تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی — کانورت پی دی اف به ورد

تبدیل pdf به word فارسی / تبدیل پی دی اف به ورد فارسی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تبدیل پی دی اف (PDF) به ورد (Word) فارسی چگونه است؟ با ورود به دنیای کتاب‌ها و جزوه‌های الکترونیک استفاده ما از فایل های PDF روز به روز بیشتر می‌شود. اما یکی از عیب‌های بزرگ این نوع فایل ها این است که ممکن است نتوانیم آنها را ویرایش کنیم یا مواردی که می‌خواهیم را به آن اضافه کنیم.

فایل‌های PDF به دلیل اینکه توسط بسیاری از برنامه‌ها پشتیبانی می‌شوند یکی از بهترین فایل‌ها برای به اشتراک‌گذاری اسناد با محتوای متنوع هستند و بیشتر هم برای دفترچه‌های دیجیتالی کالاها، رسیدهای فروش و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل نیز امکان ویرایش کردن آن‌ها وجود ندارد.

تبدیل پی دی اف به ورد در زبان فارسی

برای تبدیل PDF به Word فارسی هم می‌توانید از نرم افزار استفاده کنید و هم اینکار را به صورت آنلاین انجام دهید. البته روش آنلاین خیلی قابل اتکا نیست و ممکن است فایل شما دچار بهم ریختگی شود به خصوص اگر فایل شما به صورت عکس ذخیره شده باشد و محتوای گرافیکی زیادی هم داشته باشد یا اینکه دارای بولت‌پوینت باشد. روش مطمئنی برای تبدیل این نوع فایل‌ها بدون بهم ریختگی وجود ندارد. اما اگر فایل PDF شما متنی است می‌توانید از این روش‌ها کمک بگیرید.

1.تبدیل پی دی اف به ورد فارسی با ادوبی اکروبات پرو DC

برنامه ادوبی آکروبات یکی از بهترین برنامه ها برای خواندن و ویرایش فایل های PDF است. این برنامه حجم زیادی دارد و استفاده از آن رایگان نیست. اما در عوض، یکی از بهترین راه‌های کانورت PDF به Word فارسی استفاده از ادوبی اکربات است. در این برنامه ابتدا فایل PDF مدنظرتان را باز کنید. حالا از منو ابزارها در بالای صفحه ابتدا Tools و بعد Export PDF را انتخاب کنید.

کانورت pdf به word فارسی / تبدیل pdf به word فارسی آنلاین

در صفحه بعدی فرمت‌های مختلفی که ادوبی از آن‌ها برای تبدیل PDF پشتیبانی می‌کند را مشاهده خواهید کرد. گزینه Microsoft Word را انتخاب و روی Export کلیک کنید.

تبدیل pdf به word فارسی / تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی

در پنجره بعدی محلی که می‌خواهید فایل در آن ذخیره شود را انتخاب کنید و روی Save کلیک کنید. ادوبی فایل شما را به ورد تبدیل می‌کند و در محلی که مشخص کردید آن را ذخیره خواهد کرد. البته ممکن است نیاز باشد فایل را کمی ویرایش کنید. یعنی ممکن است مجبور شوید کیفیت عکس‌ها را پایین بیاورید یا تعداد صفحه‌ها و شماره صفحه‌ها را تغییر دهید. به این ترتیب فایلی که به دست می‌آید ممکن است از نظر ظاهر با فایل اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد، اما از نظر محتوا دقیقا همان است و تغییری در آن ایجاد نشده.

2.کانورت PDF به Word فارسی با گوگل داکس

اگر تمایلی به دانلود برنامه های سنگین و پرحجمی مانند ادوبی ندارید، می‌توانید پروسه تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی فارسی را به صورت آنلاین هم انجام دهید. این روش تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی هم کاربرد دارد. ابتدا به گوگل داکس بروید و بر روی آیکونی که شبیه به یک پوشه است کلیک کنید.

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی / نرم افزار تبدیل pdf به word فارسی

حالا از بالای صفحه زبانه Upload را انتخاب و روی Select a file from your device کلیک و فایل موردنظرتان را انتخاب کنید. اگر این روش را انتخاب کردید باید ابتدا حجم فایل PDF را مد نظر داشته باشید. با توجه به کیفیت و سرعت اینترنت در ایران، اگر حجم فایل PDF خیلی بالا دارد ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا فایل به صورت کامل آپلود شود. به علاوه بعد از اینکه فرایند کانورت تمام شد، دانلود فایل ورد هم ممکن است خیلی طول بکشد. برای همین زمان مورد نیاز برای آپلود و دانلود فایل را حتما مد نظر داشته باشید.

کانورت pdf به word فارسی / کانورتر pdf به word فارسی

پس از اینکه فایل آپلود و برایتان نمایش داده شد، از بالای صفحه روی Open with کلیک و Google Docs را انتخاب کنید.

کانورت pdf به word / تبدیل پی دی اف به ورد فارسی

از نوار ابزار بالای صفحه گزینه File را انتخاب کنید و روی Download بروید و گزینه Microsoft Word را انتخاب کنید. حالا می‌توانید فایل را با فرمت ورد روی کامپیوتر یا گوشی دریافت کنید.

کانورت pdf به word فارسی / تبدیل pdf به word فارسی آنلاین

بهتر است پس از یادگیری ترفندهای نرم افزار word، با سایر نرم افزارهای مجموعه آفیس نیز آشنا شوید و ترفندها و نکات مربوط به آنها را یاد بگیرید. به همین منظور وارد لینک زیر شوید:

3.تبدیل PDF به Word فارسی در مرورگر

بسیاری از مرورگرها امکان باز کردن فایل PDF را دارند و به شما اجازه باز کردن آن‌ها را می‌دهند: مانند گوگل کروم و مایکروسافت اج. می‌توانید فایل PDF خود را در این مرورگرها باز کنید و سپس متن را با نشانگر ماوس یا فشار دادن کلیدهای Ctrl + A انتخاب و کپی کنید.

حالا ورد را باز کنید و متن را در آن پیست کنید.

4.کانورتر آنلاین PDF به Word فارسی

علاوه بر این بسیاری از سایت‌ها نیز امکان تبدیل آنلاین فایل‌های PDF به ورد را به شما می‌دهند. فقط کافی فایل خود را در این سایت‌ها و کانورتر های PDF به Word فارسی آپلود و سپس فرایند تبدیل را آغاز کنید. برخی از آن‌ها حتی این امکان را به شما می‌دهند تا از فایل را به یک فضای ابری یا یک آدرس ایمیل ارسال کنید.

  • نیترو (Nitro) تبدیل پی دی اف به متن

نرم افزار تبدیل pdf به word فارسی - Nitro

  برنامه Nitro فایل PDF را که به ورد تبدیل کردید به یک آدرس ایمیل ارسال می‌کند و کاملا رایگان است. البته اگر می‌خواهید از سایر امکانات این برنامه بهره مند شوید، می‌توانید نسخه نرم افزار این ابزار تبدیل PDF به Word فارسی را هم دانلود کنید. نرم افزار این سایت یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ابزارها برای ساخت، ویرایش و تبدیل‌ فایل‌های PDF است. با استفاده از برنامه Nitro می‌توانید چندین فایل با فرمت‌های مختلف را ترکیب کرده و انواع فایل ها را به هم کانورت کنید. برای دانلود رایگان برنامه Nitro به این لینک مراجعه کنید.

  • PDF2GO تبدیل پی دی اف به متن

کانورتر pdf به word فارسی - PDF2GO

این وبسایت نیز رایگان است و استفاده از آن هم بسیار راحت است. یک فایل PDF را انتخاب، آن را در سایت آپلود و بعد روی Start و سپس Download کلیک کنید. البته متاسفانه وبسایت PDF2GO در کشورمان ایران دچار فیلتر است و برای باز کردن آن باید از ابزارهای دور زدن فیلتر مناسب استفاده کنید. علاوه بر تبدیل فرمت ورد به پی دی اف، این وبسایت امکانات دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. با استفاده از این برنامه میظ توانید تقریبا تمام فرمت‌های متنی و عکسی را به PDF تبدیل کنید. به علاوه این پلتفورم به فضاهای ابری مانند دراپ باکس و کلود متصل می‌شود و برای آپلود و دانلود فایل می‌توانید از این فضاها هم استفاده کنید.

  • Smallpdf تبدیل پی دی اف به متن

تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی - Smallpdf

 این سایت نیز یکی دیگر از روش‌های تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی بصورت آنلاین است. البته با این سایت در طول روز تنها می‌توانید 2 فایل را به صورت رایگان تبدیل کنید. اگر دامنه استفاده شما از Smallpdf بیشتر از فقط کانورت pdf به word فارسی است، باید برنامه آن برای ویندوز را دانلود کنید. این برنامه توانایی ترکیب کردن و ویرایش کردن فایل‌های پی دی اف را دارد. با استفاده از Smallpdf می‌توانید امضای الکترونیک خود را به فایل های PDF اضافه کرده و آنها را در برابر سرقت ادبی حفظ کنید.

به علاوه برنامه Smallpdf یک نسخه اندروید هم دارد که با استفاده از آن می‌توانید صفحات کتاب خود را به راحتی اسکن کرده و به فایل پی دی اف تبدیل کنید. به علاوه، نسخه مویابل این برنامه امکان زیپ کردن فایل و کانورت کردن افواع فرمت‌ها به پی دی اف را هم دارد.  برای دانلود برنامه اندرویدی Smallpdf به این لینک مراجعه کنید.

5. نرم افزار Wide Angle PDF Converter تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون بهم ریختگی

5. نرم افزار Wide Angle PDF Converter تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون بهم ریختگی

برای تبدیل پی دی اف به ورد نرم افزار Wide Angle PDF Converter گزینه خوبی برای شما بوده است که در این زمینه شامل ابزارهای کلیدی متنوعی بوده که براساس آنها میتوانید این عملیات را با خیال آسوده انجام دهید. تبدیل pdf به word در محیطی مملو از ابزارهای کلیدی صورت میگیرد که مابین عملیات میتوانید به تنظیمات و اطلاعات مربوط به فایلها نیز دسترسی داشته باشید. در واقع برنامه Wide Angle PDF Converter فارغ از فرمت های مربوبط به پی دی اف و ورد از گزینه های دیگری نیز پشتیبانی میکند که در زمینه تبدیل پی دی اف به متن از بهترین ها بوده است. Wide Angle PDF Converter با قیمت 30 دلار برای خرید در اینترنت قرار گرفته است که اگر تصمیم به دانلود آن دارید کافیست در وب فارسی یک سرچ ساده داشته باشید تا نسخه کرکی برنامه را بدون واریز هزینه دریافت و نصب نمائید. لازم به ذکر است که بدانید رابط کاربری این برنامه ویژگی های بسیاری را در خود جای داده است که پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

6. نرم افزار Adobe Acrobat Standard DC تبدیل pdf به word آنلاین بدون بهم ریختگی

6. نرم افزار Adobe Acrobat Standard DC تبدیل pdf به word آنلاین بدون بهم ریختگی

تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی بدون بهم ریختگی در برنامه Adobe Acrobat Standard DC انجام میگیرد اما نسخه موبایل آن پیشنهاد نمیشود بلکه پیشنهاد میشود از نسخه کامپیوتری این برنامه برای تبدیل پی دی اف به ورد استفاده نمائید. همانطور که مشخص است این برنامه محصول رسمی از شرکت محبوب ادوبی بوده که از تنظیمات و ویژگی های بسیاری برخوردار است. با استفاده از مبدل این برنامه میتوانید تبدیل pdf به word را در کمترین زمان ممکن انجام دهید که در این بین ابزار و امکانات بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. رابط کاربری ساده و سرعت بالا در انجام تبدیل در کنار پشتیبانی از فرمت های مختلف و حتی پشتیبانی از زبان فارسی از دیگر مزایای این برنامه بوده است که در زمینه تبدیل پی دی اف به متن یکی از بهترین ها بشمار میرود. اگر بدنبال دانلود Adobe Acrobat Standard DC هستید کافیست در گوگل یک سرچ ساده داشته باشید.

7. نرم افزار PDF Conversion Suite نرم افزار تبدیل pdf به word بدون بهم ریختگی

7. نرم افزار PDF Conversion Suite نرم افزار تبدیل pdf به word بدون بهم ریختگی

برای تبدیل pdf به word فارسی بدون بهم ریختگی برنامه PDF Conversion Suite گزینه خوبی بوده است که شاید به نسبت گزینه های دیگر از اسم و رسم خوبی برخوردار نباشد اما بدنیست بدانید که وجود ویژگی های بسیار سبب شده تا این گزینه بتواند مجوز حضور در لیست تبدیل پی دی اف به ورد را از دید پلازا کسب کند. امروزه جهت تبدیل pdf به word سایت و ابزارهای بسیاری وجود داشته که برنامه PDF Conversion Suite یک گزینه عالی در این خصوص بوده است. اگر نیم نگاهی به تصویر قرار گرفته داشته باشید متوجه خواهید شد که جهت تبدیل پی دی اف به متن امکانات بسیاری برایتان درنظر گرفته شده که این مورد میتواند بسیاری از نیازهای شمارا بطور کامل پوشش دهد. لازم به ذکر است بدانید که شما عزیزان میتوانید برنامه PDF Conversion Suite را به صورت رایگان در گوگل دریافت کنید.

8. نرم افزار EasePDF Online Converter تبدیل pdf به word بدون بهم ریختگی در ویندوز 10

نرم افزار EasePDF Online Converter یک پلتفرم جدید در سبک نرم افزار های تبدیل پی دی اف به ورد بوده است که از دید سایت گزینه خوبی برای تبدیل pdf به word بشمار میرود. با استفاده از این برنامه که ماهیت آنلاین در اختیار دارد میتوانید فایل های پی دی اف که از متون فارسی برخوردار هستند را وارد برنامه کنید و سپس عملیات مربوط به تبدیل آنها را آغاز کنید. در این زمینه رابط کاربری ساده ای برای شما درنظر گرفته شده است که با استفاده از آن نیازی به آموزش نخواهید داشت. امروزه انتخاب کانورت بهترین نرم افزار تبدیل pdf به word کار دشواری بوده است که در این زمینه گزینه های بسیاری معرفی شد که از اصلی ترین آنها میتوان به سایت های آنلاین و ابزارهای کمکی و نرم افزار های تبدیل کننده اشاره داشت که به نسبت نیاز خود میتواند از انها استفاده کنید. برنامه EasePDF Online Converter آخرین گزینه معرفی شده در این لیست بوده است که پیشنهاد میشود نظر و تجربیات خود در خصوص بهترین سایت تبدیل pdf به word فارسی را باما در میان بگذارید و برنامه های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنید.

سخن پایانی

با استفاده از روش‌های بالا می‌توانید کار تبدیل پی دی اف (PDF) به ورد (Word) فارسی را انجام دهید. در برخی موارد هم می‌توانید با استفاده از این برنامه ها کتاب‌های کاغذی خود را به نسخه PDF تبدیل کنید. به علاوه می‌توانید امضای خود را هم به این فایل‌ها اضافه کرده و آنها را به فایل‌های غیرقابل کپی تبدیل کنید.

البته همانطور که گفتیم تمام فایل‌های PDF بدون بهم خوردگی به ورد تبدیل نمی‌شوند و ممکن است برخی از آن‌ها اصلا قابلیت تبدیل شدن نداشته باشند یا اینکه بعد از تبدیل نیز نیاز به ویرایش داشته باشند. در مواردی که فایل پی دی اف از روی عکس تهیه شده یا حاوی عکس‌های زیاد و بزرگ است، رخ دادن این اتفاق احتمال بیشتری دارد.

تجربه شما در مورد تبدیل پی دی اف به ورد فارسی چگونه بوده است؟ از کدام برنامه استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را در مورد تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
فرشته
.
24 شهریور 1401، 14:06
پاسخ
0
0
سلام ممنون از مطالب خوبتون
avatar
مهیا
.
09 اردیبهشت 1401، 11:09
پاسخ
0
0
سلام ممنون از مطلبتون البته فقط برای پی دی اف به متن انگلیسی پاسخگو بود من برای فارسی موفق به استفاده نشدم البته با جستجو در اینترنت با وبسایت تبدیل گفتار به نوشتار اشنا شدم بسیار دقیق است و حتی جدول و دست خط را نیز به متن تبدیل می کند.
avatar
اعظم شعبانی
.
10 اردیبهشت 1401، 09:16
پاسخ
0
0
@مهیا
سلام می تونید از مقاله زیر هم برای تبدیل صدا به نوشته استفاده کنید https://www.plaza.ir/140101/324826/best-voice-to-text-apps/
avatar
محمدجواد
.
06 فروردین 1401، 02:54
پاسخ
0
0
سلام ممنون از آموزش خوبتون
avatar
اعظم شعبانی
.
06 فروردین 1401، 09:33
پاسخ
0
0
@محمدجواد
سلام ممنون از همراهی شما
avatar
11
.
26 دی 1400، 12:17
پاسخ
0
0
خیلی خوب بود مرسی من همیشه فکر میکردم نمیشه پی دی اف به ورد تبدیل بشه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402