فیلم ونوم ۳ ساخته می شود | آخرین اخبار فیلم سینمایی ونوم 3

فیلم ونوم ۳
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم ونوم ۳ ساخته می‌شود. این احتمالا خبر خوبی برای طرفداران فیلم‌های ونوم است. اگر شما هم از طرفداران ادی بروک و ونوم هستید، و دوست دارید بار دیگر این ابرقهرمان دوست‌داشتنی را بر پرده سینما ببینید، با ما همراه شوید تا باهم آخرین اخبار و جزئیات فیلم سینمایی ونوم 3 را بررسی کنیم.

فیلم سینمایی ونوم سه همه آن چیزی است که طرفداران ونوم اکنون به دنبال آن هستند. فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید به کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis) در سال 2021 اکران شد. این فیلم که با نام ونوم 2 نیز شناخته می‌شود، در ادامه‌ی فیلم Venom (2018) ساخته شده بود. گرچه منتقدین نظرات مختلفی در مورد این فیلم داشتند، اما استقبال بینندگان از فیلم عالی بود. فیلم ونوم 2 با بیش از 506 میلیون دلار فروش تبدیل به هفتمین فیلم پرفروش سال 2021 شد. این استقبال فوق‌العاده سبب شد ساخت فیلم ونوم ۳ در دستور کار قرار گیرد. این خبر به تازگی توسط تام هاردی (Tom Hardy) در صفحه اینستاگرامش تأیید شده است. علاوه بر این، قرار است کلی مارسل (Kelly Marcel) وظیفه نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی این اثر را برعهده داشته باشد. در این مقاله از پلازا با جزئیات بیشتری از فیلم، از جمله داستان و هنرپیشه های ونوم 3، تریلر و تاریخ اکران آن آشنا شویم.

فهرست مطالب:

تریلر ونوم 3

لازم به ذکر است که تریلر اصلی ونوم 3 هنوز منتشر نشده است. اما طرفداران این فرنچایز مهیج، با توجه به انتظارات و احتمالات خود در مورد فیلم سینمایی ونوم سه، چندین تریلر برای آن ساخته‌‌اند. در ادامه تیزر ونوم 3 که توسط یکی از این طرفداران ساخته شده را می‌بینیم. این تریلر با استفاده از صحنه‌های چند فیلم مختلف نظیر ونوم و مرد عنکبوتی ساخته شده است.

در ویدئو زیر تریلر ونوم ۳ با زیرنویس فارسی را مشاهده می‌کنید.

زمان اکران فیلم ونوم 3

اولین فیلم ونوم در سال 2018 اکران شد. فیلم ونوم 2 نیز قرار بود در سال 2020 اکران شود که با شیوع کووید-19 همه برنامه‌ها به هم ریخت. دومین قسمت با تاخیر فراوان، درنهایت در 1 اکتبر 2021 (9 مهر 1400) در سینماهای آمریکا به روی پرده رفت.

تاکنون خبر موثقی در مورد تاریخ اکران ونوم ۳ منتشر نشده است و نمی‌توانیم به طور دقیق و قطعی بگوییم ونوم ۳ کی می آید اما با توجه به تاریخ انتشار فیلم‌های قبلی این فرنچایز، انتظار می‌رود فیلم سینمایی ونوم 3 در اکتبر 2024 اکران شود. این فیلم هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد و هنوز وارد مرحله تولید نشده است. مشخص هم نیست که فیلمبرداری فیلم سینمایی ونوم ۳ کی آغاز می‌شود.

فیلم سینمایی ونوم 3

داستان فیلم سینمایی ونوم ۳

تا این لحظه اخبار خاصی از داستان فیلم ونوم 3 منتشر نشده است. اما با توجه به پایان فیلم ونوم 2، می‌توانیم حدسیاتی در این مورد داشته باشیم. همچنین انتظار می‌رود وقایع فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، روی موضوع فیلم ونوم 3 تأثیر بگذارند.

فکر رویارویی ونوم و مردعنکبوتی نیز بسیار وسوسه‌کننده است. خواه هالند، مگوایر یا گارفیلد هریک از آنان به راحتی می‌توانند در فیلم ونوم سه روبروی ونوم قرار گیرند. سرکیس در مورد رویارویی ونوم ۳ مرد عنکبوتی گفت:

«من می‌دانم که همه مشتاق رویارویی ونوم با مرد عنکبوتی هستند. این را می‌دانم. اما در این مسافت، ابرشرورهای دیگری نیز در راونکرافت وجود دارند. در اینجا چنین زمین حاصلخیزی وجود دارد. این همان جعبه شنی است که من واقعا علاقمندم با آن بازی کنم. چه کسی ممکن است در آن کمین کرده باشد؟»

در آخرین صحنه فیلم ونوم 2، دیدیم که مولیگان پس از یک جراحت سخت چشمانش را باز می‌کند. همه ما آن چشمان آبی درخشان را به خاطر داریم، پس احتمالا سلام بر تاکسین در فیلم ونوم 3. وقتی از اندی سرکیس در مورد تاکسین و دیگر داستان‌هایی که منجر به ساخت فیلم سینمایی ونوم 3 می‌شود، پرسیدند او گفت:

«من فکر می‌کنم پتانسیل زیادی در دنیای ونوم برای سفرهای واقعا جالب وجود دارد، پیش از اینکه آن امر غیرقابل اجتناب اتفاق افتد.»

فیلم ونوم ۳ : اندی سرکیس

درنهایت، برخی احتمال می‌دهند که انتقال ادی و ونوم به MCU، به جای گیر افتادن در چندجهانی، می‌تواند با رویاروی آنها با کنال ارتباط داشته باشد. در کمیک‌ها می‌خوانیم که کنال، پادشاه سیاه‌پوش، با ارتشی از اژدهایان همزیست به زمین حمله می‌کند. و این می‌تواند داستانی برای ادی و همزیستش، ونوم، باشد.

بازیگران فیلم سینمایی ونوم ۳

از آنجایی که ساخت این فیلم هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و تریلر فیلم ونوم ۳ نیز منتشر نشده، دانستن اینکه چه بازیگرانی در آن حضور دارند بسیار دشوار است. تام هاردی در مصاحبه‌ای در سال 2018 اعلام کرده بود که قراردادی برای 3 فیلم ونوم را امضا کرده است. او در سپتامبر 2021 نیز بر این نکته تاکید کرد که “اگر فیلم ونوم 2 موفق باشد، فیلم سومی نیز در کار است”. بنابراین تنها بازیگری که از حضورش در فیلم سینمایی ونوم 3 مطمئن هستیم، تام هاردی است.

بازیگران فیلم سینمایی ونوم ۳

شاید زمان آن رسیده که ونوم به میشل ویلیامز (Michelle Williams) اجازه دهد در نقش ونوم مونث بدرخشد. این ستاره در فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید چیزی بیشتر از یک نقش کوتاه داشت. وی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که دوست دارد پیش رود و چیزهای بیشتری از ونوم مونث را کشف کند.

بازیگر دیگری که احتمال می‌رود در فیلم ونوم ۳ حضور داشته باشد، استیون گراهام (Stephen Graham) در نقش پاتریک مولیگان است. این کارآگاه یکی از بخش‌های غم‌انگیز فیلم ونوم 2 را برعهده داشت، و با این حال پایان فیلم خبر از نقشی بزرگتر برای او می‌داد. با توجه به چشمان آبی درخشان او در صحنه پایانی فیلم ونوم بگذارید کارنیج بیاید و احتمال حضور تاکسین در فیلم سینمایی ونوم سه، این بازیگر نیز شانس بسیاری برای حضور در فیلم جدید ونوم دارد.

همچنین بخوانید :

ونوم ۳ کی می آید

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین فیلم ابر قهرمانی جهان | دانلود 40 عنوان از محبوب ...
تیم پلازا14 آبان 1402 23:30
thumbnail
قوی ترین سلاح های مارول | 25 سلاح قدرتمند در دنیای ابرقهرمانی ...
پژمان گل کار مقدم23 مهر 1401 09:30
thumbnail
بهترین فیلم های ابرقهرمانی ۲۰۲۰ | برترین فیلم های ابرقهرمانی ...
نسترن امین زاده21 مهر 1401 21:30
thumbnail
معرفی بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 ؛ از لیگ عدالت ...
الهه بیات20 مهر 1401 14:30

به نظر میرسد حضور کارنیج وودی هارلسون (Woody Harrelson) و شریک نائومی هریس (Naomie Harris) به پایان رسیده است. مگر اینکه کارگردان روش جدیدی برای دور زدن بینندگان و بازگرداندن آنان به فیلم بلد باشد. با این حال بازیگران بسیاری می‌توانند در نقش همزیست‌هایی چون مانیاک و اسکریم بازی کنند. در این حین بزرگترین سوال طرفداران این است که خالق این همزیست‌ها، یعنی کنال، کجاست؟

درنهایت درخواست‌هایی برای بازگشت جو مانگانیلو (Joe Manganiello) در نقش فلش تامپسون از فیلم‌های مردعنکبوتی ریمی وجود دارد. نقش فلش در MCU با تونی ریولوری (Tony Revolori) است، اما از آنجایی که او برای این نقش بسیار جوان است، جو می‌تواند گزینه مناسبی برای این پیوند جنون‌آمیز دنیاها باشد.

لازم به ذکر است که با اعلام رسمی هنرپیشه‌های ونوم 3، این قسمت را آپدیت خواهیم کرد و شما را در جریان بازیگران این فیلم قرار خواهیم داد. در ادامه بیوگرافی تام هاردی، بازیگر اصلی فیلم سینمایی ونوم 3 را مرور می‌کنیم.

تام هاردی در نقش ونوم / ادی بروک

موضوع فیلم ونوم 3

تام هاردی بایگر انگلیسی متولد 15 سپتامبر 1977 برابر با 24 شهریور 1356 است. او تا کنون جوایز و افتخارات متعددی کسب کرده است که از میان آن‌ها می‌توانیم به نامزدی دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد، نامزدی دو جایزه بفتا و دریافت بفتای ستاره نوظهور (در سال 2011) اشاره کنیم.

اولین حضور او در سینما با فیلم Black Hawk Down به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) و محصول سال 2001 بود. او سپس در آثاری چون فیلم اکشن ورزشی Warrior محصول 2011، فیلم Tinker Tailor Soldier Spy محصول 2011، فیلم جنایی The Drop محصول 2014، فیلم درام ماجراجویی The Revenant محصول 2015، فیلم اکشن Mad Max: Fury Road محصول 2015، فیلم جنگی Dunkirk محصول 2017 و سریال Peaky Blinders نیز حضور پیدا کرد.

کارگردان فیلم ونوم ۳

پس از موفقیت فیلم ونوم دو، بسیاری از بینندگان و منتقدان انتظار داشتند در فیلم ونوم ۳ : اندی سرکیس را دوباره به عنوان کارگردان ببینند. اما آن‌طور که مشخص است، او از این پروژه کنار کشیده است و در فیلم ونوم ۳ : اندی سرکیس را به‌عنوان کارگردان نخواهیم دید. در عوض کلی مارسل که تهیه‌کننده و نویسنده فیلم ونوم 1 و 2 بود، قرار است کارگردانی سومین فیلم این فرنچایز را برعهده بگیرد. درباره کارگردانی فیلم ونوم ۳ : اندی سرکیس می‌گوید:

«من از کارگردانی فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید خیلی لذت بردم. تام هاردی دوست خیلی خوب من است و من واقعا به این فیلم افتخار می‌کردم و واقعا از انجام این پروژه لذت بردیم. اینکه برای مدت کوتاهی مسئول این فرنچایز بودم، عالی بود. من پروژه‌های زیادی دارم که آن موقع قرار بود رویشان کار کنم مانند «مزرعه حیوانات». قرار بود وارد مراحل تولید آن فیلم شویم اما به‌خاطر فیلم ونوم آن را به تعویق انداختیم. واقعا باید به پروژه‌هایی که مدت‌هاست درگیرشان هستم،‌ رسیدگی کنم. اما واقعا خوشحالم که کلی این کار را انجام می‌دهد. او به همراه تام کاملا به فیلم تسلط دارد. همکاری آن دو در یک تیم واقعا بی‌نظیر است. برای دیدن نتیجه کارشان بی‌اندازه هیجان‌زده هستم.»

ونوم ۳ مرد عنکبوتی
تام هاردی و کلی مارسل

اما حالا که می‌دانیم فیلم ونوم ۳ : اندی سرکیس را در جایگاه کارگردان خود ندارد، اجازه بدهید کمی با کارگردان این فیلم یعنی کلی مارسل آشنا شویم. او یک تهیه‌کننده، بازیگر و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی است که در فیلم Saving Mr. Banks محصول 2013 به‌عنوان یکی از نویسندگان فعالیت کرد. او همچنین نویسنده فیلمنامه Fifty Shades of Grey محصول 2015 بود. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، کلی مارسل در فیلم ونوم 2018 و ونوم: بگذارید کارنیج بیاید محصول 2021 نیز به‌عنوان نویسنده فیلمنامه و تهیه‌کننده حضور داشته است.

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا با آخرین اخبار ونوم 3 با شما بودیم؛ درباره زمان احتمالی اکران و داستان و بازیگران آن صحبت کردیم و مطلع شدیم در فیلم ونوم ۳ : اندی سرکیس را در جایگاه کارگردان نخواهیم دید. به محض اینکه اطلاعات جدیدی از فیلم منتشر شود، این صفحه و اطلاعات مربوط به داستان، بازیگران و عکس های ونوم۳ را آپدیت می‌کنیم. نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ به نظر شما داستان فیلم ونوم 3 چه می‌تواند باشد؟ آیا شما بازی تام هاردی را در نقش ادی بروک قبول دارید؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فیلم ونوم ۳ کی میاد؟

متاسفانه هنوز تاریخ اکران فیلم ونوم 3 اعلام نشده است. این فیلم در مراحل اولیه ساخت است و احتمالا در سال 2024 شاهد اکران آن باشیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران15 دیدگاه
avatar
اسمر
.
13 مهر 1402، 19:16
پاسخ
1
1
من عاشق شخصیت ونومم خیلی بامزس
avatar
.
01 مرداد 1402، 11:38
پاسخ
5
1
فیلمش دیگه خیلی مزخرف و تخیلی شده
avatar
.
01 مرداد 1402، 11:34
پاسخ
5
4
حتماً یک فیلم مزخرف دیگه مثل ونوم 1 و 2؟!!
avatar
سهیل
.
18 تیر 1402، 10:31
پاسخ
3
2
این اصلا ونوم ۳ نیس
avatar
پرهام
.
27 خرداد 1402، 17:13
پاسخ
6
2
عالی همچی فیلم عالی میباشد
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402