معرفی بهترین سایت ها برای دانلود رایگان عکس استوک

سایت دانلود رایگان تصاویری استوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تعداد فزاینده‌ای از سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک سرتاسر وب وجود دارند و همین عامل انتخاب یکی از وبسایت های دانلود رایگان عکس استوک را سخت می‌کنند. در این پست، ما لیستی از سایتهای برتر برای دانلود وکتور و عکس استوک تهیه کرده ایم.

ما ابزارهایی را بررسی کرده‌ایم که به هر کسی کمک می‌کند محتوای بصری ایجاد کند. ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی ما شامل ارسال تصویر می‌شود، زیرا می‌دانیم این عنصر چقدر برای جذب فالوورهای شما مهم است. اما یک سوال وجود دارد که اغلب پرسیده می‌شود: کجا می‌توان تصاویر رایگانی را پیدا کرد که با کیفیت بالا برای پست‌های وبلاگ یا محتوای رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید؟ یا بهترین وبسایت دانلود رایگان تصاویر استوک با کیفیت چیست؟

این سوالی است با پاسخ‌ها و هشدارهای متفاوت. تقریباً هر تصویری که در 30 سال گذشته ایجاد شده است، هنوز توسط حق کپی رایت محافظت می‌شود، حفاظتی که عملاً به هر نویسنده ای حق انحصاری استفاده یا بازتولید اثر خود را می‌دهد. اما می‌توانید یک عکس عمومی پیدا کنید که ممکن است نیاز به ذکر منبع داشته باشد، یا حتی تصویر خود را از ابتدا ایجاد کنید. در این پست، ما بیش از 20 منبع و ابزار مختلف را برای دانلود عکس با کیفیت استوک برای تابلو دکوراتیو، پوشش سایت‌های تصویری قابل جستجو، ابزارهای ایجاد تصویر خود و موارد دیگر به اشتراک خواهیم گذاشت.

آنچه در ادامه خواهید خواند

چند نکته که قبل از شروع باید بدانیم

هنگامی که در مورد محبوب ترین سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک بحث می‌کنیم، اصطلاحات زیر اغلب مطرح می‌شوند. شرایط و ضوابط هر سایت دانلود رایگان عکس استوک با کیفیت بالا را بخوانید تا دقیقا بدانید چه قانونی مورد نیاز است.

 

 Creative Commons چیست؟

سایتهای برتر برای دانلود وکتور استوک -  Creative Commons چیست؟

سازمان Creative Commons یک سازمان غیرانتفاعی است که به اشتراک گذاری و استفاده از خلاقیت و دانش را از طریق ابزارهای قانونی رایگان امکان پذیر می‌کند. انواع مختلفی از مجوزهای Creative Commons وجود دارد که از اجازه هر نوع استفاده بدون ذکر منبع تا اجازه فقط برای استفاده‌های خاص و بدون تغییر را شامل می‌شود.

 

دامنه عمومی چیست؟

آثاری که در مالکیت عمومی هستند، آثاری هستند که حق کپی رایت آن‌ها منقضی شده، از بین رفته یا غیرقابل اعمال است. پیدا کردن هر چیزی در اینترنت به این معنی نیست که در دامنه عمومی است.

 

حق امتیاز چیست؟

تصاویر بدون حق امتیاز لزوما رایگان نیستند. در بیشتر موارد، برای به دست آوردن حقوق استفاده از تصویر، باید یک بار هزینه پرداخت کنید. سپس می‌توانید هر چند بار که دوست دارید از آن استفاده کنید. بدون حق امتیاز فقط به این معنی است که شما مجبور نیستید هر بار که از تصویر استفاده می‌کنید حق امتیاز به صاحب تصویر بپردازید.

 

وبسایت های دانلود رایگان عکس استوک

1. Unsplash: سایت دانلود رایگان تصاویر استوک

وبسایت های دانلود رایگان عکس استوک - Unsplash

سایت Unsplash مجوز مخصوص به خود را دارد که اساساً به شما امکان می‌دهد از دانلود رایگان عکس استوک با کیفیت برای تولید محتوا به هر شکلی که دوست دارید استفاده کنید، به جز استفاده از آن‌ها برای ایجاد یک وب سایت رقیب.

 

2. Burst

سایت دانلود عکس استوک با کیفیت برای محتوا Burst یک پلتفرم عکس استوک رایگان برای کارآفرینان است. تصاویر هم رایگان و هم بدون حق امتیاز هستند. Burst دارای بخش جالبی از ایده‌های تجاری، با نکات و تصاویر با وضوح بالا برای شروع کسب و کار شما است.

 

3. Pexels بهترین سایت دانلود رایگان تصاویر استوک

سایت Pexels مجوز مخصوص به خود را دارد که بیان می‌کند چه کارهایی می‌توانید با تصاویر انجام دهید و چه کاری نمی‌توانید انجام دهید. شما می‌توانید تصاویر را به صورت رایگان برای استفاده تجاری و شخصی بدون ذکر منبع استفاده و اصلاح کنید.

 

4. Pixabay جدیدترین سایت دانلود رایگان تصاویر استوک

بهترین وبسایت دانلود رایگان تصاویر استوک با کیفیت - Pixabay

تصاویر در Pixabay تحت مجوز Creative Commons Zero (CC0) هستند، به این معنی که شما می‌توانید بدون درخواست اجازه یا Credit دادن به هنرمند از تصاویر استفاده کنید. Pixabay همیشه یادآوری می‌کند که محتوای نشان داده شده در تصاویر هیچ حقوقی را نقض نمی‌کند. می‌توانید با دانلود عکس استوک رایگان با کیفیت بالا برای چاپ استفاده کنید.

 

5. Free Images

سایت عکس استوک با کیفیت 4k رایگان Free Images بیش از 300000 عکس استوک رایگان را تحت مجوز خود ارائه می‌دهد. این مجوز طیف بسیار گسترده ای از استفاده‌ها را امکان پذیر می‌کند، اگرچه چندین مورد استفاده محدود را برای شما فهرست می‌کند (که برای اکثر وبسایت های دانلود رایگان عکس استوک کاملاً رایج است).

 

6. Kaboompics

سایت دانلود رایگان تصاویر استوک Kaboompics از مجوز خود استفاده می‌کند که مشابه Creative Commons Zero است. دو چیز در مورد Kaboompics وجود دارد: یکی، این امکان را به ما می‌دهد که بر اساس رنگ جستجو کنیم، و دوم، یک پالت مکمل از رنگ‌ها در عکس ارائه می‌دهد.

 

7. Stocksnap.io سایت دانلود رایگان تصاویر استوک

محبوب ترین سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک - Stocksnap.io

سایت Stocksnap از مجوز Creative Commons CC0 استفاده می‌کند، بنابراین عکس‌های آن برای دانلود، ویرایش و استفاده برای پروژه‌های تجاری و غیر تجاری رایگان است.

 

8. Canva

پلتفرم Canva یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین است که عکس‌های استوک رایگان را نیز ارائه می‌دهد. یکی از مزایای استفاده از Canva این است که می‌توانید به سرعت یک تصویر را به یک تصویر گرافیکی سفارشی برای استفاده در رسانه‌های اجتماعی یا وبلاگ خود تبدیل کنید.

 

9. Life of Pix

سایت Life of Pix، از بهترین وبسایت های دانلود رایگان عکس استوک، عکس‌های رایگان با وضوح بالا را فهرست می‌کند و با Adobe Stock برای عکس‌های استوک بیشتر شریک می‌شود.

 

10. Gratisography مجبوبترین سایت دانلود رایگان تصاویر استوک

سایت دانلود رایگان عکس استوک با کیفیت بالا - Gratisography

سایت Gratisography هم مجوز عکس رایگان خود را دارد که به شما امکان می‌دهد تقریبا هر کاری که فکرش را بکنید، انجام دهید. در حالی که آن‌ها اکنون تعداد نسبتاً محدودی از تصاویر دارند، بسیاری از آن‌ها تصاویر با کیفیتی هستند که استفاده از آن‌ها خوب است.

 

11. فلیکر

فلیکر یک پلتفرم برای تصویر است که در آن می‌توانید تصاویری را بیابید که می‌توانند برای مقاصد تجاری مورد استفاده و تغییر قرار گیرند. برای یافتن آن تصاویر، «استفاده تجاری و حالت‌های مجاز» را در فیلتر «Any License» انتخاب کنید و به خاطر داشته باشید که مجوز هر تصویر را بررسی کنید زیرا آن‌ها متفاوت هستند.

 

12. مجموعه Jopwell

مجموعه Jopwell شامل چندین آلبوم با صدها تصویر است که افراد جامعه Jopwell را نشان می‌دهد. دانلود و استفاده از تصاویر رایگان است تا زمانی که Jopwell را به وضوح Credit دهید.

 

13. WOCinTech

دانلود عکس با کیفیت استوک برای تابلو دکوراتیو - WOCinTech

این آلبومی از عکس‌های زنان رنگین پوست در فناوری است که توسط کریستینا و استفانی، بنیانگذاران #WOCinTech Chat آغاز شده است. تا زمانی که #WOCinTech Chat یا wocintechchat.com را Credit دهید می‌توانید از تصاویر استفاده کنید.

 

14. CreateHer Stock

تیم CreateHER Stock بیش از 200 تصویر با کیفیت بالا از زنان رنگین پوست را به صورت دستی انتخاب کرده است که ممکن است فقط برای استفاده شخصی استفاده شوند. همچنین می‌توانید هر ماه با ثبت نام در خبرنامه آن‌ها تصاویر رایگان جدید دریافت کنید.

 

15. Death to Stock

بر خلاف بسیاری از سایتهای برتر برای دانلود وکتور استوک ذکر شده در این پست، Death to Stock گالری تصاویر ندارد. زمانی که در خبرنامه ثبت نام می‌کنید، هر ماه 20 عکس جدید برای شما ارسال می‌کند.

 

16. Getty Images؛ سایت دانلود رایگان تصاویر استوک برای embed کردن

دانلود رایگان عکس استوک با کیفیت برای تولید محتوا - Getty Images

این ممکن است برای شما تعجب آور باشد اما می‌توانید با قرار دادن تصاویر Getty Images در وب سایت‌های غیر تجاری خود به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. بارگیری یک تصویر و آپلود آن در وب سایت شما هنوز هم یک کار غیرممکن است – شما باید آن را Embed کنید. Embed کردن کمی دشوارتر از دانلود یک عکس به پست شما است. با این حال، برای بسیاری از وبلاگ‌ها، این گزینه ارزش بررسی دارد.

 

17. PicJumbo

سایت PicJumbo انواع مختلفی از تصاویر رایگان را برای هر نوع استفاده به صورت رایگان و بدون نیاز به ثبت نام ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید با عضویت در خبرنامه آن‌ها تصاویر رایگان جدید دریافت کنید. اگر بودجه کافی دارید، مجموعه عکس‌های ممتاز آن‌ها را بررسی کنید. سایت دانلود رایگان تصاویر استوک حتی دارای تصاویر عمودی برای محتوای استوری‌ها هم است.

 

18. Crello

همانند Canva، Crello یک ابزار طراحی گرافیکی رایگان است که تصاویر رایگان زیادی برای استفاده شما دارد.

 

19. Depositphotos:‌ سایت دانلود رایگان تصاویر استوک هفتگی

سایت دانلود عکس استوک با کیفیت برای محتوا - Depositphotos

Depositphotos نمونه ای از تصاویر، وکتورها، محتوای سرمقاله و فیلم رایگان را ارائه می‌دهد که هر هفته به روز می‌شود. همچنین می‌توانید برای دریافت فایل‌های استوک رایگان هر هفته، با یک حساب ثبت نام کنید.

 

20. آی استوک

هنگامی که برای عضویت رایگان ثبت نام می‌کنید، iStock هر هفته دسته جدیدی از فایل‌های استوک رایگان را منتشر می‌کند.

 

21. New Old Stock

سایت New Old Stock، یکی از سایتهای برتر برای دانلود وکتور استوک، مجموعه‌ای از عکس‌های قدیمی از بایگانی‌های عمومی است، بدون محدودیت‌های شناخته شده حق کپی رایت.

 

22. Superfamous سایت دانلود رایگان تصاویر استوک با ارائه کردیت

سایت عکس استوک با کیفیت 4k رایگان - Superfamous

سایت Superfamous آثار طراح هلندی، Folkert Gorter را در خود جای داده است که عکاسی او تحت شرایط مجوز Creative Commons Attribution 3.0 در دسترس است. این بدان معنی است که تا زمانی که Credit ارائه دهید، می‌توانید از کار برای اهداف خود، از جمله استفاده تجاری، استفاده کنید.

 

23. جستجوی تصویر پیشرفته گوگل

جستجوی تصویر پیشرفته گوگل روشی برای یافتن تصاویر رایگان از طریق ابزارهای جستجوی خود گوگل است.

 

24. پست‌های فیس بوک، پست‌های اینستاگرام، توییت‌ها و موارد دیگر

همچنین شایان ذکر است که می‌توانید پست‌های فیسبوک، پست‌های اینستاگرام، توییت‌ها، ویدیوهای یوتیوب و حتی دک‌های Slideshare را در پست‌های وبلاگ خود جاسازی کنید.

 

کلام آخر

اگر به دنبال افزایش جذابیت بصری برای رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ، تبلیغات و موارد دیگر با استفاده از این عکس‌های استوک رایگان هستید، همانطور که می‌بینید، تعداد زیادی از منابع خارق العاده سایتهای برتر برای دانلود وکتور استوک وجود دارد. این سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک به نعمتی برای طراحان، بازاریابان و وبلاگ نویسان تبدیل شده اند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402