر / دانلود بازی little devil inside برای pc
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Little Devil Inside یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط کمپانی Neostream Interactive ساخته و منتشر خواهد شد. در بازی Little Devil Inside برای پلی استیشن 5 که همچنین برای پلی استیشن 4، PC، Xbox One و نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد زندگی حرفه‌ای و شخصی محققانی دنبال می‌شود که به دنبال هیولاها و رویدادهای فراطبیعی هستند. با ما باشید.

یکی از عناوین قابل توجهی که به زودی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهد شد بازی Little Devil Inside محسوب می‌شود. این بازی ویدیویی یک بازی سوم شخص سه بعدی اکشن ماجراجویی نقش آفرینی است که در آن المان‌های بقا، مبارزه و همچنین گشت و گذار به شیوه دنیای باز (Open-world) نیز مشاهده می‌شود. البته سازندگان بازی در کمپانی Neostream Interactive گیم پلی جدید بازی Little Devil Inside را نسبت به عناوین دیگر ژانر بقا بسیار آسان قلمداد کرده‌اند. با بررسی زوایای دیگر گیم پلی بازی Little Devil Inside و همچنین داستان و موارد دیگر مربوط به این عنوان همراه پلازا بمانید.

تریلر بازی Little Devil Inside

در ادامه تریلر بازی Little Devil Inside را با همدیگر مشاهده می‌کنیم. همراه پلازا بمانید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

گیم پلی بازی Little Devil Inside

بازی Little Devil Inside برای پلی استیشن 5 - تریلر بازی Little Devil Inside

همانطور که اشاره کردیم گیم پلی بازی Little Devil Inside نوعی گیم پلی ترکیبی است که المان‌هایی از تمامی ژانرها در آن مشاهده می‌شود. سازندگان بازی در این رابطه گفته‌اند که این بازی ویدیویی در رابطه با آن نیست که «در یک محیط به خصوص چقدر بتوانید دوام بیاورید» بلکه بیشتر در رابطه با آن است که «سفری در جهت یک ماموریت انجام دهید و در این پروسه برای بقای خود تلاش کنید.»

از جمله مکانیزم‌های بقای درون بازی این عنوان می‌توان به مواردی همانند استخراج آب از گیاه کاکتوس، خردکردن درختان برای درست کردن آتش و پختن غذایی که از شکار بدست آمده است اشاره کرد. بازیکنان در این عنوان قادر به استفاده از دامنه متنوعی از سلاح‌ها و ابزارهای مختلف جهت زنده ماندن و همچنین انجام ماموریت‌ها هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به شمشیر، سپر، اسلحه گرم، قلاب، بمب، چادر و نهایتا لوازم آشپزی اشاره کرد.

گیم پلی جدید بازی Little Devil Inside

محل وقوع اتفاقات بازی Little Devil Inside شامل لوکیشن‌های مختلفی است که از منظر محیطی نیز تفاوت‌های زیادی باهمدیگر دارند و از جمله این محیط‌ها می‌توان به کویر، برف، جنگل، کوه، مرداب و نهایتا اعماق دریا اشاره کرد. تمامی این محیط‌ها توسط یک نقشه بزرگ در این بازی به همدیگر وصل شده‌اند. البته استفاده از این نقشه‌ بزرگ نیز محدودیت‌های خاص خودش را دارد و بازیکنان نمی‌توانند به شکل سریع به این مکان‌ها انتقال یابند.

برای انتقال یافتن به یک مکان دیگر در بازی Little Devil Inside باید خودتان سفر کنید و نسبت به رویدادهایی که در راه برای شما رخ می‌دهد واکنش نشان دهید که از جمله این رویدادها می‌توان به برخوردهای شما با شخصیت‌های غیرقابل کنترل (NPC ها) وعبور از موانع (همانند صف گوسفندان) اشاره کرد. بازیکنان در این عنوان خلاقانه همچنین این قابلیت را دارند که مکانیزم نقل و انتقال خود را ارتقا دهند که این مورد شامل اسلحه‌ها و زره‌ها نیز می‌شود که با هرچه بیشتر پیش رفتن در بازی این امر رخ خواهد داد.

دانلود بازی little devil inside برای کامپیوتر  pc

نکته دیگر در رابطه با گیم پلی بازی Little Devil Inside آن است که میان ماموریت‌ها شما قادر خواهید بود که برای استراحت به خانه خود برگردید و از این طریق برای ماجراجویی‌های بعدی آماده شوید که از جمله این ماجراجویی‌ها می‌توان به مواردی همانند صحبت با شخصیت‌های غیرقابل کنترل، جمع آوری اطلاعات در رابطه با لوکیشن بعدی از طریق تحقیقات کتابخانه‌ای و همچنین آمادگی برای شرایط آب و هوایی این لوکیشن اشاره کرد.

بر اساس اظهارات سازندگان بازی در کمپانی Neostream یکی از کلیدی‌ترین عوامل موفقیت در این بازی آمادگی قبلی محسوب می‌شود. سازندگان در این رابطه گفته‌اند:

«در این بازی نیازمند آن خواهید بود که برای اتفاقات غیرمترقبه به ویژه در رابطه با آب و هوا آماده شوید. علاوه بر این باید در رابطه با منطقه مورد نظر نیز تحقیق کرده و لوازم و وسایل خود را بر اساس آن آماده کنید. پس از آن نیز نوبت به سوار شدن بر ماشینتان و واکنش نشان دادن به اتفاقات نامنتظره‌ای که در مسیرتان رخ خواهند داد خواهد رسید. جا دارد اشاره کنیم که بر اساس میزان آمادگی شما برای ماموریت و همچنین نحوه واکنش و پاسخ‌ شما به رویدادها میزان آسان و یا سخت بودن رسیدن به اهداف ماموریتیتان مشخص خواهد شد.»

بازی Little Devil Inside

یکی از موارد دیگری که در رابطه با این بازی ویدیویی باید به آن اشاره کنیم حضور عناصر و المان‌های ژانر Roguelike در آن محسوب می‌شود. هنگامی که کاراکتر قابل بازی شما در این بازی بمیرد دیگر نمی‌توان او را احیا کرد اما بازیکنان می‌توانند کاراکترهای دیگری را به محلی که او مرده است دعوت کنند تا از لوازمش در دوره‌های بعدی بازی استفاده کنند.

از قلم نیندازیم که در Little Devil Inside یک حالت بازی چندنفره Co-op نیز وجود دارد که شامل بخش چندنفره محلی نیز می‌شود و در آن بیش از یک بازیکن در یک ماموریت واحد حضور خواهد داشت. علاوه بر این امکان اتفاق افتادن رویدادهای تصادفی نیز بین بازیکنان در این بازی ویدیویی وجود دارد.

بازی Little Devil Inside برای پلی استیشن 5 - تریلر بازی Little Devil Inside

جلوه‌ های بصری بازی Little Devil Inside

مورد دومی که در رابطه با این بازی ویدیویی می‌خواهیم به آن اشاره کنیم جلوه‌های بصری آن محسوب می‌شود. می‌توان گفت بازی ویدیویی Little Devil Inside از منظر جلوه‌های بصری بیشتر به سمت سبک مینیمالیستی (Minimalist) گرایش پیدا کرده است.

رابط کاربری (User Interface) این بازی حالتی مینیمال دارد و نهایت سعی سازندگان بر این بوده است که از منوهای پرجزئیات دوری کنند و از این طریق بازیکنان را به سمت و سوی مشاهده نشانه‌های بصری و ارتباط با دیگران از طریق کاراکتر قابل بازیشان سوق دهند.

گیم پلی جدید بازی Little Devil Inside

به عنوان مثال هنگامی که بازیکنان زخمی شوند لنگ لنگان راه خواهند رفت و همچنین هنگامی که مریض شوند شروع به سرفه می‌کنند و اللبته سرمای شدید نیز لرزه را به همراه خود خواهد داشت. بر همین اساس با وجود آنکه کاراکترهای قابل بازی مختلف و متنوع موجود در این بازی دارای خصیصه‌های مختلفی هستند (مثلا کاراکترهای مغرور هنگام زخمی شدن مخفی می‌شوند) این خصیصه‌ها به شکل شفاف به بازیکنان نشان داده نمی‌شود و بازیکنان خود باید پی به این موارد ببرند.

کمپانی Neostream در رابطه با استایل جلوه‌های بصری بازی Little Devil Inside به این موارد اشاره کرده است:

«بر خلاف ساختن کاراکترهای چندضلعی کاملا شبیه به زندگی و همچنین اشیای دارای جزئیات بسیار کامل در این بازی ما به دنبال آن بودیم که نوعی خلا ظریف اما قدرمند برای بازیکنان در این بازی ایجاد کنیم که هر کدام بسته به سلیقه خود آن را پر کنند.»

دانلود بازی little devil inside برای کامپیوتر

داستان بازی Little Devil Inside

در ادامه به از نظر گذراندن داستان بازی Little Devil Inside خواهیم پرداخت. داستان این بازی ویدیویی در یک محیط ویکتوریایی متعلق به قرن 19 رخ می‌دهد که در آن المان‌هایی از ژانر علمی تخیلی Steampunk را نیز می‌توان مشاهده کرد. سازندگان بازی Little Devil Inside دنیای این بازی ویدیویی را دنیایی «فراواقعی و به دور از واقعیت روزمره نامیده‌اند که جایی میان بهشت و جهنم قرار دارد.»

کاراکتر اصلی این بازی ویدیویی بیلی (Billy) نام دارد که یک شمشیرزن است و گماشته یک تیم تحقیقاتی است که توسط یک پروفسور دانشگاه به نام وینسنت و همکار او دکتر اولیور (Dr. Oliver) به کار دعوت شده است. وظیفه اصلی او این امر محسوب می‌شود که به گشت و گذار در دنیا برای اکتشاف رویدادهای فراطبیعی بپردازد. در آن سوی ماجرا هدف اصلی محققان این واقعه آن است که یک دایره المعارف همه جانبه در رابطه با «موجودیت فراطبیعی» تهیه کنند.

بازی Little Devil Inside

البته جا دارد اشاره کنیم که این بازی ویدیویی جنبه‌ای هزل و طنز آمیز نیز نسبت به کلیشه شکار هیولاها توسط کاراکتر ها دارد که در قالب پرداخت به زوایای ملموس‌تر زندگی این کاراکترها و همچنین فاصله طبقاتی آن‌ها با کارگزارانشان نشان داده شده است. کمپانی Neostream در این رابطه گفته است:

«این بازی ویدیویی صرفا در رابطه با کشتن شیاطین و نجات دادن دنیا نیست. شما غرق اتمسفر این بازی ویدیویی شده و یک زندگی واقع گرایانه را در یک محیط غیرواقعی تجربه خواهید کرد. عنوانی که ما ساخته‌ایم در رابطه با انسان‌هایی است که کارهای «فراواقعی» همانند شکار هیولاها انجام می‌دهند و ما شاهد تاثیر این امر بر زندگی روزمره‌شان هستیم.»

دانلود بازی little devil inside برای کامپیوتر

سخن پایانی

شاید بد نباشد به این موضوع اشاره کنیم که بازی Little Devil Inside که در مقاله‌مان به آن اشاره کردیم اولین بازی ویدیویی کمپانی کره‌ای Neostream Interactive محسوب می‌شود که نخستین بار در سال 1998 و به عنوان یک شرکت چندرسانه‌ای شروع به کار کرد. پروسه ساخت این بازی ویدیویی در ابتدا با موتور بازی‌سازی Unity کلید خورد و سازندگان سپس موتور بازی‌سازی این عنوان را به Unreal Engine تغییر دادند. بر اساس آنچه تا کنون از این بازی ویدیویی می‌دانیم می‌توانیم نتیجه گیری کنیم که عنوان پر و پیمان و منحصربه فردی در انتظارمان است که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. با انتشار این عنوان لینک‌های دانلود بازی little devil inside برای کامپیوتر یا همان دانلود بازی little devil inside برای PC را نیز برای شما قرار خواهیم داد.

نظر شما در رابطه با این بازی ویدیویی چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402