کسب درآمد با فتوشاپ – 10 راهکار برای کسب درآمد میلیونی با photoshop

کسب درآمد با فتوشاپ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله می‌خواهیم راهکارهایی را برای کسب درآمد با انجام کارهای گرافیکی و طراحی با فوتوشاپ ارائه بدهیم. به این ترتیب با این راهنمای کسب درآمد با فتوشاپ می‌توانید به راحتی یک کار در منزل با فتوشاپ داشته باشید. همچنین با استفاده از راهکارهای مختلف این مقاله می‌توانید کسب درامد با photoshop داشته باشید.

فوتوشاپ پتانسییل بالایی در صنعت آنلاین دارد. عناصر بصری معمولاً بهتر از کلمات قابل انتقال هستند و به همین دلیل است که می‌توان کسب درآمد با فتوشاپ داشت. از ویرایش تصویر یا ساخت تصاویر دیجیتال، کار در منزل با فتوشاپ و کسب درامد با photoshop خیلی رایج شده است. کار با نرم افزار و روش‌های کسب درآمد از طریق فتوشاپ نیازمند داستن تکنیک‌هایی است که برای یادگیری آن‌ها لازم است عزم خود را جزم بکنید. به علاوه فقط یادگیری تکنیک نیست، باید خلاقیت هم به خرج بدهید. به این ترتیب در این مقاله تعدادی از کسب درامد با فوتوشاپ را برای شما معرفی می‌کنیم.

آنچه در ادامه خواهیم خواند

روش های کسب درامد از فتوشاپ

بازار کار فتوشاپ در حال حاضر خیلی خوب است. بخصوص با وجود شبکه‌های اجتماعی و ضرورت پست کردن مطالب و تصاویر گرافیکی کسب درآمد از فتوشاپ در منزل رایج شده است. در ادامه می‌خواهیم روش های کسب درآمد از فتوشاپ و کسب درآمد فتوشاپ در ایران را ارائه بدهیم.

1. حذف پس زمینه تصاویر

در این بخش از آموزش کسب درآمد با نرم افزار فتوشاپ خوب است بدانید که یکی از راه‌های کسب درآمد با فتوشاپ حذف پس زمینه تصاویر است. در واقع این روش به دلیل باب شدن شبکه‌های اجتماعی خیلی طرفدار دارد. چون بیشتر کاربران شبکه‌های اجتماعی تمایل دارند تصاویر یا چیزهای نامناسب پس زمینه عکس خود را حذف بکنند و به جای آن تصویر بهتری قرار بدهند. به این ترتیب اگر روش حذف پس زمینه تصاویر و استفاده از ابزارهایی مانند Quick Selection Tool را بدانید می‌توانید این کار را انجام بدهید. یا حتی می‌توانید با یک بار انتخاب کل پس زمینه را بردارید. فقط باید از آموزش‌هایی مانند آنچه در وبسایت آموزشی فرادرس استفاده می‌شود، استفاده بکنید و تکنیک‌های لازم را برای حذف پس زمینه تصاویر در فوتوشاپ یاد بگیرد. به این ترتیب این می‌تواند یکی از روش‌های کار در منزل با فتوشاپ باشد.

2. دورگیری لبه ها

دورگیری لبه ها روش دیگری است که می‌توانید با استفاده از آن به کسب درامد با photoshop بپردازید. به این ترتیب وقتی پس زمینه را حذف کردید ممکن است لازم باشد لبه‌های تصویر خود را دورگیری بکنید. برای این کار لازم است از ابزارهای بخصوصی استفاده بکنید تا دور تصویر نرم بشود و هیچ تیزی وجود نداشته باشد. برای یادگیری چنین تکنیک‌های می‌توانید از آموزش‌های مختلفی که در وبسایت‌ها ارائه می‌شوند استفاده بکنید و با گرفتن پروژه‌های مختلف کسب درآمد با فتوشاپ داشته باشید.

3. ساختن و فروختن پیش تنظیمات و actions

شاید با خود فکر کنید که خوب دیگر از چه طریقی می‌توان کسب درآمد با فتوشاپ داشت؟ یکی از راه‌های کار در منزل با فتوشاپ ساختن پیش تنظیمات یا preset ها و actions و فروختن آن‌هاست. در واقع فریلنسرها یا افرادی که به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند همیشه به دنبال راه‌های جدید برای کسب درآمد هستند. خوب این روش برای فریلنسرها خیلی مناسب است و با استفاده از آن می‌توانند کار در منزل با فتوشاپ داشته باشند. اما قطعاً لازم است که روش ساخت presets یا actions را بدانید. یکی از راه‌های یادگیری فتوشاپ و تکنیک‌هایش استفاده از ویدیوهای آموزشی در اینترنت و وبسایت‌هایی مانند فرادرس است که آموزش‌هایی از این قبیل را ارائه می‌دهند.

4. ساختن کارت دعوت و کارت پستال

یکی از سایر راه‌های کسب درامد با photoshop طراحی و ساخت کارت دعوت و کارت پستال است. برای استفاده از این روش در کسب درآمد با فتوشاپ هم لازم است که ابزارهای لازم برای طراحی در فتوشاپ را یاد بگیرید. البته خوب است بدانید که علاوه بر یادگیری ابزارها و تکنیک‌های این نرم‌افزار گرافیکی نقشه بیتی (Photoshop) باید خلاقیت هم به خرج بدهید و کارهای خلاقانه و جدید طراحی بکنید تا در نگاه اول توجه مخاطب را از لحاظ زیبایی و هارمونی بصری جلب بکند.

5. روتوش و ویرایش تصاویر

کار در منزل با فتوشاپ

روش دیگری که برای کسب درآمد با فتوشاپ می‌توانید از آن استفاده بکنید، روتوش کردن تصاویر یا ویرایش کردن آن‌هاست. عکاس‌ها معمولاً از روش‌های مختلفی برای پردازش، ویرایش و ایجاد تغییرات در تصاویر استفاده می‌کنند. اما امروزه نرم‌افزارهای دیجیتال کار آن‌ها را راحت‌تر کرده است. خیلی از عکاس‌ها و کسانی که در روتوش کردن تخصص دارند با استفاده از فتوشاپ این کار را انجام می‌دهند و حتی به روشی برای کار در منزل با فتوشاپ برای آن‌ها تبدیل شده است. روتوش کردن ممکن است فرآیند چالش برانگیزی باشد. در واقع برای اینکه به یک تصویر روتوش شده خوب برسیم لازم است تکنیک‌های مورد نیاز در فتوشاپ را بدانیم تا بتوانیم در نهایت از این روش کسب درامد با photoshop داشته باشیم.

در روتوش کردن معمولاً عکاس‌ها تمام جنبه‌های تصاویر را کنترل می‌کنند. اما ویرایش تصویر به این معنی است که فقط بعضی از جنبه‌های تصویر تغییر می‌کند و ترکیب اصلی تصویر حفظ می‌شود. تنظیماتی مانند کنتراست، تغییر رنگ، تغییر نور و برش در ویرایش تصویر انجام می‌شود. اما روتوش کردن به معنای حذف یا اضافه کردن المان‌هایی در تصویر است که باعث می‌شود آن تصویر به کلی بازسازی بشود یا بهبود پیدا بکند.

6. ساختن پست و استوری اینستاگرام

اینستاگرام ابزار بازاریابی خیلی قدرتمندی است. در واقع نمی‌توان منکر قدرت آن شد و بیش از 25 میلیون کسب و کار در این پلتفرم فعالیت دارند. بنابراین خوب است که طراحان گرافیکی از این فرصت استفاده بکنند و از طریق طراحی و ساخت پست و استوری اینستاگرام کسب درآمد با فتوشاپ داشته باشند. چون اکثر کسب و کارها تمایل دارند با استفاده از تصاویر گرافیکی خلاقانه کار خود را متفاوت و زیباتر در اینستاگرام جلوه بدهند.

به طور کلی برای استفاده از روش‌های کار در منزل با فتوشاپ و کسب درامد با photoshop لازم است که یک طرح طراحی راهبردی داشته باشید و برای روش‌های مختلف طراحی خود بکار ببرید. اما اولین نکته مهم این است که برای طراحی تکنیک‌های کار با فتوشاپ را از طریق آموزش‌های مختلف مثل آموزش‌های وبسایت فرادرس یاد بگیرید و در این تکنیک‌ها مهارت پیدا بکنید.

7. آموزش مهارت های فتوشاپ

آموزش یکی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد از طریق هر مهارتی است. برای مثال وقتی بر مهارت‌های کار با فتوشاپ تسلط پیدا کردید می‌توانید آن‌ها را به دیگران آموزش بدهید و از این روش کار در منزل با فتوشاپ کسب درآمد داشته باشید. یکی از پلتفرم‌های آموزشی که در حال حاضر خیلی پرکاربرد و رایج شده است، یوتوب YouTube است. کاربران در این پلتفرم مهارت‌های خود را به دیگران آموزش می‌دهند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

8. ساختن انواع فونت برای فروش

کسب درامد با photoshop

دستخط شما چه‌قدر فانتزی است؟ آیا به حدی فانتزی و خلاقانه است که بتوانید آن را آنلاین بفروشید؟ خوب، اگر از چنین مهارتی برخوردارید می‌توانید فونت‌های فانتزی و خلاقانه‌ی خود را بسازید و آن‌ها را در وبسایت‌های مختلف بفروشید. می‌دانستید که خیلی از طراح‌ها از این طریق به کسب درامد با photoshop می‌پردازند؟ به عنوان مثال وبسایت‌هایی مانند MyFonts فونت‌های طراحان را برای آن‌ها می‌فروشند. به این ترتیب، اگر تکنیک‌های کار با فتوشاپ را یاد بگیرید می‌توانید از روش‌های مختلفی کسب درآمد با فتوشاپ داشته باشید.

اما علاوه بر آموزش مهارت‌های فوتوشاپ، طراحی و ساخت فونت و غیره راه‌های دیگری هم برای کار در منزل با فتوشاپ وجود دارد؟ بله، ادامه مقاله را دنبال بکنید تا بقیه روش‌های کسب درامد با photoshop را هم مرور بکنیم. در واقع با یادگیری مهارت‌های فوتوشاپ می‌توانید آن را به یک شغل تمام وقت برای خود تبدیل بکنید و درآمد خوب و رضایت بخشی از این طریق کسب بکنید.

9. طراحی و ساخت انواع تصاویر گرافیکی و فروش آنلاین

آدوبی فوتوشاپ و کسب درآمد با فتوشاپ فقط به ویرایش و ادیت تصاویر محدود نمی‌شود و روش‌های کسب درآمد از این طریق خیلی فراتر از این‌هاست. با آدوبی فتوشاپ به راحتی می‌توانید درآمد مضاعفی برای خود دست و پا بکنید. فقط کافیست علاوه بر یادگیری تکنیک‌های کار و طراحی با فوتوشاپ، خلاقیت داشته باشید و تصاویر خیلی نوآورانه بسازید. این تصاویر گرافیکی می‌توانند با فرمت‌های مختلفی باشند از جمله گرافیک‌هایی مانند آیکن‌ها، والپیپر دسکتاپ یا گوشی، اشکال، بافت‌ها، مهرها، لوگوها، تصاویر تزئینی، تصویرسازی‌های مخصوص رشته‌های هنری و بسیاری موارد دیگر.

10. طراحی و ساخت دفتر، پلنر و تقویم

از سایر روش‌های کار در منزل با فتوشاپ و کسب درآمد با فتوشاپ طراحی خلاقانه انواع دفتر، پلنر برای برنامه‌ریزی روزانه و انواع تقویم است. بخصوص که امروزه چاپ پلنرها خیلی رایج شده‌اند، این روش می‌تواند برای کسب درامد با photoshop خیلی کاربردی باشد. فقط کافی است علاوه بر یادگیری ابزارها و تکنیک‌های کار با آن‌ها از طریق وبسایت‌هایی مانند فرادرس ، برای کسب درآمد با فتوشاپ خلاقیت هم داشته باشید و کارهای نوآورانه به مشتریان خود ارائه بدهید.

جمع بندی

در این مقاله به طور کلی روش‌های کسب درآمد با فتوشاپ و کار در منزل با فتوشاپ ارائه شدند. این روش‌های کسب درامد با photoshop به طور خلاصه عبارتند از حذف پس زمینه تصاویر، دورگیری لبه‌ها، ساختن و فروختن action، طراحی کارت دعوت، روتوش و ادیت تصاویر، طراحی و ساخت پست و استوری اینستاگرام، آموزش مهارت‌های فوتوشاپ به مبتدی‌ها و حتی حرفه‌ای‌ها، طراحی و ساخت انواع فونت، طراحی و ساخت انواع تصاویر گرافیکی و فروش آنلاین، طرایح و ساخت دفتر، پلنر و تقویم. با این حال اطمینان داریم که روش‌های خیلی زیادی برای کسب درآمد با این نرم‌افزار گرافیکی وجود دارد. شما هم می‌توانید تعدادی از این روش‌های طراحی و کسب درآمد با فتوشاپ را در پایین صفحه در قسمت دیدگاه‌های پلازا با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402