تنظیمات دوربین گوشی سامسونگ A32

دوربین گوشی A32
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله می‌خواهیم ویژگی‌های دوربین گوشی A32 ، تنظیمات دوربین گوشی a32 و قابلیت های دوربین a32 را ارائه بدهیم. برای استفاده از تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی لازم است که امکانات دوربین آ 32 را بدانیم. بنابراین با پلازا همراه باشید تا علاوه بر این تنظیمات، نحوه تنظیم و بهبود کیفیت دوربین گوشی آ ۳۲ را هم یاد بگیرید.

همه می‌دانیم که برای استفاده بهتر از دوربین هر گوشی هوشمندی لازم است که اطلاعاتی درباره تنظیمات و قابلیت‌های آن گوشی داشته باشیم. به همین خاطر این مقاله را به راهنمای تنظیمات دوربین گوشی A32 اختصاص داده‌ایم تا کاربران این گوشی با دسترسی به اطلاعاتی درباره دوربین گوشی ای ۳۲ سامسونگ بتوانند استفاده بهتری از گوشی خود برای عکاسی کردن داشته باشند. بنابراین در ادامه نه تنها مشخصات دوربین گوشی a32 و کاربرد دوربین های گوشی a32 بلکه تنظیمات دوربین گوشی ای ۳۲ هم ارائه می‌شوند.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «نحوه استفاده حرفه ای از دوربین سامسونگ گلکسی A32» آشنا شوید.

فهرست مطالب: 

لنزهای دوربین گوشی A32

تنظیمات دوربین سلفی گوشی a32 شامل لنزهایی است که در انواع موقعیت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد مثل ضبط کردن ویدیو، عکاسی کردن از اشیاء کوچک و سلفی گرفتن با دوستان. این به دلیل ویژگی های دوربین سامسونگ a32 است که بسیار عالی هستند.

دوربین گوشی a32 چند مگاپیکسل است؟ در ادامه مشخصات لنزهای دوربین جلو سامسونگ ای ۳۲ و دوربین سلفی گوشی a32 را ارائه می‌دهیم:

  • یک لنز 48 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌هایی با رزولوشن بالا که واضح و روشن هستند.
  • یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی که زاویه دید 123 درجه فراهم می‌کند.
  • یک لنز ماکرو که از جزئیات کوچک عکس می‌گیرد و برای عکاسی از غذا، حیوانات و طبیعت مناسب است.
  • یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی که برای گرفتن سلفی‌های با جزئیات با استفاده از حالت پرتره مناسب است.

لنز ماکرو Macro lens mode

تنظیم دوربین گوشی A32 - لنز ماکرو Macro lens mode

لنز ماکرو در دوربین گوشی A32 برای گرفتن عکس‌های خیلی نزدیک از طبیعت یا هر چیزی با جزئیات زیاد عالی است. این لنز اشیاء را بزرگ می‌کند طوری که انگار در زندگی واقعی آن‌ها را می‌بینید.

برای استفاده از لنز ماکرو وارد اپ Camera بشوید و گزینه More را لمس بکنید. حالا گزینه Macro را انتخاب بکنید و گوشی را در 3 تا 5 سانتی‌متری شیئی که می‌خواهید عکس بگیرید نگه دارید. حالا عکس بگیرید.

لطفاً توجه داشته باشید که موقع استفاده از حالت ماکرو نمی‌توانید زوم بکنید.

حالت پرتره در دوربین گوشی A32

برای تنظیم دوربین پرتره A32 در تنظیمات دوربین سامسونگ آ ۳۲ می‌توانید از مراحلی که در این قسمت گفته می‌شود استفاده بکنید. حالت پرتره تنظیم دوربین گوشی A32 این امکان را فراهم می‌کند که دوربین را روی خودتان یا دیگران فوکوس بکنید و عکس‌های بی نقص بگیرید. پرتره یک حالت تار در پس زمینه ایجاد می‌کند به طوری که صورتتان در مرکز توجه قرار بگیرد.

برای استفاده از حالت پرتره به عنوان یکی از قابلیت های دوربین a32 وارد اپ Camera بشوید و بعد گزینه Portrait را انتخاب بکنید. اگر سلفی می‌گیرید، آیکن Flip Camera را در سمت راست پایین لمس بکنید تا لنزها تغییر بکنند.

برای تنظیم میزان روشنایی و شدت رنگ نمایشگر را لمس بکنید و بعد گوشی خود را روی صورت فرد فوکوس بکنید. حالا وقتی آماده هستید عکس بگیرید.

ویژگی اسلوموشن

اگر می‌خواهید از ویژگی Slow Motion در تنظیمات دوربین گوشی سامسونگ A32 استفاده بکنید و می‌خواهید تمام جزئیات را ضبط بکنید، می‌توانید مراحل این قسمت را دنبال بکنید. برای بهبود کیفیت دوربین گوشی آ ۳۲، ابتدا اپ Camera را باز کرده و گزینه More را لمس بکنید و سپس گزینه Slow Motion را انتخاب بکنید. حالا گزینه Record را لمس بکنید. وقتی ویدیوی مورد نظر خود را با حالت اسلوموشن ضبط کردید، برای پلی کردن آن می‌توانید وارد گالری بشوید و آن را پخش بکنید.

ویژگی هایپرلپس Hyperlapse در دوربین گوشی A32

ویژگی هایپرلپس، یک ویدیوی سریع از صحنه یا شیئی ضبط می‌کند. می‌توانید از خودتان فیلم بگیرید یا یک تایم لپس از صحنه طبیعت ضبط بکنید. برای استفاده از ویژگی Hyperlapse در تنظیمات دوربین گوشی A32 وارد اپ Camera بشوید و حالا گزینه More را لمس بکنید. در اینجا می‌توانید گزینه Hyperlapse را انتخاب بکنید.

با انتخاب آیکن Auto speed از گوشه سمت راست بالا می‌توانید سرعت ویدیو را کم یا زیاد بکنید. همچنین می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف سرعت 4x، 16x یا 64x انتخاب بکنید. برای اینکه ویدیو را روشن‌تر بکنید می‌توانید Night را از بالای نمایشگر انتخاب بکنید. بعد گزینه Record را لمس بکنید تا شروع ضبط ویدیو بکنید.

حالت شب Night Mode

حتی اگر اطرافتان تاریک است یا نور کمی وجود دارد، هنوز می‌توانید با استفاده از حالت Night Mode به عنوان یکی از قابلیت های دوربین a32 عکس بگیرید. برای اینکه یک عکس روشن و خوب در شب بگیرید وارد اپ Camera بشوید، حالا گزینه More را لمس بکنید. بعد گزینه Night را انتخاب کرده و عکس بگیرید. این نحوه عکس گرفتن از ماه با گوشی سامسونگ a32 است.

ویژگی AR Zone

با ویژگی AR Zone به عنوان یکی از ویژگی‌های جالب در تنظیمات دوربین سامسونگ آ ۳۲ می‌توانید ایموجی‌های خود را با AR Emoji Studio بسازد و استیکرهای ایموجی را با AR Emoji Stickers طراحی بکنید. همچنین می‌توانید با ایموجی خود فیلم بگیرید و برای آن لباس طراحی بکنید. برای شروع اپ Camera را باز بکنید، گزینه More را انتخاب بکنید و بعد گزینه AR Zone را لمس بکنید. حالا یکی از این گزینه‌های AR Doodle، AR Emoji Studio یا AR Emoji Stickers را می‌توانید انتخاب بکنید.

ویژگی Fun mode در دوربین گوشی A32

با استفاده از قابلیت FUN در دوربین گوشی A32 می‌توانید از فیلترهای اسنپچت در گوشی خود استفاده بکنید. حتی موقع استفاده از لنز اولترا واید هم قابل استفاده است و همه می‌توانند در عکس جا بگیرند. برای تنظیم دوربین گوشی A32 و استفاده از این قابلیت گوشی a32 وارد اپ Camera بشوید و تا وقتی که به گزینه FUN برسید صفحه را به سمت راست بکشید. تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید از دوربین سلفی استفاده بکنید یا دوربین پشت. با لمس کردن آیکن Camera می‌توانید تنظیم دوربین سلفی ای ۳۲ و دوربین اصلی را تغییر بدهید.

همچنین بخوانید :

لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که فرقی نمی‌کند از کدام دوربین استفاده می‌کنید سلفی یا دوربین اصلی، در هرصورت فیلترها و گزینه‌های لنز برای هر دو یکسان است. حالا می‌توانید گزینه تصویر یا لنز مورد نظر خود را انتخاب بکنید:

  • برای بهبود کیفیت دوربین گوشی آ ۳۲، اگر از دوربین جلو آ ۳۲ استفاده می‌کنید در گزینه Regular selfie (آیکن با یک آدمک) یا گزینه Wide selfie (آیکن با دو آدمک) را انتخاب بکنید
  • اگراز دوربین پشت استفاده می‌کنید، لنز اصلی (آیکن با دو درخت) یا لنز اولترا واید (آیکن با سه درخت) را انتخاب بکنید.

صفحه را به سمت راست یا چپ بکشید تا فیلترهای موجود را ببینید. برای اینکه فیلترهای بیشتری ببینید آیکن magnifying glass را لمس بکنید. وقتی فیلتر مورد نظر خود را پیدا کردید آن را لمس بکنید. به این ترتیب اسمش در بالای نمایشگر نمایان می‌شود و برای تصویر شما بکار گرفته خواهد شد. حالا می‌توانید برای عکس گرفتن فیلتر مورد نظر را لمس بکنید. برای ضبط ویدیو با فیلتر هم آن را لمس کرده و آیکن فیلتر را نگه دارید. وقتی عکس گوشی a32 یا ویدیو مورد نظر خود را گرفتید در گالری ذخیره می‌شود.

قابلیت پانوراما

با استفاده از قابلیت های پانوراما دوربین گوشی آ ۳۲ می‌توانید در جهت افقی یا عمودی عکاسی بکنید و عکسهای پانوراما بگیرید.

برای دسترسی به سایر تنظیمات و امکانات دوربین آ 32 هم می‌توانید ادامه این مطلب را دنبال بکنید.

تنظیمات دوربین گوشی A32

قابلیت های دوربین a32

برای دسترسی به تنظیمات دوربین گوشی سامسونگ a32 لطفاً به نکاتی که در این قسمت درباره امکانات دوربین آ 32 گفته می‌شود، توجه بکنید:

  • برای افزایش کیفیت دوربین a32، وارد اپ Camera بشوید
  • در گزینه Scene optimizer: می‌توانید به طور خودکار تنظیمات رنگ تصاویر را طوری تنظیم بکنید که با سوژه هماهنگ باشند.
  • در گزینه Scan QR codes: می‌توانید به صورت خودکار کدهای QR را موقع استفاده از دوربین شناسایی بکنید.
  • در گزینه Swipe Shutter button to: وقتی شاتر را به نزدیک‌ترین لبه می‌کشید، چند عکس پشت سر هم بگیرید یا یک گیف بسازید.
  • در گزینه Format and advanced options: فرمت‌های فایل و سایر گزینه‌های ذخیره را انتخاب بکنید.
  • در گزینه HEIF: برای داشتن فضای بیشتر تصاویر را با حجم مناسب ذخیره بکنید.
  • ضبط ویدیو با فرمت HEVC: در امکانات دوربین آ 32 اگر با این فرمت ویدیو ضبط کنید، ویدیوها با حجم مناسب ضبط و ذخیره می‌شوند.

تنظیم دوربین گوشی A32 برای ویژگی ضد لرزش ویدیو

  • ویژگی ضد لرزش در ضبط ویدیو: اگر گزینه Video stabilization یا anti-shake را به عنوان یکی از قابلیت های دوربین a32 فعال بکنید تا موقع حرکت دوربین در حالت فوکوس باشد و لرزشی در ویدیوی ضبط شده وجود نداشته باشد.
  • ویژگی Auto HDR: با این امکانات دوربین آ 32 در نواحی تیره و روشنِ عکس‌های خود با جزئیاتِ بیشتر عکس بگیرید.
  • ویژگی location tag: با استفاده از لوکیشن تگ GPS می‌توانید محدوده مکانی خود را در تصویر یا ویدیو نشان بدهید.
  • قابلیت Show palm: با استفاده از گزینه Show palm در کیفیت دوربین گوشی آ ۳۲ می‌توانید کف دست خود را جلوی دوربین نگه دارید تا دوربین در عرض چند ثانیه از شما عکس بگیرد.

جمع بندی

در این مقاله به طور کلی ویژگی‌ها و تنظیمات دوربین گوشی A32 و قابلیت های دوربین a32 بررسی شدند. اگر سوالی در مورد افزایش کیفیت دوربین جلو سامسونگ a32 دارید، می‌توانید در پایین صفحه در قسمت دیدگاه‌های پلازا بیان بکنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
زهرا
.
27 بهمن 1402، 09:39
پاسخ
0
0
سلام گوشیم a32عه تا حالا ضربه هم نخورده ی مدته فلش دوربین کار نمیکنه چیکارش کنم؟؟
avatar
مهسا آزادی
.
17 تیر 1402، 08:39
پاسخ
0
2
سلام ببخشید چرا وقتی من از خودم سلفی میگیرم تا قبل از عکس گرفتن تصویر خیلی جالب و صافه ولی بعداز گرفتن عکس کیفیتش میاد پایین و کدر میشه؟
avatar
محمد زارع
.
14 مرداد 1401، 12:41
پاسخ
1
1
سلام عزیز کارت درسته این مطلبی که گذاشتی برا گوشی A32 5g رم6 هست که گوشی من همینه یه 48 مگا یه 8 مگا یه 5 مگا ماکرو ویه 2 مگ داره ممنون از مطلبی که گذاشتی به اطلاعاتم اضافه کردی👍👍👍👍 تاحالا از دوربینش استفاده نکرده بودم 😂
avatar
Ali
.
28 خرداد 1401، 21:30
پاسخ
3
3
حاجی داری اشتباه میزنی. کپی میکنی لاقل خودت بخونش اول. آ۳۲ اولا ۴ تا دوربین داره. یه۶۴، یه ۸، دو تا ۵.
avatar
اعظم شعبانی
.
29 خرداد 1401، 15:47
پاسخ
0
1
@Ali
ممنون از هماهی تون...حتما اصلاح میشه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402