بررسی بازی Alan Wake Remastered | تجدید دیدار با ویک پس از یک دهه

بازی ترسناک Alan Wake: Remastered / بازی آلن ویک ریمستر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مهمترین عناوین اخیر ریمستر شده بازی Alan Wake Remastered محسوب می‌شود. در بازی ترسناک Alan Wake Remastered به ویژه در زمینه جلوه‌های بصری شاهد پیشرفت‌ها و بهبودهای زیادی هستیم. بر همین اساس بر آن شدیم تا در این مقاله به بازی آلن ویک ریمستر بپردازیم و جنبه‌های مختلف این بازی ویدیویی خوب را تحت بررسی قرار دهیم. با ما باشید.

تا شب پیش حتی نحوه استفاده از یک اسلحه را بلد نبودید اما هنگامی که یکسری موجودات غیرمقدس متعلق به شب به شما حمله ور شدند اولویت‌هایتان تغییر کردند و مجبور شدید که یاد بگیرید. در بازی ترسناک Alan Wake: Remastered که به تازگی منتشر شده است تاریکی مهمترین دشمن شما محسوب می‌شود. سایه‌ها در بازی آلن ویک ریمستر مکان هیولاهایی هستند که دشمن بی چون و چرای روشنی محسوب می‌شوند و به مرور زمان نیز با پیشروی هر چه بیشتر در نیستی قدرتمندتر می‌شوند. بازی Alan Wake Remastered همان عنوانی است که در آن صدایی پشت گوش خود می‌شونید و می‌چرخید تا منبع آن را پیدا کنید. سپس با چراغ قوه‌تان از این درخت به آن درخت می‌روید و به شناسایی محیط اطراف می‌پردازید در حالی که منتظر هستید هر لحظه به شما حمله شود. با نقد و بررسی بازی Alan Wake Remastered همراه پلازا بمانید.

تریلر بازی Alan Wake Remastered

قبل از هر چیز تریلر نسخه ریمستر شده بازی آلن ویک را با هم مشاهده می‌کنیم. همراه پلازا بمانید.

آنچه در ادامه خواهید خواند

تریلر بازی alan wake remastered - نقد و بررسی بازی

نقد و بررسی بازی Alan Wake Remastered

دنیای بازی آلن ویک را می‌توان دنیایی پر از ترس و تنش نامید؛ مکانی که در آن اگر از تاریکی بترسید نه هیچ کس شما را مسخره خواهد کرد و نه هیچ کس به شما خرده خواهد گرفت. چرا که در این بازی ویدیویی اگر از تاریکی نترسید نیروهایی به شما حمله ور خواهند شد که اکثریتشان از دید شما خارج هستند و در کمین هستند که مورد حمله‌تان قرار دهند. اتمسفر موجود در گیم پلی بازی Alan Wake Remastered و لوکیشن‌های جذاب آن سبب می‌شود که هیچ گاه بدون آمادگی سراغ خطراتی که تهدیدتان می‌کنند نروید.

البته با پیشروی هرچه بیشتر در لایه‌های مختلف داستان بازی آلن ویک ریمستر احساس انزجار احتمالی‌تان نیز کمتر خواهد شد؛ چرا که داستان عمیق این بازی ویدیویی و دنیای آن را بیشتر درک خواهید کرد. بر همین در بررسی بازی آلن ویک ریمستر می‌توان گفت روایت داستانی این بازی ویدیویی چنان درگیر کننده است که وقتی با گیم پلی ساده اما خوب آن ترکیب می‌شود بدون شک قابلیت آن را دارد که هر بازی‌باز را تا انتها همراه خود برد.

بررسی بازی و داستان بازی آلن ویک ریمستر

داشتن یک قوه تخیل شفاف می‌تواند تبدیل به یک ویژگی خطرناک شود. حدود دو سال است که آلن ویک قهرمان گیم پلی بازی ترسناک Alan Wake: Remastered نمی‌تواند بنویسد. او دو سال پیش در این زمان آخرین رمان پرطرفدارش را منتشر کرده بود. اما ماجرا به این جا ختم نمی‌شود. یکی از داستان‌های قهرمان بازی آلن ویک ریمستر که پیش از این نوشته بود در زندگی او نمود پیدا می‌کند؛ داستانی که به یاد نمی‌آورد.

در این داستان متعلق به قهرمان بازی ترسناک Alan Wake: Remastered مکان اصلی یک روستای کوهستانی ساکت است که پر از موجودات شیطانی است؛ موجوداتی که به شکل تمام وقت روح و جان آلن ویک را می‌آزارند. بدون شک طرفداران ژانر وحشت هنگامی که از مبحثی به نام نیروهای تاریکی صحبت می‌شود مقوله‌های آشنای زیادی به ذهنشان متبادر می‌شود. اما با این وجود روایت داستانی منحصر به فرد بازی Alan Wake Remastered سبب می‌شود که وحشت موجود در این بازی شخصیت منحصر به فرد خود را دارا باشد.

دانلود بازی Alan Wake Remastered برای PC - گیم پلی بازی ترسناک الن ویک

قهرمان شفاف ذهن بازی ترسناک Alan Wake: Remastered در رابطه با وقایع عجیب و غریبی که در پیرامونش رخ می‌دهند به کاغذ و قلم خود پناه می‌برد و از طریق نثر شاعرانه اما در عین حال تیز و برنده‌ای که دارد این وقایع را روایت می‌کند. شاید بتوان گفت ماهیت اغلب عجول و بی‌پروای شخصیت اصلی بازی Alan Wake Remastered گاهی سبب می‌شود که او را دوست نداشته باشیم اما در عین حال تمرکز بی و حد و حصر او برای نجات دادن همسرش هم ذات پنداری با او را آسان می‌کند.

اما در سوی دیگر ماجرا شاید بتوان گفت جذاب ترین بخش روایت داستانی موجود در بازی Alan Wake Remastered که از این منظر با گیم پلی بازی ترکیب شده است آیتم‌های قابل جمع آوری شما است که در لابه‌لای جنگل‌های تاریک بازی می‌توانید به شکل اختیاری به جمع آوری‌شان بپردازید. از طریق همین آیتم‌ها است که وقوع وقایع پیش رویتان به شکل تلویحی به شما اشاره خواهد شد. و البته همین آیتم‌ها نیز به مرور جنبه‌های مختلف ماموریت‌ شما در این بازی و البته کارهایی که افراد دیگر شهر انجام می‌دهند را برایتان آشکار می‌کنند.

بازی Alan Wake Remastered - بازی ترسناک آلن ویک ریمستر

همچنین بخوانید :

کاغذ پاره‌هایی که در بازی ترسناک Alan Wake: Remastered پیدا می‌کنید جنبه‌های کمتر پرداخت شده داستان را به شما می‌نمایانند. البته این تمامی ماجرا نیست و در جای جای بازی آلن ویک ریمستر می‌توان یکسری تلویزیون‌ها و رادیوهای متروکی یافت که با روشن کردن آن‌ها سرنخ‌های مهمی در رابطه با آنچه فارغ ازت سطح روی می‌دهد دریافت خواهید کرد. اتفاقا همین موارد است که به هنگام نقد بازی Alan Wake Remastered سبب می‌شوند این عنوان را یک بازی بسیار خاص و منحصر به فرد بنامیم.

پس از آنکه از روایت داستانی بازی ترسناک Alan Wake: Remastered عبور می‌کنیم به گیم پلی و مبارزات این بازی ویدیویی فرا می‌رسیم که همپای داستان و بر روی آن سوار می‌شود و تجربه ماجراجویی تقریبا 12 ساعته بازی را بیش از پیش درگیرکننده می‌کند. گیم پلی بازی آلن ویک ریمستر چندان دشوار نیست. راه قهرمان منحصر به فرد این بازی برای مقابله با موجودات متعلق به تاریکی استفاده از چراغ قوه‌اش و نور آن است.

بازی آلن ویک ریمستر

چراغ قوه‌تان در بازی ترسناک Alan Wake Remastered را در دست چپ خود نگه خواهید داشت و از آن برای تضعیف دشمنانی که قصد دارند شما را به چالش بکشند استفاده خواهید کرد. تنها چند ثانیه اشاره نور به این موجودات کافی است تا تاریکی موجود در این موجودات را از بین ببرید و سپس از طریق گلوله‌هایتان آن‌ها را از پای درآورید. مکانیزم به کار رفته در این رابطه در بازی Alan Wake Remastered چندان مکانیزم منحصر به فردی نیست اما اکثر اوقات سبب می‌شود که لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید.

پیش می‌آید که در گیم پلی بازی آلن ویک ریمستر با گروهی از موجودات مختلف روبرو شوید و در این لحظات باید از چراغ قوه خود به شیوه‌ای استفاده کنید که به شکل نوبتی تمامی این موجودات را از پای درآورید. اگر دشمنانتان در بازی ترسناک Alan Wake Remastered بیش از حد به شما نزدیک شوند همچنین قادر خواهید بود که از طریق مکانیزم جاخالی دادن (Dodge) بازی به شیوه اسلو موشن (Slow-Motion) انتقام خود را از این موجودات بگیرید. البته جا دارد اشاره کنیم که میزان گلوله شما در این بازی زیاد بوده و میزان جانتان نیز پس از هر نبرد بازیابی می‌شود و کمتر پیش می‌آید که به این موجودات مغلوب شوید؛ اما تمامی این‌ها از میزان هیجان موجود در هر کدام از رویارویی‌هایتان نمی‌کاهد.

بازی ترسناک Alan Wake Remastered

مبحث اکتشاف نیز حداقل به اندازه مبارزات در گیم پلی بازی Alan Wake Remastered نقشی کلیدی بازی می‌کند. شما هنگام تجربه این بازی ویدیویی باید در نظر داشته باشید که مناطق کمتر شناخته‌تر شده تر جنگل ها را از قلم نیندازید. چرا که در اینصورت دسترسی به کاغذپاره‌های گمشده و همچنین تلویزیون‌های متروک نخواهید داشت. علاوه بر این جا دارد اشاره کنیم که در این بازی ویدیویی یکسری منبع اسلحه پنهان نیز برای هرچه قوی‌تر کردنتان در مقابل نیروهای تاریکی وجود دارند.

در بازی Alan Wake Remastered به غیر از کلت استانداردتان به یک اسلحه شکاری و یک شاتگان نیز دسترسی خواهید داشت که در برابر برخی از دشمنان‌ها بسیار تاثیرگذار هستند. البته مقدار محدودی نیز سلاح انفجاری در این بازی ویدیویی دارد که با آن‌ها به راحتی می‌توانید هرگونه دشمنی را از پیش رویتان بردارید. به عنوان مثال از طریق یک نارنجک فلش بنگ (Flashbang) قادر خواهید بود نیروهای تاریکی را پودر کنید.

گیم پلی بازی ترسناک Alan Wake: Remastered - بررسی بازی آلن ویک ریمستر

البته این موارد تنها مقوله‌های مربوط به گیم پلی بازی ترسناک Alan Wake Remastered را شامل نمی‌شوند. به عنوان مثال در این بازی ویدیویی قادر هستید که از طریق فشار پیاپی دکمه X گلوله‌هایتان را با سرعت بیشتری بازیابی کنید. همین امر نیز سبب خواهد شد که حرکات قهرمان بازی نیز با شما هماهنگ شود. به غیر از این مورد همچنین در بازی ترسناک آلن ویک یکسری ژنراتور خواهید یافت که با فعال کردن آن‌ها می‌توانید روشنایی‌های دور و برتان‌ را فعال کنید تا برای چند لحظه هم که باشد در برابر دشمنان پناه بیابید.

البته جا دارد اشاره کنیم که حضور یک شبح دارای تبر در نزدیکی‌تان کمی پروسه روشن‌ کردن این ژنراتورها را سخت خواهد کرد. شروع بازی Alan Wake Remastered شروعی غافلگیرکننده است. پس از یک تصادف بسیار سهمگین تنها در جنگل به پا خواهید خواست و باید از جنگل مه آلود روبه‌رویتان به مقر فانوس دریایی عبور کنید. البته در این میان راهپمایی صلح آمیز شما به زودی تبدیل به یک رویارویی سهمگین خواهد شد و همین رویارویی سبب خواهد شد که به سوی یک کابین فرار کنید تا از خطر در امان بمانید. با این وجود می‌توان گفت این صحنه جزو معدود صحنه‌های غافلگیرکننده کل بازی است؛ چرا که پس از مدتی گیم پلی بازی و بخش‌های مختلف آن قابل پیش بینی می‌شود.

سیستم مورد نیاز بازی alan wake remastered - دانلود بازی آلن ویک ریمستر برای PC

البته همانطور که اشاره کردیم تعدادی رویداد تقریبا غافلگیرکننده دیگر نیز در بازی Alan Wake Remastered وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ماموریت‌های نگهبانی و سکانس برجک (Turret) بازی اشاره کرد. با این وجود باید گفت که به واسطه روایت داستانی بسیار گیرا و گیم پلی روان آن بازی ترسناک Alan Wake Remastered هیچ گاه خسته کننده نمی‌شود. در سوی دیگر ماجرا کمبود رویدادهای غافلگیرکننده اتمسفر بسیار ویژه بازی را تضعیف کرده‌اند و همین سبب می‌شود که علیرغم رویدادهای فوق طبیعی پیرامونتان به ندرت شگفت زده شوید.

با وجود تمامی این‌ها جنگل موجود در بازی Alan Wake Remastered به قدری خوب طراحی شده است که به ندرت به یاد آن می‌افتید که در حال انجام کاری تکراری هستید. ابری از مه این جنگل را در بر گرفته است که به خوبی مکمل تاریکی موجود در بازی شده است. در این میان نور چراغ قوه‌تان راه را برای شما آشکار می‌کند البته نه در حدی که احساس امنیت یا آرامش کامل بکنید. دشمنان همانند موجودات وحشی در دورادورتان کمین کرده‌اند و هنگامی که اصلا انتظار آن را ندارید به شما حمله خواهند کرد. موسیقی بازی نیز به کمک تمامی این‌ها می‌آید و احساسی را که از بازی و اتمسفر آن دریافت می‌کنید تشدید خواهد کرد. هدف شما تنها و تنها جان سالم به در بردن است.

تریلر بازی alan wake remastered / نقد و بررسی بازی alan wake remastered

حرکت آلن ویک در این بازی ویدیویی اندکی عجیب و غریب است اما به مرور و با درگیر شدن در ماجرای بازی به اغماض آن خواهید برداخت. حس و حال بازی آنقدر خوب طراحی شده و به شما منتقل می‌شود که نواقص احتمالی دیگر بازی را نیز اغماض کنید. اما شاید بتوان گفت این روایت داستانی بسیار خوب بازی آلن ویک ریمستر است که سبب می‌شود قهرمان بازی را به عنوان یک نویسنده مشهور قبول کنید و متقاعد شوید که درگیر یک ماجرای بسیار منحصر به فرد هستید. تک به تک لحظه‌های روایت داستانی موجود در بازی آلن ویک ریمستر پر از تنش احساسی است.

روایت خود ویک از بازی همانقدر که پر از پاسخ است پر از سوال و گره نیز هست چرا که خود او هیچگونه توجیهی برای رویدادهای که در پیرامونش روی می‌دهند ندارد. کاغذپاره‌هایی که آلن ویک پیدا می‌کند، برنامه‌های رادیویی و شوهای تلویزیونی نیز به خوبی در سرتاسر این روایت و بازی پراکنده شده‌اند تا وقتی که به پایان نزدیک می‌شوید و راز بازی برملا می‌شود. روایت داستانی هوشمندانه این بازی ویدیویی دست به دست اتمسفر آن می‌دهد و آن احساس ترسی را که در ابتدای بازی به شما دست می‌دهد به خوبی مورد استفاده قرار می‌دهد و المان‌های دیگر بازی نیز از جمله استفاده خوب سازندگان از نور و تاریکی و موسیقی به این امر کمک می‌کند.

بررسی بازی alan wake remastered - نقد بازی آلن ویک ریمستر

متاسفانه شگفتی‌های چندانی در راه شما در این نسخه از بازی آلن ویک به شیوه‌ای که میخکوب شوید روی نخواهد داد؛ امری که سبب می‌شود گیم پلی بازی احتمالا پس از مدتی کمی تکراری شود. با این وجود مبارزات موجود در بازی Alan Wake Remastered آنقدر رضایت بخش هستند که زیاد درگیر این موضوع نشوید. بازی ترسناک Alan Wake Remastered حدود یک دهه پس از نسخه اوریجینال این عنوان منتشر شده است و سازندگان با انتشار این عنوان اثبات کرده‌اند که این بازی ویدیویی حتی پس از 11 سال نیز هنوز تازگی و جذابیت خود را حفظ کرده است.

در هم تنیدگی روایت داستانی با گیم پلی و دقت سازندگان در رابطه با کاراکترپردازی و دیالوگ‌ها و ارائه شاکله کلی بازی به مثابه یک شو تلویزیونی سبب شده‌اند که این بازی ویدیویی بسیار منحصر به فرد باشد و این امر حتی در سال 2021 و با انتشار سیل عظیم عناوین تکنولوژیک مختلف نیز تغییر نکرده است. به بیان بهتر می‌توان گفت مواردی که در سال 2010 از بازی آلن ویک یک تجربه خوب می‌ساختند هنوز هم خوب هستند. البته به‌روزرسانی جلوه‌های بصری بازی نیز سبب شده است که یک بازی خوب از همه نظر تازه و برای طرفداران مشکل پسندتر نیز چشم نواز باشد.

گیم پلی بازی alan wake remastered - دانلود بازی

محتوای موجود در نسخه ریمستر شده بازی آلن ویک نسبت به نسخه اصلی چندان تغییر نکرده است و فقط برخی موارد اصلاح شده‌اند. برخی رازها به برخی از قسمت‌های بازی اضافه شده‌اند و البته یک گزارش رویداد جدید نیز توسط کارگردان خلاق این عنوان سم لیک به بازی اضافه شده است. لیک از این طریق یکسری جزئیات جذاب به بازی اضافه کرده است که اکثر آن‌ها در رابطه با پروسه نویسندگی بازی است و در برخی جاها حتی به ارتباط میان بازی آلن ویک با آخرین عنوان کمپانی Remedy یعنی بازی Control نیز اشاره شده است.

در رابطه با باقی موارد مربوط به بازی آلن ویک ریمستر چندان تغییری را شاهد نبوده‌ایم. البته جا دارد اشاره کنیم که دو بسته الحاقی بازی آلن ویک نیز به شکل پیش فرض در این بازی ویدیویی حضور دارند و البته ناگفته نگذاریم که از طریق این نسخه بازی آلن ویک برای اولین بار برای کنسول‌های پلی استیشن عرضه شده است.

نقد و بررسی بازی alan wake remastered - سیستم مورد نیاز بازی آلن ویک ریمستر

بر همین اساس می‌توان گفت تغییر اصلی بازی آلن ویک ریمستر نسبت به نسخه اصلی بهبود جلوه‌های بصری آن است که البته سازندگان در این امر نیز سنگ تمام گذاشته‌اند. جلوه‌های سینمایی موجود در این نسخه از بازی آلن ویک به ویژه رنگ و لعاب ویژه‌ای دارند. مدل‌های کاراکترها نیز دستخوش اصلاح شده‌اند و بر خلاف نسخه اصلی کمتر شبیه‌ به کاراکترهای یک بازی ویدیویی و بیشتر شبیه انسان‌های واقعی هستند. انیمیشن‌های بازی نیز دستوش تغییر شده‌اند و هنگامی که با دیالوگ‌های بازی همراه می‌شوند بدون شک بازگشت به بازی را تبدیل به یک تجربه ارزشمند می‌کنند؛ حتی اگر قبل از این نسخه اصلی بازی را بارها تجربه کرده باشید.

در سوی دیگر ماجرا جنبه‌های مختلف گیم پلی نیز از منظر بصری دچار یکسری تغییرات شده‌اند. نورپردازی بازی و افکت‌های تاریکی موجود در آن همانطور که در نسخه اصلی گیرا بود در این نسخه نیز درگیرکننده هستند. به روزرسانی‌های انجام گرفته در این زمینه بیشتر به جزئیات مربوط هستند و سازندگان از تکنولوژی جدید استفاده کرده‌اند تا نورپردازی را کمی صحیح تر و تمیز تر انجام داده و عناصری همانند مه موجود در جنگل را نیز کمی تاریک‌تر کنند.

اما شاید بتوان گفت مهمترین مقوله به‌روزرسانی شده در جلوه‌های بصری این بازی ویدیویی ارائه بازی به عنوان یک تجربه 60 فریم ریتی و اضافه شدن قابلیت‌های 4K (در پلتفرم‌های نسل جدید) باشد. از طریق کنسول‌های PlayStation 4 Pro و Xbox One X قادر خواهید بود که بین فریم‌ ریت‌های 60 FPS و یا 4K این بازی ویدیویی را تجربه کنید. اجرای این بازی ویدیویی با این ویژگی‌ها به ویژه جلوه‌های سینمایی آن را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را بهتر کرده است. البته در این میان اتمسفر موجود در جنگل‌های تاریک بازی نیز از وضوح بهتر جلوه‌های بصری جدید بهره برده‌اند.

نقد بازی alan wake remastered

سیستم مورد نیاز بازی Alan Wake Remastered

در این بخش به بررسی سیستم مورد نیاز نسخه جدید بازی آلن ویک می‌پردازیم. با ما باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز

پردازنده اصلی: Intel Core i5-3340 or AMD Ryzen 3 1200

رم: 8 گیگابایت

پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 960 / AMD RX470

رم کارت گرافیک: 4 گیگابایت

میزان حافظه داخلی مورد نیاز: 36 گیگابایت

 

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

پردازنده اصلی: Intel Core i7-3370 or AMD Ryzen 5 1400

رم: 16 گیگابایت

پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 1060/ AMD 5600 XT

رم کارت گرافیک: 6 گیگابایت

میزان حافظه داخلی مورد نیاز: 36 گیگابایت

 

دانلود بازی Alan Wake Remastered

در ادامه با دانلود نسخه جدید بازی آلن ویک همراه شما هستیم. همراه پلازا بمانید.

دانلود بازی Alan Wake Remastered برای PC

دانلود بازی alan wake remastered

سخن پایانی

به عنوان سخن پایانی می‌توان گفت بازی Alan Wake Remastered عنوانی است که بسیاری از طرفداران این سری بازی از وجود آن به خود خواهند بالید. چرا که این بازی ویدیویی زیبا ترین بازی آلن ویک موجود در بازار است و عنوانی را که ذاتا خوب بود رنگ و لعاب داده و تبدیل به یک تجربه منحصر به فرد کرده است. در رابطه با موارد دیگر نیز می‌توان گفت بازی آلن ویک ریمستر همانطور که در نسخه اصلی یک عنوان ویژه بود هنوز هم ویژگی‌های خوب خود را حفظ کرده است. اگر بازی Alan Wake را تا کنون تجربه نکرده اید هم اکنون بهترین زمان برای شما محسوب می‌شود تا در تنگناهای این بازی ویدیویی خود را غرق کنید. اگر هم این بازی ویدیویی را تجربه کرده‌اید و قصد تجربه دوباره آن را دارید بدون شک نسخه ریمستر شده آن نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با بازی ترسناک Alan Wake Remastered چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402