دانلود فیلم The Eyes of Tammy Faye ؛ تریلر، داستان و نمرات منتقدین

تیم پلازا - ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Eyes of Tammy Faye اثری در ژانر زندگینامه‌ای و محصول سال 2021 است. در فیلم چشم های تامی فی هنرپیشگانی چون جسیکا چستین و اندرو گارفیلد به ایفای نقش پرداخته‌اند. برای دانلود و بررسی فیلم چشمان تامی فی همراه ما باشید.

فیلم The Eyes of Tammy Faye اثری درام زندگینامه‌ای محصول سال 2021 به کارگردانی مایکل شوالتر (Michael Showalter) و نویسندگی ابی سیلویا (Abe Sylvia) است. این فیلم بر اساس مستندی به همین نام ساخته فنتون بیلی (Fenton Bailey) و رندی بارباتو (Fenton Bailey) ساخته شده است. داستان فیلم چشم های تامی فی روی زندگی بحث برانگیز دو کشیش تلویزیونی به نام‌های تامی فی مسنر (Tammy Faye Messner) و جیم باکر (Jim Bakker) تمرکز دارد که نقش آنها را نیز جسیکا چستین (Jessica Chastain) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) ایفا کرده‌اند.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر فیلم The Eyes of Tammy Faye با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید تا با داستان و فضای آن بیشتر آشنا شوید.

فیلم چشمان تامی فی برای اولین بار در سپتامبر 2021 در جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو به نمایش درآمد و سپس در تاریخ 17 سپتامبر 2021 برابر با 26 شهریور 1400 توسط کمپانی Searchlight Pictures اکران شد. فروش فیلم به بیشتر از 2 میلیون دلار رسید و البته منتقدان اکثرا نقدهای متوسطی نسبت به آن داشتند و هنرنمایی‌ها و فیلمنامه را ستودند. در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی فیلم چشم های تامی فی ۲۰۲۱ همراه شما خواهیم بود.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود فیلم The Eyes of Tammy Faye 2021

در این قسمت می‌توانید برای دانلود فیلم چشم های تامی فی اقدام کنید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

داستان فیلم The Eyes of Tammy Faye

فیلم چشمان تامی فی در ژانر زندگینامه‌ای ساخته شده و درباره دو کشیش تلویزیونی به نام‌های تامی فی مسنر و جیم باکر است. تامی فی مسنر کشیش تلویزیونی، خواننده، نویسنده و مجری آمریکایی متولد 7 مارس 1942 (16 اسفند) و درگذشته 20 جولای 2007 (29 تیر 1386) است. تامی فی مسنر با برنامه مذهبی The PTL Club شناخته شد. جیم باکر نیز همسر تامی فی مسنر و متولد 2 ژانویه 1940 (11 دی 1318) است.

فیلم چشم های تامی فی ۲۰۲۱

بازیگران فیلم چشمان تامی فی

در می 2019 اعلام شد که جسیکا چستین و اندرو گارفیلد در فیلم سینمایی The Eyes of Tammy Faye به کارگردانی مایکل شوالتر بازی خواهند کرد. در ماه‌های بعدی نیز سایر بازیگران به این پروژه اضافه شدند. فیلمبرداری فیلم چشم های تامی فی در اکتبر 2019 در شهر شارلوت، ایالت کارولینای شمالی شروع شد. در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم The Eyes of Tammy Faye بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

جسیکا چستین در نقش تامی فی باکر در فیلم The Eyes of Tammy Faye

بازیگران فیلم چشمان تامی فی - جسیکا چستین در نقش تامی فی باکر

جسیکا چستین بازیگر و تهیه کننده آمریکایی متولد 24 مارس 1977 برابر با 4 فروردین 1356 است. چستین بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌هایی با مضامین فمینیستی شناخته می‌شود و تا کنون جوایز زیادی گرفته است؛ از جمله یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم. مجله تایم در سال 2012 چستین را در فهرست 100 فرد تاثیرگذار جهان قرار داد.

برخی از آثاری که چستین در آنها به ایفای نقش پرداخته است عبارتند از فیلم درام Jolene محصول سال 2008، فیلم روانشناختی Take Shelter محصول سال 2011، فیلم تاریخی The Help محصول سال 2011، فیلم علمی تخیلی Interstellar محصول سال 2014، فیلم The Martian محصول سال 2015، فیلم سیاسی Miss Sloane محصول سال 2016، فیلم زندگینامه‌ای Molly’s Game محصول سال 2017، فیلم ترسناک It Chapter Two محصول سال 2019 و مینی سریال Scenes from a Marriage محصول سال 2021.

اندرو گارفیلد در نقش جیم باکر در فیلم The Eyes of Tammy Faye

بازیگران فیلم The Eyes of Tammy Faye - اندرو گارفیلد در نقش جیم باکر

اندرو گارفیلد بازیگر انگلیسی متولد 20 آگوست 1983 است. گارفیلد جوایز زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک جایزه تونی و یک جایزه بفتا. اندرو گارفیلد در لس آنجلس به دنیا آمده و در انگلستان بزرگ شده است.

برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم عاشقانه Never Let Me Go محصول سال 2010، فیلم ابرقهرمانی The Amazing Spider-Man محصول سال 2012، فیلم جنگی Hacksaw Ridge محصول سال 2016، فیلم تاریخی Silence محصول سال 2016، فیلم نئو-نوآر Under the Silver Lake محصول سال 2018، فیلم درام کمدی Mainstream محصول سال 2020 و فیلم زندگینامه ای Tick, Tick… Boom! محصول سال 2021.

چری جونز در نقش ریچل لاوالی در فیلم The Eyes of Tammy Faye

بازیگران فیلم چشم های تامی فی - چری جونز در نقش ریچل لاوالی

چری جونز (Cherry Jones) بازیگر آمریکایی متولد 21 نوامبر 1956 برابر با 30 آبان 1335 است. چری جونز 5 بار برای جایزه تونی نامزد شده و دوبار این جایزه را برای نمایش‌های The Heiress و Doubt گرفته است. وی همچنین 3 جایزه امی گرفته است.

برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از سریال The Handmaid’s Tale، سریال Succession، فیلم وسترن The Horse Whisperer محصول سال 1998، فیلم زندگینامه‌ای Erin Brockovich محصول سال 2000، فیلم علمی تخیلی Signs محصول سال 2002، فیلم تریلر The Village محصول سال 2004، فیلم زندگینامه‌ای Amelia محصول سال 2009 و فیلم روانشناختی The Beaver محصول سال 2011.

وینسنت دن آفریو در نقش جری فالول در فیلم The Eyes of Tammy Faye

داستان فیلم The Eyes of Tammy Faye - وینسنت دن آفریو در نقش جری فالول

وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio) بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی متولد 30 ژوئن 1959 برابر با 8 تیر 1338 است. این هنرپیشه تا کنون برای یک جایزه امی و دو جایزه ساترن نامزد شده است. برخی از آثار او عبارتند از فیلم جنگی Full Metal Jacket محصول سال 1987، فیلم اکشن Men in Black محصول سال 1997، فیلم علمی تخیلی The Cell محصول سال 2000، سریال پلیسی Law & Order: Criminal Intent، فیلم علمی تخیلی Jurassic World محصول سال 2015 و سریال Daredevil.

دیگر بازیگران فیلم چشم های تامی فی عبارتند از:

  • فردریک لنه (Fredric Lehne) در نقش فرد گراور
  • لوئیس کنسلمی (Louis Cancelmi) در نقش ریچارد فلچر
  • سام یاگر (Sam Jaeger) در نقش روئی مسنر
  • گابریل اولدز (Gabriel Olds) در نقش پت رابرتسون
  • مارک ویستراچ (Mark Wystrach) در نقش گری پاکستون
  • جی هوگولی (Jay Huguley) در نقش جیمی اسواگارت
  • رندی هیونز (Randy Havens) در نقش استیو پیترس
  • جس وایکسلر (Jess Weixler) در نقش گریمور

نمرات و بررسی فیلم چشمان تامی فی

فیلم چشمان تامی فی با استقبال نسبی بینندگان و منتقدان مواجه شده است. امتیاز این فیلم در IMDb تا کنون به 6.8 از 10 رسیده است و 77 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از طرف دیگر بر اساس 185 مطلبی که در نقد فیلم چشمان تامی فی نوشته شده‌اند، 66 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و در نهایت میانگین امتیاز 6.50 از 10 را گرفته است. در متاکریتیک نیز تا کنون 42 نقد و میانگین امتیاز 55 از 100 برای فیلم چشمان تامی فی ثبت شده است. از این 42 نقد، 18 نقد مثبت، 20 نقد متوسط و 4 نقد منفی هستند. در ادامه مروری بر نمرات منتقدین به فیلم چشم های تامی فی خواهیم داشت.

USA Today / برایان تروت: 88

فیلم The Eyes of Tammy Faye با توجه به موضوعش سرگرم کننده و به طرز شگفت آوری بامزه و خنده دار است. همچنین در این فیلم شاهد بازی عالی چستین هستیم که یکی از بهترین هنرنمایی‌هایش در کارنامه کاری او محسوب می‌شود و به عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور داشته است.

Screen Rant / سارا بی میلنر: 80

در نهایت فیلم چشم های تامی فی باید داستانش را در سازش با حوادث واقعی قرار دهد و حداقل به شخصیت تامی می یک وجه شادی‌آور بخشیده است.

Observer / رکس رید: 75

علیرغم ضعف‌هایش، من فیلم چشمان تامی فی را خیلی دوست داشتم؛ بیشتر به خاطر صحت وقایعش در ریزترین جزئیات و بازی خوب جسیکا چستین در نقش اصلی و پیچیده این فیلم.

The Washington Post / ان هورنادی: 75

فیلم The Eyes of Tammy Faye به بینندگان فرصتی جذاب، سرگرم کننده و شورانگیز داده است تا به شخصیتی که بیشتر از هر چیزی یک انسان است دوباره فکر کنند.

نقد فیلم چشمان تامی فی

Vanity Fair / ریچارد لاوسون: 70

راحت است که در همه آن جزئیات تکنیکی فیلم غرق شویم تا متوجه تاثیر هم فیزیکی و هم گفتاری اثر شویم. اما چستین فراتر از زیبایی شناسی کاراکتر می‌رود و چیزی بسیار مهم را در شخصیت تامی فی قرار می‌دهد. فیلم موجب نوعی همدردی واقعی، عمیق و شاید ساده لوحانه‌ای می‌شود که چستین ان را با ظرافت تمام به تصویر کشیده است.

CNN / برایان لاوری: 65

ستارگان اثر از خود فیلم چشم های تامی فی پیشی می‌گیرند؛ فیلمی که جلوه‌ای چشمگیر از هنرنمایی وظیفه‌شناسانه جسیکا چستین و اندرو گارفیلد در نقش‌های تامی فی و جیم باکر است.

The Associated Press / لیندزی بر: 63

اگرچه فیلم چشمان تامی فی عالی و کامل نیست، اما حداقل از یک نظر موفق می‌شود: ما دیگر به آرایش این زن نگاه نمی‌کنیم.

Movie Nation / راجر مور: 63

چستین عالی است. آن همه آرایش را فراموش کنید. او به زیر پوست کاراکتر وارد شده، با صدای خودش می‌خواند و هیچ وقت اجازه نمی‌دهد که شاهد لحظه‌ای بدون صداقت روی صحنه باشیم.

Slashfilm / کریس اوانجلیستا: 60

چستین لحظات عظیم و فوق‌العاده‌ای را خلق می‌کند. سکانس پایانی او واقعا خوب است و سکانس دیگری که که کاراکتر تامی فی را بازآفرینی می‌کند آنجایی است که در تلویزیون مصاحبه‌ای با استیو پیترز (Steve Pieters)، فعال حوزه بیماری ایدز انجام می‌دهد و این سکانس تاثیرگذار و دقیق است. اما بهتر می‌شد اگر که خود فیلم هم بیشتر ارزش استعدادهای قابل توجه چستین را داشت.

The Film Stage / مایکل فرانک: 58

شوالتر فیلمی درخشان، سرگرم کننده و دلپسند ساخته است که کاراکترها، لحن و تصاویر رنگارنگی دارد. فقط دوست داشتم که در فیلم انتقادهای بیشتری مطرح می‌شد و کمی خشم و برآشفتگی بیشتری داشت.

The New Yorker / ریچارد برادی: 50

به طور خلاصه، شوالتر نمی‌تواند به تامی فی به عنوان یک انسان نگاه کند و این شخصیت در فیلمش در حد کاراکتری تلویزیونی باقی می‌ماند. در نتیجه فیلم The Eyes of Tammy Faye اصلا فراتر از تصویر عمومی از این شخصیت نمی‌رود.

Rolling Stone / دیوید فیر: 50

جسیکا چستین فقط دلیل این نیست که به تماشای فیلم چشم های تامی فی ادامه دهیم، بلکه تنها دلیلی‌ست که باید به سراغ این فیلم زندگینامه‌ای برویم.

Slate / دانا استیونز: 50

فیلم به نظر می‌رسد کاراکتر اصلی‌اش را دوست دارد، اما به خودش زحمت نداده تا او را درک کند.

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 50

فیلم چشمان تامی فی از نظر هنرنمایی درست کار می‌کند، اما آیا این کافی است؟

Vulture / الیسون ویلمور: 40

فیلم The Eyes of Tammy Faye درست تصمیم نمی‌گیرد که می‌خواهد موضوعش را درک کند یا مسخره‌اش کند و در نهایت به هیچ کدام نیز متعهد نیست.

دانلود فیلم چشم های تامی فی

کلام آخر

در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم The Eyes of Tammy Faye همراه شما بودیم؛ یک فیلم زندگینامه‌ای با بازی جسیکا چستین و اندرو گارفیلد. آیا شما این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ شما چه امتیازی به آن می‌دهید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402