فیلم ملاقات با جادوگر جمشید بهرامیان احتمالا به اکران نوروزی می‌رسد!

فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم ملاقات با جادوگر به کارگردانی جمشید بهرامیان یکی از گزینه‌های اکران نوروزی خواهد بود. این فیلم سینمایی شاد و کمدی به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان در سبک فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» ساخته شده است. فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر که در ابتدا قرار بود به اکران پاییزی برسد به دلیل فضای کمدی‌اش احتمالا در نوروز 1401 اکران می‌شود.

ساخت فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر با نام پیشین «ماساچوست» از سال 1398 آغاز شد. این فیلم به کارگردانی جمشید بهرامیان و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان پس از گذشت دو سال اکنون به مرحله اکران نزدیک می‌شود. ملاقات با جادوگر را باید اولین اثر بلند جمشید بهرامیان دانست. او قبل از این به عنوان منشی صحنه در آثار سینمایی حضور داشت. فیلم ملاقات با جادوگر توسط امیرمهدی ژوله که یکی از بازیگران اصلی این فیلم محسوب می‌شود، در ژانر کمدی نوشته شده است. در ادامه پلازا شما را با خلاصه داستان، بازیگران و تریلر فیلم ملاقات با جادوگر آشنا می‌کند. با ما همراه باشید.

در ادامه می‌خوانید

فیلم ملاقات با جادوگر جمشید بهرامیان در حال حاضر برای اکران نوروزی آماده می‌شود. به همین دلیل هنوز تیزر رسمی این فیلم سینمایی کمدی منتشر نشده است. به محض انتشار تیزر فیلم ملاقات با جادوگر می‌توانید آن را از همین مقاله مشاهده کنید.

آخرین اخبار در خصوص اکران فیلم ملاقات با جادوگر

فیلم ملاقات با جادوگر

فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر از سال 1398 پیش تولید خود را آغاز کرد. این فیلم به کارگردانی جمشید بهرامیان و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان یکی از گزینه‌های اکران نوروزی در نظر گرفته شده است. این فیلم سینمایی در ابتدا قرار بود برای اکران در فصل پاییز آماده شود. اما به گفته حمید اعتباریان تهیه‌کننده ملاقات با جادوگر تیتراژ فیلم که به صورت انیمیشنی طراحی شده، هنوز آماده نبود. همچنین اعتباریان در خصوص اکران در فصل پاییز نظر مساعدی نداشت. او در این مورد عنوان کرد:

فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر به کارگردانی جمشید بهرامیان از سوی شورای صنفی اکران برای فصل پاییز در نظر گرفته شد. واقعیت این است که علاوه‌بر آماده نبودن تیتراژ این فیلم، من خودم فصل پاییز را برای اکران ملاقات با جادوگر مناسب نمی‌دانم.

حمید اعتباریان در ادامه عنوان کرد فیلم ملاقات با جادوگر همچون فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» که خودش تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت، یک اثر کمدی و شاد است. به همین دلیل بهترین زمان برای اکران این فیلم سینمایی کمدی را نوروز 1401 دانست. او خاطر نشان کرد که هنوز درخواست اکران ملاقات با جادوگر برای نوروز 1401 را به شورای صنفی اکران نداده اما قصد این کار را دارد.

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

فیلم ملاقات با جادوگر جمشید بهرامیان که احتمالا به اکران نوروزی می‌رسد، در سبک فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» ساخته شده است. حمید اعتباریان که تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی سن پطرزبورگ را برعهده داشت در خصوص میزان فروش ملاقات با جادوگر اظهار امیدواری کرد. پس از اکران این فیلم در سینماها احتمالا با فاصله‌ای حدود 4 الی 6 ماه می‌توان منتظر انتشار آن از نمایش خانگی بود. بنابراین برای دانلود این فیلم سینمایی می‌توانید پس از انتشار آن از همین مقاله اقدام کنید.

داستان فیلم سینمایی ملاقات باجادوگر

حمید اعتباریان تهیه‌کننده ملاقات با جادوگر این فیلم سینمایی را یک کمدی باکلاس و با شخصیت دانست. او عنوان کرد موضوع اصلی فیلم در مورد کلاهبرداری و آقازاده‌ها است. همچنین اعتباریان در ادامه گفت: به دلیل نزدیکی موضوع فیلم ملاقات با جادوگر به وضعیت کنونی کشورمان و مشکلات موجود می‌توان آن را یکی از فیلم‌های سینمایی پرفروش و موفق معرفی کرد. ژانر کمدی این فیلم که به قلم امیرمهدی ژوله نوشته شده در بیان مشکلات کشورمان کمک کرده و باید گفت با یک فیلم سینمایی عیار بالا طرف هستید.

در خلاصه داستان ملاقات با جادوگر به نویسندگی امیرمهدی ژوله آورده‌اند که:

جناب سرهنگ برادری کن ما را بگیر، من از خجالتت در میام!

بازیگران فیلم ملاقات با جادوگر

ملاقات با جادوگر به کارگردانی جمشید بهرامیان یکی از فیلم‌های کم‌بازیگر سینمای کشورمان به‌شمار می‌آید. این فیلم به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان با بازیگران مطرحی همچون «امیرمهدی ژوله» «مانی حقیقی» «نسیم ادبی» «هستی مهدوی‌فر» «علیرضا خمسه» و «بهرام بهرامیان» جلوی دوربین رفته است. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران اصلی ملاقات با جادوگر خواهیم داشت.

امیرمهدی ژوله؛ بازیگر نقش بن لادن در فیلم ملاقات جادوگر

امیرمهدی ژوله - بازیگر نقش بن لادن در فیلم ملاقات جادوگر

«امیرمهدی ژوله» از بازیگران و فیلمنامه‌نویسان مطرح کشورمان است. او را پیشتر به عنوان نویسنده آثار کمدی مهران مدیری می‌شناختیم. اما در حال حاضر علاوه‌بر نویسنده یکی از بازیگران طراز اول کمدی سینما و تلویزیون به‌شمار می‌آید. امیرمهدی ژوله در فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر علاوه‌بر نویسندگی به عنوان بازیگر هم حضور دارد. او در این فیلم به کارگردانی جمشید بهرامیان با گریم «بن لادن» جلوی دوربین رفته است.

امیرمهدی ژوله در ابتدا به عنوان روزنامه‌نگار فعالیت می‌کرد و نویسنده مطبوعات بود. سپس با نوشتن مقاله سینمایی در روزنامه کم‌کم به نوشتن فیلمنامه در تلویزیون و سینما روی آورد. حضور او به عنوان استندآپ کمدین در برنامه خندوانه باعث شد تا استعدادش در بازیگر دیده شود. از آثار شناخته شده امیرمهدی ژوله به عنوان بازیگر در تلویزیون و سینما می‌توان به مرد هزار چهره (1387)، خوب بد جلف (1395)، دیوار به دیوار (1396)، گلشیفته (1396)، هزارپا (1396)، خوب بد جلف:رادیواکتیو (1399)، چوب خط (1399)، دراکولا (1400) اشاره کرد.

همچنین آثار مطرح او به عنوان نویسنده عبارتند از: پاورچین (1381)، نقطه‌چین (1382)، شب‌های برره (1384)، باغ مظفر (1385)، مرد هزار چهره (1387)، مرد دو هزار چهره (1388)، قهوه تلخ (1389)، ویلای من (1391)، در حاشیه (1394)، شیشلیک (1399)

مانی حقیقی؛ بازیگر ملاقات باجادوگر

مانی حقیقی - بازیگران فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر

«مانی حقیقی» بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان مشهور کشورمان است. او از سال 1381 فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم «آبادان» آغاز کرد. پس از آن به نویسندگی فیلم سینمایی «چهارشنبه سوری» ساخته اصغر فرهادی مشغول شد. حضور مانی حقیقی در فیلم سینمایی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی باعث شد تا به عنوان بازیگر شناخته شود.

از دیگر آثار مطرح او در سینما می‌توان به گارگران مشغول کارند (1384)، کنعان (1386)، ورود آقایان ممنوع (1389)، پذیرایی ساده (1390)، ملبورن (1392)، اژدها وارد می‌شود (1393)، پنجاه کیلو آلبالو (1393)، خوب بد جلف (1395)، مارموز (1396)، ما همه با هم هستیم (1397)، چشم و گوش بسته (1397) اشاره کرد.

نسیم ادبی؛ بازیگر فیلم ملاقات جادوگر

نسیم ادبی - بازیگران فیلم ملاقات با جادوگر

«نسیم ادبی» از بازیگران موفق تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان محسوب می‌شود. او فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد واحد تهران است. نسیم ادبی تا کنون نمایش‌های زیادی را در تئاتر اجرا رفته و توانسته برنده جایزه بهترین بازیگر از جشنواره تئاتر فجر بشود. از آثار شناخته شده او در تلویزیون می‌توان سریال حلقه سبز (1386)، چک برگشتی (1390)، ستاره حیات (1392)، عقیق (1396)، برادرجان (1398)، سرزده (1399)، شرم (1399) را نام برد. همچنین آثار سینمایی مطرح او عبارتند از: خوب بد جلف (1395)، زهرمار (1397)، بی‌وزنی (1397)، پسرکشی (1398) و مهمانخانه ماه نو (1398)

هستی مهدوی‌فر؛ بازیگر فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر

هستی مهدوی‌فر - بازیگران فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر

«هستی مهدوی‌فر» با نام اصلی مهدخت مهدوی‌فر از بازیگران جوان و تازه‌کار تلویزیون و سینمای کشورمان به‌شمار می‌آید. او فعالیت هنری خود را با سریال «جراحت» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال 1389 آغاز کرد. پس از آن به بازی در نقش‌های متفاوتی پرداخت.

از آثار شناخته شده او در تلویزیون می‌توان به سریال مادرانه (1392)، گذر از رنج‌ها (1393)، حانیه (1393) و سایه‌بان (1396) اشاره کرد. همچنین فیلم‌های سینمایی او عبارتند از: سوت پایان (1389)، پرستوهای عاشق (1389)، 50 کیلو آلبالو (1394)، کمدی انسانی (1395)، آذر (1395) و ماجرای نیمروز: رد خون (1397)

علیرضا خمسه؛ بازیگر ملاقات باجادوگر

علیرضا خمسه - بازیگران فیلم ملاقات با جادوگر

«علیرضا خمسه» بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان است که با نقش باباپنجعلی سریال «پایتخت» در یادها ماندگار شد. او تحصیلات آکادمیک خود را در زمینه یادگیری بازیگری در کشور فرانسه گذراند و پس از گذشت 2 سال به ایران بازگشت. اولین اثر سینمایی او فیلم خاطره‌انگیز «مرگ یزدگرد» در سال 1360 به کارگردانی بهرام بیضایی بود. اما مجموعه تلویزیونی «هوشیار و بیدار» در سال 1367 باعث شهرتش در بین مخاطبین شد.

از دیگر آثار مطرح علیرضا خمسه در تلویزیون باید؛ افسانه سلطان و شبان (1362)، هوشی و موشی (1363)، ب مثل بهار (1375)، هتل پیاده‌رو (1378)، دارا و ندار (1389)، مهمانان ویژه (1390)، عصر پاییزی (1391)، میکائیل (1394)، زمین گرم (1399) را نام برد. همچنین برخی از آثار مشهور سینمایی این بازیگر پیشکسوت کشورمان عبارتند از: بوی خوش زندگی (1373)، ماه پیشونی (1374)، فرش قرمز (1389)، جنجال در عروسی (1393)، شهر گربه‌ها (1399)

بهرام بهرامیان؛ بازیگر افتخاری ملاقات جادوگر

بهرام بهرامیان - بازیگران فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر

«بهرام بهرامیان» کارگردان و فیلمنامه‌نویس مطرح کشورمان است. او به صورت افتخاری در بخشی از فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر بازی خواهد کرد. از سریال‌های شناخته شده او در تلویزیون در مقام کارگردان می‌توان به مشق عشق (1381)، ساعت شنی (1386)، سه در چهار (1387)، سقوط یک فرشته (1390)، جاده قدیم (1394) و از یادها رفته (1398) اشاره کرد. همچنین فیلم سینمایی آل (1388)، پریناز (1389) و آینه شمعدون محصول سال 1391 از آثار بهرام بهرامیان به‌شمار می‌آیند.

سایر بازیگران این فیلم سینمایی کمدی عبارتند از:

  • سپیده مرادپور
  • امیرحسین شریعتمداری
  • ستاره پروین

عوامل فیلم ملاقات با جادوگر

ملاقات با جادوگر از دسته فیلم‌های سینمایی است که در روزهای کرونایی فیلمبرداری شد. تلاش و کوشش عوامل پشت صحنه همچون بازیگران این فیلم سینمایی قابل تقدیر است. در ادامه با عوامل پشت صحنه ملاقات با جادوگر آشنا می‌شوید.

  • کارگردان: جمشید بهرامیان
  • تهیه‌کننده: حمید اعتباریان
  • نویسنده: امیرمهدی ژوله
  • مجری طرح و مدیر تولید: حسن مصطفوی
  • مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت
  • مدیر صدابرداری: نظام کیایی
  • تدوین: بهرام دهقانی
  • طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی
  • طراح چهره‌پردازی: علی بهرامی‌فر
  • برنامه‌ریز و سرپرست گروه کارگردانی: رضا سخایی
  • دستیار اول کارگردان: سعید آهنج
  • منشی صحنه: آتوسا شاه‌سیاه
  • دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی
  • مدیر تدارکات: مجید لعل‌سنجیان
  • سرمایه‌گذاران: سیدجواد حسینی/حمید اعتباریان

سخن پایانی

فیلم ملاقات با جادوگر به کارگردانی جمشید بهرامیان یکی از گزینه‌های اکران نوروزی است. پیش تولید این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان از سال 98 آغاز شد. و امیرمهدی ژوله نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشت. فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر یک کمدی شاد است که حمید اعتباریان آن را همچون فیلم «سن‌پطرزبورگ» به تهیه‌کنندگی خودش، پرفروش دانست. ما در این مقاله شما را با خلاصه داستان، بازیگران و تاریخ اکران ملاقات با جادوگر آشنا کردیم. همچنین می‌توانید تیزر رسمی این فیلم سینمایی را پس از انتشار از همین مقاله مشاهده کنید. به‌نظر شما ملاقات با جادوگر جمشید بهرامیان موفق خواهد بود؟ نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌های پلازا با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402