بازگردانی پیج اینستاگرام | آموزش جامع برگرداندن اکانت اینستا دی اکتیو

بازگردانی پیج اینستاگرام / برگرداندن اکانت اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بسیاری از کاربران ممکن است حداقل یک بار دسترسی به حساب اینستاگرام خودشان را از دست بدهند. همچنین ممکن است خودتان اکانت را غیرفعال کرده باشید و بخواهید دوباره آن را فعال کنید. در این حالت خیلی جای نگرانی نیست چرا که بازگردانی پیج اینستاگرام و برگرداندن اکانت خیلی سخت نیست و در بیشتر موارد می‌توانید این پروسه بازیابی و ریکاوری پیج اینستا را با موفقیت انجام دهید.

البته یک استثنا هم وجود دارد و آن هم این است که اگر حساب شما کلا حذف شده باشد دیگر راهی برای بازیابی آن ندارید و باید یک اکانت جدید در اینستاگرام بسازید. در غیر این صورت ریکاوری پیج اینستاگرام معمولا چند روز یا چند هفته طول خواهد کشید و می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید.

به همین دلیل ما در این مطلب آموزش برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام شما را در بازیابی کامل اکانت خود راهنمای می‌کنیم تا در صورتی که به هر دلیلی حسابتان غیرفعال شده است، بدون هیچ برنامه بازگردانی پیج اینستاگرام بتوانید صفحه خود را دوباره بدست بیاورید و با خواندن آموزش‌های فرادرس بتوانید به بهترین شکل از حساب خود استفاده کنید.

در ادامه می‌خوانید

بازگردانی پیج اینستاگرام؛ چرا حساب من غیرفعال شده است؟

غیرفعال شدن حساب دلایل مختلفی دارد و معمولا اینستاگرام بدون هیچ اخطاری حساب شما را از دسترس خارج می‌کند و شما فقط وقتی متوجه می‌شوید که بخواهید دوباره وارد حسابتان شوید.

البته این غیرفعال شدن ارتباطی با فراموش کردن رمزعبور ندارد. اگر رمزتان را فراموش کردید می‌توانید آن را با وارد کردن آدرس ایمیل یا شماره تلفن بازیابی کنید، مگر اینکه هک شده باشید که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. اگر خود اینستاگرام حسابتان را غیرفعال کرده باشد بعید است توضیح خاصی به شما بدهد و فقط می‌گوید که شما قوانین و شرایط این شبکه را زیر پا گذاشتید.

به طور کلی مواردی مثل فعالیت‌های غیرقانونی، نفرت‌پراکنی، برهنگی و تصاویر خشونت آمیز از جمله مواردی هستند که سبب می‌شوند اینستاگرام حساب شما را ببندد. حتی ممکن است حساب شما برای همیشه حذف شود و برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام هم کاملا غیرممکن است.

خبر خوب این است که ریکاوری پیج دیسیبل شده خیلی سخت نیست و ممکن است تنها چندروز طول بکشد.

آموزش ریکاوری پیج اینستاگرام

وقتی پیام غیرفعال شدن حسابتان را دریافت کنید اولین کاری که می‌توانید برای بازگردانی پیج Instagram خود انجام دهید این است که گزینه Learn More را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه به یک صفحه دیگر هدایت می‌شوید که در آن نحوه بازیابی حساب و مراحلی که باید طی کنید توضیح داده شده است.

یک راه برای ریکاوری پیج اینستاگرام مراجعه به این صفحه در وبسایت این شبکه اجتماعی است. در این صفحه می‌توانید درخواست تجدیدنظرتان را ثبت و ارسال کنید. کافی است در کادر اول نام و نام خانوادگی و در کادرهای بعدی به ترتیب آدرس ایمیل، نام کاربری اینستاگرام، شماره تلفن و همچنین توضیحاتتان را ارائه کنید.

بازیابی اکانت اینستا - ریکاوری پیج اینستاگرام

در کادر آخر که برای توضیحات است باید به صورت خلاصه توضیح دهید که چرا حساب شما نباید غیرفعال می‌شده و اشتباهی صورت گرفته است. در این قسمت بهتر است معذرت‌خواهی نکنید چرا که در این صورت از پیام شما اینطور برداشت می‌شود که قوانین را زیر پا گذاشتید و اینستاگرام نیز در این یک مورد با کسی تعارف ندارد. همچنین لحن پیامتان هم مودبانه و بدون هیچ توهین و تهدیدی باشد.

در انتها روی Send کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود. معمولا پس از گذشت چند روز آن‌ها به شما جواب می‌دهند. می‌توانید در طول روز چندین بار به این صفحه بروید و چندین درخواست ثبت کنید. نکته مهم این است که آنقدر این کار را تکرار کنید تا بالاخره آن‌ها راضی به بازیابی اکانت اینستا شما شوند.

اگر هیچکدام از قوانین مهم اینستاگرام که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را زیر پا نگذاشته باشید با استفاده از این روش می‌توانید پیج را ریکاوری کنید. البته این پروسه زمان زیادی طول خواهد کشید.

نکته‌ای که بعد از بازگردانی پیج اینستاگرام خود باید به آن توجه داشته باشید، ساخت تصاویر مناسب برای پست‌ها یا استوری‌هایتان است. البته شاید این موضوع برایتان خیلی پیش پا افتاده به نظر برسد اما انجام آن اصول و قواعد خاصی دارد که شما از آن بی اطلاع هستید و باید آموزش ببینید. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم به لینک زیر مراجعه کنید:

نحوه فعال کردن اکانت غیرفعال شده

چند سال پیش اینستاگرام قابلیتی را اضافه کرد که با استفاده از آن می‌توان به صورت موقت حسابتان را غیرفعال کنید. این کار از طریق خود اپلیکیشن قابل انجام نیست و باید از طریق کامپیوتر یا مرورگر گوشی آن را انجام دهید. اگر اکانت اینستاگرام شما به این شکل غیرفعال شده باشد برگرداندن آن کار آسانی است و فقط کافی است دوباره به حساب خود وارد شوید. اکانت شما به صورت خودکار فعال می‌شود و می‌توانید به محتوای آن دسترسی پیدا کنید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

کاربران اینستا یکی از اهداف محبوب هکرهایی هستند که به دنبال دسترسی به حساب‌ها و فروش یک نام کاربری یا دسترسی به اطلاعات خصوصی افراد هستند. اگر فکر می‌کنید حسابتان هک شده، باید برای ریکاوری پیج هک شده اینستا خود بلافاصله اقدام کنید چرا که هکرها هرچقدر بیشتر به حساب شما دسترسی داشته باشند بیشتر می‌توانند به اعتبار آنلاین و همچنین حریم خصوصی شما لطمه بزنند.

اولین کاری که برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام باید انجام دهید چک کردن ایمیلتان است. یکی از آسان‌ترین روش‌های هک کردن اکانت‌های اینستاگرام تغییر دادن آدرس ایمیل آن اکانت است. پس ابتدا به صندوق ورودی ایمیلی که موقع ثبت نام ارائه کردید بروید و ببینید آیا ایمیلی از سوی اینستاگرام و با موضوع تغییر آدرس ایمیل پیج به شما ارسال شده یا خیر. این ایمیل متنی به شکل تصویر زیر دارد:

بازگردانی پیج اینستاگرام - راهنمای کامل بازیابی اکانت اینستاگرام

اگر این ایمیل را پیدا کردید می‌توانید برای بازگردانی پیج اینستاگرام روی Revert this change کلیک کرده و مانع از تغییر آدرس ایمیل اکانتتان توسط هکرها شوید.

اما اگر این ایمیل را پیدا نکردید یا اگر روی لینک کلیک کردید و متوجه شدید هکر رمزعبورتان را عوض کرده چطور؟ در این حالت بازهم چندین راه پیش رویتان وجود دارد. می‌توانید از اینستاگرام بخواهید یک لینک ورود یا یک کد امنیتی به شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال کند. در صفحه ورود ابتدا Get help signing in در اندروید و  ?Forgot password در iOS را انتخاب کنید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام - آموزش برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

سپس نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن حسابتان را وارد کنید و Next را بزنید. در صفحه بعدی Send an Email یا Send an SMS را انتخاب کنید تا لینک ورود برایتان فرستاده شود. سپس می‌توانید از طریق لینک به بازیابی و ریکاوری اکانت و پیج اینستا خود پرداخته و رمزعبورتان را عوض کنید.

بازیابی اکانت اینستا - برگرداندن پیج اینستاگرام بدون رمز

اگر توانستید کار بازگردانی پیج اینستاگرام خود را موفقیت انجام دهید به سرعت رمزعبورتان را تغییر دهید و هر دسترسی که به اپلیکیشن‌های متفرقه دادید را هم لغو کنید. اما اگر هیچکدام از این روش‌ها فایده نداشت می‌توانید مشکل را به اینستاگرام گزارش کرده و درخواست کمک کنید.

این روش تنها در صورتی کاربرد دارد که در حساب خود از خودتان عکس پست کرده باشید. مراحل زیر طی کنید و به خاطر داشته باشید که در طول روز چندین بار این گزارش را ثبت کنید. در صفحه ورود ابتدا Get help signing in در اندروید و ?Forgot password در iOS را انتخاب کنید. نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن را وارد کنید. در صفحه بعدی روی I can’t access this email or phone number بزنید.

بازیابی اکانت اینستا - هزینه بازگردانی پیج اینستاگرام

در صفحه بعدی اطلاعات مربوط به حسابتان را وارد کنید، یک آدرس ایمیل امن را وارد کرده و گزینه My account has been hacked را انتخاب کنید. در نهایت Request support را انتخاب کنید. اگر در پیجتان از خودتان تصاویری پست کرده باشید، یک ایمیل از تیم پشتیبانی فیسبوک دریافت می‌کنید که از شما می‌خواهد برای بازگردانی پیج اینستاگرام آدرس ایمیل و شماره تلفنی  که زمان ثبت نام ارائه کردید را به همراه نوع دستگاهی که استفاده کردید مثلا اندروید، آیفون یا آیپد وارد کنید.

سپس از شما خواسته می‌شود یک ویدیو سلفی از خوتان بگیرید و سرتان را در جهت‌های مختلف بچرخانید. فرایند بررسی ویدیو شما 2 روز کاری طول می‌کشد. اگر هویت شما تایید شود، اینستاگرام یک ایمیل به آدرس ایمیل امن شما ارسال می‌کند که از طریق آن می‌توانید حسابتان را بازیابی کنید.

در غیر این صورت در ایمیل به شما گفته می‌شود که هویتتان مورد تایید واقع نشده است. می‌توانید دوباره این فرایند را تکرار کنید تا لینک بازیابی و ریکاوری اکانت و پیج اینستا در نهایت برایتان فرستاه شود.

برای جلوگیری از وقوع اتفاقاتی مثل حذف، دیسیبل یا دی اکتیو شدن اکانت اینستاگرام خود بهتر است با الگوریتم‌های اینستاگرام آشنایی داشته باشید. برای این منظور می‌توانید به آموزش‌هایی که پیرامون بازاریابی شبکه های اجتماعی شکل گرفته‌اند در لینک زیر مراجعه کنید:

برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام

اگر خودتان یا شخص دیگری حساب اینستاگرام شما را حذف کرده باشد راهی برای بازیابی و ریکاوری اکانت و پیج اینستا شما وجود ندارد. به همین دلیل است که نباید نام کاربری و رمزعبورتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر از طرف اینستاگرام یک ایمیل مبنی بر فعالیت غیرعادی و مشکوک در حسابتان مشاهده کردید حتما آن را جدی بگیرید و رمزتان را عوض کنید.

سخن پایانی

بازگردانی پیج اینستاگرام کاری است که خود شما نیز می‌توانید انجام دهید و لازم نیست به سراغ افرادی بروید که برای بازگردانی پیج اینستاگرام از شما هزینه طلب می‌کنند. همچنین هیچ نوع برنامه ای هم برای ریکاوری و بازگردانی پیج اینستاگرام وجود ندارد و تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعاتتان را به این برنامه‌ها بدهید. در صورتی که قوانین اینستاگرام را رعایت کرده باشید و حسابتان اشتباهی غیرفعال شده باشد می‌توانید آن را دوباره بازیابی کنید اما در صورت هک شدن حساب، کار کمی سخت‌تر و باید مراحلی که در این مطلب به آن‌ها پرداختیم را دنبال کنید تا بتوانید هویت خودتان را برای اینستاگرام اثبات کنید و دوباره به حسابتان دسترسی پیدا کنید.

به همین دلیل است که همیشه بهتر است رمزتان را به صورت دوره‌ای تغییر داده و تایید هویت دو مرحله‌ای را هم فعال کنید تا گرفتار هکرها نشوید و بتوانید با مطالعه آموزش کسب‌ و کار در اینستاگرام در فرادرس از صفحه خود کسب درآمد کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
زهرا
.
20 اسفند 1400، 21:37
پاسخ
0
0
سلام لطفا یه کمک کنید هر حساب باز می کنم از خود به خود از حساب خارج میشه لطفا راهنمایی کنید
avatar
یاران
.
26 دی 1400، 12:20
پاسخ
0
0
مرسسیییی من اینستا خودمو با این روش برگردوندم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402