دوره مدیریت زمان — روش های استفاده بهینه از وقت به همراه معرفی نرم افزار های مدیریت زمان

دوره مدیریت زمان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نرم افزار های مدیریت زمان نرم افزاهای جدیدی نیستند، اما برخی از فناوری‌ها و قابلیت‌های دسترسی آن‌ها، معنای جدیدی به کلمه برنامه ریزی می‌دهند. در ادامه با دوره مدیریت زمان همراه ما باشید.

استفاده از برنامه مدیریت زمان یکی از ساده ترین راه‌ها برای به دست آوردن چیزی است که همه ما آرزو می‌کنیم داشته باشیم: بهره وری. از فهرست کارها و یادآوری‌های تقویم گرفته تا فهرست‌های خرید و جلسات، به راحتی می‌توان در تعداد یادآوری‌ها و وظایف، غرق شد. به لطف برنامه‌های مدیریت زمان، می‌توانید به راحتی همه چیز را پیگیری کنید. این نه تنها به شما کمک می‌کند تا سریعتر به اهداف خود برسید، بلکه در دراز مدت در زمان شما نیز صرفه جویی می‌کند.

چه مدیری باشید که امیدوار است وظایفی را به کارمندان اختصاص دهد یا مادری باشید که تقویم را برای کل خانواده مدیریت می‌کند، یک برنامه مدیریت زمان قابلیت‌هایی دارد که کارتان را آسان می‌کند. در اینجا ما بهترین نرم افزار های مدیریت زمان موجود را گردآوری کرده‌ایم، همگی با هدف بهره‌وری بیشتر شما، به طوری که زمان کمتری را برای برنامه‌ریزی و زمان بیشتری را صرف انجام کار کنید.

آنچه در ادامه ‌می‌خوانید:

برنامه مدیریت زمان چیست؟

نرم افزار های مدیریت زمان

یک برنامه مدیریت زمان راه حلی است که به شما کمک می‌کند زمان خود را با لیست‌ها کارها، ردیابی زمان، یادداشت‌ها، تقویم‌ها و یا ترکیبی از این موارد، اولویت بندی کنید. ویژگی‌های اضافی اغلب شامل تقویم یا اشتراک‌گذاری وظایف، ردیابی پروژه، و تجزیه و تحلیل است تا به شما کمک کند تا بدانید زمان خود را چگونه صرف کنید و چگونه اولویت‌بندی کنید. علاوه بر برنامه‌های مدیریت زمان، می‌توانید از دوره آموزشی مدیریت زمان فرادرس نیز استفاده کنید.

 

بهترین نرم افزار های مدیریت زمان

Todoist

دوره آموزشی مدیریت زمان

از بیش از یک دهه پیش، برنامه مدیریت زمان مطالعه Todoist توسط بیش از 25 میلیون نفر استفاده می‌شود و به طور مداوم در میان برترین برنامه‌های مدیریت زمان در بازار قرار می‌گیرد. این یکی از جامع ترین نرم افزار مدیریت زمان برنامه های اندروید موجود است. از آنجا که این برنامه برای اولین بار در سال 2007 توسعه یافت، طیف گسترده ای از ویژگی‌ها وجود دارد که در طول زمان ساخته شده اند.

چه به دنبال تعیین اهداف شخصی یا راه اندازی یک پیشنهاد تجاری جدید باشید، Todoist دارای ویژگی‌هایی برای استفاده شخصی و حرفه ای است.  وظایف را ایجاد و ردیابی کنید، وظایف را به راحتی به دیگران محول کنید، و همه چیز را با یک نگاه سریع ببینید. این برنامه اولویت بندی و برقراری ارتباط را آسان تر می‌کند.

برنامه Todoist اساساً در همه دستگاه‌های موجود، از iOS گرفته تا Android، macOS، Windows و موارد دیگر در دسترس است، به این معنی که می‌توانید به‌طور یکپارچه بین تلفن و کامپیوتر خود جابه‌جا شوید و مطمئن باشید همه چیز رو به راه است. به علاوه اگر به تکنیک های مدیریت زمان نیاز دارید، سری به دوره برنامه ریزی و مدیریت زمان فرادرس بزنید.

Toggl Track

بهترین نرم افزار های مدیریت زمان

نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی Toggl Track که برای حرفه ای‌ها ساخته شده است، به لطف ویژگی‌های متناسب، می‌تواند توسط مترجمان آزاد، مشاغل کوچک و تیم‌های شرکتی مورد استفاده قرار گیرد. برنامه Toggl Track در اصل یک نرم افزار ردیابی زمان است، اما به لطف سایر ویژگی‌ها، بسیار بیشتر عمل می‌کند. البته، این قابلیت را دارد که زمان شما را روی کارها ردیابی کند و گزارش‌هایی را اجرا کند تا با اصول مدیریت زمان، ببیند بیشترین زمان را برای چه چیزی صرف می‌کنید تا به شما کمک کند کارآمدتر شوید.

به‌علاوه، به لطف عملکرد تقویم آن می‌توانید بخش‌هایی از روز خود را برنامه‌ریزی کنید. حتی می‌توانید گزارش‌هایی را برای صدور صورت حساب آسان در پایان هر ماه اجرا کنید. تیم‌های بزرگ‌تر می‌توانند از این سرویس استفاده کنند تا ببینند همه اعضا روی چه چیزی کار می‌کنند. بنابراین نیازی نیست همکارانتان را برای پروژه‌هایی که منتظرشان هستید، آزار دهید.

به لطف ادغام با Gmail، Asana و موارد دیگر، اپلیکیشن مدیریت زمان Toggl می‌تواند به راحتی به ابزارهای شما اضافه شود. کاربران عاشق این هستند که این نرم افزار مدیریت زمان برای کامپیوتر ‌چگونه بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود. این نرم افزار مدیریت زمان استفاده از موبایل با iOS، Android، macOS، و Windows، با افزونه‌ها در Google Chrome و Firefox کار می‌کنند.

 

TimeTree

نرم افزار مدیریت و برنامه ریزی

برنامه TimeTree با قابلیت اشتراک‌گذاری تقویم‌ها و یادداشت‌ها بین کاربران، برای خانواده‌هایی که امیدوارند برنامه‌های همه افراد را نگه دارند، عالی است. برنامه TimeTree خاطرنشان می‌کند که هدفش از ایجاد برنامه مدیریت زمان خود این بود که همه تقویم‌هایی را که استفاده می‌کنید‌ را دریافت کند و همه آن اطلاعات را در یک مکان قرار دهد. این نرم افزار مدیریت زمان پروژه دقیقاً همین کار را انجام داده است و اکنون می‌توانید به راحتی تقویم‌ها را با همسر، خواهر و برادر، همکاران و موارد دیگر به اشتراک بگذارید، بنابراین هرگز یک رویداد مهم را از دست نمی‌دهید.

شما یک مکان اختصاصی برای مدیریت زندگی پرمشغله خود خواهید داشت. کاربران خاطرنشان می‌کنند که این امر به ویژه برای خانواده‌ها بسیار عالی است. برنامه‌هایی را برای فرزندان خود با یادآوری‌های قابل مشاهده مدیریت می‌کنند و هرگونه صرف نظر در مورد برنامه‌ها را از بین می‌برند.

این برنامه رایگان روی iOS، اندروید و دسکتاپ کار می‌کند، به این معنی که می‌توانید رویدادها را اضافه کنید و ببینید در روزهای شما چه اتفاقی می‌افتد. از آنجایی که این برنامه رایگان است، به راحتی همه چیز را می‌توان در یک مکان نگه داشت.

 

ترلو

بهترین برنامه مدیریت زمان اندروید

مهم نیست که چگونه پروژه‌ها و زمان را مدیریت می‌کنید، دوره مدیریت زمان Trello به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی ببینید چه کسی چه کاری انجام می‌دهد، بنابراین هرگز رویدادی را در یک پروژه مهم از دست نخواهید داد. اگر به دنبال راهی برای مدیریت آسان پروژه‌ها و وظایف هستید، Trello برای شما است، به خصوص اگر همکارانی دارید. از نظر بصری، Trello جذاب است، با کدگذاری رنگ، نوار وظیفه، و آواتارهایی که نشان می‌دهند چه کسی روی چه چیزی کار می‌کند.

نسخه رایگان دارای لیست عظیمی از ویژگی‌ها، از جمله فضای ذخیره‌سازی نامحدود است. با وجود شرکت‌هایی مانند eBay و Fender در لیست کاربران، Trello می‌تواند برای طیف وسیعی از تیم‌ها و پروژه‌ها، همگام‌سازی بین وب، موبایل (iOS و Android) و برنامه‌های دسکتاپ (macOS و Windows) کار کند.

 

Calendar

نرم افزار مدیریت زمان برای کامپیوتر

برنامه Calendar، بهترین برنامه مدیریت زمان اندروید، به لطف منابع تحلیلی قوی خود به شما کمک می‌کند تا میزان زمانی را که در جلسات می‌گذرانید ببینید، بنابراین می‌توانید زمان خود را برای اولویت بندی آنچه برای شما مهم است، ساختاربندی کنید. اگر احساس می‌کنید همیشه زمان کمی دارید، Calendar می‌تواند به شما کمک کند که بدانید بیشتر وقت خود را در کجا می‌گذرانید. Calendar علاوه بر مکانی برای نگه داشتن قرارهایتان، تجزیه و تحلیل‌هایی را نیز ارائه می‌کند که به راحتی می‌توانید ببینید چقدر در جلسات، در دفتر و موارد دیگر صرف می‌کنید، بنابراین می‌توانید زمان خود را بر اساس اهدافتان دوباره تنظیم کنید.

برنامه Calendar برای افرادی که همه تقویم‌های خود را در یک مکان می‌خواهند بسیار عالی است، اگرچه Analytics اضافه شده واقعاً چیزی است که باعث درخشش این برنامه مدیریت زمان می‌شود. همچنین می‌توانید مکان‌ها و افراد را به ردیابی اضافه کنید، به این معنی که نه تنها می‌توانید ببینید چقدر برای جلسات و محل کارتان وقت می‌گذرانید، بلکه می‌توانید ببینید که کجا و با چه کسی.

برنامه Calendar قطعاً برای استفاده حرفه ای طراحی شده است و به شما این امکان را می‌دهد که ببینید در صورت نیاز به ملاقات، چه زمانی چند نفر از اعضای تیم وقت آزاد دارند. کاربران خاطرنشان می‌کنند که کار با آن آسان است، و باعث می‌شود دوره آزمایشی رایگان ارائه شده ارزش امتحان را داشته باشد‌.

 

Remember The Milk

برنامه مدیریت زمان مطالعه

برنامه دوره مدیریت زمان Remember The Milk بیش از 15 سال است که وجود دارد و در چندین دستگاه کار می‌کند و حتی دارای ویجت‌ها است، بنابراین می‌توانید هر قسمت از روز شلوغ خود را در یک مکان مدیریت کنید. در حالی که برنامه‌های دیگری وجود دارند که در چندین پلتفرم هستند، Remember the Milk به لطف ویژگی‌های اضافی که به شما امکان می‌دهد یادآوری‌ها و وظایف را انتخاب کنید، خود را متمایز می‌کند.

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا وظایفی را که باید انجام دهید، به راحتی سازماندهی کنید. برای آن دسته از کاربرانی که اپل واچ دارند، همچنین این قابلیت را دارد که وظایف را مستقیماً از مچ دست شما اضافه و بررسی کند. برنامه Remember The Milk لیست کارهای ساده را با تم‌های داخلی ارائه می‌دهد تا بتوانید برنامه را شخصی سازی کنید و عناصر را از نظر بصری جذاب نگه دارید. قابلیت پیوست کردن فایل‌ها به وظایف شما وجود دارد، بنابراین همه چیز واقعاً در یک مکان است. حتی می‌توانید به راحتی متن را از ایمیل‌ها به عنوان یادداشت ذخیره کنید.

سخن پایانی

چه به یک برنامه مدیریت زمان برای استفاده شخصی یا حرفه ای نیاز داشته باشید، برنامه‌هایی وجود دارند که برای شما مفید هستند. ممکن است برای دیدن اینکه کدام برنامه برای شما مفید است، مقداری آزمون و خطا نیاز باشد. چه پدر و مادری باشید که به دنبال مدیریت تقویم خانوادگی است و چه تیمی متشکل از 50 نفر را در دفتر مدیریت می‌کنید، یک برنامه مدیریت زمان می‌تواند به شما کمک کند تا زمان کمتری را برای ردیابی کارها صرف کنید. صرفه جویی در زمان بیشتر برای مدیریت زندگی به معنای زمان بیشتر برای تفریح و دیگر چیزها است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ریحانه ربیعی
.
06 اردیبهشت 1401، 10:03
پاسخ
0
0
ممنون از پست مفیدتون.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402