دانلود مینی سریال Scenes From a Marriage ؛ داستان، بازیگران و نمرات

تیم پلازا - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مینی سریال Scenes from a Marriage 2021 عنوانی آمریکایی محسوب می‌شود که بازسازی سریالی قدیمی از اینگمار برگمان است. در مینی سریال صحنه هایی از یک ازدواج جسیکا چستین و اسکار آیزاک در نقش‌های اصلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Scenes From a Marriage یک مینی سریال درام آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی هاگای لوی (Hagai Levi) است که برای شبکه HBO تولید شده و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) و جسیکا چستین (Jessica Chastain) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال در واقع بازسازی انگلیسی زبان مینی سریالی سوئدی به همین نام محصول سال 1973 و به کارگردانی اینگمار برگمان (Ingmar Bergman)، فیلمساز معروف سوئدی است.

داستان سریال صحنه هایی از یک ازدواج درباره یک زوج آمریکایی و چالش‌هایی که در رابطه آنها پیش می‌آید است. این مینی سریال برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز 2021 به نمایش در آمد. پخش آن نیز از تاریخ 12 سپتامبر 2021 برابر با 21 شهریور 1400 از شبکه HBO آغاز شد. در این مقاله از پلازا با معرفی و نقد سریال صحنه هایی از یک ازدواج همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود مینی سریال Scenes from a Marriage 2021

برای دانلود سریال Scenes From a Marriage می‌توانید از این قسمت اقدام کنید. امیدواریم از تماشای این مینی سریال درام لذت ببرید.

داستان سریال صحنه هایی از یک ازدواج

مینی سریال Scenes from a Marriage 2021 داستان یک زوج آمریکایی به نام‌های جاناتان لوی و میرا فیلیپز است که در زندگی زناشویی‌شان با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو می‌شوند. این سریال داستانی از عشق، نفرت، اشتیاق، ازدواج و طلاق است.

نقد سریال صحنه هایی از یک ازدواج

در حالی که مینی سریال سوئدی صحنه هایی از یک ازدواج 6 قسمت داشت، اما بازسازی آمریکایی آن در 5 قسمت ساخته شده است. در جدول زیر می‌توانید اطلاعات هر قسمت را مشاهده کنید.

شماره قسمتعنوان قسمتتاریخ پخش
1Innocence and Panic12 سپتامبر 2021 (21 شهریور 1400)
2Poli19 سپتامبر 2021 (28 شهریور 1400)
3The Vale of Tears26 سپتامبر 2021 (4 مهر 1400)
4The Illiterates3 اکتبر 2021 (11 مهر 1400)
5In the Middle of the Night, in a Dark House, Somewhere in the World10 اکتبر 2021 (18 مهر 1400)

بازیگران سریال Scenes From a Marriage

در جولای 2020 اعلام شد که مینی سریالی به نویسندگی و کارگردانی هاگای لوی با تهیه‌کنندگی اسکار آیزاک و میشل ویلیامز (Michelle Williams) برای شبکه HBO ساخته خواهد شد. آیزاک و ویلیامز قرار شد در نقش‌های اصلی مینی سریال Scenes from a Marriage 2021 نیز بازی کنند. ویلیامز در اکتبر مجبور شد این پروژه را به دلیل مشکلات زمانبندی ترک کند، اما همچنان یکی از مدیران اجرایی تولید باقی ماند.

جسیکا چستین جایگزین ویلیامز شد. در نوامبر 2020 و ژانویه 2021 نیز سایر بازیگران سریال صحنه هایی از یک ازدواج انتخاب شدند. فیلمبرداری در اکتبر 2020 در نیویورک سیتی آغاز شد. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران مینی سریال Scenes from a Marriage 2021 خواهیم داشت و با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

همچنین بخوانید :

اسکار آیزاک در سریال Scenes From a Marriage

بازیگران سریال Scenes From a Marriage - اسکار آیزاک در نقش جاناتان لوی

اسکار آیزاک بازیگر گواتمالایی و آمریکایی متولد 9 مارس 1979 برابر با 18 اسفند 1357 است. این هنرپیشه در فیلم درام کمدی Inside Llewyn Davis محصول سال 2013 بازی کرده که به خاطر آن نامزد جایزه گلدن گلوب شده بود. از دیگر فیلم‌های معروف او می‌توانیم به فیلم درام جنایی A Most Violent Year و فیلم علمی تخیلی Ex Machina هر دو محصول سال 2014 اشاره کنیم.

برخی از دیگر آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم جنگی Balibo محصول سال 2009، فیلم درام Drive محصول سال 2011، فیلم ابرقهرمانی X-Men: Apocalypse محصول سال 2016، مینی سریال Show Me a Hero، فیلم علمی تخیلی Annihilation محصول سال 2018، فیلم جنایی The Card Counter محصول سال 2021، فیلم علمی تخیلی Dune محصول سال 2021 و مینی سریال Moon Knight محصول سال 2022.

جسیکا چستین در سریال Scenes From a Marriage

بازیگران سریال صحنه هایی از یک ازدواج - جسیکا چستین در نقش میرا فیلیپز

جسیکا چستین بازیگر آمریکایی متولد 24 مارس 1977 برابر با 4 فروردین 1356 است. او تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم. همچنین برای 2 جایزه اسکار و 2 جایزه بفتا نیز نامزد شده است.

برخی از آثار جسیکا چستین عبارتند از فیلم هنری The Tree of Life محصول سال 2011، فیلم ترسناک Mama محصول سال 2013، فیلم علمی تخیلی Interstellar محصول سال 2014، تریلر سیاسی Miss Sloane محصول سال 2016، فیلم ابرقهرمانی Dark Phoenix محصول سال 2019، فیلم اکشن Ava محصول سال 2020، فیلم زندگینامه‌ای The Eyes of Tammy Faye محصول سال 2021، مینی سریال Blackbeard و مینی سریال Scenes From a Marriage.

سایر بازیگران مینی سریال Scenes from a Marriage 2021 عبارتند از:

  • نیکول بهاری (Nicole Beharie) در نقش کیت
  • کوری استول (Corey Stoll) در نقش پیتر
  • سونیتا مانی (Sunita Mani) در نقش دنیل
  • شرلی رومیرک (Shirley Rumierk) در نقش دکتر وارونا
  • سوفیا کوپرا (Sophia Kopera) در نقش ایوا لوی
  • آنا راست (Anna Rust) در نقش ورونیکا
  • مایکل آلونی (Michael Aloni) در نقش پولی

بررسی سریال Scenes From a Marriage

مینی سریال Scenes From a Marriage با استقبال خیلی خوب بینندگان و منتقدان مواجه شده است. امتیاز این فیلم در IMDb تا کنون به 8.1 از 10 رسیده است و 87 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از طرف دیگر در راتن تومیتوز بر اساس مطالبی که در نقد سریال Scenes from a Marriage نوشته شده، 81 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند. در متاکریتیک نیز بر اساس 26 نقد، میانگین امتیاز 70 از 100 برای مینی سریال صحنه هایی از یک ازدواج ثبت شده است. از این 26 نقد، 17 نقد مثبت و 9 نقد متوسط هستند. در ادامه مروری بر نمرات این سریال خواهیم داشت.

همچنین بخوانید :

TV Guide Magazine / مت روش: 90

این سریال قطعا نمایشی از هنرنمایی و مهارت در بازیگری است. حتی زمانی که تماشای حوادث مشکل است، نمی‌توان چشم از آن برداشت.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 88

این یک بازسازی کامل است که چهارچوب اصلی شاهکار برگمان را حفظ کرده و قوتی احساسی دارد که تقریبا همانند اثر اصلی قدرتمند است. اسکار آیزاک و جسیکا چستین که در فیلم جنایی و نوآر A Most Violent Year همکاری به یاد ماندنی‌ای داشتند، دوباره مقابل یکدیگر قرار گرفته و هنرنمایی هنرمندانه و آنچنان خوبی را ایفا کرده‌اند که مشابهش را در هیچ پلتفرم دیگری در سال 2021 ندیده بودم.

The Playlist / رودریگو پرز: نمره 83

این نسخه جدید HBO صمیمی، دیوانه‌وار و به همین اندازه دردناک است که گهگاه تماشایش سخت می‌شود.

The Independent / اد کامینگ: 80

تماشای مینی سریال Scenes from a Marriage 2021 آسان نیست و نمی‌توانید بیشتر از یک قسمت را پشت سر هم ببینید. هنرنمایی اسکار آیزاک و جسیکا چستین این سریال را به مرتبه‌ای که لایقش است رسانده است.

Collider / راس بونیمی: 75

سریال Scenes From a Marriage شاید به‌روزرسانی غیرضروری‌ای باشد، اما زمانی که به بهترین قسمت‌هایش می‌رسد، چستین و آیزاک باعث می‌شوند که آن را ضروری بیابیم.

The Atlantic / شرلی لی: 73

چستین و آیزاک اصلا به شکوفایی کارگردان نیاز ندارند تا بتوانند کیفیت نقش‌هایشان را بالا ببرند.

Paste Magazine / رادهیکا منون: 72

اگر مینی سریال صحنه هایی از یک ازدواج یک نقطه نجات داشت، آن هرنمایی دونفره و پویای چستین و آیزاک است که با اختلاف بهترین بخش این پروژه هستند. این یک کلاس پیشرفته است که باید قدردانش باشیم. هر دو بازیگر به عمقی که برای باورپذیر شدن دیالوگ‌ها نیاز است رسیده‌اند. فقط کاش خود سریال نیز ارزش استعدادهای آنها را داشت.

مینی سریال Scenes from a Marriage 2021

IndieWire / بن تراورز: 67

مینی سریال Scenes from a Marriage 2021 شبکه HBO نسبت به سریال برگمان کنجکاوکننده‌تر است و ساخت دقیق و هنرنمایی‌های حساب شده، آن را قابل تحسین کرده‌اند. اما برای کسانی که تحمل مطالعات شخصیتی و چالش‌های آنها که به خوبی در سریال اصلی انجام شده بود سخت است، این بازگویی اخیر شاید خیلی دردناک نباشد.

همچنین بخوانید :

i / اد پاور: نمره 60 برای سریال Scenes From a Marriage

سریال Scenes From a Marriage که منطبق با قرن بیست و یکم شده است، به دلیل عدم وجود شیمی و رابطه‌ای خاص میان بازیگران اصلی‌اش به گِل نشسته است. نوعی بیحالی میان چستین و آیزاک وجود دارد که باور این موضوع که آنها اصلا هیچ وقت زوج خوشبختی بوده‌اند را سخت می‌کند.

The New York Times / جیمز پونیوزیک: 50

در این سریال همه چیز خوب بررسی شده و بازی‌ها عالی است، اما این «صحنه‌ها» به نظر می‌رسند در تقابل با تولستوی (Leo Tolstoy) در پیدا کردن یک خانواده بدبخت و ناشاد است که بدبختی آنها خیلی آشنا و معمولی نیز هست. اگر سریال اصلی را دیده باشید، این «صحنه‌ها» بیشتر از اینکه یک تقویت و تجدید نمایش در سطح بالا باشند، همانند یک بازنگری به نظر می‌رسند.

Times (UK) / کرول میدگلی: 4 از 5

جسیکا چستین و اسکار آیزاک عالی هستند و هنرنمایی‌هایی در حد یک کلاس پیشرفته ارائه کرده‌اند. هرچه ازدواج آنها رو به نابودی می‌رود، دیالوگ‌ها را با صدایی لرزان، ناراحت کننده و بدون اشتباه ادا کرده‌اند.

Independent (UK) / اد کامینگ: 4 از 5

خوشبختانه این نسخه جدید آنقدر بازی‌های خوب و فیلمنامه هوشمندانه و سنجیده‌ای دارد که فراتر از شایستگی وجودی خودش می‌رود.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
دانلود و معرفی سریال وایکینگ والهالا ؛ اسپین آف سریال ...
تیم پلازا19 آذر 1401 20:30
thumbnail
دانلود و معرفی سریال نماد گمشده | سریال The Lost Symbol 2021
الهه بیات15 آذر 1400 22:00
thumbnail
دانلود و معرفی سریال The Chestnut Man (سریال مرد شاه بلوطی)
الهه بیات14 آذر 1400 22:00
thumbnail
نقد و بررسی سریال خانم میزل شگفت انگیز + تریلر و تاریخ ...
الهه بیات13 آذر 1400 18:30

Guardian / لوسی منگان: 4 از 5

هیچ چیز اینجا، نه سوال‌ها و نه پاسخ‌ها، جدید نیست. اما این موضوعات به ندرت با چنین سبک، صداقت و باورپذیری‌ای بررسی شده‌اند.

Haaretz / آدرین هنیگان: 4 از 5

ساده، اما شدیدا تاثیرگذار.

Empire Magazine / این فریر: 3 از 5

مینی سریال Scenes from a Marriage 2021 انسانیت نسخه برگمان را کم دارد و لحن خونسرد آن تاثیرگذار نیست، اما به خاطر هنرنمایی‌های خارق‌العاده جسیکا چستین و اسکار آیزاک ارزش دیده شدن را دارد.

Entertainment Voice / آلسی رنگیفو

انتظار سریالی در حد چیزی که برگمان به آن رسیده بود قطعا خیلی انتظار بی‌جایی است… با این حال هنرنمایی بازیگران و فیلمنامه بر ضعف‌ها و تردیدهای آن غلبه کرده‌اند.

نکات جالب درباره مینی سریال صحنه هایی از یک ازدواج

در ادامه می‌توانید نکات و حقایق جالبی درباره این مجموعه بخوانید.

  • اسکار آیزاک و جسیکا چستین بیشتر از 20 سال است که با یکدیگر دوست هستند.
  • دختر واقعی اسکار آیزاک نیز ایوا نام دارد. در فیلم Ex Machina نیز، ربات انسان‌نمایی که شخصیت آیزاک می‌سازد ایوا نام دارد.
  • شخصیت‌های این بازسازی نام‌های تقریبا مشابهی با کاراکترهای سریال اصلی و سوئدی دارند: جاناتان (Jonathan) و یوهان (Johan)، میرا (Mira) و ماریان (Marianne)، ایوا (Ava) و ایوا (Eva)، کیت (Kate) و کاتارینا (Katarina)، پیتر (Peter) در هر دو سریال و پولی (Poli) و پائولا (Paula).
  • در قسمت اول جاناتان به دوست پسر میرا در کالج اشاره می‌کند که در گروه موسیقی‌ای به نام Saraband بود. Saraband نام آخرین فیلم اینگمار برگمان و محصول سال 2003 است.

دانلود مینی سریال Scenes from a Marriage 2021

کلام آخر

در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی مینی سریال Scenes From a Marriage همراه شما بودیم؛ یک مینی سریال جدید آمریکایی که بر اساس سریالی سوئدی به کارگردانی اینگمار برگمان ساخته شده است. در سریال صحنه هایی از یک ازدواج جسیکا چستین و اسکار آیزاک به ایفای نقش پرداخته‌اند و همانطور که از نام سریال مشخص است، درباره زوجی است که در زندگی زناشویی‌شان با مشکلاتی روبرو می‌شوند. آیا شما مینی سریال Scenes from a Marriage 2021 را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این سریال چیست و چه نمره‌ای به آن می‌دهید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ماری علوی
.
19 شهریور 1402، 16:01
پاسخ
0
0
سانسور شده هست؟
avatar
کیوان محبی
.
19 شهریور 1402، 18:03
پاسخ
1
0
@ماری علوی
بله
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402