معرفی فیلم The Worst Person in the World ؛ داستان، بازیگران و نمرات

نقد و بررسی فیلم بدترین فرد در جهان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Worst Person in the World اثری درام کمدی و محصول نروژ است که داستان زن جوانی را روایت می‌کند. با معرفی و بررسی فیلم بدترین فرد در جهان همراه ما باشید.

فیلم The Worst Person in the World یک اثر درام کمدی و عاشقانه محصول سال 2021 و به کارگردانی یواخیم تری‌یر (Joachim Trier) است. این فیلم بعد از فیلم‌های Reprise محصول سال 2006 و Oslo, 31 August محصول سال 2011، سومین قسمت از سه گانه Oslo از این فیلمساز است. فیلم بدترین فرد در جهان برای اولین بار در جشنواره فیلم کن سال 2021 به نمایش درآمد و رنیت رینسو (Renate Reinsve) برای بازی در آن جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت.

فیلم 2021 The Worst Person in the World به عنوان نماینده نروژ به اسکار 2022 برای رقابت در بخش بهترین فیلم بین‌المللی فرستاده شده و وارد شورتلیست دسامبر این مراسم شده است. با معرفی و نقد و بررسی فیلم بدترین فرد در جهان همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود فیلم بدترین فرد جهان

برای دانلود فیلم The Worst Person in the World 2021 می‌توانید از لینک‌هایی که در این قسمت برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

داستان فیلم The Worst Person in the World

فیلم بدترین فرد در جهان در 14 فصل روایت می‌شود: یک مقدمه، 12 فصل و یک بخش پایانی. داستان درباره دختری به نام یولی است که در شهر اسلو، پایتخت کشور نروژ در رشته پزشکی تحصیل می‌کند. او سپس تصمیم می‌گیرد وارد رشته روانشناسی شود و بعد از اینکه با عکسی در گوشی‌اش مواجه می‌گردد، به عکاسی روی می‌آورد. یولی با پسری به نام آکسل ویلمن آشنا می‌شود؛ یک نویسنده رمان‌های مصور که 15 سال از خودش بزرگ‌تر است. علیرغم این فاصله سنی، آنها خیلی زود به یکدیگر نزدیک می‌شوند و…

فیلم 2021 the worst person in the world

بازیگران فیلم The Worst Person in the World

در ادامه می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از دو بازیگر اصلی فیلم بدترین فرد در جهان بخوانید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

رنیت رینسو در نقش یولی

بازیگران فیلم The Worst Person in the World - رنیت رینسو در نقش یولی

رنیت رینسو بازیگر نروژی متولد 24 نوامبر 1987 برابر با 3 آذر 1366 است. او با بازی در فیلم درام Oslo, August 31st محصول سال 2011 وارد سینما شد و سپس با بازی در فیلم The Worst Person in the World بیشتر مورد توجه همگان قرار گرفت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن را نیز گرفت.

از دیگر آثار این هنرپیشه می‌توانیم به فیلم درام The Orheim Company محصول سال 2012، فیلم Villmark 2 محصول سال 2015، فیلم Welcome to Norway محصول سال 2016، فیلم Føniks محصول سال 2018، سیتکام Nesten voksen، سریال Roeng و سیتکام Hvite gutter اشاره کنیم.

آندرس دانیلسن لی در نقش آکسل

بازیگران فیلم بدترین فرد در جهان - آندرس دانیلسن لی در نقش آکسل

آندرس دانیلسن لی (Anders Danielsen Lie) بازیگر، موسیقیدان و پزشک نروژی متولد 1 ژانویه 1979 برابر با 11 دی 1357 است. وی در 11 سالگی با فیلم درام Herman محصول سال 1990 وارد سینما شد. وی بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون فیلم Reprise محصول سال 2006، فیلم درام Oslo, 31 August محصول سال 2011 و فیلم جنایی 22 July محصول سال 2018 شناخته می‌شود.

دانیلسن تا کنون نقش‌های گوناگونی بازی کرده که در هر کدام از آنها به زبان‌های متفاوتی چون نروژی، انگلیسی و فرانسوی به ایفای نقش پرداخته است. وی در سال 2011 آلبوم This Is Autism را منتشر کرد که آهنگسازی، اجرا و تهیه کنندگی‌اش را خودش بر عهده داشت. در سال 2021 او در فیلم مهم Bergman Island و فیلم بدترین فرد در جهان بازی کرد که هر دو برای رقابت در بخش اصلی جشنواره فیلم کن انتخاب شده بودند.

دیگر بازیگران فیلم بدترین فرد در جهان عبارتند از:

  • ماریا گارزیا دی میو (Maria Grazia Di Meo) در نقش سانیوا
  • هربرت نوردروم (Herbert Nordrum) در نقش ایویند
  • هانس اولاو برنر (Hans Olav Brenner) در نقش اول مگنوس
  • ربکا جینگ (Rebekka Jynge) در نقش مارته رفستاد
  • هلن بیورنبی (Helene Bjørneby) در نقش کارین
  • دنیز کایا (Deniz Kaya) در نقش ادیل
  • سوفیا شاندی بلاچ (Sofia Schandy Bloch) در نقش ناتالی
  • ویدار ساندم (Vidar Sandem) در نقش پر هارالد
  • تئا استابل (Thea Stabell) در نقش اسی
  • ساوانا ماری شی (Savannah Marie Schei) در نقش ایو
  • کارلا نیتبرگ آسپلین (Karla Nitteberg Aspelin) در نقش آنا
  • لس گرتلند (Lasse Gretland) در نقش کریستوفر

نمرات فیلم بدترین فرد در جهان

فیلم The Worst Person in the World با استقبال خیلی خوب منتقدان و مخاطبان مواجه شده است. امتیاز این فیلم در IMDb تا کنون به 8.1 از 10 رسیده است و 84 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از طرف دیگر در راتن تومیتوز بر اساس 63 مطلبی که در نقد فیلم بدترین فرد در جهان نوشته شده‌اند، 100 درصد نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند و در نهایت میانگین امتیاز 8.30 از 10 را گرفته است. در متاکریتیک نیز تا کنون 17 نقد مثبت و میانگین امتیاز 88 از 100 برای فیلم بدترین فرد در جهان ثبت شده است. در ادامه مروری بر نمرات این فیلم خواهیم داشت.

The Globe and Mail / چندلر لواک: 100

تری‌یر دیالوگ‌های شگفت انگیزی می‌نویسد و می‌تواند درامی رقت انگیز از یک جدایی در قرن بیست و یکم را به صورتی منحصر به فرد به تصویر بکشد.

The Guardian / پیتر برادشاو: 100

تری‌یر یکی از سخت‌ترین ژانرها، یعنی درام عاشقانه را قابل درک کرده و آن را با سبکی نیرنگ آمیز (بلوغ) ترکیب کرده تا چیزی خیلی شیرین و اغواگر بسازد.

The Telegraph / رابی کولین: 100

تمرکز فیلم شاید فشرده و محدود باشد، فقط چند سال شکل دهنده و درهم، اما خیلی بیشتر از این‌ها را شامل می‌شود و در بر می‌گیرد.

نمرات فیلم بدترین فرد در جهان

The Film Stage / اد فرانکل: 91

شروع کمدی و شگفت انگیز فیلم The Worst Person in the World به موضوعاتی عمیق‌تر راه می‌دهد؛ یک مشاهده حیرت انگیز، تند، عاشقانه، برانگیزنده و دیدی کنایی از فرهنگ قرن بیست و یکمی و سرعت زندگی.

Variety / گای لاج: 90

در به تصویر کشیدن شخصیت یولی، شخصیتی که هم سست و هم مبهم است و به واسطه همه چیزهایی که اطرافش هستند شکل می‌گیرد و در مقابل تاثیرگذاری به طور واضح مقاوم است، رنیت رینسو کار سختی پیش رو داشته و با سیالیت و ظرافتی چشمگیر از پس آن برآمده است.

LarsenOnFilm / جاش لارسن: 88

رینسو به کاراکتر یولی هم وجهه‌ای سخت و مرکزیتی ملایم بخشیده که در نتیجه آن ما حتی در زمان‌هایی که با تصمیماتش موافق نیستیم، برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

The Playlist / لانا مورای: 83

فیلم بدترین فرد در جهان جزئیاتی از هیجانات و ترس‌های 30 ساله شدن را در بستری از جزئیات بی اهمیت و دنیوی به تصویر می‌کشد. پنجمین فیلم یواخیم تری‌یر، فیلمساز نروژی، یک لذت خالص است. در عین حال هم خنده دار و هم ناراحت کننده است و احتمالا بعد از فیلم Oslo, August 31st، بهترین فیلم این کارگردان است.

Paste Magazine / برایانا زیگلر: 80

فیلم The Worst Person in the World از یواخیم تری‌یر به اندازه قهرمان کنجکاوی برانگیز زنش بی سرانجام است، اما پرتره‌ای نیروبخش و شدیدا مهربان است که نشان می‌دهد مسیر هم به اندازه‌ی (اگر نه بیشتر) مقصد حیاتی و مهم است.

The Hollywood Reporter / جوردن مینتزر: 80

بیشتر از همیشه ‌تری‌یر نشان می‌دهد که چقدر خوب می‌تواند بدون اینکه نیروی روایت از دست برود، لحن‌ها و کش و قوس‌های احساسی را تغییر دهد.

Screen Daily / وندی اید: 80

یک پرتره آشفته و غیر قابل پیشبینی از زنی آشفته و غیر قابل پیشبینی. فیلم بدترین فرد در جهان اثری پرشور و به طور هیجان انگیزی بی پروا از یواخیم تری‌یر است.

The Wrap / جیسون سولومونز: 80

فیلم The Worst Person in the World اثری است که موجب لذت‌های مختلف می‌شود و بستر خوبی را برای هنرنمایی بازیگرانش فراهم می‌کند.

CineVue / جان بلیسدیل: 80

اگرچه فیلم بدترین فرد در جهان با 12 فصل و یک مقدمه و یک بخش پایانی سعی دارد یک جدایی طعنه آمیز را به تصویر بکشد، در نهایت نمی‌تواند آن شفقت و عاطفه خالص را کنار بگذارد، درست همانگونه که هیچ راه حل مبتذل و پیش پا افتاده‌ای ارائه نمی‌کند.

The Canberra Times (Australia) / جین فریبری: 4 از 5

یک روایت پاره پاره که مرکزیت آن را هنرنمایی خوب بازیگر زن اصلی‌اش شکل داده است. فیلم The Worst Person in the World با ظرافت تمام روی زندگی شخصی از قرن بیست و یکم تمرکز دارد که در مورد آینده خودش دچار دودلی و شک شده است.

تریلر فیلم بدترین فرد جهان

From the Front Row / متیو لوکاس: 4 از 4

احتمالا یکی از بازنمایی‌های ماندگار از اضطراب‌ها و ملال‌های آدم‌های قرن بیست و یکم که تا کنون به تصویر کشیده شده است.

Nobody’s Reading This But Me / اندی پاویر: 4 از 5

در فیلم بدترین فرد در جهان عشق و فقدان بنیان‌های سفری با سرعت بالا در خودشناسی هستند.

Film Mafia / سی جی جانسون: 3.5 از 5

در فیلم The Worst Person in the World شاهد هنرنمایی‌ای از رنیت رینسو هستیم که در سطح جهانی قابل بحث است.

Critic’s Notebook / مارتین تای

فیلم بدترین فرد در جهان داستان بلوغ نادری است با یک شخصیت اصلی پر از عیب که مدام مرتکب اشتباه می‌شود و دردهای فزاینده‌اش را به دیگران تحمیل می‌کند.

FILMINK (Australia) / مارک دمتریس: 14 از 20

وقتی فیلم به موضوع اخلاقیات می‌رسد، موثر و تاثرآور است.

Big Apple Reviews / هاروی اس. کارتن: B+

این فیلم تصویری واقعی از عشق ارائه کرده است.

دانلود فیلم the worst person in the world 2021

کلام آخر

در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی فیلم بدترین فرد در جهان همراه شما بودیم؛ یک فیلم نروژی که به عنوان نماینده نروژ به اسکار 2022 معرفی شده و ممکن است یکی از رقیبان فیلم قهرمان اصغر فرهادی باشد. آیا شما فیلم The Worst Person in the World را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره داستان و شخصیت‌های این فیلم چیست؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402