راهنمای خرید پاوربانک ؛ با نکات مهم در انتخاب بهترین پاور بانک آشنا شوید

راهنمای انتخاب پاور بانک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بیشتر گوشی‌های هوشمند حداقل یک روز کامل را با یک بار شارژ دوام می‌آورند. اما اگر استفاده خیلی سنگینی داشته باشید، ممکن است به نصف روز هم نرسید. در این مواقع یک پاور بانک بهترین همراه شما خواهد بود. اما هنگام انتخاب پاور بانک باید به چه نکات مهم توجه کنیم؟ در ادامه با راهنمای خرید بهترین پاوربانک همراه پلازا باشید.

درست مثل تمام محصولات دنیای فناوری، تمام پاوربانک‌ها شبیه به هم نیستند. در یک طرف بهترین پاوربانک های بازار را داریم و در طرف دیگر، گزینه‌های ارزان و درجه چندم. شاید فکر کنید خرید پاور بانک کار بسیار ساده‌ای است و فقط باید ظرفیت مدنظرتان را درنظر داشته باشید. اما اصلا این‌طور نیست. گذشته از برند، باید به موارد دیگری مثل سرعت شارژ برای خود پاوربانک و همچنین گوشی نیز توجه کنید. افزون بر این، موارد دیگری هم هستند که باید هنگام خرید بهترین نوع پاور بانک، به آن‌ها توجه کنید.

در ادامه می‌خوانید

راهنمای خرید پاوربانک

اما هنگام خرید بهترین برند پاوربانک در ایران، باید دقیقا به چه مواردی توجه کنیم؟ در ادامه به صورت خلاصه به چند نکته کلیدی می‌پردازیم و سپس نکات مهم در انتخاب پاور بانک را به‌شکل مفصل‌تری شرح خواهیم داد.

  • سرعت شارژ گوشی: حتی اگر یک پاوربانک با ظرفیت 50 هزار میلی‌آمپر هم تهیه کنید ولی این پاوربانک نتواند گوشی شما را با سرعت بالایی شارژ کند، استفاده چندانی نخواهد داشت. مخصوصا اگر سرعت آن اینقدر پایین باشد که یک روز کامل شما را معطل کند. بهترین پاوربانک بازار باید بتواند در حالت ایده‌آل، از قابلیت‌های شارژ سریع گوشی شما استفاده کند.
  • سرعت شارژ خود پاوربانک: این مورد در آموزش خرید پاوربانک اهمیت فراوانی دارد و در بیشتر مواقع هم به اندازه کافی به آن پرداخته نمی‌شود. پاوربانک‌هایی که ظرفیت بالایی دارند، مدت زمانی طولانی برای شارژ شدن نیاز خواهند داشت. به همین خاطر انتخاب مدلی که از شارژ سریع پشتیبانی کند، بسیار مهم است.
  • ظرفیت مورد نیاز: هرچه بیشتر بهتر. البته باید به اندازه و وزن هم توجه کنید. هرچقدر ظرفیت بالاتر برود، این دو مورد هم افزایش پیدا خواهند کرد و دیگر نمی‌توانید پاوربانک را به آسانی با خود حمل کنید. باید با توجه به ظرفیت موردنیاز و همچنین فضایی که داخل کیف خود برای حمل و نقل دارید، بهترین گزینه را انتخاب و میان اندازه و ظرفیت تعادل ایجاد کنید. در هرصورت بهتر است پاوربانکی با ظرفیت کمتر از 5 هزار خریداری نکنید. بهترین ظرفیت برای اکثر کاربران نیز 10 هزار است.
  • درگاه‌های مورد نیاز: پاوربانک‌های قدیمی یا اقتصادی معمولا تعداد درگاه‌های کمتری دارند. حتی ممکن است به‌جای USB-C از درگاه USB-A استفاده کنند یا اصلا از فست شارژ پشتیبانی نکنند. برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید، ابتدا درگاه‌های مورد نیازتان را مشخص کنید و مطمئن شوید، پاوربانک از گوشی شما پشتیبانی می‌کند. برخی پاوربانک‌ها حتی از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند.
  • برند معتبر: درست مثل هر محصول دیگری، برند نیز در راهنمای خرید یک پاوربانک خوب اهمیت فراوانی دارد. اعتبار برند هرچقدر بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری دوام خواهد آورد. به همین خاطر سعی کنید از بهترین مارک پاور بانک، استفاده کنید.

اگر به‌دنبال راهنمایی برای خرید پاوربانک هستید، نکات بالا تا حد زیادی می‌توانند در انتخاب یک گزینه مناسب به‌شما کمک کنند. در ادامه به‌شکل کامل‌تری به این موارد خواهیم پرداخت.

1. دستگاه‌هایی که شارژ می‌کند ؛ راهنمای خرید بهترین پاور بانک

پاوربانک‌ها می‌توانند تقریباً شارژ هر چیزی را تامین کنند، از تلفن هوشمند و تبلت شما گرفته تا لپ تاپ و کنسول‌های بازی قابل حمل. با این حال، آن‌ها در درجه اول رسانه‌های قابل حمل و دستگاه‌های ارتباطی را هدف قرار می‌دهند. بسیاری می‌توانند با یک بار شارژ دستگاهی مانند گوشی هوشمند شما را چندین بار شارژ کنند. بسیاری هم می‌توانند تعدادی دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند (به عنوان مثال دو گوشی هوشمند، یک گوشی هوشمند و یک تبلت، یا یک تبلت، گوشی هوشمند و لپ تاپ). آن‌ها می‌توانند اکثر تبلت‌ها و دستگاه‌های دیگر مانند بلندگوهای قابل حمل، هدفون‌های بی سیم و دوربین‌های کامپکت را شارژ کنند. بسیاری از پاوربانک‌های دارای USB-C می‌توانند نینتندو سوییچ و سایر دستگاه‌های بازی دستی را شارژ کنند.

راهنمای خرید شارژر همراه

یکی از نکات مهم خرید پاوربانک، این است که برخی از مدل‌ها برای تغذیه لپ تاپ‌ها به اندازه کافی مناسب نیستند، اما اگر بدون دسترسی به برق گرفتار شده باشید یا شارژر لپ‌تاپ خود را فراموش کنید، این کار را توصیه می‌کنیم. در مواقع اضطراری مفید است، اما جایگزینی برای منبع تغذیه خارجی استاندارد شما نیست. یکی از نکات مهم هنگام خرید پاور بانک در راهنمای انتخاب پاور بانک، این است که بدانید چه دستگاهی را می‌خواهید شارژ کنید.

2. ظرفیت

یکی دیگر از نکات مهم خرید پاوربانک توجه به ظرفیت است. ظرفیت پاوربانک شاید یکی از مهمترین موارد در راهنمای خرید بهترین پاوربانک‌ در بازار ایران باشد. چرا که مقدار برق ذخیره شده در این دستگاه برای مصرف کنندگان بسیار اهمیت دارد.

به این فکر کنید که چه چیزی باید شارژ شود، زیرا یک تبلت بیشتر از یک گوشی هوشمند شارژ نیاز دارد. همچنین برخی از گوشی‌های هوشمند نسبت به سایرین شارژ بیشتری نیاز دارند. برای اینکه متوجه شوید، به مشخصات گوشی هوشمند خود نگاهی بیندازید. ظرفیت باتری در زیر قسمت باتری داده می‌شود.

شارژ بر حسب میلی آمپر ساعت اندازه گیری می‌شود. بنابراین یک باتری هزار میلی آمپر ساعتی، 1000 میلی آمپر، یعنی 1 آمپر برای یک ساعت تامین می‌کند. تلفن‌های قدیمی احتمالاً ظرفیت کمتر از 1000 میلی آمپر ساعت داشتند، اما تلفن‌های مدرن می‌توانند تا 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت و بیشتر داشته باشند. به عنوان مثال یک گلکسی S22 پلاس دارای ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت است.

نکات قبل خرید شارژر همراه

برای شارژ کامل تلفن شما، ظرفیت پاوربانک باید کمی بیشتر از ظرفیت دستگاهی باشد که باید شارژ شود. همیشه بهتر است مقداری اضافی داشته باشید تا مطمئن شوید دستگاه شارژ کامل می‌شود. شایان ذکر است که تبلت‌ها، باتری‌های بسیار بزرگ‌تری دارند، بنابراین اگر می‌خواهید تبلت را شارژ کنید، به پاوربانک بسیار بزرگ‌تری نیاز خواهید داشت. گاهی هم ظرفیت اسمی و واقعی پاوربانک با هم تفاوت دارد که باید بدانید. ظرفیت واقعی معمولا کمتر از ظرفیت اسمی پاور بانک است که در مشخصات آن نوشته می‌شود.

3. جریان شارژ خروجی ؛ راهنمای خرید پاوربانک

یکی از نکات مهم در انتخاب پاور بانک، این است که به سرعت شارژ آن نیز فکر کنید. جریان خروجی روی زمان شارژ تاثیر می‌گذارد. می‌توانید از شارژرهایی که همراه دستگاه ارائه می‌شوند، ایده‌ای در مورد آنچه لازم است، به دست آورید. بسیاری از دستگاه‌های USB کوچک فقط جریان شارژ حدود نیم آمپر را انتظار دارند.

تلفن‌ها ممکن است حدود یک آمپر و تبلت‌ها حدود 2.5 آمپر جریان شارژ نیاز داشته باشند. اگر هر چیزی دارای قابلیت شارژ سریع باشد، جریان بیشتری مصرف می‌کند، احتمالاً 3 آمپر. دستگاه‌هایی که این قابلیت را دارند، ارزش توجه را دارند. معمولاً پاوربانک‌ها می‌گویند که چه جریانی را می‌توانند ارائه دهند. هرچه حداکثر جریانی که می‌توانند ارائه دهند کمتر باشد، شارژ دستگاه بیشتر طول می‌کشد. به همین خاطر حتی اگر بهترین پاور بانک دنیا را خریداری کنید ولی سرعت شارژ آن پایین باشد، خیلی به درد شما نخواهد خورد.

نکات مهم هنگام خرید پاور بانک

باید دقت کنید که برخی از پاوربانک‌های بزرگتر دارای چندین خروجی هستند و جریان هر خروجی مشخص شده و اغلب روی پاور بانک نوشته می‌شود. اما توجه داشته باشید که اگر دستگاهی چند خروجی داشته باشد، ممکن است نتواند حداکثر جریان را به طور همزمان به همه خروجی‌ها برساند. بنابراین اگر می‌خواهید شارژ سریع داشته باشید، یک پاوربانک با جریان خروجی بالا بخرید. اگر تلفن یا دستگاه نتواند حداکثر جریان را دریافت کند، نگران نباشید. دستگاهتان فقط آنچه را که می‌تواند تحمل کند، مصرف می‌کند.

4. تعداد پورت‌ها ؛ راهنمای خرید بهترین پاور بانک

یکی از ویژگی های یک پاور بانک خوب، تعداد پورت آن است. پاوربانک‌های اولیه فقط یک پورت خروجی داشتند، اما با توجه به اینکه مردم بیشتر و بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند و می‌خواهند چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند، بسیاری از پاوربانک‌های بزرگتر دارای دو پورت و گاهی اوقات بیشتر هستند. فقط بررسی کنید که قابلیت‌های جریان خروجی برای هر پورت کافی هستند یا خیر. همچنین به یاد داشته باشید که اگر چندین دستگاه به طور همزمان شارژ شوند، ممکن است پاوربانک حداکثر جریان را به هر پورت ندهد. ممکن است حداکثر جریان خروجی کلی وجود داشته باشد که بین خروجی‌ها تقسیم می‌شود و سرعت شارژ دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد.

5. اندازه و وزن

نکات مهم به منظور خرید پاور بانک

اندازه و وزن به طور کلی با ظرفیت میلی آمپر ساعت افزایش می‌یابد. در حالی که یک مدل 20000 میلی آمپر ساعتی ممکن است گزینه ای مفید به نظر برسد، ممکن است برای جیب یا کیف شما خیلی بزرگ باشد. اگر به دنبال روشن نگه داشتن گوشی خود در یک روز پیک نیک یا در طول شب هستید، مدل جیبی با حداقل 6000 تا 10000 میلی آمپر ساعت را بررسی کنید. موقعیت‌های دیگر که شما را برای چند روز از شارژر دور می‌کنند، ممکن است به مدل‌های بزرگ‌تر نیاز داشته باشند، اما این مدل‌ها معمولا برای اکثر جیب‌ها خیلی بزرگ هستند.

6. اتصال ؛ راهنمای خرید بهترین پاور بانک

یکی از نکات مهم در انتخاب پاور بانک، توجه به نحوه اتصال آن است. اکثر پاوربانک‌ها حداقل یکی از این ورودی‌های شارژ را خواهند داشت:

  • پورت USB-A: پورت مستطیلی شکل که اساساً در هر لپ تاپ، هارد دیسک، تلویزیون و غیره در 15 سال گذشته تعبیه شده است.
  • پورت Micro/mini-USB: نوع USB مینیاتوری که معمولاً در گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های قابل حمل استفاده می‌شود.
  • پورت USB-C: نسخه جدید و جمع و جور USB-A که قابلیت چرخش را نیز دارد، بنابراین لازم نیست نگران قرار دادن آن به روش صحیح باشید. به دلیل اندازه و تطبیق پذیری آن، جایگاهی در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ به دست آورده است.
  • بی‌سیم: تعداد کمی از مدل‌ها به شما امکان شارژ بی‌سیم را با قرار دادن گوشی هوشمند خود روی پاور بانک می‌دهند. برای این کار، گوشی شما باید از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی کند.

7. شارژ سریع  ؛ راهنمای خرید پاوربانک

برای اینکه بتوانید با موفقیت یک دستگاه را سریع شارژ کنید، به سه چیز نیاز دارید:

  • یک پاوربانک سازگار
  • یک کابل سازگار
  • دستگاهی که شارژ سریع را پشتیبانی می‌کند.

اگر شارژ سریع با پاوربانک و کابل همراه آن ارائه شود، دو نکته اول قابل دسترسی است بنابراین واقعاً به این بستگی دارد که آیا دستگاه شما پشتیبانی لازم را دارد یا خیر. اگر نه، برای ویژگی‌ای که نمی‌توانید از آن استفاده کنید، هزینه بیشتری پرداخت نکنید. مشخصات دستگاه خود را در وب سایت سازنده بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا شارژ سریع دارد یا خیر. اگر این اطلاعات در دسترس نیست، و اگر از یک دستگاه ارزان قیمت با اجزای پایه یا مدل قدیمی‌تر استفاده می‌کنید، می‌توان فرض کرد که شارژ سریع ندارد.

بهترین پاوربانک های بازار ؛ راهنمای خرید بهترین پاور بانک

در قسمت اول این راهنمای خرید، با نکات مهم در انتخاب پاور بانک آشنا شدیم اما حالا نوبت به معرفی بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید خریداری کنید رسیده است. هنگام انتخاب پاوربانک بر اساس قیمت نیز بهتر است تا جای ممکن نکاتی که در ابتدا گفتیم را اولویت خودتان قرار دهید.

1. Anker PowerCore Essential 20,000 PD

راهنمای خرید پاوربانک / راهنمای خرید بهترین پاور بانک

  • قیمت: 1 میلیون و 300 هزار تومان

نقاط قوت: ظرفیت زیاد، ارزش خرید بالا، برند معتبر، پشتیبانی از Power Delivery

نقاط ضعف: امکان شارژ یک لپ‌تاپ با درگاه USB-C را ندارد

اولین پاوربانک از انکر، یک برند معتبر و شناخته شده در دنیای فناوری، است. این مدل ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپری دارد و با توجه به قیمت، ارزش خرید بسیار زیادی هم دارد. مدل اسنشیال 345 گرم وزن دارد و بدنه آن تماما پلاستیکی است. با توجه به ظرفیت، اندازه خیلی بزرگ و دست و پا گیری ندارد.

مهمترین ویژگی این پاوربانک اما پشتیبانی از Power Delivery است ولی لازم به ذکر است که حداکثر توان آن 18 وات است و به همین خاطر برای یک لپ‌تاپ با درگاه USB-C قدرت کافی ندارد. اما برای شارژ سریع یک گوشی یا تبلت، بسیار خوب و کافی است. درگاه ورودی پاوربانک انکر پاورکور، یک درگاه سایز کامل USB است که از فناوری PowerIQ انکر برای شارژ هوشمند استفاده و همچنین در کنار آن هم یک درگاه USB-C وجود دارد که هم می‌توان از آن به‌عنوان یک درگاه خروجی و هم ورودی استفاده کرد. بالای پاوربانک هم 4 نشانگر LED وجود دارد که در هرلحظه، ظرفیت باقی مانده را به اطلاع شما می‌رساند.

2. Anker PowerCore III 10K Wireless ؛ راهنمای خرید پاوربانک

نکات مهم در انتخاب پاور بانک / راهنمای خرید پاوربانک

  • قیمت: 50 دلار

نقاط قوت: شارژ بی‌سیم 10 وات، شارژ سیمی 18 وات، دارای استند گوشی

نقاط ضعف: از مگ‌سیف و شارژ اپل واچ یا گلکسی واچ پشتیبانی نمی‌کند

انکر PowerCore III 10K Wireless یک شارژ بدون سیم با یک ویژگی کلیدی است: از آن می‌توانید به عنوان یک پاوربانک هم استفاده کنید. این مدل را می‌توانید در خانه به پریز وصل کرده و از آن به‌عنوان یک شارژ بدون سیم استفاده کنید. یا اینکه آن را با خود حمل و به‌عنوان یک پاوربانک سیمی و بی‌سیم از آن استفاده کنید.

همانطور که از نام این محصول پیداست، ظرفیت آن 10 هزار میلی‌آمپر است که کافی است و حداقل می‌تواند یک گوشی را تا 3 بار به‌طور کامل شارژ کند. شارژ بی‌سیم حداکثر 10 وات است. فقط کافی است دستگاه خودتان را روی مرکز دایره بالای پاوربانک بگذارید و سپس دکمه شارژ را فشار دهید.

به‌صورت سیمی نیز می‌توانید از دو درگاه USB-A روی این محصول کمک بگیرید. پاوربانک روی هم حداکثر توان 18 وات را در اختیارتان قرار می‌دهد و اگر هم به‌صورت سیمی و هم با استفاده از 2 درگاه و به‌شکل سیمی دستگاه‌های خود را شارژ کنید، این میزان توان تقسیم خواهد شد.

3. Anker PowerCore III Fusion 5K

راهنمای خرید بهترین پاور بانک / نکات مهم در انتخاب پاور بانک

  • قیمت: 1 میلیون و 500 هزار تومان

نقاط قوت: شارژر دیواری، 2 درگاه USB

نقاط ضعف: ظرفیت محدود، درگاه قدیمی

انکر یک محصول خلاقانه دیگری هم دارد. آن‌ها در اینجا یک شارژر دیواری را با یک پاوربانک ادغام کرده و یکی از کاربردی‌ترین گجت‌هایی که می‌توانید خریداری کنید را وارد بازار کرده‌اند. این پاوربانک هم از طریق پریز برق و هم با کابل ورودی microUSB قابل شارژ است و از طرف دیگر برای شارژ سایر دستگاه‌ها نیز 2 درگاه USB-A در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای شارژ پاوربانک شما به 2.5 ساعت زمان نیاز دارید. جریان خروجی پاوربانک نیز 3 آمپر است و زمانی که این محصول به برق متصل باشد نیز جریان آن به 2.1 آمپر کاهش پیدا خواهد کرد. شاید درگاه‌های آن خیلی به‌روز نباشند و ظرفیت پاوربانک نیز کافی نباشد، اما انکر توانسته ترکیب جالبی ایجاد و به نوعی آن را جایگزین 2 محصول متفاوت از هم کند.

4. Samsung EB-P5300 Battery Pack 20K

راهنمای خرید پاوربانک / بهترین پاور بانک دنیا

قیمت: 1 میلیون تومان

نقاط قوت: ظرفیت بالا، قیمت مناسب، برند معتبر، 3 درگاه خروجی، پشتیبانی از Power Delivery، شارژ 25 وات

نقاط ضعف:

سامسونگ در گذشته در قسمت پاوربانک فعالیتی نداشت اما حالا چند سالی است که مدل‌های مختلفی را تولید و توانسته خود را در کنار انکر، به‌عنوان بهترین برند پاوربانک در ایران مطرح کند. این محصول آن‌ها در حقیقت اولین پاوربانک 20 هزار میلی‌آمپری سامسونگ به‌شمار می‌آید.

با این ظرفیت، شما می‌توانید گلکسی S22 اولترا را 3 بار به‌طور کامل و گلکسی تب S8 پلاس را نیز 1 بار و نصفی شارژ کنید. این پاوربانک از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و توان خروجی آن 25 وات است. حتی خود باتری پاوربانک را نیز می‌توانید با توان 25 وات شارژ کنید. همچنین از Quick Charge 2.0 و Power Delivery 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

5. Xiaomi Redmi 20000mAh

راهنمای خرید پاوربانک / نکات مهم در انتخاب پاور بانک

قیمت: 500 هزار تومان

نقاط قوت: ظرفیت بالا، قیمت اقتصادی، برند معتبر، 2 درگاه حروجی، 2 درگاه ورودی

نقاط ضعف:

یکی از محبوب‌ترین و اقتصادی‌ترین پاوربانک‌هایی که در این راهنمای خرید بهترین پاور بانک معرفی می‌کنیم، پاوربانک 20 هزار میلی‌آمپری ردمی است که با قیمت بسیار کمتر از رقبا وارد بازار شده و توانسته نظر مثبت اکثر کاربران را به خود جلب کند. این پاوربانک دارای 2 درگاه ورودی USB-A است که هرکدام از آن‌ها حداکثر 18 وات توان دارند.

در طرف دیگر 2 درگاه ورودی (یک درگاه USB-C و یک درگاه microUSB) داریم که آن‌ها نیز هرکدام حداکثر 18 وات توان دارند. مهمترین نقطه قوت این پاوربانک نیز علاوه بر ظرفیت بالا و قیمت مناسب، این است که هرکدام از این درگاه‌ها به‌صورت جداگانه 18 وات توان در اختیار شما قرار می‌دهند و برخلاف برخی مدل‌ها، کل 18 وات را بین خودشان تقسیم نمی‌کنند.

سوالات متداول

خروجی پاور بانک چند ولت است؟

خروجی پاور بانک ها معمولا 5 ولت است.

پاوربانک با باتری لیتیوم یونی بهتر است یا لیتیوم پلیمری؟

هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارند اما باتری های لیتیوم یونی مقرون به صرفه تر هستند.

کلام آخر

پاور بانک‌ها وسایل بسیار کاربردی هستند که در زندگی روزمره ما جای خود را پیدا کرده اند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید اطمینان داشته باشید که گوشی شما همیشه در دسترس است. اما سوال اصلی این است که چه نوع پاور بانکی را باید خریداری کرد؟ در این راهنمای خرید پاوربانک، نکات مهم در انتخاب این محصولات و همچنین بهترین مدل‌های بازار را مشاهده کردید. از نظر شما کدام ویژگی پاوربانک اهمیت بیشتری دارد؟ شما چه برندی را برای خرید پیشنهاد می‌دهید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402