گران ترین بازیگران بالیوود را بشناسید | معرفی گران قیمت ترین بازیگران زن و مرد سینمای هند

گران ترین بازیگران بالیوود
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گرانترین بازیگران بالیوود را می‌شناسید؟ معمولا وقتی عنوان گرانترین بازیگر هند را می‌شنویم، افراد مشخصی به ذهنمان می‌آیند که حضور آنها در یک فیلم باعث پرفروش شدن آن می‌شود. در این مقاله به پردرآمدترین بازیگران هندی اشاره می‌کنیم.

بالیوود همیشه در تلاش بوده تا از طریق ساخت فیلم‌های اکشن و عاشقانه به سود فراوانی دست پیدا کند. از این رو به سراغ گران قیمت ترین بازیگران سینمای هند رفته و با دستمزد نجومی برخی از آن‌ها موافقت می‌کنند. محبوبیت بازیگران هندی در دنیا باعث شده تا نام تعدادی از آن‌ها در لیست گران قیمت ترین بازیگران بالیوود قرار بگیرد. در سینمای هند هم گران ترین بازیگران مرد هندی در دریافت دستمزدهای بالا نسبت به بازیگران زن پیشی گرفته‌اند. اگر شما هم به سینمای هند علاقه‌مندید و کنجکاو شده‌اید تا از دستمزد بازیگران محبوبتان در بالیوود باخبر شوید خواندن این مقاله را از دست ندهید. پلازا در ادامه شما را با گرانترین بازیگران هندی آشنا می‌کند.

فهرست مطالب

گران ترین بازیگران مرد بالیوود

امروزه بازیگران مرد بالیوودی در دنیا شناخته شده هستند. آثار برخی از آن‌ها در جهان منتشر شده و طرفداران زیادی دارد. حتی اگر از علاقه‌مندان سینمای هند هم نباشید حتما یکبار نام بازیگران مرد بالیوود را شنیده‌اید. به‌دلیل محبوبیت زیاد این بازیگران، 6 بازیگر از گران ترین بازیگران مرد هندی و پولدارترین بازیگران معروف هندی را به ترتیب بیشترین دستمزد معرفی می‌کنیم.

1. شاهرخ خان ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

پردرآمدترین بازیگر مرد هند

  • دستمزد: 100 تا 200 کرور + سود فیلم
  • آثار معروف: گاهی خوشی گاهی غم (2001)، هرگز نگو خداحافظ (2006)، قلب سخت (2016)

«شاهرخ خان» از گرانترین بازیگران بالیوود و یکی از 3 خان برتر سینمای هند محسوب می‌شود. نام او در سال‌های گذشته جزء اولین نفرات از گران ترین بازیگران بالیوود بود. هیچ کسی قدرت برابری با نفوذ تجاری شاهرخ خان را تصور نمی‌کرد. اما چند سالی بود که این بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی هندی دستمزد کمتری دریافت می‌کرد تا اینکه با فیلم پاتان و فروش فوق‌العاده آن در صدر لیست قرار گرفت. شاهرخ خان از بازیگران مطرح تلویزیون هند به‌شمار می‌آمد. او پس از آشنایی با «هما مالینی» و بازی در اولین فیلم سینمایی‌اش به سوپراستار و یکی از گران قیمت ترین بازیگران بالیوود تبدیل شد. زوج هنری شاهرخ خان و کاجول فیلم‌های مشترک زیادی با همدیگر بازی کرده‌اند. امروزه باید این زوج هنری را از پرطرفدارترین بازیگران بالیوود دانست.

2. پرابهاس ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

گرانترین بازیگر هند

  • دستمزد: بین 100 الی 200 کرور
  • آثار معروف: بیلا (2009)، آغاز باهوبالی (2016)، راده شیام (2022)

«پرابهاس» با نام کامل ونکاتا ساتیانارایانا پرابهاس راجو اوپالاپاتی هنرپیشه‌ای هندی و معروف است که در میان لیست معروف‌ترین و گرانترین بازیگر مرد هند قرار می‌گیرد. او بازیگری را از سینمای تلوگو شروع کرد و نام او تاکنون 3 بار در مجله فوربز هند به عنوان گرانترین بازیگر هندی آمده است. این بازیگر تاکنون 7 بار نامزد جایزه فیلم‌فیر شده است.

3. عامر خان

دستمزد بازیگران هنندی

  • دستمزد: 100 الی 175 کرور + سود فیلم
  • آثار معروف: این زندگی است (1991)، غلام (1998)، فوق ستاره مخفی (2017)

«عامر خان» که در ایران او را بیشتر با نام «امیر خان» می‌شناسند، یکی‌دیگر از پردرآمدترین بازیگران هندی به‌شمار می‌آید. کمال‌گرایی و تعهد در کارش یکی از بارزترین خصوصیات امیر خان است. او در سال 1973 با بازی در فیلم «پیروزی خاطرات» فعالیت هنری خود را آغاز کرد. سپس با بازی درخشانش در فیلم «دل» توانست به یکی از بازیگران شناخته شده آن سال تبدیل شود. اگرچه عامر خان جز گران قیمت ترین بازیگران بالیوود است اما کیفیت کارهای او همیشه بالاست.

بازی در فیلم سینمایی «راجا هندوستانی» باعث شد تا عامر خان جایزه Filmfare کسب کند. پس از آن با بازی در فیلم پرفروش «عشق» توانست به یکی از گران قیمت ترین  بازیگرهای هندی تبدیل شود. نام او در لیست گرانترین بازیگر هند در سال 2020 و به طور کلی از  پولدارترین بازیگران هند قرار دارد.

4. ویجای

پردرآمدترین بازیگران هندی

  • دستمزد: 120 الی 150 کرور
  • آثار معروف: دوستان (2001)، منو عصبانی نکن (2012)، هیولا (2022)

جوزف ویجای چاندراسکهار که با نام هنری «ویجای» معروف است، یکی از ثروتمندترین بازیگران مرد هندی محسوب می‌شود. ویجای در سینمای تامیل کار می‌کند و تاکنون نقش اول 66 فیلم بوده است. این هنرمند از بازیگران ثروتمند بالیوودی تاکنون صاحب جوایز فراوانی شده و در لیست 100 سلبریتی برتر فوبز هند حضور پیدا کرده است.

5. سلمان خان ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

پولدارترین بازیگر هند

  • دستمزد: 100 الی 150 کرور + سود فیلم
  • آثار معروف: کوچ کوچ هوتاهه (1999)، بادیگارد (2011)، رادهه (2020)

«سلمان خان» از گرانترین بازیگران بالیوود با نام اصلی «عبدالرشید سلیم سلمان خان» یکی از 3 خان معروف سینمای هند است. نام او در چند سال گذشته در لیست گرانترین بازیگران هندی قرار دارد. سلمان خان در سال 1988 با فیلم «Biwi Ho To Aisi» بازیگری را تجربه کرد. اما بازی در فیلم «منه پیار کیا» بود که باعث شهرت او شد. این بازیگر پرطرفدار و ستاره سینمای هند توانست پس از آن در فیلم‌های تاثیرگذار زیادی باز کند. همین امر موجب شد تا سلمان خان به یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران بالیوود تبدیل شود. امروزه او برای بازی در هر فیلم حدود 70 الی 75 کرور دریافت خواهد کرد. او همیشه جز بازیگران هندی با بیشتری دستمزد بوده است.

همچنین بخوانید :

6. اکشی کومار

ثروتمندترین بازیگران مرد هندی

  • دستمزد: 70 تا 145 کرور
  • آثار معروف: شوهر (1994)، ستیز (1999)، منو عصبانی نکن (2012)

«آکشی کومار» با نام اصلی «راجیو هاری اوم باتیا» از بزرگ‌ترین و پردرآمدترین بازیگران مرد بالیوود محسوب می‌شود. او تا سال 2020 برای بازی در هر فیلم حدود 100 کرون روپیه دستمزد دریافت می‌کرد. به‌همین دلیل نام آکشی کومار در لیست گران ترین بازیگران بالیوود رتبه نخست را از آن خود کرده است. اما جالب است بدانید که او در سال 2021 تصمیم گرفته تا برای هر فیلم حدود 135 کرون روپیه دستمزد بگیرد. این تغییر رویه در دستمزد، همچنان نام آکشی کومار را در لیست گران قیمت ترین بازیگران سینمای هند با رتبه اول ماندگار می‌کند. آکشی کومار بازیگر ژانر اکشن و معمایی سینمای هند فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم «سوگند» در سال 1991 آغاز کرد. او گرانترین بازیگر هند در سال 2022 نیز بود و فیلم‌های زیادی برای اکران دارد.

7. آجی دیوگن ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

گرانترین بازیگر هند در سال 2022

  • دستمزد: 60 الی 125 کرور
  • آثار معروف: دلداده (1994)، ارثیه شوم (1999)، ارام آرام (2003)، خشم (2010)

«آجی دیوگن» با نام اصلی «ویشال دیوگن» یکی‌دیگر از پردرآمدترین بازیگران هندی به‌شمار می‌آید. او همسر «کاجول» از بازیگران زن مشهور سینمای هند است. اجی دیوگن در طول سال‌های فعالیتش همیشه با سه خان معروف بالیوود به رقابت می‌پردازد. او با فیلم «پهلول‌آور کانتی» در سال 1991 پا به عرصه سینما گذاشت. پس از آن با حضور در فیلم‌های اکشن به قهرمان این ژانر در بالیوود تبدیل شد.

8. آلو آرجون ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

پردرآمدترین بازیگران هندی

  • دستمزد: 60 الی 125 کرور
  • آثار معروف: خوشحالی (2006)، نام من سوریا است، خانه من هند است (2018)، پوشپا: ظهور (2021)

«آلو آرجون» نفر بعدی لیست پردرآمدترین بازیگر مرد هند است. او در سینمای تلوگو کار می‌کند و مهارت فوق‌العاده‌ای در رقص دارد. این هنرپیشه تاکنون 6 جایزه فیلم‌فیر را از آن خود کرده و از سال 2001 فعالیت بازیگری می‌کند. آلو آرجون به زودی در بالیوود نیز فعالیت می‌کند و در فهرست گرانترین بازیگران بالیوود قرار خواهد گرفت.

9. هریتیک روشن

گرانترین بازیگر هند در سال 2022

  • دستمزد: 75 الی 100 کرور
  • آثار معروف: ‌می‌بینمت (2006)، مسیر آتش (2012)، سوپر 30 (2019)

«هریتیک روشن» در لیست گرانترین بازیگران هندی مقام چهارم را به خود اختصاص داده است. این بازیگر محبوب و خوش‌چهره سینمای هند از سال 2000 با بازی در فیلم «بگو عاشقم هستی» فعالیت هنری خود را آغاز کرد. هرتیک روشن از گران قیمت ترین بازیگرهای هندی به ‌دلیل مهارت بالایش در رقص طرفداران زیادی دارد. جالب است بدانید که هرتیک روشن در دست راست خود شش انگشت دارد که از آن به عنوان یک مزیت بزرگ یاد می‌کند. او از جمله دوست داشتنی ترین و پردرآمدترین بازیگران هندی است.

10. یاش

بازیگران ثروتمند بالیوودی

  • دستمزد: 60-85 کرور
  • آثار معروف: چاندرا (2013)، کی.جی. اف (2018)

ناوین کومار گودا با نام هنری «یاش» از جمله گرانترین بازیگر هند در سال 2022 است که با فیلم کی.جی.اف شهرت فراوانی بدست آورد. او در سینمای کانادا نقش به سزایی دارد و تاکنون سه جایزه فیلم‌فیر دریافت کرده است. شهرت یاش به حدی است که در میان افراد لیست بالاترین دستمزد بازیگران هندی قرار می‌گیرد.

11. رانبیر کاپور ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

گرانترین بازیگر هندی

  • دستمزد:  50 الی 75 کرور
  • آثار معروف: برفی (2012)، تماشا (2015)، سانجو (2018)

گرانترین بازیگران بالیوود دیگر «رانبیر کاپور» نوه بازیگر نامردار بالیوود راج کاپور است. دختر عموهای او نیز کارینا کاپور و کاریشما کاپور هستند. درست است که رانبیر کاپور به واسطه رابطه های خود وارد حرفه بازیگری شده اما نمی‌توان از هنر آشکار این هنرمند از گران قیمت ترین بازیگران بالیوود چشم پوشی کرد. این بازیگر با یکی از اولین فیلم های خود به نام عشق من (2007) به چشم آمد.

12.  رانویر سینگ

گرانترین بازیگر هندی

  • دستمزد: 20 الی 40 کرور
  • آثار معروف: باجی‌رائو و مستانه (2015)، بگذار قلب بتپد (2015)، بی خیال (2016)

«رانویر سینگ» یکی دیگر از پردرآمدترین بازیگران هندی و از بازیگران نسل جدید است او اولین فیلم خود با نام گروه برنامه‌ریز عروسی (2010) با انوشکا شرما بازی کرد و بعد ها در فیلم بگذار قلب بتپد نیز با او هم بازی شد. رانویر سینگ یکی از پولدارترین بازیگران هند است که طرفداران زیادی دارد.

13. سیف علی خان ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

بازیگران ثروتمند بالیوودی

  • دستمزد: 10 الی 20 کرور
  • آثار معروف: عاشق آواره (1993)، شاید فردایی نباشد (2003)

«سیف علی خان» از پردرآمدترین بازیگران هندی این لیست است. البته او نه هنر بازیگران دیگر و نه معروفیت آن‌ها را دارد. شاید هم این از شانس او باشد که تاکنون زیاد دیده نشده است اما نمی‌توان منکر دوست داشتنی بودن این هنرمند از گرانترین بازیگران بالیوود شد. منصور علی‌خان پتودی کاپیتان تیم کریکت هند پدر او و شرمیلا تاگور هنرمند هندی مادر اوست. همچنین کارینا کاپور و این بازیگر از سال 2012 نیز باهم هستند. سیف علی خان از پولدارترین بازیگران هند محسوب می‌شود.

14. آمیتاب باچان

ثروتمندترین بازیگران مرد هندی

  • دستمزد: 18 الی 20 کرور
  • آثار معروف: شعله (1985)، گاهی خوشی گاهی غم (2001)، باغبان (2003)

اگر شاهرخ خان پادشاه سینمای هند باشد، «آمیتاب باچان» پادشاه خود هند است. نزدیک نیم قرن سابقه در بالیوود این بازیگر از گران قیمت ترین بازیگران بالیوود را تبدیل به پدر سینمای هند کرده است. حدود نیم قرن است که آمیتاب باچان در سینما فعالیت می‌کند و حتی با وجود داشتن 80 سال سن پرکار و یکی از گرانترین بازیگران بالیوود است. او در سال 2022 نیز در فیلم جوند (Jhund) را نقش آفرینی کرد و آثار جدیدی نیز در صف اکران دارد

15. جان آبراهام

گرانترین بازیگر هند

  • دستمزد: 6 الی 7 کرور
  • آثار معروف: پسران هندی (2011)، کافه مدرس (2013)، پاتان (2023)

«جان آبراهام» از هنرپیشه‌های معروف هند است که در حرفه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند. او تاکنون برنده یک جایزه ملی و نامزد 6 جایزه فیلم‌عیر شده است. اگرچه آبراهام از بازیگران ثروتمند بالیوودی محسوب می‌شود اما بازی چشمگیر او در پاتان این بازیگر را معروف‌تر از پیش کرده است.

گران ترین بازیگران زن بالیوود

بازیگران زن سینمای هند در کنار بازیگران مرد یکی از پرطرفدارترین زوج‌های هنری به‌شمار می‌آیند. برخی از این بازیگران زن به‌دلیل زیبایی و محبوبیت زیاد به‌عنوان گران ترین بازیگران بالیوود شناخته شده‌اند. هرچند که دستمزد بازیگران زن بالیوود در مقایسه با بازیگران مرد تفاوت بسیار زیادی دارد. در این بخش از مقاله با 5 بازیگر از گران ترین بازیگرهای زن سینمای هند آشنا می‌شوید.

1. دیپیکا پادوکن ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

پردرآمدترین بازیگران هندی

  • دستمزد: 15 الی 30 کرور
  • آثار معروف: عشق امروزی (2009)، کوکتل (2012)، ضربه (2020)

در بین موفق‌ترین و گران قیمت ترین بازیگران بالیوود باید اسم «دیپیکا پادوکن» را در رتبه اول قرار بدهیم. او یکی از بازیگران پرطرفدار سینمای هند است که به‌دلیل زیبایی خیره‌کننده و استعداد درخشانش توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. دیپیکا پاداکن در ابتدا فعالیت هنری خود را در حرفه مدلینگ آغاز کرد و خیلی زود مقام «مدل سال» را به دست آورد. او با فیلم «آیشواریا» در سال 2006 پا به عرصه سینما گذاشت و همچون حرفه مدلینگ توانست در مدت زمان کوتاهی مشهور شود. دیپیکا پاداکن امروزه به‌عنوان گران‌ترین و  پولدارترین بازیگر هند شناخته می‌شود.

2. کانگانا رانوت

گرانترین بازیگران بالیوود

  • دستمزد: 15 الی 27 کرور
  • آثار معروف: اراذل (2011)، ملکه هفت‌تیر (2014)، مگه دیوانه‌ای (2019)

«کانگانا رانوت» صریح‌ترین و گرانترین بازیگر زن هند محسوب می‌شود. او که اکثرا نقش یک زن قهرمان را بازی می‌کند در بین مخاطبینش با همین لقب شناخته شده است. کانگانا رانوت به‌دلیل بازی در فیلم‌های پرفروش در لیست پردرآمدترین بازیگران هندی رتبه دوم را به خود اختصاص می‌دهد. او از آن دسته از پولدارترین بازیگران هند است که همیشه با مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای خود جنجال به پا می‌کند. کانگانا از سال 2006 با فیلم «گانگستر» فعالیت هنری خود را آغاز کرد. پس از آن توانست چندین بار به جایزه Filmfare دست پیدا کند.

3. پریانکا چوپرا جوناس ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

گرانترین بازیگر هند

  • دستمزد: 14 الی 23 کرور
  • آثار معروف: باران (2005)، نشانه شما چیست؟ (2009)، بگذار قلب بتپد (2015)

«پریانکا چوپرا» از زنان زیبا در جهان و یکی‌دیگر از گرانترین بازیگران بالیوود است که نه تنها در بالیوود بلکه تجربه بازی درخشان در هالیوود را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. پریانکا به‌دلیل زیبایی خیره‌کننده و استعداد درخشانش در بازیگری علاوه‌بر هند در دنیا طرفداران زیادی دارد. او فعالیت هنری خود را از سال 2000 آغاز کرد اما در سال 2004 با بازی در فیلم «اعتراض» توانست جایزه Filmfare را به ‌عنوان بهترین بازیگر نقش منفی به دست آورد.

پریانکا در سال 2018 با خواننده مشهور آمریکایی به نام «نیک جوناس» ازدواج کرد و اکنون با نام «پریانکا چوپرا جوناس» شناخته می‌شود.

4. کاترینا کایف

گرانترین بازیگر هندی

  • دستمزد: 15 الی 21 کرور
  • آثار معروف: سلام لندن (2007)، تا وقتی که زنده‌ام (2012)، قاتلان هندوستان (2018)

«کاترینا کایف» با اسم اصلی «کاترینا تورگوت» یکی‌دیگر از پردرآمدترین بازیگران هندی است که علاوه‌بر بازیگر یک مدل هندی بریتانیایی محسوب می‌شود. کاترینا فعالیت هنری خود را از سال 2003 با فیلم «بوم» آغاز کرد اما به موفقیت زیادی دست نیافت. تا این‌که توسط سلمان خان به فیلم «چرا من دوست دارم» معرفی شد. این فیلم او را به یکی از بازیگران زن موفق در سینمای بالیوود تبدیل کرد. پس از آن کاترینا از گران ترین بازیگران بالیوود در فیلم‌های موفق و پرفروش زیادی حضور داشت. اما مخاطبین اصلیش طرفدار پروپاقرص ویدیوهای یوتیوب او هستند. کاترینا کایف در بین طرفداران خود به «باربی بالیوود» شهرت دارد.

5. عالیا بات ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

گرانترین بازیگر هند

  • دستمزد: 10 الی 20 کرور
  • آثار معروف: بزرگراه (2014)، زندگی عزیز (2016)، پسر خیابان (2019)

«عالیا بات» دختر ماهش بات و سونی رازدان از خانواده بات در هند است که در لیست پردرآمدترین بازیگر زن هند قرار می‌گیرد. او بازیگری را از سن کم شروع کرد و تا‌کنون موفق شده برنده 4 جایزه فیلم‌‌فیر شود و در لیست 30 شخص زیر 30 سال مجله فوربز آسیا قرار گیرد. او در سال 2022 با رانبیر کاپور از پردرآمدترین بازیگران هندی ازدواج کرد.

6. آیشواریا رای باچان

گرانترین بازیگر زن هند

  • دستمزد: 10 کرور
  • آثار معروف: دیوداس (2002)، موج 2 (2006)، ای دل مشکل (2016)

«آیشواریا رای باچان» از ثروتمندترین بازیگران زن هندی محسوب می‌شود که همسر آبیشک خان و عروس آمیتا باچان است. او تاکنون برنده 2 جایزه فیلم‌فیر و نشان پادماشری شده است. این هنرپیشه جز زیباترین زنان هند محسوب می‌شود و در سال 1994 دختر شایسته این کشور شد.

7. کارینا کاپور خان ؛ از لیست گرانترین بازیگر هند

پولدارترین بازیگر هند

  • دستمزد: 8 الی 18 کرور
  • آثار معروف: گاهی خوشی گاهی غم (2001)، سه احمق (2009)، برادر باجرانگی (2015)

«کارینا کاپور خان» همسر «سیف علی خان» در لیست پردرآمدترین بازیگران هندی قرار گرفته است. او در یک خانواده کاملا سینمایی متولد شد و اکنون یکی از بازیگران محبوب و سرشناس سینمای هند محسوب می‌شود. «کارینا کاپور» و «هتریک روشن» زوج هنری معروف و پرطرفدار بالیوود هستند که تاکنون فیلم‌های پرفروش زیادی را در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند. این مساله باعث به وجود آمدن شایعات مبنی بر رابطه صمیمانه آن دو قبل از ازدواج کارینا کاپور و علی‌رغم متاهل بودن هتریک روشن شد. به مدت 12 سال این دو بازیگر که هر دو از گرانترین بازیگران بالیوود هستند، با هم هم‌بازی نشدند. تا این‌که کارینا کاپور شرط بازی در فیلم «کاران جوهر» را حضور هتریک روشن اعلام کرد.

8. شرادها کاپور

پولدارترین بازیگر هند

  • دستمزد: 7 الی 15 کرور
  • آثار معروف: سه کارت (2010)، دوست‌دختر نصفه نیمه (2017)، باغی 3 (2020)

«شرادها کاپور» از جمله افراد لیست پردرآمدترین بازیگر زن هند محسوب می‌شود که از سال 2010 بازیگری زا شروع کرد. او جز شناخته‌ شده‌ ترین بازیگران زن هندی است و جز اشخاص زیر 30 مجله فوربز هند قرار گرفت‌.

کلام آخر

گرانترین بازیگران هندی در دنیا بسیار مطرح و شناخته‌شده هستند. به‌همین دلیل برخی از آن‌ها برای بازی در هر فیلم دستمزدهای بسیار بالایی را درخواست می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید صنعت سینما در هندوستان بسیار پرطرفدار و با اهمیت است. فیلمسازان بالیوود فقط به فکر فروش بالای فیلم‌هایشان هستند. احتمالا باید دلیل قبول دستمزد بالای گران ترین بازیگران زن و مرد بالیوود را همین موضوع دانست. ما در این مقاله لیست گران قیمت ترین بازیگران بالیوود را در اختیار شما گذاشتیم. به‌نظر شما جای کدام بازیگر مطرح بالیوود در این لیست خالیست؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های پلازا با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مهدی
.
30 مهر 1401، 23:51
پاسخ
8
17
فقط و فقط شاهرخ خان
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402