بهترین برنامه ها برای سلفی گرفتن ؛ معرفی 14 برنامه برای تصاویر سلفی

بهترین برنامه سلفی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا می‌خواهید بهترین برنامه سلفی را داشته باشید که به شما امکان دهد یک سلفی عالی برای اینستاگرام خود بگیرید؟ در مورد این برترین اپلیکیشن های عکاسی سلفی برای اندروید و iOS بیشتر بخوانید. شما می‌توانید برنامه دوربین تصاویر سلفی را به صورت رایگان دانلود کنید و عکس‌های شگفت انگیزی بگیرید.

وقتی نوبت به گرفتن یک سلفی عالی می‌رسد، فاکتورهای زیادی دخیل هستند. باید مطمئن شوید که دست ثابت، پس‌زمینه‌ای خنثی و نور مناسب دارید. ساعت طلایی یعنی درست بعد از طلوع و درست قبل از غروب آفتاب، ایده‌آل‌ترین حالت است. حتی با وجود همه این مؤلفه‌ها، کارهای دیگری وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که سلفی شما از بقیه متمایز است.

چه به دنبال دوربین کامل یا ابزاری برای روتوش عکس خود باشید، برنامه‌های زیر به شما کمک می‌کنند تا سلفی عالی بگیرید. با افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی و رشد گوشی های موبایل در زمینه دوربین بسیاری از افراد برای کسب درآمد و یا حضور پررنگ در دنیای مجازی جلوی دوربین آمده اند که در این خصوص قصد داریم شمارا در مورد برنامه فیلتر عکس سلفی همراهی کنیم. با استفاده از این مقاله میتوانید برنامه های خوبی که در این زمینه ویژگی های بالایی دارند را بشناسید. همچنین استفاده از این موارد در دنیای عادی برای تهیه تصویر نیز به شدت کارآمد است که میتوانید به لیستی از بهترین برنامه سلفی دسترسی داشته باشید که تمامی اپلیکیشن های معرفی شده با لینک دانلود همراه هستند که به صورت مستقیم میتوانید آنها را برای اندروید و ای او اس دریافت کنید.

شاید سخت باشد که عنوان بهترین برنامه ها برای تصاویر سلفی را بخواهیم به یک برنامه ربط دهیم زیرا امروزه گزینه های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که به نسبت ویژگی و امتیاز کاربران در دنیای مجازی این لیست تهیه و در اختیار شما قرار گرفته است. با وجود ویژگی های نامبرده میتوانید براساس نیاز خود به بهترین گزینه دسترسی داشته باشید که بعد انتخاب برنامه مربوط میتوانید آنرا مستقیما دریافت کنید پس پلازا همراه باشید.

در ادامه می‌خوانیم

بهترین برنامه فیلتر عکس سلفی

در میان معرفی بهترین برنامه سلفی بدنیست بدانید که مواردی موجود هستند که شاید نام آنها را برای اولین بار خواهید شنید. طبق بررسی های سایت پلازا تمامی برنامه هایی که در این زمینه ویژگی های بالایی را به کاربران ارائه میدهند تهیه و لیست شده اند که برای هریک از برنامه های موجود نقاط مثبت و منفی ذکر شده تا بتوانید با ضعف برنامه های زیر نیز آشنا شوید. اگر در لیست بهترین برنامه ها برای تصاویر سلفی برنامه ای که مدنظر شما بوده و در آن حضور نداشته است میتوانید نام برنامه را جهت قرار گیری در این مطلب برای ما ارسال کنید تا سایر کاربران نیز امکان استفاده از انرا نداشته باشند پس باما همراه باشید.

Facetune 2 برنامه فیلتر عکس سلفی

برترین اپلیکیشن عکاسی سلفی - Facetune 2

نکات مثبت:

  • رابط کاربری کاملا ساده
  • تعداد بسیاری از ابزارهای داخلی ویرایش سلفی
  • پشتیبانی مداوم از به روز رسانی

نکات منفی:

  • مجموعه کامل ویژگی‌ها تنها پس از خرید نسخه کامل در دسترس است
  • شبکه اجتماعی محدود

برنامه سلفی با کیفیت Facetune 2 یکی از برترین برنامه سلفی دخترانه است که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های خود را خیلی سریع ویرایش کنید. با این برنامه می‌توانید عیوب پوستی را در صورت وجود اصلاح کنید. این برنامه ابزارهای داخلی خوبی برای روتوش تصویر ارائه می‌دهد. بنابراین، شما قادر خواهید بود اصلاح پوست مشکل دار، سفید کردن دندان‌ها، روشن کردن چشم‌ها، آرایش و بسیاری موارد دیگر را انجام دهید. برنامه Facetune 2 همچنین ابزارهای حرفه ای برای تثبیت نور، از بین بردن سایه‌ها و تابش خیره کننده، تنظیم رنگ‌ها و اشباع ارائه می‌دهد.

در لیست بهترین برنامه عکس سلفی این گزینه  توانسته به رتبه اول دست پیدا کند که اگر نگاهی به ویژگی های برنامه داشته باشید متوجه آپدیت بودن آن در تمامی حالت ها خواهید شد که شرکت سازنده این برنامه مداوم در حال ارائه ویژگی های جدید بوده که میتوان این گزینه را یکی از بهترین ها دانست زیرا اگر در آینده سبک یا ویژگی جدیدی در این زمینه انتشار یابد مطمئن باشید که توسط شرکت سازنده نمونه آن در برنامه قرار خواهد گرت که این مورد در بسیاری از برنامه های مشابه وجود نداشته است اما این گزینه با تمامی آنها تفاوت داشته است.

علاوه بر این، با بهترین دوربین زیبایی سلفی می‌توانید ظاهر عکس ویرایش شده را با ظاهر اولیه آن مقایسه کنید. رابط کاربری برنامه ساده است. به طور مداوم به روز می‌شود و گزینه‌ها و عملکردهای جدیدی دریافت می‌کند. در میان عملکردهای جدید، می‌توانید پالت آرایش به روز شده، فیلترهای نئون چند رنگ و جلوه‌های منشوری را بیابید. بهترین برنامه سلفی عروسکی Facetune 2 کاملا رایگان است و احتمالاً بهترین برنامه ویرایشگر سلفی در مقایسه با سایرین است. با این حال، اگر می‌خواهید از تمام قابلیت‌ها استفاده کنید، باید نسخه کامل آن را خریداری کنید.

دانلود Facetune 2 برای اندروید | برای iOS

 

رتریکا برنامه فیلتر عکس سلفی

برنامه تصاویر سلفی - رتریکا

نکات مثبت:

  • فیلترهای فراوان
  • پشتیبانی از تصاویر ویدئویی و GIF
  • امکان برقراری ارتباط با دیگران

نکات منفی:

  • ذخیره تصاویر می‌تواند مشکل ساز باشد

برنامه Retrica از بهترین برنامه ها برای عکس گرفتن و یک شبکه اجتماعی است که بیش از صد فیلتر شگفت انگیز را ارائه می‌دهد. این برنامه از کلاژهای سلفی با عکس‌های مختلف گرفته شده از زوایای مختلف، ویدیوهای زنده و تصاویر GIF پشتیبانی می‌کند. در این برنامه شما قادر خواهید بود به عکس‌های خود حاشیه نویسی، زمان، متن و غیره اضافه کنید. همچنین می‌توانید با سایر کاربران ارتباط برقرار کرده و تصاویر آن‌ها را از طریق این برنامه سلفی باحال دنبال کنید. علاوه بر این، می‌توانید تصاویر خود را به فیس بوک، اینستاگرام و سایر رسانه‌‎های اجتماعی ارسال کنید و آن‌ها را از طریق پیام به اشتراک بگذارید.

وجود افکت و فیلتر های بسیار در این برنامه سبب شده است تا حضور خوبی در لیست برترین فیلتر دوربین سلفی داشته باشد که لازم است بدانید این برنامه از شبکه های اجتماعی بسیاری پشتیبانی میکند که این ویژگی سبب خواهد شد تا بعد از تهیه تصویر دلخواه امکان ارسال آن در شبکه های مختلف نظیر اینستاگرام را داشته باشید که در این خصوص امنیت و ویژگی های کمکی به طور کامل اثبات شده اند که مشکلی از این بابت نداشته باشید. باما در ادامه این مقاله همراه باشید.

دانلود رتریکا برای اندروید | برای iOS

 

اسنپ چت بهترین برنامه سلفی به همراه 3D-Bitmoji

دوربین تصاویر سلفی - اسنپ چت

نکات مثبت:

  • می‌توانید با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید
  • لنزهای سلفی و فیلترها هر روز به روز می‌شوند
  • امکان ایجاد 3D-Bitmoji
  • چت تصویری با حداکثر 16 نفر

نکات منفی:

  • وقفه‌های احتمالی در چت‌های تصویری
  • چند فیلتر محبوب حذف شده اند

اسنپ چت یک دوربین سلفی با فیلتر برای بهتر جلوه دادن عکس‌های سلفی است. این برنامه لنزها، فیلترها و بسیاری از عملکردهای جالب دیگر مانند 3D-Bitmoji را ارائه می‌دهد. وقتی سلفی می‌گیرید، می‌توانید متن و بیت موجی را به این برنامه سلفی با شکلک اضافه کنید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و پس از مدتی آن را حذف کنید تا فقط برای شخصی که برایش ارسال کرده‌اید قابل مشاهده باشد. با استفاده از این اپلیکیشن رایگان سلفی، می‌توانید به راحتی تمامی تصاویر خود را ذخیره کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در بهترین برنامه عکس گرفتن با فیلتر، یک چت وجود دارد که می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. یک چت ویدیویی در این برنامه سلفی عروسکی می‌تواند شامل 16 نفر باشد که فیلترها و لنزهای مختلف را به چهره خود اضافه می‌کنید.

اگر از کاربران ای او اس هستید نگران نباشید زیرا قصد داریم یکی از گزینه های خوب که در میان بهترین برنامه سلفی برای ایفون به جایگاه خوبی دست یافته است را برای شما معرفی نمائیم. پشتیبانی از لنز های نوین و جذاب سبب شده تا کاربران این برنامه امکان استفاده از این برنامه در مکان های مختلف را داشته باشند که در این زمینه میتوانید آنرا برای اندروید و ای او اس دریافت کنید. از دیگر ویژگی های برنامه میتوان به پشتیبانی آن از شبکه های اجتماعی اشاره داشت.

دانلود اسنپ چت برای اندروید | برای iOS

 

YouCam Perfect برنامه فیلتر عکس سلفی

برنامه سلفی با کیفیت - YouCam Perfect

نکات مثبت:

  • تعداد زیاد ابزارهای ویرایش تصویر
  • به روز رسانی مداوم
  • پشتیبانی از بسیاری از زبان‌ها

نکات منفی:

  • نسخه رایگان شامل تبلیغات است
  • کیفیت عکس‌ها بعد از ویرایش اندکی بدتر می‌شود

اگر هدف شما رسیدن به سلفی‌های ایده آل است، YouCam Perfect برای شما مناسب است. این یکی دیگر از بهترین برنامه سلفی برای ایفون است که می‌توانید هم تصاویر و هم فیلم‌ها را ویرایش کنید. با استفاده از این برنامه، می‎توانید فیلتر خودکار را نیز انجام دهید که هنگام گرفتن عکس‌های شما جلوه بهتری به آن‌ها می‌دهد. در YouCam Perfect می‌توانید عیوب پوست را از بین ببرید، با استفاده از فیلتر چشم، چشم‌ها را بزرگتر کنید و پف زیر چشم را از بین ببرید. این بهترین برنامه عکس گرفتن سلفی با شکلک، همه چیزهایی را که برای یک سلفی عالی نیاز دارید ارائه می‌دهد: فیلترها، برچسب‌ها، کلاژها، فونت‌ها، افکت‌های مختلف و غیره.

در لیست بهترین برنامه سلفی برای اندروید گزینه های خوبی برای معری وجود دارد که در این میان برنامه برنامه YouCam Perfect یکی از قدیمی ترین های این عرصه بوده است که در دو نسخه معمولی با ویژگی های محدود و نسخه اصلی با دسترسی کامل به تمامی ابزار ها عرضه شده است که شاید این مورد نظر شمارا برای دانلود آن منصرف کند اما با خیال آسوده میتوانید برنامه YouCam Perfect مود شده را از سطح اینترنت دریافت کنید که سایت های بسیاری آنرا ارائه داده اند.

دانلود YouCam Perfect برای اندروید | برای iOS

 

Perfect 365 برنامه فیلتر عکس سلفی

برترین برنامه سلفی دخترانه - Perfect 365

نکات مثبت:

  • امکان امتحان آرایش‌های مختلف
  • ویرایش دقیق عکس
  • تنظیمات و ابزار آرایش
  • آموزش تصویری و نکات آرایشی

نکات منفی:

  • صورت شما را به صورت خودکار لاغرتر می‌کند
  • اکثر تنظیمات آماده ظاهری عجیب به شما می‌دهد

این برنامه برتر زیباسازی عکس سلفی برای خانم‌ها است زیرا با استفاده از آن می‌توانند در عرض چند ثانیه آرایش روی عکس‌هایشان قرار دهند. 20 ابزار مختلف برای آرایش و زیبایی، تنظیمات پیش فرض و ظاهر مختلف را ارائه می‌دهد. با پالت رنگی باکیفیت آن، می‌توانید ترکیب رنگ‌های مختلف را امتحان کنید. این برنامه همچنین امکان تنظیم مو، لب و پوست را نیز می‌دهد.

اگر بدنبال یک برنامه برای گرفتن عکس شاخ هستید باما همراه باشید که قصد داریم گزینه خوبی را برای شما معری کنیم. پشتیبانی از افکت و فیلتر های بسیار در این ابزار سبب شده است تا به امتیاز بالایی در گوگل دست یابد که از دیگر ویژگی های آن میتوان به پشتیبانی از آرایش و ارائه ابزار های روتوش اشاره داشت که در این زمینه با ویژگی و تنظیمات بسیاری همراه خواهید بود که شاید ویژگی های برنامه در ابزار های مشابه کمتر دیده شده باشد.

برنامه سلفی کره ای Perfect365 دارای نکات آرایشی داخلی و آموزش‌های ویدیویی از هنرمندان محبوب است که با استفاده از آن‌ها می‎توانید ظاهرهای مختلف را روی صورت خود امتحان کنید. با عملکرد تشخیص چهره می‌توانید ظاهری طبیعی و آرایش دقیق داشته باشید. خوبی این برنامه این است که کاملا رایگان است. با این حال، به یاد داشته باشید که یک نسخه پولی با قیمت 1.99 دلار در ماه دارد. در آن می‌توانید از تمام ویژگی‌های برنامه سلفی فانتزی استفاده کنید، تبلیغات کمتری داشته باشید و از ظاهری که توسط آرایشگران حرفه‌ای ایجاد شده است، استفاده کنید.

دانلود Perfect 365 برای اندروید | برای iOS

 

AirBrush برنامه فیلتر عکس سلفی

بهترین دوربین زیبایی سلفی - AirBrush

نکات مثبت:

  • قابلیت‍های زیاد برای ویرایش عکس
  • فیلترها

نکات منفی:

  • مشکلات در خرید نسخه نامحدود
  • تعداد ویژگی‎های موجود در نسخه رایگان محدود است

اگر هدف شما رسیدن به سلفی‌های ایده آل است، Airbrush بهترین اپلیکیشن سلفی برای شماست. با استفاده از این اپلیکیشن، با از بین بردن لک، سفید کردن دندان‌ها، اصلاح رنگ پوست تنها با یک لمس، قطعا سلفی‌های بی نقصی خلق خواهید کرد. انتخاب این محصول به عنوان بهترین دوربین سلفی زیبا کننده کار سختی است زیرا به اندازه برنامه های فوق شاید از ویژگی های بالایی بهرهمند نباشد اما بدنیست بدانید که قابلیت های بسیار آن برای ویرایش عکس سبب شده تا کاربران بدنبال برنامه دیگر در این زمینه نباشند که میتوانید آنرا برای اندروید و ای او اس دریافت کنید.

با این حال، بزرگترین مزیت این است که شما می‌توانید هر ویژگی را به تنهایی تنظیم کنید، از جمله اصلاح کننده پوست، روشنایی چشم، تاری و بسیاری موارد دیگر. علاوه بر این، این برنامه سلفی با شکلک فیلترهای مختلف و زیادی را ارائه می‌دهد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید سلفی‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید Airbrush را به صورت رایگان دریافت کنید اما بسیاری از عملکردها در این نسخه در دسترس نیستند. برای استفاده از تمامی امکانات اپلیکیشن، باید نسخه کامل را با قیمت 6.99 دلار در ماه یا 28.99 دلار در سال خریداری کنید.

دانلود AirBrush برای اندروید | برای iOS

 

VSCO برنامه فیلتر عکس سلفی

بهترین برنامه سلفی عروسکی - VSCO

نکات مثبت:

  • تنظیمات بسیار زیاد
  • ابزارهای ساده برای ویرایش تصویر

نکات منفی:

  • پس از استفاده رایگان از عضویت VSCO به مدت یک هفته
  • پول برای استفاده بیشتر از آن به طور خودکار و بدون هیچ هشداری از کارت شما برداشت می‌شود.

حتی اگر VSCO هیچ ابزار زیبایی ارائه نمی‌دهد، یک نوع برنامه خوب برای گرفتن سلفی است. با توجه به ابزارهای عالی ویرایش تصویر و تنظیمات پیش فرض VSCO، هر نقطه ضعفی را که دارد جبران می‌کند. این برنامه عملکردهای زیاد و فیلترهای از پیش نصب شده را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای هر کاربر مناسب باشد و امکان تغییر نسبت‌ها، هایلایت‌ها، سایه‌ها و غیره را فراهم می‌کند. این برنامه برای شما بسیار مفید خواهد بود.

در این برنامه دوربین تصاویر سلفی می‌توانید تنظیمات ویرایش خود را از یک عکس کپی کنید و از آن‌ها برای عکس دیگری استفاده کنید. نسخه رایگان دارای ابزارهای استاندارد ویرایش عکس، از جمله کنتراست، اشباع و تنظیمات پیش فرض است. این برنامه را میتوان گزینه ای مناسب دانست که ویژگی های بالای آن میتواند شمارا از برنامه های مشابه بی نیاز کند. اگر بدنبال برنامه سلفی بگیر حرفه ای هستید در ادامه میتوانید به گزینه های بیشتری در این بخش دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

دانلود VSCO برای اندروید | برای iOS

 

Cymera بهترین برنامه ویرایشگر قوی سلفی | بهترین برنامه ها برای تصاویر سلفی

برنامه سلفی باحال - Cymera

نکات مثبت:

  • مجموعه ای از 7 لنز را ارائه می‌دهد
  • ابزارهای ویرایش عکس با کاربری آسان و سریع
  • فیلترهای با کیفیت بالا

نکات منفی:

  • به روز رسانی‌های مشکل ساز که منجر به خرابی برنامه می‌شود

اگر قصد دارید به برنامه ای مفید دسترسی داشته باشید که با استفاد از آن بتوانید تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید این برنامه گزینه خوبی برای شما خواهد بود که در لیست بهترین برنامه فیلتر چهره به جایگاه خوبی نیز دست یافته است. همانطور که در نکات مثبت این برنامه ذکر شده است سرع تبالا و وجود 7 لنز برای تهیه تصویری زیبا میتواند به شما در این زمینه کمک شایانی کند که پیشنهاد میشود جهت دستیابی به سایر ویژگی های این برنامه باما همراه باشید.

برنامه Cymera بهترین برنامه سلفی برای کسانی است که به دنبال ویرایشگر تصویر قوی و عملکرد زیباسازی دوربین هستند. این می‌تواند صورت شما را اصلاح کند. در این برنامه می‌توانید 130 فیلتر و افکت‌های مختلف را به سلفی‌های خود اضافه کنید، کلاژ بسازید و غیره. Cymera ویژگی‌های InstaFit، ابزارهای بسیار سریع و آسان برای ویرایش تصاویر را ارائه می‌دهد. با این حال، جالب ترین چیز در مورد این برنامه مجموعه 7 لنز دوربین آن است که شامل لنزهای جداگانه، یک لنز چشم ماهی، یک دوربین Lomo و غیره است. پس از پایان کار، می‌توانید عکس خود را با استفاده از برچسب‌های مختلف، جلوه‌های هنری، شبکه‌های کلاژ داخلی، پس‌زمینه‌های تار و غیره استایل دهید.

دانلود Cymera برای اندروید | برای iOS

 

SelfieCity بهترین برنامه ها برای تصاویر سلفی

دوربین سلفی با فیلتر - SelfieCity

نکات مثبت:

  • دوربین‌های Polaroid، Film Reel و Fisheye
  • بسیاری از فیلترهای مد روز
  • ویرایش تصویر

نکات منفی:

  • ذخیره خودکار وجود ندارد

برنامه فیلتر عکس سلفی SelfieCity یا همان شهر سلفی یکی از گسترده ترین برنامه های این حوزه بوده است که ویژگی های بسیاری را دارا است که اگر بخواهیم به اصلی ترین ویژگی های این برنامه اشاره داشته باشیم بدنیست بدانید که این برنامه از افکت و فیلتر های بسیاری پشتیبانی میکند که این مورد میتواند شمارا با زیبایی های بسیاری همراه کند. لازم به ذکر است بدانید که طبق بررسی های انجام گرفته روی برنامه SelfieCity نقاط ضعف بسیاری دیده نشده است که این مورد یک ویژگی بارز برای برنامه محسوب میشود.

هر شهری در نوع خود خاص است. این ایده SelfieCity است که ادعا می‌کند شخصیت شما یک شهر خاص را نشان می‌دهد. این چیزی است که این برنامه دوربین تصاویر سلفی را از سایر برنامه‌ها برای گرفتن سلفی متمایز می‌کند. هر شهر در این برنامه (به عنوان مثال، فورموسا، توکیو، پاریس، هنگ کنگ و نیویورک) مجموعه‌های خاصی از فیلترها را ارائه می‌دهد که جو و محیط اطراف آن را نشان می‌دهد. علاوه بر این، این برنامه یک نوردهی دوگانه، یک کلاژ سلفی که شامل 16 پرتره است، عملکردهای تصویربرداری، روتوش واقعی عکس، و ویژگی شبیه‌سازی تصاویر زنده اپل را ارائه می‌دهد. این برنامه دارای سه دوربین است. یک ویژگی هوشمند نیز وجود دارد که از تشخیص چهره استفاده می‌کند و رنگ پوست و بافت آن را اصلاح می‌کند.

دانلود SelfieCity برای اندروید | برای iOS

 

A Color Story: بهترین برنامه سلفی حرفه ای | بهترین برنامه ها برای تصاویر سلفی

بهترین برنامه ها برای عکس گرفتن - A Color Story

نکات مثبت:

  • 300 فیلتر ایجاد شده توسط عکاسان حرفه ای
  • 100 افکت متحرک
  • 20 ابزار حرفه ای ویرایش عکس

نکات منفی:

  • فیلترهای رایگان زیادی وجود ندارد

برنامه A Color Story یک برنامه نسبتاً غیرمعمول برای سلفی است. هنگام قرار دادن فیلترها (بیش از 300 مورد)، تمرکز اصلی بر تقویت رنگ‌های اصلی در تصویر شما است. به همین دلیل است که آن‌ها بسیار طبیعی و واقعی به نظر می‌رسند. با این حال در صورت تمایل می‌توانید از برخی وسایل برای تزیین آن‌ها استفاده کنید. همچنین، این برنامه دوربین تصاویر سلفی ممکن است به شما کمک کند تا از طریق عملکرد پیش نمایش شبکه، به یک فید زیبای اینستاگرام برسید.

اگر بخواهیم بهترین برنامه سلفی از نظر کاربران را برای شما معرفی کنیم باید بدانید که این ابزار یک گزینه خوب بوده است که امتیاز مناسبی را در گوگل پلی کسب نموده که از ویژگی های آن میتوان به پشتیبانی از افکت و فیلتر های بسیار اشاره داشت که سرعت بالایی را در ثبت تصاویر دارا بوده که نباید آنرا ساده از دست داد.

دانلود A Color Story برای اندروید | برای iOS

 

لنزیکال: بهترین برنامه سلفی برای افکت های مختلف

برنامه سلفی با شکلک - لنزیکال

نکات مثبت:

  • می‌توانید بسته‌هایی از فیلترهای اضافی خریداری کنید
  • رابط ایده آل برای دستگاه‌های iOS

نکات منفی:

  • ابزارهای اولیه ویرایش تصویر کافی نیست
  • عملکرد کند

اگر دوست دارید دوستان و فالوورهای خود را با افکت‌های عجیب غافلگیر کنید، لنزیکال بهترین اپلیکیشن سلفی برای انجام این کار است. با کمک آن عکس‌های خنده دار خلق خواهید کرد. در این برنامه دوربین تصاویر سلفی شما قادر خواهید بود خود را پیر جلوه دهید، ریش و سبیل اضافه کنید، موها را بردارید و غیره. پس از اتمام تغییرات، می‌توانید بلافاصله سلفی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود لنزیکال برای iOS

 

GoCam بهترین برنامه ها برای تصاویر سلفی

نکات مثبت:

  • عملکرد تشخیص ژست
  • ابزارهای عالی ویرایش عکس

نکات منفی:

  • برخی از اشکالات در ابزار متن

عملکرد اصلی این برترین اپلیکیشن عکاسی سلفی، تشخیص ژست است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های زیبایی بگیرید و نتایج را بدون نیاز به گرفتن گوشی برای بررسی آن‌ها ببینید.

دانلود gocam by crunchfish برای iOS

 

فابی بهترین برنامه ها برای تصاویر سلفی

بهترین برنامه عکس گرفتن با فیلتر - فابی

نکات مثبت:

  • 2 میلیارد سبک طراحی مختلف
  • پس زمینه‌های ویدیویی
  • عملکرد برطرف کننده تاری

نکات منفی:

  • مشکلات در راه اندازی

اگر فکر می‌کنید عکس‌های سلفی شما خسته کننده هستند، این برترین اپلیکیشن عکاسی سلفی برای شماست. با استفاده از برترین اپلیکیشن عکاسی سلفی می‌توانید انیمیشن‌های رنگارنگ (مانند گربه، دونات و غیره) را به پس زمینه کسل کننده خود اضافه کنید. برنامه Fabby می‌تواند به طور خودکار پس زمینه را با توجه به مکانی که در آن هستید انتخاب کند. علاوه بر این، می‌توانید با افزودن موسیقی پس‌زمینه‌ای که در گوشه سمت چپ بالا پیدا می‌کنید، سلفی خود را زیبا کنید.

دانلود Fabby برای اندروید | برای iOS

 

Camera +2: بهترین برنامه سلفی برای ادیت عکس

بهترین برنامه سلفی برای ایفون - Camera +2

نکات مثبت:

  • جعبه نور
  • ادغام کتابخانه عکس
  • ابزار کمک عکس برداری

نکات منفی:

  • فقط برای آیفون
  • عکاسی و ویرایش تصاویر با فرمت RAW می‌تواند مشکل ساز باشد
  • بدون نسخه رایگان

اگر از آیفون استفاده می‌کنید و می‌خواهید برترین اپلیکیشن عکاسی سلفی را پیدا کنید، باید Camera + 2 را امتحان کنید زیرا بهترین ویرایشگر سلفی برای آیفون است. با این برنامه دوربین تصاویر سلفی می‌توانید عکس‌های خیره کننده ای ایجاد کنید. این برنامه دوربین تصاویر سلفی عملکردهای بسیار خوبی را ارائه می‌دهد، از جمله فیلتر شفافیت برای روشن کردن عکس‌های تیره و فیلتر پرتره برای صاف کردن پوست و روشن تر کردن پس زمینه.

دانلود Camera +2 برای iOS

سخن پایانی

چه بخواهید به سادگی یک سلفی قدیمی را پست کنید، یا امیدوار باشید که بهترین زاویه صورت خود را با دوربین پیدا کنید، برترین اپلیکیشن های عکاسی سلفی شما را یک قدم به رسیدن به رویاهایتان نزدیک تر می‌کنند. مقاله ای با عنوان بهترین برنامه فیلتر عکس سلفی ؛ معرفی برترین اپلیکیشن های عکاسی سلفی در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این زمینه برنامه های خوبی معرفی شدند که به نسبت نیاز خود میتوانید از انها استفاده کنید. لازم به ذکر است بدانید که میتوانید نظر خود را در مورد برنامه های معرفی شده باما در میان بگذارید و یا اگر از برنامه دیگری استفاده میکنید که در این مقاله به آن اشاره نشده است میتوانید آنرا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
.
10 شهریور 1401، 22:57
پاسخ
0
0
بهترین برنامه عکس گرفتن با فیلتر به شما کمک میکنه عکس های هنری و با کیفیت عالی بگیرین. این برنامه برای افرادی که از پلتفرم هایی مثل اینستاگرام و واتساپ استفاده میکنن فوق العاده کاربردی و موثر هستش. سعی کنید خیلی سریع اون رو دانلود کنین.
avatar
.
27 مرداد 1401، 19:26
پاسخ
0
0
برای گرفتن یه سلفی خوب هم باید بتونیم بهترین زاویه رو پیدا کنیم هم اینکه نور خوبی وجود داشته باشه برنامه های عکس سلفی خیلی محبوب شدن و بیشتر برای عکس های اینستاگرام استفاده میشن مخصوصا دخترا خیلی ازین برنامه ها استفاده میکنن یکی از این اپ ها و بهترین برنامه عکس گرفتن با فیلتر که شما هم معرفی کردین Facetune عه که چون خیلی ساده طراحی شده و هم اینکه مرتب بروزرسانی میشه من خیلی پیشنهادش میکنم برنامه Camera +2 هم خیلی خوبه ولی خب متاسفانه نسخه رایگان نداره و فقط رو گوشی های آیفون اجرا میشه .
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402