بهترین پاور بانک های فست شارژ موجود در بازار | شارژرهای همراه شارژ سریع

پاور بانک فست شارژ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا تا به حال به خرید یک پاور بانک فست شارژ فکر کرده اید؟ شارژرهای همراه فست شارژ می‌توانند دستگاه‌های شما را در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به برق شارژ کنند. در ادامه با بهترین پاور بانک های شارژ سریع همراه ما باشید.

فاکتور مهمی که باید در خرید پاور بانک در نظر بگیرید این است که یک پاوربانک چقدر سریع می‌تواند دستگاه شما را شارژ کند. خروجی باتری بر حسب ولتاژ و آمپر اندازه گیری می‌شود. آمپر (یا جریان) مقدار برقی است که از باتری به دستگاه متصل می‌شود، در حالی که ولتاژ مقدار انرژی پتانسیل است. ضرب ولت در آمپر به شما مقدار وات را می‌دهد، یعنی اندازه گیری توان کل. برای اینکه یک دستگاه سریعتر شارژ شود (با افزایش کل وات)، اکثر سازندگان یا ولتاژ را تغییر می‌دهند (متداول تر) یا آمپراژ را افزایش می‌دهند.

در ادامه می‌خوانید

بهترین شارژرهای همراه فست شارژ

دو استاندارد اصلی شارژ سریع که احتمالاً با آن‌ها روبرو خواهید شد، USB Power Delivery و Quick Charge کوالکام هستند. Power Delivery (PD) یک پروتکل جدیدتر است که در آن دو دستگاه سازگار سریعترین گزینه شارژ موجود را انتخاب می‌کنند. همچنین به جریان برق در هر دو طرف اجازه می‌دهد. از طرف دیگر شارژ سریع با افزایش ولتاژ به جای آمپر کار می‌کند. این استاندارد به شما امکان می‌دهد تلفن‌های پشتیبانی شده را در 30 دقیقه تا 50 درصد ظرفیت شارژ کنید، که مخصوصاً در مواقعی که نیاز به برق دارید، بسیار مفید است.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، در اینجا برخی از بهترین پاوربانک های فست شارژ ارزان وجود دارد. بنابراین بهترین گزینه پاور بانک های شارژ سریع را انتخاب کنید که متناسب با بودجه و نیازهای شما باشد.

 

Anker PowerCore Fusion

شارژرهای همراه فست شارژ - Anker PowerCore Fusion

اگر به دنبال به حداقل رساندن خاموشی دستگاه‌های خود در اطراف خانه هستید، Anker PowerCore Fusion 5000  گزینه خوبی است. این آداپتور کوچک هم به عنوان یک آداپتور شارژ چند دستگاه و هم به عنوان یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی کار می‌کند. با دو پورت USB-A و یک اسلات micro USB می‌توانید به راحتی سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. و از آنجایی که PowerCore Fusion 5000 از شارژ گذرا پشتیبانی می‌کند، می‌توانید آن را در پایان روز به شارژ وصل کنید، دستگاه‌های خود را متصل کنید و برای صبح با یک باتری کاملاً شارژ بیدار شوید.

 

Belkin Boost Up Charge Power Bank 5K + Series Stand Play

پاور بانک های شارژ سریع - Belkin Boost Up Charge Power Bank 5K + Series Stand Play

جدیدترین Boost Up Power Bank Belkin یک انتخاب قوی برای گیمرهای گوشی‌های هوشمند است. این دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارای یک پایه داخلی گوشی هوشمند است که گوشی شما را در حالت عمودی یا افقی در حین شارژ نگه می‌دارد. اگر فقط به دنبال شارژ سریع دستگاه خود هستید، پورت‌های شارژ USB-A و USB-C در کنار پاوربانک، دارای گزینه شارژ سریع هستند.

پاور بانک فست شارژ Belkin Boost Up Charge Power Bank 10K با اتصال لایتنینگ

بهترین پاوربانک های فست شارژ ارزان - پاور بانک فست شارژ Belkin Boost Up Charge Power Bank 10K با اتصال لایتنینگ

به یک پاور بانک شیک اما توانا برای آیفون یا آیپد خود نیاز دارید؟ پاور بانک Belkin Boost Up 10K دارای یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 70 ساعت به باتری آیفون شما یا تقریبا 20 ساعت به iPad شما اضافه کند. دو پورت USB-A 12 وات و 5 وات به اندازه کافی قدرتمند هستند تا دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. یک پورت لایتنینگ اضافی هم به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از شارژر یا داک آیفون معمولی خود، پاوربانک را به سرعت شارژ کنید. مانند اکثر محصولات بلکین، پاور بانک بوست آپ شارژ 10K دارای گارانتی دو ساله است که نه تنها شارژر، بلکه هر دستگاهی را که در اثر شارژ الکتریکی آسیب می‌بیند، پوشش می‌دهد.

پاوربانک Mipow Miffy 20W

پاوربانک فست شارژ 20000 - پاوربانک Mipow Miffy 20W

پاوربانک Miffy 20 MiPow به سرعت به یکی از لوازم جانبی مورد علاقه ما در سفر تبدیل شده است. این شارژر دارای ساختار شیشه ای است، اما به اندازه کافی کوچک و بادوام است که می‌تواند داخل کیف دستی شما قرار بگیرد. این شارژر دارای یک پورت USB-C با PD برای شارژ سریع 20 واتی است. همچنین دو درگاه USB-A وجود دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.

شارژر قابل حمل Nimble Champ Lite

بهترین پاوربانک شارژ سریع شیائومی - شارژر قابل حمل Nimble Champ Lite

به دنبال یک پاوربانک کوچک و سازگار با محیط زیست هستید که بتواند به سرعت گوشی شما را شارژ کند؟ اگر چنین است، شارژر قابل حمل Nimble Champ Lite با مشخصات شما تطابق کامل دارد. این پاوربانک، از بهترین پاور بانک های شارژ سریع همراه سرعت بالا است که از مواد پلاستیکی بازیافتی استفاده می‌کند و در بسته بندی‌های بدون پلاستیک حمل می‌شود. برترین شارژر همراه فست شارژ قیمت مناسب دارای قدرت کافی برای شارژ کامل بیشتر باتری‌های گوشی‌های هوشمند است و مقداری اضافی برای آن باقی می‌ماند.  Champ Lite همچنین دارای یک درگاه USB-C برای شارژ سریع 15 واتی، به علاوه یک درگاه USB-A برای شارژ مجدد پاور بانک یا شارژ همزمان دستگاه دوم است. این به اندازه کافی کوچک است که در کیف یا کوله پشتی شما قرار می‌گیرد و دارای کابل USB-A-to-USB-C است.

 

Tumi X Mophie Powerstation Plus 10K

بهترین پاوربانک های فست شارژ بازار - Tumi X Mophie Powerstation Plus 10K

برند Tumi بیشتر به خاطر چمدان‌های سطح بالای خود شناخته می‌شود، اما این شرکت خط پیچیده ای از لوازم جانبی فنی را نیز ارائه می‌دهد.Tumi X Mophie Powerstation Plus 10K یک پاوربانک بادوام با روکش چرمی انعطاف پذیر و قدرت فراوان است. این پاوربانک دارای یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی است که به راحتی می‌تواند باتری خالی شده گوشی هوشمند را حداقل چند بار شارژ کند. یک پورت USB-A در کنار بسته باتری و همچنین یک پورت micro USB برای شارژ مجدد باتری وجود دارد. این دستگاه دارای کابل شارژ USB-A-to-micro USB، همراه با کانکتور لایتنینگ برای آیفون است.

 

پاور بانک فست شارژ شیائومی مدل PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک شیائومی مدل PB200LZM با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت یکی از بهترین مدل‌های پاور بانک فست شارژ است که می‌توانید از فروشگاه پلازا تهیه کنید. بهترین پاوربانک شارژ سریع شیائومی دارای دو ورودی میکرو یو اس بی و یو اس بی تایپ سی است. شارژ سریع این پاور بانک برای شما بسیار کاربردی است و شما را در خانه یا بیرون از خانه یاری می‌کند. این پاوربانک دارای دو خروجی است که می‌توانید با آن دو دستگاه را شارژ کنید.

همچنین بخوانید :

پاوربانک شیائومی مدل PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتXiaomi PB200LZM 20000mAh Power Bank

شدت جریان خروجی1.5 آمپر,2.0 آمپر,2.4 آمپر,3.6 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد
تعداد درگاه خروجی2 عدد,USB

 

پاور بانک هویت مدل HV-PB013X ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک هویت مدل HV-PB013X ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، از بهترین شارژرهای همراه فست شارژ، توانایی شارژ دو دستگاه همزمان را به صورت فست شارژ دارد. این دستگاه نیز از جنس فلز ساخته شده است که آن را گران قیمت نشان می‌دهد و از بهترین پاوربانک های فست شارژ بازار محسوب می‌شود‌. این پاور بانک هم با استفاده از کابل میکرو یو اس بی و هم با کابل لایتنینگ شارژ می‌شود. همچنین دو درگاه یو اس بی خروجی نیز روی آن موجود است.

پاوربانک هویت مدل HV-PB013X ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هویت مدل HV-PB013X ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتHavit HV-PB013X 10000mAh Power Bank

وزن257 گرم
شدت جریان خروجی1.0 آمپر,2.4 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

 

پاور بانک فست شارژ انرجایزر مدل UE10005 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک انرجایزر مدل UE10005 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، از بهترین پاور بانک های شارژ سریع، یک پاور بانک کوچک و جیبی است که وزنی معادل 246 گرم دارد. طراحی این پاوربانک بسیار شیک است و خریداران زیادی را به خود جذب خواهد کرد. ایک دستگاه فقط یک پورت دارد اما نکته مثبت آن فست شارژ بودن آن است. شما می‌توانید به سرعت دستگاه‌های خود مثل گوشی یا تبلت را شارژ کنید.

پاوربانک انرجایزر مدل UE10005 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE10005 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتEnergizer UE10005 10000mAh Power Bank

وزن246 گرم
قابلیت شارژ سریعدارد
تعداد درگاه خروجی1 عدد,USB

 

پاور بانک فست شارژ یونیوو مدل UN20 Pro ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک یونیوو مدل UN20 Pro با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت، از شارژرهای همراه فست شارژ، از جنس پلاستیک مات ساخته شده است و ظاهر ساده و شیکی دارد. این دستگاه نسبتا بزرگ محسوب می‌شود اما وزن آن با توجه به ظرفیتی که دارد، چندان اذیت کننده نیست. این دستگاه دو ورودی میکرو یو اس بی و یو اس بی تایپ سی دارد که با استفاده از این دو کابل می‌توانید پاوربانک فست شارژ 20000 را شارژ کنید. همچنین دو خروجی یو اس بی از نوع فست شارژ دارد که هر کاربری را عاشق خود می‌کند.

پاوربانک یونیوو مدل UN20 Pro ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک یونیوو مدل UN20 Pro ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتUnivo UN20 Pro 20000mAh Power Bank

وزن415 گرم
شدت جریان خروجی1.0 آمپر,2.1 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

 

پاور بانک فست شارژ یونیوو مدل UN10 Pro ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک یونیوو مدل UN10 Pro با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت یکی از بهترین پاور بانک های بازار است که بسیار کوچک است و به راحتی حمل می‌شود. وزن آن نیز کم است و برای جابجا کردن، سختی زیادی را متحمل نمی‌شوید. این پاور بانک دارای یک نمایشگر ال ای دی است که درصد شارژ باقیمانده پاور بانک را به شما نشان می‌دهد. این دستگاه دو ورودی و دو خروجی دارد که برای استفاده هر کاربری مناسب است.

پاوربانک یونیوو مدل UN10 Pro ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک یونیوو مدل UN10 Pro ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتUnivo UN10 Pro 10000mAh Power Bank

وزن198 گرم
شدت جریان خروجی1.0 آمپر,2.1 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

 

سوالات متداول

چطور بهفمم پاوربانک قابلیت شارژ سریع دارد؟

این مورد در مشخصات پاور بانک ذکر می‌شود.

بهترین پاوربانک فست شارژ 20000 کدام است؟

OMNITEX 20k tlwp 20000 mAh Li-ion Power Bank

 

سخن پایانی

به صورت کلی برای استفاده از قابلیت فست شارژ، باید از سازگاری دستگاه، کابل و شارژرهای همراه فست شارژ خود مطمئن شوید. بعد از این کار، برای خرید یکی از بهترین پاور بانک های فست شارژ با استفاده از راهنمای این مقاله، اقدام کنید. نظرات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402